Alex έγραψε: |
Κατα την ταπεινη μου γνωμη, ο Ραικονεν τον ξεφτιλισε με σημαντικα υποδεεστερο μονοθεσιο...Το 2003 θα παραμεινει μαυρη χρονια για το Γερμανο. |
Alex έγραψε: |
Κατα την ταπεινη μου γνωμη, ο Ραικονεν τον ξεφτιλισε με σημαντικα υποδεεστερο μονοθεσιο...Το 2003 θα παραμεινει μαυρη χρονια για το Γερμανο. |
Παράθεση: |
Κατα την ταπεινη μου γνωμη, ο Ραικονεν τον ξεφτιλισε με σημαντικα υποδεεστερο μονοθεσιο...Το 2003 θα παραμεινει μαυρη χρονια για το Γερμανο. |
Παράθεση: |
1 σας λεω.. Ετοιμαστειτε για μακρυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ ποστ... |
mick206 έγραψε: |
Και εγώ πιστεύω,παρόλο που υποστηρίζω Ferrari,πως το δίδυμο Montoya-R.Schumacher είναι πολύ καλύτερο απο το M.Schumacher-Barricello!!! |
Παράθεση: |
1ον: Μαύρη χρονιά ναι, γιατί έχασε τη μαμά του... |
Παράθεση: |
2ον: Όταν δεν χάνουμε το πρωτάθλημα μιλάμε για το αυτοκίνητο που ήταν χάλια, για τις μεταγραφές, για τον προπονητή, για τον πουλημένο διαιτητή, μπλα μπλα μπλα... τα γνωστά... |
Παράθεση: |
Όσο για το μονοθέσιο (McLaren), αν δεν κάνω λάθος, στη μέση της σεζόν, όταν δεν μπόρεσε να ομολογκάρει το νέο μονοθέσιο, "ενσωμάτωσε" μερικά χαρακτηριστικά του (όπως π.χ. αεροδυναμικές βελτιώσεις) στο παλιό.... |
Alex έγραψε: |
Τα στοιχεια ειναι αποκαλυπτικα: O Σουμαχερ ειχε γρηγοροτερο μονοθεσιο απ'το Ραικονεν 10 φορες απ'τις 16 ενω το μονοθεσιο ηταν σε θεση να τερματισει ολους τους αγωνες εκτος απο 1 φορα και αυτη εξ'αιτιας οδηγικου λαθους. Την ιδια ωρα ο Ραικονεν ειχε αμαξι ικανο να νικησει το Σουμαχερ μονο 5 φορες και απ'αυτες τη μια εσπασε οταν πηγαινε για νικη που θα του δινε και το πρωταθλημα. |
Παράθεση: |
Ο Σουμαχερ δεν ξεχασε να οδηγει τις χρονιες που δεν πηρε πρωταθλημα. Απλα δεν ειχε το μονοθεσιο να το παρει. Ουτε ο Ραικονεν το ειχε φετος. Αλλα μεγιστοποιησε τις δυνατοτητες του ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ, ενω ο Σουμαχερ που ειχε το καλυτερο μονοθεσιο απ'τους δυο, απλα δεν το κανε με αποτελεσμα να παρει πρωταθλημα καταιδρωμενος.
|
Παράθεση: |
Ολοι οι πιλοτοι που τρεχουν στο κορυφαιο μηχανοκινητο αθλημα του πλανητη,ειναι υπερανθρωποι.Ολοι ξερουμε τι καταπονησεις δεχονται και τι φυσικη κατασταση εχουν.Μεσα σε ολους αυτους λοιπων,μοιραια καποιος θα ειναι ο καλυτερος .Και ο καλυτερος,ειναι αυτος που κερδιζει στον αγωνα.Ασχετα απο μονοθεσιο,απο λαστιχα,απο απο απο.Ετσι ειναι σε ολα τα αθληματα,ετσι ειναι και στην formula 1. |
Παράθεση: |
Σιγουρα ειναι πολυ μεγαλο βαρος.Και ο Schumacher εχει αποδειξει οτι αντεχει στην πιεση.Μηπως αυτο ειναι ενα απο τα χαρακτηριστικα ενος πρωταθλητη?? |
Παράθεση: |
επισης θεωρω πολυ βαρυ το χαρακτηρισμο ''ψοφιμι'' για εναν 6 φορες παγκοσμιο πρωταθλητη...νομιζω οτι ουτε ο ιδιος ο Kimi δεν αποκαλει ετσι απο μεσα του το Schumacher |
Παράθεση: |
Είναι άδικο να κατακρίνουμε έναν εκπληκτικό οδηγό, όσες παραξενιές και αν έχει........ |
Παράθεση: |
Πήρε την -παραπαίουσα- Ferrari από το 0 και την έκανε 5 φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές και της έδωσε και 4 σερί πρωταθλήματα οδηγών.... |
Παράθεση: |
Και μην πει κανείς ..."η Ferrari έχει τους καλύτερους χορηγούς και τα λεφτά και και και....", γιατί η Ferrari πάντα τα είχε αυτά, αλλά δεν είχε τον οδηγό που θα ΕΣΤΗΝΕ το μονοθέσιο, γιατί ο Schumi αυτό έκανε.... συμμετείχε στην εξέλιξη του μονοθεσίου όλα αυτά τα χρόνια και χάρη σε αυτόν δημιουργήθηκαν όλα αυτα τα κορυφαία, για την F1 μονοθέσια και σίγουρα όσα λεφτά και να διαθέτεις, αν δεν έχεις τον άνθρωπο που θα εξελίξει το μονοθέσιο στην πίστα, δεν κάνεις τίποτα.................... |
Παράθεση: |
Φέτος, αποδείχτηκε ότι ο Μιχαλάκης είχε το πάνω χέρι αν και ίδρωσε για να πάρει το πρωτάθλημα. Παρ'όλη την ατυχία του στον τελευταίο αγώνα δεν αρκέστηκε στο να νικήσει ο barrichello αλλά πήρε και τον βαθμό αφήνοντας ουσιαστικά κανένα περιθώριο στον raikkonen. Μπορεί να μου πεις ότι τερμάτισε δεύτερος ο kimi αλλά αφού εγκατέλειψαν οι montoya, alonso. |
Παράθεση: |
Ο Κιμι είναι αντάξιός του σίγουρα αλλά του λείπει η εμπειρία. Έχει το ψυχρό πρόσωπο των φιλανδών, δεν λεώ, αλλά έχει άγχος ακόμη και φάνηκε σε μερικούς φετινούς αγώνες. Όπως σε ένα χαρακτηριστικό λάθος που έκανε σε ένα Qualifying (στο montreal απ'οτι θυμάμαι) και βγήκε έξω καταστρέφοντας τον αγώνα του (τι να κάνεις από την 20η θέση;). |
Παράθεση: |
Για το gp της βραζιλίας η απόφαση ήταν δίκαιη. Ο Giancarlo ήταν ο νικητής και όχι ο Raikkonen. Όταν ο αγώνας σταμάτησε οδηγούσε την κούρσα και άρα αυτός είναι ο νικητής. |
Παράθεση: |
Ο Σουμάχερ είχε γρηγορότερο μονοθέσιο; Όχι φιλαράκο, ήταν απλά πιο γρήγορος απ'τον Raikkonen. |
Παράθεση: |
Ο Raikkonen απλά κατάφερε μόνο 5 φορές να κερδίσει τον Schumacher λόγω υποδεέστερης ικανότητας και λιγότερων εμπειριών. |
Παράθεση: |
Και αν μου λες για σπασμένους κινητήρες mercedes σου λέω για προβλήματα στη Ferrari από τον πρώτο κιόλας αγώνα στην αυστραλία που ο shumi χάνει την νίκη και ο barrichello εγκαταλείπει. Αν είδες καλά τον αγώνα δεν θα μας έλεγες ότι έριξε το μονοθέσιο στα kerbs αλλά ο Kimi τον ανάγκασε να βγει εκτός. Από αυτό ωφελειμένες οι mclaren και ο kimi o oποίος όμως τερματίζει τρίτος από δικό του λάθος και από δικιά του απροσεξία πιο πριν (drive through penalty για ταχύτητα >80 khm μέσα στα pits). |
Παράθεση: |
Από αυτό ωφελειμένες οι mclaren και ο kimi o oποίος όμως τερματίζει τρίτος από δικό του λάθος και από δικιά του απροσεξία πιο πριν (drive through penalty για ταχύτητα >80 khm μέσα στα pits). |
Παράθεση: |
PS. Δεν είμαι οπαδός της Ferrari, ούτε του Schumacher. Είμαι οπαδός του Ralf και του Kimi. Απλά ξέρω να ξεχωρίζω τον ως τώρα καλύτερο.. |
Παράθεση: |
1. Αν δεν είχε αλλάξει η FIA τους κανονισμούς, το πρωτάθλημα θα είχε κριθεί από την Ινδιανάπολη. Νομίζω ότι αυτό από μόνο του καταρρίπτει όλη τη φιλολογία περί FIA(t)... |
Παράθεση: |
Οι φημολογίες περί διαφορετικών γομών εμπρός και πίσω της Bridgestone, δυστυχώς για αυτούς δεν αποδείχθηκαν. |
Παράθεση: |
3. Σχετικά με τη έλλειψη αξιοπιστίας της McLaren, θεωρώ ότι είναι μύθος. Ο Kimi φέτος βρέθηκε στο podium φέτος 10 φορές, 2 περισσότερες από τον Schumacher. Αυτό είναι αναξιοπιστία? |
Παράθεση: |
Το πρόβλημα του είναι ότι δεν μπορούσε να νικήσει, όχι ότι δεν τερμάτιζε. Και σε αυτό φταίει κυρίως η McLaren, που δεν ήταν σε θέση να του παρέχει γρήγορο αυτοκίνητο. Ας πρόσεχαν... |
Παράθεση: |
Τότε να αφαιρέσουμε τα πρωταθλήματα του Hakkinen, γιατί και αυτός είχε τότε το καλύτερο αυτοκίνητο. Και τότε, σίγουρα ο Schumacher έκανε παπάδες με υποδεέστερο αυτοκίνητο. |
Παράθεση: |
5. Μ' αρέσει που θέλατε να γίνει πρωταθλητής φέτος. Πως? Με 2 νίκες(με την Ιαπωνία μέσα). Αυτο σημαίνει πρωταθλητής? |
Alex έγραψε: | ||
Μπας και εφταιγε η μαμα του που εσπασε το μονοθεσιο στην Αυστραλια (το σπασε πανω στο κερμπ), σε Βραζιλια (το πεταξε εκει που το "παρκαρανε" και αλλοι 4-5) και Μαλαισια (εμβολισε τον Τρουλι)? Υποψην οτι ειχε μονοθεσιο για νικη και στις 3 περιπτωσεις. Το μονο που πηρε απ'αυτα τα 3 GP ηταν 8 ποντοι. Οταν πεθανε η μανα του, πηρε τα πανω του (και αυτος και ο Ραλφ!).. Καλα ειπε ο Μοντογια "Τι σοι ανωμαλος ειναι αυτος? Οταν εγινε το 911 ελεγε οτι δεν ηθελε να τρεξει.. και τωρα που πεθανε η μανα του σκιστηκε?" |
Alex έγραψε: | ||
Τι εσωσε τον Σουμαχερ? Οτι ακριβως τον εσωσε και το 2000: Ενας σπασμενος κινητηρας Mercedes στη πλατη του Φινλανδου. Αν γι'αυτο ειναι "αξιος" o Σουμι και απο κει βγαινουν ολες οι ατακες του στυλ "καλος ειναι μωρε και ο Ραικονεν" ε τι να πω πλεον. Μπας και βλεπω αλλη Formula 1? |
lia206cc έγραψε: |
Εγώ, αγάπη μου, είμαι παρορμητικό άτομο. Δεν πρόκειται να παραδεχτώ ποτέ κάτι που δεν μου "κάθεται" από ένστικτο. Ας πάρει και 500 πρωταθλήματα ο Ραικόνεν, ας πάρει κι άλλα τόσα ο Αλόνσο. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΙ. Αυτό!
(Κάποτε είχε και ο Hill fun club. Ήμαρτον! και να με πλήρωνες καλή κουβέντα δεν θα 'λεγα... ) Έμαθα να είμαι οπαδός αυτού που με ενθουσιάζει. Έτυχε το βρώ στο οδηγικό στύλ του Σούμι & του Μοντόγια. Γούστα είναι αυτά... ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
και τέλος εκεί που οι άλλοι φρενάρουν αυτός να πατάει απλώς γκάζι (ναι, γιατί ο Schumi έφερε την επανάσταση για το πως φρενάρουν στις στροφές......!!!!!!!!!).................
|
Vaggelis έγραψε: |
Και κάτι επι του πιεστηρίου..... Στην Metro News σήμερα, έγραφε οτι η ferrari σκέφτεται να κάνει πρόταση στον 3 φορές παγκόσμιο πρωταθλητη των 500 cc, τον εκπληκτικό Valentino Rossi, να γίνει teammate του Schumi.....!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aναμένουμε νεότερα για αυτή τη φήμη.... |
Alex έγραψε: |
Το ερωτημα δεν ειναι τοσο υποθετικο καθως ο Σουμαχερ εχει πει οτι δεν θα ενδιαφεροταν να τρεχει με τοσο επικινδυνα οχηματα σαν τα παλια. Ειναι γεγονος οτι αλλο να πιεζεις στο οριο ξεροντας οτι το πολυ-πολυ να ξεγραψεις ενα μονοθεσιο και αλλο να πιεζεις ξεροντας οτι μπορει να σκοτωθεις. Και δεν χρειαζεται να παμε τοσο πισω οσο στα παλια μονοθεσια. Σε ερωτηση αν θα οδηγαγε ποτε στα CART ειχε πει οτι δεν θα οδηγουσε τιποτα αλλο παρα μονο F1 γιατι μονο αυτα θεωρει ασφαλη.. Και οι διαφορες δεν ειναι και μερα με νυχτα... |