volvos έγραψε: |
Ta idia xalia k se mr2.
Estrose me alla elatiria k revalivng opote pare kati allo allios epelekse poly prosektika elatiria. toulaxiston 20cm mikos kai oxi pano app280lipres |
lambrosp έγραψε: | ||
Δεν ξέρω ακριβώς τα χαρακτηριστικά αφου απλά τις είδα και μου αρέσαν πολύ εμφανισιακά και δεν μπήκα καν στο κόπο για χαρακτηριστικά.....βλακεία μου, αλλά σήμερα που θα πάω απο εκεί θα κοιτάξω να δώ ποιό μοντέλο είναι ακριβώς ώστε να μάθω τα χαρακτηριστικά και να σας τα πώ. Σημείωση ότι το αμάξι το έχω για καθημερινή χρήση (δουλειά και βόλτα) και για ανοίγματα σε ευθείες , και να ήθελα για στροφές δεν κάνει.Σήμφωνα με αυτό θέλω να επιλέξω αν θα την πάρω ή όχι. Την έχω βρεί μαζί με τα ρυθμιζόμενα πιατέλα 600 Ευρώ. Ευχάριστώ για τις απαντήσεις σας ! |
android έγραψε: |
http://prntscr.com/6dg7hy |
volvos έγραψε: |
20cm
4.5kg an breis eusai ok 10kg de fora oute ps pistas kati lathos ekanes |
volvos έγραψε: |
6 κιλα ειναι 330λιμπρες και σε συνδιασμο με ελατηριο 16εκατοστα θα πεφτουν σφραγισματα εκει μεσα. οχι απλα τραγικος αλλα και επικινδυνος συνδιασμος για ελλαδα.
μη το διανοηθειίς ουτε για αστειο. και επειδη το βαλβιδωμα της θα ειναι πολυ επιθετικο ακομα και 4.5κιλα-20μηκος να μπορει να σου βαλει παλι θα κοπαναει πολυ για μενα το αμαξι σου απο οσοτο εχω δει λογω δυναμης εκει που θελει δουλεια ειναι πισω. πρεπει να βαλεις τουλαχιστον ραβδους rc με πολυ σκληρα αμορτισερ τυπου μπιλσταιν. εμπρος και μια απλη γκαζ να βαλεις με μακρυ ελατηριο θα εισαι οκ. στειλε στον sps πμ εχω καπου πεταμενα τα 2 μπροστινα γκαζ του με 22αρι ελατηριο μηκος! πολυ καλη για λακουβες και 280ελατηριο αρκετα σφιχτη. θελει ομως επισκευη καπου 100 στοιχιζει αμεντολα |
sps έγραψε: |
Λαμπρο με τα χρηματα της ksport θα εβαζα bilstein pss B14
ή κι αλλες πιο φτηνες επιλογες, πχ avo, gaz, ap, weitec. απλα γφια μενα αξιζει να κοιταξεις gaz ή bilstein που ειναι επισκευασιμες. http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product_sub.mhtml?car=peugeot206;category=coiloverkits Αν δε πας σε coilover κοιτα για bilstein B12 http://www.europerformance.co.uk/pages/products/category_results.mhtml?category=bilsteinb12suspensionkits&car=peugeot206&manufacturer=bilst&sub_category=1 Ραβδους δυσκολα να βρεις peugeot sport. Aπο rc (20mm) μπορεις να βρεις πιο ευκολα απο κανα τροπετο.Αρα κοιτας για car.gr |
lambrosp έγραψε: |
Σημείωση ότι το αμάξι το έχω για καθημερινή χρήση (δουλειά και βόλτα) και για ανοίγματα σε ευθείες , και να ήθελα για στροφές δεν κάνει.Σήμφωνα με αυτό θέλω να επιλέξω αν θα την πάρω ή όχι. ! |
volvos έγραψε: |
Τι συμφωνεις ρε βλαμενο εσυ?
Κοπαναγε λιγοτερο το αμαξι σου με ελατήρια χαμήλωματος κ διαλυμενα αμορτισερ απο μια σωστη κοιλοβερ με μακρυα κ μαλ**α ελατηρια??? Εκτος αν καποιος λυπαται τα 150παραπανω απο κονι με ελατηρια |
volvos έγραψε: |
206 me εως 4kg ελατήριο κ μηκος απο 20 και πανω
και το σωστο βαλβιδωμα ειναι πιο ανετο απο οποιοδηποτε ελατηριο χαμήλωματος με αμορτισερ εμποριου. Been there done that. Για περιπτερα δε ξερω |
android έγραψε: |
Το παλικαρι ειπε την χρηση,στροφες γιοκ,για πιο λογο να μπει σε τετοιες coil over? |
MEMsound έγραψε: | ||||||
φυσικα και κοπαναγε περισσοτερο με διαλυμενα αμορτισερ και απλα ελατηρια χαμηλωματος... αλλα απο αυτο το σεταπ μεχρι μια αναρτιση με 6αρια ελατηρια...μεσολαβουν πολλες αλλες επιλογες οπως αυτο που εγραψες στο επομενο ποστ σου ->
και που ουσιαστικα λεει και ο αδροιδ εδω
τετοιες = με 6αρια ελατηρια / φουλ ρυφθιζομενες κλπ κλπ -------------- Λαμπρο για να μην "σουζαρει" στα πατηματα πρεπει βασικα να μην καθετε πισω = θες ραβδους ... 22αρες... και πισω αμορτισερ που να συμπιεζονται δυσκολα...θα γινει εκνευριστικο και λιγο νευρικο το πισω στις ανωμαλιες των δρομων υπο συνθηκες βολτας, επισης και λιγο αποτομο στο ασε του γκαζιου αλλα οκ...μαθαινεις να ζεις με αυτο. μπροστα θες δυνατο ρεμπαουντ για να μην εκτινονται τα αμορτισερ στις εκκινησεις και δεν υπαρχει λογος να ειναι πολυ σκληρα τα ελατηρια... αυτα απ τα λιγα που ξερω |
MEMsound έγραψε: |
ναι αυτο εννοω...σε γενικες γραμμες...οτι θελει καμποση συνηθεια...γιατι το οριο που ξεκολλαει ειναι ψηλοτερα αλλα γινεται πιο αποτομα. απ την αλλη αν και τα αμορτισερ το υποστηριζουν (επαναφορα μετα την συμπιεση) γινεται πολυ σαφες και αμεσο στις διορθωσεις...
το 1600 και 2000 γτι ειχαν 19,5 τα 2000 ρψ ειχε 20,5 κοστος αγορας ζευγαριου καινουργιου πανω κατω 100ε (παλιοτερα τουλαχιστον) η ΠΣ βγαζει 21, 22, 23 με τελειως διαφορετικο κοστος αποκτησης βεβαια (γυρω στα 200 εως 300ε αναλογα πειοδο και εκπτωτικης προσφορας καποιες φορες) ---- επισης εχω την αισθηση οτι εκτος απο την διαφορεα στα χιλιοστα διαμετρο εχουν και διαφορα στο υλικο -- αλλα αυτο ειναι αισθηση που εχω και δεν μπορω να το αποδειξω...μπορει να κανω και λαθος) |
MEMsound έγραψε: |
υπαρχει σχετικο τοπικ για τις ραβδους ...ριχτου ενα βλεπφαρο...
εχω δοκιμασει και τις μαμα 19,5 και τις 20,5 και τις 21 και τις 22... ολες εχουν διαφορα μεταξυ τους και μπορει στο ματι να σου φαινεται μικρη η διαφορα στο παχος ομως στην συμπεριφορα ειναι εμφανης... οτι και να βαλεις σε σχεση με τις 19,5 θα δεις διαφορα\και μιλωντας για βυθιση πισω μερους οσο χοντρυτερη τοσο μικροτερη. εισηγουμε να κοιταξεις να βρεις used (όπου) ή καινουργια (Peugeot sport ή γκαγκασταθης) 21 ή/και 22 ακομα καλητερα 23 αστο καλητερα νομιζω υπερβολη... και σε καθε περιπτωση σφικτα πισω αμορτισερ |