PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Πατέντα αεραγωγού

kovac - Πεμ 19 Φεβ 2004, 01:29:28
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Πατέντα αεραγωγού
Κάπου είχα διαβάσει/δει την πατέντα που είχε κάνει ο Alex για την εισαγωγή του (εκτός από το site του Very happy Wink ).
Το μειονέκτημα (για μένα) ήταν η πιο χαμηλή από τον προφυλακτήρα θέση του.
Αυτό που βρήκα σήμερα με έκανε να σκέφτομαι πιο θετικά προς την πλευρά αυτή...προς την πατέντα του Alex δηλαδή...



και το βρήκα εδώ http://www.ccfreunde.de/apportal/main.php?module=bastelecke206&c=bastelecke206&artid=61.
Υπήρχαν και άλλες φωτογραφίες, αλλά δεν ξέρω τι έγινε.

Θα πει κανείς...και δεν κάνεις μια τρύπα στον προφυλακτήρα σαν αυτή που έχουν τα προβολάκια? Όχι, γιατί άλλο τρύπα σε προφυλακτήρα (που έχει κόστος αν σκεφτούμε μεταπώληση μεγάλο κόστος για καινούριο και ένα ακόμη κόστος του ότι πρέπει να το κάνει κάποιος μάστορας) και άλλο να κάνεις τρύπα σε αυτό το απλό πλαστικό (που την κάνεις και μόνος σου). Wink

Έτσι λοιπόν έχουμε:

1.Μια καλύτερη (λίγα, αλλά κρίσιμα αυτά τα cm που κερδίζεις στην απόσταση από το έδαφος) προστασία στις λακούβες του όλου συστήματος.
2.Καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Δεν προεξέχει δηλαδή, και δεν φαίνεται έντονα.

Περιμένω τις απόψεις σας. Smile
PHSYBORG - Πεμ 19 Φεβ 2004, 08:42:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αστα αυτα κ βαλε μια ..... Κανουλα !!!!!! Wink Wink Laughing
TONY PAP - Πεμ 19 Φεβ 2004, 09:04:30
Θέμα δημοσίευσης:
Αν πιάνουν τα χέρια σου και σου αρέσουν τα μαστορέματα δοκίμασε το.

Αλλιώς ....πολύ φασαρία για μικρή διαφορά στην απόκριση.

Επειδή είχα δοκιμάσει κάτι παρόμοιο σε ένα IBIZA όταν έβρεχε αρκετά, το σωληνάκι πάντα ήταν βρεγμένο (όχι βέβαια μέχρι την εισαγωγή).
zzzleepy - Πεμ 19 Φεβ 2004, 09:23:56
Θέμα δημοσίευσης:
Αχ, κουνελάκι, κουνελάκι, τρύπες γιατί τρυπάς; Laughing
Vaggelis - Πεμ 19 Φεβ 2004, 09:43:42
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω εκφράσει και παλαιότερα τις αμφιβολίες μου, για την στεγανότητα της πατέντας, σε περίπτωση έντονης βροχόπτωσης και διέλευσης μέσα από "ποτάμια" νερού.....
shark_zak - Πεμ 19 Φεβ 2004, 10:05:59
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Έχω εκφράσει και παλαιότερα τις αμφιβολίες μου, για την στεγανότητα της πατέντας, σε περίπτωση έντονης βροχόπτωσης και διέλευσης μέσα από "ποτάμια" νερού.....


και εμενα πολυ χλωμο μου φαινεται με τις λιγες γνωσεις που εχω...παρα πολυ νερο στην ΕΛΛΑΔΑ οταν βρεχει οποτε... Question Rolling eyes
Ghost Dog - Πεμ 19 Φεβ 2004, 10:43:02
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγο το νερο δεν γινεται να φτασει μεχρι επανω οποτε δεν νομιζω οτι υπαρχει το παραμικρο προβλημα! Rolling eyes Idea Exclamation
Vaggelis - Πεμ 19 Φεβ 2004, 11:49:13
Θέμα δημοσίευσης:
PoiSoNeR έγραψε:
Βαγγο το νερο δεν γινεται να φτασει μεχρι επανω οποτε δεν νομιζω οτι υπαρχει το παραμικρο προβλημα! Rolling eyes Idea Exclamation


Πίστεψέ με φύλε Άρη, έχω ακούσει για έναν τύπο, με σκούπα, που μπήκε σε ένα λαγούμι και πήρε οπ κινητήρας νερό.....
zzzleepy - Πεμ 19 Φεβ 2004, 12:31:51
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως ο φίλος σου ήθελε να το κάνει υποβρύχιο; Laughing
nikapos - Πεμ 19 Φεβ 2004, 13:16:14
Θέμα δημοσίευσης:
to τουτου του αλεξ το ειχε παρκαρισμενο προχθες στο ΕΜΠ στη διοικηση και ειχε αυτοκολητο στο πισω τζαμι? πολυτεχνιτες ενωθειτε
zzzleepy - Πεμ 19 Φεβ 2004, 13:50:19
Θέμα δημοσίευσης:
Alex, νομίζω ότι πρέπει να κατωχυρώσεις την πατέντα σου και να αρχίσεις να ζητάς δικαιώματα... Laughing
Recifees - Πεμ 19 Φεβ 2004, 15:50:42
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλό για ηλιόλουστες μέρες Wink
Οταν βρέχει ...κλείστο μέσα Wink
Touristas - Πεμ 19 Φεβ 2004, 19:08:47
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδακια το νερο φτανει ανετα μεχρι επανω!!Εχει τυχει σε 206 με μαμα φιλτροκουτι και τα σηναφι και με κατι βροχες πλυμηρα μεχρι και την πεταλουδα ειχαν φτασει τα νερα ........και μετα ..........!!!!! Twisted evil Twisted evil
kovac - Παρ 20 Φεβ 2004, 07:38:18
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν χαίρομαι για την ποικιλία των απόψεων. Very happy

Πιστεύω πως αν πέσεις σε τρύπα τέτοια ώστε να χωθεί αυτό το μέρος του προφυλακτήρα μέσα, τότε θα είσαι πολύ τυχερός αν δε μείνει το αμάξι κολλημένο μέσα στη λακούβα αυτή. Wink

Τώρα για τον θα παίρνει νερά με τις βροχές...

1. Ομολογώ πως του Alex (αν θυμάμαι καλά) ήταν πιο μέσα από αυτό της φωτογραφίας και κάτω από τον προφυλακτήρα, οπότε του έκοβε ο προφυλακτήρας και γενικά η μούρη τη βροχή (ήταν πιο κάτω και πιο μέσα). Smile
2.Όπως είπε κι ο Alex, το βάρος του νερού ή καλύτερα της σταγόνας δεν της επιτρέπει να διανύσει τόσο μεγάλο ύψος. Wink
3.Ο Alex δεν είχε κανένα πρόβλημα απ' όσο θυμάμαι. Wink

Μία παρέμβαση από τον Alex θα βοηθούσε...
Aleeeeeeeeeeex????
Alex - Παρ 20 Φεβ 2004, 09:44:44
Θέμα δημοσίευσης:
1) Δεν ειμουν στο πολυτεχνειο Cool
2) Αν μπεις με φορα μεσα σε λιμνη με νερο και συνεχιζεις να πηγαινεις πιθανων το νερο θα ανεβει μεχρι πανω. Οσες φορες εχω μπει σε λιμνη ή κυκλοφορουσα μεσα σε δρομους με πολυ νερο (μια μερα που ειχε ριξει ΠΟΛΥ βροχη), πηγαινα αργα (10-20 χιλιομετρα) και ετσι δεν ανεπτυσε φορα το νερο για να ταξιδεψει καθετα μισο μετρο.
3) Εχω μπει πισω απο νταλικα που να ριχνει ΑΠΕΙΡΟ σπρευ (να μην βλεπεις ουτε με γυαλοκαθαριστηρα στο 3). Αυτο επι περιπου 2-3 χιλιομετρα... Ουδεν προβλημα, αντιθετα ανοιγε καλυτερα !!! Shocked Θα καθαρισαν τα μπεκ Wink
4) Η τελευταια version που φοραω δεν ειναι φωτογραφημενη, παντως ειναι ελαφρως μεγαλυτερη και πιο χαμηλα για να τον παιρνει ΟΛΟ τον αερα..
5) Με τα χιονια δεν κυκλοφορω για να μην γινει το συγκεκριμενο σημειο "εκχιονιστικο" και τα στειλει ολα στη μηχανη.
6) Προβλημα υπαρχει με ορισμενους υπερυψωμενους πεζοδρομους, πεζουλια, σαμαρακια και πολυ αποτομες κατηφορες που βγαινουν σε επιπεδα (πχ δρομους ζωγραφου).
Sidobre - Παρ 20 Φεβ 2004, 14:12:58
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:

2) Αν μπεις με φορα μεσα σε λιμνη με νερο και συνεχιζεις να πηγαινεις πιθανων το νερο θα ανεβει μεχρι πανω. Οσες φορες εχω μπει σε λιμνη ή κυκλοφορουσα μεσα σε δρομους με πολυ νερο (μια μερα που ειχε ριξει ΠΟΛΥ βροχη), πηγαινα αργα (10-20 χιλιομετρα) και ετσι δεν ανεπτυσε φορα το νερο για να ταξιδεψει καθετα μισο μετρο.


Αυτό που οπωσδήποτε πρέπει να προσέξετε είναι ότι σε περίπτωση που ο σωλήνας καλυφθεί από νερό και είναι στεγανός, τότε το μοτέρ θα δουλέψει σαν αντλία και θα τραβήξει όλο το νερό μέσα!
Alex - Παρ 20 Φεβ 2004, 18:20:37
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστη παρατηρηση αλλα για καποιο λογο αυτο δεν συνεβη. Ισως να μην καλυφτηκε 100% σε υψος.. Δεν ξερω.. Παντως σημερα που εκανα γενικως πειραματισμους, ειχα ανοικτο το καπω και τραβαγα γκαζιες "πατωντας" την πεταλουδα.. Και εβαζα το χερι μου μπροστα στο στομιο της εισαγωγης να "νιωσω" ποσο αερα ρουφαει.. Ε.. δεν τραβαει και παρα πολυ στις λιγες στροφες.. ισα που το νοιωθει το χερι. Δηλαδη μια ηλεκτρικη σκουπα τη νιωθεις πολυ περισσοτερο.

Ηταν ενδιαφερον παντως σαν εμπειρια.. Very happy
STELIOS - Παρ 20 Φεβ 2004, 20:24:36
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Alex έγραψε:

2) Αν μπεις με φορα μεσα σε λιμνη με νερο και συνεχιζεις να πηγαινεις πιθανων το νερο θα ανεβει μεχρι πανω. Οσες φορες εχω μπει σε λιμνη ή κυκλοφορουσα μεσα σε δρομους με πολυ νερο (μια μερα που ειχε ριξει ΠΟΛΥ βροχη), πηγαινα αργα (10-20 χιλιομετρα) και ετσι δεν ανεπτυσε φορα το νερο για να ταξιδεψει καθετα μισο μετρο.


Αυτό που οπωσδήποτε πρέπει να προσέξετε είναι ότι σε περίπτωση που ο σωλήνας καλυφθεί από νερό και είναι στεγανός, τότε το μοτέρ θα δουλέψει σαν αντλία και θα τραβήξει όλο το νερό μέσα!


Ενταξει ρε παιδια μην τα παραλεμε, δεν προκειτε να τραβηξει το νερο μεχρι τον κινητηρα σε καμια περιπτοση. Προτων γιατι για να τραβιξει το νερο μεχρι μεσα σημαινει πως ΟΛΟ το σηστημα της εισαγωγης εχει γεμισει νερο. Αυτο δεν γινεται γιατι μια τετοια ποσοτητα νερου ειναι πολυ βαρια για να την τραβηξει μεσα. Ακομη και αν μπορουσε να την τραβιξει οι διατομες των σωληνων της εισαγωγης ειναι τοσο φαρδιες που δεν γεμιζουν και μονο ως σπρεϊ θα ανεβαινε το νερο. Επειτα ειναι και το φιλτρο, πως θα περασει απο εκει και μαλιστα προς τα πανω ??? Και δευτερον γιατι θα εσβεινε η μηχανη πριν προλαβει να φτασει το νερο μεχρι μεσα (λεμε υποθετικα ΑΝ μπορουσε να μπει μεχρι μεσα).
Σε περιπτωση που εμπαινε σε αρκετα μεγαλη λακουβα το αμαξι (δηλαδη το στομιο καληπτοταν απο νερο) το πολυ πολυ να εσβεινε ο κινητηρας αφου δεν θα μπορουσε να τραβηξει αερα.
Alex - Παρ 20 Φεβ 2004, 23:21:51
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστο και αυτο Cool
kovac - Σαβ 21 Φεβ 2004, 07:09:02
Θέμα δημοσίευσης:
Alex, επειδή εσύ το έχεις ήδη κάνει, αν τοποθετήσουμε σε αυτό το σημείο το σωλήνα, τότε έχουμε:

kovac έγραψε:
1.Μια καλύτερη (λίγα, αλλά κρίσιμα αυτά τα cm που κερδίζεις στην απόσταση από το έδαφος) προστασία στις λακούβες του όλου συστήματος.
2.Καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Δεν προεξέχει δηλαδή, και δεν φαίνεται έντονα.


Αυτά ισχύουν?

Ακόμη:

3.Όπως το βλέπεις, πιστεύεις πως θα χάσει (αντί να κερδίσει) αν τοποθετηθεί εκεί ο σωλήνας (αντί εκεί που τον έχεις εσύ) από αυτή την αλλαγή θέσης ή θα έχει τα ίδια αποτελέσματα (εισαγωγή αέρα)?
4.Αντί να καλυτερέψει η κατάσταση θα γίνει χειρότερη, π.χ. θα μπαίνει πιο εύκολα η βροχή?

Sorry αν σε ζάλισα, αλλά δε λύθηκαν οι απορίες μου. Smile Wink
Alex - Σαβ 21 Φεβ 2004, 13:24:35
Θέμα δημοσίευσης:
-1.Μια καλύτερη (λίγα, αλλά κρίσιμα αυτά τα cm που κερδίζεις στην απόσταση από το έδαφος) προστασία στις λακούβες του όλου συστήματος.

Τοσο ψηλα δεν εχει αναγκη απο τιποτα. Εμενα ο σωληνας αυτη τη στιγμη ειναι καπως ετσι και παλι επειδη προσεχω, δεν βρισκω...



(υπ'οψην οτι εχω βγαλει την τσιμουχα τη μαυρη)
-2.Καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Δεν προεξέχει δηλαδή, και δεν φαίνεται έντονα.

Γεγονος, αλλα λογω των εξαιρετικα μικρων διαστασεων και κατα συνεπεια της περιορισμενης ροης αερα, σκεφτομαι αν αξιζει ακομα και ν'ασχοληθεις με κατι τοσο μικρο..

-3.Όπως το βλέπεις, πιστεύεις πως θα χάσει (αντί να κερδίσει) αν τοποθετηθεί εκεί ο σωλήνας (αντί εκεί που τον έχεις εσύ) από αυτή την αλλαγή θέσης ή θα έχει τα ίδια αποτελέσματα (εισαγωγή αέρα)?

Ουτε θα χασει ουτε θα κερδισει. Το σημειο αυτο καθ'εαυτο δεν επηρεαζει τοσο, αρκει ο σωληνας να βλεπει παντα με το 100% της επιφανειας του, τον εισερχομενο αερα. Αυτο που παιζει ρολο ομως, ειναι οτι ειναι μικρος.

-4.Αντί να καλυτερέψει η κατάσταση θα γίνει χειρότερη, π.χ. θα μπαίνει πιο εύκολα η βροχή?

Δεν βλεπω καποιο λογο να συμβει αυτο. Και πιο μικρο ειναι (αρα μικροτερη εισροη νερου/βροχης αλλα και πιο "εξασφαλισμενο" απο λακουβες με νερο ειναι, αφου βρισκεται πιο ψηλα.
kovac - Σαβ 21 Φεβ 2004, 18:14:34
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε Alex σαν ιδέα εκεί που το έχωσε ο τύπος είναι καλά.

Απλά σκέφτομαι να κόψω (αν κάνω το ίδιο με σένα) λίγο το μαύρο πλαστικό και να μπει πιο ψηλά ώστε να είναι σε καλύτερη μοίρα το όλο σύστημα.
Άρα, απλά βάζουμε και μεγαλύτερο στόμιο (και γενικά σωλήνα) και είμαστε κομπλέ?
Alex - Σαβ 21 Φεβ 2004, 22:26:29
Θέμα δημοσίευσης:
Αν προκειται για τοσο μικρες διαμετρους εγω προτεινω καλυτερα να αφησεις απλα τον καθετο σωληνα που θα εχει πολυ μεγαλυτερη διαμετρο, χωρις να το στριψεις προς τα μπρος. Ετσι θα γλυτωσεις και οποιοδηποτε κινδυνο για λακουβες, ενω παλι θα τραβας κρυο - απλα οχι με φορα.

Δηλαδη αντι να ειναι ετσι:


[Φιλτροκουτο]
Ι Ι
Ι Ι
Ι Ι
Ι Ι
Ι Ι__
Ι_______| <-(εισοδος αερα)

... να ειναι απλα ετσι:

[Φιλτροκουτο]
Ι Ι
Ι Ι
Ι Ι
Ι Ι
Ι Ι

/\
Εισοδος απο κατω


Πιστευω οτι η αυξημενη διαμετρος θα σε ωφελησει παραπανω...
kovac - Κυρ 22 Φεβ 2004, 00:11:34
Θέμα δημοσίευσης:
Καλή ιδέα αυτή με τις γραμμές!!!!! Wink Wink Wink
Κατάλαβα αυτό που λες. Wink

Σκεφτόμουν για κάτι τέτοιο:
(αγνόησε τα α, αν και τα έχω κάνει λευκά και δε φαίνονται Wink )

[φιλτροκούτι]
ΙααααΙ
ΙααααΙ
ΙααααΙ (δεν το αλλάζουμε καθόλου αυτό)
ΙααααΙ
ΙααααΙ
ΙααααΙ____
\αα\______ 1 (μικρότερη αναγκαστικά διάμετρος από τη δική σου)
\αα\_____
\ ______ 2 (μικρότερη αναγκαστικά διάμετρος από τη δική σου)

Το 1 και το 2 μπαίνουν δίπλα δίπλα στο μαύρο πλαστικό της φωτογραφίας.
Δηλαδή από στρογγυλή (περίπου) η "σωλήνα" την κάνουμε 2 x οβάλ, φέρνοντας τα οβάλ δίπλα δίπλα. Οπότε καλύπτουμε όλη τη "σωλήνα" με τον αέρα που θα έπαιρνε αν θα ήταν ενιαία.

Για να καταλάβεις καλύτερα εδώ η όψη από μπροστά:

[φιλτροκούτι]
ΙαααααααααΙ
ΙαααααααααΙ
ΙαααααααααΙ (δεν το αλλάζουμε καθόλου αυτό)
ΙαααααααααΙ
ΙαααααααααΙ
ΙαααααααααΙ
Ι____Ι____Ι
Ι_1_/ \_2_I (αυτά είναι 2 στόμια που "κοιτούν" προς εμάς)

Κι ένα ακόμη σχήμα

[φιλτροκούτι]
\ααααα\
α\ααααα\
αα\ααααα\
ααα\ααααα\
αααα\ααααα\
ααααα\αα\αα\___
αααααα\αα\_____1(μικρότερη αναγκαστικά διάμετρος από τη δική σου)
αααααα \ _______2(μικρότερη αναγκαστικά διάμετρος από τη δική σου)


Ελπίζω να κατάλαβες τι περίπου εννοώ...

Οπότε έτσι θα έχουμε την ίδια εισαγωγή αέρα με αυτή του δικού σου στόμιου του "σωλήνα".
Alex - Κυρ 22 Φεβ 2004, 02:09:10
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω το εχω σκεφτει πολλες φορες οτι το μαξιμουμ κερδος ειναι σε πλατος και οχι σε υψος. Αν μπορεις να το υλοποιησεις, καντο - ειναι το ιδεατο.

By the way, καλα εκανες και εβαλες τα ασπρα γραμματα, γιατι εμενα στο πρωτο σχημα μου βγηκε χαλια (τα κενα δεν τα εμφανιζει)...
kovac - Δευ 23 Φεβ 2004, 03:25:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ok, Alex, σ' ευχαριστώ. Very happy

Πάντως δε νομίζω πως είναι τίποτα το δύσκολο, αρκεί το εμβαδόν της διατομής του σωλήνα να παραμείνει το ίδιο όταν γίνει οβάλ (καθώς και σε όλο του το μήκος). Wink

Αν θες μπορούμε να βρεθούμε να το συζητήσουμε κι από κοντά, να σου δείξω και τι ακριβώς εννοώ, όταν με το καλό έρθω Αθήνα. Wink
kovac - Δευ 23 Φεβ 2004, 22:05:55
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΡΧΗΝ...θα γίνω κουραστικός ξαναΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ, οπότε οι ντομάτες σε τυχών λάθη, επιτρέπονται. Wink

Τα σχήματα έχουν ως εξής:

1.

Έτσι, αν το εμβαδόν Α=Β+Γ (και η διατομή Β, καθώς και η Γ, διατηρείται σταθερή σε όλο το μήκος του σωλήνα), τότε ο αέρας που θα εισερχόταν αν ήταν μαζί οι 2 διατομές (όπως είναι εσένα τώρα) θα είναι ο ίδιος με αυτόν που θα εισέρχεται τώρα που είναι χώρια. Wink

2.

Αν θες περισσότερη πίεση στον αέρα που εισέρχεται, τότε μεγαλώνεις τη διατομή Β και Γ κατά Χ, οπότε έχεις κάτι σαν χωνί (αυτό δεν κάνει και η σκούπα?). Είναι κατανοητό*, λοιπόν, πως έτσι έχεις μεγαλύτερη πίεση στον αέρα που εισέρχεται. Wink
*Και για να το καταλάβεις αυτό (λέμε τώρα Wink ), σκέψου τι γίνεται όταν βάζουμε το δάχτυλο μπροστά από το λάστιχο, που το νερό "πετάγεται" πιο μακριά λόγω του "χωνιού" που δημιουργείται (από τη μια μεριά παραμένει σταθερή η διατομή του λάστιχου, από την άλλη μικραίνει με την "παρέμβαση" του δαχτύλου μας. Wink ).


Χτες είχα αϋπνίες και αρκετή...όρεξη να την πω...και κάθισα και έκανα ΧΑΡΤΟΚΟΠΤΙΚΗ!!!!! Πλάκα είχε. Το ευχαριστήθηκα αρκετά. Είχα καιρό να παίξω. Laughing Laughing Laughing

Κατασκευάσα λοιπόν, αυτό που δείχνουν τα σχήματα (δε χωρούσε και το δεύτερο σκέλος στο scanner) και φάνηκε πως είναι εφικτή η κατασκευή του.



Shocked Shocked Shocked
Στο σχήμα αυτό ( Laughing Laughing ) υπάρχουν γωνίες και δεν κρατείται σταθερό το εμβαδόν της διατομής σε όλο του το μήκος. Κατά την κατασκευή του όμως σε πλαστικό, αυτά είναι εύκολο να γίνουν. Wink
Alex - Τρι 24 Φεβ 2004, 04:12:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που θα σου πω ειναι λιγο "θεωρητικο" αλλα νομιζω ισχυει. Οπως παει με δεδομενη ταχυτητα ο αερας απο το Β και Γ προς τον καθετο Α, δεν νομιζεις οτι η "μετωπικη" τους συγκρουση θα εξουδετερωσει μερος της ορμης που εχει ο αερας? (δηλαδη οπως το χεις στο σχημα φαντασου ο αερας απ'το Β που παει προς Α να κοντραρει με τον αερα απο Γ προς Α.


Ισως αντι για: (αγνοησε τις τελειες)
....Ι....
....Ι....
....Ι....
.--.Ι.--.
.ΙΙ...ΙΙ.

να το κανεις καπως

....Ι....
....Ι....
.../Ι\...
.//..\\..
.ΙΙ...ΙΙ.

Δηλαδη το Β και Γ μην ειναι τελειως καθετα με το Α, αλλα να το τροφοδοτουν καπως διαγωνια. Ειναι δυσκολο, ομολογουμενως, αλλα ισως αξιζει.

Εξετασε επισης και το ενδεχομενο μεγαλυτερης μονης διατομης. Εγω το σκεφτομαι περιπου ενα χρονο το συγκεκριμενο...(φαρδια, μεγαλη, μονη διατομη) αλλα εχω προβλημα συνδεσμολογιας και ροης.
Ivang - Τρι 24 Φεβ 2004, 12:21:08
Θέμα δημοσίευσης:
Παραθέτω το παρακάτω άρθρο από αντίστοιχο site εξωτερικού:

http://206gti.net/intakemod/

και ακούω απόψεις !

Προσωπικά το έχω κάνει (όχι με αλουμινένιο σωλήνα αλλά πλαστικό) και ετοιμάζομαι να το τεστάρω, μήπως είναι καλύτερα να ρουφάει από πλάγια κι όχι κατευθείαν εμπρός ?
dimzaf206 - Τρι 24 Φεβ 2004, 12:45:55
Θέμα δημοσίευσης:
Eπειδή είχα κάνει πριν 2 μήνες ακριβώς αυτή τη μοντίφα που φαίνεται στο 206gti.net αναφέρω τα εξής:
1) H τελική μειώθηκε κατά 3-4 χλμ!
2) Οι ρεπρίζ σε χαμηλές στροφές ελάχιστα καλύτερες, στις μεσαίες καμία αλλαγή και στις ψηλές πολύ χειρότερες (1 sec διαφορά στα 110-140 με 4η!)
3) Περίπου 1lt/100 αύξηση στην κατανάλωση.
4) Το μόνο θετικό ήταν η βελτιωμένη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού από χαμηλές στροφές.
Για να μην τα πολυλογώ, σε 1 βδομάδα οι πνίχτες είχαν επιστρέψει στη θέση τους! Υπόψιν ότι φοράω φίλτρο Κ&Ν. Α, και για να προλάβω τους δύσπιστους, οι μετρήσεις πριν και μετά τον αλουμινένιο σωλήνα έγιναν με διαφορά μιας ώρας, στην ίδια ευθεία (Τρίπολη), με την ίδια βενζίνη και την ίδια θερμοκρασία.
kovac - Τρι 24 Φεβ 2004, 16:25:31
Θέμα δημοσίευσης:
Alex, δεν υπάρχει θέμα "σύγκρουσης" του αέρα που έρχεται από το Β με τον αέρα που έρχεται από το Γ. Στο σχήμα δε φαίνεται ( Embarassed ), αλλά επικοινωνούν αφού έχουν διανύσει κάμποση (κάθετη) απόσταση μέσα στη διατομή Α. Δηλαδή δεν επικοινωνούν στη βάση του σωλήνα.

1.Έφτιαξα λίγο την εικόνα να φαίνεται καλύτερα.




2.Για καλύτερη ροή δοκιμάζεις κι αυτό που λες εσύ.





3.Μπορείς βέβαια να κάνεις κι αυτό (το πράσινο είναι γιατί θα μπει παράλληλα στο άλλο στόμιο). Αυτή είναι η πλάγια όψη.




4. Επειδή αναφέρθηκε πρόβλημα στεγανότητας...τι θα έλεγες εκεί που είναι το κόκκινο να μπει ένα λεπτό στρώμα σφουγγαριού (σταθεροποιημένο με βίδες με πλατύ κεφάλι, και που δένουν μπρος-πίσω [δηλαδή μπαίνει και παξιμάδι πίσω], ώστε να μη φύγει το σφουγγάρι και έχουμε άλλα...). Wink Έτσι οι σταγόνες της βροχής που θα περνάνε θα πέφτουν πάνω στο σουγγάρι. Wink


kovac - Τρι 24 Φεβ 2004, 16:53:59
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Εξετασε επισης και το ενδεχομενο μεγαλυτερης μονης διατομης. Εγω το σκεφτομαι περιπου ενα χρονο το συγκεκριμενο...(φαρδια, μεγαλη, μονη διατομη) αλλα εχω προβλημα συνδεσμολογιας και ροης.


Τι λες γι' αυτό...(το κόκκινο σημαίνει παράλληλα) όπως φαίνεται από μπροστά και ψηλά, και όπως φαίνεται από πλάγια.


...ή καλύτερα αυτό...


...πιστεύω πως κάτι τέτοιο εννοείς.

Οι πλάγιοι αυτοί σωλήνες δεν είναι ανάγκη να κατασκευαστούν από σκληρό πλαστικό. Κάτι σαν το το υλικό του "σωλήνα" της ηλεκτρικής σκούπας που έχουμε σπίτι, που είναι και αρκετά εύκαμπτο, θα ήταν ό,τι πρέπει. Wink
Βάζεις και το σφουγγάρι που σου είπα και είσαι άρχοντας. Wink
Alex - Τετ 25 Φεβ 2004, 03:26:33
Θέμα δημοσίευσης:
Στα σχεδια ολα καλα ειναι αλλα στην πραξη αντιμετωπιζω διαφορα προβληματα χωρου... Confused

Παντως δεν ειμαι και απληστος. Εχω γυρω στα 130 εκατοστα εμβαδο εισαγωγης... Shocked
akis - Τετ 25 Φεβ 2004, 08:20:52
Θέμα δημοσίευσης:
εγω θα ηθελα να πω το εξης λιγο καθυστερημενα ο ξαδερφος μου σε yaris 1300 ειχε κανει την πατεντα αυτη ειχα τραβηξει σωληνα και σε μεγαλη διατομη κατω χαμηλα στο προφυλακτηρα και μια μερα ποθ εβρεχε καλα περασε απο 30 ποντους νερο και το αποτελεσμα ηταν ο κινητηρας να διαλυσει στραβωσανε μπιελες και ο κινητηρας τιγκα στο νερο η εισαγωγη αμα καλυφθει πληρωσ ρουφαει σαν την ηλεκτρικη σκουπα
kovac - Τετ 25 Φεβ 2004, 10:24:57
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Στα σχεδια ολα καλα ειναι αλλα στην πραξη αντιμετωπιζω διαφορα προβληματα χωρου... Confused

Παντως δεν ειμαι και απληστος. Εχω γυρω στα 130 εκατοστα εμβαδο εισαγωγης... Shocked


Alex, όταν έρθω Αθήνα θες να βρεθούμε και να το δω κι από κοντά? Που ξέρεις, ίσως κατέβει καμιά ιδέα! Wink
Πιστεύω πάντως πως το όποιο πρόβλημα χώρου θα λυθεί (λέμε τώρα Wink ). Very happy


Άκη, αν προσέχεις τις "λακούβες", τότε δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Wink
Αν σου τύχει πάντως...ευκαιρία να αλλάξεις και μοτέρ!!!! Laughing Laughing Wink
Alex - Τετ 25 Φεβ 2004, 22:37:18
Θέμα δημοσίευσης:
Οποτε σκοπευεις να ανεβεις στειλει πμ να συναντηθουμε...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr