PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Peugeot 208 1.4 diesel

Panagiots - Παρ 03 Οκτ 2014, 09:53:38
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 208 1.4 diesel
Παίρνοντας ως αφορμή το θέμα που έχει ανοιχτεί για το 208 και έχει καταλήξει σε θέμα 207 - clio ανοίγω εδώ .

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το 208 για κύριο αμάξι,ο λόγος εκτός από ομορφιά είναι και η κατανάλωση καύσιμου διότι κάνω πολλά χιλιόμετρα.

Θα ήθελα να μου πείτε δυο λόγια για το αμάξι,σε θέμα κατανάλωση,αξιοπιστίας , σέρβις , και πορτ μπαγκαζ . διότι περιμένω νέο μέλος στην οικογένεια.
RoadRunner122 - Παρ 03 Οκτ 2014, 10:39:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 208 1.4 diesel
Με αφορμή αυτό:
Panagiots έγραψε:
διότι περιμένω νέο μέλος στην οικογένεια.

μήπως να σκεφτόσουν 1 κατηγορία πάνω;

Δεν ξέρω βέβαια αν το συζητάς το θέμα ή έχεις καταλήξει σε 208.

Στο προτείνω γιατί πριν 8-10 μήνες ήμουν στην ίδια φάση αναζήτησης οικογενειακού diesel (δες εδώ).
Panagiots - Παρ 03 Οκτ 2014, 11:06:23
Θέμα δημοσίευσης: α
πολύ χρήσιμη η συζήτηση , ναι το c4 είναι τρομερά ωραίο αμάξι , αλλά ξεφεύγω προϋπολογισμού , παίζω 11000- 13000 το πολύ.
Κάνω 2500 χλμ το μηνά ,σε επαρχιακούς δρόμους , και πιστεύω ότι το βάρος του 208 θα με βοηθήσει στην κατανάλωση, άλλα δεν βλέπω καθόλου κριτικές γιαυτό το αμάξι .
volvos - Παρ 03 Οκτ 2014, 15:11:38
Θέμα δημοσίευσης:
φιλος εχει παρει εταιρικο 208 ντιζελ με το μικρο μοτερ 70??αλογα κατι τετοιο.

επειδη ειναι συνεχεια επαρχια αρα ανηφορα κατηφορα και συνηθως βιαζεται αρα τρεχει του καιει 7.8......στο τριπ.

οποτε το να ανεβεις σε αλογα στο ντιζελ δεν ειναι κακο αφου θα το παρεις πισω σε πετρελαιο αν εισαι συνεχεια εκτος πολης
Mono AEK - Παρ 03 Οκτ 2014, 18:03:03
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο ειναι το μοτερ που εχει και το c3?
Αν ναι επειδη το εχει ο πατερας μου εγω θα ελεγα οτι ειναι αρκετα οικονομικό
Μες στη πολη εχει 6,3 αν θυμαμαι καλα ενω ταξιδι που εχω κανει φορτωμενος φουλ και ερκοντισιον μου εχει καψει 10 ευρω στα 200 χλμ
Γενικα επειδη απτο c3 εχω προσωπικη αποψη θα ελεγα οτι ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο αλλα τα 70 αλογα ειναι καπως λιγα
Φαινεται σε ανοιχτο δρομο...
SAKIS-LEMANS - Παρ 03 Οκτ 2014, 19:23:03
Θέμα δημοσίευσης:
αν ανέβεις 2 χιλιαρικα θα συναντήσεις το clio IV diesel με 90 άλογα και 22,5 kgr ροπή Εμένα μου κάνει 4,8 λίτρα μέση κατανάλωση με 4 άτομα επάνω και Θεσσαλονίκη - Κασσάνδρεια (80χλμ απόσταση να πας) καθημερινά. Με μία ταχύτητα απο 120 μέχρι 130 χλμ περίππου
SnakeMJK - Παρ 03 Οκτ 2014, 19:35:16
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι φυσιολογικές αυτές οι καταναλώσεις που αναφέρετε... Γύρισα σε 4 μέρες όλο το βέλγιο με ταχύτητες πάνω από 120-130 συνεχώς και δεν έγραψε ποτέ πάνω από 4 λίτρα. (208, 75 άλογα, 1.4 diesel)
taskom - Παρ 03 Οκτ 2014, 20:46:58
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα εχω το 1,4 με παρ/λο εγκεφαλο 81 αλογα και εχω απο 5,8 εως 6,3 αναλογα το ποσο το παταω και αν ειμαι αθηνα η εκτος
taskom - Παρ 03 Οκτ 2014, 20:52:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 208 1.4 diesel
Panagiots έγραψε:
Παίρνοντας ως αφορμή το θέμα που έχει ανοιχτεί για το 208 και έχει καταλήξει σε θέμα 207 - clio ανοίγω εδώ .

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το 208 για κύριο αμάξι,ο λόγος εκτός από ομορφιά είναι και η κατανάλωση καύσιμου διότι κάνω πολλά χιλιόμετρα.

Θα ήθελα να μου πείτε δυο λόγια για το αμάξι,σε θέμα κατανάλωση,αξιοπιστίας , σέρβις , και πορτ μπαγκαζ . διότι περιμένω νέο μέλος στην οικογένεια.


κατανάλωση 5,8 - 6,3
αξιοπιστίας αρκετα καλη ( μια φορα μονο προβλημα ( τελικα ηταν το καυσιμο)
σέρβις (αναλογα τον αντιπροσωπο)
πορτ μπαγκαζ αρκετα καλο για την κατηγορια του.
N207r - Παρ 03 Οκτ 2014, 21:32:20
Θέμα δημοσίευσης:
Από χώρους το 208 είναι πολύ καλό αφού κάθεσαι πίσω άνετα χωρίς να βρίσκουν τα πόδια ς έστω Κ αν εμπρός κάθεται ψηλός καμιά σχέση με 207 clio fiesta polo corsa Κ όλα αυτά με πορτ παγκαζ όσο του ανταγωνισμού με λίγα λόγια έχει άριστη εκμετάλλευση χώρων.. Τώρα από μοτέρ είναι λίγα τα 68 Κ όταν το πιέζεις θα καίει παραπάνω λογικό είναι. Κατά τα άλλα πολύ καλό Κ σε συμπεριφορά στον δρόμο φρένα τιμόνι κτλ. Πάντως για τα χρήματα που θέλεις καλή περίπτωση είναι το corsa με 13.000 φουλ εξτρά 95 άλογα χαμηλή κατανάλωση καλούς χώρους αλλά σε συμπεριφορά ένα κλικ κάτω Κ Ίδη παλιό μοντέλο στην αγορά..
N207r - Παρ 03 Οκτ 2014, 21:32:47
Θέμα δημοσίευσης:
Από χώρους το 208 είναι πολύ καλό αφού κάθεσαι πίσω άνετα χωρίς να βρίσκουν τα πόδια ς έστω Κ αν εμπρός κάθεται ψηλός καμιά σχέση με 207 clio fiesta polo corsa Κ όλα αυτά με πορτ παγκαζ όσο του ανταγωνισμού με λίγα λόγια έχει άριστη εκμετάλλευση χώρων.. Τώρα από μοτέρ είναι λίγα τα 68 Κ όταν το πιέζεις θα καίει παραπάνω λογικό είναι. Κατά τα άλλα πολύ καλό Κ σε συμπεριφορά στον δρόμο φρένα τιμόνι κτλ. Πάντως για τα χρήματα που θέλεις καλή περίπτωση είναι το corsa με 13.000 φουλ εξτρά 95 άλογα χαμηλή κατανάλωση καλούς χώρους αλλά σε συμπεριφορά ένα κλικ κάτω Κ Ίδη παλιό μοντέλο στην αγορά..
Panagiots - Παρ 03 Οκτ 2014, 23:36:02
Θέμα δημοσίευσης: a
Ευχαριστώ για τις γρήγορες και κατατοπηστικες απαντήσεις. Ναι μου αρέσει το κορσα, απλά είναι παλιό σχέδιο, το κλιο δεν μαρεσει εσωτερικά, το c3 φίλου καίει 50 ευρώ σε 1000 - 1050 χιλιόμετρα σε εθνική, γνωρίζεται αν έχει το ίδιο μοτέρ με το 208? επίσης με το νέο πουντο τι παίζει ?
Panagiots - Παρ 03 Οκτ 2014, 23:39:29
Θέμα δημοσίευσης: α
α στην δουλειά έχουμε το yaris του 2014 diesel καίει τρομερά πολύ για πετρέλαιο ,ίσως επειδή είναι άστρωτο? μήπως παίζει και το ιδιο στο 208 τα πρωτα 10000 χλμ
SAKIS-LEMANS - Σαβ 04 Οκτ 2014, 06:59:01
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμμ δεν σου αρεσει το clio εσωτερικα.... μαλλον το μπερδευεις με το ΙΙΙ

Για δες εδω

http://www.clioiv.com/
Andreasf1 - Κυρ 05 Οκτ 2014, 00:42:02
Θέμα δημοσίευσης:
Το C3 έχει το ίδιο μοτέρ με το 208.. 1.4hdi 68hp το μεν, 1.4 hdi 68hp το δε.

Μια σημαντική τους διαφορά είναι ότι το 208 έχει intercooler ενώ το C3 (τουλάχιστον οι πιο απλές εκδόσεις) δεν έχει!

Επειδή το 208 το έχει φίλος μου από καινούργιο, τα πρώτα χλμ ήταν λίγο πιο ανεβασμένη η κατανάλωση(μη φανταστείς!!), αλλά μετά τα ~2.000 έπεσε. Τώρα, μετά απο 30φεύγα χιλιάδες χλμ, η κατανάλωση του εντός πόλης είναι κάπου στο 4,5 με ενεργοποιημένο το start-stop. Σε ταξίδι πάνω από 5 δεν βλέπεις εύκολα και φορτωμένο κι όλας.. (μιλάμε για ταχύτητες 150++)

Το δικό μου (207 μεν) 1.6hdi 109hp με επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες 100-120 βλέπω κατά μέσο όρο μέχρι 4,2λτ/100. Με ταχύτητες από 80 μέχρι 100 συνήθως βλέπω 3,8-3,9 και αν αποφασίσω να πάω μέχρι 85 και αυγό στο πόδι μπορώ καταφέρει και 3,1.(η μέση ταχύτητα λέει 74 χλμ/ώρα γιατί ο δρόμος που κινούμε έχει και φανάρια, και νταλικέρηδες που δεν μπορείς να προσπεράσεις κτλ κτλ :p )
Για του λόγου του αληθές:

Σε κίνηση πόλης παίζω κάπου στο 5,5 (ανάλογα την κίνηση πάντα!) χωρίς start stop. Όλα αυτά να σκεφτείς με 205/45/17 διάσταση ελαστικού και συνολικό βάρος ζάντας μαζί με λάστιχο 21 κιλά. + ότι είμαι κάπου στα 1300 κιλά συνολικό βάρος αυτοκινήτου.

Πως είναι δυνατών τα 208 σας να καίνε τόσο πολύ? Ισχύει ότι δεν είναι νορμάλ τιμές αυτές που δίνεται..

Όσο για το σέρβις, το κλασσικό των 10.000χλμ λάδια(motul 8100 eco clean 5w30 8,5€/λίττρο) + φ.λαδιού(7€ γνήσιο αλλά όχι απο αντιπροσωπία) μου βγαίνει στα 41€, προσωπική εργασία.
Τώρα, για κάποιον που δεν μπορεί ή δεν θέλει να το κάνει μόνος του οι τιμές ανάλογα την αντιπροσωπία όπως αναφέρθηκε αλλάζουν..
Panagiots - Κυρ 05 Οκτ 2014, 15:33:45
Θέμα δημοσίευσης: α
φιλε Andreasf1 ησουν κατατοπηστικος , η καταναλωση παιζει σημαντικο ρολο για μενα , και για τους περισοτερους πιστευω , και πλεον δε εχω βαρυ ποδι , αφου με το πολο gti παω ταξιδι στα 100 - 110 και εχω καταναλωση 50ευρω 450 χιλιομετρα,το εχω ψησει για το 208 .
bagos - Κυρ 05 Οκτ 2014, 17:28:53
Θέμα δημοσίευσης:
Αντρεα στο ανταλλαζω με το δικο μου 207... Laughing
Andreasf1 - Κυρ 05 Οκτ 2014, 19:47:18
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θες ακόμα καλυτερα νούμερα στην κατανάλωση αλλά και ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ στον κίνητρα αυτον κάνε 3 σημαντικά βήματα μετα την αγορά του(ή τουλαχιστον οτάν βγει απο την εγγύηση αμέσως, γιατί θα έχεις θέμα λογικά):
1)κατάργηση φίλτρου μικρό σωματιδίων (dpf=diesel particulate filter)
2)ταπωμα βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων (egr),
3) και τοποθέτηση δοχείου αναθυμιάσεων.

Αν δεν σου λένε κάτι τα παραπάνω με ενα απλό googleαρισμα θα καταλάβεις για τι μιλάμε..

Τα καινούργια μοτέρ, για να πετύχουν αυτά τα νούμερα ρύπων, τα έχουν φιμωσει αρκετά απο εξαγωγή(βλεπε φίλτρο μικρό σωματιδίων) και τους έχουν ``βρωμισει`` την εισαγωγή(βλεπε egr)για λόγους οικονολογιας καθαρά και όχι για λόγους οικονομίας καύσιμου οπως δήθεν λέγεται.
(Ωστόσο αυτά ίσως να μην έπρεπε να υπάρχουνε εδώ, να με συμπαθατε.. :Ρ)

Μια συμβουλή, πάρε καλύτερα το 1.6 με τα 90 αν σε βγάζουν τα οικονομικά σου. Τα νούμερα κατανάλωσης είναι (σχεδον) τα ιδία. Αν σκεφτοσουν για κάποιο έξτρα εξοπλισμό στο 1.4 τοτε αυτό ας είναι το 1.6 μοτέρ. :Ρ
Andreasf1 - Κυρ 05 Οκτ 2014, 19:51:02
Θέμα δημοσίευσης:
Χαχαχα! Βαγγο, το ψηνω εύκολα για καμια βδομδουλα αλλά να ξέρεις οτι δεν κανει για κόντρες αυτό.. :p Very happy Very happy
RoadRunner122 - Κυρ 05 Οκτ 2014, 20:01:33
Θέμα δημοσίευσης:
Andreasf1 έγραψε:
Αν θες ακόμα καλυτερα νούμερα στην κατανάλωση αλλά και ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ στον κίνητρα αυτον κάνε 3 σημαντικά βήματα μετα την αγορά του(ή τουλαχιστον οτάν βγει απο την εγγύηση αμέσως, γιατί θα έχεις θέμα λογικά):
1)κατάργηση φίλτρου μικρό σωματιδίων (dpf=diesel particulate filter)
2)ταπωμα βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων (egr),
3) και τοποθέτηση δοχείου αναθυμιάσεων.

Αν δεν σου λένε κάτι τα παραπάνω με ενα απλό googleαρισμα θα καταλάβεις για τι μιλάμε..

Τα καινούργια μοτέρ, για να πετύχουν αυτά τα νούμερα ρύπων, τα έχουν φιμωσει αρκετά απο εξαγωγή(βλεπε φίλτρο μικρό σωματιδίων) και τους έχουν ``βρωμισει`` την εισαγωγή(βλεπε egr)για λόγους οικονολογιας καθαρά και όχι για λόγους οικονομίας καύσιμου οπως δήθεν λέγεται.
(Ωστόσο αυτά ίσως να μην έπρεπε να υπάρχουνε εδώ, να με συμπαθατε.. :Ρ)

Μια συμβουλή, πάρε καλύτερα το 1.6 με τα 90 αν σε βγάζουν τα οικονομικά σου. Τα νούμερα κατανάλωσης είναι (σχεδον) τα ιδία. Αν σκεφτοσουν για κάποιο έξτρα εξοπλισμό στο 1.4 τοτε αυτό ας είναι το 1.6 μοτέρ. :Ρ


Ναι, μονο που δε νομιζω να πηγαινουμε μπροστα με αυτα τα... "κολπα" Confused
Andreasf1 - Κυρ 05 Οκτ 2014, 20:29:22
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικά δεν έχω καμια όρεξη ουτε να γεμιζω τα λαδια του κινητήρα μου με πετρέλαιο(με οτι συνεπάγεται αυτό) κατα την διάρκεια που γίνεται καθαρισμος του dpf μου και η κατανάλωση απο 4,2 να ανεβαίνει για πλάκα στα 4,8+ με 200 χλμ φορτωμένο το τριπ για παράδειγμα κάθε 600χλμ που χρειαζεται να γίνει ο αυτοκαθαρισμος.. Ουτε έχω όρεξη κάθε 100.000χλμ να πρέπει να αλλάξω το πρόσθετο που καθαρίζει το μικρό σωματιδίων μου με κοστος κάπου στα 400€+ εργασία. Ουτε καθέ 50.000 χλμ να χρειαζεται να κάνω καθαρισμό βαλβίδων εισαγωγής και την πολλαπλή εισαγωγής μου με καρβουνιλα που πιάνει απο τις αναθυμιάσεις και την επιστροφη των καυσαερίων παλι πίσω στην εισαγωγή. Θέλω να κάνω 1.000.000 χωρίς τα προβλήματα που δημιουργούν τα παραπάνω.
Πιστεύω πως ο καθένας θα ζητούσε αυτό που ζητάω και εγώ αν πραγματικά γνώριζε τι συμβαίνει με αυτά. Ηταν μια φιλική συμβουλή για την ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ επι το πλήστον του κινητήρα μας και την οικονομία.

Φιλικά παντα! Smile
Magos - Πεμ 01 Ιαν 2015, 13:35:10
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας ημουν και παλια στο club με ενα 206cc . Skeftomai gia to 1.4 diesel na παρω 68 αλογατα. Τι λενε οι κατοχοι για το αμαξι?
Magos - Σαβ 03 Ιαν 2015, 16:08:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερεte αν βελτιωνεται αισθητα το πεζο με το εγκεφαλακι ?
JOHNVTI - Παρ 11 Μάρ 2016, 09:40:47
Θέμα δημοσίευσης:
To τοποθετησα με την αγορα του οχηματος.(+390 ευρω).
Επειδη ειχα και εγω την απορια το εβαλα-εβγαλα για τεστ δεν καταλαβα διαφορα,αρα κατα τη γνωμη μου μαπα το καρπουζι.
Σε ευθεια εχει τα 163-167KM/h τελικη και στις 2 περιπτωσεις και οχι τα τα 180 η τα !!!!!!!!! (Γελαστε παρακαλω)192 που ισχυριζονται μερικοι .
Καταναλωση ροπη ιδια .Πιστευω να βοηθησα.
Andreasf1 - Παρ 11 Μάρ 2016, 12:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
JOHNVTI έγραψε:
To τοποθετησα με την αγορα του οχηματος.(+390 ευρω).
Επειδη ειχα και εγω την απορια το εβαλα-εβγαλα για τεστ δεν καταλαβα διαφορα,αρα κατα τη γνωμη μου μαπα το καρπουζι.
Σε ευθεια εχει τα 163-167KM/h τελικη και στις 2 περιπτωσεις και οχι τα τα 180 η τα !!!!!!!!! (Γελαστε παρακαλω)192 που ισχυριζονται μερικοι .
Καταναλωση ροπη ιδια .Πιστευω να βοηθησα.


Shocked

Είχα οδηγήσει ενα hdi16 110ps με παράλληλο και σε σχέση με το δικό μου που είναι μαμά πήγαινε αισθητά καλύτερα! Τελικές κτλ δεν ξέρω αν βοηθούσε αλλά σε τράβηγμα ηταν σίγουρα καλύτερο απο το δικό μου που βγάζει 110 άλογα.
JOHNVTI - Τρι 15 Μάρ 2016, 08:48:30
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ειμαι κατοχος του προβληματικου και ψοφιου 1,4 diesel,ισως στο 1,6 να φαινεται διαφορά
Mono AEK - Τρι 15 Μάρ 2016, 10:19:27
Θέμα δημοσίευσης:
οταν λες προβληματικο και ψοφιο τι εννοεις?

εκτος αν περιμενεις με 68 αλογα πετρελαιο να κανεις κοντρες
Andreasf1 - Τρι 15 Μάρ 2016, 15:30:52
Θέμα δημοσίευσης:
Πιθανών εννοεί προβληματικό που δεν του έδειξε διαφορά στην δύναμη ο παράλληλος εγκέφαλος. Rolling eyes

Μπορεί βέβαια να λεω και εγώ βλακιες οτι έχω δει διαφορά με παράλληλο σε ενα volvo s40 station με hdi16 μοτέρ στην ουσία πάνω. :p
JOHNVTI - Παρ 18 Μάρ 2016, 10:57:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ψοφιο με 68ps (με το νού τους 81) εννοειται .
Αυτο που ΔΕΝ εννοειται ειναι:
2 καμενα πισω φαναρια,1 ζυγαρια μπροστινης αναρτησης,1 ηλεκτροβανα τουρμπο,1 μπαταρια λογω λεει πολυπλεξιας ,1 κλειδι (το εφεδρικο),οθονη που το καλοκαιρι δουλευει οποτε θελει, και εσχατως tps sensor.
Πότε? στα 3 χρονια, στις 36000ΚΜ.
Ειναι το 14ο αυτοκινητο μου.Μετα απο skoda 105L,simca chrysler 1508GT,nissan sunny 1.4, suzuki sj 413, citroen xantia 1.6,Mercedes c 180,honda vti 160ps,alfa156 1.8, suzuki samurai(Ξανα) ,Mercedes(Ξανα) c 200 compressor ,Hyandai atos 1.0, Hyandai (Ξανα) atos 1.2,
Hyundai (Ξανα) i10 ,Peugeut 208 1.4 σημερα,(Ξεχασα καποιο?) ουφ τα απαριθμησα....
νομιζω οτι κατι ξερω απο αμαξια .
Απο αξιοπιστια 208 μαζι με το skoda 105L( αληθεια το εχουν δει στη ζωη τους ποτε οι μισοι απο το φορουμ αυτον το κουβα?), citroen xantia ειναι τα χειροτερα ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ......
Mono AEK - Παρ 18 Μάρ 2016, 13:58:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αρα οντως μιλαμε για προβληματικο!
JOHNVTI - Παρ 18 Μάρ 2016, 15:08:59
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον ναι,αν και στη Ελλαδα επειδη το αυτοκ ειναι μια προεκταση προσωπικοτητας για να μην πω και το αλλο,δυσκολα παραδεχομαστε τα κουσουρια τους.Παντα (σχεδον) το δικο μας τρεχει,φρεναρει πηδαει καλυτερα απο το ιδιο του διπλανου.
Βρε συ, ψοφιμι ειναι το 208 ,πως σου δινει 192Km/h ? .Καποια φαση εκαιγα με το Ηonda 11,2 - 11.5/100 και σε ιδια διαδρομη/ταχυτ/ ο αλλος μου ελεγε 7,7.
Καταληγω:
Δεν υπαρχει αμαξι χωρις προβληματα.Ποσο μαλλον σε νεο μοντ που πρεπει να αποβαλει και τις "παιδικες" ασθενειες._
Andreasf1 - Παρ 18 Μάρ 2016, 16:01:39
Θέμα δημοσίευσης:
JOHNVTI έγραψε:

Καταληγω:
Δεν υπαρχει αμαξι χωρις προβληματα.Ποσο μαλλον σε νεο μοντ που πρεπει να αποβαλει και τις "παιδικες" ασθενειες._


+1000!! Σε αυτό συμφωνώ

Τα φανάρια μάλλον είναι λίγο κλασσικό πρόβλημα.

Ηλεκτροβανα τούρμπο εννοεις την Ν75 σωστά; και αυτό μάλλον είναι λίγο κλασσικό γιατί και σε 208 φίλου έχει βγάλει τα ίδια θέματα (φανάρια-Ν75)

Και τώρα ετοιμάζεται για egr με καμια 60.000χλμ
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr