netblaster έγραψε: |
Για να δουμε...Δεν τη βλεπω καλα τη Ferrari για φετος!!! Πολυ δυσκολα θα διεκδικησει τιτλο!!! Δεν λεω πολλα ομως γιατι αν δεν δουλεψουν οι Williams και ΜcLaren τοτε ο δρομος ανοιχτος και τα σκυλια δεμενα!!! |
netblaster έγραψε: |
Τα πραγματα ειναι απλα...Στην περσινη σεζον, αν θυμασαι, η Ferrari ειχε χασει το μπουσουλα απο καποια στιγμη και μετα!!! Η Williams με θεωρητικα χειροτερο αεροδυναμικα μονοθεσιο και η McLaren με πιο αδυναμο την κοιτουσαν στα ματια ανετα!!! Δεν πιστευω οτι ομαδες οπως οι παραπανω εχουν περιθωρια πειραματισμων με βαση την περσινη χρονια, οποτε μαλλον ξερουν τι σχεδιαζουν και γιατι το σχεδιαζουν!!! Οσο για τον οδηγο συμφωνω οτι ο Rai ειναι πολυ πιθανος για φετος!!! Μην ξεχναμε ομως και τα λαστιχα!!! Η Michelin ειναι συνολικα καλυτερη απο περισυ και απο τις πρωτες φετινες δοκιμες η Ferrari και η Bridgestone ειναι αμφοτερες δυσαρεστημενες απο τα λαστιχα τους!!! Οσο για τα νεα μοτερ ειναι ακομα ενας γριφος!!! Παντως ρε παιδια ενα πραγμα δεν μπορω να καταλαβω...Υποτιθεται οτι τα αυτοκινητα εχουν μικροτερη ισχυ αλλα και παλι τα ρεκορ χρονου στις πιστες σημειωνονται το ενα μετα το αλλο?!?!?! |
Alex έγραψε: |
Θα αντισταθω στα σχολια περι στοφας πρωταθλητη για το Ραικονεν (ο μονος οδηγος τα τελευταια τουλαχιστον 10 χρονια, που εχει απειλησει να παρει πρωταθλημα ως το νημα, με το 3ο καλυτερο πακετο) και θα επικεντρωθω στο μελλον.
Λοιπον, ξεχαστε οτι ξερατε για περυσι. Τα bridgestone εχουν βρει πολυ αποδοση... Αυτη τη στιγμη στις πιστες τραβανε χρονους γυρω στο 1-1.5 δευτερολεπτο γρηγοροτερα απο τα michelin (αυτο το ξερουν ολοι οσοι παρακολοθουν τα winter test, αλλα σημερα επιβεβαιωθηκε και επισημως απ'τον διευθυντη της bridgestone). Τα michelin ειναι λιγο πιο γρηγορα στον αρχικο γυρο αλλα μετα απο αυτον πεφτουν καθετα (ως και 2 δευτερολεπτα). Αναμενεται η απαντηση της Michelin, αλλα ο καιρος ειναι δυστυχως λιγος μεχρι την Αυστραλια. Η Ferrari εχει κανει την πιο σωστη επιλογη αποδοσης/αξιοπιστιας που απ'οτι φαινεται σε συνδιασμο με την προαναφερομενη αποδοση στα ελαστικα, θα ειναι ενα καλο βημα προς τα εμπρος με την απαραιτητη σταθεροτητα στον τομεα αξιοπιστια. Αν δεν αλλαξει η τωρινη κατασταση, εγω τη φοβαμαι τη δουλεια οτι ο Σουμι και η Φεραρι πανε για περιπατο. Η Renault εχει το καλυτερο αεροδυναμικο πακετο. Προς το παρων δεν εχει πολυ ιπποδυναμη αλλα θα αυξηθει οσο προχωραει η χρονια. Ο Αλονσο για πρωταθλητης, δεν ειναι τοσο τραβηγμενο σεναριο μιας και το αμαξι τραβαει. Στις πρωτες δοκιμες αποδειχτηκε ταχυτερο απο την Williams, παρολο που η ιπποδυναμη του ειναι πολυ χαμηλοτερη. Η αξιοπιστια ειναι ερωτηματικο, αλλα μεχρι στιγμης δεν εχουν φανει προβληματα. Αν ειναι ΟΚ, μπορει να γινει ευκολα υποψηφια για τον τιτλο. Η mclaren εχει το καλυτερο σασι και αρκετα καλο αεροδυναμικο πακετο. Ο κινητηρας ειναι στο "οσο δε παει" απο αποψη συμβιβασμου αξιοπιστιας/δυναμης και ενω δεν ειναι ο πιο δυνατος, εχει προβληματα ψυξης. Το κιβωτιο παρουσιαζει καποια μικροπροβληματακια επισης.. Αν δεν διορθωθει η αξιοπιστια, καληνυχτα πρωταθλημα. Ο Kimi απεδειξε περυσι οτι μπορει να παρει το πρωταθλημα αν του επιτρεπει το μονοθεσιο και ο Coulthard μπορει να κανει την εκπληξη, καθως ακουγεται οτι το mp4/19 ειναι αρκετα ευκολοδηγητο. Αλλα οπως λεει και ο ron dennis: "to finish first, first you have to finish" Η williams/bmw εχει το καλυτερο κινητηρα, που πλεον θα φοραει 7ταχυτο κιβωτιο αντι για 6 οπως ολα τα προηγουμενα χρονια, που θα οδηγησει σε "περαιτερω" ξεζουμισμα της αποδοσης του. To ολο πακετο ειναι αρκετα γρηγορο ΚΑΙ αξιοπιστο. Φαινεται οτι λογω αξιοπιστιας και μονο, θεωρητικα η Williams θα παλεψει το πρωταθλημα. Η αποδοση των 3 αυτων ομαδων (mc, renault, wil) σχετικα με τη Ferrari, ειναι ΑΜΕΣΑ συσχετισμενη με τα λαστιχα. Οπως ειπα νωριτερα, τα Michelin εχουν προβαδισμα μονο στον 1ο-2ο γυρο της ζωης τους και μετα χανουν εως και γυρω στα 2 δευτερολεπτα (!!). Αν τελικα η Michelin κατεβει με τετοια λαστιχα, θα γελασουμε γιατι διαφορα πραγματα μπορει να συμβουν: 1) Η ferrari θα ξεκιναει τον αγωνα απο θεσεις 7 ως 11 γιατι θα την εχουν προσπερασει στο qualify οι 3 αλλες μεγαλες ομαδες και ισως και η BAR. (Το μονοθεσιο της jaguar δεν πολυτραβαει φετος, ενω το αντιθετο φαινεται θα ισχυει για τη bar - το μονοθεσιο της οποιας δεν εχει ακομα παρουσιαστει). Οταν γινει αυτο, η Ferrari θα πρεπει να προσπερναει πολλα ατομα μεσα σε λιγους γυρους, και αυτο δεν ειναι παντα ευκολο. Επισης θα κινδυνευει απο τρακαρισματα καθως και απο το φαινομενο να την καθυστερουν αργα μονοθεσια ενω οι leader θα ανοιγουν τεραστιες διαφορες. Επιπλεον η Ferrari δεν θα μπορει να παιρνει το προβαδισμα μετα τα pit-stop γιατι τα μονοθεσια με Michelin θα βγαινουν απ'τα πιτς "μαμ"ιοντας και οι γυροι που θα κανουν θα ειναι πιο γρηγοροι απο τους αντιστοιχους της Ferrari. 2) Εχοντας η Bridgestone φαει στη μαπα το συγκεκριμενο σκηνικο για λιγους αγωνες, θα αναγκαστει να παει σε μαλακοτερα λαστιχα τα οποια ομως θα διαλυονται μετα απο 5-6 γυρους εντελως, οντας ακομα αργοτερη και απο τη Michelin. 3) Το ολο σκηνικο μπορει να γυρισει μπουμερανγκ στη michelin και με λιγη βελτιωση στα qualify χαρακτηριστικα των ελαστικων της Bridgestone, η Ferrari θα παιρνει και pole αλλα και θα εξαφανιζεται στο βαθος αφου ξεκινησει ο αγωνας. Ολα ειναι ρευστα. Τα μονοθεσια εχουν παραπλησιες επιδοσεις στην πιστα, μονο που οι χρονοι επιτυγχανονται με διαφορετικους τροπους και μοιραια καθε grand prix θα ευνοει διαφορετικο ειδος μονοθεσιου, κανοντας το ολο σκηνικο ιδιαιτερα ενδιαφερον. |
Alex έγραψε: |
Καλα υπερβαλεις σε τεραστιο βαθμο να λες οτι ηταν αναμενομενο ο Ραικονεν να κανει αυτο που εκανε.
Οι book δινανε Ραικονεν πανω απο 10 αποδοση στην αρχη της χρονιας, η Mclaren περιμενε οτι υπηρχε απομακρυσμενη δυνατοτητα να χτυπησει πρωταθλημα αν μετα τους πρωτους 4-5 αγωνες οπου θα εχανε ποντους λογω του αργου mp4-17, εφερνε το 18 που θα ηταν πιο γρηγορο. Και αν το σκεφτεις, ο ΜΟΝΟΣ λογος που εχασε ο Ραικονεν το πρωταθλημα ειναι η αξιοπιστια (μπαμ στο nirburgring) που με οποιοδηποτε point system θα τον εκανε πρωταθλητη. ΚΑΝΕΙΣ δεν περιμενε οτι ο Ραικονεν θα εκανε αυτο που εκανε -με αυτο το μονοθεσιο, και οποιος λεει το αντιθετο ειναι μαλλον προφητης (για να μην πω κατι αλλο). Οσο για αυτο που ειπες για τα λαστιχα νωριτερα και οτι μετα την απαγορευση των Μισελεν η Μπριτζεστον εφυγε μπροστα και οι αλλοι κοιταγαν με τα κυαλια, αυτα δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα και την διαφορα ταχυτητας μονοθεσιων - μονο στα αποτελεσματα των αγωνων, τα οποια δεν εχουν αμεση σχεση με την ταχυτητα (πχ Σουζουκα ο Σουμι 8ος, Μπαρικελο 1ος - με ιδιο μονοθεσιο/λαστιχα). Σε ολες τις συνθηκες, (qualify, race laps, αποσταση στην πιστα) τα μονοθεσια με Μισελιν ηταν σε εξαιρετικα ανταγωνιστικη θεση, αν οχι καλυτερα. Μονζα, Ο Μοντογια ταχυτερος του Σουμι αλλα ειχε κολησει για εναν ολοκληρο αγωνα πισω απ'την πισω πτερυγα του Σουμι. Δεν θα το λεγα "με τα κυαλια" Ιντιαναπολις, pole Ραικονεν και φεραρι καπου στις θεσεις 4-6 (αν θυμαμαι καλα). Μετα ΕΒΡΕΞΕ, και τα intermediate της bridgestone εφεραν button, heidfeld, fretzen, schumacher μπροστα. Τα Intermediate φυσικα δεν εχουν σχεση με τα στεγνα. Οταν η πιστα στεγνωνε το πιο γρηγορο αμαξι στην πιστα ηταν η Williams ακολουθουμενη απο την Renault. Suzuka, Montoya+Alonso ξεπεταξαν τον Μπαρικελο για πλακα μεχρι που μετα απο 3-4 γυρους σπασανε και οι 2. Αλλα φανηκε καθαρα οτι τα λαστιχα, μονο προβλημα δεν ειχαν. Ανταγωνιστικα σε ολες τις συνθηκες αγωνα και qualify (Φανηκε και στα friday qualify με τον trulli να παιρνει pole) Τα παραπανω ειναι μια μικρη παρενθεση γιατι τριγυρναγαν στο μυαλο μου... Οσο για τη συζητηση περι πρωταθλητη, εγω αυτο που εχω καταλαβει τοσα χρονια ειναι οτι σχεδον οι μισοι οδηγοι στη formula 1 ειναι ικανοι να γινουν πρωταθλητες με το καταλληλο μονοθεσιο. Απο κει και περα, αν εχεις το λιγο πιο αργο μονοθεσιο και χτυπησεις πρωταθλημα επειδη οδηγεις γρηγορα, και οχι λογω συγκυριων, εχεις το κατι παραπανω. Αυτο που βλεπω ειναι οτι οταν ο Ραικονεν εχει το καλυτερο μονοθεσιο, το 2002 θα φαινεται σα μια πολυ διασκεδαστικη χρονια μπροστα σε αυτο που θα ακολουθησει τοτε. Ευτυχως, για το θεαμα, τα μονοθεσια ειναι αρκετα κοντα απο αποψη αποδοσης. Τωρα οσο για τον κινητηρα της Renault, δεν εχει σχεση με τον supertech. Αυτο εχει διαψευσθει απειρες φορες. Οι supertech βγαζανε γυρω στα 770-800 αλογα στο αποκορυφωμα της εξελιξης τους. Εδω μιλαμε για ταξεις μεγεθους γυρω στα 900. Η ομοιοτητα ειναι στις 72 μοιρες γωνια - η οποια ειναι και ιδεατη για v10 κινητηρα και κατα την αποψη μου η καταλληλοτερη τωρα με το νεο κανονισμο για ψηλα καλυματα κινητηρα. Και παρ'ολο που το κεντρο βαρους ειναι 1 εκατοστο ψηλοτερα, ο κινητηρας ειναι ελαφρυτερος απ'τον 106 μοιρες που ειχε τα τελευταια χρονια η Ρενο. Τα spec του κινητηρα ειναι πολυ αυστηρα απο αποψη προδιαγραφων αντοχης και υπολογιζεται να βγαζει τα ιδια η παραπανω απ'τον περυσινο, παρ'ολο που εχει 2πλασια χιλιομετρα αντοχης. Τα βηματα εξελιξης και το χρονοδιαγραμα, τοποθετουν σοβαρη αυξηση ισχυος γυρω στα μεσα της χρονιας. Αυτο που λες για το βαρος του κινητηρα της BMW ειναι εν μερη ακριβες, μιας και δεν ειναι και ο μονος λογος που εχει μεγαλυτερη δυναμη. Εχει διαφορα αρχιτεκτονικα πλεονεκτηματα που πολλες εταιριες θελουν να μαθουν, κλεβοντας υπαλληλους (βλεπε mercedes). Παντως τουλαχιστον ειναι αξιοπιστος. netblaster, αυτα που βλεπουμε στα δοκιμαστικα μονο πλασματικα δεν ειναι. Υπαρχει παντα η ερωτηση ποσο καυσιμο εχει ο καθενας αλλα οι δοκιμες ειναι ενδεικτικες και τα αποτελεσματα τους αποκαλυπτικα σε καποιον που ξερει να τα διαβαζει. Αυτο που λες για την bridgestone και τα michelin ανηκουν στην προηγουμενη χρονια. Διαβασε προσφατες συνεντευξεις του Σουμαχερ, Μπρόουν για τα νεα shapes, constructions και compounds που δοκιμασαν για να παρεις μια ιδεα. Ο Μπατον δεν μπορει να κανει προβλεψη γιατι δεν εχει οδηγησει τα φετινα bridgestone, και βασιζει την προβλεψη του στο οτι οταν η bar αλλαξε λαστιχα ειδαν οτι υπαρχει διαφορα γυρω στα 0.25s υπερ των michelin. Αυτα ομως ανηκουν ηδη στο παρελθον. |
Παράθεση: |
να πεφτεις στην παγιδα του τι θα ειχε γινει αν...δεν ειναι καλο |
Παράθεση: |
Για μενα που ανοιγω τα ματια μου οταν βλεπω F1 καλα και δεν ακουω τον Πουρναρακη (ουτως η αλλος δεν τον ακουω αφου ειμαι στην Αγγλια περισσοτερο) και δεν διαβαζω τα σχολια στα περιοδικα, ηταν πολυ αναμενομενο ο μικρος να βγει δευτερος αφου εκανε απλα αυτο που επρεπε,τερματιζε με την καλυτερη δυνατη συγκομιδη βαθμων. |
Alex έγραψε: | ||||
Κοιταξε, προσπαθω να σου δειξω το λαθος της λογικης με το οποιο αντιμετωπιζεις το Ραικονεν. Πχ ειπαν μετα το τελος της Σουζουκα οτι ο Ραικονεν δεν τα κατεφερε και δεν ειναι "πρωταθλητης" ενω ο Σουμι που ειναι, "εδειξε την κλαση του" και αλλες τετοιες π@π@ριες. Εκ των υστερων τα σχολια αυτα ειναι εντελως lame γιατι πρεπει καποιος να δει ΠΩΣ ΒΓΗΚΕ ενα αποτελεσμα και οχι να μιλαει μονο γι'αυτο. Αλλιως αμα ειναι να μετραμε τα παντα με αποτελεσματα, καλυτερα να διαβαζουμε τα στατιστικα τη Δευτερα στην εφημεριδα και να μη βλεπουμε τον αγωνα. Το να κατακρινεται καποιος επειδη δεν καταφερε να παρει πρωταθλημα γιατι ο κινητηρας του εσπασε, ειναι οσο γελοιο οσο να ζητας απο εναν δρομεα στιβου να τερματισει με δεμενα ποδια. Με ισες ευκαιριες ο Ραικονεν θα το χε παρει, και αυτο δεν ειναι αγνοησιμο και ουτε το θεωρω παγιδα. Αντιθετα ειναι τουλαχιστον ενδεικτικο της ταχυτητας, ικανοτητας και ωριματοτητας του. Οσο για το 98 που μου λες για τον Σουμαχερ, περαν του οτι αυτο το τρακαρισμα δεν ειναι κατι εξω-οδηγικο (ειναι διαφορετικο να σου σκαει ο κινητηρας και αλλο να τρακαρεις), κατσε βαλε ολες τις εγκαταλειψεις/προβληματα/τρακαρισματα Χακινεν και Σουμαχερ και θα δεις οτι περισοτερες/α ειχε ο Χακινεν. Το ιδιο συνεβη και το 2003 με το Ραικονεν - περισσοτερα προβληματα/τρακαρισματα. Το ιδιο συνεβη και το 2000 οταν το πηρε ο Σουμαχερ οταν κερδισε 14 ποντους προβαδισμα στο Ιντυ. (10 που εχασε ο Μικα, και 4 ποντοι η διαφορα απο 6 στο 10 (1η/2η θεση). Μη το ψαχνεις, ο πιο ωφελημενος σε αυτα ειναι μακραν Ο Σουμι. Οσο και να το βαλεις κατω, ο Ραικονεν αποδειχτηκε οτι εδωσε το παν και εβγαλε τους περισοτερους ποντους ανα τερματισμο... 7 αν δε κανω λαθος σε σχεση με 6,κατι του Σουμι. Και δεν ειχε ουτε καν το 2ο καλυτερο πακετο κινητηρα/σασι/λαστιχα. Αυτα τα χω αναλυσει σε παλιο thread και δε θελω να επαναλαμβανομαι γιατι πιανουν δεκαδες σελιδες, ασε που θα παρασυρθουμε σε ατελειωτη αντιπαραθεση αποψεων.
Εχεις την εντυπωση οτι ο Πουρναρακης λεει τιποτα υμνους υπερ του Ραικονεν? Αν μπορουσε θα χε βαλει και τη σημαια της Φεραρι στο στουντιο. Κατα τη γνωμη μου ειναι κακος, ανενημερωτος sportscaster που δειχνει σχεδον ανοιχτα τις προτιμησεις και ωρες ωρες κανει εντελως biased σχολια. Ασε που ακουγεται να ανοιγει κουτακια μπυρες/κοκα κολες κατα τη μεταδοση. "Επαγγελματιας"... Για τον κινητηρα της Ρενο, δεν ειναι οτι ειχαν σαν alternative plan το supertec. Αλλα ξαφνικα περυσι αλλαξαν οι κανονισμοι οποτε και απο φετος ζητουνται 2 καινουρια πραγματα: υπερυψωση του καλυματος της μηχανης με περισσοτερο χωρο για διαφημισεις και αντοχη της μηχανης για ολοκληρο το 3ημερο του GP. Ο 111 (106) ειχε σχεδιαστει να ανταπεξερχεται σε δεδομενες συνθηκες, αυτες αλλαξαν και κατα συνεπεια αλλαξε και το πλανο. . |
Παράθεση: |
θυμισου περυσι στο Σιλβερστον ΠΑΛΙ τον Σουμαχερ δευτερο και να Σκαει το λαστιχο 2 γυρους πριν το τελος και να τερματιζει ογδοος |
Παράθεση: |
ο Πουρναρακης ειναι δηλωμενος οπαδος της mclaren και δημοσια απο εποχες ΕΡΤ-1 απλα οταν η Φερραρι τα πηρε ολα και ο Σουμαχερ σταματησε να αποδοκιμαζεται απο ολους για το στυλ του και την συμπεριφορα του, αρχισε να κανει που και που κανα θετικο σχολιο,αλλα και παλι συνεχιζει και live να σχολιαζει εκκινησεις που αν ευνοηθει η Φερραρι απο τρακαρισμα και δεν επανεκιννησει ο αγωνας, λεγοντας για κλικες FIA-Ferrari κτλ. |
Παράθεση: |
επισης το παραμυθι του τριτου πακετου γιατι το τρωτε ολοι?η mclaren πηγε πολυ μπροστα περυσι και δημιουργησε ενα μονοθεσιο που ηταν ακομα πολυ μπροστα απο την εποχη του και γιαυτο δεν δουλεψε,οποτε εφταιγε η ομαδα και οποτε καλα να παθει και βεβαιως δεν ηταν αξια να παρει πρωταθλημα αφου ηταν αδυναμη να παρουσιασει ενα μονοθεσιο σωστο την ωρα που επρεπε. απο την αλλη η mp4-17 ηταν μονο αεροδυναμικα και σε διαστασεις η ιδια αφου ολα τα συστηματα της 18 ηταν τοποθετημενα απο την Βαρκελωνη και υστερα οταν καταλαβαν οτι η 18 δεν ηταν ετοιμη να τρεξει αφου ειχε προβληματα με τα τεστ προσκρουσης. |
Παράθεση: |
Για το 98 απλα μέτρα τα προβληματα που ειχε ο καθενας και πες μου ποιος επωφεληθηκε απ'τους 2. Ο Σουμαχερ απειλησε σε ποντους τον Χακινεν ΑΚΡΙΒΩΣ λογω της αναξιοπιστιας της Mclaren |
Παράθεση: |
Περυσι ενοεις 2003? Μαλλον λες το Χοκενχαιμ. Το οτι το λαστιχο εσκασε δεν αποτελει εκπληξη. Ηταν συνδιασμος
1) στρατηγικου λαθους 2) αντοχης ελαστικου 3) tire abuse απ'τον Σουμαχερ Οταν ο Σουμι καταλαβε οτι ο Coul και ο Trulli πηγαν για μακρυ 3ο φορτιο ωστε να γλυτωσουν 3ο pitstop και να μεινουν μπροστα απ'το Σουμαχερ, ο Σουμαχερ εκανε το ιδιο. Ελα ομως που το λαστιχο δεν ηταν φτιαγμενο για τοσους γυρους (αποδειξη οτι μια μερα πριν τον αγωνα, το Σαββατο στις δοκιμες, ενα ακριβως ιδιο μαλακο λαστιχο εσκασε στον ακριβως ιδιο γυρο ζωης του στην Φεραρι του Σουμι). Επισης ο Σουμαχερ βγηκε εκτος πιστας οδηγοντας ψιλο-sideways και επιτεθεμενος με πλαγια γωνια στο κερμπ/χωμα για να προσπερασει τον Trulli. Σαν σημειωση κρατα το οτι αυτο ειναι παρανομο. Αν δεν του σκαγε το λαστιχο, ο Μπριατορε ηταν ετοιμος να παει στη FIA για να επιβληθει stop-go penalty στο Σουμι, για την παρανομια. (Αμα μου το ζητησεις θα κατσω να βρω και το ακριβες quote). Αλλα επειδη ο Σουμι "τιμωρηθηκε" απο μονος του, η Renault δεν προσεφυγε στη FIA και ο Σουμι δεν τιμωρηθηκε. |
Παράθεση: |
Το 2000 που λες, μονο ο Ζοντα τρακαρε τον Σουμι. Τον Φισικελα ΤΟΝ ΤΡΑΚΑΡΕ/ΕΚΛΕΙΣΕ Ο ΣΟΥΜΙ. Ακομα και Οι αγωνοδικες το δωσανε 50/50. Κατα τη γνωμη μου για τα οδηγικα λαθη ευθυνονται οι οδηγοι - σε αντιθεση με τα μηχανικα προβληματα και δεν τα θεωρω οτι πρεπει να βγαινουν απ'την εικονα. |
Παράθεση: |
Πχ. φετος ο Ραικονεν στην εκκινηση τρακαρε μια jaguar που δεν εκκινησε, στην Ισπανια και εκανε 2 λαθη που τον εστειλαν να εκκινησει τελευταιος στον καναδα και ισπανια. Ο Σουμι με τη σειρα του το πεταξε εκτος πιστας στη Βραζιλια (μαζι με αλλους 6-7), τρακαρε το sato στην Ιαπωνια, τον trulli στην Μαλαισια και εσπασε το αμαξι στην Αυστραλια πανω στο κερμπ. Δεν θεωρω οτι αυτα ειναι "ατυχιες", παρα μονο αν καποιος αλλος πραγματικα τους τρακαριζε. Οπως πχ εγινε με barichello/raikkonen θυματα της μανουβρας του Ραλφ στο Χοκενχαιμ οπου εγινε ο barichello sandwitch και επεσε αριστερα στο raikkonen.
|
Alex έγραψε: |
Μου φαινεται τα μπερδεψες λιγακι. To λαθος κατεβασμα ηταν το 99 και ο Σουμι δεν θα το επαιρνε αφου ηταν στο νοσοκομειο με σπασμενο ποδι ![]() Και ο coulthard που χτυπησε το Χακινεν το 99 πρεπει να ταν. Γενικα το 99 ηταν πολυ επεισοδιακη χρονια.... |
gavanas έγραψε: |
Να θυμήσω πως η περσινή χρονία ήταν μια από τις ελάχιστες με τόσο λίγες αλλαγές στους κανονισμούς από το 2002. Επίσης από ένα σετ κανονισμών προκύπτει ένα ιδανικό αυτοκίνητο. Αυτό ήταν η ferrari το 2002. Και σαρώνοντας το πρωτάθλημα κατέστρεψε τις τηλεθεάσεις.
Η FIA όντας σε δύσκολη θέση και βλέποντας οτι οι ιταλοί είναι μια χρονιά μπροστά σε εξέλιξη αφήνει ίδιους τους κανονισμούς. Αποτέλεσμα: από τα 1,5 - 2 sec ανά γύρο που έριχνε άνετα το 2002 η ferrari (όπου χρειαζόταν γιατί αλλιώς δεν ήταν μ@λ@κες να το πιέζουν), έγιναν όλοι σχεδόν ισοδύναμοι. Το αν ο KR έκανε το καλύτερο που μπορούσε δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Μπορεί να μην είχε την επιλογή κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος να πιέσει όσο ο MS. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η τύχη παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Ο μεγάλος Senna, μέγιστος εγωϊστής κατά τη γνώμη μου, που θεωρούσε τον εαυτό του τον ταχύτερο οδηγό ever, μετά από κάθε αγώνα ευχαριστούσε το Θεό. Τέλος πιστεύω ότι η εμπειρία και τα @@ μετρησαν στους τελευταίους αγώνες. Όταν είσαι 21-22 χρονών και πάς να πάρεις πρωτάθλημα, την προηγούμενη μέρα δεν κοιμάσαι. Όταν έχεις γ@μησει όλα τα ρεκόρ και πεθαίνει η μάνα σου και εσύ παίρνεις τη νίκη παίζεις σε άλλη κατηγορία. Συμφωνούμε όλοι ότι αυτοί οι οδηγοί με το ίδιο αμάξι θα μπορούσαν να κάνουν παρόμοιους χρόνους. Στον αγώνα όμως μετράει η ψυχολογία, η αντοχή στην πίεση, η καφρίλα ότι "εγώ δεν χάνω από κανένα" (βλ. JPM)... Φέτος τι να πείς. Όποιος πει ας πούμε ότι η Williams θα πάει καλά το λέει στον αέρα. Που να ξέρεις τώρα γιατί το κάνανε σαν ανάποδο γα**το μπροστά, άλλος διαχύτης πίσω κτλ. Η ferrari αντίστοιχα πλάτυνε την μπροστινή μίκρυνε τα ψυγεία μεγάλωσε το διαχύτη (από οτι βλέπω σε φωτογραφίες) και πάλι σιγά μην είναι ίδια στον πρώτο αγώνα... Μηχανικούς Χαιρετισμούς... PS. Για σου πουρναράκη μπυρόβιε. Να μπουμε στο 4Τ forum να του την πούμε... (μετά από κάθε αγώνα που βγαίνουν και διαμαρτύρωνται διάφοροι για τις παπατζες του έχει το θάρρος και απαντάει ο ήρωας) |
Παράθεση: |
οχι τουλαχιστον για το χτυπημα |
Παράθεση: |
Αληθεια την ιδια προσπεραση ΚΑΡΜΠΟΝ δεν εκανε και ο Κουλθαρντ στον επομενο γυρο που ειδε τον τροπο να περασει τον Τρουλι απο τον Σουμαχερ που παρολο που μπορει να ηταν αντικανονικη και παρολο που εσκασε το λαστιχο ηταν απο αυτες τις λιγες που βλεπουμε πλεον και απο λιγους πιλοτους. Τιμωρηθηκε ο Κουλθαρντ που περασε?δεν θυμαμαι παντως εγω κατι τετοιο,αν κανω λαθος πεσμου. |
Παράθεση: |
δεν ξερω αν του εδοσαν το 50/50 αλλα ξερω οτι ειδα τον Φισικελα (ειχα τηνεντυπωση οτι ηταν ο δολοφονος ο WURTZ,) να περναει 10 αυτοκινητα απο το γρασιδι και να μπαινει πρωτος στην στροφη μαζι με τον Σουμαχερ που ΛΟΓΙΚΟ ειναι να μην τον εχει δει να κανει την ταρζανια και να μετατρεπει το μονοθεσιο σε μηχανη κουρεματος του γκαζον. |
Παράθεση: |
το 2000 επισης ο Σουμαχερ δεν εχασε στο Μονακο τοναγωνα απο καυτο κομματι της εξατμησης που εσπασε την αναρτηση του ΕΝΩ ΗΤΑΝ 40 ΟΛΟΚΛΗΡΑ δλ μπροστα απο τον Χακινεν?(ναι ειχε κολησει πισω απο μια jordan)ατυχια η λαθος του Σουμαχερ κιαυτο? |
Παράθεση: |
Στην Βραζιλια οπως θυμασε εβρεχε πολυ και στην συγκεκριμενη καμπη η οποια ειναι με τερμα γκαζι εφυγαν 6 αυτοκινητα (ολοι το ιδιο λαθος?) |
Παράθεση: |
δεκτο,τα intermidiate λαστιχα που εβαλαν λογο βλακειας ομως στην φερραρι δεν ηταν θαψιμο της προσπαθειας που εκαναν μεχρι στιγμης? |
Παράθεση: |
Δεν ηταν παραλογη τυχη να κερδισει τοναγωνα η mclaren (ο κουλυαρντ κιολας) αφου ο Χουαν (χαχαχαχαχααχχ) εκανε αψυχολογητο τετακε 7 γυρους πριν το τελος και ενω ηταν μονος του και δεν πιεζε.... |
Παράθεση: |
Δεν ηταν ατυχια (εστω και αν κερδισε τον αγωνα στην Αυστρια) να πεθανει η μανα σου και εσυ να πρεπει το επομενο μεσημερι να ειναι ο Μικαελ Σουμαχερ, ο γνωστος πιλοτος και πρωταθλητης? |
Παράθεση: |
Στην Ουγγαρια και οι δυο φερραρι σενα κρισιμο σημειο δεν ειχαν προβλημα (αξιοπιστιας)αφου ο Μπαρικελλο απλα εμεινε επιβατης στο ιδιο το μονοθεσιο του οταν εσπασε η αναρτηση του με 280χλμ και ο Σουμαχερ ενω ηταν δευτερος πισω απο τον Αλονζο μετα το δευτερο πιτ στοπ ειχε προβλημα μεταμαξι με αποτελεσμα να τον περασουν ολοι...και να του ριξει γυρω η renault??? |
Παράθεση: |
Δεν ηταν αδυναμια του Ραικονεν (γιαυτο ειπα και αρχικα οτι δεν εχει την στοφα και εκανε το αναμενομενο) οταν ο Μπαρικελο τον προσπερασε στην Αγγλια σαν σταματημενο στερωντας του την νικη (και οχι μονο αφου βρεθηκε και στα χορτα και τον περασε και ο Μοντογια-για λαθη που μιλησες πριν που ειναι αυτο?) |
Παράθεση: |
τελος για να δωσουμε ενα τελος στην αψημαχια (αν και ευγενης) ο Ραικονεν ηταν ατυχος ισως περισσοτερο απο ολους αλλα αυτο δεν τον κανει πρωταθλητη.οπως σου ειπα ειναι αστοχο το τι θα ειχε γινει αν... |
Παράθεση: |
υπαρχουν και αυτες οι εγκαταλειψεις μπροστα του σε ΗΠΑ και Ιαπωνια που συνεβαλαν εστω και 2 gp πριν το τελος να παιξει για τον τιτλο (ηταν ολιγο τυχερος σαυτα τα δυο δεν συμφωνεις?) |
Παράθεση: |
Ο Coulthard προσπαθησε να προσπασει αλλα δεν το κανε.. Βγηκε δεξια εκτος πιστας και ηταν στο πλαι του Τρουλι μεχρι το τελος της ευθειας. Οταν τελειωνε η ευθεια ξαναμπηκε πισω του. Περνανε μια στροφουλα και μετα εχει μια πολυ κοντη ευθεια με αριστερη στροφη. Σ'αυτη την αριστερη ο Τρουλι εφυγε με υποστροφη και ο Coulthard τον περασε σ'εκεινο το σημειο ανετα. |
Παράθεση: |
Εισαι ατυχος γιατι δεν εχω το replay να στο δειξω. Τεσπα ασε με να σου θυμισω τι εγινε. Ο Κουλτχαρντ ηταν μπροστα απ'το Σουμαχερ στην εκκινηση. Εκεινες τις μερες ειχε γινει ενας χαμος για το αν επιτρεπεται να κανει ενας οδηγος αυτο που εκανε ο Σουμαχερ (το περιφημο chop). Η FIA διευκρινισε οτι αμα ενας οδηγος κανει μια αλλαγη κατευθυνσης, τοτε ειναι νομιμο. Ετσι και ο coul με το ξεκινανε, παει ο Σουμι να τον προσπερασει και τρωει πορτα. Ο Σουμι μετακινηθε απο ακρη σε ακρη της πιστας και πηγε και εσκασε με το πισω πλαινο του πανω στο μπροστα μερος του Φισικελα ο οποιος πηγαινε στην ακρη της πιστας και ευθεια χωρις να ενοχλει κανεναν. Ψαξε σε κανα site κατεβασε το.. Το συγκεκριμενο σκηνικο εμενα μου χαρακτηκε στη μνημη γιατι ηταν η πρωτη φορα που ο Σουμι εγινε αποδεκτης της δικης του μ@λ@κι@ς και τρακαρε προσπαθοντας να "ξεμπλοκαριστει".
|
Παράθεση: |
Ο Σουμαχερ ειχε 2 μηχανικα προβληματα. Το 1 ηταν στη Γαλλια οταν τον περασε ο Coul και ο Χακινεν και μετα απο 2 γυρους ΜΠΑΜ. Το μαξιμουμ που θα παιρνε εκεινη την μερα ηταν 4 ποντοι.
Το δευτερο ηταν το Μονακο (10 ποντοι). |
Παράθεση: |
Μετρα τωρα του Χακινεν: Αυστραλια, Βραζιλια, Ιντιαναπολις (ολα απο μηχανη). Πες μου ποιος ηταν ΚΑΙ ΠΑΛΙ πιο ωφελημενος. Και αφου μετρησεις και τους ποντους που θα παιρνανε σε καθε gp, πες μου και πιος θα εβγαινε πρωταθλητης. ![]() |
Παράθεση: |
Επισης δεν μπηκε safety car που διεκοψε τον αγωνα για να αλλαξει κατι στις στρατηγικες. Το SC ετρεξε λιγο απ'την αρχη του αγωνα μεχρι καποιον γυρο οποτε και ξεκινησανε, αλλα δεν υπηρχε αλλαγη φορτιων καυσιμου.
|
Παράθεση: |
Την ιδια αποφαση πηρε ΚΑΙ η Williams που ξεκινησε απο πιο μπροστα, ενω η μονη που ειχε να κερδισει ηταν η Μακλαρεν που ξεκιναγε απο θεσεις 10 και πισω, οποτε και τζογαρισε και της βγηκε. Λογικο δεν ειναι?
|
Παράθεση: |
Ο coulthard εκεινη τη μερα παρ'ολο που ηταν νεκρος απο αποψη επιδοσης, εκανε αυτο που δεν εκανε κανενας αλλος. Εμεινε ΑΛΑΝΘΗΤΟΣ και κερδισε. Αφου ολοι κατι παθανε μπροστα του, ε μοιραια θα κερδιζε...Αλλα αυτα δεν συμβαινουν καθε μερα. |
Παράθεση: |
Κατ'αρχας αμα ο μπαρικελο ΤΕΡΜΑΤΙΖΕ ο Σουμι δεν θα παιρνε ουτε ποντο εκεινη τη μερα (γιατι θα τερματιζε 9ος). Αρα προς ωφελος του, ητανε. Το προβλημα που ειχε ο Σουμι, δεν ηταν τιποτα αλλο απ'το να μεινει ενα γρηγορο γυρω εξω παραπανω και να του τελειωσουν τα καυσιμα μολις εμπαινε στο pit-lane (εχω και onboard videaki). |
Παράθεση: |
To silverstone δεν ειναι Μονακο. Αν καποιος εχει πιο γρηγορο μονοθεσιο σε προσπερναει. Ετσι απλα. Αντι να αναρωτιεσαι πως ο Σουμαχερ εμεινε για εναν ολοκληρο αγωνα κολημενο στις θεσεις 10-12 (που να σημειωθει οτι ο Μοντογια ηταν διπλα στο Σουμι στην αρχη αλλα αυτος ΞΕΚΟΛΗΣΕ και εφτασε 2ος), μου λες γιατι ο Μπαρικελο περασε τον Ραικονεν? Αυτα ειναι αυτονοητα πραγματα, ο Μπαρικελο ειχε ταχυτερο μονοθεσιο εκεινη τη μερα με ολοκαινουρια μαλ**α λαστιχα (ο Σουμαχερ προτιμησε τα σκληροτερα γιατι το οδηγικο του στυλ διαλαει τα μαλ**α). |
Παράθεση: |
Και αμα αρχισουμε τη συζητηση για λαθη στους αγωνες, παλι ο Σουμαχερ εχει κανει πολυ πιο σοβαρα λαθη απ'το Ραικονεν που κοστισαν συνολικα πολυ περισσοτερους ποντους |
Παράθεση: |
ενταξει δεν την τελειωσε ΚΑΡΜΠΟΝ αλλα η προθεση ηταν να περασει με τον ιδιο τροπο |
Παράθεση: |
οποτε συγκαταλεγεται στο οτι ηταν ατυχος,εκτος αν μας βγαλεις τον Σουμαχερ τον χειροτερο πιλοτο στην F1 |
Παράθεση: |
Στην Αμερικη αν δεν ειχε προβλημα θα κερδιζε τον αγωνα?ΟΧΙ |
Παράθεση: |
Ο Σουμαχερ δεν κερδισε στα ισια στην Σουζουκα?(ρε γα**το να ψιχαλιζει εκεινη την ημερα το παλικαρακι ο Χακινεν σερνοταν με τις πρωτες ψιχαλες) |
Παράθεση: |
Οποτε εχουμε 14 ποντους μειον ο Σουμαχερ(που και παλι δεν ειναι αφου παραδεχτηκες οτι ο Ζοντα επεσε πανω του καθαρα) και ισως 18-25 ο Χακινεν? |
Παράθεση: |
το αυτοκινητο ασφαλειας μπηκε στον 18 και εφυγε στον 23 γυρο (1/3 του αγωνα)οταν ο Φιρμαν χτυπησε στον τοιχο και εμειναν κοματια στην πιστα,τοτε πολλοι εβαλαν λαστιχα και καυσιμα (οι 6 που εφυγαν ειχαν γεμισει)ο Ραικονεν τοτε δεν μπηκε και σταθηκε τυχερος αφου με τις εγκαταλειψεις εμεινε πρωτος μεχρι το τελος χωρις μεγαλο ζορι. |
Παράθεση: |
Αληθεια τοτι μεμεινε απο καυσιμα ο Μπαρικελο στην Βραζιλια δεν ξερω που το ακουσες (σε κανα site της mclaren)αλλα το παρερμηνευεις.εμεινε λογο ΚΑΥΣΙΜΩΝ και οχι απο βενζινη αφου χαλασε στον 47 γυρο η ΑΝΤΛΙΑ της βενζινης. |
Παράθεση: |
ο Μπαρικελο εγκατελειψε επειδη λογο ελειψης αυτοσυγκεντρωσης -μιλαγε στην ενδοσυνενοηση!!-εχασε το μονοθεσιο(αυτος ρε θα επαιρνε πρωταθλημα?) |
Παράθεση: |
το προβλημα που ειχε ο Σουμι ηταν οτι λογο ζεστης ο κινητηρας υπερθερμενοταν και εχανε την αποδοση του σε ΟΛΗ την διαρκεια του αγωνα,δεν ειχε προβλημα σεναν γυρο,μην ξεχνας οτι τον περασαν οι 2 williams και ο κουλθαρντ μετα το δευτερο πιτ στοπ σαν σταματημενο (αφου ταμαξι σταματησε να κινειται και εκει ανεβηκε κατακορυφα η θερμοκρασια (ξανα λεω που τις βρισκεις αυτες τις διευκρινησεις στο φυλλο αγωνα της mclaren?) |
Παράθεση: |
ενω ο Σουμαχερ πως καταφερνει μεναν μαγικο τροπο και ποιο αργα να πηγαινει και να μην τον προσπερνανε ετσι ευκολα...ο μικρος ειδε τον Μπαρικελο ναρχεται (αφου εκεινη την ημερα ποιος τον ειδε και δεν τον φοβηθηκε) και εκανε απλα στην ακρη χωρις αντισταση. |
Παράθεση: |
αλοιμονο να μην εκανε και λαθη,ετσι κιαλλιως οι Φιλανδοι χαρακτηριζονται για την αλανθαστη οδηγηση τους και τους υποκλινομαι σαυτο.αλλα εδω μονος σου το λες και τα λαθη που εχει κανει ο Σουμαχερ ειναι πολλα και πρωταθλημα πηρε,φαντασου να μην εκανε κιολας. ο Ραικονεν ειναι μελλοντικος champ σε αυτο συμφωνω,οχι περυσι ομως,σε κανενα σεναριο δεν θα τον εβλεπα στο ψηλοτερο σκαλι.το ξαναλεω αν ο Ραικονεν ειχε την τυχη μαζι του ποιος μου λεει εμενα οτι ο Σουμαχερ δεν θα παρουσιαζοταν πολυ ανωτερος απο αυτο που εδειξε περυσι (μετρια χρονια για τον Γερμανο απο το 93 που αρχισε να τρεχει η χειροτερη ισως) |
Παράθεση: |
Μοντογια-λες οτι τρακαρε και του εφταιγε και η βροχη σε αλλο αγωνα-και ο ΣΟυμι τρακαρε το 98 στο Σπα-στα λεγομενα μου ερχεσαι |
Παράθεση: |
Μπαρικελο-δευτερος γιατι?γιατι ειναι απλα καλος κομπαρσος κιαυτος κανει λιγο ποιο σωστη δουλεια απο τον Ιρβαιν.Μπορω να σου βρω πολυ καλιτερους πιλοτους απο αυτον που πραγματικα με μια Φερραρι θα κανανε τον Σουμαχερ να ιδρωνει για το ψωμακι του |
Παράθεση: |
τα προβληματα ειναι καθαρα στο πως συμπεριφερεται ο καθενας σταμαξι του.την απορια αυτη την ειχαν πολλοι για τον Μπαρικελο ωσπου μετα απο εναν αγωνα (δεν θυμαμαι καλα ακριβως) βγηκε η Φερραρι και δημοσιευσε καποια στοιχεια που ενω ο Σουμαχερ ηταν πρωτος με γρηγοροτερους γυρους ο Μπαρικελο πιεζε ταμαξι στα 9/10 ενω ο Σουμαχερ στα 7/10 |
Παράθεση: |
Αν τον προσπερασε θα επρεπε να τιμωρηθει. Η αποπειρα, δεν τιμωρειται. Εδω καμια φορα οταν γινεται παρανομια και ο προπορευομενος οδηγος κανει πισω και αφησει τον αλλο να ξαναπερασει, την γλυτωνει. Ετσι δουλευουν αυτα. |
Παράθεση: |
Φυσικα και θα τον κερδιζε. Ο αγωνας αρχισε βρεμενος και τελειωσε στεγνος. Ο Χακινεν ειχε στεγνες ρυθμισεις και ο Σουμι βροχινες. Την ωρα που στεγνωνε η πιστα και εσπασε ο Χακινεν, εκανε ταχυτερους γυρους τον ενα μετα τον αλλο. Το gp ηταν ανετα δικο του. Δες μια κασετα του συγκεκριμενου αγωνα και θα με θυμηθεις.
|
Παράθεση: |
Οι αναρτησεις των 2 μονοθεσιων ηταν διαφορετικες. Η φεραρι πιεζε τα λαστιχα πολυ, η μακλαρεν πιο λιγο. Το αποτελεσμα ηταν οτι τα 2 μονοθεσια ζηταγαν διαφορετικα πραγματα απο τα λαστιχα. Η φερραρι ζηταγε σκηλρα λαστιχα για την αναρτηση της, ωστε να μην γινονται κομματια. Η ταχυτητα της φεραρι, προερχονταν απο tire abuse. |
Παράθεση: |
Η bstone σ'εκεινο τον αγωνα εφερε μονο 1 τυπο ελαστικου (σκληρο) με οτι αυτο συνεπαγεται για τη Mclaren. |
Παράθεση: |
Εξηγωντας και το πως δουλευαν οι αναρτησεις ελπιζω επισης να καταλαβες γιατι δεν υπηρχε το ιδιο επιπεδο προσφυσης οταν ψιλοβρεχε. |
Παράθεση: |
Υπολογισε 10 ποντους Χακινεν Αυστραλια και -4 για Σουμι (γιατι θα επεφτε στην 2η)
Υπολογισε 6 ποντους Χακινεν Βραζιλια Υπολογισε 10 ποντους Χακινεν Ιντυ και -4 για Σουμι (θα επεφτε 2η θεση) Τωρα βαλε +10 στον Σουμι (Μονακο) +4 Γαλλια (3η θεση) ------------- +26 ποντους υπερ του Χακινεν +6 υπερ του Σουμι (14 - 4 -4) |
Παράθεση: |
Για το Χοκενχαιμ με το Ζοντα που μου λες, δεν ξερω αν θυμασαι τι εγινε, αλλα οι mclaren ειχαν κανει εντελως dominate qualify/race. Ηταν +40δευτερολεπτα οταν μπηκε μεσα ο ΤΡΕΛΟΣ και τοτε μπηκε το safety car και μετα εβρεξε και νικησε ο Μπαρικελο που δεν μπηκε για λαστιχα (τζογος). |
Παράθεση: |
Αφου βγηκε ρε συ και το πε ο Barichello ("ask my refueller") και ο Ross Brown ειπε οτι ειχαν "προβληματικη ενδειξη τηλεμετριας" και κανανε λαθος στον υπολογισμο. Εγω αυτο δεν το δεχομαι γιατι ξεραν απο πριν ποσο ειχε και μεχρι που θα τον εβγαζε αρα και σε τι γυρο πρεπει να μπει, αλλα τεσπα. Απλα εκεινη τη μερα αμα νικαγε πηγαινε στους 18 αντι 8 του Σουμι, και ετσι θα επρεπε η Φεραρι να κανει αυτο που του υποσχεθηκε (να παρει #1 στατους στην ομαδα σαν προπορευομενος στο πρωταθλημα). Αλλα αυτο δεν ΠΡΕΠΕΙ να συμβει. (καταλαβαινεις τι λεω...) |
Παράθεση: |
Εγω ξερω οτι ο Μπαρικελο εχει νικησει το Σουμαχερ με Φεραρι, οταν αυτος οδηγαγε Ford-Stewart. Αυτο εμενα μου λεει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Επισης σημειωσε οτι περιπου στα μισα grand prix φετος, η αποδοση του Barichello ηταν καλυτερη του Σουμι (ασχετα απ'το τελικο αποτελεσμα).
|
Παράθεση: |
Αυτα που λες περι αποδοσης δεν ισχυουν. Δεν προκειται πουθενα να βρεις οποιαδηποτε δηλωση που να υποδυκνυει σε οποιοδηποτε προβλημα περαν του παρ'ολιγο αδειασματος του δοχειου καυσιμου πριν μπει στο Pit-lane. Πιστεψε με η Ferrari και ο Σουμι θα ηθελαν πολυ να γλυτωσουν την εικονα τους απο το γεγονος οτι εφαγαν γυρο απο τον Αλονσο και δεν θα δισταζαν να χρησιμοποιησουν καποιο μηχανικο προβλημα σαν δικαιολογια. Το θεμα ειναι οτι το μονο πραγμα που υπηρχε ηταν ελλειψη καυσιμων καθως ο Σουμι εμπαινε στο πιτ-λεην στο τελευταιο του πιτστοπ. Δεν ειναι θεωριες, ειναι πραγματικοτητα. Διαβασε δηλωσεις Σουμι μετα τον αγωνα. |
Παράθεση: |
Το 2002 πριν κανουν ανανεωση στον Μπαρικελο, ο Λουκα Ντι Μοντετσεμελο πηγε στο Ραικονεν. Και εσεπραξε το οχι με την αιτιολογια "δεν θα παιξω τον κομπαρσο του Σουμι". Υπαρχουν πολλοι καλοι οδηγοι, αλλα ποσοι που να μην εχουν τη στοιχειωδη αξιοπρεπεια ωστε να παλεψουν για τα οραματα τους και να παραμερισουν την φιλοδοξια τους? Τον μονο που ξερω ειναι ο Φισικελα αλλα εγω πιθανολογω οτι στη Φερραρι φοβουνται το συγκεκριμενο σεναριο πολυ, λογω του οτι θα δημιουργηθει κατακραυγη μεσα στην Ιταλια αμα ζητειται απο τον Φισικελα να κανει πισω για τον Σουμι. (αμα ειναι εμφανως ταχυτερος). |
Παράθεση: |
καμια διαφωνια,απλα αποσο ειδαμε ολοι, κανενα ελαφρυντικο στον Κουλθαρντ παρολο που εγινε περιτεχνα τελικα η προσπεραση,την εκανε-μετον ιδιο ακριβως τροπο για να μην χασει τον Σουμαχερ αφου ο Τρουλλι ηταν αργος μπροστα του. |
Παράθεση: |
δεν εμενε μονο να τον φτασει αλλα και να τον περασει,πραγμα αρκετα δυσκολο στην Αμερικη αφου ταυτοκινητα ηταν κοντα σε ταχυτητα και η πιστα παρολο που προσφερει πλατος στις ευθειες, να βγεις απο την αγωνιστικη γραμμη λογο κλισης του δρομου δεν μπορεις να κανεις ευκολα προσπερασμα. επισης η πιστα εκτος αγωνιστικης γραμμης ηταν βρεγμενη οποτε ουτε σε σεναριο επιστημονικης φαντασιας δεν θα εβλεπες τετοιο προσπερασμα. |
Παράθεση: |
σεπιασα να το παραδεχεσαι εν τελει οτι η ταχυτητα της ferrari προερχοταν απο την διαστημικη οδηγηση του Σουμαχερ και οχι απο την γρηγοραδα της f2000 (η οποια δεν ηταν τοσο γρηγορη οσο η mclaren ακομα και τοτε, απλα οπως θα εχεις καταλαβει την ταχυτητα της η mclaren την πληρωνει εδω και πολλα χρονια στην αξιοπιστια,αλλα η το ενα θα εχεις η το αλλο στον θαυμαστο κοσμο της μηχανολογιας,ειδικα σεπιπεδα f1) |
Παράθεση: |
και παλι ομως η γομα δεν ηταν εν ετει 2000 τοσο σκληρη για να ειναι καταλληλη στην f2000 εξου και τα πολλα προβληματα του Σουμαχερ με τα λαστιχα (δεν εμεινε πουθενα, αλλα εχασε σε ταχυτητα σε πολλα gp με αποκορυφομα εκεινο το προσπερασμα του Χακινεν στο Σπα-αφου ειχαν προηγηθει η προπορεια του Σουμαχερ με μεγαλη αυξηση στον χρονο και υστερα 4 γυροι οπου περναγε μεσα απο τα νερα για να κρυωσει τα λαστιχα του. |
Παράθεση: |
δεν ειναι απολυτο το οτι η αναρτηση πιεζε τα λαστιχα και γιαυτο υπηρχε καλιτερη προσφηση στο βρεγμενο. ειναι τοσα πολλα που αλλαζουν στο βρεγμενο οδοστρωμα στην δυναμικη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου και ποιο πολυπλοκο απο την απλη λογικη που λεει πιεση αναρτησης στο στεγνο μαποτελεσμα καλιτερη προσφηση σημαινει και αναλογα αποτελεσματα στο βρεγμενο. |
Παράθεση: |
και ποιος μου λεει οτι δεν θα κερδιζε ο Σουμαχερ (που εβρεξε κιολας)με την λογικη σου? (σαφες πλεονεκτημα σε βροχη ειπες) |
Παράθεση: |
το #1 δεν μπορει να το παρει ο Μπαρικελο λογο συμβολαιου οσο ο Σουμαχερ τρεχει στο πρωταθλημα. Επισης το δευτερος-με χειροτερο αμαξι δεν ισχυει στην Φερραρι, ισα ισα που αν θυμασαι στο ντεμπουτο της f2002 ο Σουμαχερ ετρεξε με το καινουργιο μονοθεσιο (με τοτε πολυ ρισκο τοτε |
Παράθεση: |
Η επισημη εκδοχη της Φερραρι και παλι στα δημοσιευματα τυπου στην Ιταλια ηταν η κακη αποδωση του μονοθεσιου λογο κλιματος και θερμοκρασιας.Απλα η Φερραρι εκεινη την περιοδο απολογηθηκε στον Ιταλικο τυπο για τις πολλες κακες εμφανισεις της χρονιας γενικοτερα. |
Παράθεση: |
Ο Τρουλλι ηταν γρηγοροτερος γιατι απλα οπως ειπες ετρεχε σε τακτικη τριων πιτ στοπ, ο Μπαρικελο απο την αλλη περασε οποιον βρηκε μπροστα του-ενταξει ευνοηθηκε απο την εξελιξη αλλα γιατι οχι και η mclaren αφου η τακτικη της (πρωτο πιτ στοπ αργοτερα απο τους αλλους) ηταν θεωρητικα η ποιο ευνοικη? |
Παράθεση: |
Τον Ραικονεν ανευ απροοπτου θα τον δεις πρωτο οδηγο στην Φερραρι το 2006. |
Παράθεση: |
Τελος η πιεση του κινητηρα δεν συμβαδιζει με την πιεση ολου του μονοθεσιου. ο Μπαρικελο φρεναρει με το δεξι, χανει ταχυτητα στις στροφες και πιεζει πολυ στην ευθεια για ναναπληρωσει. |
Παράθεση: |
Σουμαχερ ειναι μακραν ο μονος οδηγος που επιτιθεται στις στροφες και διατηρει την ταχυτητα του στην εξοδο. οι τηλεμετριες του Σουμαχερ αποτελουν αντικειμενο μελετης σε πανεπιστημια αφου ακομα και τωρα που εχει αλλαξει αρκετα και εχει οριμασει η οδηγηση του η υπερστροφη που δειχνουν οι τηλεμετριες του σε αλλους οδηγους υπαρχειονο οταν εχουν εξοδους (αυτο που αναφερεις και ως tyre abuse).ο Σουμαχερ επισης εχει την μικροτερη απωλεια βαρους ανα αγωνα λογο υγρων και απο ιατρικες μετρησεις εχει την μικροτερη απωλεια αισθησεων κατα την οδηγηση (αποτομες επιταχυνσεις-στροφες-επιβραδυνσεις),απλα ο ανθρωπος ειναι μια ραπτομηχανη. |
Παράθεση: |
ομως επειδη η f1 δεν μονοπωλειται ευκολα-επειδη απλα δεν ειναι θεμα οδηγων αλλα συνδιασμου παρα πολλων- και επειδη τα χρονακια περασαν και οι νεοι οδηγοι εχουν την διψα που ο Σουμαχερ οσο να δηλωνει οτι εχει ακομα δεν εχει (2 παιδια-γηναικα-λεφτα για να τρωνε τεσσερις γενιες διχως προβλημα-6 πρωταθληματα) αργα η γρηγορα θα χασει.(σιγα μην παρει αλλα 2) φετος ομως παρολο που δεν θεωρω φαβορι τον Σουμαχερ αλλα βλεπω να τηνει σε πολυ ποιο δραματικη εξελιξη (και μια ομαδα να φτιαξει το απολυτο μονοθεσιο πλεον με την βαθμολογηση μπορει να διεκδικουν τιτλο και 3 ομαδες) δεν αποκλειω να φευγει με το εβδομο και να τα παραταει (η να γινει παγκοσμιο δημοψηφισμα να φυγει |
Παράθεση: |
τελος δεν θελω να μειωσω τον Χακινεν η την αποδοση του αλλα ανεκαθεν ταυτοκινητα της mclaren και ειδικα την τριετια 1998-2000 ηταν μακραν τα ποιο γρηγορα αυτοκινητα αλλα το βασικοτερο ηταν τα ποιο user friendly δηλαδη ηταν αυτο που λεμε και στα κοινα Ι.Χ ευκολα για τον απειρο. |
Παράθεση: |
Δεν βαζω εγω στο ιδιο καλουπι Σεννα και Χακινεν-ο Σεννα οδηγησε μονοθεσια που ο Χακινεν ποτε δεν θα μπορουσε ναποδοσει τοσο. |