PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 207 HDI Diesel

astakos - Πεμ 05 Φεβ 2015, 17:01:58
Θέμα δημοσίευσης: 207 HDI Diesel
Καλησπερα μολις πουλησα το σμαρτακι μου και σκεφτομαι να παρω 207diesel.Στην οικογενεια υπαρχει ηδη ενα 308diesel και δεν εχει παρουσιασει τιποτα.Θα μπορουσατε να με καθοδηγησετε τι να προσεξω κατα τον ελεγχο και επειδη δεν ειμαι και πολυ φαν της ταχυτητας λεω να παω για αυτο με τα 75αλογα.Τα service κοστιζουν στην επισημη?Ποια ειναι τα πιο συνηθισμενα προβληματα?Δυστυχως οτι εχω βρει μεχρι ωρας ειναι ολα εισαγωγης,αυτο ειναι ανασταλτικος παραγοντας?Μετα απο μια γρηγορη αναζητηση ειδα οτι οι κινητηρες ειναι της BMW δεν ξερω αν αυτο ειναι καλο?(εχω gs1200 και ξερω κοστος ανταλλακτικου bmw)
Αυτο πως σας φαινεται http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5745398/
alexandros 207 Rallye - Πεμ 05 Φεβ 2015, 17:11:28
Θέμα δημοσίευσης:
με 12,000€ παιρνεις το 208 καινουριο
μπορεις να το κανεις και με ατοκες δοσεις
http://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&category=&make=213&model=1302&variant=&price-from=&price-to=&registration-from=%3E2015&registration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=2&exterior_color=&significant_damage=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=&airbags-ranged=&kteo=&seats-from=&seats-to=&sort=pra&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&offer_type=sale
astakos - Πεμ 05 Φεβ 2015, 17:23:45
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
με 12,000€ παιρνεις το 208 καινουριο
μπορεις να το κανεις και με ατοκες δοσεις
http://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&category=&make=213&model=1302&variant=&price-from=&price-to=&registration-from=%3E2015&registration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=2&exterior_color=&significant_damage=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=&airbags-ranged=&kteo=&seats-from=&seats-to=&sort=pra&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&offer_type=sale


Δεν εχεις άδικο αλλα το αυτοκινητο το χρησιμοποιω 6 μηνες το χρονο και συνολικα ζητημα να κανω 5000χμ ετησιως οποτε ειναι αμαρτια να δωσω 12.000.Θα ηθελα να μου δωσετε τα "φωτα" σας για το 207
alexandros 207 Rallye - Πεμ 05 Φεβ 2015, 17:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
αμα ειναι για 5,000χλμ το χρονο γιατι να παρεις diesel ?
θα το αγορασεις πιο ακριβα απο ενα βενζινης

αυτοι οι κινητήρες diesel παντως ειναι της peugeot και της ford, οχι της bmw

εγω στη θεση σου θα επαιρνα ενα φθηνο βενζινης (και οχι 207)
RoadRunner122 - Πεμ 05 Φεβ 2015, 19:46:53
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
αυτοι οι κινητήρες diesel παντως ειναι της peugeot και της ford, οχι της bmw

Ισχυει. Και;;;
reselie-206 - Πεμ 05 Φεβ 2015, 19:56:46
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
αυτοι οι κινητήρες diesel παντως ειναι της peugeot και της ford, οχι της bmw

Ισχυει. Και;;;


Προφανώς είναι απάντηση στην ερώτηση του op...

Παράθεση:
Μετα απο μια γρηγορη αναζητηση ειδα οτι οι κινητηρες ειναι της BMW δεν ξερω αν αυτο ειναι καλο?(εχω gs1200 και ξερω κοστος ανταλλακτικου bmw)

alexandros 207 Rallye - Πεμ 05 Φεβ 2015, 20:14:23
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
αυτοι οι κινητήρες diesel παντως ειναι της peugeot και της ford, οχι της bmw

Ισχυει. Και;;;

οτι ειπε κι ο Τασος
το παιδι ρωτησε και απαντησα
astakos - Πεμ 05 Φεβ 2015, 21:11:25
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει καποιος αν γνωριζει να μου απαντησει απλα και καθαρα τα μειονεκτηματα ενος peugeot 207 diesel
alexandros 207 Rallye - Πεμ 05 Φεβ 2015, 21:20:20
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ αργο (το 1,4) ,μετριο σε αξιοπιστία, κακη αισθηση λεβιε ταχυτητων, κακο after sales peugeot, ,το 90% των μεταχειρισμενων diesel ειναι απο εξωτερικο με γυρισμένα χλμ

μπορεις κι εσυ να μας πεις γιατι κατεληξες στο 207 ? Rolling eyes
RoadRunner122 - Πεμ 05 Φεβ 2015, 21:25:40
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb Left
Andreasf1 - Πεμ 05 Φεβ 2015, 22:53:04
Θέμα δημοσίευσης:
Και σε 208 πάντως να πάει δεν θα έχει καλύτερο λεβιέ.. Εκτός και αν πήγαινε σε 208 1,6 με 6ταχυτο κιβώτιο.

Το 207 είναι αρκετά βαρύ αμαξωμα για να μπορέσει να το σηκωσει το 14αρι μοτέρ.. Ως και το 208 που είναι πιο ελαφρύ με αυτό το μοτέρ τα βρίσκει σκούρα!

Ένα καλά διατηρημένο 207 diesel πάντως δεν θα αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας σίγουρα..

Το 207 είναι ενα αρκετά όμορφο (υποκειμενικό) αυτοκίνητο που μπορεί να παιξει σε αυτή την κατηγορία οπότε μαζί σου στην επιλογή του 207 αλλά όχι με αυτό το μοτέρ..

Αφού δεν κανεις πολλά χλμτρα δες βενζίνη με πολύ λιγότερα χρήματα.. Αν έκανες χλμτρα θα σου πρότεινα σίγουρα κάποιο diesel σε 1,6 πάντα για αυτό το αμάξωμα (του 207).

Αν ντε και καλά θες 207 diesel πάντως δες τι μπορείς να πάρεις σε 1,6 hdi τουλάχιστον με τα 90 για να μην μιλήσω για το 110 και θεωρηθεί ίσως υπερβολή. Όσο και αν δεν σε νοιάζει η ταχύτητα σε μια προσπέραση θα σε ενοχλήσει..

Για καταναλώσεις δεν χρειάζεται να σου μιλήσω.. Τις γνωρίζεις υποθέτω πάνω κάτω απο το 308 σου.. Wink
alexandros 207 Rallye - Πεμ 05 Φεβ 2015, 23:54:13
Θέμα δημοσίευσης:
Andreasf1 έγραψε:
Και σε 208 πάντως να πάει δεν θα έχει καλύτερο λεβιέ.. Εκτός και αν πήγαινε σε 208 1,6 με 6ταχυτο κιβώτιο.
το 208 το ειπα οχι για το σασμαν (Laughing), αλλά γιατι θα ειναι καινουριο και θα ξερει τι παιρνει
γιατι στο μεταχειρισμενο, ποτε δεν εισαι σιγουρος 100% τι αγοραζεις
Andreasf1 - Πεμ 05 Φεβ 2015, 23:56:45
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
Andreasf1 έγραψε:
Και σε 208 πάντως να πάει δεν θα έχει καλύτερο λεβιέ.. Εκτός και αν πήγαινε σε 208 1,6 με 6ταχυτο κιβώτιο.
το 208 το ειπα επειδη οχι για το σασμαν (Laughing), αλλά γιατι θα ειναι καινουριο και θα ξερει τι παιρνει
γιατι στο μεταχειρισμενο, ποτε δεν εισαι σιγουρος 100% τι αγοραζεις


+1000 Cool
Steve - Παρ 06 Φεβ 2015, 00:57:36
Θέμα δημοσίευσης:
astakos έγραψε:
οποτε ειναι αμαρτια να δωσω 12.000.Θα ηθελα να μου δωσετε τα "φωτα" σας για το 207
Ενώ τα 7.500 δεν είναι αμαρτία ; Rolling eyes
Driver ///M - Παρ 06 Φεβ 2015, 02:31:25
Θέμα δημοσίευσης:
Με τοσα χλμ το χρονο που κανεις φιλε ειναι καθαρα απερισκεψια να παρεις diesel.
Παρε ενα 207 1.6 ατμο με 5-6 χιλιαρικα και θα εχεις λογικη καταναλωση με καλες επιδοσεις και χαμηλο κοστος συντηρησης.
salex - Παρ 06 Φεβ 2015, 19:37:10
Θέμα δημοσίευσης:
Αν σε άκουγε κανένας Άγγλος ότι θέλεις diesel και κάνεις 5000χλμ το χρόνο θα σου πεταγε ντομάτες επιτόπου! Κάθε εργαλείο έχει και τη σωστή χρήση του. Δεν είναι αυτή η χρήση των diesel.

Από προσωπική εμπειρία έχοντας οδηγήσει 207 1.6 HDI αλλά και το δικό μου 207 GT 1.6THP στους ίδιους δρόμους (στο εξωτερικό), άλλο βούρτσα και άλλο ... παρότι είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Ακόμη και με το 207 GT HDI έχει διαφορά γιατί ο κινητήρας είναι όλη η αίσθηση που έχεις.

Ωραίο, ήσυχο, οικονομικό, αλλά είναι για να πηγαίνεις από το σημείο Α στο σημείο Β σαν άνθρωπος και μόνο αυτό. Τη στιγμή που θα νομίσεις ότι πας να χαρείς το αυτοκίνητό σου, θα σου φύγει η όρεξη γιατί δεν έχει κανένα μα κανένα οδηγικό ενδιαφέρον ούτε και επιδόσεις ως εργοστασιακό. Άντε να ταξιδεύεις με 120χλμ/ώρα σταθερά και μέχρι εκεί. Αν έρθει η ώρα για προσπέραση, κάνουμε και το σταυρό μας λίγο.
Το 1.4 HDI είναι απλώς τραγικό από επιδόσεις και καίει το ίδιο με το 1.6 HDI αφού το βάρος του οχήματος είναι ίδιο.


Σενάριο Β: παίρνεις ένα παραδοσιακό 207 1.6Τ με 5-6 χιλιάδες ευρώ να το χαρείς. Αντί να δώσεις 7500Ε. Με 5000χλμ το χρόνο είναι 10 γεμίσματα των 45 λίτρων από 500χλμ έκαστο. Δηλαδή περίπου 700Ε το πολύ με τις τρέχουσες τιμές βενζίνης. Σου μένουν για τα επόμενα 3 χρόνια τα χρήματα για βενζίνη.

Προς θεού, αφήστε τα ατμοσφαιρικά εκεί που ανήκουν - στον κάδο απορριμάτων της Peugeot. Δεν ήταν της προκοπής ούτε και έγιναν ποτέ της προκοπής στην πορεία.
puglover - Παρ 06 Φεβ 2015, 19:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ αισιοδοξος εισαι.. Laughing 500 χλμ με ενα ντεποζιτο ο THP??
makis106 - Παρ 06 Φεβ 2015, 22:58:31
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
πολυ αισιοδοξος εισαι.. Laughing 500 χλμ με ενα ντεποζιτο ο THP??

500 χλμ με 45 λίτρα βενζίνης σημαίνει κατανάλωση 9L/100.
Ανετα έχεις κατανάλωση και κάτω απο 9 L/100...
salex - Παρ 06 Φεβ 2015, 23:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
πολυ αισιοδοξος εισαι.. Laughing 500 χλμ με ενα ντεποζιτο ο THP??


Αγγλία, πριν 4 χρόνια με THP big turbo: Εδιμβούργο-Ντόβερ με ένα ντεπόζιτο. 650χλμ. Αν θέλετε το πιστεύετε. Αν όχι, σας δείχνω και τις φωτογραφίες. Και όχι, δεν εχει μεγάλη κατηφόρα απο τη Σκωτία. Smile
Driver ///M - Σαβ 07 Φεβ 2015, 01:12:16
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Αν σε άκουγε κανένας Άγγλος ότι θέλεις diesel και κάνεις 5000χλμ το χρόνο θα σου πεταγε ντομάτες επιτόπου! Κάθε εργαλείο έχει και τη σωστή χρήση του. Δεν είναι αυτή η χρήση των diesel.

Από προσωπική εμπειρία έχοντας οδηγήσει 207 1.6 HDI αλλά και το δικό μου 207 GT 1.6THP στους ίδιους δρόμους (στο εξωτερικό), άλλο βούρτσα και άλλο ... παρότι είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Ακόμη και με το 207 GT HDI έχει διαφορά γιατί ο κινητήρας είναι όλη η αίσθηση που έχεις.

Ωραίο, ήσυχο, οικονομικό, αλλά είναι για να πηγαίνεις από το σημείο Α στο σημείο Β σαν άνθρωπος και μόνο αυτό. Τη στιγμή που θα νομίσεις ότι πας να χαρείς το αυτοκίνητό σου, θα σου φύγει η όρεξη γιατί δεν έχει κανένα μα κανένα οδηγικό ενδιαφέρον ούτε και επιδόσεις ως εργοστασιακό. Άντε να ταξιδεύεις με 120χλμ/ώρα σταθερά και μέχρι εκεί. Αν έρθει η ώρα για προσπέραση, κάνουμε και το σταυρό μας λίγο.
Το 1.4 HDI είναι απλώς τραγικό από επιδόσεις και καίει το ίδιο με το 1.6 HDI αφού το βάρος του οχήματος είναι ίδιο.


Σενάριο Β: παίρνεις ένα παραδοσιακό 207 1.6Τ με 5-6 χιλιάδες ευρώ να το χαρείς. Αντί να δώσεις 7500Ε. Με 5000χλμ το χρόνο είναι 10 γεμίσματα των 45 λίτρων από 500χλμ έκαστο. Δηλαδή περίπου 700Ε το πολύ με τις τρέχουσες τιμές βενζίνης. Σου μένουν για τα επόμενα 3 χρόνια τα χρήματα για βενζίνη.

Προς θεού, αφήστε τα ατμοσφαιρικά εκεί που ανήκουν - στον κάδο απορριμάτων της Peugeot. Δεν ήταν της προκοπής ούτε και έγιναν ποτέ της προκοπής στην πορεία.

Mε 5.500 ευρώ αν πάρεις 207 με thp, θα θες τουλάχιστον κανα χιλιάρικο να το κάνεις ανθρώπινο (και λίγα λέω μάλλον).
Αντίθετα, 1.6 ατμο παίρνεις μια χαρά σε άψογη κατάσταση.

Και θα έχεις και χαμηλότερη κατανάλωση και κυρίως, χαμηλότερο κόστος συντήρησης αφού ο thp θέλει συνέχεια το χέρι στην τσέπη για να είναι σε λειτουργική κατάσταση (χρονισμό, βαλβίδες καθαρθσμό, λάδια και μπουζί κάθε 3 και λίγο κλπ κλπ).
Αντίθετα, ένας ΤU5 δεν θέλει τίποτε και θα τον έχεις για χρόνια και ζαμάνια (δεν μιλάω για τους vti όπως βλέπεις που είναι για τα μπάζα).

Για τη χρήση που το θέλει το παιδί, που προφανώς δεν είναι τα γκάζια (αλλιώς δεν θα σκεφτόταν diesel 1.4), καλύτερη επιλογή από άτμο 1.6 δεν υπάρχει.
Αν ήθελε επιδόσεις, τότε μαζί σου, αλλά μην λέμε ότι είναι για τα μπάζα ο TU5 και ο thp κανα διαμάντι, τουλάχιστον ως προς την αξιοπιστία.
drdino - Σαβ 07 Φεβ 2015, 11:10:48
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Αν σε άκουγε κανένας Άγγλος ότι θέλεις diesel και κάνεις 5000χλμ το χρόνο θα σου πεταγε ντομάτες επιτόπου!


Μπα, και στην Αγγλία η ίδια ανίληψη υπάρχει, ντίζελ χωρίς πολλή σκέψη για χιλιόμετρα, κόστος αγοράς κλπ.
astakos - Σαβ 07 Φεβ 2015, 23:45:22
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες επειδη δε γνωριζω απο thp,vti κτλπ , μπορει να απαντησει καποιος αν το 207hdi βγαζει καποιο συγκεκριμενο προβλημα (σιγουρα πριν το παρω θα το κανω φυλο και φτερο στο τσεκαρισμα σε τοπικη peugeot).Exω καταληξει σε πετρελαιο ειτε κανω 1 ειτε 10.000 χμ το χρονο απλα περιμενω μια ενημερωση απο καποιον που κατοχο 207diesel
Andreasf1 - Κυρ 08 Φεβ 2015, 16:19:08
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλέ μου αν ο προηγούμενος το είχε καλά διατηρημένο δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Και αφού θα πας να το ελέγξεις σε επίσημο συνεργείο και δεις πως δεν έχει κάποια καταγεγραμμένη βλάβη μην ανησυχεις (όσο μπορείς αφού ξέρεις πως παίρνεις μεταχειρισμένο) για προβλήματα. Επίσης στην αντιπροσωπία πες τους να σου τσεκαρουν πόσο τις % πρόσθετο υγρό έχει μείνει, αν έχει λίγο μπορείς ίσως να διαπραγματευτεις την τιμή αγοράς του αυτοκινήτου καθότι είναι δαπανηρή η αλλαγή του(κάπου στο 400€). Μέσω διαγνωστικου μπορείς να δεις (δήθεν) και παροχή των μπεκ αλλά δεν ανταποκρίνεται και πολύ στην πραγματικότητα. Εμένα είχαν πρόβλημα στην παροχή τα μπεκ και το διαγνωστικό τα έδειχνε τέλεια. Τώρα κάτι άλλο σημαντικο μέσω διαγνωστικου δεν ξέρω-δεν θυμάμαι να μπορείς να δεις..

Όταν με το καλό το πάρεις κάνε κανενα καθαρισμό στα μπεκ καλού κακού, αλλαγή φ.πετρελαίου και εννοείται το κλασσικό σέρβις.. Δες επίσης σε τι κατασταση είναι ο ιμάντας χρονισμού και αν θέλει αλλαγή. Επίσης δες την τουρμπίνα μην έχει τζόγο κτλ.
astakos - Τρι 10 Φεβ 2015, 10:59:11
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα το αμαξι το τσεκαρα σε επισημη αντιπροσωπια , ολα καλα πραγματικα χμ,πραγματικη ημερομηνια,ατρακαριστο,αβαφο,το σασι του ειναι καθαρο χωρις σκουριες,βιβλιο σερβις υπαρχει ολο το ιστορικο στην επισημη της γαλλιας,το φυσωσε δεν εδειξε κανενα προβλημα ουτε βλαβες μονο που θελει συμπληρωμα υγρου στο φιλτρο σωματιδιων
Με μια ζαντουλα απο το RC θα ειναι κουκλα(αν πουλαει καποιος αγοραζω αμεσα)
Andreasf1 - Τρι 10 Φεβ 2015, 13:10:53
Θέμα δημοσίευσης:
astakos έγραψε:
Καλημερα το αμαξι το τσεκαρα σε επισημη αντιπροσωπια , ολα καλα πραγματικα χμ,πραγματικη ημερομηνια,ατρακαριστο,αβαφο,το σασι του ειναι καθαρο χωρις σκουριες,βιβλιο σερβις υπαρχει ολο το ιστορικο στην επισημη της γαλλιας,το φυσωσε δεν εδειξε κανενα προβλημα ουτε βλαβες μονο που θελει συμπληρωμα υγρου στο φιλτρο σωματιδιων
Με μια ζαντουλα απο το RC θα ειναι κουκλα(αν πουλαει καποιος αγοραζω αμεσα)


Τελικά πήρες ντιζελια; τι κυβικά;

Απέφυγε τις ζάντες rc-gt είναι βαριές για τα ντιζελακια μας.. Εμένα την είχε απο μαμά δυστυχώς και κοιτάζω για καμια oz ultra,Team Dynamics κτλ..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr