makis106 έγραψε: |
Καταρχήν απ΄ότι καταλαβαίνω φοράς πρόγραμμα, γιατι το 1,4 δεν είναι μαμά πίεση.
Βλέπεις λιγότερη πίεση απ οτι έβλεπες παλιότερα στο μπαρόμετρο, ή τώρα έβαλες μπαρόμετρο και το παρατήρησες? Γιατί το 1.4 είναι σίγουρα overboost, και όχι η σταθερή πίεση που παίζει κοντά στο 1 bar. Αλλά ακόμη και overboost 1,4 να χεις, δεν νομίζω οτι προκειται να το δεις σε 1η, 2α και 3η. Παρα μόνο σε 4η και 5η, και είναι φυσιολογικό. Πάντως τα fuel trims σου είναι σίγουρα εκτος ορίων, οπότε το χρόνισμα σου μάλλον έχει πάει περίπατο... |
Alexis22 έγραψε: |
Εδω και αρκετο καιρο εχω ενα περιεργο προβλημα με το αυτοκινητο,οταν θελω να το τρεξω π.χ. 2η σχεση και τερμα γκαζι... 3η...4η η πιεση δεν ξεπερναει το 1bar,απωλεια πιεσης το αποκλειω γτ γτ σε στιγμιαιο πατημα παει μεχρι 1.4 το προβλημα ειναι στο παρατεταμενο πατημα...
Να τονισω πως εχω αλλαξει ν75,σκαστρα,βαλβιδα αναθυμιασεων... απο χρονισμο μου ειπαν πως ηταν οκ και μου αλλαξαν μονο τεντωτηρα αν και βλεπω long fuel trims apo 19.5%-20.3% καπου εδω πιστευω να ειναι και το προβλημα.... |
giannis27 έγραψε: |
Αλέξη που το πήγες για χρόνισμα?
πριν το πάω για χρόνισμα το δικού ήταν στο 13,30~% long term fuel trims το πάω για χρόνισμα ( για κακή μου τύχη δεν μπορούσα να είμαι παρών κατά τον χρονισμό)κ αμέσως μετά το χρόνισμα από τα πρώτα κιόλας χλμ χωρίς να έχουν σβήσει σφάλματα κλπ το long term έχει στα 2% κ η κάθοδος συνεχίστηκε μέχρι -18%long term. όταν τους ρώτησα πόσο φευγάτος ήταν ο χρονισμός μου είπαν ότι ήταν οκ ούτε δόντι.κατά την εργασία του δήθεν χρονισμού αλλάχτηκε ο τενωντήρας κ το μουαγιέ! οπότε μάλλον έχουμε να κάνουμε με κουκουρούκου χρονισμό! |
salex έγραψε: |
Αλέξανδρε, τα συμπτώματα που έχεις δείχνουν προς απώλεια χρονισμού.
Φυσιολογικό είναι να σου κάνει τρελλά πυράκια, αφού οι εκκεντροφόροι βρίσκονται σε εντελώς διαφορετική θέση από εκείνη που θα έπρεπε να έχουν. Όταν ο χρονισμός πάει περίπατο, τίποτα δεν δουλεύει σωστά στον κινητήρα. |
salex έγραψε: |
Αλεξ, καλό είναι να μετρήσεις τη συμπίεση των κυλίνδρων σου στο πλησιέστερο συνεργείο.
Μπλε καπνός από την εξάτμιση σημαίνει ότι καίγεται και μεγάλη ποσότητα λάδι μαζί τη βενζίνη. Ο πιο γρηγορος τρόπος να δεις αν χάνεις συμπίεση από κάποιο κύλινδρο είναι να τραβήξεις τον δείκτη του λαδιού την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας. Αν σου ρουφάει το δάκτυλο προς τα μέσα τότε έχεις υποπίεση και όλα είναι καλά. Αν σου βγάζει αναθυμιάσεις προς τα έξω τότε έχεις χάσει συμπίεση και πρέπει να κοιτάξεις ποιός κύλινδρος έχει το πρόβλημα. Από τη στιγμή που το χρόνισμα είναι στη θέση του και τα fuel trims παραμένουν υψηλά, καλό είναι να κάνεις ένα καθάρισμα στα μπεκ σου γιατί το +15% σημαίνει ότι ψεκάζουν 15% λιγότερο και ο εγκέφαλος αποζημιώνει αυξάνοντας τη διάρκεια ψεκασμού κατά 15%.. |
makis106 έγραψε: |
Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα? |
Alexis22 έγραψε: | ||
Μπεκ και εισαγωγη ειχα καθαρισει οταν εγινε επισκευη,πιεση υψηλης δεν ξερω πως μπορω να ελεγξω,οπως μου ειπαν κατι με τον ψεκασμο γινεται Map ,λ ή καπου εχω μια μικρη διαροη στην εισαγωγη... |
makis106 έγραψε: | ||||
Bασικά την πίεση υψηλης την βλέπουν ευκολα απο το διαγνωστικό, οποτε σίγουρα θα την έχουν τσεκάρει... |
salex έγραψε: |
Ο πιο γρηγορος τρόπος να δεις αν χάνεις συμπίεση από κάποιο κύλινδρο είναι να τραβήξεις τον δείκτη του λαδιού την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας.
Αν σου ρουφάει το δάκτυλο προς τα μέσα τότε έχεις υποπίεση και όλα είναι καλά. Αν σου βγάζει αναθυμιάσεις προς τα έξω τότε έχεις χάσει συμπίεση και πρέπει να κοιτάξεις ποιός κύλινδρος έχει το πρόβλημα. |
Alexis22 έγραψε: |
Απο συμπιεση ειναι ενταξει το μετρησα πριν λιγο,αφου δοκιμασα και τον τροπο με το δεικτη λαδιου και εβγαζε αναθυμιασεις... |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Οπότε και τα μαύρα μπουζί που είδε το παλικάρι είναι από τα misfires.
Το θέμα τώρα είναι από τι προέρχονται.. |
giannis27 έγραψε: | ||
τα misfires προέρχονται από τα μαύρα μπουζί! η καπνίλα μειώνει την ωμική αντίσταση των μπουζί ,το μπουζί υπολειτουργεί=MISFIRE. χρόνισμα κοίταξες?λάμδα? |
Alexis22 έγραψε: | ||||
Το αφησα χθες στον Μιχαλη για χρονισμο,ελπιζω σημερα να εχω καλα νεα και να την γλυτωσω φθηνα,τον λαμδα τον ειδε ο ηλεκτρολογος και φανηκε,οτι ειναι καλος,μετα επομενος υποπτος ειναι τα μπεκ γιατι τα ειχα δωσει για καθαρισμο,μου αρεσει που ολοι ριχνουν την ευθυνη στο προγραμμα και στο οτι ειναι πειραγμενο,λες και δεν δουλευε πριν.. |
salex έγραψε: |
Άστα, αυτα τα περί προγραμμάτων έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να τους τα λέω γιατί κάθε μηχανικάντζα στις αντιπροσωπείες το έχει για καραμέλα.
Βρε τί είναι το πρόγραμμα να αλλάζει από τη μια μέρα στην άλλη; Είναι δυνατόν να λειτουργεί για μια εβδομάδα/ένα μήνα/ ένα χρόνο σωστά το αυτοκίνητο και ξαφνικά να πάθει κάτι το πρόγραμμα (που παραμένει άρτιο πάντοτε στην μνήμη του εγκεφάλου); Από πρόγραμμα φαίνονται προβλήματα αμέσως. Το πολύ μέσα σε 3-4 ημέρες, όχι σε δύο χρόνια. Ο Αλέξης δεν έχει βρει την αιτία για την οποία τα μπουζί του μαυρίζουν. Ο εγκέφαλος καταγράφει misfires επειδή δεν μπορεί να κάνει καύση. Είναι πολύ πιθανό να την έχει ακούσει η αντλία υψηλής του, να μη λειτουργεί σωστά και έτσι τα μπεκ να κατουράνε αντί να ψεκάζουν όπως πρέπει. |
giannis27 έγραψε: |
Αλέξη πέρσι που είχα θέμα με τον χρονισμό είχα παρόμοια φαινόμενα ,safe mode κ το long -18 -20% ,είχα πάει στον μιχάλη για να τσεκάρουμε τον χρονισμό είχα παραγγείλει είδη το γρανάζι μεταβλητού + τις βίδες .
όταν το ανοίξαμε ο χρονισμός ήταν οκ τα εργαλεία κούμπωσαν μόνα τους εκεί με έλουσε κρύος ιδρώτας λέω αφού δεν είναι από χρόνισμα τότε την κάτσαμε την βάρκα ,επειδή είχα είδη στα χέρια μου το γρανάζι μεταβλητού το άλλαξα κ αλλάχτηκε κ η βίδα στον εξαγωγής . αυτό ήταν το αμάξι έστρωσε από τότε το long είναι σταθερά στα +0.8% +0.5% |
Alexis22 έγραψε: |
Αυτο το αυτοκινητο θα με τρελανει με τα απιθανα προβληματα... απο τοτε που εκανα επισκευη ειχε μια μικρη διαρροη λαδιου απο την τσιμουχα στροφαλου αν και αλλαχθηκε 2 φορες η διαρροη συνεχιζοταν,πριν λιγο μου εκοψε τον ιμαντα και απο εκει ειχε μεγαλη διαρροη λαδιου,το αυτοκινητο ομως δουλευει κανονικα... με προβληματιζει πολυ που κοπηκε ο ιμαντας .. ο οποιος εχει περιπου 5000χλμ |
android έγραψε: | ||
μηπως εγινε παπαρα απο τα λαδια και κοπηκε? μαζι με τσιμουχα στροφαλου,εχει κ εναν πλαστικο οδηγο μαζι,το βαλατε με τον οδηγο κ οχι οπως να ναι ε? |