PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207RC-Περιεργο προβλημα

Alexis22 - Κυρ 17 Απρ 2011, 18:23:37
Θέμα δημοσίευσης: 207RC-Περιεργο προβλημα
Εδω και αρκετο καιρο εχω ενα περιεργο προβλημα με το αυτοκινητο,οταν θελω να το τρεξω π.χ. 2η σχεση και τερμα γκαζι... 3η...4η η πιεση δεν ξεπερναει το 1bar,απωλεια πιεσης το αποκλειω γτ γτ σε στιγμιαιο πατημα παει μεχρι 1.4 το προβλημα ειναι στο παρατεταμενο πατημα...
Να τονισω πως εχω αλλαξει ν75,σκαστρα,βαλβιδα αναθυμιασεων... απο χρονισμο μου ειπαν πως ηταν οκ και μου αλλαξαν μονο τεντωτηρα αν και βλεπω long fuel trims apo 19.5%-20.3% καπου εδω πιστευω να ειναι και το προβλημα....
makis106 - Κυρ 17 Απρ 2011, 18:40:00
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν απ΄ότι καταλαβαίνω φοράς πρόγραμμα, γιατι το 1,4 δεν είναι μαμά πίεση.
Βλέπεις λιγότερη πίεση απ οτι έβλεπες παλιότερα στο μπαρόμετρο, ή τώρα έβαλες μπαρόμετρο και το παρατήρησες?
Γιατί το 1.4 είναι σίγουρα overboost, και όχι η σταθερή πίεση που παίζει κοντά στο 1 bar.
Αλλά ακόμη και overboost 1,4 να χεις, δεν νομίζω οτι προκειται να το δεις σε 1η, 2α και 3η. Παρα μόνο σε 4η και 5η, και είναι φυσιολογικό.
Πάντως τα fuel trims σου είναι σίγουρα εκτος ορίων, οπότε το χρόνισμα σου μάλλον έχει πάει περίπατο...
Alexis22 - Κυρ 17 Απρ 2011, 21:04:38
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Καταρχήν απ΄ότι καταλαβαίνω φοράς πρόγραμμα, γιατι το 1,4 δεν είναι μαμά πίεση.
Βλέπεις λιγότερη πίεση απ οτι έβλεπες παλιότερα στο μπαρόμετρο, ή τώρα έβαλες μπαρόμετρο και το παρατήρησες?
Γιατί το 1.4 είναι σίγουρα overboost, και όχι η σταθερή πίεση που παίζει κοντά στο 1 bar.
Αλλά ακόμη και overboost 1,4 να χεις, δεν νομίζω οτι προκειται να το δεις σε 1η, 2α και 3η. Παρα μόνο σε 4η και 5η, και είναι φυσιολογικό.
Πάντως τα fuel trims σου είναι σίγουρα εκτος ορίων, οπότε το χρόνισμα σου μάλλον έχει πάει περίπατο...
H αληθεια ειναι πως δεν θυμαμαι με απολυτη σιγουρια σε τι πιεση δουλευε οταν εκανα το προγραμμα νομιζω 1,2 σταθερη,αλλα και παλι δεν περναει το 1bar,ξαφνικα επεσε πολυ σε επιδοσεις.
Για χρονισμα το πηγα προσφατα και μου ειπαν οτι ηταν οκ, εκτος και αν δεν ελεγθηκε οπως πρεπει..με κοροιδεψαν πιο απλα,μπορει καποιος να με προτεινει ενα συνεργειο εδω στα βορεια να ελεγξω το χρονισμο?
Manavis207Gt - Δευ 18 Απρ 2011, 00:04:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207RC-Περιεργο προβλημα
Alexis22 έγραψε:
Εδω και αρκετο καιρο εχω ενα περιεργο προβλημα με το αυτοκινητο,οταν θελω να το τρεξω π.χ. 2η σχεση και τερμα γκαζι... 3η...4η η πιεση δεν ξεπερναει το 1bar,απωλεια πιεσης το αποκλειω γτ γτ σε στιγμιαιο πατημα παει μεχρι 1.4 το προβλημα ειναι στο παρατεταμενο πατημα...
Να τονισω πως εχω αλλαξει ν75,σκαστρα,βαλβιδα αναθυμιασεων... απο χρονισμο μου ειπαν πως ηταν οκ και μου αλλαξαν μονο τεντωτηρα αν και βλεπω long fuel trims apo 19.5%-20.3% καπου εδω πιστευω να ειναι και το προβλημα....



Το 19.5% και το 20.3% long fuel trims, πιστευω οτι η αντλια υψηλης δεν λειτουργει κανονικα , και ο εγκεφαλος δινει εντολη να δουλεψει στις τιμες που βλεπεις για να ανταπεξελθει......Οι κανονικες τιμες που πρεπει να βλεπεις ειναι -5% +5-7%.... Wink
giannis27 - Δευ 18 Απρ 2011, 20:25:20
Θέμα δημοσίευσης:
Αλέξη που το πήγες για χρόνισμα?
πριν το πάω για χρόνισμα το δικού ήταν στο 13,30~% long term fuel trims
το πάω για χρόνισμα ( για κακή μου τύχη δεν μπορούσα να είμαι παρών κατά τον χρονισμό)κ αμέσως μετά το χρόνισμα από τα πρώτα κιόλας χλμ χωρίς να έχουν σβήσει σφάλματα κλπ το long term έχει στα 2% κ η κάθοδος συνεχίστηκε μέχρι -18%long term.
όταν τους ρώτησα πόσο φευγάτος ήταν ο χρονισμός μου είπαν ότι ήταν οκ ούτε δόντι.κατά την εργασία του δήθεν χρονισμού αλλάχτηκε ο τενωντήρας κ το μουαγιέ!
οπότε μάλλον έχουμε να κάνουμε με κουκουρούκου χρονισμό!
Alexis22 - Δευ 18 Απρ 2011, 20:42:38
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
Αλέξη που το πήγες για χρόνισμα?
πριν το πάω για χρόνισμα το δικού ήταν στο 13,30~% long term fuel trims
το πάω για χρόνισμα ( για κακή μου τύχη δεν μπορούσα να είμαι παρών κατά τον χρονισμό)κ αμέσως μετά το χρόνισμα από τα πρώτα κιόλας χλμ χωρίς να έχουν σβήσει σφάλματα κλπ το long term έχει στα 2% κ η κάθοδος συνεχίστηκε μέχρι -18%long term.
όταν τους ρώτησα πόσο φευγάτος ήταν ο χρονισμός μου είπαν ότι ήταν οκ ούτε δόντι.κατά την εργασία του δήθεν χρονισμού αλλάχτηκε ο τενωντήρας κ το μουαγιέ!
οπότε μάλλον έχουμε να κάνουμε με κουκουρούκου χρονισμό!

το εκανα στην αντιπροσωπεια της Καβαλας,αλλα αλλαξα μονο τον τεντωτηρα ο οποιος ηταν για πεταμα,κακως δεν αλλαξα ολο το σετ χρονισμου,εσυ σε ποιον το εκανες,αν ειναι να παω και εγω..
Alexis22 - Δευ 13 Ιούν 2011, 23:21:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και αυριο θα αφησω το αυτοκινητο για ελεγχο χρονισμου και αντικατασταση του σετ χρονισμου μηπως και λυθει το προβλημα..
Το long term fuel trim ειναι στο 17% και το short στο ρελαντι ειναι στο μηδεν (μωλις πατησω λιγο το γκαζι ανεβαινει γυρω στο 20%)
επιταχυνωντας μεχρι μεχρι τον κοφτη περιπου μετα τις 4000rpm κανει στιγμιαια κοψιματα σα να το περιοριζει κατι,οσο μου ειπαν τα παιδια που εκανα το προγραμμα κοβει αβανς..αυτο εχει να κανει με πιθανη απωλεια χρονισμο ή αντλια υψηλης αν και βλεπω πιεση καυσιμου περιπου 140bar.
alexandros 207 Rallye - Δευ 13 Ιούν 2011, 23:27:18
Θέμα δημοσίευσης:
προφανως εννοεις αλλαγη σετ αν δεν ειναι οκ απο χρονισμα...
αν και θα σου ελεγα να εισαι μπροστα γιατι πολλα γίνονται Confused
salex - Δευ 13 Ιούν 2011, 23:27:24
Θέμα δημοσίευσης:
Αλέξανδρε, τα συμπτώματα που έχεις δείχνουν προς απώλεια χρονισμού.

Φυσιολογικό είναι να σου κάνει τρελλά πυράκια, αφού οι εκκεντροφόροι βρίσκονται σε εντελώς διαφορετική θέση από εκείνη που θα έπρεπε να έχουν.
Όταν ο χρονισμός πάει περίπατο, τίποτα δεν δουλεύει σωστά στον κινητήρα.
Alexis22 - Τετ 15 Ιούν 2011, 10:17:25
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Αλέξανδρε, τα συμπτώματα που έχεις δείχνουν προς απώλεια χρονισμού.

Φυσιολογικό είναι να σου κάνει τρελλά πυράκια, αφού οι εκκεντροφόροι βρίσκονται σε εντελώς διαφορετική θέση από εκείνη που θα έπρεπε να έχουν.
Όταν ο χρονισμός πάει περίπατο, τίποτα δεν δουλεύει σωστά στον κινητήρα.

Πριν λιγο πηρα το αυτοκινητο και φαινεται οτι εστρωσε,το περιεργο ειναι οτι δεν εδειχνε φευγατος ο χρονισμος,οπως και την προηγουμενη φορα απλα τωρα λυθηκε και δεθηκε αλλαζωντας το μουαγιε.
Τo fuel trim ειναι στο 14.1% μετα απο μια μικρη βολτα που το εκανα,θελω να πιστευω οτι θα πεσει και αλλο...
Αν καταλαβα καλα ειχε χασει τη θεση του ο στροφαλος ως προς τους εκκεντροφορους και απο τη στιγμη που δεν υπαρχει καποια ασφαλεια ή σφηνα εκει δεν αποκλειεται να ξανα συμβει το ιδιο προβλημα,δεν ξερω κατα ποσο στεκει αυτο που λεω...
Alexis22 - Τετ 24 Αύγ 2011, 22:40:58
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν λιγο στο φαναρι παρατηρησα οτι βγαζει μπλε καπνο,πηγα σπιτι και εβγαλα φιλτρο και σωληνωσεις απο ι/c για να ελεγξω την τουρμπινα η αληθεια ειναι οτι η φτερωτη μου φανηκε λιγο περιεργη και ενω ημουν σχεδον σιγουρος οτι καταφερα να την καταστρεψω,λεω να βγαλω και τα μπουζι να δω τι παιζει και απο εκει...ολα φαινοταν ενταξει μεχρι που στον 3ο κυλινδρο μωλις βγηκε το μπουζι εβγαινε και καπνος...ειναι τοσο σοβαρο αυτο οσο νομιζω?
salex - Πεμ 25 Αύγ 2011, 08:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
Αλεξ, καλό είναι να μετρήσεις τη συμπίεση των κυλίνδρων σου στο πλησιέστερο συνεργείο.
Μπλε καπνός από την εξάτμιση σημαίνει ότι καίγεται και μεγάλη ποσότητα λάδι μαζί τη βενζίνη.

Ο πιο γρηγορος τρόπος να δεις αν χάνεις συμπίεση από κάποιο κύλινδρο είναι να τραβήξεις τον δείκτη του λαδιού την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας.

Αν σου ρουφάει το δάκτυλο προς τα μέσα τότε έχεις υποπίεση και όλα είναι καλά. Αν σου βγάζει αναθυμιάσεις προς τα έξω τότε έχεις χάσει συμπίεση και πρέπει να κοιτάξεις ποιός κύλινδρος έχει το πρόβλημα.

Από τη στιγμή που το χρόνισμα είναι στη θέση του και τα fuel trims παραμένουν υψηλά, καλό είναι να κάνεις ένα καθάρισμα στα μπεκ σου γιατί
το +15% σημαίνει ότι ψεκάζουν 15% λιγότερο και ο εγκέφαλος αποζημιώνει
αυξάνοντας τη διάρκεια ψεκασμού κατά 15%..
Alexis22 - Πεμ 25 Αύγ 2011, 11:05:13
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Αλεξ, καλό είναι να μετρήσεις τη συμπίεση των κυλίνδρων σου στο πλησιέστερο συνεργείο.
Μπλε καπνός από την εξάτμιση σημαίνει ότι καίγεται και μεγάλη ποσότητα λάδι μαζί τη βενζίνη.

Ο πιο γρηγορος τρόπος να δεις αν χάνεις συμπίεση από κάποιο κύλινδρο είναι να τραβήξεις τον δείκτη του λαδιού την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας.

Αν σου ρουφάει το δάκτυλο προς τα μέσα τότε έχεις υποπίεση και όλα είναι καλά. Αν σου βγάζει αναθυμιάσεις προς τα έξω τότε έχεις χάσει συμπίεση και πρέπει να κοιτάξεις ποιός κύλινδρος έχει το πρόβλημα.

Από τη στιγμή που το χρόνισμα είναι στη θέση του και τα fuel trims παραμένουν υψηλά, καλό είναι να κάνεις ένα καθάρισμα στα μπεκ σου γιατί
το +15% σημαίνει ότι ψεκάζουν 15% λιγότερο και ο εγκέφαλος αποζημιώνει
αυξάνοντας τη διάρκεια ψεκασμού κατά 15%..

Απο συμπιεση ειναι ενταξει το μετρησα πριν λιγο,αφου δοκιμασα και τον τροπο με το δεικτη λαδιου και εβγαζε αναθυμιασεις....καπνο δεν βγαζει σχεδον καθολου,αλλα μου μυριζει παραφλου ο κινητηρας οταν δουλευει,μαλλον ειμαστε για φλαντζα κεφαλης.
Σχετικα με τα fuel trims,οπως αναφερω και πιο πανω το προβλημα λυθηκε και την τελευταια φορα ηταν γυρω στο +7% μου φαινεται αρκετο και παλι,αλλα προληπτικα θα καθαρισω και τα μπεκ.
Απο τα μπουζι δεν μπορει να φανει αν υπαρχει προβλημα?παντως και τα 4 ειναι σε πολυ καλη κατασταση...
Alexis22 - Παρ 10 Φεβ 2012, 09:26:32
Θέμα δημοσίευσης:
Πιο περιεργο προβλημα δεν γινεται..απο προχθες το αυτοκινητο δεν δουλευει καθολου μου βγαζει τα μπουζι καταμαυρα απο επικαθησεις αιθαλης,εβαλα καινουριο μπουζι και με το πρωτο μιζαρισμα εβγαινε μαυρο http://img200.imageshack.us/img200/3759/47888002.jpg
στο διαγνωστικο δειχνει φτωχο μιγμα,αλλα η φθορα των μπουζι δειχνει οτι ειναι απο πλουσιο μιγμα.
Εχει γινει τηλεφορτωση,δοκιμαστηκαν μπουζι κ πολλαπλασιαστες,αλλα και στο διαγνωστικο δεν δειχνει προβλημα σε καποιον αισθητηρα..
Τι μπορω να κανω σ αυτη την περιπτωση?
makis106 - Παρ 10 Φεβ 2012, 10:29:55
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα?
Alexis22 - Παρ 10 Φεβ 2012, 10:40:22
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα?

Μπεκ και εισαγωγη ειχα καθαρισει οταν εγινε επισκευη,πιεση υψηλης δεν ξερω πως μπορω να ελεγξω,οπως μου ειπαν κατι με τον ψεκασμο γινεται Map ,λ ή καπου εχω μια μικρη διαροη στην εισαγωγη...
makis106 - Παρ 10 Φεβ 2012, 11:10:14
Θέμα δημοσίευσης:
Alexis22 έγραψε:
makis106 έγραψε:
Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα?

Μπεκ και εισαγωγη ειχα καθαρισει οταν εγινε επισκευη,πιεση υψηλης δεν ξερω πως μπορω να ελεγξω,οπως μου ειπαν κατι με τον ψεκασμο γινεται Map ,λ ή καπου εχω μια μικρη διαροη στην εισαγωγη...

Bασικά την πίεση υψηλης την βλέπουν ευκολα απο το διαγνωστικό, οποτε σίγουρα θα την έχουν τσεκάρει...
Alexis22 - Δευ 13 Φεβ 2012, 08:38:42
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Alexis22 έγραψε:
makis106 έγραψε:
Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα?

Μπεκ και εισαγωγη ειχα καθαρισει οταν εγινε επισκευη,πιεση υψηλης δεν ξερω πως μπορω να ελεγξω,οπως μου ειπαν κατι με τον ψεκασμο γινεται Map ,λ ή καπου εχω μια μικρη διαροη στην εισαγωγη...

Bασικά την πίεση υψηλης την βλέπουν ευκολα απο το διαγνωστικό, οποτε σίγουρα θα την έχουν τσεκάρει...

Kαποια ακρη βγηκε,αλλα το θεμα ειναι απο που ξεκιναει,συμφωνα με τα λεγομενα μηχανικου κ ηλεκτρολογου ριχνει πολυ βενζινη με αποτελεσμα να βραχυκυκλωνει μπουζι,η βλαβη που μου βγαζει ειναι p1340 και την βγαζει μονο οταν σηκωνει πιεση... Shocked
Άπορος - Δευ 13 Φεβ 2012, 09:04:51
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Ο πιο γρηγορος τρόπος να δεις αν χάνεις συμπίεση από κάποιο κύλινδρο είναι να τραβήξεις τον δείκτη του λαδιού την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας.
Αν σου ρουφάει το δάκτυλο προς τα μέσα τότε έχεις υποπίεση και όλα είναι καλά. Αν σου βγάζει αναθυμιάσεις προς τα έξω τότε έχεις χάσει συμπίεση και πρέπει να κοιτάξεις ποιός κύλινδρος έχει το πρόβλημα.

Alexis22 έγραψε:
Απο συμπιεση ειναι ενταξει το μετρησα πριν λιγο,αφου δοκιμασα και τον τροπο με το δεικτη λαδιου και εβγαζε αναθυμιασεις...

Question Scratch Question
SαλιγκαρAKIS - Δευ 13 Φεβ 2012, 18:52:45
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το παλικάρι έχει τάπες στις πίσω αναθυμιάσεις τότε αυτό δεν ισχύει.

Αν πάλι όλα είναι στην εργοστασιακή τους θέση τότε ίσως κάτι να παίζει με τη συμπίεση.
salex - Δευ 13 Φεβ 2012, 20:46:18
Θέμα δημοσίευσης:
P1340 = misfire!

Όλα τα σφάλματα P13ΧX συνήθως σχετίζονται με την αναφλεξη.
Μην κοιτάτε το δήθεν "camshaft position sensor problem", δεν ισχύει ως περιγραφή στα Peugeot μας.
SαλιγκαρAKIS - Τρι 14 Φεβ 2012, 00:37:01
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε και τα μαύρα μπουζί που είδε το παλικάρι είναι από τα misfires.

Το θέμα τώρα είναι από τι προέρχονται..
giannis27 - Τρι 14 Φεβ 2012, 00:54:46
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Οπότε και τα μαύρα μπουζί που είδε το παλικάρι είναι από τα misfires.

Το θέμα τώρα είναι από τι προέρχονται..



τα misfires προέρχονται από τα μαύρα μπουζί!
η καπνίλα μειώνει την ωμική αντίσταση των μπουζί ,το μπουζί υπολειτουργεί=MISFIRE.

χρόνισμα κοίταξες?λάμδα?
Alexis22 - Τρι 14 Φεβ 2012, 07:37:29
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Οπότε και τα μαύρα μπουζί που είδε το παλικάρι είναι από τα misfires.

Το θέμα τώρα είναι από τι προέρχονται..



τα misfires προέρχονται από τα μαύρα μπουζί!
η καπνίλα μειώνει την ωμική αντίσταση των μπουζί ,το μπουζί υπολειτουργεί=MISFIRE.

χρόνισμα κοίταξες?λάμδα?

Το αφησα χθες στον Μιχαλη για χρονισμο,ελπιζω σημερα να εχω καλα νεα και να την γλυτωσω φθηνα,τον λαμδα τον ειδε ο ηλεκτρολογος και φανηκε,οτι ειναι καλος,μετα επομενος υποπτος ειναι τα μπεκ γιατι τα ειχα δωσει για καθαρισμο,μου αρεσει που ολοι ριχνουν την ευθυνη στο προγραμμα και στο οτι ειναι πειραγμενο,λες και δεν δουλευε πριν..
SαλιγκαρAKIS - Τρι 14 Φεβ 2012, 10:38:54
Θέμα δημοσίευσης:
Alexis22 έγραψε:
giannis27 έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Οπότε και τα μαύρα μπουζί που είδε το παλικάρι είναι από τα misfires.

Το θέμα τώρα είναι από τι προέρχονται..



τα misfires προέρχονται από τα μαύρα μπουζί!
η καπνίλα μειώνει την ωμική αντίσταση των μπουζί ,το μπουζί υπολειτουργεί=MISFIRE.

χρόνισμα κοίταξες?λάμδα?

Το αφησα χθες στον Μιχαλη για χρονισμο,ελπιζω σημερα να εχω καλα νεα και να την γλυτωσω φθηνα,τον λαμδα τον ειδε ο ηλεκτρολογος και φανηκε,οτι ειναι καλος,μετα επομενος υποπτος ειναι τα μπεκ γιατι τα ειχα δωσει για καθαρισμο,μου αρεσει που ολοι ριχνουν την ευθυνη στο προγραμμα και στο οτι ειναι πειραγμενο,λες και δεν δουλευε πριν..


Σωστά Γιάννη, εγώ το είπα ανάποδα από βιασύνη.

Απλά θυμόμουν ότι το παλικάρι είπε πως δοκίμασε και φρέσκα μπουζί και πάλι βγήκε το ίδιο σφάλμα με τη μία. Αν αυτό ευσταθεί τότε τα misfires έχουν άλλη αιτία. Εκτός και αν δεν έχω καταλάβει κάτι σωστά.

-> Βασικά νόμιζα ότι είχες κάνει χρονισμό. Αν είναι από πρόγραμμα, τότε δεν θα έπρεπε να σταματήσει το πρόβλημα με τη τηλεφόρτωση? Εκτός και αν έχει δημιουργηθεί κάτι μεγαλύτερο ήδη. Τσέκαρε πάλι χρόνισμα και καπάκι και βλέπεις.
salex - Τρι 14 Φεβ 2012, 11:49:58
Θέμα δημοσίευσης:
Άστα, αυτα τα περί προγραμμάτων έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να τους τα λέω γιατί κάθε μηχανικάντζα στις αντιπροσωπείες το έχει για καραμέλα.

Βρε τί είναι το πρόγραμμα να αλλάζει από τη μια μέρα στην άλλη;
Είναι δυνατόν να λειτουργεί για μια εβδομάδα/ένα μήνα/ ένα χρόνο σωστά το αυτοκίνητο και ξαφνικά να πάθει κάτι το πρόγραμμα (που παραμένει άρτιο πάντοτε στην μνήμη του εγκεφάλου);

Από πρόγραμμα φαίνονται προβλήματα αμέσως.
Το πολύ μέσα σε 3-4 ημέρες, όχι σε δύο χρόνια.

Ο Αλέξης δεν έχει βρει την αιτία για την οποία τα μπουζί του μαυρίζουν.
Ο εγκέφαλος καταγράφει misfires επειδή δεν μπορεί να κάνει καύση.

Είναι πολύ πιθανό να την έχει ακούσει η αντλία υψηλής του, να μη λειτουργεί σωστά και έτσι τα μπεκ να κατουράνε αντί να ψεκάζουν όπως πρέπει.
Alexis22 - Τρι 14 Φεβ 2012, 12:41:11
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Άστα, αυτα τα περί προγραμμάτων έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να τους τα λέω γιατί κάθε μηχανικάντζα στις αντιπροσωπείες το έχει για καραμέλα.

Βρε τί είναι το πρόγραμμα να αλλάζει από τη μια μέρα στην άλλη;
Είναι δυνατόν να λειτουργεί για μια εβδομάδα/ένα μήνα/ ένα χρόνο σωστά το αυτοκίνητο και ξαφνικά να πάθει κάτι το πρόγραμμα (που παραμένει άρτιο πάντοτε στην μνήμη του εγκεφάλου);

Από πρόγραμμα φαίνονται προβλήματα αμέσως.
Το πολύ μέσα σε 3-4 ημέρες, όχι σε δύο χρόνια.

Ο Αλέξης δεν έχει βρει την αιτία για την οποία τα μπουζί του μαυρίζουν.
Ο εγκέφαλος καταγράφει misfires επειδή δεν μπορεί να κάνει καύση.

Είναι πολύ πιθανό να την έχει ακούσει η αντλία υψηλής του, να μη λειτουργεί σωστά και έτσι τα μπεκ να κατουράνε αντί να ψεκάζουν όπως πρέπει.

Τα ιδια λεω και εγω,αλλα που να καταλαβουν,δικαιολογια ειναι για να μην κουραστουν λιγο περισσοτερο,μιλησα με τον προφητη πριν λιγο,αν καταφερω να φτασω μεχρι εκει τοτε το προβλημα θα λυθει
giannis27 - Τρι 14 Φεβ 2012, 14:33:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αλέξη πέρσι που είχα θέμα με τον χρονισμό είχα παρόμοια φαινόμενα ,safe mode κ το long -18 -20% ,είχα πάει στον μιχάλη για να τσεκάρουμε τον χρονισμό είχα παραγγείλει είδη το γρανάζι μεταβλητού + τις βίδες .
όταν το ανοίξαμε ο χρονισμός ήταν οκ τα εργαλεία κούμπωσαν μόνα τους εκεί με έλουσε κρύος ιδρώτας λέω αφού δεν είναι από χρόνισμα τότε την κάτσαμε την βάρκα ,επειδή είχα είδη στα χέρια μου το γρανάζι μεταβλητού το άλλαξα κ αλλάχτηκε κ η βίδα στον εξαγωγής .


αυτό ήταν το αμάξι έστρωσε από τότε το long είναι σταθερά στα +0.8% +0.5%
Alexis22 - Τρι 14 Φεβ 2012, 17:24:23
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
Αλέξη πέρσι που είχα θέμα με τον χρονισμό είχα παρόμοια φαινόμενα ,safe mode κ το long -18 -20% ,είχα πάει στον μιχάλη για να τσεκάρουμε τον χρονισμό είχα παραγγείλει είδη το γρανάζι μεταβλητού + τις βίδες .
όταν το ανοίξαμε ο χρονισμός ήταν οκ τα εργαλεία κούμπωσαν μόνα τους εκεί με έλουσε κρύος ιδρώτας λέω αφού δεν είναι από χρόνισμα τότε την κάτσαμε την βάρκα ,επειδή είχα είδη στα χέρια μου το γρανάζι μεταβλητού το άλλαξα κ αλλάχτηκε κ η βίδα στον εξαγωγής .


αυτό ήταν το αμάξι έστρωσε από τότε το long είναι σταθερά στα +0.8% +0.5%
Δευτερη φορα που το παθαινω,ενω ολα τα συμπτωματα εδειχναν οποιαδηποτε αλλη αιτια εκτος του χρονισμου τελικα καναμε λαθος,και αυτη τη φορα ηταν θεμα χρονισμου!
Πολυ περιεργα πραγματα...παλι καλα που εχουμε καλη αντιπροσωπεια αλλιως ακομα θα ψαχναμε να βρουμε τι εχει!
makis106 - Τρι 14 Φεβ 2012, 17:30:46
Θέμα δημοσίευσης:
χρονιζεις για δευτερη φορα?
Alexis22 - Τρι 10 Απρ 2012, 21:00:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο το αυτοκινητο θα με τρελανει με τα απιθανα προβληματα... απο τοτε που εκανα επισκευη ειχε μια μικρη διαρροη λαδιου απο την τσιμουχα στροφαλου αν και αλλαχθηκε 2 φορες η διαρροη συνεχιζοταν,πριν λιγο μου εκοψε τον ιμαντα και απο εκει ειχε μεγαλη διαρροη λαδιου,το αυτοκινητο ομως δουλευει κανονικα... με προβληματιζει πολυ που κοπηκε ο ιμαντας .. ο οποιος εχει περιπου 5000χλμ
android - Τετ 11 Απρ 2012, 14:41:08
Θέμα δημοσίευσης:
Alexis22 έγραψε:
Αυτο το αυτοκινητο θα με τρελανει με τα απιθανα προβληματα... απο τοτε που εκανα επισκευη ειχε μια μικρη διαρροη λαδιου απο την τσιμουχα στροφαλου αν και αλλαχθηκε 2 φορες η διαρροη συνεχιζοταν,πριν λιγο μου εκοψε τον ιμαντα και απο εκει ειχε μεγαλη διαρροη λαδιου,το αυτοκινητο ομως δουλευει κανονικα... με προβληματιζει πολυ που κοπηκε ο ιμαντας .. ο οποιος εχει περιπου 5000χλμ



μηπως εγινε παπαρα απο τα λαδια και κοπηκε?

μαζι με τσιμουχα στροφαλου,εχει κ εναν πλαστικο οδηγο μαζι,το βαλατε με τον οδηγο κ οχι οπως να ναι ε?
Alexis22 - Τετ 11 Απρ 2012, 18:33:26
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
Alexis22 έγραψε:
Αυτο το αυτοκινητο θα με τρελανει με τα απιθανα προβληματα... απο τοτε που εκανα επισκευη ειχε μια μικρη διαρροη λαδιου απο την τσιμουχα στροφαλου αν και αλλαχθηκε 2 φορες η διαρροη συνεχιζοταν,πριν λιγο μου εκοψε τον ιμαντα και απο εκει ειχε μεγαλη διαρροη λαδιου,το αυτοκινητο ομως δουλευει κανονικα... με προβληματιζει πολυ που κοπηκε ο ιμαντας .. ο οποιος εχει περιπου 5000χλμ



μηπως εγινε παπαρα απο τα λαδια και κοπηκε?

μαζι με τσιμουχα στροφαλου,εχει κ εναν πλαστικο οδηγο μαζι,το βαλατε με τον οδηγο κ οχι οπως να ναι ε?

Aυτο το πλαστικο το παρατηρησα και εγω αλλα ειχα την εντυπωση οτι ηταν μονο για προστασια στη συσκευασια,το αμαξι εχει 5000 χλμ απο την επισκευη και αλλαχθηκε 2 φορες η τσιμουχα την πρωτη στο συνεργειο που το εφτιαξα και την δευτερη στην αντιπροσωπεια αλλα και τις 2 φορες η διαρροη δεν σταματησε.
Το περιεργο ειναι οτι λειπει εκτος απο τον ιμαντα και η τσιμουχα...γι αυτο και και η μεγαλη διαρροη λαδιου,το θεμα ειναι οτι πρεπει να βρεθει η αιτια που το προκαλεσε δεν ξερω αν παιζει και καποιο ρολο οτι εκανα προγραμμα πριν 3 μερες....
Alexis22 - Παρ 13 Απρ 2012, 23:56:00
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει περιπτωση να εχουν φθαρει τα κουζινετα του στροφαλοφορου απο τοτε που δουλεψε χωρις λαδι ή ακομα χειροτερα τα σφυρηλλατα εμβολα και κυριως οι διωστηρες που ειναι εμφανως πιο ογκωδεις απο τους μαμα να εχουν συνολικο βαρος μεγαλυτερο και ετσι να καταπονειται περισσοτερο ο στροφαλοφορος?
Η πιο λογικη εξηγηση για την διαρροη λαδιου ειναι αυτη,δεν μπορει σε 5000χλμ να χαλασε 3 τσιμουχες και να σκιζει εναν ιμαντα...
Το κακο ειναι οτι εδω οι περισσοτεροι μηχανικοι οι γνωσεις τους,ισως και η θεληση τους ειναι στο να αλλαζουν μονο την τσιμουχα..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr