margorita24 έγραψε: |
Εμενα βασικα αυτο που με κουραζει ειναι ο συμπλεκτης απομονωνει παρα πολυ ψηλα και ειναι κουραστηκο και σπαστικο μερικες φορες και κυριως στο ξεκινημα !ειχα παει για να το κοιταξουν αλλα δεν γινεται τιποτα διοτι δεν ειναι με συρματοπλεγμα για να το τραβηξουν ετσι προσπαθω να το συνηθησω αν και δεν γινεται!!!
τωρα δεν γνωριζω αν και αλλη αντιμετωπιζουν το ιδιο προβλημα ![]() |
petrskar έγραψε: |
μετά την αλλαγή της ταχύτητας δεν παίρνεις το πόδι απο τον συμπλέκτη?!
|
zzzleepy έγραψε: |
Υπάρχει κάποιος τρόπος να χαμηλώσω τα πεντάλ στο 206 μου; Να βρίσκονται δηλαδή σε μικρότερη απόσταση από το πάτωμα; Μπορεί να γίνει με αλλαγή του μπράτσου ή με κάποια άλλη αλλαγή; Ή η διαδρομή τους πρέπει να είναι σταθερή ώστε να εξασφαλίζεται η σωστή λειτουργία τους; Είναι κάτι που σκέφτομαι εδώ και καιρό καθώς τα πεντάλ στο 206 είναι αρκετά ψηλά και καμιά φορά κουράζουν. |
PoLiThS έγραψε: |
Και ποιός είπε δεν ρυθμίζεται ο συμπλέκτης και οτι ο συμπλέκτης δεν εχει ντιζα (Συρματόσχοινο)... ΜΕτα το 7ο σπασμένο σαζμάν εχω σαφή ιδέα για την υπαρξή του και την ρυθμισή του... Α να μήν το ξεχάσω ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ το πόδι επάνω σε πενταλ.. Πάει ο συμπλέκτης.. ! |
GIANNIS206 έγραψε: | ||
Για πες μας ρε Νικολή πως γίνεται αυτό! Ή μήπως όταν έρθουμε στην autopower Πολυχρονίδου? ![]() |
petrskar έγραψε: |
να βάζετε παπούτσια με πιο χοντρές σόλες...έτσι ούτε τα κακόμοιρα πετάλ θα πειράξετε, ούτε θα κουράζετε το ευαίσθητο ποδαράκι σας και θα φαίνεστε και πιο ψηλοι! ![]() |
petrskar έγραψε: |
να βάζετε παπούτσια με πιο χοντρές σόλες...έτσι ούτε τα κακόμοιρα πετάλ θα πειράξετε, ούτε θα κουράζετε το ευαίσθητο ποδαράκι σας και θα φαίνεστε και πιο ψηλοι! ![]() |
zzzleepy έγραψε: | ||
Μα άμα βάλω πιο χοντρές σόλες, τα πόδια μου θα είναι ακόμα ψηλότερα απ'ότι είναι τώρα... ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Απ'ότι βλέπω πολλοί έχουν πρόβλημα με το συμπλέκτη του 206, ο οποίος λόγω του ότι αποσυμπλέκει ψηλά, κουράζει ενίοτε. Όμως δεν εννοούσα ακριβώς αυτό. Εννοώ να χαμηλώσω ΟΛΟΚΛΗΡΑ τα πεντάλ ώστε να βρίσκονται πιο χαμηλά σε ύψος... να πάνε πιο κάτω με λίγα λόγια ώστε να μη χρειάζεται να σηκώνω τόσο ψηλά τα πόδια μου (είναι και μακριά πανάθεμά τα!) κατά τις αλλαγές... |
zzzleepy έγραψε: |
Αν μπορούσα να μαζέψω λίγο το φρένο και το συμπλέκτη ώστε να έρθουν σχεδόν στο ίδιο ύψος με το πεντάλ του γκαζιού θα ήμουν άρχοντας, γιατί και το φρένο πιάνει αρκετά ψηλά. |
Όλκιμος έγραψε: | ||
Αντώνη, αν φέρεις το φρένο στην ίδια ευθεία με το γκάζι δε θα μπορείς να εξασκηθείς στην τεχνική "πέλμα-τακούνι". ![]() ![]() Κάτι ξέρουν που τα βάζουν σε διαφορετικό ύψος..... (Τι λέω ο άνθρωπος πρωϊ-πρωϊ......κάνει και κρύο). |
zzzleepy έγραψε: |
Τι ακριβώς είναι η τεχνική "πέλμα-τακούνι"; |
Όλκιμος έγραψε: |
Πάντως η τεχνική αυτή είναι περισσότερο για αγωνιστική οδήγηση και όχι για οδήγηση στην πόλη. |
Sidobre έγραψε: |
Καλά, αμα δεν έχεις ρελαντί, θα σου πώ εγώ για πόσο "αγωνιστική" οδήγηση είναι!
Πέφτει μύτη - τακούνι που πάει σύνεφο για να καταφέρεις να κρατάς στροφές στο μοτέρ και να σταματάς κι'όλας! |
Νωe έγραψε: |
αυτα εχουν οι ατυχεις μετατροπες...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Γιά έλα να το ακούσεις πως γουργουράει.... |