PSClub - Hellas

Κινητήρας - Βελτίωση Peugeot 106 1.4 8v

Μανος106 - Κυρ 18 Ιαν 2015, 07:16:56
Θέμα δημοσίευσης: Βελτίωση Peugeot 106 1.4 8v
Καλημέρα σε όλους τους φίλους τοΥ φόρουμ!ειμαι κάτοχος ενως 106 1,4 8v.σκέφτομαι εδώ και μήνες την βελτίωση του.ξερω οτι η καλύτερη λύση ειναι να βάλω μοτέρ από 1.6 αλλα αυτό το μοτέρ έχει μόλις 38.000 όπως και όλο το αμάξι και θεωρώ αμαρτια να κατεβάζω μοτέρ και να κάνω αλχημείες!το αμάξι φοράει τελικό γκρουπ Ν δέν έχει μεσαίο από μαμισιο και σκουπα.ήδη με αυτά τα 2 ειδα μια Διαφορα μικ ρή.σκέφτομαι για πρόγραμμα χωρίς όμως να ξερω τι και πως!επίσης αργότερα σκέφτομαι για καπάκι και εισαγωγή από 1.3 ραλυ που από οτι ξερω μπαίνει.έχει 3φυσο εγκεφάλο!τι γίνεται με το πρόγραμμα?πως μπαίνει?ποσο κοστίζει?θα αλλάξει βενζίνες και στροφές?ποσά hp θα πάρει?Τι άλλο μπορώ να κανω για να πάρει τα πάνω του?Επίσης έχω ακούσει οτι αν βγει ο καταλύτης παίρνει και από κει κατι.αλλα τι γίνεται χωρίς καταλύτη?ποιες οι επιπτώσεις στον κινητήρα?ξερω οτι δέν περνάει ΚΤΕΟ χωρίς καταλύτη και οτι σε γράφουν!ευχαριστώ εκ των πρωταιρον!!
geo106xs - Κυρ 18 Ιαν 2015, 12:05:45
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα Μανο!
Ο 1.4,ειναι απο τους κινητηρες που δεν αξιζει να τους πειραξεις και πολυ!
Το καπακι και η εισαγωγη απο το 13αρι,δε παιζουν,η εισαγωγη λογω ηλεκτρικων και το καπακι λογω των φλατ εμβολων του 1.4...
Μια ευκολη βελτιωση ειναι,χταποδι απο 1.3/1.6 8v,μεταφορα του καταλυτη απο κατω μαζι με λιγο μεγαλυτερη εξατμιση απο το dp και πισω,στην εισαγωγη κρατας το εργοστασιακο φιλτροκουτο τοποθετεις μεσα ενα πιο ελευθερο φιλτρο και τραβας αερα κατ'ευθειαν απ'τη μετωπη. Αργοτερα βαζεις και ενα προγραμμα κι ενα κ/π 16/65 και θα εισαι αρχηγος!
Το προγραμμα θα στο βαλει προγραμματιστης,μεσω obd2 γινεται και το κοστος ειναι αναλογα με τον τιμοκαταλογο του καθενος,υπολογιζε γυρω στα 350 με 400 γιουρος! Απο ιπποδυναμη με ολα αυτα που σου ειπα,θα παιζεις γυρω στα 90 hp!
Giannis307 - Κυρ 18 Ιαν 2015, 13:15:51
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν αξζει να κανεις τιποτα....θα κερδισεις ψιχουλα και θα εχεις πληρωσει πολλα....η πιο value for money μετατροπη ειναι το 16β και τελος τωρα αν δεν εισαι σε φαση οπως λες μενεις και πορευεσαι με αυτο.... Cool
reselie-206 - Κυρ 18 Ιαν 2015, 13:36:49
Θέμα δημοσίευσης:
΄Βάλτα κάτω, δές και με τα μάτια σου οτι το κόστος για όλα τα παραπάνω θα είναι πάνω κάτω ίδιο με το 16β μοτέρ , βρές ενα 16β μοτεράκι και ρίχτο πάνω! αλλιώς κάτσε όπως είσαι , δε θα δείς διαφορά.. Κάποια στιγμή πριν απο 2-3 χρόνια είχα γνωρίσει ένα παλικάρι στο δυναμόμετρο που είχα πάει , ο οποίος είχε ενα c2 1.4 8v στο οποίο είχε ρίξει άπειρο χρήμα (σφυρήλατα,ροικές,εκκεντροφόροι,πρόγραμμα,διάφορα περιφερειακά) και τελικά κατάφερε να βγάλει μόλις 100κάτι 102-104? άλογα... δεν αξίζει λοιπόν το κόπο και το χρήμα... - και πέραν αυτού είναι ενα μοτέράκι που δεν έχει σχεδιαστεί για αυτό και λιπαντικά (βλέπε μπεκ κάτω απο τα έμβολα κτλπ)
Μανος106 - Κυρ 18 Ιαν 2015, 15:44:08
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχάς ευχαριστώω για την άμεση απάντηση!συμφωνώ και γω με τις απόψεις σας!σκουπα και τελικό φοράει ήδη!αν ξεκινήσω την βελτίωση έστω και αυτήν την λίγη θα μου φύγουν πολλΑ λεφτά με αποτέλεσμα ούτε 100άλογα.η μόνη λύση ειναι το 16β και αρχίζεις από 120 άλογα μπαμ μπαμ!θα Το αφήσω έτσι μιας που δέν καίει και πολύ και βλέπουμε αργότερα για αλλαγή μοτέρ!μαζί με το μοτέρ όμως αλλάζω καλωδίωση,σασμαν,εγκεφάλο,κοντέρ,αξονα και φρένα πίσω σωστά?εε σε αυτή την διαδικασία δέν ηθελα να μπω αλλα από οτι φαίνεται ειναι μονόδρομος!αα και μια ερώτηση ακόμα παίδες!τις μέρες τις πρωτοχρονιάς είχε πολύ κακοκαιρία με αποτέλεσμα να ειναι ποτάμια οι δρόμοι και αναγκαστικά κυκλοφορούσα με το αμάξι!μετά από πολύ νερό που έφαγε το μοτέρ κάποια φάση μου έκανα ένα στριγκλιμα σαν λουρί αλλα οχι μόνιμο μετά από κάποια δευτερόλεπτα σταματούσε.ολα ωραία ολα καλα την επόμενη μέρα το βάζω μπροστά και ακουγόταν ένας θόρυβος από Δυναμό-λουρί μεριά και στο ρελαντί και σε όλες τις στροφές σαν κάτι να κουρευει(εμένα μου θύμησε τον ήχο όταν δέν έχει κουμπωσει η ταχύτητα και ανοίγεις γκάζι)το πάω στον μηχανακο και μου λεει λουρί ειναι.το αφήνω μου το αλλάζει και Πάλι το ίδιο!το λουρί ήθελε όντως αλλαγμα γιατί ηταν το εργοστάσιακο(2001).το έψαξε και μου είπε οτι ειναι ένα εξωτερικό ρουλεμάν της τροχαλιας,οτι έφαγε νερό και πέταξε τα γρασα και οτι δέν παθαίνει τίποτα αν το κυκλοφορω προσωρινά αλλα να το αλλάξω.παίζει κάτι τέτοιο η δέν ξέρει τι του γίνεται?μου είπε οτι κάνει ένα 50ρικο.δέν ειναι ακριβά για ένα ρουλεμάν?επίσης μου είπε φίλος οτι αλλάζει πολύ εύκολα και οτι μπορώ και μόνος μου να το αλλάξω πολύ φθηνότερα.πείτε μου την γνώμη σας και εσείς γιατί δέν μπορώ να ακούω αυτόν τον θόρυβο στο αμάξι μου και ειδικά σε αμάξι που εχει 38.000χλμτρα.ευχαριστώω εκ των πρωταιρον!
groupN - Δευ 19 Ιαν 2015, 00:17:29
Θέμα δημοσίευσης:
Μανωλη αυτο το θορυβο το κανει και το δικο μου το 1.6 δεν ειναι τιποτα. οταν βρεχει και παταμε σε λακουβα με νερα τσηριζει γιατι απο κατω δεν καλυβεται και πανε τα νερα πανω στην τροχαλια στροφαλου η οποια δεν εχει δοντια να πιασει και γλιστραει ο ιμαντας. και το αλλο με το ρουλεμαν μου το κανει εδω και πολυ καιρο αλλα σπανια
Μανος106 - Δευ 19 Ιαν 2015, 00:50:50
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα από εκείνη την μέρα το κάνει χωρίς να εχει σταματήσει στιγμη.ελπίζω να ειναι αυτό που μου είπε και οχι τίποτα πιο σοβαρό!
z@ck! - Δευ 19 Ιαν 2015, 08:24:30
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου καλημερα!
Ερωτηση.. τα υπολοιπα επιμερους σημεια, οπως πχ φρενα και αναρτηση, τα εχεις βελτιωσει καθολου η εισαι με τα μαμα πραγματα επανω?

Γιατι αν δεν τα εχεις, προσωπικη μου αποψη ειναι καλυτερα ενα 1600 8ν που δεν ειναι ουτε τοσο βαρυ ουτε τοσο δυνατο, και ειναι και αυτο plug & play.
Παλι προσωπικη μου αποχη ειναι οτι αν ειναι να πας σε 16ν μετατροπη που θα κανεις μονος σου εξ'ολοκληρου, καλυτερα να παρεις ενα ολοκληρο αμαξι για ανταλακτικα και να τα βαλεις ολα επανω.....Αν δεν τα κανεις μονος σου, καλυτερα αγορασε ενα αλλο αμαξι για κυκλοφορια, και κρατα το δικο σου οπως ειναι η πουλα το .... Ετσι οπως εχουν πεσει οι τιμες πιο φτηνα θα σου ερθει! Wink
Μανος106 - Δευ 19 Ιαν 2015, 09:32:00
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα!!οχι δέν έχω κάνει κάποια βελτίωση πέρα από τα ελατήρια χαμηλοματος (apex) και μένα η δική μου γνώμη ειναι απευθείας 16β απλά δέν ηθελα να μπω στην μετατροπή αυτή!!!αλλα ειναι η μόνη επιλογή για να μην ψάχνομαι με φτιαξηματα και τέτοια μιας και το 16β θα με ικανοποιεί για πολύ καιρό αν από το 1.4 πάω στο 1.6 και με λίγοτερα πράγματα θα περνω περισσότερα άλογα!η γνώμη σου για το ρουλεμάν που γράφω πιο πάνω ποια ειναι?
z@ck! - Δευ 19 Ιαν 2015, 12:02:51
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Μανο για το ρουλεμαν η γνωμη μου ειναι να πας να παρεις ενα σπρεϊ γρασου, και να του βαλεις. αν δεν το εχεις πολυ-κυκλοφορισει δεν θα εχει λογικα κανενα προβλημα. βαζεις και βλεπεις. Ακομα και να χρειαστει να το αλλαξεις, τα 5 ευρω που θα δωσεις για το γρασσο μονο χαμενα δεν θα πανε.
αν βαζει και την εργασια μαζι ειναι νορμαλ τιμη.
Για τις τιμες των ρουλεμαν ππαρε μια γευση:
http://www.mister-auto.gr/el/tentot-ras-imantas-poly-v/peugeot-106-ii-1-1-4-i-75bhp_v5621_g310.html
z@ck! - Δευ 19 Ιαν 2015, 12:08:10
Θέμα δημοσίευσης:
Και θα επιμεινω.... Ενα 106 με τοσα λιγα πραγματικα χλμ ειναι κριμα να το κανεις μετατροπη... μαζεψε τα χρηματα της μετατροπης, δωσε και το αμαξι και παρε ενα ετοιμο. Ουτε χωρις αμαξι θα μεινεις, ουτε θα μπλεξεις με μοντες και προβληματα....
Και μια συμβουλη... μπες και σε 8ν και σε 16ν και δοκιμασε τα.... το 16ν μπορει ειναι πιο δυνατο αλλα και το 8ν μπορει να σε εκπληξει ευχαριστα... Μην ξεχνας οτι το 8ν ειναι το πραγματικο ραλλυ... τα αλλα ειναι κανονικα gti βαφτισμενα απο την ελληνικη αντιπροσωπια.... Razz
alfasud - Δευ 19 Ιαν 2015, 13:50:46
Θέμα δημοσίευσης:
Μια μικρή ένσταση: επειδή εζησα και το 8V και το 16V, μπορεί συναισθηματικά να μας φαίνεται ως πιο original rallye το 8V, ωστόσο αντικειμενικά το πιο ολοκληρωμένο και γρήγορο 106 ήταν το 16V (βαφτισμένο rallye από Ελλάδα αν το θες Very happy ).
RoadRunner122 - Δευ 19 Ιαν 2015, 14:02:59
Θέμα δημοσίευσης:
+1 στο Ζαχο.

Επιπλεον, θα θελα να δω, εσεις που προτεινετε να βαλει 16v, τι θεση θα παρετε οταν γραψει πως του εκαναν ελεγχο, ανοιξαν καπω κ τωρα τρεχει και δε φτανει...
Driver ///M - Δευ 19 Ιαν 2015, 16:47:14
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
+1 στο Ζαχο.

Επιπλεον, θα θελα να δω, εσεις που προτεινετε να βαλει 16v, τι θεση θα παρετε οταν γραψει πως του εκαναν ελεγχο, ανοιξαν καπω κ τωρα τρεχει και δε φτανει...

Η διαφορα απο 1400 σε 1600 μπορει να δηλωθει νομιμα.
Αν ο φιλος θελει να το'χει αδηλωτο τοτε ειναι δικο του θεμα
z@ck! - Δευ 19 Ιαν 2015, 19:41:41
Θέμα δημοσίευσης:
πραγματικα δεν εχει να κανει με τιποτα απο ολα αυτα παρα μονο απο το οικονομικο...
ο λογος που προτεινω το 8ν ειναι γιατι δεν θα χρειαστει τοσα πολλα τοσο γρηγορα...
επειδη το θεμα του οικονομικου το λουζομαι ασχημα αυτον τον καιρο γιατι δεν καταφερα να κανω μονος μου την μετατροπη λογο χρονου και εορτων... μπορει να εχω πια καινουριο αμαξι αφου αλλαξα τα παντα, αλλα πραγματικα , τα λεφτα που εδωσα και θα δωσω θα ειχα παρει αλλο αμαξι.
ο Μανος εχει ενα αμαξι που δεν εχει ουτε 50.000χλμ την ωρα που τα πιο πολλα 106 δεν εχουν λογοτερα απο 150.000, θεωρω οτι ειναι κριμα να μπει στην διαδικασια και ειδικα απο την στιγμη που πρεπει να πληρωσει μηχανικους.
δεν ειναι αντε πηρα ενα μοτερ 400 ευρω και τελειωσε γιατι το μοτερ μπορει να κανει 400 αλλα μονο τα ανναλωσιμα που πρεπει να αλλαξεις ειναι αλλα 200-300 ευρω μονο για το μοτερ. βαλε και εγκατασταση, φρενα, ημιαξονια, σασμαν, αναρτηση, αξονα πισω, ψυγειο, φιλτροκουτι, σωληνοσεις, εξατμηση, λαστιχα ..... και φυσικα εγκατασταση για ολα αυτα... ας μαζεψει τα λεφτα και να παρει αλλο αμαξι ! με 1500 ευρω αγοραζεις αριστο 1600 8ν και με 2000 περνεις σαξο...
μην ξεχναμε οτι και η μεταπηδηση σε 150 κιλα επιπλεον στη μουρη δεν ειναι το ιδιο αμαξι που εχει μαθει με αλουμινενιο μοτερ... Wink

και αντε ολα αυτα.... αλλα μην ξεχνατε οτι καποια στιγμη θα τελειωσει αυτη η κοντρα με την Ρωσια και η βενζινη θα ξαναγυρισει στις τιμες του "14...
ο αναπτηρας που εχει τωρα θα γινει σομπα πετρελαιου!
υπο αλλες προϊποθεσεις θα ελεγα να παθει και να μαθει... αλλα δεν ειμαστε πλεον για τετοια. οι εποχες ειναι δυσκολες!


με τα μυαλα, τα λεφτα και τις αναγκες που εχω τωρα, αν ημουν στην θεση του, θα κρατουσα το αμαξι οπως ειναι, θα πουλουσα και τα λιγα που του εχω φορεσει, και θα επερνα ενα δευτερο αμαξι να κανω την κ@υλ@ντ@ μου, οπου και να το τρακαρω, θα εχω παντα το δευτερο....

τωρα τα περι νομιμοτητας κτλ.... ειμαι ο τελευταιος που θα μιλησω, μιας και το μεγαλυτερο μερος της οδηγικης μου ζωης υπηρξα παρανομος με πολλους και διαφορους τροπους... το να το παιξω ηθικος θα ηταν τουλαχιστον ανηθικο απο μερους μου, οποτε μοκο!
geo106xs - Δευ 19 Ιαν 2015, 21:12:07
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω με το Ζαχαρια,ειναι κριμα να "χαλασεις" ενα αυτοκινητο με τοσο λιγα χλμ,τη στιγμη που στην πιατσα παιζουν πολυ φθηνα 1600ρια!
Επειδη τα εχω φαει κι εγω στη μαπα,και μετατροπη να κανεις,οσο σωστη και να ειναι παλι κατι θα σε ξενερωνει! Τουλαχιστον εγω,εχω βαλει ΤΑ ΠΑΝΤΑ απο το αδελφο ραλλυ,μεχρι και το σωληνακι των επιστροφων της μπεκιερας(οποιος το εχει κανει,γνωριζει τι μανικι ειναι),παλι δε το ευχαριστιεμαι το ιδιο,πλεον λεω στον εαυτο μου,καλυτερα να το ειχα αφησει 14αρι και να του ειχα βαλει περιφεριακα απο ραλλυ,φρενα αντιστρεπτικες κλπ! Πιο πολυ θα το ευχαριστιομουν!
Δε ξερω ποσοο καιρο το εχεις,αλλα αν κανεις τη μετατροπη,πιστευω θα ερθεις στσ λογια μου...
Οποτε,για μενα,βγαλ'του σκουπες κλπ,ασ'το μαμα,βαλ'του φρενα και αξονα απο ραλλυ και μια καλη αναρτηση και πιστευω θα το ευχαριστηθεις πολυ περισσοτερο,χωρις πολλα εξοδα... Αλλιως παρε 16ρι με τη μια Wink
Αν εντελει σ'αρεσουν τα ζορικα και καταληξεις στη μετατροπη ρωτα ο,τι θες Smile
Andreas1971 - Δευ 19 Ιαν 2015, 21:17:46
Θέμα δημοσίευσης:
Στη θέση σου θα κρατούσα το αυτοκίνητο όπως είναι.
Εάν μιλάμε για το 8ν είναι αυτοκίνητο που έχει πάνω απο 15 χρόνια που κυκλοφόρησε, αν πας σε λύση 16ν θα έχει το λιγότερο 12 χρόνια στην πλάτη του. Πιστεύεις ότι θα βρείς κάτι αξιόλογο απο πλευράς μηχανικών μερών?
z@ck! - Τρι 20 Ιαν 2015, 12:09:19
Θέμα δημοσίευσης:
δεν υπαρχει πιθανοτητα να βρει μοτερ μικροτερης χρονολογιας απο του δικουτου που ειναι το 2001 με λιγοτερα απο 38.000 χλμ του δικου του και ασκιστο.... για να βγηκε το μοτερ απο το αμαξι κατα 80-90% ειναι απο τρακαρισμα....
Μανος106 - Τρι 20 Ιαν 2015, 12:26:49
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα!!όσο παει Πάει και κάνει πιο πολύ θόρυβο το ρουλεμάν αν ειναι αυτό!θα το αλλάξω σύντομα!δέν ηθελα να μπω στην διαδικασία του 16Β γιατι κατά την γνώμη μου άμα λυθεί η κατέβει μοτέρ και λυθούν άξονες και τα λοιπά το χαλάω όλο το αμάξι και λόγο κατανάλωσης!ίσως το τσιτωσω λίγο το 1.4 και αυτό.δέν αξίζει να το δώσω γιατι το περισσότερο που θα πιάσει θα ειναι 3.000€ που ούτε τόσο θα φύγει!εχει 38.000 και το είχε θείος μου σε γκαράζ από το 2001 και το είχε αγοράσει καινούργιο.για αυτό το λόγο εκτός οτι δέν αξίζει δέν θελω να το δώσω και δέν θα του φανεί και ωραία.οι προτάσεις σας για ένα μικρο φτιαξιμο του 1.4 μοτέρ ποιες ειναι?κάποιος που εχει κάνει κάποια βελτιώσει σε 1.4?
BTS - Τρι 20 Ιαν 2015, 12:55:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ξαναγυρνάμε στα ίδια, αλλά θα προσπαθήσω να εξηγήσω για ποιο λόγο το 1.4 δεν ανταποκρίνεται στη βελτίωση.

-Η κεφαλή του έχει στενότερους αυλούς και μικρότερες βαλβίδες από τα σπορ μοντέλα (π.χ. 1.4 xsi).

-Η πολλαπλή εισαγωγής έχει πολύ στενούς και μακριούς αυλούς που είναι φτιαγμένοι για τις χαμηλές στροφές.

-Η πεταλούδα είναι σχεδόν η μισή από αυτή του 1.4 xsi.

Όλα μαζί τα παραπάνω ευνοούν την οικονομία και την απόκριση χαμηλά, αλλά στραγγαλίζουν την ροή αέρα όταν ζητήσουμε μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις.

Αυτός είναι και ο λόγος που φίλτρα, σκούπες και εξατμίσεις δεν κάνουν ιδιαίτερη διαφορά στο 1.4, διότι είναι πολύ περιορισμένο από πεταλούδα και πολλαπλή.




Και ας πούμε ότι τα αλλάζει όλα τα παραπάνω κάποιος, και βάζει κεφαλή και περιφερειακά από rallye ή xsi.

Τότε θα έχει πρόβλημα με πολύ χαμηλή συμπίεση (κάτω του 9.0:1), διότι οι γρήγορες εκδόσεις έχουν μεγαλύτερο θάλαμο καύσης, λόγω μεγαλύτερων βαλβίδων. Έτσι πέφτει πολύ η συμπίεση αν χρησιμοποιήσουμε τα μαμά, φλατ πιστόνια του το 1.4 75.




Αν τώρα κάποιος ρωτήσει γιατί δεν βάζουμε μεγαλύτερη πεταλούδα σε αυτόν τον κινητήρα, η απάντηση είναι γιατί από πίσω της η πολλαπλή έχει την σχεδόν ίδια διάμετρο. Ο παραπάνω αέρας δεν θα έχει που να πάει και θα σκάει σε τοίχο! Όχι πολύ καλό για τη ροή!



Αυτά που γράφω, μπορούν να σε γλυτώσουν από πολλή ταλαιπωρία και έξοδα.

Για μετατροπή επίσης δεν θα το πρότεινα, γιατί τίποτε δεν είναι plug & play και τα έξοδα βγαίνουν πάντα πολλά περισσότερα. Συν ότι στο τέλος φτιάχνεται ένα αυτοκίνητο ..υποβέλτιστο (για να μην πω επικίνδυνο), διότι ένα rallye έχει πολλές διαφορές στα σημεία, σε σχέση με ένα απλό 106 και χρειάζονται πολλά χρήματα για να το κάνεις ίδιο.


Για μένα, το κρατάς και έχεις ένα αξιόπιστο αμαξάκι σε καλή κατάσταση και όταν θελήσεις, αγοράζεις ένα αξιοπρεπές ραλλάκι και ησυχάζεις.
z@ck! - Τρι 20 Ιαν 2015, 15:04:44
Θέμα δημοσίευσης:
XSi μοτερ δεν αξιζει να βαλεις. ειναι το ιδιο βαρυ με το 16αρι 8ν και θα τρωει πιο πολυ ξυλο γιατι θα ειναι 14αρι και θα το πατας πιο πολυ...
προσωπικα εχω ριξει πολυ ξυλο σε αυτο το μοτερ και ειναι πολυ σκυλι και ολα αυτα παντα με σασμαν απο 14αρι 17/64 σασμαν!...
γενικα το δικο σου το setup το εχω δουλεψει με αυτο αυτο το μοτερ, δηλαδη με ταμπουρα πισω απλα ψαλιδια, μαμα αντιστρεπτικες κτλ και δεν ειχα θεμα (εκτος απο ημιαξονια γιατι ποτε δεν επερνα καινουρια),αλλα με αεριζομενα μπροστα φρενα σε S1 καροτσα....

θα σου προτεινα να κανεις την σκατζα οταν ερθει η ωρα για να κανεις το μεγαλο service. τα λεφτα που θα εδινες για τα αναλωσιμα στο 14αρι να τα δωσεις στο 16αρι (που δεν θα εχουν και καμια μεγαλη διαφορα στην τιμη), κανε και τραμπα τα μπροστα φρενα και εισαι κομπλε!
Το μονο που βλεπω σαν προβλημα ειναι τα ηλεκτρολογικα.... γιατι απο μονοφυσο πας σε 3φυσο... δεν ξερω τι παιζει με κοντερ και βεντιλατερ..... Question

Εγω το δικο μου το μοτερ το πηρα το '08 (εποχη που ζητουσαν 300αρι και 400ρια για το 8ν και στην ξεφτιλα 600 για 16ν) κομπλε με ηλεκτρολογικα και περιφεριακα 150 Ευρω και δεν εχει κανει κιχ!

τωρα τα βρισκεις με 150-200 ευρω + κανα 50αρικο τα μπροστα φρενα.
και ακουσε με , εχεις πολυ περισσοτερο γκαζι απο το 14αρι με πολυ μικροτερο κοστος απο το να πειραξεις το 14αρι.
η σκουπα σου κανει, αν εχεις αλλαξει εξατμηση ηδη σου κανει ηδη, αφου εχεις AC το ψυγειο σου κανει ... γενικα εχεις πολυ μικροτερο κοστος απο 16ν και κανεις ανετα την κ@υλα σου!!! το μονο που χρειαζεται ειναι να μην το λιωνεις σε καθε φαναρι.....
Το αμαξι θα αλλαξει λιγο συμπεριφορα γιατι το μοτερ ειναι μαντεμενιο αραα πιο βαρυ απο το αλουμινενιο αλλα οχι σε τραγικο βαθμο οπως με το 16ν.

Και το 14αρι το μοτερ σου τυλιγμα και στο γκαραζ του θειου! Wink
BTS - Τρι 20 Ιαν 2015, 15:41:41
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι ακριβώς είναι φίλε μου Μάνο.

Και μετά θα περνάει δίπλα σου το καθαρό ραλλύ των 1.500€ και θα αυτομουτζώνεσαι, με τον κακοστημένο και αδήλωτο κουμπαρά που θα οδηγείς.

Good job! Wink
z@ck! - Τρι 20 Ιαν 2015, 16:07:39
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
Έτσι ακριβώς είναι φίλε μου Μάνο.

Και μετά θα περνάει δίπλα σου το καθαρό ραλλύ των 1.500€ και θα αυτομουτζώνεσαι, με τον κακοστημένο και αδήλωτο κουμπαρά που θα οδηγείς.

Good job! Wink


Μη με κραζεις ρε.... Αφου βλεπεις οτι τρωγεται με τα ρουχα του... Ειμαι ο πρωτος που ειπα να το κρατησει ετσι...

Και να μην σε πειραζει τοσο ο κακοστιμενος κουμπαρας των 100 αλογων αλλα ο κακοστιμενος χαρος των 120 αλλογων που τρωει κοσμο γιατι ολοι νομιζουν οτι αγορασαν τρενο.
Και να σε πειραζει ακομα πιο πολυ οτι θα τον ενδιαφερει οτι τον περασε ο χαρος των 1500 ευρω που χαραζει την ασφαλτο απο το χαμηλωμα και δεν εχει γινει service το τελευταιο 2χρονο τουλαχιστον και φοραει αναρτηση που εχει αλλαξει τουλαχιστον 3 χερια !

Και δεν μπορω να καταλαβω το κακοστημενος?
Δηλαδη πρεπει να βαλει παντου 21 και 24αρες αντιστρεπτικες?
Ονομασε μου τις διαφορες απο το 16ν...
-ιδιου παχους αντιστρεπτικη φοραει μπροστα.
-τα ελατηρια του τα εχει ηδη αλλαξει
...?
BTS - Τρι 20 Ιαν 2015, 16:43:11
Θέμα δημοσίευσης:
Το συγκεκριμένο, δεν έχει το πιο σημαντικό για την ισορροπία του πλαισίου, 19άρες ράβδους στρέψης.

Η ταλάντωση που έχουν τα 106/saxo όταν έχουν μαλακές ράβδους πίσω και πολύ βάρος μπροστά είναι πολύ ύπουλη,

Επίσης, κανένα ελατήριο χαμηλώματος δεν είναι πιο σκληρό σε λίμπρες από μαμά ελατήριο 16V.
BTS - Τρι 20 Ιαν 2015, 16:45:36
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
Ονομασε μου τις διαφορες απο το 16ν...



Σιγά μην γράψω και διαγώνισμα ρε Ντ@λάρ@... Laughing Laughing Laughing

Το αμάξι για το οποίο μιλάμε δεν έχει 19άρες ράβδους στρέψης, τραμπολίνο με ρόδες θα είναι με το μαντέμι.
z@ck! - Τρι 20 Ιαν 2015, 16:53:42
Θέμα δημοσίευσης:
εδω εισαι φαουλ φιλαρακι.... αντιστρεπτικες 19αρα μπροστα, 18αρα πισω εχει και 19αρα στρεψης .... Wink
Και μην ξεχνας οτι το μαντεμενιο το μοτερ το μονοποϊντ που ειναι και πιο βαρυ το φορουσαν πολλα 14αρια...

Wink
BTS - Τρι 20 Ιαν 2015, 16:56:40
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
εδω εισαι φαουλ φιλαρακι.... αντιστρεπτικες 19αρα μπροστα, 18αρα πισω εχει και 19αρα στρεψης .... Wink
Και μην ξεχνας οτι το μαντεμενιο το μοτερ το μονοποϊντ που ειναι και πιο βαρυ το φορουσαν πολλα 14αρια...

Wink



Δεν φοράνε όλα τα 1.4 19άρες στρέψης, αυτό προπαθώ αν σου πω τόση ώρα...

Και αυτό με το μαντέμι σε S2 75άρι, πρώτη φορά το ακούω.
z@ck! - Τρι 20 Ιαν 2015, 19:08:40
Θέμα δημοσίευσης:
δεν μιλησα πουθενα για s2... Embarassed
και ναι, μπορει να εχεις δικιο και να εχει 18αρες πισω (αν και απ'οσο ξερω τα τριφυσα ειχαν 19αρες) .... αρα που καταληγουμε?

Οτι ολο το θεμα που εχουμε κανει τωρα ειναι για ραβδους που βρισκεις με 40-50 ευρω max... μηπως απλα θα επρεπε να το συμπληρωσεις στην λιστα με τα ανταλλακτικα που εγραψα?

Και μαλλον ξεχνατε την καυλα που κουβαλαει ενας πιτσιρικας...
αμα εχει κολησει το κεφαλι του και θελει να βελτιωσει το συγκεκριμενο αμαξι η δεν εχει να δωσει τα 2 χιλιαρικα για να παρει αλλο.... τι?

Θα επρεπε να λεμε στο παλικαρι, οτι αντι να σκαει τα χρηματα του να βαζει σκουπες και φαρασια να βαζει φρενα και αναρτηση στο 14αρι ουτως η αλλως, και αμα και οταν μπορεσει να κανει μια light βελτιωση (οπως ειναι το 16αρι 8ν) η, αν μπορεσει οικονομικα να παρει αλλο.
Γιατι καθε αμαξι εχει την χρηση του .... οχι οτι δεν μπορει να αλλαξει και αυτη αλλα πολλες φορες δεν συμφερει...

Πετραν μην με παρεξηγεις φιλαρακι, τα εχουμε πει 10.000 φορες... εχουμε κραξει και τον εαυτο μας και τους αλλους απυρες φορες για ολα αυτα τα θεματα.
Εμεις μπορει να εχουμε μια εμπειρια με το θεμα αλλα δεν μπορουμε να ανοιξουμε το κεφαλι του αλλου και να την βαλουμε... Αλλιως να πουμε στο παιδι οτι να παει σε γιατρο να του γραψει χαπια για το "μικροβιο της βελτιωσης" γιατι η εποχη ειναι δυσκολη... Wink
geo106xs - Τρι 20 Ιαν 2015, 20:14:38
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη εχω κι εγω xs τριφυσο,ραβδους πισω,εχει 19ρες,αντιστρεπτικες 19 εμπρος και 18 πισω. Αν βαλει μαντεμενιο,περα απο τα φρενα εμπρος που ειναι must,καλο θα ηταν να βαλει και δισκοφρενατο αξονα πισω.λογω αυξημενου μετατροχιου! Ο ταμπουρατος σε συνδιασμο με τις ραλλισιες αντιστρεπτικες και το αυξημενο βαρος εμπρος κανει το αυτοκινητο ζορικο εως επικινδυνο στο οριο....been there done that.... Επισης σημαντικο ρολο παιζει και η τρομπα των φρενων μαζι με το τυμπανο του σερβο καθως το xs εχει 19ρα αντλια και αντιστοιχα μικρο τυμπανο!
Τα ηλεκτρικα παιζουν μια χαρα! Ισως μαλιστα η μετατροπη σε μονοφυσο να ειναι πιο ευκολη απ'οτι τριφυσο σε τριφυσο!
Δε το παιζω εξυπνος,απλα τα εχω φαει στη μαπα οπως ειπα σε προηγουμενο ποστ,λογω της επιμονης μου...

Edit
Πετρο,αναφερεις πως τα απλα 106 εχουν διαφορες στα σημεια με τα ραλλυ,ποιες ειναι αυτες,ωστε να χαρακτηρησουν ενα 106 μετατροπης "κακο";
Προσωπικα,δεν εχω βρει καμια,περα απο τις ενισχυσεις των ψαλιδιων,γι'αυτο και ρωταω Embarassed
Μανος106 - Τρι 20 Ιαν 2015, 21:07:27
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα στην ομάδα!!!ο zack με κατάλαβε!!!!!!!για να καταλάβετε ρε κοπελια!ειμαι 20 χρόνων εειναι το πρώτο μου αμάξι έχω οδηγήσει ραλυ έχω μπει σε vts 190 άλογα ασχολουμε από μικρός με μηχανάκια και είμαι με λίγα λόγια τρελαμενος και με τρώει ο κωλος μου!αν έχεις και φίλους με ραλυ πως να κάτσεις ήρεμος?λίγο πολύ όλοι τα έχετε περάσει αυτά σε αυτή την ηλικία!έχω σκοπό να δώσω λεφτά για το αμάξι γιατι δέν μπορώ να το δώσΩ γιατι ειναι δώρο από τον θείο μου που το είχε αγοράσει καινούργιο!οπΟΤΕ θα το κρατήσω!στο μέλλον σίγουρα θα κανω την μετατροπή από οτι σκέφτομαι σε 8β!προς το παρόν το αφήνω έτσι μηχανικά γιατι δέν καίει και αυτό ειναι θετικό πολύ!δέν ειναι οτΙ δέν παει!δέν θελω χιλιόμετρα!θελω δύναμη!και δύναμη στα ψιλα πιο πολύ!από χιλιόμετρα δέν έχω παράπονο ακόμα μιας και είμαι πιο πολύ του στυλ από φανάρι σε φανάρι!φοράει ελατήρια απεξ και ειναι χαμηλομενο και φοράει και ραλοζαντες!στο πρόγραμμα σύντομα θελω να βάλω ζάντες η να βάψω αυτές άσπρες,λάστιχα γιατι ειναι 2000!!φιμε!φιμε κωλοφαναρα και angel!και μετά βλέπουμε για το μοτέρ!άλλη μια ερώτηση ρε παιδιά!το αμάξι από τότε που το πήρε φεύγει από την ευθεία του!δηλαδή?δηλαδή πας στον δρόμο βάζεις νεκρά αφήνεις το τιμόνι και φεύγει προς τα δεξιά!επίσης όταν πηγαίνεις κανονικά ευθεία το τιμόνι δέν ειναι ευθεία ειναι πιο αριστερά αρκετά και όταν το στρίβω τελείως από σταματημένος και ξεκινάω κάνει ένα περίεργο θόρυβο από τα λάστιχα σαν να σερνωντε.το είχα Παεί ευθύγραμμηση κ μου είχε πει οτι πίσω δεξιά πέρνει ο τροχός και θέλει ρουλεμάν και χαλάει όλη την ευθύγραμμηση του αμαξιου.το άλλαξα.και παλι το ίδιο.φίλος μου λάστιχας μου είπε οτι φταίνε τα λάστιχα.εσείς τι λέτε?θελω να τα αλλάξω επείγοντος γιατι ούτε πατάει το αμάξι ούτε στρίβει ούτε φρενάρει και εχει να κάνει με θέμα ΤΗΕ ασφαλείας μου!αλλα ειναι ακριβά τα κωλολάστιχα τα 185/55/14!δέν θελω να βάλω άλλη ζαντα Μεγακυτερη για δέν θα σέρνει καθόλου μετά και θα καίει!επίσης το άλλο που με χαλάει στο 1.4 ειναι οτι δέν εχει φουλ υδραυλικό τιμόνι.υμηυδραυλικό εχει και με χαλάει!και οτι εχει αρχίσει και τρίζει δραματικά!το ταμπλό το τζαμί του συνοδηγού!!!φτιάχνω και ένα ηχοσυστημα τώρα..καταλαβαίνετε πως ειναι αυτή ηλικία ρε φίλοι μου!τα θες ολα και δέν ξέρεις τι θες!άμα αλλάξω λάστιχα λέτε να σταματήσει αυτό το σκηνικό που μου εχει σπάσει άπειρα τα νεύρα?τι λέτε να φταίει?
z@ck! - Τρι 20 Ιαν 2015, 21:58:01
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη ειναι του θειου ξερουμε σιγουρα οτι δεν εχει φαει κανα πεζοδρομιο?
πιο ακριβως ρουλεμα αλλαξες? τροχου η μπρατσου?
χωρις να μπορω να δω το αμαξι, μπορω να σκευτω μπροστα δεξια σινεμποκ , μπαλακι, και μετα παμε σε σασμαν - ημιαξονιο αλλα τα τελευταια θα κανανε φασαρια.. φυσικα παντα μπορει να ειναι ακομα και το ελαστικο...

να ξερεις οτι μονο αμα φτιαξει η ευθυγραμμιση θα μπορεσεις να κρινεις τα φρενα σου.
BTS - Τρι 20 Ιαν 2015, 23:20:18
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:

Edit
Πετρο,αναφερεις πως τα απλα 106 εχουν διαφορες στα σημεια με τα ραλλυ,ποιες ειναι αυτες,ωστε να χαρακτηρησουν ενα 106 μετατροπης "κακο";
Προσωπικα,δεν εχω βρει καμια,περα απο τις ενισχυσεις των ψαλιδιων,γι'αυτο και ρωταω Embarassed


Τα είπες σχεδόν όλα Γιώργο, ανάρτηση και φρένα έχουν ουσιώδεις διαφορές και να προσθέσω και τον πιο στιβαρό άξονα (κίτρινο χρώμα).

Το θέμα είναι ότι αυτές οι μετατροπές, πολύ σπάνια γίνονται ολοκληρωμένα, λόγω κόστους.

Οπότε συνήθως ο "πιτσιρικάς" καταλήγει με το γκάζι της γρήγορης έκδοσης αλλά όχι τα περιθώρια ασφάλειας και την ομοιογένεια που αυτή προσφέρει.
geo106xs - Τετ 21 Ιαν 2015, 01:40:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω καταλαβα πως υπαρχουν κι αλλες διαφορες που αφορουσαν στο σασι! Αξονες φρενα κλπ,το θεωρω δεδομενο πως πρεπει να αλλαχθουν! Wink
Μανος106 - Τετ 21 Ιαν 2015, 11:46:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ειχα αλλάξει του τροχού αν θυμάμαι καλα..πίσω δεξιά.60ευρώ μου είχε πάρει σύνολο.ειχα φάει ένα πεζοδρόμιο αλλα δέν ξερω ακριβώς.παίζει από τα κακά λάστιχα να χαλάει η ευθύγραμμηση?ας ελπισω αν αλλάξω λάστιχα κ το πάω ευθύγραμμηση να ειναι εντάξει.σε περίπτωση όμως που ειναι κάτι από αυτά Π είπατε δέν θα το ειχα βρει στο κτεο?πρόσφατα το πέρασα και δέν μου είπαν κάτι.
z@ck! - Τετ 21 Ιαν 2015, 12:10:24
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μανο καλημερα!

Πρεπει να καταλαβεις μερικα πραγματακια....

1- Αν δεν βαζεις μονος σου χερι να γλυτωνεις τον μηχανικο δεν αξιζει να κανεις καμια μετατροπη. καλυτερα κρατα το οπως ειναι και ξεκινα ΙΕΚ μηχανικος!

2- Αν εισαι να κανεις μετατροπη σου εχει χαλασει κατι, πχ ο πισω αξονας, καλυτερα να τον αλλαξεις ολο και να γλυτωνεις στην πορεια χρηματα.

3- δεν εισαι πια με το παπι... η βελτιωση του με αυτη του αμαξιου δεν ειναι το ιδιο πραγμα οπως επισης και η οδηγηση του. Εισαι σε τελειως αλλη κατηγορια...

4- καλο θα ηταν να αποβαλεις απο τωρα το "να την βγαλουμε να την μετρησουμε" με τους φιλους σου, γιατι το λιγοτερο θα κλαψεις το αμαξι.

5- το αμαξι η εχει η δεν εχει υδραυλικο . δεν υπαρχει ενδιαμεση κατασταση.

6- Αμα ξεκινας χωρις καν να θες να ξοδεψεις χρηματα για λαστιχα, κανε το κυβο απο τωρα.... Evil
δεν σου λεει κανεις να δωσεις 300+ η να βαλεις σεμι, βαλε φτηνα αλλα καινουρια, και οχι ηχοσυστημα ...

7- ξεκινα να φτιαχνεις τα προβληματα πρωτα και μετα τα υπολοιπα.

8- ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΠΟΥ ΘΕΣ ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΣΑΞΟ ΜΕ 1500 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΣΕ ΑΥΤΟ ΗΣΥΧΟ ... Wink
Μανος106 - Τετ 21 Ιαν 2015, 13:15:08
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα!!Μα τι σου λεω και τι μ λες.ασε στην άκρη την μετατροπή.αυτό π θα κοιτάξω τώρα ειναι αυτό που κανει θόρυβο στο μοτέρ και το θέμα Με την ευθύγραμμηση.λάστιχα θα αλλάξω σύντομα.το ερώτημα μ ειναι θα έβρισκαν αν ηταν κάτι από αυτά που αναφέρατε στο κτεο η οχι?ειχε ποτέ κάποιος άλλος πρόβλημα μετά από νερά στο μοτέρ?εχει ημιυδραυλικό όπως και το βιταρα όπως και πολλΑ αλλα αμάξια.ειναι σκληρό και σε κουράζει στο παρκάρισμα στις πολλές μανούβρες αλλα δέν ειναι όσο σκληρό σαν να μην εχει.ήδη έχω επάγγελμα και ειμαι στον στρατό.ηχοσυστημα έκατσε και ήρθε στα χέρια μου ένα γουφερ κ ένας ενισχυτής και τΑ έβαλα.
RoadRunner122 - Τετ 21 Ιαν 2015, 14:44:02
Θέμα δημοσίευσης:
Μανο, μεταξυ μας: αυτο το "ημι....υδραυλικο" μην το πεις παραεξω, θα σε παρουν στο ψιλο (στην καλυτερη).

Η υποβοηθουμενη κρεμαγιερα που εχει το 106 ειναι ηλεκτρουδραυλικη κι αυτο γιατι -σε αντιθεση με τις κλασικες υδραυλικες- ο κομπρεσσορας λαδιου παιρνει κινηση απο ηλεκτροκινητηρα.

Επισης, το γεγονος οτι το 106 σου εχει σφιχτο τιμονι, μονο θετικο μπορει να χαρακτηριστει (περισσοτερη πληροφορια στα χερια σου) και πραγματικα δε μπορω να βρω ενα αρνητικο. Για το οτι σε δυσκολευει στο παρκαρισμα, αν ησουν φιλος θα σου ελεγα "σιγα μη σκισεις κανα καλσον", αλλα δε θελω να παρεξηγηθεις. Anyway, ειναι θεμα επιλογων: αν θες πολυ μαλακο τιμονι ωστε να παρκαρεις ευκολα (γινεται κι αυτο με κρεμαγιερα απο saxo), θα χασεις σε αισθηση και αντιστροφα.
Μανος106 - Τετ 21 Ιαν 2015, 15:28:12
Θέμα δημοσίευσης:
Χεχε δέν παρεξηγουμε!!!δέν ειναι οτι με δυσκολεύει απλά με χαλάει λίγο...λίγο ανεκτικότητα!!τώρα μπαίνω στον κόσμο του αυτοκινήτου!το τιμόνι ειναι το τελευταίο που με νοιάζει!αυτά που με κοφτουν ειναι τα 2 θέματα που εχει το αμάξι!αυτό που ακούγεται από τον κινητήρα και οτΙ δέν παει ευθεία το αμάξι!!μετά ολα τα αλλα!
puglover - Τετ 21 Ιαν 2015, 15:39:19
Θέμα δημοσίευσης:
συντεκνε ξεκινας με λαστιχα που εχουν γινει κουτσουρα για τη σομπα μετα απο 15 χρονια και μετα πρεπει να κανεις ενα πολυ καλο σερβις αν δεν το εχεις κανει ηδη,ολα τα υγρα του αυτοκινητου,βαλβολινες,ψυκτικο,υγρα φρενων,υγρα υδραυλικου (να δεις μετα πως θα μαλακωσει το τιμονι),ολοι οι ιμαντες αλλαγη γιατι και αυτοι θα εχουν γινει κοκκαλο,αντλια νερου κλπ Τα 38000 χλμ δεν μου λενε κατι. Η ακινησια κανει μεγαλο κακο.

ΥΓ Το xs δεν εβγαινε με 165/65/14 λαστιχο?
Μανος106 - Τετ 21 Ιαν 2015, 15:49:30
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ μαζί σου!πρόσφατα άλλαξα φίλτρα,λάδια, λουρί,ψυκτικο υγρό,μόνο υγρά φρενών και υγρά τιμόνιου δέν άλλαξα γιατι ηταν γεμάτα.(θα μου πεις γεμάτα άδεια έπρεπε να τα αλλάξεις).το xs βγαίνει με 13αρες και έχουν μπει στο αμάξι ραλοζαντες(185/55/14)!λες να ισιωσει με καινούργια λάστιχα-ευθύγραμμηση?αν ειχε κάποια ζημιά όπως είπαν οι φίλοι πάνω θα το έβρισκαν στο ΚΤΕΟ λες?
puglover - Τετ 21 Ιαν 2015, 16:43:08
Θέμα δημοσίευσης:
πιστευω οτι θα το εδειχνε το συγκλισιόμετρο στο κτεο αν ειχε καποιο θεμα.Σου εχουν γραψει τιποτα παρατηρησεις σχετικα με αποκλιση? Και μια στραβη ζαντα μπορει να ευθυνεται για το τραβηγμα που κανει.
z@ck! - Τετ 21 Ιαν 2015, 16:51:48
Θέμα δημοσίευσης:
Μανο αφου σε αφησαν να περασεις ΚΤΕΟ με τετοια λαστιχα, το κτεο δεν μου λεει και τιποτα.
Απο τα λαστιχα μπορεις να εχει τετοια προβληματα και ακομα περισσοτερα.

+100 στον συντεκνο που σου λεει να αλλαξεις ολα τα υγρα. Και οντως η ακινησια το σκοτωνει!!
Μανος106 - Τετ 21 Ιαν 2015, 20:12:47
Θέμα δημοσίευσης:
Θα τα αλλάξω τα υγρά αυτά που δέν αλλαχτηκαν στο σέρβις!υο ξερω σας έχω πρήξει!επίσης όταν περνάω τα 120 το τιμόνι κάνει σαν τρελό.παίζει πολύ και αναγκαστικά κόβεις ταχύτητα!θα κοιτάξω το θέμα με τον κινητήρα.ο μηχανικός μου είπε πως το ρουλεμάν εχει 50ευρω χωρίς εργασία!λεει οτι ειναι εξωτερικό ρουλεμάν τροχαλιας δυναμου..εγώ αμφιβάλω έτσι όπως το ακούω.ο θόρυβος εχει δυναμώσει και επειγη η αλλαγή του!θα το αλλάξω Να δω και μετά βουρ για λάστιχα!ο θεός βοηθός ρε παιδιά!
Μανος106 - Πεμ 22 Ιαν 2015, 07:35:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα!φίλος εχει xs 1.4 8v.εχει κανει τα έξεις:
-Λυσιμο και πλανιασμα καπάκι 2-3 δεκατα
-Μεταλλική φλατζα
-Μπουζια πολιαακιζα ngk
-Πρόγραμμα πρώτο στάδιο
-Βγαλσιμο καταλύτη
-Τελικό group N
-Σκουπα
-Σασμαν από 1.3 ραλυ 13/59
-Εκαστοσταρα βενζινα.
Με αυτά τα πράγματα ακριβώς πήγε το αμάξι δυναμομετρο και έβγαλε 90+ άλογα.μια light βελτίωση για λίγο τσιτωμα χωρίς να δώσεις τρέλα λεφτά.
z@ck! - Πεμ 22 Ιαν 2015, 17:46:42
Θέμα δημοσίευσης:
ποσα λεφτα εδωσε σου ειπε?
Nik_psa - Πεμ 22 Ιαν 2015, 18:21:11
Θέμα δημοσίευσης:
Βάλε κι εσύ ραλίσιο σασμάν με 13-59 και πατήστε να δεις διαφορά και πες μας τι έγινε..
Pughell - Πεμ 22 Ιαν 2015, 21:35:23
Θέμα δημοσίευσης:
Μανος106 έγραψε:
Καλημέρα!φίλος εχει xs 1.4 8v.εχει κανει τα έξεις:
-Λυσιμο και πλανιασμα καπάκι 2-3 δεκατα
-Μεταλλική φλατζα
-Μπουζια πολιαακιζα ngk
-Πρόγραμμα πρώτο στάδιο
-Βγαλσιμο καταλύτη
-Τελικό group N
-Σκουπα
-Σασμαν από 1.3 ραλυ 13/59
-Εκαστοσταρα βενζινα.
Με αυτά τα πράγματα ακριβώς πήγε το αμάξι δυναμομετρο και έβγαλε 90+ άλογα.μια light βελτίωση για λίγο τσιτωμα χωρίς να δώσεις τρέλα λεφτά.

Να υποθεσω οτι δεν μετρησε πριν,για να δει οτι στο ιδιο δυναμομετρο εβγαζε πανω απο 85; Laughing Laughing Laughing
Μανος106 - Παρ 23 Ιαν 2015, 00:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
και που τα βρηκε τα 10 αλογα?απο την σκουπα και το τελικο?
Pughell - Παρ 23 Ιαν 2015, 00:24:47
Θέμα δημοσίευσης:
Με 10,2 συμπιεση απο μαμα,οσο και να την ανεβασεις,@@ θα δεις απο αλογα...
Τωρα αν εσυ πιστευεις οτι με τις βλακειες παιρνεις αλογα,ορμα,δοκιμασε το απλά μετα μην κλαις τα λεφτα σου...

Αλογα βγαινουν,ναι,αλλά οχι τοσο ευκολα οσο νομιζεις,και το 75αρι μοτερ,οπως σου ειπα και τα παιδια,δεν ειναι μοτερ-διαμαντι να ξεφυτρωνουν αλογα απο το πουθενα...
Driver ///M - Παρ 23 Ιαν 2015, 03:23:06
Θέμα δημοσίευσης:
Μανος106 έγραψε:
Καλημέρα!φίλος εχει xs 1.4 8v.εχει κανει τα έξεις:
-Λυσιμο και πλανιασμα καπάκι 2-3 δεκατα
-Μεταλλική φλατζα
-Μπουζια πολιαακιζα ngk
-Πρόγραμμα πρώτο στάδιο
-Βγαλσιμο καταλύτη
-Τελικό group N
-Σκουπα
-Σασμαν από 1.3 ραλυ 13/59
-Εκαστοσταρα βενζινα.
Με αυτά τα πράγματα ακριβώς πήγε το αμάξι δυναμομετρο και έβγαλε 90+ άλογα.μια light βελτίωση για λίγο τσιτωμα χωρίς να δώσεις τρέλα λεφτά.

Με τοσο πλανισμα σχεδον την κατεστρεψε την κεφαλη.
Ασε που παιζει να χρειαζεται μονο 100αρα.

Αν ειναι για εναν τετοιο κινητηρα σ'ενα τετοιο αμαξι να βαζεις 100αρα αποκλειστικα, ειλικρινα καλυτερα να πεταγες τουρμπινα πανω να δεις πραγματικα αλογα κι οχι ψιχουλα.
Αν και γενικα νομιζω τσαμπα ψαχνεσαι τοσο.
Δεν ειναι τραγικα τα 75 αλογα στο 106 ουτε θα αισθανθεις καμια διαφορα αν βγαλεις 6-7 αλογα παραπανω.
Η αλλαξε αυτοκινητο η ασ'το οπως ειναι και συντηρησε το σωστα ωστε να το'χεις για πολλα χρονια μιας κι εχεις πολυ λιγα χιλιομετρα.
Αντε βαλε και ενα ελευθερο φιλτρο και ενα τελικο για καλυτερο ηχο και εισαι κομπλε.
Δεν υπαρχει ο παραμικρος λογος για κατι παραπανω.
z@ck! - Σαβ 24 Ιαν 2015, 10:22:41
Θέμα δημοσίευσης:
Μανο απ'οτι βλεπεις ολοι τα ιδια σου λεμε για αυτο το μοτερ..

Δεν ειναι τυχαιο... Με τα πιο πολλα παιδια (οπως ο Στελιος και ο Πετρος) εχουμε κανει αναλυσεις επι των αναλυσεων, διαβασει απειρα ποστ και προδιαγραφες και γενικα εχουμε ριξει πολλους μηνες αποκλειστικης ασχολιας μονο με αυτα τα μοτερ. Και οταν λεω "αποκλειστικης ασχολιας" εννοω να μην κανουμε τιποτα αλλο παρα μονο αυτο!
Εχουμε επιβεβαιωσει και πολλες πραγματικες βελτιωσεις αλλα και πολλες ψευτικες (δηλαδη πεταξαμε τα λεφτα μας).

Απο'κει και περα κανεις οτι καταλαβαινεις.
Μανος106 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 11:58:01
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα και καλό σ/κ σε όλο τον κόσμο!δηλαδη άμα σε ένα μοτέρ 1.4 κανείς τα πράγματα που ανέφερα πιο πάνω(πρόγραμμα,καπάκι,σασμαν 13/59,μπουζια,σκουπα τελικό,αφαίρεση η αντικατάσταση καταλύτη με πιο ελεύθερο) τι θα παρει το αμάξι?το κόστος πιο ειναι?εγώ λεω νΑ τα κανω αυτά προς το παρών να παρει λίγο νεύρο και αργότερα αλλάζω μοτέρ.επίσης γίνεται να φτιάξεις ροικι εξέλιξη στο 1.4?
Μανος106 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 12:21:21
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα και καλό σ/κ σε όλο τον κόσμο!δηλαδη άμα σε ένα μοτέρ 1.4 κανείς τα πράγματα που ανέφερα πιο πάνω(πρόγραμμα,καπάκι,σασμαν 13/59,μπουζια,σκουπα τελικό,αφαίρεση η αντικατάσταση καταλύτη με πιο ελεύθερο) τι θα παρει το αμάξι?το κόστος πιο ειναι?εγώ λεω νΑ τα κανω αυτά προς το παρών να παρει λίγο νεύρο και αργότερα αλλάζω μοτέρ.επίσης γίνεται να φτιάξεις ροικι εξέλιξη στο 1.4?
Μανος106 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:48:08
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης αν βγει ο καταλύτης εχει κάποια επίπτωση στον κίνητηρα?
Μανος106 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:48:30
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης αν βγει ο καταλύτης εχει κάποια επίπτωση στον κίνητηρα?
Μανος106 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:50:32
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης αν βγει ο καταλύτης εχει κάποια επίπτωση στον κίνητηρα?
reselie-206 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:57:44
Θέμα δημοσίευσης:
Mάνος σε θόλωσε η κ@υλα νομίζω και δεν σκέφτεσαι λογικά.. Αυτά που σκέφτεσαι να κάνεις , να μην τα κάνεις γιατί και δεν θα κερδίσεις τίποτα αξιόλογο αλλα και θα αντιμετωπίσεις 1002 προβλήματα στη πορεία. Κράτα το έτσι να έχεις τουλάχιστον αυτοκίνητο να κυκλοφορείς, βελτίωσε το στα σημεία αφού δε θές να το αλλάξεις (πχ αναρτηση φρένα κτλπ άντε και ενα σασμανάκι με 13/59 που θα σου μείνει κιόλας) και κάποια στιγμή ρίχνεις πάνω ενα μοτεράκι. αυτά απο εμενα, απο εκεί και πέρα οτι καταλαβαίνεις πράξε Wink
TopGear - Σαβ 24 Ιαν 2015, 14:32:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μάνο, εγώ έχω ένα 206 8v 75 άλογα. Ήμουν κι εγώ νεότερος κι ήθελα κάτι γρηγορότερο και σβέλτο για το αμάξι. Όχι όμως να κυνηγάω το δευτερόλεπτο σαν εσένα, αλλά μια αύξηση ένιωθα ότι του έλειπε.

Τα παιδιά όμως εδώ πέρα, μου πρότειναν ότι δεν αξίζει τόσο, είτε λόγω χρημάτων, είτε λόγω μελλοντικών προβλημάτων-ασυμβατοτήτων που ίσως προκύψουν, να σπρώξω πολλά λεφτά για τέτοιο μοτέρ. Το κατάλαβα αμέσως και δεν προχώρησα. Έκανα μερικές αλλαγές μόνο που έχουν μείνει και βελτίωσαν λίγο το αυτοκίνητο. Σε θέμα αισθητικής, άλλαξα φανάρια και έβαλα τα διάφανα, ενώ πρόσθεσα και μια αεροτομή και του άλλαξα ζάντες (Momo Corse).

Σε μηχανικά θέματα, δε θα έκανα κάτι άμεσα, ίσως κανά φίλτρο πιο ελεύθερο κτλ, ωστόσο έτυχε μια εποχή να έχω κάτι καλές παρτίδες με γνωστό εξατμισά και λόγω μιας υποχρέωσης, κατάφερα και βγήκα κερδισμένος με χταπόδι, αλλαγμένο καταλύτη και εξάτμιση. Ειδάλλως, ίσως να έκανα τα μισά από αυτά με την ίδια μου την τσέπη. Μια σκούπα που κούμπωσα, είναι περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους. Το σημαντικότερο για μένα όμως, ήταν η ανάρτηση του αυτοκινήτου. Εδώ και 7-8 χρόνια έχω KONI κίτρινα αμορτισέρ ρυθμιζόμενα και έχουν μεταμορφώσει το αμάξι. Πιο ευχάριστο, πιο ασφαλές, πιο σταθερό. Και δεν είναι κανά τρελό κόστος, πιστεύω με κανά 500 ευρώ, τα έχεις μαζί με τοποθέτηση στο αμάξι σου. Μπορεί να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο το στήσιμο, με αντιστρεπτικές και ράβδους, με χαμηλό κόστος σχετικά.

Προς το παρόν, το κρατάω για λόγους οικονομίας κι επειδή πολλά πράγματα είναι αμφίβολα για το μέλλον σε αυτή τη χώρα για να αρχίσεις να σπρώχνεις λεφτά σε κάτι που δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης, αλλά χόμπυ. Ναι, θα ήθελα να κάνω αρκετές αλλαγές, αλλά επειδή ούτε ξέρω (καλά τουλάχιστον) από μόνος μου πώς και τι να φτιάξω, προτιμώ να πάρω όταν είμαι έτοιμος, ένα έτοιμο, γρήγορο, στημένο αμάξι πχ Corsa OPC, 207 RC κτλ. Κι όλα αυτά τα έκανα, κάπως σταδιακά, σε 1-2 χρόνια κι όχι από τη μια στιγμή στην άλλη.

Από κει κι έπειτα, είναι και τι μεράκι έχει ο καθένας κι αν θα εμπλακεί προσωπικά ή θα αφήνει την κάθε μαστοράντζα να πειράζει και να λύνει-δένει επάνω στο δικό του αυτοκίνητο.

Και να έχεις στα υπόψιν, ότι άμα ανεβάσεις την ισχύ κατά +15%-20%, θα χρειαστείς κι άλλες αλλαγές πχ σε φρένα-δαγκάνες, ενδεχομένως και μεγαλύτερες ζάντες για να χωρέσουν τα φρένα, συνεπώς αυξάνεις ακόμη περισσότερο το κόστος. Καγκούρικες λύσεις του στυλ αφαιρώ καταλύτες ή κάνω άλλες μαϊμουδιές, ξέχασέ τες. Ειδάλλως, θα δεις μετά από κάποιο διάστημα, να βγαίνουν το ένα μετά το άλλο τα προβλήματα στο αμάξι και θα κλείσεις μόνιμη θέση στη ράμπα του μηχανικού.
puglover - Σαβ 24 Ιαν 2015, 17:03:14
Θέμα δημοσίευσης:
Η διαφορα αναμεσα στο δικο σου και στο φτιαγμενο θα ειναι περιπου 1½-2 καροτσες στο χιλιομετρο.Αξιζει?
Μανος106 - Τετ 28 Ιαν 2015, 02:34:31
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΧΘΕΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΕΦΑΛΗ ΑΠΟ 1.3 ΡΑΛΥ ΜΕ ΨΕΚΑΣΜΟ ΕΓΙΝΕ ΡΟΙΚΗ ΜΠΗΚΕ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ 105 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΙΚΑΝΟΠΙΟΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.ΑΥΡΙΟ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΘΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΕ ΠΑΤΕΝΤΑ 1.3 ΡΑΛΥ
Nik_psa - Τετ 28 Ιαν 2015, 07:09:31
Θέμα δημοσίευσης:
Με τι συμπίεση τα έβαλες;
Σασμάν τι φοράς;
Εισαγωγή πεταλούδα;
Ελπίζω να μην έβγαλες τον καταλύτη..
Σου αρέσει;
z@ck! - Τετ 28 Ιαν 2015, 07:52:28
Θέμα δημοσίευσης:
και που τα εβγαλες τα αλογα 105 και χωρις προγραμμα? Confused

Νικο τι ρωτας αν του αρεσει? ..... Και χαλια να ειναι το αμαξι, τι θα σου πει?

Φιλε Μανο χαιρομαι για εσενα! καλη συνεχεια στην βελτιωση σου!
reselie-206 - Τετ 28 Ιαν 2015, 09:47:23
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
και που τα εβγαλες τα αλογα 105 και χωρις προγραμμα? Confused

Νικο τι ρωτας αν του αρεσει? ..... Και χαλια να ειναι το αμαξι, τι θα σου πει?

Φιλε Μανο χαιρομαι για εσενα! καλη συνεχεια στην βελτιωση σου!


Ζάχ , γιατί να μην είναι 105? αφού το 1.3ρ βγάζει 105 απο τη μάνα του , δεν φτάνει η κεφαλή? Laughing Laughing

Μάνο κρίμα πραγματικά. Θα δώσεις 3 φορές παραπάνω χρήμα απ'ότι θα έδινες για μετατροπή 16v και το αποτέλεσμα θα είναι να σε περνάνε και τα μαμά 1.3R Laughing Laughing
z@ck! - Τετ 28 Ιαν 2015, 10:29:54
Θέμα δημοσίευσης:
Τασο κεφαλη εβαλε.... μυαλο θα βαλει? Sad

Καλυτερα να ειχε βαλει το 16αρι το μοτερ κομπλε με τα ηλεκτρικα του και να τελειωνε...

Φιλε Μανο καθαρα απο περιεργεια... Ποσο σου εχει παει μεχρι τωρα και ποσο σου ζητανε για τα ηλεκτρικα?
RoadRunner122 - Τετ 28 Ιαν 2015, 15:33:26
Θέμα δημοσίευσης:
MONO 105;;; Rolling eyes

Πλανίστε 2-3mm και ξαναμέτρα Cool
Pughell - Τετ 28 Ιαν 2015, 22:32:21
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως ειχε πει μελος απο δυτικη Μακεδονια,"...πληρωστε για να μαθετε κοροιδα...". Laughing Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr