SnakeMJK έγραψε: |
Πρόσφατα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κάνω την πατέντα εισαγωγής, με τρύπημα του φιλτροκουτιού απο κάτω και πέρασμα σωλήνα κάτω από τον προφυλακτήρα, πράγμα χιλιοειπωμένο από Alex και στο thread με τις χοάνες in salonica ![]() ![]() ![]() Ελπίζω να καταλάβατε τι έχω στο μυαλό μου...! |
kostas έγραψε: |
Κι εγω σκεφτομουν να φερω σωληνα μεσα στην καμπινα των επιβατων μπροστα στους αεραγωγους και να παιρνει κρυο αερα με πιεση απο το ανοιχτο Α/C στο 4.
Ε ρε κατι πατεντες.Ξεφυγαμε εντελως μου φαινεται. |
SnakeMJK έγραψε: |
Πρόσφατα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κάνω την πατέντα εισαγωγής, με τρύπημα του φιλτροκουτιού απο κάτω και πέρασμα σωλήνα κάτω από τον προφυλακτήρα, πράγμα χιλιοειπωμένο από Alex και στο thread με τις χοάνες in salonica ![]() ![]() ![]() Ελπίζω να καταλάβατε τι έχω στο μυαλό μου...! |
kostas έγραψε: |
Κι εγω σκεφτομουν να φερω σωληνα μεσα στην καμπινα των επιβατων μπροστα στους αεραγωγους και να παιρνει κρυο αερα με πιεση απο το ανοιχτο Α/C στο 4.
Ε ρε κατι πατεντες.Ξεφυγαμε εντελως μου φαινεται. |
zzzleepy έγραψε: |
Άλλη μια τρελή σκέψη (εσείς ξεκινήσατε, δε φταίω εγώ ![]() Να βγάλω τελείως τα προβολάκια ομίχλης (που έτσι κι αλλιώς δεν τα ανάβω σχεδόν ποτέ) και να προσαρμόσω πίσω δυο σωλήνες που θα στέλνουν αέρα κατευθείαν στην εισαγωγή. Μετά μπαίνουν και σιτούλες στις τρύπες των προβολέων κι έτσι συμπληρώνουμε το καρέ και αισθητικά... Θεωρητικά τουλάχιστον είναι καλή ιδέα... |
TONY PAP έγραψε: |
![]() ![]() Μήπως δοκιμάσατε να παιρνει αέρα από καπώ με αεραγωγό ![]() Γίνεται ![]() |
konstantinos έγραψε: |
Η πατέντα οδεύει προς την ολοκλήρωση. Μένουν κάτι τελευταίες "πινελιές" που θα γίνουν άμμεσα.
"Μπαμπάς" της πατέντας ο Μάκης (κατά κόσμο γνωστός PugSung ο σιδεροφάγος). Στο γνωστό συνεργείο... (οινοποιείο). Project Mgr: Ady Πειραματόζωο... το 206 του υπογράφοντα. Προτέρα κατάσταση: σκούπα PTS. Τωρινή κατάσταση : Μαμίσιο Φιλτροκούτι με φίλτρο Κ&Ν Πατέντα: Αφαίρεση όλου του υπόλοιπου συστήματος εισαγωγής (πνίχτες κλ κλπ), σωλήνας μονωμένος απο το φιλτροκούτι έως την σίτα (εμπρός στην μετώπη του προφυλακτήρα). Αποτελέσματα... με μια πρώτη εκτίμηση - ματιά: Ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά... η κατανάλωση επίσης... τα υπόλοιπα θα τα δείξει το δυναμόμετρο... η διαίσθησή μου λέει (οδηγώντας) οτι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο... Φωτογραφίες και αναλυτική περιγραφή απο εβδομάδα καθότι υπάρχει και β' ημίχρονο (βλέπε "πινελιές") |
DimiP έγραψε: |
Προσεξτε να κανετε καποιες μικρες τρυπες στο κατω μερος του σωληνα ωστε αν μπει νερο (π.χ. λακουβα με νερο ή πλυμηρισμενος δρομος) να μην προχωρησει αυτο προς τα μεσα αλλα να "στραγγιξει" και να τρεξει προς τα κατω. |
bebis206vts έγραψε: |
Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!! Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"... Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
oταν κινησαι οπως και να φυσαει ο αερας, εσυ κοντρα πας, αρα θα μπαινει αερας μεσα. |
DimiP έγραψε: | ||
oταν κινησαι οπως και να φυσαει ο αερας, εσυ κοντρα πας, αρα θα μπαινει αερας μεσα. |
konstantinos έγραψε: |
Η πατέντα οδεύει προς την ολοκλήρωση. Μένουν κάτι τελευταίες "πινελιές" που θα γίνουν άμμεσα.
"Μπαμπάς" της πατέντας ο Μάκης (κατά κόσμο γνωστός PugSung ο σιδεροφάγος). Στο γνωστό συνεργείο... (οινοποιείο). Project Mgr: Ady Πειραματόζωο... το 206 του υπογράφοντα. Προτέρα κατάσταση: σκούπα PTS. Τωρινή κατάσταση : Μαμίσιο Φιλτροκούτι με φίλτρο Κ&Ν Πατέντα: Αφαίρεση όλου του υπόλοιπου συστήματος εισαγωγής (πνίχτες κλ κλπ), σωλήνας μονωμένος απο το φιλτροκούτι έως την σίτα (εμπρός στην μετώπη του προφυλακτήρα). Αποτελέσματα... με μια πρώτη εκτίμηση - ματιά: Ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά... η κατανάλωση επίσης... τα υπόλοιπα θα τα δείξει το δυναμόμετρο... η διαίσθησή μου λέει (οδηγώντας) οτι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο... Φωτογραφίες και αναλυτική περιγραφή απο εβδομάδα καθότι υπάρχει και β' ημίχρονο (βλέπε "πινελιές") |
kostas έγραψε: |
Κωνσταντινε,συνονοματε,εχω μια απορια σχετικα με τα "Αποτελεσματα...".
Ως γνωστον η ECU αναπροσαρμοζεται μονη της στις νεες μεγαλυτερες ποσοτητες αερα.Ετσι λοιπον οσο μεγαλυτερη ποσοτητα αερα παρεχουμε τοσο περισσοτερο καυσιμο θα διαθεσει.Διορθωστε με αν κανω λαθος.Με βαση λοιπον αυτο το δεδομενο,απο τη στιγμη που η καταναλωση μειωθηκε δε σημαινει οτι η σκουπα ειχε καλυτερα αποτελεσματα απο την τωρινη εισαγωγη;Δηλαδη αυτο δε σημαινει οτι η σκουπα διοχετευε μεγαλυτερες ποσοτητες αερα;Αν και κοιτωντας το μερος που μπαινει μου φαινεται πολυ παραξενο να συμβαινει κατι τετοιο. Περιμενω εναγωνιως τα αποτελεσματα της δυναμομετρησης και αλλες εντυπωσεις αφου αποφασισα να φτιαξω την εισαγωγη μου και ειμαι μεταξυ σκουπας και του project που φτιαχνετε. |
kostas έγραψε: |
Εσυ σε σχεση με την PTS σκουπα ειδες καλυτερα αποτελεσματα με το ελευθερο φιλτρο;Σου φανηκε να αποδιδει καλυτερα; |
kostas έγραψε: |
Να δηλωσω κι εγω τις ευχαριστιες μου στην POWER ΟΥΣΤ.Βγηκε σωληνας μπροστα στη σιτα.
Τωρα πρεπει να ειναι 90 αλογα σιγουρα. ![]() ![]() ![]() |