christos_99 έγραψε: |
Τι βολτισιο και για την δουλεια ρε πατριωτη?? πλακα μας κανεις?? |
christos_99 έγραψε: |
Τι βολτισιο και για την δουλεια ρε πατριωτη?? πλακα μας κανεις?? |
alfasud έγραψε: |
Πολλά τα άλογα για έναν μόνο άξονα... ![]() |
lambrosp έγραψε: | ||
Ποιό από τα δύο σε χάλασε και δεν πιστεύεις φίλε μου? |
alfasud έγραψε: |
Στο δρόμο με τι λάστιχα/ζάντες το έχεις σετάρει? Αν το είχα εγώ δεν θα κρατιόμουνα με τίποτα και θα είχα κάνει τον λαστιχά πλούσιο ![]() ![]() ![]() ![]() Πόσο στοίχισε η όλη... περιποίηση του μοτέρ? ( αν επιτρέπεται δηλαδή.. ![]() ![]() |
OnyX έγραψε: |
Δεν ειναι αναγκη να χρησιμοποιεις full boost καθημερινα,μπορεις να ριξεις την πιεση αναλογα με τις αναγκες σου ![]() |
christos_99 έγραψε: | ||||
Δεν ειπα οτι δεν πιστευω σε κατι. Απλως μου φανηκε πολυεξοδη η καθημερινη χρηση ενος τετοιου οχηματος. Ε 450 αλογα δεν τα χεις για να πηγαινεις στην δουλεια, βασικα ενταξει οτι θελει κανει ο καθενας με το αμαξι του, και δεν δινει και λογαριασμο σε κανεναν. εμενα μου φενεται υπερβολη 450 αλογα για καθημερινη χρηση. να χεις ενα μηχανακι για καθημερινες, και αυτο να το βγαζεις Σαββατα κλπ ειναι πιο λογικο |
lambrosp έγραψε: | ||
Σωστά, αν και βασικά δέν χρειάζεται να πατάς κάν..... πάς στην δουλειά σου ή την βόλτα σου ατμοσφαιρικά και όσον αφορα την οικονομία βενζίνης....αν δεν το πατάς, καίει ότι και ένα μαμά 1.6 , ......λόγω άγραφου φυσικά κ.α. |
alfasud έγραψε: |
Λάμπρο οι περισσότεροι εδώ λίγο ή πολύ την ίδια τρέλα κουβαλάμε, οπότε δεν χρειάζεται να "δικαιολογείς" τη δική σου ![]() ![]() |
OnyX έγραψε: | ||||
Καιει λιιιιιγο παραπανω απο οτι το απλο ατμοσφαιρικο και αυτο ελεγα και πριν,οτι αν θελεις να πας στην δουλεια σου η την χαλαρη σου βολτα Αθηνα κτλ ριχνεις την πιεση οσο εσυ γουσταρεις (και εχεις προγραμματισει βεβαια ) και δεν καις ενα ρεζερβουαρ/100 km... Αυτο εχω κανει και εγω αλλα και οσους ξερω με τουρμπατα...2 προγραμματακια,ενα για ταξιδι και ενα για πατηματα. Δεν ξερω αν σου θυμιζει κατι το αμαξι στην υπογραφη μου,στο intercooler μου ειχες κολλησει μια βαση πριν καιρο και ειχαμε μιλησει για το peugeot σου που τοτε αν θυμαμαι φορουσε 28αρα... |
lambrosp έγραψε: | ||||||
Και έλεγα ότι κάτι μου θύμιζε, αλλα τώρα που το λές.......το σιγούρεψα φίλε μου. Ναι σε θυμάμαι, όντως τότε ήταν με 28-60RS και είχε βγάλει 364hp μοτέρ. Ελπίζω να είσαι καλά και να το χαίρεσαι το εργαλείο σου! |
lambrosp έγραψε: |
Δέν ξέρω αν το είδατε........ και γι αυτό παραθέτω το link όποιος θέλει να το δεί!
![]() https://www.youtube.com/watch?v=KQFLer6wgKE&list=UUhX_-yqWu7NfARkrZXc_59A |
saikoe_39 έγραψε: |
Eχω μια εντυπωση οτι το κοντερ πρεπει να κλεβει αρκετα χλμ....
Μου θυμιζει χοντα φιλου που εχει αλλαξει βημα και γραναζια και γραφει τρελα νουμερα... |
MEMsound έγραψε: |
ωραιο πραμα..
δεν το λες και αργο ![]() ![]() καλες βολτες/πατηματα/κλπ/κλπ ![]() |
lambrosp έγραψε: |
Δεν ξέρω άν το πέτυχα.......το ελπίζω.
|
OnyX έγραψε: |
![]() Να σε ρωτησω βρε Λαμπρο,τι πολλαπλασιαστη φορας? Εχω κατι coil packs απο το Impreza και θελω να μετρησω ωμικη αντισταση κτλ να δω αν μπορω να τα ταιριαξω στο 206 αλλα δεν βρισκω καποιον να ξερει η να εχει δει παρομοια μοντα... |
alfasud έγραψε: |
Πω πω πόλεμος! ![]() ![]() Στη δεύτερη φωτογραφία από πάνω, δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποιου είδους φίλτρου στην εισαγωγή της τουρμπίνας? ( σόρρυ αν λέω βλακεία, τα τούρμπο δεν τα πολυξέρω ![]() |
lambrosp έγραψε: |
Έχω ΚΜS ανάφλεξη. Είναι ίδια με αυτή που έχουν τα group vag (ibiza). Άν θές κάτι πες μου να ρωτήσω και να σου πώ. |