PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - 206 1.4 σκούπα Peugeot sport

bakclima - Σαβ 31 Ιαν 2004, 11:08:02
Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1.4 σκούπα Peugeot sport
Η PEUGEOT ΒΓΑΖΕΙ ΣΚΟΥΠΑ ΓΙΑ 14 ΑΝ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ?ΓΙΑΤΙ Η PEUGEOT ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ 1000-1400.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΕ 14 ΠΟΣΟ ΤΗΝ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
STELIOS - Σαβ 31 Ιαν 2004, 12:59:39
Θέμα δημοσίευσης:
Η Peugeot βγαζει μονο μια σκουπα που αν δεν κανω λαθος μπανει στα 106 και 206 (1.4 και 1.6 αλλα οχι στα 2λιτρα). Απο τιμη δεν ξερω να σου πω ακριβος αλλα ειναι τσιμπιμενη. Τωρα, υπαρχουν στο εμποριο διαφορες. Εγω εχω της Simota (αυτη που μιαζει carbon fiber και εχει σκαλιστο το 206 πανω), τιμη 170 ευρω.
nikq - Σαβ 31 Ιαν 2004, 20:47:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστημένος? Rolling eyes
Και η εγκατάσταση ταιριάζει «κουτί»?(έχω ακούσει περιπτώσεις που σπανέ οι βάσεις της σκούπας).Mε το ρούφηγμα ζεστού αέρα(από ψυγείο) είχες κάποιο πρόβλημα?
Baphomet - Κυρ 01 Φεβ 2004, 01:32:07
Θέμα δημοσίευσης:
o daloup man αν δεν κανω λαθος αυτη ειχε σε 1.4 και την πηρε στο χερι...
STELIOS - Κυρ 01 Φεβ 2004, 12:54:04
Θέμα δημοσίευσης:
nikq έγραψε:
Ευχαριστημένος? Rolling eyes
Και η εγκατάσταση ταιριάζει «κουτί»?(έχω ακούσει περιπτώσεις που σπανέ οι βάσεις της σκούπας).Mε το ρούφηγμα ζεστού αέρα(από ψυγείο) είχες κάποιο πρόβλημα?


Ταιριαζει κουτι αλλα οπως σωστα ακουσες σπανε οι βασεις (στις SIMOTA τουλαχιστον - δεν ξερω για αλλες). Εγω πρωσοπικα τις εχω φταξει "αλλα πατεντα" και ειναι ΟΚ εδω και ενα χρονο. Αν πιανουν λιγο τα χερια σου μπορεις να διορθωσεις παρα πολλα πραγματα στο 206. Οσο για το ρουφηγμα ζεστου αερα, αυτην ακριβως την δουλεια ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ολλες η σκουπες. Τοποθετουται σχεδων πανω απ'το ψυγειο αλλα μαζεουν τον φρεσκο αερα που εισερχεται κατω απ'το καπο. Εγω εχω ντησει και τον σωληνα της εισαγωγης με θερμομωνοση, γιατι ειναι μεταλλικος και οσο να'ναι με τη χρηση ζεστενεται (απ'το χωρο του κινητηρα) και ζεσταινει τον αερα που περναει απο μεσα του. Η διαφορα φαινεται μονο το καλοκαιρι οπου η θερμικρασιες ειναι γενικα υψηλες, και παλιοτερα υστερα απο ενα διαστημα επεφτε αισθητα η αποδοση, κυριος στην κινηση (μποτιλιαρισμα).
nikq - Δευ 02 Φεβ 2004, 16:04:05
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb right
bakclima - Δευ 02 Φεβ 2004, 17:11:52
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΔΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗ ΣΚΟΥΠΑ.
STELIOS - Δευ 02 Φεβ 2004, 18:58:47
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη το σηνεργειο οπου την εβαλα (ειναι γνωστου μου, παντα εκει παω) ειναι σε ανηφορα, παρατηρισα τη διαφορα αμεσως οταν εφυγα. Ειχε πολυ καλητερο τραβηγμα στις χαμηλες και μεσαιες στροφες. Και φυσικα υπεροχο θορηβο.
Daloup-man - Δευ 02 Φεβ 2004, 20:59:21
Θέμα δημοσίευσης:
petrskar έγραψε:
o daloup man αν δεν κανω λαθος αυτη ειχε σε 1.4 και την πηρε στο χερι...

Όντως . . . την πήρα στο χέρι !!!
Τώρα κάνω μια πατεντούλα για να τη στερεώσω στις βάσεις του ψυγείου!!!
Θα δούμε . . . Wink Wink Wink
freestyler - Δευ 02 Φεβ 2004, 23:15:59
Θέμα δημοσίευσης:
vre paidia gia na valeis skoypa thelei k tipota xartografhsh egkefaloy meta? oxi e Question Question

ela please peite moy oxi.... Exclamation Exclamation
kanelj - Τρι 03 Φεβ 2004, 01:20:56
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Ταιριαζει κουτι αλλα οπως σωστα ακουσες σπανε οι βασεις (στις SIMOTA τουλαχιστον - δεν ξερω για αλλες). Εγω πρωσοπικα τις εχω φταξει "αλλα πατεντα" και ειναι ΟΚ εδω και ενα χρονο. Αν πιανουν λιγο τα χερια σου μπορεις να διορθωσεις παρα πολλα πραγματα στο 206.


ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ Wink Wink Wink
Baphomet - Τρι 03 Φεβ 2004, 08:31:05
Θέμα δημοσίευσης:
Daloup-man έγραψε:
petrskar έγραψε:
o daloup man αν δεν κανω λαθος αυτη ειχε σε 1.4 και την πηρε στο χερι...

Όντως . . . την πήρα στο χέρι !!!
Τώρα κάνω μια πατεντούλα για να τη στερεώσω στις βάσεις του ψυγείου!!!
Θα δούμε . . . Wink Wink Wink

cool...αντε με το καλό... (η αεροτομή πάει για μετα την εξεταστικη...) Wink
tazmania - Τετ 04 Φεβ 2004, 15:53:18
Θέμα δημοσίευσης:
παιδιία γειά σας.Εγώ μόλις τώρα έγινα μέλος και ήδη εχω μπει στο ψάξιμο! Αν μπορείτε να με βοηθήσετε,έχω μια απορία καθότι δεν είμαι και πολύ σχετικός με τα μηχανικά-μηχανολογικά : υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο φιλτροκούτι που μου είπαν απο την peugeot και στη σκούπα της αγοράς? και ποιό θεωρείτε εσείς καλύτερο?
bakclima - Τετ 04 Φεβ 2004, 17:00:37
Θέμα δημοσίευσης:
ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΥΤΕΡΗΣ ΨΥΞΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΘΟΡΥΒΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
bakclima - Παρ 02 Απρ 2004, 00:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
Σπουπα ή βαρελακι; τι μου προτινετε; ποιες μαρκες; τα υπερ και τα κατα τους και αν ειναι ευκολο πανω κατω τιμες
GIORGOS-CLIO V6 - Σαβ 03 Απρ 2004, 20:06:21
Θέμα δημοσίευσης:
i skoupa doulevei kala sta 106 kai sta 206!
kati pou den ginete sta renault pou eimai katoxos kai ego

fisika apo prosopiki mou empeiria me to bmc na me sidrofevei edo kai ena xrono peripou kai kapou gia 20000xlm eimai poli ikanopoihmenos fisika ep oudeni den exoume mono bmc sketo!!!!!etsi einai olokliromeno to proto stadio epitixos se sxesi me ta noumera (ps)
Baphomet - Κυρ 04 Απρ 2004, 00:46:15
Θέμα δημοσίευσης:
η άποψη μου ειναι πως για τα 206 η σκουπα ειναι σαφως καλυτερη σε απόδοση απο φιλτροχοάνη ή βαρελάκι. Αλλά λόγω του ότι δεν παίρνει κατευθειαν αερα φρεσκο λογω κατασκευης του 206 δεν αποδίδει τα μέγιστα... Confused
micho - Κυρ 04 Απρ 2004, 02:31:34
Θέμα δημοσίευσης:
εχω την σκουπα της σιμοτα κανενα 3μηνο με 4μηνο και εχω να πω οτι απο προσωπικη μου εμπειρια τα εξης gia to 1.4:

1) σου δινει απιστευτη επιταχυνση, δεν ειναι ψυχολογικο, σε σχεση με πριν... το αμαξι πεταει!
σε κοντρα με 316 bmw και κατι πουντο το δικο μου δεν πιανοτανε με τιποτα!
2) τρωει σαν τρελο βενζινη αν το σκιζεις
3) θελει πολυ συχνα καθαρισμα το φιλτρο και η εισαγωγη στην πεταλουδα
4) ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΕΛΙΚΗ
ΠΑΕΙ ΜΕΧΡΙ 170KM (σε ευθεια χωρις ευνοικους ανεμους και ιστοριες)

δηλαδη κερδιζεις σε επιταχυνση κ θορυβο χανεις σε καταναλωση και τελικη ταχυτητα!
Ntinos - Κυρ 04 Απρ 2004, 11:26:18
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον για να υπαρχει μια πληρεστερη γνωση για το θεμα της αυξησης της ροης του αερα στην εισαγωγη θα αναλυσω λιγο τι συμβαινει στο management του κινητηρα.
Ενα τυπικο κυκλωμα ελεγχου αποτελειται -πολυ βασικα- απο το air flow meter,το σημα απο την παροχη καυσιμου,τον αισθητηρα λ,και εναν ελεγκτη (controller) που θα εξηγησω τι κανει υστερα.
ο αερας μπαινει στην εισαγωγη περνωντας το air flow meter και προστιθεται το καυσιμο σε στοιχειομετρικη αναλογια στον πρωτο 'κυκλο'της μηχανης με βαση τα τελευταια δεδομενα που υπηρχαν στον εγγεφαλο -υποθετουμε οτι ο κινητηρας ειναι σε θερμοκρασια λειτουργιας-.Αφου γινει η καυση τα καυσαερια περνανε απο τον λ και εκει ο εγγεφαλος λαμβανει το σημα του κατα ποσο εγινε σωστη καυση του μιγματος.Απο εκει υπαρχει ενα κυκλωμα-controller- που στην ουσια βαση δεδομενων καυσης εξαναγκαζει τον κινητηρα στον επομενο κυκλο να παρει αναλογια αερα καυσιμου (14/5-14/7) στοιχειομετρικη.
Αν αυξησουμε την ροη αερα ο εγγεφαλος στην ουσια θα εξαναγκασει το κυκλωμα να παρεχει το αναλογο air fuel ratio οποτε και θα ανεβασουμε την αποδοση.
Τι συμβαινει ομως και πολλοι λενε οτι χρειαζεται επαναπρογραμματισμος?
Απλα οταν η αυξηση της ροης του αερα ειναι μεγαλη,η παροχη καυσιμου δεν μπορει να προσφερει το αναλογο καυσιμο ωστε να γινει στοιχειομετρικη καυση (χαμηλη πιεση στο κυκλωμα) και συνεπως εχουμε εναν κινητηρα πνιγμενο απο αερα.
Συνηθως η σκουπα στα 1,4 λογο χαμηλης ροης αερα σε μικρες ταχυτητες δουλευει σωστα αφου η παροχη καυσιμου μπορει να ανταπεξελθει στην αλλαγη αλλα οταν η ταχυτητα αυξανεται ο κινητηρας πνιγεται απο αερα.Επισης το κυκλωμα δινει σημα για την μεγαλυτερη δυνατη παροχη βενζινης οποτε οταν πεσει η ταχυτητα ο κινητηρας περναει σε χαμηλη ροη αερα με περισσοτερο καυσιμο για λιγο οποτε και 'μπουκωνει'.
Συνεπως η καλιτερη και ποιο αξιοπιστη λυση για ολο το φασμα των στροφων ειναι η προσθηκη ενος φιλτρου στον παππα η το αναλογο βαρελακι που στην ουσια κανει την ιδια δουλεια με την σκουπα-ο αερας εισερχεται σε χαμηλη πυκνοτητα και με το στενεμα στο εσωτερικο του συμπυκνωνεται-με μια επιφυλαξη οτι ακομα και με το 'στενο' βαρελακι παλι η ροη αερα μπρορει να ειναι μεγαλυτερη αποσο πρεπει-ΑΛΛΑ οχι οσο της σκουπας που ειναι προορισμενη συνηθως για 1,6-2,0 λιτρα μοτερ.
Γιαυτο και πολλοι με την σκουπα βλεπουν ενα κρεμασμα στα πολλα χιλιομετρα ενω χαμηλα εχουν καλιτερες επιταχυνσεις αλλα το θεμα ειναι να βελτιωνεις ενα αμαξι σωστα.
GIORGOS-CLIO V6 - Δευ 05 Απρ 2004, 00:21:49
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι λογικο να χανεις σε τελικη γιατι εχειε πλεον φτωχο μιγμα

πολυ αερα και λιγο καυσιμο αρα....προγραματακι Very happy
micho - Δευ 05 Απρ 2004, 09:07:32
Θέμα δημοσίευσης:
ελα ομως που τα 14αρια εχουν sagem εγκεγαλο....
stentor - Δευ 05 Απρ 2004, 12:52:13
Θέμα δημοσίευσης:
HKS AFR μπορει προγραμμα να μην ειναι παντως θα ταιζει καλυτερα.
bakclima - Τετ 07 Απρ 2004, 00:35:39
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη αν βαλω σκουπα θα πρεπει να βαλω και προγραμμα για να ξαναπιανω τα 197χλμ/ωρα που το δοκιμασα στη πραξη και μπορει να εδεινε λιγο παραπανω αλλα φοβηθηκα μην πεταχτει κανενα πιστονι απο το καπο
Baphomet - Τετ 07 Απρ 2004, 07:08:58
Θέμα δημοσίευσης:
bakclima έγραψε:
δηλαδη αν βαλω σκουπα θα πρεπει να βαλω και προγραμμα για να ξαναπιανω τα 197χλμ/ωρα που το δοκιμασα στη πραξη και μπορει να εδεινε λιγο παραπανω αλλα φοβηθηκα μην πεταχτει κανενα πιστονι απο το καπο


197 χιλιομετρα Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked ??? με το 1.4 8V εννοεις????
μα καλά....ΤΙ ΤΑ ΤΑΙΖΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?????
micho - Τετ 07 Απρ 2004, 08:52:17
Θέμα δημοσίευσης:
197 πιανει μονο σε κατηφορα με ευνοικο ανεμο 18 μποφορ και να τα εχεις πεταξει ολα εξω!!!! αλλιως με τιποτα! Very happy
αφου λεμε ρε παιδια τα 14αρια εχουν sagem δεν υπαρχει λυση!
Baphomet - Τετ 07 Απρ 2004, 08:57:33
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι δεν υπαρχει λύση?? υπάρχει η superchips.
micho - Τετ 07 Απρ 2004, 09:02:45
Θέμα δημοσίευσης:
για πες και αλλα φιλε πετρη!

περιπου ποσο κοστος?

και ποσα αλογα θα δωσει?
Vaggelis - Τετ 07 Απρ 2004, 09:11:27
Θέμα δημοσίευσης:
micho έγραψε:
197 πιανει μονο σε κατηφορα με ευνοικο ανεμο 18 μποφορ και να τα εχεις πεταξει ολα εξω!!!! αλλιως με τιποτα!


Σε κατηφόρα και με πολύ ευνοϊκό άνεμο, αν και ΠΟΛΥ τραβηγμένο, νομίζω οτι είναι κάπως εφικτό, από τη στιγμή που εγώ έχω δει 185 σε ίσιωμα και με αεροτομή-αλεξίπτωτο από πίσω...
micho έγραψε:
Very happy
αφου λεμε ρε παιδια τα 14αρια εχουν sagem δεν υπαρχει λυση!


όχι όλα....
εγώ έχω magnetti-marelli...
Baphomet - Τετ 07 Απρ 2004, 09:14:09
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=2836&postdays=0&postorder=asc&start=0

για όλα υπάρχει πλεον λύση Wink
klain - Τετ 07 Απρ 2004, 11:54:09
Θέμα δημοσίευσης:
197? Kai ego sthn kalyterh periptosh se isiadi me elaxisth klish pros ta kato 185 exo bgalei. 197 einai paratrabigmeno... se 30% katifora kai anemostrobilo kati ginetai Laughing
micho - Τετ 07 Απρ 2004, 12:23:30
Θέμα δημοσίευσης:
πετραν κανενας το βαλε τελικα το τσιπακι?

αν και πολλα τα λεφτα...
Baphomet - Τετ 07 Απρ 2004, 12:37:36
Θέμα δημοσίευσης:
micho έγραψε:
πετραν κανενας το βαλε τελικα το τσιπακι?

αν και πολλα τα λεφτα...


το συγκεκριμενο δε γνωριζω να το εβαλε κανεις...
παντως κατα καιρους διαφοροι απο το κλαμπ δοκιμασαν superchips ειτε σε 206 ειτε σε αλλα αμαξια και ειπαν οτι ειναι ευχαριστημενοι. τωρα για το 1.4 8V δε ξερω... Confused
Ntinos - Τετ 07 Απρ 2004, 14:06:41
Θέμα δημοσίευσης:
micho έγραψε:
197 πιανει μονο σε κατηφορα με ευνοικο ανεμο 18 μποφορ και να τα εχεις πεταξει ολα εξω!!!! αλλιως με τιποτα! Very happy
αφου λεμε ρε παιδια τα 14αρια εχουν sagem δεν υπαρχει λυση!


Ακουγεται υπερβολικο αλλα και εγω μετα τα διοδια της Κορινθου πηγαινωντας προς Αθηνα μετα την ανηφορα στο κατηφορικο μερος με καινουργια ασφαλτο οταν ειχα πρωτοπαρει το 206 (2002)με τις σιδερενιες ζαντες και μαμα λαστιχα και 1200 χλμ στο οδομετρο στο πρωτο ανοιγμα στην ουσια του αυτοκινητου ειδα 200 παρα κατι και δεν ειχε κρεμασει το αυτοκινητο αλλα δεν πιεσα παραπανω επειδη ειχε λιγα χιλιομετρα και δεν ειναι οτι καλιτερο η συνεχης πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα.
Στα υπερ της συγκεκριμενης μερας ειναι το οτι εγινε πολυ νωρις το πρωι οπου ως γνωστο ταυτοκινητα αποδιδουν καλιτερα απο οποιοδηποτε αλλη ωρα της ημερας αφου λογο 'φωτοσυνθεσης' υπαρχει η μεγαλυτερη περιεκτικοτητα σε οξυγονο στον αερα.
Στα κατα οτι ηταν καλοκαιρι με αυξημενες θερμοκρασιες -Ιουλιος- αν και εκεινη την στιγμη ειχε αρκετη ψυχρα.
Αργοτερα με τα 185/60/14 και τις καινουργιες ζαντες δεν εχω καταφερει να δω πανω απο 185 αν και δεν το εχω πιεσει για τελικη αφου τα 180-185 ειναι απολυτος ικανοποιητικα για 1,4.
bakclima - Τετ 07 Απρ 2004, 23:46:21
Θέμα δημοσίευσης:
ντινο και σε μενα καπος ετσι ηταν μονο που εγω ειχα 3000χιλ. ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΒΑΛΑ ΣΚΟΥΠΑ της ΚΝ
micho - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 13:16:40
Θέμα δημοσίευσης:
AYTO TO ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ?

Vaggelis - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 13:51:08
Θέμα δημοσίευσης:
micho έγραψε:
AYTO TO ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ?


Αν δεν κάνω λάθος, αυτό είναι ένα μανιτάρι.....
Γνώμη μου, όπως και πολλών φίλων, είναι οτι για να δουλέψει καλά, θέλει μεγάλη ιπποδύναμη......
Από γνωστούς μου, έχει τεσταριστεί σε Honda Civic Vti και Alfa Romeo 156 και στα δυο με πολύ καλά αποτελέσματα (και ειδικά στο Vti με φοβερό ήχο....)
micho - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 14:00:30
Θέμα δημοσίευσης:
το μανιταρι το χω στο αμαξι εδω και μια βδομαδα και εχει απιστευτα αποτελεσματα σε σχεση με την σκουπα... μιλαμε για σχεδον διπλασια δυναμη στα χαμηλα και πολυ πιο ομορφο θορυβο, αγριο μεν αλλα πιο πολιτισμενο αγριο.

σε καταναλωση κ σε τελικη ειναι τα ιδια... 170 κμ την ωρα....
κοστος 120 euro.
το χει βαλει κανενας αλλος?
θελω να ξεκινησω να το ριξω καπου πιο χαμηλα για να μην επηρεαζεται απο τον ζεστο αερα του ψυγειου (μαλλον προς την μαμα εισαγωγη το βλεπω να το ριχνω) και να θερμομονωσω τους σωληνες ειτε με θερμονωτικο υλικο ειτε με ειδικο σωληνα συλικονης. ολα αυτα μηπως και δω παραπανω λιγο τελικη. εχει να προτεινει κανεις τιποτα? εχει κανεις αλλος μανιταρι πολυ καιρο να μου εντυπωσεις κ "τεχνικες" για καλυτερη λειτουργια.
Vaggelis - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 14:50:19
Θέμα δημοσίευσης:
micho έγραψε:
το μανιταρι το χω στο αμαξι εδω και μια βδομαδα και εχει απιστευτα αποτελεσματα σε σχεση με την σκουπα... μιλαμε για σχεδον διπλασια δυναμη στα χαμηλα και πολυ πιο ομορφο θορυβο, αγριο μεν αλλα πιο πολιτισμενο αγριο.

σε καταναλωση κ σε τελικη ειναι τα ιδια... 170 κμ την ωρα....
κοστος 120 euro.
το χει βαλει κανενας αλλος?
θελω να ξεκινησω να το ριξω καπου πιο χαμηλα για να μην επηρεαζεται απο τον ζεστο αερα του ψυγειου (μαλλον προς την μαμα εισαγωγη το βλεπω να το ριχνω) και να θερμομονωσω τους σωληνες ειτε με θερμονωτικο υλικο ειτε με ειδικο σωληνα συλικονης. ολα αυτα μηπως και δω παραπανω λιγο τελικη. εχει να προτεινει κανεις τιποτα? εχει κανεις αλλος μανιταρι πολυ καιρο να μου εντυπωσεις κ "τεχνικες" για καλυτερη λειτουργια.


Λες οτι κάνει δουλειά δηλαδή και στα δικά μας;;;;
χμμμμμμμ.......

Όσο για τους σωλήνες, η καλύτερη λύση είναι οι σωλήνες σιλικόνης, αν και πιο ακριβοί....
Και να θυμάσε οτι πρέπει να αλλάζεις τακτικά το σφουγγαράκι...
micho - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 14:51:22
Θέμα δημοσίευσης:
πανω κατω ποσο εχουν οι σωληνες σιλικονης?
Tomcat - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 17:20:09
Θέμα δημοσίευσης:
micho έγραψε:
AYTO TO ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ?


Βρε δημήτρη μπορείς να μου εξηγήσεις ποια είναι η διαφορά αυτού του μανιταριού και τις Φιλτροχοάνης???? Το βασικό είναι ότι και τα δύο παίρνουν ζεστό αέρα...σε σχέση με την σκούπα που προσπαθεί για κρύο....

Να σου πω την αλήθεια το μανιταράκι παραπάνω το έχω δεί σε κάτι Turbakia (που έχουν και ένα Interc... backup)


Ουδείς σοφότερος της δυναμομέτρησης!!!
micho - Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:14:12
Θέμα δημοσίευσης:
τεχνικά και θεωρητικα δεν ξερω ρε συ! πρακτικα ειδα μεγαλη διαφορα ομως! ισως η εσωτερικη διαμορφωση του μανιταριουδημιουργει μεγαλυτερη πιεση...
κατι που διαπιστωσα χθες οτι το αυτοκινητο ανεβαζει πολυ συχνα θερμοκρασιες μεγαλυτερες απο την σκουπα. Δηλαδη ενω παλαιοτερα η θερμοκρασια πανω απο τα 90 δεν ηταν συνηθισμενο φαινομενο τωρα πια ειναι μονιμα πανω απο 90...
ισως φταιει το ψυγειο που ειναι μπροστα απο το μανιταρι και τραβαει ζεστο αερα... ετσι πρεπει το συντομοτερο να βρω πατεντα και να το ριξω αλλου.
smaraghi - Παρ 07 Μάϊ 2004, 21:11:33
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σας βγάλω λίγο από την ροή της συζήτησης και θα σας πω ότι υπάρχει σκούπα για 1.1.Η τιμή σε μαγαζί είναι 160 € ενώ στην peugeot 210 €
Steve - Παρ 07 Μάϊ 2004, 22:38:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αν απλά περάσεις μια σκούπα, ή βαρελάκι, ή ελευθέρας, η κατανάλωση μεγαλώνει λόγω του ότι γλυκαίνεσαι από τον ήχο και το "σκίζεις" περισσότερο στις ψηλές στροφές! Wink

Αν τότε αλλάξεις πρόγραμμα στο αμάξι τότε, όντως αλλάζει η κατανάλωση σε σχέση με πριν!

Εγώ σκέφτομαι για ένα φιλτράκι ελευθέρας KingDragon Wink
Steve - Τετ 12 Μάϊ 2004, 00:51:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μπέεε!

Σήμερα πήγα πάλι στο συνεργείο (Α ρε Στάθη σε έχω πρήξει... Rolling eyes Razz ) και μου είπε πως θα φέρει σκούπες για 1.4 16ν της Peugeot Sport (JR μάρκα δηλαδή). Από το saxo 1ου σταδίου του φίλου μου (το οποίο αναφέρω συνέχεια) που έχει την σκουπίτσα αυτή, έχω δει πως γ Cussing out άει πέστροφες Very happy Very happy Wink

Και γώ για JR θα πάω μάλλον. Τιμή : Σίγουρα κάτω από €200.

Αλλά έχω ακούσει επίσης ότι και οι K&N είναι αρκετά καλές... Τί προτείνετε τελικά? JR ή K&N? Rolling eyes
bakclima - Πεμ 10 Ιούν 2004, 23:18:33
Θέμα δημοσίευσης:
γνωμη μου φοραω απο Μ.Πεμπτη την ΚΝ.αποτελεσμα πιο μπασο ηχο στα χαμηλα και στα ψηλα του αυτοκινητου, καταναλωση ιδια και τροφαρει λιγο καλυτερα στα χαμηλα το αυτοκινητο
pugsang - Δευ 14 Ιούν 2004, 08:08:36
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:

σκούπες για 1.4 16ν της Peugeot Sport (JR μάρκα δηλαδή)


Ρε Σταυρο ημαρτον..παλι τα ιδια θα λεμε.Η σκουπα της ελληνικης Peugeot sport εχει φιλτροχοάνη Ramair και της Γαλλικης φιλτροχοάνη Green.

Jr δεν φοράει η Peugeot sport ΗΜΑΡΤΟΝ
Steve - Δευ 14 Ιούν 2004, 09:56:14
Θέμα δημοσίευσης:
Scratch

Νικόλα, θα αρχίσω να αμφιβάλλω για 1 από τα 3 εξής θέματα:

1) Για τις γνώσεις σου πάνω στην Peugeot Sport

2) Για τις γνώσεις του τμήματος ανταλλακτικών της Peugeot Λάρισας.

3) Για την ακοή μου γιατί μάλλον δεν ακούω καλά τώρα τελευταία.

Τέλοσπάντων, ύστερα και από τα όσα έχω διαβάσει που έχει πει ο ΝΙΚΟΣ (Σούρδιος Embarassed Razz ) θα εμπιστευτώ την Peugeot Sport όπως και να έχει το θέμα.

Κοιτώντας την εισαγωγή μου και του -=Ν4Χ=- βλέπω πως είναι ίδιες... Άρα η σκούπα από το 1600άρι θα κάνει και σε εμένα? Η μήπως πρέπει να ανησυχώ και για την όραση μου? Roll eyes Eek Beer
pugsang - Δευ 14 Ιούν 2004, 10:03:10
Θέμα δημοσίευσης:
Αν απαντας σε εμενα δεν ειμαι Νικος αλλα Μακης

Οπως και να εχει το πραγμα παντως πες τα χαιρετισματα μου στην Peugeot Λαρισας και αν θελουν οτιδηποτε σχετικο με Peugeot sport ας με παρουν ενα τηλεφωνο.
Steve - Δευ 14 Ιούν 2004, 20:37:59
Θέμα δημοσίευσης:
Σώρρει, είδα και την υπογραφή με το "Τυμωρείν" και νόμιζα πως μου απάντησε ο PoLiThS.

Anyway Μάκη, δώσε μου το τηλ σου, μπορεί να μου φανείς χρήσιμος κάποτε και εσύ Wink
-=N4X=- - Τρι 15 Ιούν 2004, 14:45:41
Θέμα δημοσίευσης:
Μια και με ανεφερες Σταυρο σου λεω να φυγεις τρεχοντας και να πας απο Τσιφουτη μερια γι;α σκουπα της simota οπως και εγω.
Ο Σταθης στην πεζο μου εκανε τα @@ τουμπανο με την κωλοσκουπα και ολο ερχεται και ολο ερχεται και 1 μηνας περασε κ πηγα σημερα κ ρωτησα για την πλακα αν ηρθαν.....φαντασου ακομα θα περιμενα.
Η σκουπα της simota αν εξαιρεσεις της βασεις ειναι πολυ καλη απο αποψη αποδοσης και τουλαχιστον στο 16 το δικο μου εχει κανει διαφορα που φαινεται.
Η καταναλωση παιδια παιζει στα ιδια απλα επειδη τρελαινεσαι με τον ηχο στροφαρεις 6000+ και ρουφας βενζινα.
Εμενα βεβαια η σκουπα δεν εκατσε στις μαμα βασεις αλλα εγινε πατεντα με μεταλλικες βασεις και 2 τρυπες και εκατσε ακριβως στο πανω μερος του ψυγειου....και αυτο γιατι στις μαμα βασεις δεν εκλεινε το καπο.
Α....και κατι αλλο που ειδα για τείκη οχι μονο δεν μειωθηκε αλλα πηρε 5+ χλμ και αυτο σιγουρα χωρις κατηφορες και ανεμους.
Steve - Τρι 15 Ιούν 2004, 16:47:41
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά ο Στάθης έχει γίνει για μπάτσες Evil

Για οτιδήποτε ανταλλακτικό/βελτιωτικό, μιλάω με την Ρούλα στο τμήμα ανταλλακτικών και βγάζω άκρη. Ο Στάθης είναι μόνο για την δ/νση του συνεργείου Wink

Ούτως ή άλλως το έχουμε ξαναπεί. Αν δεν πειράξεις εγκεφάλους και μείγματα, με μια σκούπα, δεν βλέπεις διαφορά στην κατανάλωση. Αλλά είναι αυτό που λες. Το σκίζεις 6άρες και το trip computer άσχετα αν σου δείχνει 30lt/100km εσύ θες να το κατεβάσεις στις 6,500 σ.α.λ. Twisted evil Razz
zzzleepy - Τρι 15 Ιούν 2004, 18:40:23
Θέμα δημοσίευσης:
Με τη σκούπα (οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή) έχεις περισσότερο αέρα στην εισαγωγή παρά με το μαμίσιο φίλτρο. Επομένως ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου, για να εξισορροπήσει την αναλογία αέρα/καυσίμου τροφοδοτεί τον κινητήρα με περισσότερο καύσιμο που σημαίνει αυξημένη κατανάλωση. Δεν ξέρω πόσο μεγάλη μπορεί να είναι αυτή η διαφορά (δε φοράω σκούπα) είναι όμως υπαρκτή. Κι αυτά τα χαζά ότι "γουστάρεις τον ήχο και το πατάς τέρμα" τα ακούω βερεσέ...
-=N4X=- - Τετ 16 Ιούν 2004, 15:09:07
Θέμα δημοσίευσης:
Τοτε απο την στιγμη που δεν φορας δεν μπορεις να αξιολόγησεις αν ισχυει η οχι οποτε......
PHSYBORG - Τετ 16 Ιούν 2004, 15:36:48
Θέμα δημοσίευσης:
Eγω φοραω σκουπα κ βλεπω ελαχιστα μεγαλυτερη καταναλωση γιατι η σκουπα τρωφοδοτει παραπανω αερα αρα κ ο εγκεφαλος δινει λιγο παραπανω καυσιμο ( μες τα ανεκτα ορια δεν εχω αλλο προγραμμα)!
Τωρα για το θεμα οτι παταω παραπανω το γκαζι γιατι φοραω σκουπα για να ακουσω κτλπ δεν συμφωνω γιατι οπως πηγαινα παλια το αμαξι ετσι το παω κ τωρα !
-=N4X=- - Τετ 16 Ιούν 2004, 15:40:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τοτε μαλλον ειμαι η εξαιρεση στον κανονα γιατι εδω και μια βδομαδα που την εβαλα εκτος απο το οτι το cd δεν εχει ανοιξει απο τοτε παω συνεχως και παντου με 2000 στροφες παραπανω για να ακουω τον ηχο.
Ακομα και οταν ειμαι μονος στο φαναρι μαρσαρω για να το ακουσω για να μην πω για τα σκισιματα που τρωει.
PHSYBORG - Τετ 16 Ιούν 2004, 15:42:58
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Τοτε μαλλον ειμαι η εξαιρεση στον κανονα γιατι εδω και μια βδομαδα που την εβαλα εκτος απο το οτι το cd δεν εχει ανοιξει απο τοτε παω συνεχως και παντου με 2000 στροφες παραπανω για να ακουω τον ηχο.
Ακομα και οταν ειμαι μονος στο φαναρι μαρσαρω για να το ακουσω για να μην πω για τα σκισιματα που τρωει.


Ναι ρε μαστορα αλλα ακομα εισαι στη αρχη κ καλα κανεις κ πορωνεσε !
Σε κανα 3μηνο δεν θα μαρσαρεις σε καθε φαναρι κ τοτε θα δεις οτι ακομα η καταναλωση ειναι πιο ψηλα ( λιγο ) απο οτι ηταν με μαμα φιλτρο!
Κ δευτερων δεν σημαινει οτι επειδη μαρσαρεις κ το σκιζεις η καταναλωση οφειλεται ΜΟΝΟ σ αυτο !
zzzleepy - Τετ 16 Ιούν 2004, 15:54:45
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Τοτε απο την στιγμη που δεν φορας δεν μπορεις να αξιολόγησεις αν ισχυει η οχι οποτε......


Το ότι δε φοράω τώρα δε σημαίνει αναγκαστικά ότι δε φορούσα και ποτέ... Το αμάξι το έχω δυο χρόνια και πίστεψέ με έχω κάνει αρκετές δοκιμές ως τώρα ώστε να μπορώ να έχω μια άποψη του τι παίζει με το αυτοκίνητό μου Wink
Και ξέρω ότι η σκούπα αυξάνει την κατανάλωση, έστω και ελάχιστα...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr