PSClub - Hellas

Κινητήρας - Τουρμπίνα Golf GTI σε 207 Rallye

makis106 - Δευ 23 Ιούλ 2012, 18:34:42
Θέμα δημοσίευσης: Τουρμπίνα Golf GTI σε 207 Rallye
Επειδή μάλλον υπαρχει διαθέσιμη, και δεδομενου οτι η δικία μου περναει λάδια στον κομπρέσορα, οποτε θα αλλαχτει αργα ή γρήγορα, ας μου πει καποιος που να γνωρίζει.
Μπαίνει η τουρμπίνα του Golf GTI 2.0 στο δικό μου? και κυρίως με τι μετατροπές? Δλδ υπαρχει περιπτωση να καθεται απ'ευθειας πανω στην πολλαπλή? Ή να κουμπώνει στο περίπου το d/p?
Η τουρμπίνα είναι απο μοντ. 2007 (αστρωτη) και σύμφωνα με το site της Borgwarner, ειναι Κ03. Απλα επειδη δεν την εχω δει ακομη δεν ξερω τι ομοιοτητες εχει με τη δικια μας κ τι πιθανότητες να μπαίνει...
bagosgt - Δευ 23 Ιούλ 2012, 18:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
το πιο πιθανο θα ειναι να χρειαστει ενα πλακακι για να πατησει στην πολλαπλη μας κ αλλο ενα πλακακι για το dp.μετα μαλλον θα χρειαστουν κ σωληνακια παροχης-επιστροφης λαδιου κ νερου,γιατι ολες αυτες ειναι διαφορετικες μεταξυ τους.
makis106 - Δευ 23 Ιούλ 2012, 19:39:49
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα τα σωληνακια λαδιού/νερου τα ειχα σιγουρα, θα γινουν ολα ευκαμπτα. τωρα τα πλακακια ειναι ευκολη δουλεια ή θα μπλεξουμε Question Rolling eyes
GGiannis - Δευ 23 Ιούλ 2012, 20:29:46
Θέμα δημοσίευσης:
Καλύτερα να πάρεις την φτερωτή και να ανοίξεις την δικιά σου τουρμπίνα και να μην μπλέκεις ουτε με πλακάκια ουτε με dp.
makis106 - Δευ 23 Ιούλ 2012, 21:50:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αυτο θα ηταν το ιδανικό, αλλα τη στιγμη που το προβλημα βρισκεται στο cartridge, παλι θα εχω λαδια στην εισαγωγή, το πρόβλημα παραμενει...
bagosgt - Δευ 23 Ιούλ 2012, 22:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Καλα τα σωληνακια λαδιού/νερου τα ειχα σιγουρα, θα γινουν ολα ευκαμπτα. τωρα τα πλακακια ειναι ευκολη δουλεια ή θα μπλεξουμε Question Rolling eyes


πολυ ευκολα κ τα πλακακια!παιρνεις την πολλαπλη κ την καινουρια τουρμπινα στο χερι,κ πας σε εναν τορνο,που αχολειται με αυτα.σε μια μερα το πολυ θα στα εχει φτιαξει κ κοστος οχι πανω απο 100 ευρω μαξ,για τα πλακακια(θα χρειαστεις κ πλακακι για το dp,κ ενα για την πολλαπλη εισαγωγης).
giannis27 - Δευ 23 Ιούλ 2012, 22:59:57
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Ναι αυτο θα ηταν το ιδανικό, αλλα τη στιγμη που το προβλημα βρισκεται στο cartridge, παλι θα εχω λαδια στην εισαγωγή, το πρόβλημα παραμενει...


δες αν μπορείς να παντρέψεις τις τουρμπίνες!

τα μαμά κέλυφοι με το cartridge τις τουρμπίνας από το golf!
saikoe_39 - Δευ 23 Ιούλ 2012, 23:13:55
Θέμα δημοσίευσης:
Tουρπο και πολλαπλή εξαγωγής είναι ένα ενιαίο σώμα στα Tsi-Tfsi!
Οποτε δεν μπορείς να την βαλεις..!
Δεν ξερω αν γινόταν δουλειά με Κ04 απο Opel.!

Το κόστος για να την επισκευάσεις και να βαλεις φτερωτή απο Κ04 μονό μπροστά είναι στα 400+-ευρω μικρο(λεμε) το κακό Μακη.

Ποσο λαδί σου τραβάει ρε συ.?
makis106 - Δευ 23 Ιούλ 2012, 23:27:59
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Tουρπο και πολλαπλή εξαγωγής είναι ένα ενιαίο σώμα στα Tsi-Tfsi!
Οποτε δεν μπορείς να την βαλεις..!
Δεν ξερω αν γινόταν δουλειά με Κ04 απο Opel.!

Το κόστος για να την επισκευάσεις και να βαλεις φτερωτή απο Κ04 μονό μπροστά είναι στα 400+-ευρω μικρο(λεμε) το κακό Μακη.

Ποσο λαδί σου τραβάει ρε συ.?

Ο Κώστας μαλλον εχει δίκιο, απο φωτο που βλέπω στο net, φαινεται να ειναι ενα σωμα με την πολλαπλή, οποτε η ιδεα μαλλον εγκαταλείπεται.
Μάλλον θα επιστρεψουμε στην αναζητηση τουρμπίνας RC.
Επισκευη Κώστα σε αξονες κλπ δεν ρισκάρω γιατι μιλησα με τους καλυτερους επισκευαστες και κανενας δεν το προτεινει ως αξιοπιστη λύση.
Τραβαει αρκετό λαδι. καθαρίζω το σωλήνα απο τουρμπίνα σε i/c, και σε λιγότερο απο 100χμ εχουν φτασει τα λαδια παλι στο i/c. στα 5000χμ κατάβασε 1 λίτρο. τουλαχιστον ξερω που πανε τα λάδια μου!
saikoe_39 - Δευ 23 Ιούλ 2012, 23:40:25
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως αν πας σε τουρπο Rc,βρες new....μην μπλεξεις με Μτχ...

Την σωλήνα απο τουρπο σε i/c σε οποίο thp και ανοίξεις θα βρεις λαδί...!!!
Τι λαδί βάζεις.?
Btw αν δεν φτάσει στο σημείο να δεις ντουμάνια πισω μην μπεις σε κανενα κόπο..! Δύσκολο μου φαντάζει να εχει παθει κάτι σοβαρό...δεν την εχεις τερματισμένη και οπως σε βλέπω είσαι προσεχτικός
SαλιγκαρAKIS - Δευ 23 Ιούλ 2012, 23:49:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που ξέρω είναι ότι η συγκεκριμένη τουρμπίνα παντρεύεται με τη δικιά μας σε υβριδική εφαρμογή. Αλλά στη περίπτωσή σου Μάκη δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να μπλέξεις με κάτι τέτοιο. Rolling eyes
saikoe_39 - Δευ 23 Ιούλ 2012, 23:53:33
Θέμα δημοσίευσης:
Σακη απλα το κοστος για μονο μουρη Κ04 οταν πας ρεμπιλτ ειναι γελιο..!Ρε..βγαλε μια τον σωληνα απο το τουρπο στο i/c σου και πες μας ποσο και αν εχεις λαδιλα..μιας εισαι new ακομα!!!
SαλιγκαρAKIS - Τρι 24 Ιούλ 2012, 00:05:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι δεν διαφωνώ, αλλά ο Μάκης δεν θέλει να μπεί στη διαδικασία του service (κάτι που είναι must όταν πάς για υβρίδιο), για αυτό το είπα. Wink

Αλλά και πάλι, την τουρμπίνα από το Golf τσάμπα θα τη πάρει; Rolling eyes

Το μόνο που θα άξιζε κατ'εμέ (αλλά ξαναλέω, όχι στη περίπτωση του Μάκη που έχει δηλώσει ότι δεν θέλει service) θα ήταν μια υβριδική εφαρμογή με άξονα και κώλο από τη k03 του tfsi και μούρη k04-023. Αν δεν απατώμαι ταιριάζουν απόλυτα.
makis106 - Τρι 24 Ιούλ 2012, 00:19:18
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Παντως αν πας σε τουρπο Rc,βρες new....μην μπλεξεις με Μτχ...

Την σωλήνα απο τουρπο σε i/c σε οποίο thp και ανοίξεις θα βρεις λαδί...!!!
Τι λαδί βάζεις.?
Btw αν δεν φτάσει στο σημείο να δεις ντουμάνια πισω μην μπεις σε κανενα κόπο..! Δύσκολο μου φαντάζει να εχει παθει κάτι σοβαρό...δεν την εχεις τερματισμένη και οπως σε βλέπω είσαι προσεχτικός

μεταχειρο RC μόνο με λιγα χμ...
Ο σωλήνας του τουρμπο εχει λαδι σε ολα, γιατι εχουν κ τις αναθυμιασεις μεσα, αν τις εχεις βγαλει, ξερεις πλεον απο που πηγαζει το λαδι. castrol edge 5-30 βαζω. ντουμανια δεν θα φτασει να βγαλει ποτε γιατι καθαριζω τα λαδια συνεχεια πριν μπουν στο i/c, δεν θελω να ξαναγινουν χαλια οι βαλβιδες μου που καθαρισα προσφατα! Παντως φαινεται και με το χερι οτι το αξονακι της εχει μαζεψει πολλα μποσικα...
makis106 - Τρι 24 Ιούλ 2012, 00:30:15
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Ναι δεν διαφωνώ, αλλά ο Μάκης δεν θέλει να μπεί στη διαδικασία του service (κάτι που είναι must όταν πάς για υβρίδιο), για αυτό το είπα. Wink

Αλλά και πάλι, την τουρμπίνα από το Golf τσάμπα θα τη πάρει; Rolling eyes

Το μόνο που θα άξιζε κατ'εμέ (αλλά ξαναλέω, όχι στη περίπτωση του Μάκη που έχει δηλώσει ότι δεν θέλει service) θα ήταν μια υβριδική εφαρμογή με άξονα και κώλο από τη k03 του tfsi και μούρη k04-023. Αν δεν απατώμαι ταιριάζουν απόλυτα.

Εστω κ οτι την τουρμπίνα του golf θα την παρω τσάμπα.
Προτιμω να βαλω μια RC με λίγα χλμ που ξερω οτι δεν εχει προλαβει να παθει κατι, και αντεχει, παρα μια επισκευασμενη με αγνωστη διαρκεια ζωής, θελω να τελειωνω με το θεμα, ειμαι σιγουρος οτι θα μαζευτει πολυ η καταναλωση λαδιου με μια σωστη τουρμπίνα.
michael-grivas - Τρι 24 Ιούλ 2012, 01:03:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ στην θέση σου θα την έκανα υβρίδιο.
Επειδή έχω περάσει σχεδόν από όλα τα στάδια βελτίωσης της μαμά τουρμπίνας σου λέω ότι αξίζει τον κόπο!
Η διαφορά σε δύναμη από την RC τουρμπίνα είναι πολύ μεγάλη και αν την ανοίξεις μπρος πίσω στην ουσία θα έχεις μια καινούρια τουρμπίνα!

Δεν ξέρω με ποιους έχεις μιλήσει για υβρίδιο σίγουρα όμως υπάρχουν δυο τρία μαστόρια που κάνουν εγγυημένη δουλειά.
makis106 - Τρι 24 Ιούλ 2012, 01:33:47
Θέμα δημοσίευσης:
Για να καταλαβεις, θα ξαναεπισκευαζα και την 150αρα και θα την αφηνα και ως εχει αρκει να ηξερα οτι θα δουλευει απροβληματιστα. δεν με ενδιαφερουν τοσο τα άλογα, όσο η σωστη λειτουργία. Αν μου ελεγε καποιος οτι το υβριδιο θα αντεχε θα το εκανα σιγουρα. το θεμα ειναι οτι το προβλημα δεν ειναι στο μπρος πισω, αλλα στη μεση (cartridge) κ γι αυτο ανησυχώ. Ωστόσο θα παρω μια γνωμη απ αυτους που λες. Στειλε αν θες κανα ονομα, να επικοινωνήσω...
michael-grivas - Τρι 24 Ιούλ 2012, 04:41:50
Θέμα δημοσίευσης:
Από προσωπική άποψη σου λέω ότι αντέχουν στο χρόνο!
Εκτός από την δική μου τουρμπίνα που της έκανα αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα και μάλιστα σε πίεση 1.7 – 1.8 και δεν έκανε κιχ έχω και παραδείγματα δυο φίλων που φοράνε υβρίδιο αρκετό καιρό τώρα χωρίς κανένα πρόβλημα.
Μάλιστα η δική μου τουρμπίνα πουλήθηκε σε ένα φίλο στις Σέρρες που βάζει το 207 στην πίστα και του δίνει και καταλαβαίνει!!

Και το cartridge επισκευάζεται.
Σου στέλνω σε πμ το όνομα του μάστορα για να μην κάνουμε και διαφήμιση!
recife_rallye - Τρι 24 Ιούλ 2012, 04:42:49
Θέμα δημοσίευσης:
Mακη μην πνιγεσαι σε μια κουταλια νερο. Rolling eyes
ΑΝ απο την τουρμπινα σου περνανε λαδια απο τη μερια του στροβιλου(ζεστη μερια) θα εβλεπες ποτισμενη ολη τη φτερωτη και το μαντεμι.Αν περνανε απο τη μερια του συμπιεστη,τοτε το αντιστοιχο θα γινοταν στη φτερωτη του συμπιεστη και στο αλουμινιο.
Αυτο που συμβαινει σε οποιαδηποτε απο τις 2 περιπτωσεις και αν εχεις,ειναι να περναει λαδακι απο το μονωτικο ελατηριο που υπαρχει σε καθε πλευρα,κατι που μετα απο καποια χιλιομετρα ειναι φυσιολογικο γιατι με την περιστροφη του αξονα τρωγονται τα ελατηρια σιγα σιγα.
Με ενα σετ επισκευης καινουργιο(δλδ δουλεια των 200ε το πολυ μαζι με τοποθετηση του σετ-ζυγισμα) θα ξεμπερδεψεις.
Τωρα γιατι σου ειπαν οι καλοί που τους ρωτησες οτι δε θα γινει,δεν μπορω να καταλαβω.Καπου παει το μυαλο μου αλλα δεν θα το σχολιασω Rolling eyes
Αληθεια τι σου προτειναν ως ενδεδδειγμενη λυση?
Το υβριδιο ειναι καλη περιπτωση παντως,σκεψου το.Αρκει να γινει απο καποιον που εχει ξανακανει κατι τετοιο και εχει τορνο cnc και οχι χειροκινητο.
michael-grivas - Τρι 24 Ιούλ 2012, 04:54:02
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:

Το υβριδιο ειναι καλη περιπτωση παντως,σκεψου το.Αρκει να γινει απο καποιον που εχει ξανακανει κατι τετοιο και εχει τορνο cnc και οχι χειροκινητο.

+1
dimkeras - Τρι 24 Ιούλ 2012, 10:41:12
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Την σωλήνα απο τουρπο σε i/c σε οποίο thp και ανοίξεις θα βρεις λαδί...!!!


Μην παίρνεις όρκο! Laughing


Μάκη, τις αναθυμιάσεις τις έχεις έξω;
makis106 - Τρι 24 Ιούλ 2012, 11:14:50
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Την σωλήνα απο τουρπο σε i/c σε οποίο thp και ανοίξεις θα βρεις λαδί...!!!


Μην παίρνεις όρκο! Laughing


Μάκη, τις αναθυμιάσεις τις έχεις έξω;

Τις περνάω μεσα απο δοχείο Δημοσθένη. δεν τιθεται θεμα να ειναι απο εκει. τις εχω βγαλει κ εξω για να το σιγουρεψω και παλι περνούσε λαδια η τουρμπίνα.
makis106 - Τρι 24 Ιούλ 2012, 11:24:04
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Mακη μην πνιγεσαι σε μια κουταλια νερο. Rolling eyes
ΑΝ απο την τουρμπινα σου περνανε λαδια απο τη μερια του στροβιλου(ζεστη μερια) θα εβλεπες ποτισμενη ολη τη φτερωτη και το μαντεμι.Αν περνανε απο τη μερια του συμπιεστη,τοτε το αντιστοιχο θα γινοταν στη φτερωτη του συμπιεστη και στο αλουμινιο.
Αυτο που συμβαινει σε οποιαδηποτε απο τις 2 περιπτωσεις και αν εχεις,ειναι να περναει λαδακι απο το μονωτικο ελατηριο που υπαρχει σε καθε πλευρα,κατι που μετα απο καποια χιλιομετρα ειναι φυσιολογικο γιατι με την περιστροφη του αξονα τρωγονται τα ελατηρια σιγα σιγα.
Με ενα σετ επισκευης καινουργιο(δλδ δουλεια των 200ε το πολυ μαζι με τοποθετηση του σετ-ζυγισμα) θα ξεμπερδεψεις.
Τωρα γιατι σου ειπαν οι καλοί που τους ρωτησες οτι δε θα γινει,δεν μπορω να καταλαβω.Καπου παει το μυαλο μου αλλα δεν θα το σχολιασω Rolling eyes
Αληθεια τι σου προτειναν ως ενδεδδειγμενη λυση?
Το υβριδιο ειναι καλη περιπτωση παντως,σκεψου το.Αρκει να γινει απο καποιον που εχει ξανακανει κατι τετοιο και εχει τορνο cnc και οχι χειροκινητο.

Λευτερη εχει διαπιστωθει πλέον οτι τα λαδια ειναι απο την τουρμπίνα και ειναι κ πολλα.
Αν ήταν θεμα 200€ η επισκευη θα ειχε γινει ήδη, αλλα συμφωνα με αυτα που μου ειπαν ολοι οι γνωστοι επισκευαστες, οτι δλδ εκτος απ το οτι μπορει να εχει φαει κ αξονα, καθως εγω πιανω πολλα μποσικα στη φτερωτη, οποτε θα παει πολυ περισσότερα, δεν μπορει κανεις να εγγυηθει για ποσους μηνες θα ειναι οκ. Θα μου πεις οτι μπορει να το λενε για να πουλησουν καινουργια, αλλα εφοσον κανενας δεν μου εγγυαται γιατι να ρισκάρω...
saikoe_39 - Τρι 24 Ιούλ 2012, 11:42:18
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Την σωλήνα απο τουρπο σε i/c σε οποίο thp και ανοίξεις θα βρεις λαδί...!!!


Μην παίρνεις όρκο! Laughing


Μάκη, τις αναθυμιάσεις τις έχεις έξω;

Όρκο δεν παίρνω...αλλα σε λίγο καιρο θα αρχίσει να λερώνει και αυτή Very happy
makis106 - Δευ 14 Οκτ 2013, 15:36:01
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοιγω καινούργιο θέμα.
Η τουρμπίνα του cooper s παει επάνω στο δικό μας? Νομιζω εχει σε αλλο σημείο την εξαγωγή του συμπιεστή? χρειαζεται καποια μετατροπή Question
salex - Δευ 14 Οκτ 2013, 16:34:04
Θέμα δημοσίευσης:
Η τουρμπίνα του Cooper S έχει έξοδο προς τα κάτω (το πάτωμα) και όχι προς τα πάνω (το ψευτοκάπακο) γιατί το intercooler του βρίσκεται ακριβώς εκεί, όπως είναι και στους THP200.

Για αυτό δεν ταιριάζει αν έχεις κουπροκούλερ, τουλαχιστον όχι χωρίς αρκετές τροποποιήσεις στις σωληνώσεις.
makis106 - Δευ 14 Οκτ 2013, 17:14:16
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εχω κουπροκουλερ (ουτε προκειται), οποτε φανταζομαι χρειαζεται γυριστό κολάρο απο κατω, που θα περασει πανω απο την τουρμπίνα και θα πεσει μες στο κουλερ. δλδ 15 γωνίες... Rolling eyes
ParisMcridis - Δευ 14 Οκτ 2013, 17:43:48
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι να τα κανεις ολα αυτα???Στου μινι κουπερ βαζεις αλουμινιο rc και τελος η σκαβεις το μαμα σου.
makis106 - Δευ 14 Οκτ 2013, 17:50:29
Θέμα δημοσίευσης:
ParisMcridis έγραψε:
Γιατι να τα κανεις ολα αυτα???Στου μινι κουπερ βαζεις αλουμινιο rc και τελος η σκαβεις το μαμα σου.

αλουμινιο RC, πρεπει να ψαχνω κ να πληρωσω κ αυτο. τωρα να σκαψω το δικό μου, στην Κέρκυρα, μπλέξιμο, πρεπει να τα στελνω απο δω και απο εκει κ παλι θα ειμαι ανησυχος για το αποτελεσμα... Rolling eyes
ParisMcridis - Δευ 14 Οκτ 2013, 18:35:41
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτά το αλουμίνιο rc ειναι το πιο αξιόπιστο αν βρεις Τούρμπο απο μίνι.
Τωρα αφου θα τα σκασεις οπως και να εχει καντο υβριδιο.γιατι και του μίνι το Τούρμπο και κάθε άλλο Τούρμπο μεταχειρισμένο δε ξέρεις τι θα εχει.
makis106 - Δευ 14 Οκτ 2013, 18:46:22
Θέμα δημοσίευσης:
Υβρίδιο δεν θελω, θελω οσο γινεται μεγαλυτερη αξιοπιστια, οποτε μαμα rc ειναι η πρωτη επιλογη, σε καλη κατασταση φυσικα. Εναλλακτικη cooper με αλουμινιο RC.
τελικά εχει βαλει κανεις του cooper αυτουσια? ειναι μεγαλη μανουρα?
saikoe_39 - Δευ 14 Οκτ 2013, 19:48:09
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Υβρίδιο δεν θελω, θελω οσο γινεται μεγαλυτερη αξιοπιστια, οποτε μαμα rc ειναι η πρωτη επιλογη, σε καλη κατασταση φυσικα. Εναλλακτικη cooper με αλουμινιο RC.
τελικά εχει βαλει κανεις του cooper αυτουσια? ειναι μεγαλη μανουρα?



και που θα ξερεις αν ολα ειναι καλα με την τουρπινα που θα παρεις..???
κανε ενα απλο rebuilt στην δικια σου....

παντως το δικο μου υβριδιο μετραει 19.000 χλμ...29.000 χλμ σαν τουρπο γενικα...
Μεχρι στιγμης κανενας τζόγος...μηδεν λαδιλα στην σωληνα..και ολα καλα..!!
makis106 - Δευ 14 Οκτ 2013, 20:00:07
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα εχω μιλησει με γνωστο τουρμπινά, τον γνωστότερο μάλλον! ο οποιος μου ειπε οτι τα υβριδια δεν φημιζονται για την αξιοπιστια τους, ουτε συμφερει να επισκευασεις ειδικα 150άρα τουρμπίνα, η οποια ουτως ή αλλως για πανω απο μαμα την ακουει! Συκεκριμενα τον ειχα παρει για να του στειλω τη δικια μου για επισκευη και μου μιλησε πολυ ειληκρινα ξεροντας οτι ειναι εναντια στο κερδος του. Το οτι η δικια σου ειναι γερη Κώστα ειναι πολυ θετικο, αλλα δεν πετυχαινουν παντα.
Θα μου πεις και η μεταχειρισμενη λαχειο ειναι, αλλα τουλαχιστον μπορεις να την ελεγξεις απο τζογους που ειναι ενα καλο δειγμα.
recife_rallye - Δευ 14 Οκτ 2013, 21:28:59
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει βαλει ενας συμφορουμιστας τουρμπινα απο κουπερ.
Αυτο που θυμαμαι ειναι οτι δεν μπορουσε να ρυθμισει την w/g με το αλουμινιο του κουπερ.Το γιατι δεν το ξερω.Αυτο που πιστευω παντως μακη ειναι οτι δεν αξιζει τοση ταλαιπωρια(το να παρεις δλδ μια απο κουπερ και να ψαχνεις αλουμινιο απο rc).
Παρε μια μεταχειρα rc και κανε της rebuild να τελειωνεις μια και καλη.
saikoe_39 - Δευ 14 Οκτ 2013, 23:26:25
Θέμα δημοσίευσης:
Λεφο...αυτο με την wastegate ειναι απλο...
βαζεις το προγραμμα πανω..και αναλογα την σφίγγεις η την χαλαρωνεις ..το θεμα ειναι ομως το προβλημα να ειναι σιγουρα απο εκει..και οχι πχ απο την τουρπινα..!!!

Μακη προχωρά ρε συ...μην φοβάσαι ...στειλε πμ με ποιον μιλησες..??
makis106 - Τρι 15 Οκτ 2013, 12:44:57
Θέμα δημοσίευσης:
Rc τουρμπίνα βλέπω γιατι βαριέμαι τα μπλεξίματα. Αν ακούσει κανεις κάτι για μεταχειρο, ας το πει.
marios_207_GT - Τρι 15 Οκτ 2013, 15:07:41
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω πριν βαλω μεταχειρισμενη πανω εψαχνα για καινούρια. ...την ειχα βρει 700-800 αν ενδιαφερεσαι πες μου να βρω ξανα το κατάστημα.
makis106 - Τρι 15 Οκτ 2013, 15:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω Μαριε, το εχω υποψιν, αλλα ξεφευγουμε πολυ... Exclamation
dimkeras - Τρι 15 Οκτ 2013, 22:15:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μάκη, δες την υπογραφή μου.
Ό,τι άλλο θες, με πμ.
Έχω ~35.000km μ'αυτό το σετάπ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr