PSClub - Hellas
Κινητήρας - ιμάντας χρονισμού σε 307
peugeot3874 - Πεμ 22 Νοέ 2012, 14:24:01
Θέμα δημοσίευσης: ιμάντας χρονισμού σε 307
Καλησπέρα σε όλους,
Άλλαξα πρόσφατα τον ιμάντα χρονισμού μαζί την αντλία νερού στο peugeot 307 1.4 16valve. Παρατήρησα το εξής: Όταν ο κινητήρας είναι κρύος στις 2000 στροφές περίπου κάνει ένα κροτάλισμα. Αν ζεσταθεί κάνει τον ίδιο θόρυβο αλλά πιο μειωμένο στις 3000 στροφές. Έχει αντιμετωπίσει κανείς τέτοιο πρόβλημα; Υπάρχει λύση;
vasilisalessia - Πεμ 22 Νοέ 2012, 14:53:40
Θέμα δημοσίευσης:
εννοειται οτι αλλαξες ολο το κιτ του ιμαντα χρονισμου με τεντωτηρα κλπ ναι??και εγς οταν τον αλλαξα με ολα τα απαραιτητα δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο...βεβαια εισαι σιγουρος οτι κροταλιζει??εμενα οταν ειναι κρυο ακουγονται λιγο οι βαλβιδες στις 2000στρ αλλα για λιγο..3000στρ δεν το παω μεχρι να ζεσταθει..κοιτα λιγο τι σοι κροταλισμα και αν το κανει μονο κρυο και για ποση ωρα...και αν ειναι απο βαλβιδες δες...λαδι τι χρησιμοποιεις?
peugeot3874 - Πεμ 22 Νοέ 2012, 15:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ίσως ο χαρακτηρισμός του ήχου να μην είναι και πολύ σωστός. Πρακτικά, όταν το λάδι έχει θερμοκρασία κάτω από εκατό βαθμούς, στις 2000 στροφές σε κάθε ταχύτητα ακούγεται αισθητά περισσότερο η μηχανή. Λάδια και φίλτρο λαδιού αλλάζω κάθε 10000 χλμ και βάζω total 5w40. Νομίζω ότι είναι καλή επιλογή. Χρησιμοποίησα βέβαια στη προηγούμενη αλλαγή ένα liqui moly flush υγρό για την εσωτερική πλύση της μηχανής. Λέτε να φταίει αυτό; Τα μπουζί είναι της eyquem. Βέβαια μου φαίνεται ότι στα ξεκινήματα χτυπάει λίγα πειράκια; Δεν ξέρω αν σχετίζονται όλα αυτά;
vasilisalessia - Πεμ 22 Νοέ 2012, 15:47:03
Θέμα δημοσίευσης:
οχι δε νομιζω να φταιει το καθαριστηκο.και τα λαδια σου καλα ειναι...αν ητανε κανα 10 40 θα σου ελεγα..δες τα μπουζι αν ειναι καλα και μη τα αλλαζεις στα 40000χλμ..πολυ νωριτερα..στα μισα θα ελεγα..κοιτα να αλλαζεις το φιλτρο ετσι ωστε να μπαινει αερας καθαροσ..και οταν ανεβαινει η θερμοκρασια στους 80 βαθμουσ μεσα σε 10λεπτα ανεβαινει η σωστη θερμοκρασια του λαδιου..οποτε το να εχει λιγο παραπανω θορυβο ας πουμε ειναι λογικο μεχρι ενος σημειου...τωρα αν δε βλεπεις τιποτα το ανυσηχητικο το πας στο συνεργειο. κοιτα να ελεγξεις τα μπουζι σου και το φιλτρο σου..η μηχανες αυτες εχουνε μια ευπαθεια στις 95αρες..δυστηχως..βαλε καμμια καθαρη 95αρα η 97αρα..και τα εκουιεμ γι αυτη τη μηχανη δεν ειναι οτι καλυτερο..για δοκιμασε τα μποσ τα πλας για τη μηχανη αυτη που τα πανε και καλυτερα...μην αλλαζεις μαρκες μπουζι..
peugeot3874 - Παρ 23 Νοέ 2012, 15:36:14
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόσεξα καλύτερα σήμερα. Ειδικά το πρωί μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία του λαδιού στους 100 βαθμούς ακούγεται αρκετά η μηχανή στις 2000 στροφές. Μετά σβήνει ο θόρυβος. Δεν είναι ενοχλητικός απλά δεν καταλαβαίνω γιατί έτσι ξαφνικά το παρουσίασε. Απλά άλλαξα τον ιμάντα μαζί με τεντωτήρες, ιμάντα δυναμό και αντλία νερού. Τα μπουζί τα είχα αλλάξει πριν 12000 χλμ μαζί με το φίλτρο αέρος. Πριν 2000 χλμ άλλαξα λάδια 5w40 total 9000 μαζί με φίλτρο λαδιού και το σετ χρονισμού όπως είπα. Αυτό το λάδι το έχω ξαναβάλει και δεν δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Βενζίνη βάζω πάντα σχεδόν από το ίδιο πρατήριο από τότε που το έχω. Ο θόρυβος μοιάζει σαν να έχω φίλτρο ελευθέρας ροής και ακούγεται σε κρύο κινητήρα στις 2000 στροφές. Μήπως "κουνήθηκε" το φίλτρο και κάνει κόλπα; Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
vasilisalessia - Παρ 23 Νοέ 2012, 16:12:03
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα μηπως δε σου εχει σφιξει τιποτα καλα τοτε...αλλα
peugeot3874 - Παρ 23 Νοέ 2012, 17:11:20
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το ελέγξω αυτό. Ήθελα να ρωτήσω αν και δεν πιστεύω να έχει σχέση. Μέχρι τα 80000 χλμ έβαζα 10w40 λάδι, μετά άλλαξα σε 5w40. Όλες οι αλλαγές έγιναν ανά 10000 χλμ. Έπρεπε μόλις πρωτοέβαλα το 5w40 να το αλλάξω στα 1000 χλμ για να φύγει το παλιό; Τώρα που σκέφτομαι από total 5w40 να πάω στο motul 8100 xcess 5w40 πρέπει στα πρώτα 1000 χλμ να το ξαναλλάξω; Ευχαριστώ και πάλι
vasilisalessia - Παρ 23 Νοέ 2012, 17:29:13
Θέμα δημοσίευσης:
οχι να μη πας στο μοτουλ.αν θεσ να πας καπου αλλου πηγαινε στο τοταλ κουαρτζ 9000 ενερτζι 5 40.κορυφη.βεβαια στα 1000χλμ και μετα αλλαγη παντα με φιλτρο..να μη μεινει μειγμα με το παλιο..
peugeot3874 - Παρ 23 Νοέ 2012, 17:39:12
Θέμα δημοσίευσης:
Τα είχα αγοράσει τα motul και τα έχω στην αποθήκη. Να μην τα βάλω λέτε; Κακή επιλογή; Γιατί; Έχω διαβάσει καλές γνώμες. Έχετε κάποια ένδειξη ότι δεν είναι καλά;
vasilisalessia - Παρ 23 Νοέ 2012, 17:56:22
Θέμα δημοσίευσης:
εγω θεωρω τα τοταλ ενερτζι κορυφη..οχι μονο κορυφη..πολυ για αυτη τη μηχανη αλλα τα βαζω γιατι ειμαι ευχαριστημενος...στροφαρει ωραια η μηχανη...τα μοτουλ ειναι καλα τιμια αλλα υποψιαζομαι θα σου τα καψει.και δε φτανει τα τοταλ..τωρα κανε οτι νομιζεις..ουτως η αλλως για 1000χλμ μετα ξαναλλαζεις με φιλτρο ακομα και αν ειναι 5 40 και αυτα
peugeot3874 - Κυρ 25 Νοέ 2012, 08:33:16
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά διαβάζοντας πολλά θέματα περί λαδιών κατάλαβα ότι υπάρχουν πολλές διαφορετικές γνώμες. Ρώτησα τον παλιό ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου μου και μου είπε ότι αυτός έβαζε total 10w40. Εγώ στη πρώτη αλλαγή έβαλα total 9000 5w40 και τα άφησα 10000 χλμ, χωρίς να τα αλλάξω στα 1000 χλμ (πρώτο λάθος). Τώρα στη δεύτερη αλλαγή που του έκανα ο μηχανικός του έβαλε liqui moly flush δούλεψε στο ρελαντί για περίπου 12 λεπτά και μετά αφαίρεσε τα λάδια με το μηχάνημα που τα ρουφάει. Δεν το ανέβασε να ξεβιδώσει κτλ. Βέβαια άλλαξε και το φίλτρο και ξαναέβαλε πάλι total 9000 5w40. Οπότε δημιουργήθηκε και το πρόβλημα με το θόρυβο, όταν είναι κρύο στις 2000 στροφές. Στη πράξη η μηχανή μουγκρίζει περισσότερο σε αυτές τις στροφές όταν φυσικά είναι κρύα τα λάδια (κάτω από 100 βαθμούς κελσίου). Πάντως τα θέματα και γενικά όλο το forum βοηθάει πάρα πολύ. Μήπως ξέρει κανείς που μπορώ να πάρω τα total quartz energy σε 5w40; Τα φέρνει ο γκαγκαστάθης Θεσσαλονίκη;
vasilisalessia - Κυρ 25 Νοέ 2012, 11:19:41
Θέμα δημοσίευσης:
τα 10 40 ειναι απλως ακαταλληλα για αυτη τη μηχανη...το 5 40 δινει λιγο θορυβο παραπανω μεχρι να ζεσταθει..δε θα πρεπε να το πηγαινεις πανω απο 2000 2500στρ μεχρι να ζεσταθει...οταν βαζεις τα flush δε πρεπει να σου αφησεισ τα λαδια οσο θα σου τα αφηνε χωρισ αυτο..γιατι παντα μενει λιγο μεσα..και κακως σου τα ρουφαει...ειναι οτι χειροτερο...ανοιγει ταπα πανω πρωτα ανεβαζει ανοιγει ταπα κατω και φευγει το παλιο λαδι..με το που σβησει το αμαξι..μαζι με φιλτρο..γκαγκασταθης δεν το εχει...απο γερμανια παρεγγειλε το..υπαρχουνε παιδια απο εδω μεσα που τα παραγελνουνε...αλλιως παρε το ελφ εξελιουμ nf 5w40 που ειναι το ιδιο με αυτο που σου λεω αλλα η πιο παλια εκδοχη του..παντα 1000χλμ αλλαζεις με φιλτρο και μετα οκ..
peugeot3874 - Κυρ 25 Νοέ 2012, 16:12:40
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Αν γνωρίζεις κάπου που συμφέρει να αγοράσω τα elf πες μου
vasilisalessia - Κυρ 25 Νοέ 2012, 18:49:22
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=765&category_id=118&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el
http://www.ebay.de/itm/1L-3-58-Euro-2x5-Liter-TOTAL-Quartz-9000-Energy-5W-40-Motorenol-5W40-Motorol-/190722272354?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D3713122216742004885%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D1%26sd%3D170831826450%26
peugeot3874 - Σαβ 01 Δεκ 2012, 16:24:08
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια. Διαβάζοντας πολλά σχετικά θέματα στο forum είδα ότι πολλοί χρησιμοποιούν πρόσθετα λαδιού. Λέτε να χρησιμοποιήσω κάτι αντίστοιχο; Κάποια τις gunk για τις βαλβίδες συνιστούσαν σε ένα φίλο μου στη Κύπρο με peugeot 307. Για να μην ακούγονται και οι βαλβίδες, ειδικά στα κρύα ξεκινήματα. Λέτε τελικά να ακούγονται οι βαλβίδες στα κρύα ξεκινήματα και στη δική μου περίπτωση και να μην έχει σχέση με τον ιμάντα; Αυτό το λέω γιατί με τη δεύτερη αλλαγή του λαδιού από 10w40 σε 5w40 παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα. Επίσης γενικά το λάδι αργεί να φτάσει στους 100 βαθμούς. Ειδικά τα πρωινά κάνει και 20 λεπτά συντηρητικής οδήγησης μέχρι της 2500 στροφές. Μπέρδεμα, η κατάσταση. Θα αλλάξω τα λάδια μετά από 2000 χλμ αφού είχα χρησιμοποιήσει το engine flush και βλέπουμε!! Ο ήχος από τις βαλβίδες πως ακριβώς είναι; Ακούγεται πιο έντονα το μαρσάρισμα της μηχανής;
vasilisalessia - Σαβ 01 Δεκ 2012, 17:36:24
Θέμα δημοσίευσης:
πως βλεπεις οτι το λαδι φτανει τους 100βαθμους?εχεις μετρητη λαδιου?το ψυκτικο φτανει τους 100 ισως το λαδι δεν νομιζω..και σου τονισα οτι οταν ειναι κρυο απεφυγε να το μαρσαρεις..δεν ειναι αναγκη να αλλαξεις μονο για το flush στα 2000κμ το λαδι...απο οτι το αλλαζεις στα κανονικα βγαλε 3000κμ..αν ειναι για το φλουσ μονο.τωρα σε αυτη τη μηχανη ακουγονται λιγο στην αρχη οι βαλβιδες..μπορεις να χρησιμοποιρεισεις πριοντα οπως sintoflon bardhal ceramic power liquid.εγω θα σου συνιστουσα το πρωτο το εχω χρησιμοποιησει και ειναι καλο.αλλα μη βαλεις και ποσοτητα..γενικα θελουνε καλη προσοχη με τις ποσοστητες...αλλα γενικα το πρωι ακουγονται απο ολες τις μηχανες μεχρι να ζεσταθει το λαδι...ακουγοτναι συνηθως οι βαλβιδες και ο ψεκασμος..
peugeot3874 - Σαβ 01 Δεκ 2012, 18:15:12
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα. Βλέπω τη θερμοκρασία λαδιού από το δείκτη θερμοκρασίας λαδιού. Έχω το oxygo και το διαθέτει αυτό το μοντέλο. Άκουσα τις συμβουλές σου και δεν το μαρσάρω. Απλά ακούγεται λιγάκι παραπάνω η μηχανή όταν είναι κρύα (λάδι κάτω από 100 βαθμούς) και το στροφόμετρο περνά από τις 2000 στροφές ακριβώς. Ο ήχος είναι της λειτουργίας της μηχανής πιο έντονος όμως. Να προέρχεται από τις βαλβίδες και το ψεκασμό; Δεν θα ακουγόταν και σε άλλες στροφές (1000, 1500 κτλ) καθ' ότι δεν ανεβάζω πάνω από 2500;
vasilisalessia - Σαβ 01 Δεκ 2012, 18:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
αν πας με 2α και 2500στρ σε κατηφορα και αφησεις το γκαζι θα δεις οτι στο τραβηγμα της μηχανης θα ακουστουνε περισσοτερο..ειναι σε καποιες στρ ακουγονται περισσοτερο..εχουμε ιδια μηχανη...εβαλες το ιδιο λαδι τοταλ που σου ειπα παραπανω???εβαλες και το φλουσ πριν??τι ακριβως εκανες πες μου?
peugeot3874 - Σαβ 01 Δεκ 2012, 20:17:08
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Όταν πήρα μεταχειρισμένο το αμάξι του έκανα αμέσως αλλαγή λαδιών και του έβαλα total 9000 5w40, ενώ είχε τα total 10w40. Ήταν όλα οκ. Μετά από 10.000 χλμ που ήθελα να αλλάξω τα λάδια άλλαξα μαζί και το σετ χρονισμού και χρησιμοποίησα το flush. Τα λάδια που έβαλα ήταν και πάλι total 9000 5w40. Από τότε έχω 2000 χλμ που το παρακολουθώ να κάνει αυτό τον ενισχυμένο θόρυβο μόνο όταν είναι κρύο το λάδι (κάτω από εκατό βαθμούς) και μόνο ακριβώς στις 2000 στροφές. Για την ακρίβεια, καθώς πατάω το γκάζι σε κάθε σχέση (1η, 2η, 3η, κτλ) και το στροφόμετρο ανεβαίνει από το ρελαντί προς υψηλότερες στροφές όταν περνάει από τις 2000 στροφές η μηχανή ακούγεται περισσότερο. Στις 2300 στροφές η μηχανή συνεχίζει να δουλεύει χωρίς να ακούγεται σχεδόν καθόλου. Περίεργο; Σε όλες τις αλλαγές λαδιών αλλάζω και το φίλτρο.
vasilisalessia - Σαβ 01 Δεκ 2012, 20:28:11
Θέμα δημοσίευσης:
δε νομιζω να ειναι τιποτα αυτο..απλα επειδη στις 2000στρ αρχιζει να δουλευει ο μεταβλητος γι αυτο και ακους περισσοτερο της βαλβιδες..αλλαζει ελαφρως τισ μοιρες και δουλευουνε περισσοτερο οι βαλβιδες εισαγωγης..μεχρι να ζεσταθει το λαδι..και εμενα μου το κανει μεχρι να ζεσταθει ελαφρως...αν θελεις βαλε ενα αντιτριβικο που παει και στις βαλβιδες...εγω χρησιμοποιω αυτο( http://www.sintoflon.com/prodotti/automotive-motore-protector-racing/)και ειμαι ευχαριστημενος..αλλα οχι δοσεις μεγαλες..ενα δυο μπουκαλακια σε διαστημα των 10000 χλμ και κανω αλλαγη λαδιου καθε 10000χλμ με το 5 40 ενερτζι τοταλ κουρτζ 9000...
peugeot3874 - Σαβ 01 Δεκ 2012, 20:59:00
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριστώ πολύ. Αν ξέρεις κανένα ηλεκτρονικό κατάστημα να βρω αυτό που μου συστήνεις, πες μου. Σε ευχαριστώ και πάλι.
vasilisalessia - Σαβ 01 Δεκ 2012, 21:18:43
Θέμα δημοσίευσης:
εγω το παιρνω απο εδω επειδη γνωριζω προσωπικα τον διανομεα..ειμαι στο εξωτερικο...κατσε να ψαξω να δω μηπως το εχουνε ελλαδα...θα μεινεις ευχαριστημενος παντως αν το βρεις...
vasilisalessia - Σαβ 08 Δεκ 2012, 20:43:24
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autogold.it/prodotto-142959/SINTOFLON-Protector-Racing-Additivo-Ptfe-Teflon-motori-nuovi.aspx
peugeot3874 - Κυρ 09 Δεκ 2012, 17:07:30
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριστώ πολύ. Έστειλα ένα email στην liqui moly και μου είπαν ότι επειδή χρησιμοποίησα το motor clean λογικά αφαιρέθηκαν κάποιες κακές προσμίξεις στις βαλβίδες και τώρα που είναι καθαρές ακούγεται λιγάκι παραπάνω. Μου είπαν να δοκιμάσω ένα προϊόν της με κωδικό 1800.
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1011.html?Opendocument&land=DE
Είναι κάπως δύσκολο να το πάρω από Ιταλία το προϊόν που μου συστήνεις. Σε ευχαριστώ πάντως. Λέω τώρα που έκανα 3000 χλμ μετά τη χρήση του motor clean flush να αλλάξω ξανά λαδιά - φίλτρο και να προσθέσω και αυτό της liqui moly. Καλή λύση; Δεν ξέρω θα δείξει.
vasilisalessia - Κυρ 09 Δεκ 2012, 17:41:28
Θέμα δημοσίευσης:
liqui moly ειναι καλη και σοβαρη εταιρεια.βεβαια εγω δεν την εχω δοκιμασει για να ειμαι ειλικρινης.το σιτε που σου εστειλα στελνει σε ολη την ευρωπη.αλλα δε ξερω αν εχει στα αγγλικα..παντως στελνει και στην ελλαδα..παντως η βαλβιδες να ξερεις στα δικα μας ακουγονται λιγο παραπανω μεχρι να ζεσταθουνε..μην ανυσηχεις...παρε αυτο τοτε της μολυ και εισαι οκ.ναι ναι αλλαξε τα λαδια αλλα βαλε τα ενερτζι που σου ειπα...ειναι κορυφη το λαδι.
action_peugeot - Δευ 10 Δεκ 2012, 19:42:18
Θέμα δημοσίευσης:
Τσεκάρισε τον τεντωτήρα μήπως και τερματίζει
Κάποιες φορές μου έχει τύχει να των έχουν τεντώσει παραπάνω από το σημείο που έχει ένδειξη με αποτέλεσμα να κάνει χτυπήματα
peugeot3874 - Παρ 14 Δεκ 2012, 15:05:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αποφάσισα να πάω σήμερα σε κάποιο άλλο μάστορα από αυτόν που άλλαξε το σετ ιμάντα χρονισμού. Με μια πρώτη ματιά μου είπε ότι προέρχεται μάλλον από τον ιμάντα. Θα ξαναπάω κάποια άλλη στιγμή να τον δει πιο λεπτομερειακά. Το περίεργο είναι ότι δεν το κάνει όταν ζεσταίνεται το λάδι. Πως συνδέεται το ένα με το άλλο δεν το πολυκαταλαβαίνω. Όταν φθάσει τους 100 βαθμούς σταματά ο θόρυβος. Μέχρι να ζεσταθεί ακούγεται μόνο στις 2000 στροφές και όταν το αμάξι κινείται. Θα κοιτάξω και τον τεντωτήρα.
vasilisalessia - Παρ 14 Δεκ 2012, 15:23:44
Θέμα δημοσίευσης:
μπορει να ζεσταινεται και ο ιμαντας τι να πω...παντως προσεξε γιατι για να σου ελεγξει τον ιμαντα θα σου παρει κανα 80αρι...μηπως απλα θελει το 80αρι?αλλα αν ειναι να σου φυγει η απορια ελεγξε το..
peugeot3874 - Παρ 14 Δεκ 2012, 22:14:15
Θέμα δημοσίευσης:
Βρήκα στο πραγματικά βοηθητικό forum το παρακάτω σχετικό με το πρόβλημα θέμα:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=24316&postdays=0&postorder=asc&start=0
Θα δοκιμάσω αύριο τις λύσεις που πρότειναν τα παιδιά. Θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα
peugeot3874 - Τετ 19 Δεκ 2012, 10:34:07
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά άδειασα το ντουλαπάκι και ο θόρυβος παραμένει. Έβαλα και το air condition σε λειτουργία και ο θόρυβος είναι ξανά ίδιος. Το πήγα στη peugeot, το έβαλε στο διαγνωστικό, τίποτα. Κοίταξε τον ιμάντα χρονισμού ο μηχανικός και μου είπε ότι είναι όλα ok. Σφιγμένα όπως πρέπει. Το μόνο καινούργιο που παρατήρησα είναι ότι ο θόρυβος έχει ελάχιστα μειωθεί τώρα που η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι γύρω στους 10 βαθμούς το πρωί. Αντίθετα, όταν είχαμε παγωνιά τότε ο θόρυβος ήταν πιο έντονος. Σε κάθε περίπτωση, ο μηχανικός μου είπε ότι θέλει να το ακούσει, όταν είναι κρύα η μηχανή. Θα πάω και βλέπουμε.
vasilisalessia - Τετ 19 Δεκ 2012, 11:35:28
Θέμα δημοσίευσης:
εβαλες αυτο το υγρο για τα ωστηρια που ελεγες?
peugeot3874 - Τετ 19 Δεκ 2012, 11:45:20
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το βάλω αυτές τις μέρες και θα δω. Δεν ξέρω και ποιον μάστορα να πιστέψω; Εκείνος που το άκουσε μου είπε ότι μάλλον προέρχεται από τον ιμάντα;. Θα βάλω το υγρό και θα δω.
vasilisalessia - Τετ 19 Δεκ 2012, 13:42:16
Θέμα δημοσίευσης:
βαλε το υγρο με ζεστη μηχανη και γυρνα για κανα 40λεπτο και στο δρομο και μετα βλεπεις...οκ??
peugeot3874 - Σαβ 22 Δεκ 2012, 17:31:51
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους. Άλλαξα σήμερα λάδι έβαλα και το ειδικό υγρό στο λάδι της liqui moly. Ο μάστορας μου είπε ότι μπορεί να ακούγεται η βάση της μηχανής !!!!. Λέτε να συμβαίνει κάτι τέτοιο; Κοστολόγιο γύρω στα 70; Πολύ γρήγορα δεν έβγαλε κάτι τέτοιο το αμάξι; Περιμένω γνώμες!!!! Θα ακουγόταν μόνο με κρύα μηχανή; Θα το κοιτάξω αν διορθωθεί αυτές τις ημέρες και μετά βλέπω. Το σίγουρο είναι ότι η βάση της μηχανής βγήκε για να αλλαχτεί το σετ ιμάντα!!! Θα δείξει!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group