makis106 έγραψε: |
Πόσα χλμ έχεις? |
salex έγραψε: |
Συνονόματη, τα πράγματα είναι πολύ απλά:
Ο κινητήρας σου έχασε το χρόνισμά του και από την υψηλή θερμοκρασία έλιωσε τον καταλύτη. Το αποτέλεσμα είναι οτι τώρα είναι σαν να έχεις σφηνώσει μια μπανάνα στην εξάτμισή σου και αποκλείεται να καταφέρεις να λύσεις το πρόβλημά σου χωρίς να την βγάλεις. Η φραγμένη εξάτμιση εμποδίζει τον κινητήρα από το να παράγει την ισχύ του. Αν συνεχίσεις έτσι σε λίγο θα σπάσεις και ένα πιστόνι. Άλλαξε τον καταλύτη (που βρίσκεται στο downpipe) και θα με θυμηθείς. Ελπίζω μόνο όποιος σου το χρόνισε να έκανε καλά τη δουλειά του. |
Παράθεση: |
Το πρόγραμμα μπήκε το αμάξι ξύπνησε σε σύγκριση με το πώς ήταν άν και πίεση δέν ανέβαζε με τίποτα πάνω απο 0.8 και πάω για δυναμομέτρηση και το αμάξι έβγαλε 155 άλογα στρόφαλο.. ΜΠΑΜ το πρώτο εγκεφαλικό. |
Παράθεση: |
Πάω βγάζω το πρόγραμμα και ξεκινάω ψάξιμο. Το αμάξι χωρίς το πρόγραμμα αυτή την στιγμή βγάζει 123,8 άλογα και σηκώνει πίεση 0.8 και μετά τις 4.000 στροφές πέφτει στο 0.4 και στεγνώνει τρελά |
dimkeras έγραψε: | ||||
Στέλλα, κατ'αρχήν καλωσήρθες στην παρέα μας.
Στο πρώτο ποστ διακρίνω κάποιες αντιφάσεις που έχουν να κάνουν με την πίεση που λειτουργούσε ο κινητήρας σου με το βελτιωτικό πρόγραμμα :
και το εργοστασιακό πρόγραμμα :
Εργοστασιακά να ξέρεις λειτουργεί 0,65 σταθερά (μερικά στο 0,7) και 0,4 στον κόφτη. Αν από χρονισμό είσαι εντάξει, καθαρισμό έχεις κάνει (που δε μου λέει και πολλά ο καθαρισμός της Peugeot με το χημικό), μήπως να κοίταγες λίγο την τουρμπίνα σου; Από λάδια τί χρησιμοποιείς και κάθε πότε τα αλλάζεις; Τα μπουζί κάθε πότε; |
salex έγραψε: |
Συνονόματη, τα πράγματα είναι πολύ απλά:
Ο κινητήρας σου έχασε το χρόνισμά του και από την υψηλή θερμοκρασία έλιωσε τον καταλύτη. Το αποτέλεσμα είναι οτι τώρα είναι σαν να έχεις σφηνώσει μια μπανάνα στην εξάτμισή σου και αποκλείεται να καταφέρεις να λύσεις το πρόβλημά σου χωρίς να την βγάλεις. Η φραγμένη εξάτμιση εμποδίζει τον κινητήρα από το να παράγει την ισχύ του. Αν συνεχίσεις έτσι σε λίγο θα σπάσεις και ένα πιστόνι. Άλλαξε τον καταλύτη (που βρίσκεται στο downpipe) και θα με θυμηθείς. Ελπίζω μόνο όποιος σου το χρόνισε να έκανε καλά τη δουλειά του. |
dimkeras έγραψε: | ||||
Στέλλα, κατ'αρχήν καλωσήρθες στην παρέα μας.
Στο πρώτο ποστ διακρίνω κάποιες αντιφάσεις που έχουν να κάνουν με την πίεση που λειτουργούσε ο κινητήρας σου με το βελτιωτικό πρόγραμμα :
και το εργοστασιακό πρόγραμμα :
Εργοστασιακά να ξέρεις λειτουργεί 0,65 σταθερά (μερικά στο 0,7) και 0,4 στον κόφτη. Αν από χρονισμό είσαι εντάξει, καθαρισμό έχεις κάνει (που δε μου λέει και πολλά ο καθαρισμός της Peugeot με το χημικό), μήπως να κοίταγες λίγο την τουρμπίνα σου; Από λάδια τί χρησιμοποιείς και κάθε πότε τα αλλάζεις; Τα μπουζί κάθε πότε; |
isim έγραψε: | ||
![]() |
dimkeras έγραψε: |
Στέλιο, με 0,8 πίεση καλά δεν είναι τα 155 άλογα στρόφαλο;
Με φραγμένο καταλύτη η τουρμπίνα ζορίζεται να ανεβάσει; |
isim έγραψε: |
Ακριβως τα ιδια, μειωμενη αποδοση χωρις λογο |
stelouni 207cc έγραψε: | ||
Το είχες δυναμομετρήσει και εσύ ή απλά το ένιωσες στο πόδι σου? Δεν σου έβγαζε στο διαγνωστικό και εσένα τίποτε? |
isim έγραψε: | ||||
![]() |
Παράθεση: |
Η τουρμπίνα μου πρίν λίγο καιρό βγήκε απο service.... λάδια δυστηχώς έβαζα 10/40 τώρα μετά τον καθαρισμό έβαλα 5/30. Τα μπουζί τα τσεκάρω σε κάθε service και τελευταία αλλαγή έκανα αρχές Αυγούστου ! |
stelouni 207cc έγραψε: |
Παιδιά με το που έφυγα απο το γραφείο πήγα στο συνεργείο... Η εξήγηση που μου έδωσε το παιδί της peugeot ήταν εκείνη που μου έδωσε το έναυσμα να ανοίξω καπάκι... Μου είπε πολύ απλά πως άν οι βαλβίδες μου είναι τιγκαρισμένες απο μάκα και στην ουσία ο αέρας δέν μπορεί να περάσει είναι φυσιολογικό να το διεγνώνει ο εγκέφαλος και να μήν διοχετεύει καύσιμο και να ανοίγει και η πεταλούδα στο 20%. |
salex έγραψε: |
Επομένως, αφού έχουμε τον ίδιο ψεκασμό βενζίνης αλλά λιγότερο αέρα το αποτέλεσμα θα έπρεπε να είναι πιο πλούσιο μίγμα. Όχι πιο φτωχό. Αλλά οι βαλβίδες όλων έχουν μάκα. Εύχομαι τώρα να βρέθηκε η πραγματική αιτία αλλά φοβάμαι ότι η αιτιολόγηση είναι εντελώς λανθασμένη. |
Pugobios έγραψε: |
αυτο που περιγραφει δεν λεγεται μακα πλεον και δε νομιζω να ειναι φυσιολογικο... |
tolisgt έγραψε: |
sorry gia ta greeklish alla to pc krasare....kai sunexizo...
otan ebales programma den sto loggare o programmatisths sto dromo??? exei den tha eble kati ean eixes problhma apo kataluth?? thermokrasies?? perimeno nea apo tis balbides giati kai ego mia apo ta idia me to GT mou niotho oti den paei .......kai exo kanei kai oles tis kinhseis poy exeis kanei kai esu hdh....good luck grapse kai kostos gia to katharisma balbidon ![]() |
tolisgt έγραψε: |
to kostos den mas eipes.......xairome pou telika to eftiakes!!! ![]() ![]() |
king207cc έγραψε: |
έχεις δίκιο Στέλλα μέτα απο καθαρισμό απο άνοιγμα δεν έχει καμιά σχέση με πρίν, μιας και μπένει καλοκαιρι καλή απολαυση ![]() |
ParisMcridis έγραψε: |
τωρα δε ξερω ισως φταινε και τα 10-40 που του βαζες αλλα αν γινονται ετσι στα 60000 εγω που εχω 40000 μηπως να του κανω ενα καθαρισμο με σπρει που ειναι ακομα νωρις η να βαλω ενα water/meth(και ας ειμαι με μαμα προγραμμα) να τα καθαρισει ολα? |
Pugobios έγραψε: |
δυστηχως αποτι φενεται το water injection ειναι μονοδρομος γιαυτα τα μοτερ... |
stelouni 207cc έγραψε: |
Ειδού και οι φωτογραφίες...
![]() ![]() ![]() |