chronis1717 έγραψε: |
terma paei i thermokrasia....kokkino anavei....kai akoyo tin deyteri skala toy ventilater na doyleyei synexeia..... papa mallon thelei na vgalei to demonio i ena polu kalo ksematiasma!! xaxxaxaxax |
Driver ///M έγραψε: |
Θερμοκρασια νερου ποση εχεις? |
athanas έγραψε: |
όταν έβγαλες κεφαλή πλανίστηκαν μπλοκ και κεφαλή για να πατήσει σωστά η καινούρια φλάντζα???????? |
chronis1717 έγραψε: | ||
|
Driver ///M έγραψε: | ||||
Προς το παρόν, έχοντας κάνει 1500 χλμ μετά την επισκευή της φλάτζας, λάδι δεν έχει χάσει ούτε ml. Αλλά απ'το ψυγείο έχει χάσει 300ml περίπου ψυκτικού. Από εκεί που ήταν ανάμεσα στο min και στο max τώρα είναι ελάχιστα πάνω απ'το min. Σήμερα συμπλήρωσα σχεδόν 300ml κι έφτασε στη μέση πάλι και θα το παρακολουθώ. Είναι φυσιολογικό αυτό, γνωρίζει κανείς? Θερμοκρασίες δεν μου ανεβάζει, άντε να πάει 95 βαθμούς σε καμια κίνηση, επίσης τα λάδια είναι κομπλέ, δεν λείπει τίποτα. Να ανησυχώ? ps Συγνώμη φίλε που ρωτάω στο τόπικ σου, απλά αν κάποιος ξέρει ας δώσει κι εδώ καμια απάντηση. |
OnyX έγραψε: |
πρεσαρισμα? Αμμοβολη? που εγιναν αυτα? |
chronis1717 έγραψε: | ||
|
OnyX έγραψε: | ||||
ρε ρεκτιφιε αλλα αμμοβολη? που κανουν αμμοβολη στο ρεκτιφιε και δεν το ξερω ρε? |
chronis1717 έγραψε: | ||||||
na to po diaforetika.....den einai i klassiki ammovoli gia na fygoyn oi skouries....eidos ammovolis gia na katharisei apo ta panta i kefali!!!!! |
OnyX έγραψε: | ||||||||
πρωτον δεν υπαρχουν σκουριες αλλα υπολειματα καυσης τα οποια φευγουν και με απλη βενζινουλα η καθαρισμα στην 'βουτα" με ειδικο χημικο υγρο...αμμοβολη σε κινουμενα μερη απλα δεν επιτρεπεται...και εφοσον σου φερνει λαδια στα νερα λογικα ειναι χοντρο το προβλημα σου (πχ εχω δει ραγισμενες κεφαλες η ακομα και κορμο... ![]() |
geo106xs έγραψε: |
Τα βεντιλατερ,λειτουργουν κανονικα;
Επισης: Γραφε με ελληνικα,σεβομενος τους κανονες του φορουμ! http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=25 |
Driver ///M έγραψε: | ||||
Προς το παρόν, έχοντας κάνει 1500 χλμ μετά την επισκευή της φλάτζας, λάδι δεν έχει χάσει ούτε ml. Αλλά απ'το ψυγείο έχει χάσει 300ml περίπου ψυκτικού. Από εκεί που ήταν ανάμεσα στο min και στο max τώρα είναι ελάχιστα πάνω απ'το min. Σήμερα συμπλήρωσα σχεδόν 300ml κι έφτασε στη μέση πάλι και θα το παρακολουθώ. Είναι φυσιολογικό αυτό, γνωρίζει κανείς? Θερμοκρασίες δεν μου ανεβάζει, άντε να πάει 95 βαθμούς σε καμια κίνηση, επίσης τα λάδια είναι κομπλέ, δεν λείπει τίποτα. Να ανησυχώ? ps Συγνώμη φίλε που ρωτάω στο τόπικ σου, απλά αν κάποιος ξέρει ας δώσει κι εδώ καμια απάντηση. |
vasilisalessia έγραψε: | ||||||
ελενξε το απο εδω και περα..μπορει να ειναι απλα συμπτωση..παντως για μενα αλλαζε το αντιψυκτικο μια φορα το χρονο γι αυτο το κινητηρα.αν δεις και χανει ψαξε η τρομπα η κανα κολαρο.. |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Έχει δίκιο ο Άρης δεν έχουμε κανένα 2λιτρο τούρμπο 14αρια της πλάκας έχουμε έλεος.... αν και δυστυχώς δεν φημίζεται τελικά για τα μοτέρ της η πεζώ σε αξιοπιστία και πρέπει να τα προσέχεις σαν τουρμπίσια... ![]() |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Sorry για το Off-topic
Δεν ξέρω για τα άλλα εγώ το 206 (ειδικά με τον 1.4 16v) το θεωρώ απο τα χειρότερα αυτοκίνητα της πεζώ σε θέμα αξιοπιστίας και μακροζωίας (άξονες,φλάτζες,ηλεκτρονικά θέματα άπειρα,τριξίματα στο εσωτερικό & στο πορτ μπαγκαζ) και δεν το πήρα για να πάει σαν 2λιτρο για νορμάλ χρήση το πήρα ήξερα πως πηγαίνει ,αν και τα σημερινά TSI της VW group απο 1.4 και πάνω με τιμές παρόμοιες με τα πεζω πατάνε αρκετά ψόφια 2λιτρα... |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Έχει δίκιο ο Άρης δεν έχουμε κανένα 2λιτρο τούρμπο 14αρια της πλάκας έχουμε έλεος.... αν και δυστυχώς δεν φημίζεται τελικά για τα μοτέρ της η πεζώ σε αξιοπιστία και πρέπει να τα προσέχεις σαν τουρμπίσια... ![]() ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΤΗΣ PEUGEOT ( ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ 1.4cc 16v 90hp ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90'' ΤΟ LFY-1761cc ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ! ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ 1.4 ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΑΝ 2.0 ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ....... |
Driver ///M έγραψε: | ||||||||
Eδώ και 3 μέρες πάντως που συμπλήρωσα, δεν έχει χάσει καθόλου και το έχω κινήσει αρκετά το αμάξι. Τρόμπα νερού αποκλείεται να είναι, την άλλαξα πριν κανα 3μηνο που άλλαξα και τη φλάτζα με καινούρια γνήσια. 1 χρόνος είναι πολύ λίγος Βασίλη, το αντιψυκτικό (αν είναι της προκοπής τουλάχιστον) δεν έχει χάσει καθόλου απ'τις ιδιότητές του και σε πολύ μεγαλύτερο διάστημα. Ιδίως εγώ που το έβαλα 1:1. Αποκλείεται να προκύψει θέμα λόγω αντιψυκτικού που δεν αλλάχτηκε στο χρόνο. Ανα 3ετια αν το αλλάζω θεωρητικά είμαι απόλυτα καλυμμένος, αλλά ίσως τα αλλάζω και στα 2 χρόνια για απόλυτη σιγουριά, πιο νωρίς αποκλείεται. Αν είναι να μου κοστίσει το 1400αρι σαν αγωνιστικό τούρμπο ως προς τη συντήρηση, τότε ας πάει μια ώρα αρχύτερα να ξεμπερδεύουμε. ![]() |
vasilisalessia έγραψε: | ||||||||||
απλα επειδη το συγκεκριμενο αμαξι εχει ενα θεμα με φτωχα μειγματα και θερμοκρασιες σου το ειπα.και αν θυμαμαι καλα ειχα δει τη φωτο που ειχες βαλει με το ψυκτικο και ητανε εντελως ληγμενο αλλα και διαβρωμενο το υγρο γιαυτο σου το ειπα. τωρα λενε και για μπουζι ανα 60000χλμ.εγω δεν θα τα αλλαζα στα 60000χλμ..οπως και δε το κανω.γιατι δεν αντεχουνε τοσο.η μετα απο καποιο σημειο καταπονει μονο και αυτο. ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει επισης και ενα ενα θεμα με τις διοδους λαδιου.και οταν του βαλουνε και κανα 10 40(ως επι το πλειστον αυτο βαζουνε μεχρι τωρα παρα πολλοι) τοτε εκει τα πραγματα γινονται και λιγο δυσκολα.εγω λεω τα δυσκολα σημεια αυτου του κινητηρα. δε ειπα οτι εχουμε κανα διλιτρο η κανα τσι προς θεου αλλα αφου εχει καποια ελαττωματα αυτη η μηχανη και με 15 ευρω το χρονο μπορουνε ισως να ελαττωθουνε γιατι να μη γινει. τωρα περι πεζω η αλλες μαρκες εχει ηδη συζητηθει στο παρελθον.. μη συγκρινουμε ενα κινητηρα που κατασκευαστηκε το 2003 με κεφαλη καινουργια και κορμο απο το 8βαλβιδο με εναν κιντητηρα tsi εντελως αλλης φιλοσοφιας και κατασκευης και με πολλα προβληματα και με κινητηρα και με κιβωτιο και και αυτος.. |
z@ck! έγραψε: |
Διαβαζω αυτο το τοπικ τωρα μερικες μερες.... Και απο την αρχη ειχα μια απορια....chronis1717 ποιος σου αλλαξε φλατζα κεφαλης και δεν σου αλλαξε τρομπα νερου?
Ειναι το Νο 1 πραγμα που αλλαζεις οταν εχεις φλατζα, ακριβως γιατι τοτε ειναι πιο ευκολο, και ειδικα με κοστος (μζι με περαστικα) κανα 20ρικο. Τις πιο πολλες φορες αλλαζει και ιμαντας, και στο ρεκτιφιε, αλλαζεις και τσιμουχες βαλβιδων αν καιει και λαδια.... Δεν μπορω να "συλλαβω" οτι αλλαξες ολα αυτα και δεν ειχες κοιταξει αν κυκλοφορουν τα νερα..... ![]() Α..... και μην γραφεις κεφαλαια.... |