PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πρωτογνωρο προβλημα σε 207 RC

τρελακιας - Κυρ 07 Αύγ 2011, 20:12:55
Θέμα δημοσίευσης: Πρωτογνωρο προβλημα σε 207 RC
Καλησπερα σας,ειμαι καινουριος στο forum αν και διαβαζω αρκετο καιρο τωρα δημοσιευσεις.
Εχω ενα 207 rc του 2009 με 22000 km κ πριν περιπου ενα μηνα βρισκομουν επαρχια.πηρα το αμαξι για 5 χλμ δρομο χαλαρα εκανα μια σταση 5 λεπτων με το αμαξι να δουλευει στο ρελαντι κ οταν ξαναξεκινησα το αμαξι ειχε πεθανει.σερνοταν κανονικα.δεν ειχε αναψει ουτε λαμπακι κινητηρα ουτε τιποτα στις ενδειξεις.επιστροφη αθηνα με πολυ ταλαιπωρια κ συνεργειο.βαλαμε διαγνωστικο κ ειχε γραψει μια βλαβη για μειγμα πολυ φτωχο.ελεγχος ολων των παραμετρων του αυτοκινητου καμια ανωμαλια στα νουμερα.το αυτοκινητο καποια στιγμη επανερχεται στα καλα του.2 μερες μετα παλι το ιδιο.παλι την ιδια βλαβη,κοιταμε σκαστρα(αλλαγμενη απο s3), αισθητηρα λαμδα κτλ ολα νορμαλ εκτος απο μια διαφορετικη τιμη στην θερμοκρασια νερου.αλλαζουμε αισθητηρα θερμοκρασιας νερου,το αμαξι δουλευει κανονικα.ταξιδι βορεια μια χαρα 500 km σταματαω σε φαναρι,παω να ξεκινησω παλι τα ιδια σερνοταν.επισκεψη σε αντιπροσωπεια το διαγνωστικο δεν βρισκει καμια βλαβη.αργοτερα κ μετα απο ψαξιμο το αυτοκινητο επανερχεται.εχω υποψιες απο την σκαστρα η απο την αντλια πιεσης καυσιμου.το αμαξι το παθαινει αυτο μονο οταν δουλευει ρελαντι.
Αν καποιος ειχε παρομοια βλαβη η γνωριζει κατι παρακαλω πολυ να δωσει τα φωτα του.
NoDsl - Κυρ 07 Αύγ 2011, 20:39:40
Θέμα δημοσίευσης:
τι ημερομηνία κατασκευής έχεις φίλε μου; Ποιον κωδικό ΑΚΡΙΒΩΣ είχε η βλάβη φτωχού μίγματος; Ευχαριστώ.
τρελακιας - Κυρ 07 Αύγ 2011, 20:50:34
Θέμα δημοσίευσης:
τελη 2008,αν εννοεις για update εχει το τελευταιο,τωρα ακριβως δεν θυμαμαι τον κωδικο.εγραφε "σποραδικες βλαβες μειγμα πολυ φτωχο" στις 690 στροφες.
NoDsl - Κυρ 07 Αύγ 2011, 20:53:52
Θέμα δημοσίευσης:
καθε βλάβη έχει εναν κωδικό P0007 ας πούμε. Εσένα τι Pxxxx είχε;
giannis27 - Κυρ 07 Αύγ 2011, 20:55:51
Θέμα δημοσίευσης:
System too lean at idle?
τρελακιας - Κυρ 07 Αύγ 2011, 21:05:17
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο σου λεω δεν θυμαμαι τον κωδικο.ειναι 6-7 πραγματα που μπορει να φταινε οπως λαμδα,μπεκ,αντλια πιεσης αλλα θες 2000 ευρω να τ αλλαξεις ολα.κ το περιεργο ειναι οτι την τελευταια φορα που το εκανε το διαγνωστικο δεν εβγαλε βλαβη.
recife_rallye - Κυρ 07 Αύγ 2011, 21:13:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρωτογνωρο προβλημα σε 207 RC
τρελακιας έγραψε:
Καλησπερα σας,ειμαι καινουριος στο forum αν και διαβαζω αρκετο καιρο τωρα δημοσιευσεις.
Εχω ενα 207 rc του 2009 με 22000 km κ πριν περιπου ενα μηνα βρισκομουν επαρχια.πηρα το αμαξι για 5 χλμ δρομο χαλαρα εκανα μια σταση 5 λεπτων με το αμαξι να δουλευει στο ρελαντι κ οταν ξαναξεκινησα το αμαξι ειχε πεθανει.σερνοταν κανονικα.δεν ειχε αναψει ουτε λαμπακι κινητηρα ουτε τιποτα στις ενδειξεις.επιστροφη αθηνα με πολυ ταλαιπωρια κ συνεργειο.βαλαμε διαγνωστικο κ ειχε γραψει μια βλαβη για μειγμα πολυ φτωχο.ελεγχος ολων των παραμετρων του αυτοκινητου καμια ανωμαλια στα νουμερα.το αυτοκινητο καποια στιγμη επανερχεται στα καλα του.2 μερες μετα παλι το ιδιο.παλι την ιδια βλαβη,κοιταμε σκαστρα(αλλαγμενη απο s3), αισθητηρα λαμδα κτλ ολα νορμαλ εκτος απο μια διαφορετικη τιμη στην θερμοκρασια νερου.αλλαζουμε αισθητηρα θερμοκρασιας νερου,το αμαξι δουλευει κανονικα.ταξιδι βορεια μια χαρα 500 km σταματαω σε φαναρι,παω να ξεκινησω παλι τα ιδια σερνοταν.επισκεψη σε αντιπροσωπεια το διαγνωστικο δεν βρισκει καμια βλαβη.αργοτερα κ μετα απο ψαξιμο το αυτοκινητο επανερχεται.εχω υποψιες απο την σκαστρα η απο την αντλια πιεσης καυσιμου.το αμαξι το παθαινει αυτο μονο οταν δουλευει ρελαντι.
Αν καποιος ειχε παρομοια βλαβη η γνωριζει κατι παρακαλω πολυ να δωσει τα φωτα του.



Μπορει να διαβαζεις καιρο το φορουμ,αλλα αν θεωρεις αυτο το προβλημα πρωτογνωρο,τοτε δε το διαβαζεις καλα...
Εισαι στο τελευταιο σταδιο του ξεχρονιστου μοτερ..κοψιμο πιεσης χωρις λαμπακια,δε φαινεται τιποτα στο διαγνωστικο της πεζο και το μονο που λεει ειναι πως το μιγμα ειναι πολυ φτωχο..εφυγες ΑΜΕΣΩΣ για χρονισμα!αν δεν το κανεις θα εχεις προβλημα μεγαλο..μεχρι και σπασιμο Crying or Very sad
τρελακιας - Κυρ 07 Αύγ 2011, 21:15:32
Θέμα δημοσίευσης:
το αμαξι χρονιστηκε αλλαχθηκε τεντωτηρας κ ξαναελεχθηκε μηπως εχασε το χρονισμα
giannis27 - Κυρ 07 Αύγ 2011, 21:45:23
Θέμα δημοσίευσης:
Διονύσηηηηηηηη
salex - Δευ 08 Αύγ 2011, 23:18:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μαρίνο, εκτός από όλα τα συμπτώματα του προβλήματός σου,
μήπως μπορείς να παραθέσεις και τις διορθωτικές ενέργειες που
έχετε δοκιμάσει μέχρι στιγμής;

Είναι αδύνατο να σου πει κανείς τί φταίει αν δεν γνωρίζουμε
τί έχει προηγηθεί στο συνεργείο.
τρελακιας - Παρ 12 Αύγ 2011, 20:15:59
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο εχουμε αλλαξει τον αισθητηρα θερμοκρασιας νερου,εχουμε κοιταξει το χρονισμα,ολους τους παραμετρους του κινητηρα,ελεγχθηκαν μια μια οι λειτουργιες των βαλβιβων απ το λαπτοπ.η σκαστρα (απο s3) φαινεται οκ αν κ την τελευταια φορα που εκανς το προβλημα το πηγα σε αντιπροσωπεια της επαρχιας κ μου ειπαν οτι οταν την εβγαλαν τους εμεινε στο χερι.τωρα το μονο που θα κανω μολις γυρισω απο διακοπες γιατι το αμαξι το κλειδωσα στο γκαραζ ειναι να βαλω τη μαμα σκαστρα πανω.ευχαριστω για το ενδιαφερον
τρελακιας - Παρ 12 Αύγ 2011, 20:16:24
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο εχουμε αλλαξει τον αισθητηρα θερμοκρασιας νερου,εχουμε κοιταξει το χρονισμα,ολους τους παραμετρους του κινητηρα,ελεγχθηκαν μια μια οι λειτουργιες των βαλβιβων απ το λαπτοπ.η σκαστρα (απο s3) φαινεται οκ αν κ την τελευταια φορα που εκανς το προβλημα το πηγα σε αντιπροσωπεια της επαρχιας κ μου ειπαν οτι οταν την εβγαλαν τους εμεινε στο χερι.τωρα το μονο που θα κανω μολις γυρισω απο διακοπες γιατι το αμαξι το κλειδωσα στο γκαραζ ειναι να βαλω τη μαμα σκαστρα πανω.ευχαριστω για το ενδιαφερον
recife_rallye - Σαβ 13 Αύγ 2011, 20:22:16
Θέμα δημοσίευσης:
τρελακιας έγραψε:
Στελιο εχουμε αλλαξει τον αισθητηρα θερμοκρασιας νερου,εχουμε κοιταξει το χρονισμα,ολους τους παραμετρους του κινητηρα,ελεγχθηκαν μια μια οι λειτουργιες των βαλβιβων απ το λαπτοπ.η σκαστρα (απο s3) φαινεται οκ αν κ την τελευταια φορα που εκανς το προβλημα το πηγα σε αντιπροσωπεια της επαρχιας κ μου ειπαν οτι οταν την εβγαλαν τους εμεινε στο χερι.τωρα το μονο που θα κανω μολις γυρισω απο διακοπες γιατι το αμαξι το κλειδωσα στο γκαραζ ειναι να βαλω τη μαμα σκαστρα πανω.ευχαριστω για το ενδιαφερον


Κοιτα και κατι τελευταιο...προσεξε τις στροφες του ρελαντι σου σε απολυτη ηρεμια!(αφου φυσικα το αφησεις να ζεσταθει και να πιασει την θερμοκρασια λειτουργιας).
Αν οι στροφες σου ειναι πανω απο 700 με 750(κοντα στις 850 δλδ),τοτε να ξερεις οτι εχεις ενα συμπτωμα απωλειας χρονισμου!(οπως ειναι και ολα τ αλλα) Wink

Να ξερεις πως οσο και να κοιταξεις τις τιμες των εκκκεντροφορων με το pps για την απωλεια χρονισμου,δε θα δεις τπτ γιατι ο εγκεφαλος διορθωνει αυτες τις τιμες για να λειτουργησει το μοτερ..

Ευχομαι να βοηθησα
τρελακιας - Σαβ 13 Αύγ 2011, 22:28:18
Θέμα δημοσίευσης:
Οι στροφες στο ρελαντι ειναι κανονικες.εκτος απο αυτο το σκαλωμα που τρωει, οταν δουλευει κανονικα το μοτερ ξυριζει.ανοιξαμε το μοτερ κ ξαναελεγξαμε το χρονισμα.παντως για να επιμενεις τοσο κατι θα εχεις κατα νου οποτε θα το κοιταξω παλι για να ειμαι τελειως σιγουρος οτι δεν εχει γινει μαλ***α.
τρελακιας - Δευ 24 Οκτ 2011, 17:31:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μετα απο πολυ καιρο παλι στο συνεργειο κ αφου αλλαχθηκε αντλια υψηλης κ καταλυτης το προβλημα ακομα παραμενει.θα το βαψω μπλε να το φουνταρω να τελειωνουμε!
MAD - Δευ 24 Οκτ 2011, 21:01:48
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις κανει update στο προγραμμα της peugeot?
τρελακιας - Τρι 25 Οκτ 2011, 19:02:44
Θέμα δημοσίευσης:
εχει το τελευταιο απ το εργοστασιο.ο μοναδικος που ανεβαζει πιεση ειμαι εγω.
Lefter1s RC - Τρι 25 Οκτ 2011, 21:08:59
Θέμα δημοσίευσης:
τρελακιας έγραψε:
ο μοναδικος που ανεβαζει πιεση ειμαι εγω.


Τι εννοεις?? Rolling eyes
τρελακιας - Τρι 25 Οκτ 2011, 21:22:54
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοω οτι μου ανεβαινει εμενα η πιεση, ενω το αμαξι δεν σηκωνει καθολου πιεση οταν το πιασει το προβλημα.αναλογα με τα κεφια του
NoDsl - Τετ 26 Οκτ 2011, 01:56:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το συνεργειο ειναι ιδιωτικό ή αντιπροσωπία; Με Lion έχετε μιλήσει;
Lefter1s RC - Τετ 26 Οκτ 2011, 11:11:51
Θέμα δημοσίευσης:
τρελακιας έγραψε:
Εννοω οτι μου ανεβαινει εμενα η πιεση, ενω το αμαξι δεν σηκωνει καθολου πιεση οταν το πιασει το προβλημα.αναλογα με τα κεφια του


To πιασα. Με το καλο η επισκευη φιλε. Wink
τρελακιας - Τετ 26 Οκτ 2011, 12:03:25
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ιδιωτικο ειναι.στην lion λενε να τα αλλαξουμε ολα να δουμε...
Ευχαριστω Λευτερη!
makis106 - Τετ 26 Οκτ 2011, 13:42:51
Θέμα δημοσίευσης:
τρελακιας έγραψε:
Σε ιδιωτικο ειναι.στην lion λενε να τα αλλαξουμε ολα να δουμε...
Ευχαριστω Λευτερη!

Αυτο θα πει ΔΙΑΓΝΩΣΗ!!!
τρελακιας - Σαβ 05 Νοέ 2011, 18:08:54
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα 2 μοιρες προπορεια ο εκ. εισαγωγης.τωρα μενει να δουμε γιατι ξεχρονιστηκε.ελαττωματικη καδενα,γραναζι του μεταβλητου η κατι αλλο.
recife_rallye - Σαβ 05 Νοέ 2011, 22:49:06
Θέμα δημοσίευσης:
Klaσσικη περιπυωση προβληματος χρονισμου και κλασσικη αντιμετωπιση του συνεργειου...(κοιτανε με το pps τις παραμετρους χωρις να ανοιγουν το καπακι)
Ηθελα να ξερα γιατι τους πιανει τοση ξεροκεφαλια Confused
αλλαξε σετ χρονισμου(μουαγιε στροφαλου,καδενα και τεντωτηρα)και καθαρισες Wink
τρελακιας - Κυρ 06 Νοέ 2011, 14:22:39
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι οτι ηταν ηδη αλλαγμενα κ τσεκαρισμενα.αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι την πρωτη φορα που το χρονιζουμε βγαζουμε τα εργαλεια ξεμπλοκαρουμε κ το στροφαλο φερνουμε 2 περιστροφες το μοτερ,ξαναμπλοκαρουμε μετραμε παλι με τα εργαλεια κ ειχε ξαναφυγει.
Η καδενα ηταν τεντωμενη τα ανταλλακτικα σχετικα καινουρια και δεν μπορουσαμε να δουμε τι εχει προβλημα(κ αν εχει προβλημα).
Μου μυριζει η καδενα η γραναζι μεταβλητου.
giannis27 - Κυρ 06 Νοέ 2011, 15:37:18
Θέμα δημοσίευσης:
επαναφέρατε/τσεκάρατε τον μεταβλητό πριν το χρόνισμα?
είδατε αν κουμπώνει καλά ο μεταβλητός?
τρελακιας - Κυρ 06 Νοέ 2011, 18:02:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα φαινοντουσαν μια χαρα.τωρα ο χρονος θα δειξει...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr