PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Στο διαγνωστικό όλα καλώς αλλά στο δρόμο δέν πάει βήμα :(

stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 10:57:34
Θέμα δημοσίευσης: Στο διαγνωστικό όλα καλώς αλλά στο δρόμο δέν πάει βήμα :(
Καλημέρα σε όλα τα παιδιά και καλώς σας βρήκα..

Έχω και εγώ ένα peugeot 207cc με τα 150hp.

Σταδιακά εδώ και αρκετό καιρό χάνει την απόδοση του. Αρχικά είπα πώς ήταν λόγο κακής συντήρησης μιας και λεφτά δέν υπάρχουν... Έπειτα έκανα ένα πολύ super wow και εξονυχιστικό service, το αμάξι έδειξε να αναπνέει καλύτερα αλλά συνέχισε να μήν έχει την απόδοση που είχε... Στο service του έβαλα και φίλτρο ελευθέρας "για να γλυστράει" και γενικότερα το ετοίμαζα για πρόγραμμα...

Άλαξα σκάστρα και έβαλα απο s3 ενισχυμένη μιάς και η μαμα έσκασε σαν καρπούζι.... και ήρθε η μέρα του προγράμματος.

Το πρόγραμμα μπήκε το αμάξι ξύπνησε σε σύγκριση με το πώς ήταν άν και πίεση δέν ανέβαζε με τίποτα πάνω απο 0.8 και πάω για δυναμομέτρηση και το αμάξι έβγαλε 155 άλογα στρόφαλο.. ΜΠΑΜ το πρώτο εγκεφαλικό.

Πάω βγάζω το πρόγραμμα και ξεκινάω ψάξιμο. Το αμάξι χωρίς το πρόγραμμα αυτή την στιγμή βγάζει 123,8 άλογα και σηκώνει πίεση 0.8 και μετά τις 4.000 στροφές πέφτει στο 0.4 και στεγνώνει τρελά ( υπόψιν το στέγνωμα το είδαμε και στο service της τουρμπίνας μιάς και πίσω ήταν άσπρη) Το πρόβλημα είναι πώς το διαγνωστικό δέν βγάζει κάποια βλάβη και τα παιδιά στην peugeot μου πρότιναν και κάνεμ τον καθαρισμό των βαλβίδων με το σπρέι που έχει βγάλει η peugeot για να μήν ανοίξεις καπάκι.

Το αμάξι μετά τον καθαρισμό ανέπνευσε σίγουρα καλύτερα αλλά συνεχίζει να μή έχει την απόδοση που θα έπρεπε και μετά την χτεσινή δυναμομέτρηση που μου έδωσε 126 άλογα πιστοποιήθηκε.... Σήμερα πήγα πάλι στην peugeot και μου πρότειναν να ανοίξουν πολλαπλή έτσι ώστε να έχουν καλύτερη προσβασιμότητα στις βαλβίδες (για να αποφύγω το άνοιγμα στο καπάκι).

Είμαι σε δίλλημα δέν ξέρω τί μπορεί να συμβαίνει και μιάς και είδα κάποια post που μιλάγατε για καθαρισμό βαλβίδων θα ήθελα την συμβουλή σας.

Ευχαριστώ εκ'των προτέρων !!!!
drdino - Τρι 06 Μάρ 2012, 11:24:30
Θέμα δημοσίευσης:
Χρονισμό;
stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 11:27:23
Θέμα δημοσίευσης:
ναι συγνώμη ξέχασα να το αναφέρω αυτό. Του έκανα πρίν ένα μήνα !!!! Sad
greenpug106 - Τρι 06 Μάρ 2012, 12:11:39
Θέμα δημοσίευσης:
Είσαι εκτός εγγύησης να υποθέσω?
stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 12:59:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι έχω βγεί εκτός εγγύησης!
makis106 - Τρι 06 Μάρ 2012, 13:23:58
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσα χλμ έχεις?
stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 13:33:54
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Πόσα χλμ έχεις?


είναι στα 60.000 κοντά
salex - Τρι 06 Μάρ 2012, 13:44:54
Θέμα δημοσίευσης:
Συνονόματη, τα πράγματα είναι πολύ απλά:

Ο κινητήρας σου έχασε το χρόνισμά του και από την υψηλή θερμοκρασία έλιωσε τον καταλύτη.

Το αποτέλεσμα είναι οτι τώρα είναι σαν να έχεις σφηνώσει μια μπανάνα στην εξάτμισή σου και αποκλείεται να καταφέρεις να λύσεις το πρόβλημά σου χωρίς να την βγάλεις.

Η φραγμένη εξάτμιση εμποδίζει τον κινητήρα από το να παράγει την ισχύ του.
Αν συνεχίσεις έτσι σε λίγο θα σπάσεις και ένα πιστόνι.

Άλλαξε τον καταλύτη (που βρίσκεται στο downpipe) και θα με θυμηθείς.
Ελπίζω μόνο όποιος σου το χρόνισε να έκανε καλά τη δουλειά του.
stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 13:50:43
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Συνονόματη, τα πράγματα είναι πολύ απλά:

Ο κινητήρας σου έχασε το χρόνισμά του και από την υψηλή θερμοκρασία έλιωσε τον καταλύτη.

Το αποτέλεσμα είναι οτι τώρα είναι σαν να έχεις σφηνώσει μια μπανάνα στην εξάτμισή σου και αποκλείεται να καταφέρεις να λύσεις το πρόβλημά σου χωρίς να την βγάλεις.

Η φραγμένη εξάτμιση εμποδίζει τον κινητήρα από το να παράγει την ισχύ του.
Αν συνεχίσεις έτσι σε λίγο θα σπάσεις και ένα πιστόνι.

Άλλαξε τον καταλύτη (που βρίσκεται στο downpipe) και θα με θυμηθείς.
Ελπίζω μόνο όποιος σου το χρόνισε να έκανε καλά τη δουλειά του.



Στέλιο.... αυτό δεν θα το έβγαζε στο διαγνωστικό με κάποιο τρόπο? Τι άλλες ενδείξεις έχει αυτό το ρωτάω γιατί έχω παρατηρήσει κάποιες αυξομοιώσεις στην θερμοκρασία του αυτοκινήτου και κάποια σκαμπανεβάσματα λές και είναι στροφόμετρο αλλά όσες φορές και αν το είπα μου είπαν πώς αυτό είναι άσχετο :/
dimkeras - Τρι 06 Μάρ 2012, 13:53:52
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλλα, κατ'αρχήν καλωσήρθες στην παρέα μας.

Στο πρώτο ποστ διακρίνω κάποιες αντιφάσεις που έχουν να κάνουν με την πίεση που λειτουργούσε ο κινητήρας σου με το βελτιωτικό πρόγραμμα :

Παράθεση:
Το πρόγραμμα μπήκε το αμάξι ξύπνησε σε σύγκριση με το πώς ήταν άν και πίεση δέν ανέβαζε με τίποτα πάνω απο 0.8 και πάω για δυναμομέτρηση και το αμάξι έβγαλε 155 άλογα στρόφαλο.. ΜΠΑΜ το πρώτο εγκεφαλικό.


και το εργοστασιακό πρόγραμμα :

Παράθεση:
Πάω βγάζω το πρόγραμμα και ξεκινάω ψάξιμο. Το αμάξι χωρίς το πρόγραμμα αυτή την στιγμή βγάζει 123,8 άλογα και σηκώνει πίεση 0.8 και μετά τις 4.000 στροφές πέφτει στο 0.4 και στεγνώνει τρελά


Εργοστασιακά να ξέρεις λειτουργεί 0,65 σταθερά (μερικά στο 0,7) και 0,4 στον κόφτη.


Αν από χρονισμό είσαι εντάξει, καθαρισμό έχεις κάνει (που δε μου λέει και πολλά ο καθαρισμός της Peugeot με το χημικό), μήπως να κοίταγες λίγο την τουρμπίνα σου;

Από λάδια τί χρησιμοποιείς και κάθε πότε τα αλλάζεις; Τα μπουζί κάθε πότε;
stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 13:57:15
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
Στέλλα, κατ'αρχήν καλωσήρθες στην παρέα μας.

Στο πρώτο ποστ διακρίνω κάποιες αντιφάσεις που έχουν να κάνουν με την πίεση που λειτουργούσε ο κινητήρας σου με το βελτιωτικό πρόγραμμα :

Παράθεση:
Το πρόγραμμα μπήκε το αμάξι ξύπνησε σε σύγκριση με το πώς ήταν άν και πίεση δέν ανέβαζε με τίποτα πάνω απο 0.8 και πάω για δυναμομέτρηση και το αμάξι έβγαλε 155 άλογα στρόφαλο.. ΜΠΑΜ το πρώτο εγκεφαλικό.


και το εργοστασιακό πρόγραμμα :

Παράθεση:
Πάω βγάζω το πρόγραμμα και ξεκινάω ψάξιμο. Το αμάξι χωρίς το πρόγραμμα αυτή την στιγμή βγάζει 123,8 άλογα και σηκώνει πίεση 0.8 και μετά τις 4.000 στροφές πέφτει στο 0.4 και στεγνώνει τρελά


Εργοστασιακά να ξέρεις λειτουργεί 0,65 σταθερά (μερικά στο 0,7) και 0,4 στον κόφτη.


Αν από χρονισμό είσαι εντάξει, καθαρισμό έχεις κάνει (που δε μου λέει και πολλά ο καθαρισμός της Peugeot με το χημικό), μήπως να κοίταγες λίγο την τουρμπίνα σου;

Από λάδια τί χρησιμοποιείς και κάθε πότε τα αλλάζεις; Τα μπουζί κάθε πότε;


Η τουρμπίνα μου πρίν λίγο καιρό βγήκε απο service.... λάδια δυστηχώς έβαζα 10/40 τώρα μετά τον καθαρισμό έβαλα 5/30. Τα μπουζί τα τσεκάρω σε κάθε service και τελευταία αλλαγή έκανα αρχές Αυγούστου !
isim - Τρι 06 Μάρ 2012, 13:58:07
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Συνονόματη, τα πράγματα είναι πολύ απλά:

Ο κινητήρας σου έχασε το χρόνισμά του και από την υψηλή θερμοκρασία έλιωσε τον καταλύτη.

Το αποτέλεσμα είναι οτι τώρα είναι σαν να έχεις σφηνώσει μια μπανάνα στην εξάτμισή σου και αποκλείεται να καταφέρεις να λύσεις το πρόβλημά σου χωρίς να την βγάλεις.

Η φραγμένη εξάτμιση εμποδίζει τον κινητήρα από το να παράγει την ισχύ του.
Αν συνεχίσεις έτσι σε λίγο θα σπάσεις και ένα πιστόνι.

Άλλαξε τον καταλύτη (που βρίσκεται στο downpipe) και θα με θυμηθείς.
Ελπίζω μόνο όποιος σου το χρόνισε να έκανε καλά τη δουλειά του.
Στελιο ιδια κατσταση με εμενα... Αλλαξε καταλυτη και θα δεις την υγεια σου Wink
stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 13:58:57
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
Στέλλα, κατ'αρχήν καλωσήρθες στην παρέα μας.

Στο πρώτο ποστ διακρίνω κάποιες αντιφάσεις που έχουν να κάνουν με την πίεση που λειτουργούσε ο κινητήρας σου με το βελτιωτικό πρόγραμμα :

Παράθεση:
Το πρόγραμμα μπήκε το αμάξι ξύπνησε σε σύγκριση με το πώς ήταν άν και πίεση δέν ανέβαζε με τίποτα πάνω απο 0.8 και πάω για δυναμομέτρηση και το αμάξι έβγαλε 155 άλογα στρόφαλο.. ΜΠΑΜ το πρώτο εγκεφαλικό.


και το εργοστασιακό πρόγραμμα :

Παράθεση:
Πάω βγάζω το πρόγραμμα και ξεκινάω ψάξιμο. Το αμάξι χωρίς το πρόγραμμα αυτή την στιγμή βγάζει 123,8 άλογα και σηκώνει πίεση 0.8 και μετά τις 4.000 στροφές πέφτει στο 0.4 και στεγνώνει τρελά


Εργοστασιακά να ξέρεις λειτουργεί 0,65 σταθερά (μερικά στο 0,7) και 0,4 στον κόφτη.


Αν από χρονισμό είσαι εντάξει, καθαρισμό έχεις κάνει (που δε μου λέει και πολλά ο καθαρισμός της Peugeot με το χημικό), μήπως να κοίταγες λίγο την τουρμπίνα σου;

Από λάδια τί χρησιμοποιείς και κάθε πότε τα αλλάζεις; Τα μπουζί κάθε πότε;


Επίσης σε όλες τις δυναμομετρήσεις είτε με πρόγραμμα είτε χωρίς άκουσα το ίδιο πράγμα στεγνώνει και δέν ανεβάζει εκεί που πρέοπει να δώσει αντιθέτως πέφτει !
dimkeras - Τρι 06 Μάρ 2012, 13:59:53
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο, με 0,8 πίεση καλά δεν είναι τα 155 άλογα στρόφαλο;

Με φραγμένο καταλύτη η τουρμπίνα ζορίζεται να ανεβάσει;
stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 14:00:00
Θέμα δημοσίευσης:
isim έγραψε:
salex έγραψε:

Άλλαξε τον καταλύτη (που βρίσκεται στο downpipe) και θα με θυμηθείς.
Ελπίζω μόνο όποιος σου το χρόνισε να έκανε καλά τη δουλειά του.
Στελιο ιδια κατσταση με εμενα... Αλλαξε καταλυτη και θα δεις την υγεια σου Wink


Είχες και εσύ τα ίδια προβλήματα?
isim - Τρι 06 Μάρ 2012, 14:01:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβως τα ιδια, μειωμενη αποδοση χωρις λογο
stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 14:01:09
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
Στέλιο, με 0,8 πίεση καλά δεν είναι τα 155 άλογα στρόφαλο;

Με φραγμένο καταλύτη η τουρμπίνα ζορίζεται να ανεβάσει;


Τα 155 τα έβγαλε με πρόγραμμα ενώ υποτίθεται απο την μάνα του είναι 150 !
stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 14:02:43
Θέμα δημοσίευσης:
isim έγραψε:
Ακριβως τα ιδια, μειωμενη αποδοση χωρις λογο


Το είχες δυναμομετρήσει και εσύ ή απλά το ένιωσες στο πόδι σου? Δεν σου έβγαζε στο διαγνωστικό και εσένα τίποτε?
isim - Τρι 06 Μάρ 2012, 14:22:55
Θέμα δημοσίευσης:
stelouni 207cc έγραψε:
isim έγραψε:
Ακριβως τα ιδια, μειωμενη αποδοση χωρις λογο


Το είχες δυναμομετρήσει και εσύ ή απλά το ένιωσες στο πόδι σου? Δεν σου έβγαζε στο διαγνωστικό και εσένα τίποτε?
Με προγραμμα intercooler και εξατμιση απο σπιραλ και πισω μου εβγαλε 180 αλογα Shocked
stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 14:33:41
Θέμα δημοσίευσης:
isim έγραψε:
stelouni 207cc έγραψε:
isim έγραψε:
Ακριβως τα ιδια, μειωμενη αποδοση χωρις λογο


Το είχες δυναμομετρήσει και εσύ ή απλά το ένιωσες στο πόδι σου? Δεν σου έβγαζε στο διαγνωστικό και εσένα τίποτε?
Με προγραμμα intercooler και εξατμιση απο σπιραλ και πισω μου εβγαλε 180 αλογα Shocked


Πλάκα κάνεις wow...... και τελικά άλαξες καταλύτη και είδες τα άλογα σου ?
isim - Τρι 06 Μάρ 2012, 15:29:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλαξα αλλα δεν εχω παει για δυναμομετρηση. Παντως τωρα κατεβαζει τελικη για πλακα
stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 17:08:37
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα το ανοιγμα καπακι για καθαρισμο δεν το γλυτωνω ειδα τις βαλβιδες μ και επαθα σοκ... μολις τελειωσουμε απο αυτο θα σας ενημερωσω για την εξελιξη
isim - Τρι 06 Μάρ 2012, 19:14:52
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον δεν ειναι οι βαλβιδες σου...Ελπιζω να την γλυτωσεις φτηνα
nikolas206gti - Τρι 06 Μάρ 2012, 19:18:53
Θέμα δημοσίευσης:
Απ' οτι να ανοιξετε το καπακι για τις βαλβιδες, γιατι δεν κανετε πρωτα αυτο που ειπε ο Στελιος ? Δειτε αν ο καταλυτης ειναι μια χαρα και μετα πηγαινετε στα υπόλοιπα Wink
stelouni 207cc - Τρι 06 Μάρ 2012, 20:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά με το που έφυγα απο το γραφείο πήγα στο συνεργείο... Η εξήγηση που μου έδωσε το παιδί της peugeot ήταν εκείνη που μου έδωσε το έναυσμα να ανοίξω καπάκι... Μου είπε πολύ απλά πως άν οι βαλβίδες μου είναι τιγκαρισμένες απο μάκα και στην ουσία ο αέρας δέν μπορεί να περάσει είναι φυσιολογικό να το διεγνώνει ο εγκέφαλος και να μήν διοχετεύει καύσιμο και να ανοίγει και η πεταλούδα στο 20%.

Και του λέω λοιπόν ξεκίνα ... εμεινα εκεί σε όλη την διαδικασία λυσίματος μέχρι που φτάσαμε στο επίμαχο σημείο... καταλύτης εκτός απο την αλλαγή χρώματος απο πυρώματα ήταν εντάξει westgate ήταν εντάξει οι βαλβίδες μου όμως..... !!!!!!!!!! θα σηκώσω φωτογραφίες να δείτε.... φανταστείτε το πάχος της βαλβίδας επί 4 φορές δεξια και αριστερά....

Θα το κάνω και αυτό μέχρι την παρασκευή που θα το πάρω θα είμαστε με την απορία!!! Σύντομα και οι φωτογραφίες γιανα δείτε πως τελικά ανεξάρτητα αν είναι αυτο το πρόβλημα του αυτοκινήτου μου τελικα ή οχι στους κινητήρες μας πρέπει να έχουμε πρόληψη !!!
ParisMcridis - Τρι 06 Μάρ 2012, 20:46:00
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Η τουρμπίνα μου πρίν λίγο καιρό βγήκε απο service.... λάδια δυστηχώς έβαζα 10/40 τώρα μετά τον καθαρισμό έβαλα 5/30. Τα μπουζί τα τσεκάρω σε κάθε service και τελευταία αλλαγή έκανα αρχές Αυγούστου !


ποιος σου εκανε αυτο το εγκλημα?
salex - Τρι 06 Μάρ 2012, 21:15:06
Θέμα δημοσίευσης:
stelouni 207cc έγραψε:
Παιδιά με το που έφυγα απο το γραφείο πήγα στο συνεργείο... Η εξήγηση που μου έδωσε το παιδί της peugeot ήταν εκείνη που μου έδωσε το έναυσμα να ανοίξω καπάκι... Μου είπε πολύ απλά πως άν οι βαλβίδες μου είναι τιγκαρισμένες απο μάκα και στην ουσία ο αέρας δέν μπορεί να περάσει είναι φυσιολογικό να το διεγνώνει ο εγκέφαλος και να μήν διοχετεύει καύσιμο και να ανοίγει και η πεταλούδα στο 20%.


Μια μικρή διευκρίνηση, χωρίς να θέλω να προσβάλω τον χριστιανό που έδωσε αυτή την εξήγηση.
Όταν γεμίζουν οι βαλβίδες με μάκα τότε δυσκολεύει η ροή του αέρα.
Αυτό σημαίνει ότι στην ίδια πίεση υπερπλήρωσης, έχουμε μεγαλύτερη αντίσταση σε ροή και έτσι περναει λιγότερος αέρας από ό,τι θα περιμέναμε.

Επομένως, αφού έχουμε τον ίδιο ψεκασμό βενζίνης αλλά λιγότερο αέρα
το αποτέλεσμα θα έπρεπε να είναι πιο πλούσιο μίγμα. Όχι πιο φτωχό.

Αλλά οι βαλβίδες όλων έχουν μάκα. Εύχομαι τώρα να βρέθηκε η πραγματική αιτία αλλά φοβάμαι ότι η αιτιολόγηση είναι εντελώς λανθασμένη.
Pugobios - Τρι 06 Μάρ 2012, 21:56:07
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο που περιγραφει δεν λεγεται μακα πλεον και δε νομιζω να ειναι φυσιολογικο...
tolisgt - Τρι 06 Μάρ 2012, 22:06:33
Θέμα δημοσίευσης:
sorry gia ta greeklish alla to pc krasare....kai sunexizo...
otan ebales programma den sto loggare o programmatisths sto dromo??? exei den tha eble kati ean eixes problhma apo kataluth?? thermokrasies??
perimeno nea apo tis balbides giati kai ego mia apo ta idia me to GT mou niotho oti den paei .......kai exo kanei kai oles tis kinhseis poy exeis kanei kai esu hdh....good luck grapse kai kostos gia to katharisma balbidon Rolling eyes
stelouni 207cc - Τετ 07 Μάρ 2012, 15:02:31
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:


Επομένως, αφού έχουμε τον ίδιο ψεκασμό βενζίνης αλλά λιγότερο αέρα
το αποτέλεσμα θα έπρεπε να είναι πιο πλούσιο μίγμα. Όχι πιο φτωχό.

Αλλά οι βαλβίδες όλων έχουν μάκα. Εύχομαι τώρα να βρέθηκε η πραγματική αιτία αλλά φοβάμαι ότι η αιτιολόγηση είναι εντελώς λανθασμένη.


και εγώ ακριβώς το ίδιο έλεγα συνέχεια .. μου είπε όμως πως απο την στιγμή που ο εγκέφαλος διεγνώνει μικρό ποσοστό αέρα αυτομάτος κλείνει πεταλούδα και ποσότητα καυσίμου ... Τώρα τι να σου πω !!! Υπομονή παιδιά έως την παρασκευή !!!
stelouni 207cc - Τετ 07 Μάρ 2012, 15:04:44
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
αυτο που περιγραφει δεν λεγεται μακα πλεον και δε νομιζω να ειναι φυσιολογικο...


Πίστεψε με ΤΡΟΜΑΞΑ στην κυριολεξία με αυτό που είδα βέβαια μήν ξεχνάμε πώς οι κινητήρες μας έχουν ένα θέμα και με τις αναθυμιάσει που στάζουν απο το ψευτοκάπακο πάνω στις βαλβίδες ... λίγο λοιπόν αυτό λίγο τα 10/40 λίγο η κακή συντήρηση....... Ανοίξαμε καπάκι.... Όπως και να έχει πάντως είτε είναι αυτό το πρόβλημα είτε όχι ο καθαρισμός ΕΠΡΕΠΕ να γίνει με αυτό που είδα !
stelouni 207cc - Τετ 07 Μάρ 2012, 15:07:05
Θέμα δημοσίευσης:
tolisgt έγραψε:
sorry gia ta greeklish alla to pc krasare....kai sunexizo...
otan ebales programma den sto loggare o programmatisths sto dromo??? exei den tha eble kati ean eixes problhma apo kataluth?? thermokrasies??
perimeno nea apo tis balbides giati kai ego mia apo ta idia me to GT mou niotho oti den paei .......kai exo kanei kai oles tis kinhseis poy exeis kanei kai esu hdh....good luck grapse kai kostos gia to katharisma balbidon Rolling eyes



Τα πάντα έκανε ο χριστιανός και προσπάθησε για το καλύτερο δυνατό ... ήταν ο πρώτος που μου είπε πως το αμάξι μου έχει θέμα .... δέν του σήκωνε παραπάνω απο 0.8 ότι και αν του έκανε και τελικά απλά κατάφερε απο 123 άλογα που κατέληξε να έχει να το ανεβάσει στα 155....
stelouni 207cc - Παρ 09 Μάρ 2012, 13:41:18
Θέμα δημοσίευσης:
Έπειτα απο πολύ τρέξιμο και άγχος... ο καθαρισμός βαλβίδων έκανε δουλειά τα χαμένα μου αλογάκια ξαναμπήκαν στον κινητήρα μου και μετά απο την χτεσινή δυναμομέτρηση με καμάρι δηλώνω 156,1 HP και 24 κιλά ροπή.

Προς θεού ο καθαρισμός με σπρέυ ΔΕΝ πιάνει πεταμένα λεφτά παιδιά ανοίχτε καπάκι και θα βρείτε την υγειά σας !
stelouni 207cc - Παρ 09 Μάρ 2012, 13:54:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ειδού και οι φωτογραφίες...






king207cc - Παρ 09 Μάρ 2012, 14:10:18
Θέμα δημοσίευσης:
έχεις δίκιο Στέλλα μέτα απο καθαρισμό απο άνοιγμα δεν έχει καμιά σχέση με πρίν, μιας και μπένει καλοκαιρι καλή απολαυση Wink
ParisMcridis - Παρ 09 Μάρ 2012, 14:15:14
Θέμα δημοσίευσης:
τωρα δε ξερω ισως φταινε και τα 10-40 που του βαζες αλλα αν γινονται ετσι στα 60000 εγω που εχω 40000 μηπως να του κανω ενα καθαρισμο με σπρει που ειναι ακομα νωρις η να βαλω ενα water/meth(και ας ειμαι με μαμα προγραμμα) να τα καθαρισει ολα?
king207cc - Παρ 09 Μάρ 2012, 14:20:29
Θέμα δημοσίευσης:
και μένα με 30000χιλ σκ**α ήταν Rolling eyes
Pugobios - Παρ 09 Μάρ 2012, 14:36:59
Θέμα δημοσίευσης:
δυστηχως αποτι φενεται το water injection ειναι μονοδρομος γιαυτα τα μοτερ...
tolisgt - Παρ 09 Μάρ 2012, 19:32:01
Θέμα δημοσίευσης:
to kostos den mas eipes.......xairome pou telika to eftiakes!!! Very happy Very happy
stelouni 207cc - Παρ 09 Μάρ 2012, 23:13:08
Θέμα δημοσίευσης:
tolisgt έγραψε:
to kostos den mas eipes.......xairome pou telika to eftiakes!!! Very happy Very happy


Άλλο κόστος θα σας πεί η αντιπροσωπεία παιδιά... εμενα που το ανέλαβε φίλος που όμως δουλεύει στην αντιπροσωπεία ( φιλική τιμή ) έφτασε στα 500 ευρώ !!!! 250 έδωσα την πρώτη φορά για το σπρέυ ( 80 το κάθε μπουκάλι ) σύν εργασία και 250 το άνοιγμα στο καπάκι και ο καθαρισμός!
stelouni 207cc - Παρ 09 Μάρ 2012, 23:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
king207cc έγραψε:
έχεις δίκιο Στέλλα μέτα απο καθαρισμό απο άνοιγμα δεν έχει καμιά σχέση με πρίν, μιας και μπένει καλοκαιρι καλή απολαυση Wink


Σε ευχαριστώ !!!! πίστεψε με ήδη το σκίζω και θυμήθηκα γιατί είχα αγοράσδει αυτό το αμάξι... λίαν συντόμος θα του βάλω και πάλι το πρόγραμμα !!!
stelouni 207cc - Παρ 09 Μάρ 2012, 23:16:23
Θέμα δημοσίευσης:
ParisMcridis έγραψε:
τωρα δε ξερω ισως φταινε και τα 10-40 που του βαζες αλλα αν γινονται ετσι στα 60000 εγω που εχω 40000 μηπως να του κανω ενα καθαρισμο με σπρει που ειναι ακομα νωρις η να βαλω ενα water/meth(και ας ειμαι με μαμα προγραμμα) να τα καθαρισει ολα?


για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο νομίζω πώς καλύτερα να έχεις πρόληψη παρά να φτάνεις στο απροχώρητο....
stelouni 207cc - Παρ 09 Μάρ 2012, 23:17:07
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
δυστηχως αποτι φενεται το water injection ειναι μονοδρομος γιαυτα τα μοτερ...


για πές γιατι αυτό δέν το έχω ακούσει τί είναι???
Pugobios - Σαβ 10 Μάρ 2012, 01:05:51
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει σχετικο θεμα στο φορουμ που αναλυει τα παντα σχετικα Wink
dimkeras - Σαβ 10 Μάρ 2012, 11:30:54
Θέμα δημοσίευσης:
stelouni 207cc έγραψε:
Ειδού και οι φωτογραφίες...








Μπράβο Στέλλα, ωραίες φωτογραφίες! Laughing

Πάρε μια ιδέα και από το παλιό μου μοτέρ :

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=453752#453752
Gotcha - Δευ 09 Ιούλ 2012, 13:00:36
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοιγω καινουργιο τοπικ, γραφω εδω. Το αμαξι φενετε πως εχει χασει αποδοση, ενω ολα δειχνουν πως δουλευουν κανονικα (μιγματα, πιεση κλπ) Το χρονικο ειναι το εξης:

-Πριν κανα χρονο, το χρονισα, καθως το LTFT ειχε ξεφυγει στο +11%. Χρησιμοποιηθηκαν τα τελευταια ανταλλακτικα για το σετ χρονισμου και το LTFT επεσε στο -1% με -3%.

-Παρολαυτα χρησιμοποιοντας το torque για να εχω μια αποψη για την ιπποδυναμη φενετε λες και εχω χασει καμια 20αρια αλογα κατα μεσο ορο. Πριν μου εδειχνε 155-160 ροδα, τωρα πλεον μου δειχνει γυρω στα 135. Πολυ σπανια να φτασει τα 140.

-Μετα απο καθαρισμο βαλβιδων και αυλων, ναι μεν η καταναλωση μου εχει πεσει τουλαχιστον 0,5 λ/100 (ισως και πιο πολυ) αλλα το προβλημα με την δυναμη παραμενει.

-Πιεση, μιγματα κλπ, ολα φενονται να δουλευουν ρολοι. Παρολαυτα το αμαξι ειναι σαν να "κοιμαται" πριν τις 4000 στρ, και απο κει και πανω επικρατει μια απιστευτη βαρεμαρα. Σαν να ειναι μπουκομενο..

Παιζει να βουλωσα καταλυτη τον καιρο πριν το χρονισμα που δουλευε στεγνο? Ο καταλυτης ο μαμα αλλαζει χωρις να αλλαχτει το dp? Αξιζει να αφαιρεσω μονο προκαταλυτη (εφοσον φταιει αυτο) ή να τον κατεβασω κατω, με αλλο dp (με οτι κοστος συνεπαγεται αυτο)

Αυτο μου με ανησυχει με το συγκεκριμενο ειναι πως αν μπω στην διαδικασια να βγαλω dp για να ελεγξω καταλυτη και δεν ειναι αυτο, δεν ξερω τι αλλο να κοιταξω. Καμια ιδεα?
N207r - Δευ 09 Ιούλ 2012, 17:52:46
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα αν ηταν μαμα θα σου ελεγα οτι μετα απο καθε τι που κανεις στο αμαξι κ στην δικη ς καθαρησμα εισαγωγης θελει κ επαναπρογραμματησμο μετα.. τωρα που φορας προγραμμα δεν ξερω τι παιζει.. ο salex θα ξερει..
παντος κ εμενα οταν εκανα χρονησμα μετα το αμαξι δεν πηγεναι βημα.. δεν του ειχα κανει κ μετα απο παρα πολυ καιρο αρχησε να περνει τα απανω του..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr