PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - Ρυθμιζόμενη ανάρτηση Κsport ?

lambrosp - Τρι 03 Μάρ 2015, 14:07:49
Θέμα δημοσίευσης: Ρυθμιζόμενη ανάρτηση Κsport ?
Καλησπέρα παιδιά. Επειδή βρήκα για peugeot 206,(θεωρώ μια πολύ καλή άκρη) ανάρτηση coilover της Κsport (Ιαπωνική), γνωρίζει κανείς άν αξίζει, ή αν την έχει δοκιμάσει κάποιος απο δω μέσα? Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας αν ξέρετε.....Ευχαριστώ πολύ!!!


android - Τρι 03 Μάρ 2015, 16:42:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενη ανάρτηση Κsport ?
lambrosp έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά. Επειδή βρήκα για peugeot 206,(θεωρώ μια πολύ καλή άκρη) ανάρτηση coilover της Κsport (Ιαπωνική), γνωρίζει κανείς άν αξίζει, ή αν την έχει δοκιμάσει κάποιος απο δω μέσα? Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας αν ξέρετε.....Ευχαριστώ πολύ!!!



Ειναι taiwan και οχι ιαπωνια,σε αλλο αμαξι που την ειχα, ειχε πολυ μικρες διαδρομες και σκληρα ελατηρια σπινιαρα συνεχεια εσωτερικο στις στροφες,δεν ειχα μπλοκε βλεπεις.σε 206 δεν ξερω πως καθεται.
alfasud - Τρι 03 Μάρ 2015, 18:01:21
Θέμα δημοσίευσης:
Χαρακτηριστικά ξέρεις?
volvos - Τρι 03 Μάρ 2015, 18:47:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ta idia xalia k se mr2.
Estrose me alla elatiria k revalivng
opote pare kati allo allios epelekse poly prosektika elatiria.
toulaxiston 20cm mikos kai oxi pano app280lipres
lambrosp - Τετ 04 Μάρ 2015, 09:02:57
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Ta idia xalia k se mr2.
Estrose me alla elatiria k revalivng
opote pare kati allo allios epelekse poly prosektika elatiria.
toulaxiston 20cm mikos kai oxi pano app280lipres


Δεν ξέρω ακριβώς τα χαρακτηριστικά αφου απλά τις είδα και μου αρέσαν πολύ εμφανισιακά και δεν μπήκα καν στο κόπο για χαρακτηριστικά.....βλακεία μου, αλλά σήμερα που θα πάω απο εκεί θα κοιτάξω να δώ ποιό μοντέλο είναι ακριβώς ώστε να μάθω τα χαρακτηριστικά και να σας τα πώ. Σημείωση ότι το αμάξι το έχω για καθημερινή χρήση (δουλειά και βόλτα) και για ανοίγματα σε ευθείες , και να ήθελα για στροφές δεν κάνει.Σήμφωνα με αυτό θέλω να επιλέξω αν θα την πάρω ή όχι. Την έχω βρεί μαζί με τα ρυθμιζόμενα πιατέλα 600 Ευρώ. Ευχάριστώ για τις απαντήσεις σας !
android - Τετ 04 Μάρ 2015, 15:57:07
Θέμα δημοσίευσης:
lambrosp έγραψε:
volvos έγραψε:
Ta idia xalia k se mr2.
Estrose me alla elatiria k revalivng
opote pare kati allo allios epelekse poly prosektika elatiria.
toulaxiston 20cm mikos kai oxi pano app280lipres


Δεν ξέρω ακριβώς τα χαρακτηριστικά αφου απλά τις είδα και μου αρέσαν πολύ εμφανισιακά και δεν μπήκα καν στο κόπο για χαρακτηριστικά.....βλακεία μου, αλλά σήμερα που θα πάω απο εκεί θα κοιτάξω να δώ ποιό μοντέλο είναι ακριβώς ώστε να μάθω τα χαρακτηριστικά και να σας τα πώ. Σημείωση ότι το αμάξι το έχω για καθημερινή χρήση (δουλειά και βόλτα) και για ανοίγματα σε ευθείες , και να ήθελα για στροφές δεν κάνει.Σήμφωνα με αυτό θέλω να επιλέξω αν θα την πάρω ή όχι. Την έχω βρεί μαζί με τα ρυθμιζόμενα πιατέλα 600 Ευρώ. Ευχάριστώ για τις απαντήσεις σας !


Mην παρεις τετοια coil over αφου δεν σε ενδιαφερει το στριψιμο η καθημερινη χρηση θα γινει ενα δραμα ,μονο καμια kw1 καμια bilstein,καποιος με 206 θα μπορει να σου πει με σιγουρια μια light αναρτηση για χαμηλωμα που σιγουρα εκει ειναι το θεμα σου,χωρις να κοπανιεσαι σαν το χταποδι
lambrosp - Παρ 06 Μάρ 2015, 09:18:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτή είναι η ανάρτηση.....




Μετρησα το ελατήριο και είναι 16 εκατοστα μήκος και 11.5mm πάχος.
Απο ότι νομίζω η ksport σε 160mm μήκος ελατηρίου ξεκινάει από τα 9kg και λογικά αυτά πρέπει να έχει πάνω.....μετά πάει σε 10.5kg.
Σε 180mm μήκος ελατηρίου ξεκινάει από 6.3 , 7.2 , 8.7..... και σε μήκος ελατηρίου 205mm ξεκινάει από 6.7 , 7.5 , 8.7 , 10....
volvos - Παρ 06 Μάρ 2015, 11:57:44
Θέμα δημοσίευσης:
20cm
4.5kg
an breis eusai ok

10kg de fora oute ps pistas kati lathos ekanes
android - Παρ 06 Μάρ 2015, 18:41:47
Θέμα δημοσίευσης:
http://prntscr.com/6dg7hy
volvos - Κυρ 08 Μάρ 2015, 11:22:01
Θέμα δημοσίευσης:
6 κιλα ειναι 330λιμπρες και σε συνδιασμο με ελατηριο 16εκατοστα θα πεφτουν σφραγισματα εκει μεσα. οχι απλα τραγικος αλλα και επικινδυνος συνδιασμος για ελλαδα.

μη το διανοηθειίς ουτε για αστειο. και επειδη το βαλβιδωμα της θα ειναι πολυ επιθετικο ακομα και 4.5κιλα-20μηκος να μπορει να σου βαλει παλι θα κοπαναει πολυ

για μενα το αμαξι σου απο οσοτο εχω δει λογω δυναμης εκει που θελει δουλεια ειναι πισω. πρεπει να βαλεις τουλαχιστον ραβδους rc με πολυ σκληρα αμορτισερ τυπου μπιλσταιν.
εμπρος και μια απλη γκαζ να βαλεις με μακρυ ελατηριο θα εισαι οκ.

στειλε στον sps πμ εχω καπου πεταμενα τα 2 μπροστινα γκαζ του με 22αρι ελατηριο μηκος! πολυ καλη για λακουβες και 280ελατηριο αρκετα σφιχτη. θελει ομως επισκευη καπου 100 στοιχιζει αμεντολα
lambrosp - Δευ 09 Μάρ 2015, 09:44:06
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
http://prntscr.com/6dg7hy



Αυτήν την δείνει για μαμά 206?
Εμένα που είναι μπροστά πιό βαρή λόγω τουρμπινας ,χταπόδι ,ΒΕ σασμάν ,intercooler - σωληνώσεις? Δεν θα θέλει πιο σκληρό?
lambrosp - Δευ 09 Μάρ 2015, 09:50:25
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
20cm
4.5kg
an breis eusai ok

10kg de fora oute ps pistas kati lathos ekanes



205mm ξεκινάει απο ότι είδα στα 5.3kg
180mm έχει 3,8 - 4,5 - 6,3 και δίνει και ένα 185mm στα 5kg.
Mου κάνει κανένα η μπά?
lambrosp - Δευ 09 Μάρ 2015, 09:55:21
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
6 κιλα ειναι 330λιμπρες και σε συνδιασμο με ελατηριο 16εκατοστα θα πεφτουν σφραγισματα εκει μεσα. οχι απλα τραγικος αλλα και επικινδυνος συνδιασμος για ελλαδα.

μη το διανοηθειίς ουτε για αστειο. και επειδη το βαλβιδωμα της θα ειναι πολυ επιθετικο ακομα και 4.5κιλα-20μηκος να μπορει να σου βαλει παλι θα κοπαναει πολυ

για μενα το αμαξι σου απο οσοτο εχω δει λογω δυναμης εκει που θελει δουλεια ειναι πισω. πρεπει να βαλεις τουλαχιστον ραβδους rc με πολυ σκληρα αμορτισερ τυπου μπιλσταιν.
εμπρος και μια απλη γκαζ να βαλεις με μακρυ ελατηριο θα εισαι οκ.

στειλε στον sps πμ εχω καπου πεταμενα τα 2 μπροστινα γκαζ του με 22αρι ελατηριο μηκος! πολυ καλη για λακουβες και 280ελατηριο αρκετα σφιχτη. θελει ομως επισκευη καπου 100 στοιχιζει αμεντολα



Απο ότι ξέρω που μπορεί να κάνω και λάθος.... η bilstein δεν βγάζει grοup N για 206 όπως στα saxoralla. Βγάζει χοντρομπούκαλα αλλα όχι group N.
Ράβδους πού βρίσκουμε? Βρίσκουμε και πού? Ήθελα να αλλάξω ράβδους..... Ευχαριστώ!
sps - Δευ 09 Μάρ 2015, 19:04:27
Θέμα δημοσίευσης:
Λαμπρο με τα χρηματα της ksport θα εβαζα bilstein pss B14
ή κι αλλες πιο φτηνες επιλογες, πχ avo, gaz, ap, weitec.
απλα γφια μενα αξιζει να κοιταξεις gaz ή bilstein που ειναι επισκευασιμες.
http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product_sub.mhtml?car=peugeot206;category=coiloverkits
Αν δε πας σε coilover κοιτα για bilstein B12
http://www.europerformance.co.uk/pages/products/category_results.mhtml?category=bilsteinb12suspensionkits&car=peugeot206&manufacturer=bilst&sub_category=1

Ραβδους δυσκολα να βρεις peugeot sport.
Aπο rc (20mm) μπορεις να βρεις πιο ευκολα απο κανα τροπετο.Αρα κοιτας για car.gr
lambrosp - Τρι 10 Μάρ 2015, 09:57:34
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Λαμπρο με τα χρηματα της ksport θα εβαζα bilstein pss B14
ή κι αλλες πιο φτηνες επιλογες, πχ avo, gaz, ap, weitec.
απλα γφια μενα αξιζει να κοιταξεις gaz ή bilstein που ειναι επισκευασιμες.
http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product_sub.mhtml?car=peugeot206;category=coiloverkits
Αν δε πας σε coilover κοιτα για bilstein B12
http://www.europerformance.co.uk/pages/products/category_results.mhtml?category=bilsteinb12suspensionkits&car=peugeot206&manufacturer=bilst&sub_category=1

Ραβδους δυσκολα να βρεις peugeot sport.
Aπο rc (20mm) μπορεις να βρεις πιο ευκολα απο κανα τροπετο.Αρα κοιτας για car.gr


Okay ευχαριστώ Σπύρο!
Pughell - Τρι 10 Μάρ 2015, 10:14:03
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει φιλος ολοκληρο αξονα απο RC...Αμα θελει καποιος,ας πει,να του δωσω τηλ...
B.M-SPORT - Τετ 11 Μάρ 2015, 23:55:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ποια Gaz εννοείς, τα gold ή τα gha;;;;
MEMsound - Πεμ 12 Μάρ 2015, 00:21:44
Θέμα δημοσίευσης:
αν σκεφτεστε την gold για εκτος πιστας τοτε ΜΟΝΟ με εως 280 ελατηρια και αντιστοιχο βαλβιν ΚΑΙ υποχρεωτικα αλλα μακρυτερα εμβολα απο αυτα που εχει κανονικα ή μακρυτερες μποτες που δυσκολα να σας το κανουν αυτο...αλλιως χρειαζεστε ζαντες με οφφσετ κατω απο 11 (μιλαω για 7" πλατος)


...αρα μην μπλεξετε...μια χαραειναθ αλλωστε η gha ιδιως με 250ελατηριο...και ρψ ραβδους πισω
android - Πεμ 12 Μάρ 2015, 01:11:41
Θέμα δημοσίευσης:
lambrosp έγραψε:

Σημείωση ότι το αμάξι το έχω για καθημερινή χρήση (δουλειά και βόλτα) και για ανοίγματα σε ευθείες , και να ήθελα για στροφές δεν κάνει.Σήμφωνα με αυτό θέλω να επιλέξω αν θα την πάρω ή όχι. !



Το παλικαρι ειπε την χρηση,στροφες γιοκ,για πιο λογο να μπει σε τετοιες coil over?
MEMsound - Πεμ 12 Μάρ 2015, 12:20:14
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb right Thumb right
volvos - Πεμ 12 Μάρ 2015, 18:34:36
Θέμα δημοσίευσης:
Τι συμφωνεις ρε βλαμενο εσυ?
Κοπαναγε λιγοτερο το αμαξι σου με ελατήρια χαμήλωματος κ διαλυμενα αμορτισερ απο μια σωστη
κοιλοβερ με μακρυα κ μαλ**α ελατηρια???

Εκτος αν καποιος λυπαται τα 150παραπανω απο κονι με ελατηρια
android - Πεμ 12 Μάρ 2015, 21:21:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ναι βαλε coil over για ανεση Birthday
volvos - Πεμ 12 Μάρ 2015, 21:26:58
Θέμα δημοσίευσης:
206 me εως 4kg ελατήριο κ μηκος απο 20 και πανω
και το σωστο βαλβιδωμα ειναι πιο ανετο απο οποιοδηποτε
ελατηριο χαμήλωματος με αμορτισερ εμποριου.

Been there done that.
Για περιπτερα δε ξερω
lambrosp - Παρ 13 Μάρ 2015, 11:40:02
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά να σας πώ την αλήθεια............έχω καταμπερδευτεί!!!!!!!!!!
Μάλλον, είναι πολύ διαφορετικά τα θέλω μου απο πολλούς εδώ μέσα.
Δεν με απασχολεί να πάω να μπώ σε πίστα και να στρίβω να δώ τι χρόνο θα κάνω. Θέλω πολύ καλή αίσθηση ασφάλειας κατά το πάτημα σε ευθεια λόγο ξεσπάσματος δύναμης και πολλών χιλιομέτρων.Τώρα το άν θα κοπανάει λίγο και έχει σκληρή αίσθηση δεν με χαλάει. Το αμάξι δεν το έχω για στροφές και πίστες....επίσης να μήν είναι βάρκα γυαλό να σηκώνονται μούτρα και να κάθεται ο κόλος μέσα στους θόλους κατα το άνοιγμα....(ξέρω ότι θέλω ράβδους για πίσω και το έχω στα υπόψιν) αλλά γίνεται;

Απλά θεώρησα ότι τα λεφτά ήταν καλά για μία τέτοια ανάρτηση που βλέπω ότι έχει μαζί με μεταφορικά να έρθει στην καλύτερη το χιλιάρικο και να μήν δίνω τόσα λεφτά για να πάρω κάτι κάλύτερο ώστε να μπορώ να ρυθμίσω με εμένα μέσα την κάμπερ το ύψος και την σκληρότητα που μου παρέχει ή συγκεκριμένη ανάρτηση.Δυνατότητα να ψαχτώ με ελατήριο υπάρχει . Τώρα είναι 11.5χιλ πάχος η σπείρα του ελατηρίου και υπάρχει εδώ να μου δώσει 11χιλ και 10.5χιλ .Αυτός και μόνο αυτός θέλω να είναι ο γνώμονας για να την πάρω ή όχι;
Ευχαριστώ
MEMsound - Σαβ 14 Μάρ 2015, 00:20:47
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Τι συμφωνεις ρε βλαμενο εσυ?
Κοπαναγε λιγοτερο το αμαξι σου με ελατήρια χαμήλωματος κ διαλυμενα αμορτισερ απο μια σωστη
κοιλοβερ με μακρυα κ μαλ**α ελατηρια???

Εκτος αν καποιος λυπαται τα 150παραπανω απο κονι με ελατηρια


Laughing Laughing Laughing Laughing

φυσικα και κοπαναγε περισσοτερο με διαλυμενα αμορτισερ και απλα ελατηρια χαμηλωματος... Wink

αλλα απο αυτο το σεταπ μεχρι μια αναρτιση με 6αρια ελατηρια...μεσολαβουν πολλες αλλες επιλογες οπως αυτο που εγραψες στο επομενο ποστ σου ->

volvos έγραψε:
206 me εως 4kg ελατήριο κ μηκος απο 20 και πανω
και το σωστο βαλβιδωμα ειναι πιο ανετο απο οποιοδηποτε
ελατηριο χαμήλωματος με αμορτισερ εμποριου.

Been there done that.
Για περιπτερα δε ξερω


και που ουσιαστικα λεει και ο αδροιδ εδω

android έγραψε:
Το παλικαρι ειπε την χρηση,στροφες γιοκ,για πιο λογο να μπει σε τετοιες coil over?


τετοιες = με 6αρια ελατηρια / φουλ ρυφθιζομενες κλπ κλπ

--------------

Λαμπρο για να μην "σουζαρει" στα πατηματα πρεπει βασικα να μην καθετε πισω = θες ραβδους ... 22αρες... και πισω αμορτισερ που να συμπιεζονται δυσκολα...θα γινει εκνευριστικο και λιγο νευρικο το πισω στις ανωμαλιες των δρομων υπο συνθηκες βολτας, επισης και λιγο αποτομο στο ασε του γκαζιου αλλα οκ...μαθαινεις να ζεις με αυτο.

μπροστα θες δυνατο ρεμπαουντ για να μην εκτινονται τα αμορτισερ στις εκκινησεις και δεν υπαρχει λογος να ειναι πολυ σκληρα τα ελατηρια...

αυτα απ τα λιγα που ξερω
lambrosp - Δευ 16 Μάρ 2015, 09:05:23
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
volvos έγραψε:
Τι συμφωνεις ρε βλαμενο εσυ?
Κοπαναγε λιγοτερο το αμαξι σου με ελατήρια χαμήλωματος κ διαλυμενα αμορτισερ απο μια σωστη
κοιλοβερ με μακρυα κ μαλ**α ελατηρια???

Εκτος αν καποιος λυπαται τα 150παραπανω απο κονι με ελατηρια


Laughing Laughing Laughing Laughing

φυσικα και κοπαναγε περισσοτερο με διαλυμενα αμορτισερ και απλα ελατηρια χαμηλωματος... Wink

αλλα απο αυτο το σεταπ μεχρι μια αναρτιση με 6αρια ελατηρια...μεσολαβουν πολλες αλλες επιλογες οπως αυτο που εγραψες στο επομενο ποστ σου ->

volvos έγραψε:
206 me εως 4kg ελατήριο κ μηκος απο 20 και πανω
και το σωστο βαλβιδωμα ειναι πιο ανετο απο οποιοδηποτε
ελατηριο χαμήλωματος με αμορτισερ εμποριου.

Been there done that.
Για περιπτερα δε ξερω


και που ουσιαστικα λεει και ο αδροιδ εδω

android έγραψε:
Το παλικαρι ειπε την χρηση,στροφες γιοκ,για πιο λογο να μπει σε τετοιες coil over?


τετοιες = με 6αρια ελατηρια / φουλ ρυφθιζομενες κλπ κλπ

--------------

Λαμπρο για να μην "σουζαρει" στα πατηματα πρεπει βασικα να μην καθετε πισω = θες ραβδους ... 22αρες... και πισω αμορτισερ που να συμπιεζονται δυσκολα...θα γινει εκνευριστικο και λιγο νευρικο το πισω στις ανωμαλιες των δρομων υπο συνθηκες βολτας, επισης και λιγο αποτομο στο ασε του γκαζιου αλλα οκ...μαθαινεις να ζεις με αυτο.

μπροστα θες δυνατο ρεμπαουντ για να μην εκτινονται τα αμορτισερ στις εκκινησεις και δεν υπαρχει λογος να ειναι πολυ σκληρα τα ελατηρια...

αυτα απ τα λιγα που ξερω




Ευχαριστώ πολύ. Ξέρεις μήπως τί φοράει το 206 μαμά 1.6 απο ράβδους και απο τί είναι οι 22άρες? Που μπορώ να βρώ? ''επισης και λιγο αποτομο στο ασε του γκαζιου αλλα οκ...μαθαινεις να ζεις με αυτο'' Τι εννοείς με αυτό ? να φεύγει ο κόλος στο άσε σε στροφές ή κινδυνεύω απο κάτι?
MEMsound - Δευ 16 Μάρ 2015, 12:08:14
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αυτο εννοω...σε γενικες γραμμες...οτι θελει καμποση συνηθεια...γιατι το οριο που ξεκολλαει ειναι ψηλοτερα αλλα γινεται πιο αποτομα. απ την αλλη αν και τα αμορτισερ το υποστηριζουν (επαναφορα μετα την συμπιεση) γινεται πολυ σαφες και αμεσο στις διορθωσεις...

το 1600 και 2000 γτι ειχαν 19,5
τα 2000 ρψ ειχε 20,5


κοστος αγορας ζευγαριου καινουργιου πανω κατω 100ε (παλιοτερα τουλαχιστον)

η ΠΣ βγαζει 21, 22, 23 με τελειως διαφορετικο κοστος αποκτησης βεβαια (γυρω στα 200 εως 300ε αναλογα πειοδο και εκπτωτικης προσφορας καποιες φορες) ---- επισης εχω την αισθηση οτι εκτος απο την διαφορεα στα χιλιοστα διαμετρο εχουν και διαφορα στο υλικο -- αλλα αυτο ειναι αισθηση που εχω και δεν μπορω να το αποδειξω...μπορει να κανω και λαθος)
lambrosp - Τρι 17 Μάρ 2015, 11:23:09
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ναι αυτο εννοω...σε γενικες γραμμες...οτι θελει καμποση συνηθεια...γιατι το οριο που ξεκολλαει ειναι ψηλοτερα αλλα γινεται πιο αποτομα. απ την αλλη αν και τα αμορτισερ το υποστηριζουν (επαναφορα μετα την συμπιεση) γινεται πολυ σαφες και αμεσο στις διορθωσεις...

το 1600 και 2000 γτι ειχαν 19,5
τα 2000 ρψ ειχε 20,5


κοστος αγορας ζευγαριου καινουργιου πανω κατω 100ε (παλιοτερα τουλαχιστον)

η ΠΣ βγαζει 21, 22, 23 με τελειως διαφορετικο κοστος αποκτησης βεβαια (γυρω στα 200 εως 300ε αναλογα πειοδο και εκπτωτικης προσφορας καποιες φορες) ---- επισης εχω την αισθηση οτι εκτος απο την διαφορεα στα χιλιοστα διαμετρο εχουν και διαφορα στο υλικο -- αλλα αυτο ειναι αισθηση που εχω και δεν μπορω να το αποδειξω...μπορει να κανω και λαθος)



Κάνει τόση διαφορά το 19.5 απο το 20.5 του RC? Απο πού τους πέρνω? Peugeot? Τί πιστεύεις κατα την γνώμη σου ότι θα ήταν καλύτερο για εμένα το 20,5 ή και κάτι πιό χοντρό για να μην έχω τόσο μεγάλο φαινόμενο με την βύθιση πίσω αλλά να μήν είναι μόνο και για αγωνιστική χρήση? Wink Είπαμε μην το παρακάνω......κάτι σε 21?22? ή και το 20.5 έχει τόσο μεγάλη διαφορά? Σε ευχαριστώ που ασχολείσαι, γιατι εγω δεν έχω ιδέα περι στησίματος......
MEMsound - Τρι 17 Μάρ 2015, 12:02:11
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει σχετικο τοπικ για τις ραβδους ...ριχτου ενα βλεπφαρο...

εχω δοκιμασει και τις μαμα 19,5 και τις 20,5 και τις 21 και τις 22...

ολες εχουν διαφορα μεταξυ τους και μπορει στο ματι να σου φαινεται μικρη η διαφορα στο παχος ομως στην συμπεριφορα ειναι εμφανης...

οτι και να βαλεις σε σχεση με τις 19,5 θα δεις διαφορα\και μιλωντας για βυθιση πισω μερους οσο χοντρυτερη τοσο μικροτερη.

εισηγουμε να κοιταξεις να βρεις used (όπου) ή καινουργια (Peugeot sport ή γκαγκασταθης) 21 ή/και 22 ακομα καλητερα
23 αστο καλητερα νομιζω υπερβολη...
και σε καθε περιπτωση σφικτα πισω αμορτισερ Wink
lambrosp - Τρι 17 Μάρ 2015, 12:43:19
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
υπαρχει σχετικο τοπικ για τις ραβδους ...ριχτου ενα βλεπφαρο...

εχω δοκιμασει και τις μαμα 19,5 και τις 20,5 και τις 21 και τις 22...

ολες εχουν διαφορα μεταξυ τους και μπορει στο ματι να σου φαινεται μικρη η διαφορα στο παχος ομως στην συμπεριφορα ειναι εμφανης...

οτι και να βαλεις σε σχεση με τις 19,5 θα δεις διαφορα\και μιλωντας για βυθιση πισω μερους οσο χοντρυτερη τοσο μικροτερη.

εισηγουμε να κοιταξεις να βρεις used (όπου) ή καινουργια (Peugeot sport ή γκαγκασταθης) 21 ή/και 22 ακομα καλητερα
23 αστο καλητερα νομιζω υπερβολη...
και σε καθε περιπτωση σφικτα πισω αμορτισερ Wink



Eυχαριστώ πολύ !!!
Peugeot sport δεν βρίσκω παρα μόνο τις βίδες και τα λάστιχα
Γκαγκαστάθης απο ότι βλέπω δεν έχει στο stock.
Eυχαριστώ πολύ πάντως, θα δώ τι θα κάνω !!!
MEMsound - Τρι 17 Μάρ 2015, 18:09:11
Θέμα δημοσίευσης:
λογω κοστους δεν στοκαρουν τετοια ανταλλακτικα...
οποτε παραγγελια συνηθως ή used...
lambrosp - Πεμ 19 Μάρ 2015, 09:37:40
Θέμα δημοσίευσης:
Okay!! Ευχαριστώ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr