PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Χειρόφρενο ... απορίες

deppy - Δευ 20 Οκτ 2003, 08:07:05
Θέμα δημοσίευσης: Χειρόφρενο ... απορίες
Έχω παρατηρήσει, κατά τη γνώμη μου, μια περίεργη συμπεριφορά στο χειρόφρενο. Καταρχήν για να πιάσει σε κατηφόρα πρέπει να το τραβήξω μέχρι τη τελευταία σκάλα - κάποιες φορές φοβάμαι μην σπάσει με τη δύναμη που το τραβάω-, ενώ σε άλλα αυτοκίνητα εχω παρατηρήσει οτι κατι τετοιο δεν ειναι απαραιτητο και το χειροφρενο πιανει και σε ενδιάμεσες σκαλες. Αυτό το προβλημα με εχει φοβησει τοσο πολύ που αποφευγω να σταθμευω το αυτοκινητο σε κατηφορικους δρομους. Το δευτερο που με προβληματιζει είναι οτι όταν το χειροφρενο ειναι κατεβασμενο, είναι πολύ χαλαρο και μαλιστα μπορω με μεγαλη ευκολια να το κινω πανω-κατω. Ειναι συνηθισμενη αυτη η συμπεριφορα ή μηπως το χειροφρενο εχει καποιο προβλημα?
nik7 - Δευ 20 Οκτ 2003, 08:17:38
Θέμα δημοσίευσης:
na min se fovizei ... an fovase poli na pas stin peugeot kai na tous peis na sto sfiksoun ligo... den nomizo oti tha sou zitisoun kan ergatika....

oso gia tis anifores na min fovase an vazeis kai taxitita afou sviseis to aftokinito.... an ise me tin mouri se anifora tote tha vazeis proti an ise se katifora tha vazeis opisthen.... diladi tin anapodi taxitita apo ekei pou tha exei tin tasi to aftokinito na paei.....
Vaggelis - Δευ 20 Οκτ 2003, 09:10:35
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ, μάλλον χρειάζεται λίγο δέσιμο το χειρόφρενο.......
Μήπως ...παίζεις μαζί του στις στροφές;;; Twisted evil Wink
deppy - Δευ 20 Οκτ 2003, 11:08:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ειμαι νεα οδηγος. Δεν κανω τετοια...
Vaggelis - Δευ 20 Οκτ 2003, 13:12:20
Θέμα δημοσίευσης:
deppy έγραψε:
Ειμαι νεα οδηγος. Δεν κανω τετοια...


...και έχεις 16βάλβιδο 206 (προφανώς 1600.....);;;;;;;;
Μπράαααααβοοοοο.......;;;;;!!!!!
pezomania - Δευ 20 Οκτ 2003, 13:32:54
Θέμα δημοσίευσης:
Deppy μην ανησυχείς!!! Είναι που έχεις δισκόφρενα πίσω!!!

Έχει τελείως διαφορετική αίσθηση το χειρόφρενο εάν έχεις ταμπούρα και αν έχεις δισκόφρενα!!! Το έψαξα, γιατί στην αρχή και εγώ παραξενεύτηκα.
deppy - Δευ 20 Οκτ 2003, 16:24:45
Θέμα δημοσίευσης:
Μα υποτιθεται οτι θα επρεπε να εχει καλυτερη συμπεριφορα λογω της υπαρξης δισκοφρενων. Εδω φαινεται να ισχυει το αντιθετο.
Αυτο που ανεφερα σε προηγουμενο μηνυμα για το χειροφρενο το εχω παρατηρησει σε μοντελο αλλης εταιριας(seat) με δισκοφρενα πισω.

Παντως εξακολουθει να μου κανει εντυπωση το ολο θεμα.

Ειμαι η μονη που το εχει παρατηρησει?? Crying or Very sad
deppy - Δευ 20 Οκτ 2003, 16:34:43
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
deppy έγραψε:
Ειμαι νεα οδηγος. Δεν κανω τετοια...


...και έχεις 16βάλβιδο 206 (προφανώς 1600.....);;;;;;;;
Μπράαααααβοοοοο.......;;;;;!!!!!



Σωστα το μαντεψες... ενα συμπαθητικο γαλαζιο 1,6 XS, το οποιο ταλαιπωρειται που και που λογω της απειριας μου. Αλλα που θα μου παει, θα διορθωθω και τοτε ποιος μας πιανει!!
Skopeliths - Δευ 20 Οκτ 2003, 17:18:14
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα και έχω ταμπούρα πίσω!Για να πιάσει πρέπει να το σηκώσεις μέχρι το τέλος!Και μου τη δίνει γιατί είναι πολύ ψηλά...
GIANNIS206 - Δευ 20 Οκτ 2003, 17:54:00
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σου deppy.Εγώ ζήτησα στο συνεργείο να μου το ρυθμίσουν όπως θέλω!Έτσι και έγινε και τώρα πιάνει πιο καλά!
Μένω σε ανηφορικό μέρος και το είχα πρόβλημα αυτό!
DimiP - Δευ 20 Οκτ 2003, 20:08:18
Θέμα δημοσίευσης:
ενα σφιξιματακι θελει το χειροφρενο (μαζεμα του συρματοσχοινου) και θα αποκτησει σφικτη αισθηση.
παντως οσο περισσοτερο το τραβαει κανεις και το σηκωνει ολο και πιο ψηλα, τοσο το ξεχαρβαλωνει...
ενα σφιξιματακι και θα ειναι οκ.
Miltellas - Τρι 21 Οκτ 2003, 02:04:52
Θέμα δημοσίευσης:
Το χειρόφρενο ρυθμίζεται αλλά όπως και να έχει στα αυτοκίνητα με ταμπούρα πίσω είναι πάντα σαφώς δυνατότερο και αμεσότερο από ότι με δισκόφρενα. Γι αυτό άλλωστε στα αγωνιστικά βάζουν υδραυλικό χειρόφρενο. Wink
TopGear - Κυρ 11 Δεκ 2011, 03:43:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ό,τι λέει η Deppy πάνω πάνω. Έγω το ίδιο θέμα (βέβαια εγώ έχω ταμπούρα πίσω). Το αμάξι έχει κάνει 80.000χλμ περίπου.

Και συγκεκριμένα, γύρισα πριν λίγο και βρήκα πάρκινγκ σε ανηφόρα. Μόλις πάρκαρα και σήκωσα χειρόφρενο, είδα ότι το αμάξι γλιστρούσε ελαφρά πίσω. Χρειάστηκε να βάλω πρώτη (με σβηστή μηχανή εννοείται) και δεν έφευγε, ωστόσο είπα να μην το ρισκάρω και συνέχισα να ψάχνω πάρκινγκ κι ας βρίσκεις πολύ δύσκολα τέτοια ώρα.

Προφανώς θέλει σφίξιμο και το νιώθω κι εγώ γιατί το σηκώνω ψηλά για να πιάσει ακόμη και σε πιο επίπεδους δρόμους. Να το πάω να το σφίξω σε καμιά αντιπροσωπεία; Χρόνος και κόστος; Κάποιος είπε εργατικά λογικά δε θα πάρουν, αλλά ποτέ δεν ξέρεις σε τέτοιες εποχές πόσο τσίπικες έχουν γίνει οι αντιπροσωπείες.

Ερώτηση 2: άλλαξα τακάκια μπροστά και τάπες πίσω κατά τον Απρίλιο (και υγρά φρένων εννοείται). Τον τελευταίο μήνα παρατήρησα, πώς τη στιγμή που κατεβάζω το χειρόφρενο για να ξεκινήσω και κυρίως αν το αμάξι είναι σε κατηφόρα, ότι ακούγεται από πίσω (πιθανώς δεξιά), ένα ντουπ έντονο λες και τη στιγμή που λύνει το χειρόφρενο θα τα ξηλώσει όλα και θα φύγουν κι οι ρόδες μαζί. Παίζει να είναι κάτι ή επειδή δένει σχετικά ψηλά το κάνει αυτό; Και τη στιγμή που ξεκινάω, νιώθω την πίσω ρόδα στα πρώτα 3 μέτρα (όχι παραπέρα), λες και ταλαντεύεται, αλλά παίζει να είναι και ιδέα μου γιατί στην πορεία δε συμβαίνει κάτι. Ιούνιο-Ιούλιο που'χα πάει το αμάξι στον αμορτισερά απλά για μια μέτρηση πριν τις διακοπές, το βρήκε σε άριστη κατάσταση και ο άξονας δεν είχε κανένα πρόβλημα.
Manos206 - Κυρ 11 Δεκ 2011, 12:58:13
Θέμα δημοσίευσης:
Πηγαινε και σφιξε το στην αντιπροσωπεια. Ειναι υποθεση 5-10 λεπτων. Εγω οταν το πηρα ο προηγουμενος το ειχε σε φαση που μπορουσες να το χρησιμοποιησεις και σαν τεμπελη οταν ηταν τραβηγμενο Razz πηγα στην αντιπροσωπεια και το ρυθμισα στα 2 κλικ κοκαλο Wink
action_peugeot - Κυρ 11 Δεκ 2011, 22:23:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χειρόφρενο ... απορίες
deppy έγραψε:
Έχω παρατηρήσει, κατά τη γνώμη μου, μια περίεργη συμπεριφορά στο χειρόφρενο. Καταρχήν για να πιάσει σε κατηφόρα πρέπει να το τραβήξω μέχρι τη τελευταία σκάλα - κάποιες φορές φοβάμαι μην σπάσει με τη δύναμη που το τραβάω-, ενώ σε άλλα αυτοκίνητα εχω παρατηρήσει οτι κατι τετοιο δεν ειναι απαραιτητο και το χειροφρενο πιανει και σε ενδιάμεσες σκαλες. Αυτό το προβλημα με εχει φοβησει τοσο πολύ που αποφευγω να σταθμευω το αυτοκινητο σε κατηφορικους δρομους. Το δευτερο που με προβληματιζει είναι οτι όταν το χειροφρενο ειναι κατεβασμενο, είναι πολύ χαλαρο και μαλιστα μπορω με μεγαλη ευκολια να το κινω πανω-κατω. Ειναι συνηθισμενη αυτη η συμπεριφορα ή μηπως το χειροφρενο εχει καποιο προβλημα?

Είναι υπόθεση πέντε λεπτών άδικα ταλαιπωρείσαι
TopGear - Δευ 12 Δεκ 2011, 02:13:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χειρόφρενο ... απορίες
action_peugeot έγραψε:
deppy έγραψε:
Έχω παρατηρήσει, κατά τη γνώμη μου, μια περίεργη συμπεριφορά στο χειρόφρενο. Καταρχήν για να πιάσει σε κατηφόρα πρέπει να το τραβήξω μέχρι τη τελευταία σκάλα - κάποιες φορές φοβάμαι μην σπάσει με τη δύναμη που το τραβάω-, ενώ σε άλλα αυτοκίνητα εχω παρατηρήσει οτι κατι τετοιο δεν ειναι απαραιτητο και το χειροφρενο πιανει και σε ενδιάμεσες σκαλες. Αυτό το προβλημα με εχει φοβησει τοσο πολύ που αποφευγω να σταθμευω το αυτοκινητο σε κατηφορικους δρομους. Το δευτερο που με προβληματιζει είναι οτι όταν το χειροφρενο ειναι κατεβασμενο, είναι πολύ χαλαρο και μαλιστα μπορω με μεγαλη ευκολια να το κινω πανω-κατω. Ειναι συνηθισμενη αυτη η συμπεριφορα ή μηπως το χειροφρενο εχει καποιο προβλημα?

Είναι υπόθεση πέντε λεπτών άδικα ταλαιπωρείσαι


Η πιο αργοπορημένη απάντηση ever! Laughing Laughing

Πιθανότατα θα'χει αλλάξει και αμάξι μέχρι τώρα. Very happy

No offence, right? Wink
reselie-206 - Δευ 12 Δεκ 2011, 09:13:06
Θέμα δημοσίευσης:
a)Βγάζεις τη βίδα τόρξ πίσω απο το πλαστικό που καλύπτει το χειρόφρενο..
b)βγάζεις το πλαστικό,
c)σφίγγεις το παξιμάδι στη διχάλα που κρατάει τα συρματόσχοινα εώς να τεντώσει ελάχιστα(να μην έχει μπόσικα) αλλα ταυτόχρονα να μη τραβάει τα σύρματα.
d)βάζεις πίσω το πλαστικό
e)σφίγγεις τη βίδα τόρξ
DONE!
TopGear - Δευ 12 Δεκ 2011, 16:04:12
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Ό,τι λέει η Deppy πάνω πάνω. Έγω το ίδιο θέμα (βέβαια εγώ έχω ταμπούρα πίσω). Το αμάξι έχει κάνει 80.000χλμ περίπου.

Και συγκεκριμένα, γύρισα πριν λίγο και βρήκα πάρκινγκ σε ανηφόρα. Μόλις πάρκαρα και σήκωσα χειρόφρενο, είδα ότι το αμάξι γλιστρούσε ελαφρά πίσω. Χρειάστηκε να βάλω πρώτη (με σβηστή μηχανή εννοείται) και δεν έφευγε, ωστόσο είπα να μην το ρισκάρω και συνέχισα να ψάχνω πάρκινγκ κι ας βρίσκεις πολύ δύσκολα τέτοια ώρα.

Προφανώς θέλει σφίξιμο και το νιώθω κι εγώ γιατί το σηκώνω ψηλά για να πιάσει ακόμη και σε πιο επίπεδους δρόμους. Να το πάω να το σφίξω σε καμιά αντιπροσωπεία; Χρόνος και κόστος; Κάποιος είπε εργατικά λογικά δε θα πάρουν, αλλά ποτέ δεν ξέρεις σε τέτοιες εποχές πόσο τσίπικες έχουν γίνει οι αντιπροσωπείες.

Ερώτηση 2: άλλαξα τακάκια μπροστά και τάπες πίσω κατά τον Απρίλιο (και υγρά φρένων εννοείται). Τον τελευταίο μήνα παρατήρησα, πώς τη στιγμή που κατεβάζω το χειρόφρενο για να ξεκινήσω και κυρίως αν το αμάξι είναι σε κατηφόρα, ότι ακούγεται από πίσω (πιθανώς δεξιά), ένα ντουπ έντονο λες και τη στιγμή που λύνει το χειρόφρενο θα τα ξηλώσει όλα και θα φύγουν κι οι ρόδες μαζί. Παίζει να είναι κάτι ή επειδή δένει σχετικά ψηλά το κάνει αυτό; Και τη στιγμή που ξεκινάω, νιώθω την πίσω ρόδα στα πρώτα 3 μέτρα (όχι παραπέρα), λες και ταλαντεύεται, αλλά παίζει να είναι και ιδέα μου γιατί στην πορεία δε συμβαίνει κάτι. Ιούνιο-Ιούλιο που'χα πάει το αμάξι στον αμορτισερά απλά για μια μέτρηση πριν τις διακοπές, το βρήκε σε άριστη κατάσταση και ο άξονας δεν είχε κανένα πρόβλημα.


Το χειρόφρενο το'σφιξα σε 5', οκ.

Όταν ρώτησα για το ντουπ απ'τα δεξιά, μου λένε δεν ξέρω, ίσως πρέπει να τους το πάω να το σηκώσουν και να το "καθαρίσουν". Δεν κατάλαβα ακριβώς, αλλά από κόστος, πόσο περίπου να περιμένω;
action_peugeot - Δευ 12 Δεκ 2011, 22:30:46
Θέμα δημοσίευσης:
Πρέπει να έχεις διαρροή από τα κυλινδράκια των φρένων για ρίξε μια ματιά
TopGear - Τρι 13 Δεκ 2011, 02:47:09
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Πρέπει να έχεις διαρροή από τα κυλινδράκια των φρένων για ρίξε μια ματιά


Διαφορά στην απόδοση δεν έχω δει, το παρατήρησα ίσως τον τελευταίο μήνα ίσως, όπου κυρίως σε κατηφόρα-ανηφόρα, μόνο όταν κατεβάζω το χειρόφρενο, ακούγεται αυτό και έπειτα τίποτα. Θα το κοιτάξω αν είναι.
TopGear - Κυρ 01 Ιαν 2012, 17:19:34
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά άλλαξα κυλινδράκια πίσω για το ντουπ που έκανε απ'τα δεξιά όταν έλυνα το χειρόφρενο, γενικά τα αντικατέστησα όσα χρειάζονταν. Μου'πε ο μηχανικός μου, ότι αυτά θα "προσαρμοστούν" μόνα τους κατά το φρενάρισμα και πώς το χειρόφρενο θα κατέβει μόνο του πιο χαμηλά σιγά σιγά και πώς αν δεν το κάνει σε κανά 20ήμερο, να ξαναπεράσω μήπως μου το κατεβάσει αυτός.

Παρατήρησα όμως, πώς τελευταία όταν είμαι σε κατηφόρα και πάω να κάνω όπισθεν κρατώντας το χειρόφρενο, κάνει ένα δυνατούτσικο θόρυβο σαν να στριγγλίζει. Ακόμη κι όταν το δένω, ακούγεται σαν ήχος που τεντώνουν ελατήρια και "δοκιμάζεται" η αντοχή τους.

Βρίσκεται στο στάδιο "προσαρμογής" ακόμη ή παίζει κάτι ανησυχητικό; Την αλλαγή στα κυλινδράκια κτλ την έκανα 16/12, αλλά πάνω από 200-300χλμ από τότε, δεν παίζει να'χω κάνει.
action_peugeot - Τρι 03 Ιαν 2012, 23:17:40
Θέμα δημοσίευσης:
Σιαγώνες δεν άλλαξες
TopGear - Τετ 04 Ιαν 2012, 02:17:26
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Σιαγώνες δεν άλλαξες


Άλλαξα και σιαγόνες και συμπλήρωσα και υγρά.

Σημειοτέον, σήμερα ήμουν σταματημένος σε κατηφόρα, με όπισθεν. Μπαίνω στο αμάξι και απ'το βάρος (80 κιλά), γλίστρησε λίγο μπροστά. Γενικά το χειρόφρενο δένει ψηλά (ακόμη) κι όχι ιδιαίτερα "γερά".
action_peugeot - Κυρ 15 Ιαν 2012, 20:48:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά από μερικά χλμ θα πατήσουν και θα είναι οκ
Μόνο που αν μπορείς κάνε και ένα επιπλέον ρεγουλάρισμα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr