PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - 106 Rallye 16V-Ηλεκτρολογικες αποριες

Sotiris S. - Δευ 02 Ιαν 2012, 17:47:45
Θέμα δημοσίευσης: 106 Rallye 16V-Ηλεκτρολογικες αποριες
Απεκτησα ενα 16V Rallye του 99 και εχω καποιες αρχικες αποριες...

1.Δεν υπαρχει φωτισμος στα χειριστηρια του καλοριφερ(κρυο-ζεστο,ποδια-παρμπριζ-κεφαλι, και σκαλα ανεμιστηρα)

Ελυσα λοιπον το σημειο νομιζοντας οτι εχει καει η λαμπα...αλλα δεν υπαρχει καν καλωδιωση που να πηγαινει στο συγκεκριμενο σημειο!
Το εχει συναντησει κανεις αυτο?

2. Η θερμοκρασια λαδιου λειτουργει κανονικα μονο που το ευρος λειτουργιας του δεικτη βρισκεται πολυ χαμηλοτερα απο το κανονικο. Δηλαδη η βελονα ξεκιναει πολυ κατω απο την πρωτη γραμμη, και στο μεγιστο φτανει αναμεσα στην πρωτη και την μεσαια γραμμη.

3. Ενω το αυτοκινητο δεν εχει προγραμμα (ειναι τελειως μαμα) ο κοφτης επεμβαινει στις 7.500 ενω το ρελαντι ακομα και ζεστο βρισκεται στις 1050-1100 ενω το ταχυμετρο κλεβει παντου +10χλμ/ωρα- το μετρησα με gps.

4. Με το που γυρισω διακοπτη, αλλα και καθως λειτουργει ο κινητηρας, ακουγεται ενα βουητο πισω απο το ταμπλω.
Ελυσα λοιπον το φιλτρο καμπινας και εντοπισα οτι προερχεται απο το μοτερ του καλοριφερ.
Για να γινω κατανοητος, ο ηχος ειναι ακριβως ο ιδιος με αυτον ενος φορητου δραπανου την ωρα που λειτουργει με λιγες στροφες.


Σορυ για το μακροσκελες ποστ...Ανυπομωνω για βοηθεια, ειναι μεν μικροπραγματα αλλα ειναι παρα πολυ σπαστικα στην καθημερινοτητα...
RoadRunner122 - Δευ 02 Ιαν 2012, 18:12:42
Θέμα δημοσίευσης:
1. Πιθανό να έφυγε η βάση της λάμπας μαζί με την καλωδίωση και να βρίσκεται κάπου εκεί γύρω πίσω απ'το ταμπλό... Διαφορετικά, κάποιος έχει βάλει χέρι, με ότι αυτό συνεπάγεται. Οπότε είτε τραβάς γραμμή από αλλού, είτε ψάχνεις την πλεξούδα για να βρεις το σημείο που έχουν κόψει την καλωδίωση.

2&3. Είναι προφανές πως κάποιος έχει βάλει χέρι στο καντράν. Αφαίρεσε τους δείκτες και τους επανατοποθέτησε στο "περίπου".

4. Υπάρχουν 2 πιθανότητες: α)ακούς τη φτερωτή του ανεμιστήρα που γυρνάει με μιά μικρή ταχύτητα ακόμα και με το διακοπτάκι στο 0 (είναι φυσιολογικό), β)έχει πρόβλημα το κλαπέτο της ανακύκλωσης.
Sotiris S. - Δευ 02 Ιαν 2012, 18:18:51
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχας ευχαριστω για την αμεση απαντηση.

1.Πιθανοτερη λυση βλεπω το να τραβηξω γραμμη απο αλλου. Παντως οσο και να εψαξα δεν βρηκα πουθενα καλωδιωση να κρεμεται.

2-3 Ξεχασα να αναφερω οτι το καντραν ειναι με μπλε φοντο (8V απο οσο γνωριζω) ενω το 16V ειχε αποκλειστικα μαυρο φοντο. Υπαρχει περιπτωση να βρω καντραν με μαυρο φοντο, και να λυθει το προβλημα μου?

4. Μιας και ανεφερες την ανακυκλωση, ο ηχος αλλαζει οταν παταω την ανακυκλωση(μικροτερη ενταση) ενω αυξανει οταν κλεινω την ανακυκλωση. Αξιζει να λυσω ταμπλω για να αλλαξω το μοτερ?
groupN - Δευ 02 Ιαν 2012, 18:54:21
Θέμα δημοσίευσης:
σωτηρη δεν αξιζει να το αλλαξεις, ολα ετσι δουλευουν ακομα και κλειστος ο ανεμιστηρας γυρναει πολυ σιγα. και εγω οταν το πηρα ετσι το ακουγα. αλλα το συνηθιζεις με τον καιρο. το πολυ πανε σε εναν ηλεκτρολογο να στον λιπανει με κανα λαδακι μηπως και ελαττωθει ο θορυβος
Sotiris S. - Δευ 02 Ιαν 2012, 19:15:09
Θέμα δημοσίευσης:
Mπαμπη, το λιπανα με WD40 ακριβως πανω στον αξονα του μοτερ αλλα απολυτως καμια διαφορα στον θορυβο...ειναι πραγματικα πολυ ενοχλητικο, ακουγεται εντονα μεσα στν καμπινα, εκτος αν δυναμωσω την μουσικη ή βαλω τον ανεμιστηρα στο 3. Laughing
Pughell - Δευ 02 Ιαν 2012, 19:30:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ο θορυβος δεν ειναι απο το καλοριφερ αλλα απο την ανακυκλωση.Βγαλε το φισακι της και θα σταματησει.
Οσο για το λαμπακι της κατευθυνσης του αερα,ψαξε,καπου εκει θα ειναι,συχνα πεφτει...Ειναι ενα κιτρινο πλαστικο με δυο καλωδια.
z@ck! - Δευ 02 Ιαν 2012, 19:32:09
Θέμα δημοσίευσης:
αν τα οργανα σου ειναι μπλε τοτε παιζει να εχουν αλλαχτει με του 8ν.
τοτε οι αισθητηρες για τα 2 μοτερ ειναι διαφορετικοι, και γιαυτο σου δειχνει λαθος.

Ο θορυβος ειναι 90% οτι λεει ο στελιος και ο γιαννης, η ανακυκλωση.
τι λαστιχα φορας? τι διασταση?
Sotiris S. - Δευ 02 Ιαν 2012, 20:03:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω για τις απαντησεις!

Ποιο φυσακι της ανακυκλωσης να βγαλω?

Εχετε υποψιν που μπορω να βρω κοντερ με μαυρο φοντο?Στο ebay δεν βρηκα πουθενα, ουτε και στο car...

Φοραω λαθος λαστιχα, 185-60/14. Εαν τα αλλαξω με τα σωστα(55αρια) θεωρητικα το σφαλμα στο κοντερ θα μεγαλωσει.
bagosgt - Δευ 02 Ιαν 2012, 20:21:22
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι το μοτερακι της ανακυκλωσης αυτο που σου ακουγεται,κ λογικα θα σου ακουγεται πιο πολυ στη μερια του συνοδηγου(εκει βρισκεται).δε ξερω αν θα βολευε να βγαλεις το φυσακι,αλλα σιγουρα θα μειωνοταν ο θορυβος αν εχεις πατημενο συνεχεια το κουμπι την ανακυκλωσης.αν κ απλι στο κανει(εμενα σταματουσε κ το ειχα συνεχεια πατημενο)τοτε βγαλε το φις,οπως λεει ο στελιος.
Sotiris S. - Δευ 02 Ιαν 2012, 20:28:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ok θα βγαλω το φυς αλλα που βρισκεται αυτο το φυσακι?
Πραγματι, οταν ειναι πατημενο το κουμπι της ανακυκλωσης, ο θορυβος ειναι κατα πολυ μειωμενος.
stamatis_vts - Δευ 02 Ιαν 2012, 21:05:04
Θέμα δημοσίευσης:
βγαλε το μπουτον της ανακυκλωσης απο την κονσολα και αποσυνδεσε το φις...
Sotiris S. - Δευ 02 Ιαν 2012, 22:10:34
Θέμα δημοσίευσης:
Απο περιεργεια κατεβηκα τωρα στο γκαραζ και εβγαλα το φις της ανακυκλωσης, και πραγματι σταματησε ο θορυβος! Το 4 λοιπον λυθηκε! Very happy
Lef205 - Τρι 03 Ιαν 2012, 00:36:55
Θέμα δημοσίευσης:
βαλε στα φορουμ μια αγγελια για καντρα και σιγουρα το πολυ σε 2-3 μερες θα εχεις βρει.
Μαλλον προγραμμα εχεις, ο κοφτης αποκλειεται να μετατοπιστικε μονος του 300 στροφες πανω.
z@ck! - Τρι 03 Ιαν 2012, 06:46:05
Θέμα δημοσίευσης:
και τα λαστιχα σου ειναι λαθος..... ειναι πιο μεγαλα απο το κανονικο (γιατι αυτη η διασταση ειναι πιο κοινη-φτηνη) και για αυτο σου δειχνει λαθος ...
stamatis_vts - Τρι 03 Ιαν 2012, 11:08:04
Θέμα δημοσίευσης:
btw βαλτου μια τετραδα λευκες ραλλοζαντες και θα ειναι φουλ αλητηριο... Laughing
Sotiris S. - Τρι 03 Ιαν 2012, 11:52:11
Θέμα δημοσίευσης:
Νατο το καμαρι μου...ειπαμε ειναι εντελως μαμα!!!Very happy



Uploaded with ImageShack.us
Sotiris S. - Τρι 03 Ιαν 2012, 18:05:14
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον εβγαλα ακρη. Τα οργανα τελικα ειναι απο Saxo VTs με μπλε φοντο...συνεχιζω ωστοσο να ψαχνω τα ραλισια με μαυρο φοντο... Rolling eyes
sotos 106xs - Τετ 04 Ιαν 2012, 01:20:32
Θέμα δημοσίευσης:
Sotiris S. έγραψε:
Απεκτησα ενα 16V Rallye του 99 και εχω καποιες αρχικες αποριες...

1.Δεν υπαρχει φωτισμος στα χειριστηρια του καλοριφερ(κρυο-ζεστο,ποδια-παρμπριζ-κεφαλι, και σκαλα ανεμιστηρα)

Ελυσα λοιπον το σημειο νομιζοντας οτι εχει καει η λαμπα...αλλα δεν υπαρχει καν καλωδιωση που να πηγαινει στο συγκεκριμενο σημειο!
Το εχει συναντησει κανεις αυτο?

2. Η θερμοκρασια λαδιου λειτουργει κανονικα μονο που το ευρος λειτουργιας του δεικτη βρισκεται πολυ χαμηλοτερα απο το κανονικο. Δηλαδη η βελονα ξεκιναει πολυ κατω απο την πρωτη γραμμη, και στο μεγιστο φτανει αναμεσα στην πρωτη και την μεσαια γραμμη.

3. Ενω το αυτοκινητο δεν εχει προγραμμα (ειναι τελειως μαμα) ο κοφτης επεμβαινει στις 7.500 ενω το ρελαντι ακομα και ζεστο βρισκεται στις 1050-1100 ενω το ταχυμετρο κλεβει παντου +10χλμ/ωρα- το μετρησα με gps.




+1 για ότι έχουν πεί τα παιδιά νωρίτερα.
Για την θερμοκρασία λαδιού που αναφέρεις τώρα-αν υποθέσουμε ότι το όργανο δεν θα έχει πρόβλημα-λογικά μιλάς για αυτές τις μέρες που έχει σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες οπότε και ο δείκτης ίσως σωστά να μην ανεβαίνει παραπάνω.Αν πήρες πρόσφατα το αυτοκίνητο δεν θα έχεις προλάβει πιστεύω να δείς την συμπεριφορά του σε ζεστό καιρό.Και στα δύο 106 ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού ξεκινάει απο πολύ χαμηλά και σταδιακά μού ανεβαίνει-αυτές τις μέρες ούτε μέχρι την μέση-με πιο ζεστό καιρό στο XSi την ξεπερνάει μετά απο ζόρια.Έχω την εντύπωση ότι έχει τον ίδιο αισθητήρα θερμοκρασίας λαδιού και το XSi και το 16v-σύμφωνα με το service box-(αν κάνω λάθος ας με διορθώσει ο Ζάχος)οπότε αν δεν υπάρχει πρόβλημα με το όργανο,τότε ίσως είναι σωστή η ένδειξη που σού δείχνει.
Όσον αφορά ταχύμετρο και στροφόμετρο-δεν ξέρω κατά πόσο είναι συμβατά μεταξύ τους rallye/vts-αλλά όταν είναι όλα σβηστά έχεις προσέξει σε ποιο σημείο κάθονται οι δείκτες?Μήπως κάθονται πιο πάνω απ'όσο πρέπει αφού ομολογουμένος είναι πειραγμένο?


Υ.Γ.
Κούκλα το rallaki Cool
Sotiris S. - Τετ 04 Ιαν 2012, 08:07:08
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα Σωτο και ευχαριστω!
Οριστε μια φωτο απο τα οργανα..ειναι απο σαξο, οπως βλεπετε.
Η θερμοκρασια λαδιου ξεκιναει απο εκει που βλεπετε, δεν φαινεται καν! και σιγα σιγα ανεβαινει μεχρι την πρωτη γραμμη, μετα απο μια ωρα λειτουργειας με σκισιμο...
Επισης το στροφομετρο καθεται λιιιγο πιο πανω απο το 0 rpm.



Uploaded with ImageShack.us
sotos 106xs - Τετ 04 Ιαν 2012, 10:23:47
Θέμα δημοσίευσης:
Σωτήρη μάλλον ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού έχει πρόβλημα.....
Το στροφόμετρο κάθεται σχετικά καλά,το ταχύμετρο ίσως είναι κάπως χαμηλά και...σίγουρα το καντράν είναι πειραγμένο...οπότε καλύτερα για να είσαι ήσυχος προχώρα στην λύση για άλλο. Wink
(Μέσα απο το forum μπορεί να βρεθεί κάτι,διαφορετικά αν είσαι Αθήνα στα μεταχειρισμένα θα υπάρχει κάτι αλλά σε διαφορετική τιμή...)
Sotiris S. - Πεμ 05 Ιαν 2012, 13:30:54
Θέμα δημοσίευσης:
Λυθηκε και το θεμα του κοντερ και θερμοκρασιας λαδιου!
Βρηκα καντραν με μαυρο φοντο και τα παντα πλεον λειτουργουν αψογα, και μετρησα και με gps, στα 100 κοντερ 98 πραγματικα! Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr