PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Subaru Impreza 1.6 Ts S-turbo...

Vini - Παρ 02 Αύγ 2002, 11:48:09
Θέμα δημοσίευσης: Subaru Impreza 1.6 Ts S-turbo...
Διάβαζα σε όλα τα site ότι το συγκεκριμένο κοστίζει περί τα 7500000 και έχει:

Κυβισμός (κ.εκ.): 1597 Κύλινδροι: 4
Διάταξη κυλίνδρων: Ε Βαλβίδες ανά κύλινδρο: 4
Ισχύς ECE (HP)/στροφές: 143/4900
Ροπή ECE (Kgm)/στροφές: 21,9/3850
Φρένα (εμπρός/πίσω): Δίσκοι/Ταμπούρα 8O 8O 8O 8O
Βάρος (κιλά): 1255kgr Surprised Surprised Surprised
Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0-100 (δευτ.): 9,4 Confused
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα): 194 Confused

Μπορεί κανείς να βγάλει άκρη με τα παραπάνω?
Το TURBO που στην ευχή είναι?
Τα 143 άλογα μήπως την έκαναν λαμόγια?
Ποιο αργό από το 206/1600 (1150kgr) που είναι και χωρίς TURBO?
Και με ταμπούρα πίσω?
Και 7.500.000εκ?

Για πείτε απόψεις?
Tι γίνεται εδώ?
theflame - Παρ 02 Αύγ 2002, 12:36:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: Subaru Impreza 1.6 Ts S-turbo...
Vini έγραψε:
Διάβαζα σε όλα τα site ότι το συγκεκριμένο κοστίζει περί τα 7500000 και έχει:

Κυβισμός (κ.εκ.): 1597 Κύλινδροι: 4
Διάταξη κυλίνδρων: Ε Βαλβίδες ανά κύλινδρο: 4
Ισχύς ECE (HP)/στροφές: 143/4900
Ροπή ECE (Kgm)/στροφές: 21,9/3850
Φρένα (εμπρός/πίσω): Δίσκοι/Ταμπούρα 8O 8O 8O 8O
Βάρος (κιλά): 1255kgr Surprised Surprised Surprised
Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0-100 (δευτ.): 9,4 Confused
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα): 194 Confused

Μπορεί κανείς να βγάλει άκρη με τα παραπάνω?
Το TURBO που στην ευχή είναι?
Τα 143 άλογα μήπως την έκαναν λαμόγια?
Ποιο αργό από το 206/1600 (1150kgr) που είναι και χωρίς TURBO?
Και με ταμπούρα πίσω?
Και 7.500.000εκ?

Για πείτε απόψεις?
Tι γίνεται εδώ?


Vini ρίξε μία ματιά στη ροπή 21,9 έναντι με 14,9 νομίζω, εκεί είναι το TURBO το οποίο είναι light. Υπάρχει από την ίδια την Subaru κιτ για θεαματική αύξηση ισχύος, νομίζω στους 4Τ είχε τεστ.
Όσο για τις επιδόσεις: τετρακίνηση speaking... Wink
Vini - Παρ 02 Αύγ 2002, 12:50:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τα είδα αυτά...αλλά είναι επιδόσεις αυτές για turbo κινητήρα και 143 άλογα?
chatasos - Παρ 02 Αύγ 2002, 13:02:21
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεί να έχουν χαμηλά την πίεση του turbo (<0.8 bar) για λόγους
αξιοπιστίας, κατανάλωσης, φιλικότητας...
Πάντως σίγουρα η Ελληνική αντιπροσωπία βγάζει το ίδιο μοντέλο
και με περισσότερους ίππους (ίσως και μεγαλύτερη τουρμπίνα?).

Για μένα αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι η τετρακίνηση.
Εκεί είναι όλα τα λεφτά....
Anonymous - Παρ 02 Αύγ 2002, 15:05:57
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:

Πλέον το SUBARU IMPREZA 1.6 S-TURBO βγαίνει με 180 άλογα!!!!! 8O

Επιδόσεις βέβαια δεν έχω μάθει ακόμη αλλά όταν μάθω θα σας ενημερώσω!!!

Αλλαγές δεν έγιναν μόνο στο S-TURBO αλλάκ στις άλλες εκδόσεις του IMPREZA όπως:
WRX:από 218hp σε 260hp
WRX STI:από 280hp σε 330hp( 8O )
Slash - Παρ 02 Αύγ 2002, 15:06:07
Θέμα δημοσίευσης:
Επιλογή τετρακούνας για μένα πάντως αποτελεί το MItsubishi Evo 7 στην άγρια μορφή του Extreme με 360 ίππους.
theflame - Παρ 02 Αύγ 2002, 15:17:08
Θέμα δημοσίευσης:
Predator έγραψε:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:

Πλέον το SUBARU IMPREZA 1.6 S-TURBO βγαίνει με 180 άλογα!!!!! 8O

Επιδόσεις βέβαια δεν έχω μάθει ακόμη αλλά όταν μάθω θα σας ενημερώσω!!!

Αλλαγές δεν έγιναν μόνο στο S-TURBO αλλάκ στις άλλες εκδόσεις του IMPREZA όπως:
WRX:από 218hp σε 260hp
WRX STI:από 280hp σε 330hp( 8O )

Φίλε Predator πιθανός αναφέρεσαι στο κιτ που γράφω και εγώ πιο πάνω. Δεν είναι νέες βελτιωμένες εκδόσεις αλλά κατ' επιλογή αναβάθμιση στα υπάρχοντα μοντέλα. Μπορείς να τα αγοράσεις και έτοιμα από το εργοστάσιο. Wink
Anonymous - Παρ 02 Αύγ 2002, 15:18:04
Θέμα δημοσίευσης:
Slash έγραψε:
Επιλογή τετρακούνας για μένα πάντως αποτελεί το MItsubishi Evo 7 στην άγρια μορφή του Extreme με 360 ίππους.


Φίλε Slash απλά σου αναφέρω ότι η ιπποδύναμη των 330 ίππων του STI είναι ανακοίνωση της SUBARU!!!Oι "κακές γλωσσες" μιλάνε για ιπποδύναμη που πλησιάζει τους 380 ίππους!!!!!!
Χώρια που η SUBARU έχει τη κορυφαία τετρακίνηση που μπορείς να βρείς σε αμάξι!!! Wink
Anonymous - Παρ 02 Αύγ 2002, 15:26:51
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Predator έγραψε:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:

Πλέον το SUBARU IMPREZA 1.6 S-TURBO βγαίνει με 180 άλογα!!!!! 8O

Επιδόσεις βέβαια δεν έχω μάθει ακόμη αλλά όταν μάθω θα σας ενημερώσω!!!

Αλλαγές δεν έγιναν μόνο στο S-TURBO αλλάκ στις άλλες εκδόσεις του IMPREZA όπως:
WRX:από 218hp σε 260hp
WRX STI:από 280hp σε 330hp( 8O )

Φίλε Predator πιθανός αναφέρεσαι στο κιτ που γράφω και εγώ πιο πάνω. Δεν είναι νέες βελτιωμένες εκδόσεις αλλά κατ' επιλογή αναβάθμιση στα υπάρχοντα μοντέλα. Μπορείς να τα αγοράσεις και έτοιμα από το εργοστάσιο. Wink


Απ'όσο ξέρω σταμάτησαν να παράγονται οι προηγούμενες εκδόσεις!!!
Μπορεί βεβαια να κάνω κ λάθος!Αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά το άρθρο που μίλαγε για αύξηση των τιμών στα συγκεκριμένα μοντέλα λόγω της αναβάθμισείς τους!!!

Θα το ψάξω κ άλλο κ θα επανέλθω!!!
theflame - Παρ 02 Αύγ 2002, 15:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
Predator έγραψε:
theflame έγραψε:
Predator έγραψε:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:

Πλέον το SUBARU IMPREZA 1.6 S-TURBO βγαίνει με 180 άλογα!!!!! 8O

Επιδόσεις βέβαια δεν έχω μάθει ακόμη αλλά όταν μάθω θα σας ενημερώσω!!!

Αλλαγές δεν έγιναν μόνο στο S-TURBO αλλάκ στις άλλες εκδόσεις του IMPREZA όπως:
WRX:από 218hp σε 260hp
WRX STI:από 280hp σε 330hp( 8O )

Φίλε Predator πιθανός αναφέρεσαι στο κιτ που γράφω και εγώ πιο πάνω. Δεν είναι νέες βελτιωμένες εκδόσεις αλλά κατ' επιλογή αναβάθμιση στα υπάρχοντα μοντέλα. Μπορείς να τα αγοράσεις και έτοιμα από το εργοστάσιο. Wink


Απ'όσο ξέρω σταμάτησαν να παράγονται οι προηγούμενες εκδόσεις!!!
Μπορεί βεβαια να κάνω κ λάθος!Αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά το άρθρο που μίλαγε για αύξηση των τιμών στα συγκεκριμένα μοντέλα λόγω της αναβάθμισείς τους!!!

Θα το ψάξω κ άλλο κ θα επανέλθω!!!


Αν έχεις τους 4Τ σε συγκριτικό με το Skoda Octavia 1.8T γράφει λεπτομέριες σχετικά. Και στο συγκριτικό με το EVO VII νομίζω.
Θα το ψάξω και εγώ αλλά μετά τις... διακοπές. Την κάνω σήμερα :D
Miltellas - Κυρ 04 Αύγ 2002, 03:15:07
Θέμα δημοσίευσης:
Για μένα η τετρακίνηση έχει νόημα μόνο με πάρα πολλούς ίππους (>200). Ειδάλλως με ένα καλό γαλλικό μπροσθοκίνητο στις στροφές πετάς τα μάτια στα τετρακίνητα. Η τετρακίνηση με τους πολλούς ίππους είναι στο στοιχείο της, εκεί που τα μπροστοκίνητα (με πολλούς ίππους) δυσκολεύονται να περάσουν τη δύναμή τους ακόμη και στο στεγνό.
Η περισσότερη ασφάλεια σε βρεγμένο δρόμο δεν είναι λόγος να χωθώ 7,5εκ και βάλε, και να με περνάνε σα σταματημένο στις στροφές τα 206GTi και τα Clio 2.0. Να μην πω για τα Rallye ή τα χαμηλωμένα 206 1.6 16V...

Κοντολογής, το 1.6 με Turbo, τετρακίνηση και 143 ή και 180 ίππους με αφήνει παγερά αδιάφορο για τα λεφτά που ζητάνε. Ούτε να διανοηθώ να πέφτω σε καβλόγκαζους μπροστοκίνητους των 4 και 5εκ (Rallye, 206 1.6) και να με πατάνε στις στροφές με μισά λεφτά κι εγώ να παρακαλάω να βρέξει...
pugsang - Δευ 05 Αύγ 2002, 14:38:38
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπική εμπειρια με Impreza 1.6:

Πηγαίνοντας για Χαλκίδα μετα το στένεμα της Μαλακασας βλεπω μπροστά ενα Impreza 1.6 180PS αυτό έγραφε στο πλάι με τεραστια αυτοκόλλητα γράμματα.Μαλλον θα ηταν κανενα test drive car.Ευκαιρια λεω να δουμε τι κανει το 1.6.Το στρωνω στο κυνήγι ανοιγει και αυτος τον εχω για κανα 2λεπτο προφυλακτήρες με ταχυτητες γυρω στα 200-210 (κοντερ).Φανηκε ή να μην ειχε αλλα ή οτι εκανε την πλακα του.Αν δεν ασχολιοταν μαζι μου εχει καλως.Αν ομως οντως προσπαθούσε τοτε κρίμα τα λεφτα.Παντως και απο ρεπριζ δεν ελεγε πολλα πραγματα
theflame - Τρι 06 Αύγ 2002, 06:24:46
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Για μένα η τετρακίνηση έχει νόημα μόνο με πάρα πολλούς ίππους (>200). Ειδάλλως με ένα καλό γαλλικό μπροσθοκίνητο στις στροφές πετάς τα μάτια στα τετρακίνητα. Η τετρακίνηση με τους πολλούς ίππους είναι στο στοιχείο της, εκεί που τα μπροστοκίνητα (με πολλούς ίππους) δυσκολεύονται να περάσουν τη δύναμή τους ακόμη και στο στεγνό.
Η περισσότερη ασφάλεια σε βρεγμένο δρόμο δεν είναι λόγος να χωθώ 7,5εκ και βάλε, και να με περνάνε σα σταματημένο στις στροφές τα 206GTi και τα Clio 2.0. Να μην πω για τα Rallye ή τα χαμηλωμένα 206 1.6 16V...

Κοντολογής, το 1.6 με Turbo, τετρακίνηση και 143 ή και 180 ίππους με αφήνει παγερά αδιάφορο για τα λεφτά που ζητάνε. Ούτε να διανοηθώ να πέφτω σε καβλόγκαζους μπροστοκίνητους των 4 και 5εκ (Rallye, 206 1.6) και να με πατάνε στις στροφές με μισά λεφτά κι εγώ να παρακαλάω να βρέξει...


Σωστός....
Όταν οι ίπποι ανά τροχό ξεπερνάνε τους 100 έχει νόημα να τους μοιράσεις σε περισσότερους από 2 τροχούς. Τώρα βέβαια με την ελληνική άσφαλτο ίσως και με κάτι λιγότερο αλλά:
Θέλει, έχω την αίσθηση έχοντας μικρή πείρα από τετρακίνηση, προσοχή καθώς το αμάξι πατάει πιο "άνετα" και οδηγείτε με λιγότερο "άγχος" από τον οδηγό με αποτέλεσμα να μαζεύει πιο εύκολα χιλιόμετρα. Τα φρένα όμως είναι φρένα, και εκεί η τετρακίνηση δεν έχει και πολλά να πει.
Πιο απλά, το αμάξι θα μπει στη στροφή με περισσότερα γιατί θα έχει καλύτερο πάτημα, πριν τη στροφή όμως δεν θα έρχεται και αντίστοιχα με περισσότερα; Άρα δεν θέλει και καλύτερο φρένο ή για να το πω πιο σωστά διαφορετικό τρόπο οδήγησης από απλό μπροσθοκίνητο;
christhehealer - Τρι 06 Αύγ 2002, 09:00:58
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχω προσωπική εμπειρία από Subaru (το δικό μου STI, δεν είναι ακόμα έτοιμο. Nα φανταστείτε ούτε τα ορυχεία δεν έχουν εξωρύξει το μέταλλο από το οποίο θα φτιαχτεί).

Φίλος όμως που μπήκε στο 1.6/180ps γέλαγε από το lag του turbo. Tο αυτοκίνητο μου είπε ότι δεν πάει με τίποτα. Πολλά άλογα για τον κυβισμό του. O φίλος μου βέβαια μέχρι πέρσι είχε fiat coupe 220ps και με αυτό το σύγκρινε.
theflame - Τρι 06 Αύγ 2002, 17:46:17
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Δεν έχω προσωπική εμπειρία από Subaru (το δικό μου STI, δεν είναι ακόμα έτοιμο. Nα φανταστείτε ούτε τα ορυχεία δεν έχουν εξωρύξει το μέταλλο από το οποίο θα φτιαχτεί).

Φίλος όμως που μπήκε στο 1.6/180ps γέλαγε από το lag του turbo. Tο αυτοκίνητο μου είπε ότι δεν πάει με τίποτα. Πολλά άλογα για τον κυβισμό του. O φίλος μου βέβαια μέχρι πέρσι είχε fiat coupe 220ps και με αυτό το σύγκρινε.


Πολλά άλογα αλλά δεν πάει με τίποτα; Τι έχασα;
ΑΑΑΑΑΑ το δικό σου STI είναι που κάνει παρέα στο δικό μου!!! Laughing
christhehealer - Πεμ 08 Αύγ 2002, 13:09:04
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Πολλά άλογα αλλά δεν πάει με τίποτα; Τι έχασα;


μεγάλη τουρμπίνα για να βγουν τα πολλά άλογα. Πολύ turbo lag. Σε εκίνηση τον έχεις κεράσει Ice Tea με γεύση Peugeot 206 εύκολα. Laughing Laughing Laughing Laughing
pezomania - Τρι 20 Αύγ 2002, 07:55:54
Θέμα δημοσίευσης:
Σε εκκίνηση το 206 ή σε ρεπρίζ ή σε τελικές θα κεράσει τσαγάκι το 1.6 με τα 180!! Όταν με το Octavia1.8 Τ με 150 άλογα και παραπάνω κιλά είμουνα δίπλα του μέχρι την 3η και μετά άρχιζε να μου ανοίγει Question Και μάλιστα ο Miltellas είχε γράψει ότι είμουνα και τυχερός, γιατί ο οδηγός του ήταν κουλός 8O Ενώ και τον ίδιο τον είχε περάσει ένα RS με τα 180 όπως μας είπε σαν σταματημένο!! Τώρα πώς το subarou με τα 180 το ξεσκίζουμε τόσο εύκολα;
Miltellas - Τρι 20 Αύγ 2002, 22:07:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που πιστεύω είναι ότι το Subaru δεν έχει τόσο καλούς 180 όσο το καταπληκτικό μοτέρ της VW. Είναι και 1600.. Δεν είναι μόνο πόση δύναμη βγάζει ένα μοτέρ, αλλά και με τί διάρκεια και με πόση ροπή. Είναι παράλογο να πιστεύουμε ότι με 118 ή 125 θα ανταγωνιστούμε τουρμπισμένο 1600. Μπορεί να έχουμε ίδιο 0-100 (λόγω διαφοράς βάρους) αλλά από κει και πάνω σίγουρα η τουρμπίνα θα κάνει τη διαφορά σε συνδυασμό με την υπερνικημένη αδράνεια μάζας που έχει το Subaru όταν ξεκινά από στάση. Όσο για ρεπρίζ ούτε κουβέντα...
pezomania - Τετ 21 Αύγ 2002, 07:18:47
Θέμα δημοσίευσης:
Απλώς να διευκρινήσω, ότι οι επιδόσεις που γράφει ο Νίκος στην αρχή είναι για το 1.6 Turbo με τα 143 άλογα ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ 180!!!!

Οι επιδόσεις με τα 180 (αν θυμάμαι καλά) είναι 0-100 : 8,2sec και τελική 225!
Miltellas - Τετ 21 Αύγ 2002, 14:59:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ουπς, μου διέφυγε.... Rolling eyes
Άρα τονίζω δύο φορές αυτά που έγραψα προηγουμένως! Wink
alemao - Σαβ 28 Δεκ 2002, 15:48:03
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά όσοι έχουν πάρει το Sturbo κλαίνει τα λεφτά τους. Πολλά προβλήματα + κάποια καμμένα μοτέρ. Όταν το turbo το βάζει Έλληνας, να γυρίζουμε την πλάτη και να φεύγουμε μακρυά! Evil Evil Evil
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr