makis106 έγραψε: |
Καλα τα σωληνακια λαδιού/νερου τα ειχα σιγουρα, θα γινουν ολα ευκαμπτα. τωρα τα πλακακια ειναι ευκολη δουλεια ή θα μπλεξουμε ![]() ![]() |
makis106 έγραψε: |
Ναι αυτο θα ηταν το ιδανικό, αλλα τη στιγμη που το προβλημα βρισκεται στο cartridge, παλι θα εχω λαδια στην εισαγωγή, το πρόβλημα παραμενει... |
saikoe_39 έγραψε: |
Tουρπο και πολλαπλή εξαγωγής είναι ένα ενιαίο σώμα στα Tsi-Tfsi!
Οποτε δεν μπορείς να την βαλεις..! Δεν ξερω αν γινόταν δουλειά με Κ04 απο Opel.! Το κόστος για να την επισκευάσεις και να βαλεις φτερωτή απο Κ04 μονό μπροστά είναι στα 400+-ευρω μικρο(λεμε) το κακό Μακη. Ποσο λαδί σου τραβάει ρε συ.? |
saikoe_39 έγραψε: |
Παντως αν πας σε τουρπο Rc,βρες new....μην μπλεξεις με Μτχ...
Την σωλήνα απο τουρπο σε i/c σε οποίο thp και ανοίξεις θα βρεις λαδί...!!! Τι λαδί βάζεις.? Btw αν δεν φτάσει στο σημείο να δεις ντουμάνια πισω μην μπεις σε κανενα κόπο..! Δύσκολο μου φαντάζει να εχει παθει κάτι σοβαρό...δεν την εχεις τερματισμένη και οπως σε βλέπω είσαι προσεχτικός |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Ναι δεν διαφωνώ, αλλά ο Μάκης δεν θέλει να μπεί στη διαδικασία του service (κάτι που είναι must όταν πάς για υβρίδιο), για αυτό το είπα. ![]() Αλλά και πάλι, την τουρμπίνα από το Golf τσάμπα θα τη πάρει; ![]() Το μόνο που θα άξιζε κατ'εμέ (αλλά ξαναλέω, όχι στη περίπτωση του Μάκη που έχει δηλώσει ότι δεν θέλει service) θα ήταν μια υβριδική εφαρμογή με άξονα και κώλο από τη k03 του tfsi και μούρη k04-023. Αν δεν απατώμαι ταιριάζουν απόλυτα. |
recife_rallye έγραψε: |
Το υβριδιο ειναι καλη περιπτωση παντως,σκεψου το.Αρκει να γινει απο καποιον που εχει ξανακανει κατι τετοιο και εχει τορνο cnc και οχι χειροκινητο. |
saikoe_39 έγραψε: |
Την σωλήνα απο τουρπο σε i/c σε οποίο thp και ανοίξεις θα βρεις λαδί...!!! |
dimkeras έγραψε: | ||
Μην παίρνεις όρκο! ![]() Μάκη, τις αναθυμιάσεις τις έχεις έξω; |
recife_rallye έγραψε: |
Mακη μην πνιγεσαι σε μια κουταλια νερο. ![]() ΑΝ απο την τουρμπινα σου περνανε λαδια απο τη μερια του στροβιλου(ζεστη μερια) θα εβλεπες ποτισμενη ολη τη φτερωτη και το μαντεμι.Αν περνανε απο τη μερια του συμπιεστη,τοτε το αντιστοιχο θα γινοταν στη φτερωτη του συμπιεστη και στο αλουμινιο. Αυτο που συμβαινει σε οποιαδηποτε απο τις 2 περιπτωσεις και αν εχεις,ειναι να περναει λαδακι απο το μονωτικο ελατηριο που υπαρχει σε καθε πλευρα,κατι που μετα απο καποια χιλιομετρα ειναι φυσιολογικο γιατι με την περιστροφη του αξονα τρωγονται τα ελατηρια σιγα σιγα. Με ενα σετ επισκευης καινουργιο(δλδ δουλεια των 200ε το πολυ μαζι με τοποθετηση του σετ-ζυγισμα) θα ξεμπερδεψεις. Τωρα γιατι σου ειπαν οι καλοί που τους ρωτησες οτι δε θα γινει,δεν μπορω να καταλαβω.Καπου παει το μυαλο μου αλλα δεν θα το σχολιασω ![]() Αληθεια τι σου προτειναν ως ενδεδδειγμενη λυση? Το υβριδιο ειναι καλη περιπτωση παντως,σκεψου το.Αρκει να γινει απο καποιον που εχει ξανακανει κατι τετοιο και εχει τορνο cnc και οχι χειροκινητο. |
dimkeras έγραψε: | ||
Μην παίρνεις όρκο! ![]() Μάκη, τις αναθυμιάσεις τις έχεις έξω; |
ParisMcridis έγραψε: |
Γιατι να τα κανεις ολα αυτα???Στου μινι κουπερ βαζεις αλουμινιο rc και τελος η σκαβεις το μαμα σου. |
makis106 έγραψε: |
Υβρίδιο δεν θελω, θελω οσο γινεται μεγαλυτερη αξιοπιστια, οποτε μαμα rc ειναι η πρωτη επιλογη, σε καλη κατασταση φυσικα. Εναλλακτικη cooper με αλουμινιο RC.
τελικά εχει βαλει κανεις του cooper αυτουσια? ειναι μεγαλη μανουρα? |