PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Dacia Sandero-Stepway VS Honda-HRV

RoadRunner122 - Τετ 16 Μάρ 2011, 21:23:28
Θέμα δημοσίευσης: Dacia Sandero-Stepway VS Honda-HRV
Είμαι ανάμεσα στα 2.

Το Dacia Sandero Stepway 1.6 8V κοστίζει 10.300ευρώ καινούριο, είναι ψηλό, μπροστοκίνητο, με φτωχό εξοπλισμό (κάτι που δε με ενοχλεί) και με αρχαίο μοτέρ (Κ7Μ-jurasic, αυτό που φορούσε και το megane Ι) με 90PS.

To HRV αν αγοραστεί, θα είναι μεταχειρισμένο, γύρω στα 9.000ευρώ παίζουν με ~60.000km.

Για πείτε γνώμες...
Vini - Τετ 16 Μάρ 2011, 21:32:30
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα...
Το είχα και έχω ψάξει πολύ το stepway. Πήγα και στα κεντρικά, πήγα και σε δύο εμπορίες.

Στα κεντρικά δεν το είχαν, ούτε στη μία εμπορία. Το βρήκα τελικά, το είδα. Όμορφο μέσα-έξω. Θυμίζει πολύ το προηγούμενο clio. Υπερυψωμένο σαν crossover. Φαίνεται καλή κατασκευή. Απλό λιτό εσωτερικό, καλοί χώροι, καλή ορατότητα, αναπαυτικά καθίσματα.

Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ. Θεωρώ ότι είναι ένα αυτοκίνητο που κάνει όλες τις δουλειές καλά χωρίς να ζητάει πολλά.

Το μόνο αρνητικό (πολύ αρνητικό) το πολύ κακό δίκτυο πωλήσεων, η απίστευτη αδιαφορία των εμπόρων/πωλητών/κεντρικής αντιπροσωπείας και φυσικά η έλλειψη test drive. Δεν υπάρχει αυτοκίνητο για δοκιμή.

Εγώ το έχω στα υπόψη αν κάποια στιγμή αποφασίσω να πάρω κάτι πολύ φθηνό για να κάνω μόνο την δουλειά μου, καμιά εκδρομούλα, για χαλαρές καταστάσεις. Ίσα-ίσα να μου καλύπτει τις λίγες ανάγκες που έχω.
Sinanai - Τετ 16 Μάρ 2011, 21:41:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ερχόμενος από Πάτρα Αθήνα πριν λίγο, Γιάννη, είχα ένα Stepway μπροστά μου και σκεφτόμουν - πέρα από το γιατί σκ**ά πληρώνουμε για να έχουμε μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και να μη μπορώ να το προσπεράσω, που πήγαινε με 60 στην ευθεία - τι γαμάτο αμαξάκι που είναι, γι' αυτό ακριβώς που είναι, που όλοι καταλαβαίνουμε. Εγώ θα πήγαινα αβλεπί σ' αυτό.
Vini - Τετ 16 Μάρ 2011, 21:46:53
Θέμα δημοσίευσης:
Μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση ότι το είδα σε χρώμα κόκκινο σκούρο, ήταν μέσα στην βρώμα το αυτοκίνητο, ωστόσο το μάτι έπεφτε πάνω του...

Ωραίο αυτοκίνητο... Ιδανικό για το Ελλαδιστάν...

υ.γ. αν το παραγγείλετε βάλτε και το υποβραχιόνιο που είναι στα αξεσουάρ!...! Θα σας κάνει τη ζωή ποιο εύκολη και άνετη!... Wink
MEMsound - Τετ 16 Μάρ 2011, 22:29:08
Θέμα δημοσίευσης:
το HRV εμφανισιακα δεν μου αρεσε ποτε
σαν αμαξι δεν ξερω τι λεει

το dacia ειναι αν μη τι αλλο πολυ ομορφο...
αν εβγαινε και μια 4κινητη εκδοση θα ηταν ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ...
Sinanai - Τετ 16 Μάρ 2011, 23:24:48
Θέμα δημοσίευσης:
Προς το παρόν - σχεδόν - μας φτάνει ότι είναι κάποια και όχι όλα τα λεφτά.
RoadRunner122 - Πεμ 17 Μάρ 2011, 05:12:21
Θέμα δημοσίευσης:
Nαι οκ, είναι εντυπωσιακό, με πολύ καλό vfm, είναι ψηλό κ έχει μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις που σημαίνει πως είναι ότι πρέπει για τους κατσικόδρομούς μας, είναι απλό χωρίς πολλά ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια να χαλάνε τρις την ώρα ΑΛΛΑ έχει ένα μεγάλο μείον (κατ εμέ): το μοτέρ.

Μιλάμε για ένα μοτέρ 10ετίας και βάλε, με 8βαλβίδες που στα 1600 κυβικά βγάζει μόλις 90ps (και απ'ότι έμαθα, πλέον έρχεται με 85 λόγω euro5), ενώ στο εξωτερικό πωλειται με τον 1,5cDi ο οποίος βγάζει 20κιλά ροπή στις 1750! και μικτη κατ 4,6λ/100χλμ!!!
Το αμάξι προορίζεται για κρήτη (bro) όπου θα μπορούσε να πάρει diesel αλλά αν δεν έρχεται, πώς? Confused

Τουλάχιστον, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Θανάση-mechanic που το πήρε, είναι αρκετά χαμηλόροπο, οπότε ίσως σώζεται η κατάσταση...

Vini, πέραν της αδιαφορίας των αντιπροσώπων Renault, η έλλειψη tdrive μοντέλων οφείλεται και στο γεγονός ότι η παραγωγή του είχε σταματήσει το Δεκέμβρη του '10 (εώς τότε έβγαινε με προδιαγραφές euro4) για να ξαναξεκινήσει και πάλι τώρα τον Μάρτη με νέα χαρτογράφηση ώστε να περνάει euro5. Αυτό που φοβαμαι είναι να μην του φόρεσαν και κανένα ηλεκτρόγκαζο. Είναι που είναι ψώφιο, θα πάει κ η απόκριση στον πάτο και θα μετράμε 0-100 με το ημερολόγιο... Laughing

Το καλό είναι πως ο bro δεν είναι γκαζοφών οπότε δεν τον πολυενδιαφέρει το γκάζι. Θέλει κάτι ψηλό για να μη μασάει σε λακούβες και νορμάλ χωματόδρομους, οπότε θα του κάτσει μιά χαρά.

btw, παλιότερα είχα καταλήξει σε jimny αλλά αφενός δε βρήκα κάποιο σε νορμάλ τιμή και ανάλογη κατάσταση, αφετέρου μόλις είδαμε τους χώρους κάναμε μετά-βολη Rolling eyes
Vini - Πεμ 17 Μάρ 2011, 08:55:23
Θέμα δημοσίευσης:
Πράγματι και εγώ το μοτέρ το βρήκα ως το μοναδικό αρνητικό σημείο. Θεωρείται ότι είναι αξιόπιστο αφού είναι μοτέρ δεινόσαυρος αλλά μάλλον λίγο για το sandero. Και λέω μάλλον γιατί πραγματικά δεν ξέρω τελικά πως είναι στο δρόμο το αυτοκίνητο με αυτό το μοτέρ.

Από την άλλη έχει αρκετά τέλη κυκλοφορίας, λόγω ρύπων...

Οι χώροι είναι πράγματι ένα θέμα. Πάντως σε αυτή τη κατηγορία οι επιλογές δυστυχώς είναι λίγες.

Εγώ θα κοιτούσα πολύ θετικά και τα Suzuki SX4/FIAT Sedici που προσφέρουν πολύ καλούς χώρους, καλό κινητήρα και είναι λιγάκι ποιο φρέσκα από το HRV.

Το SX4 θα το βρείτε σε τιμές περίπου 9000 με 10.000 euro για μοντέλα 2006/2007/2008.
Αυτά για παράδειγμα είναι από ιδιώτες και από ότι βλέπω είναι σε καλή κατάσταση:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1295627/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1295627/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1290247/

...

Τέλος αν πραγματικά ήθελα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από λακούβες, χωματόδρομους κλπ... τότε Daihatsu Terios 5πορτο και Suzuki Grand Vitara 3πορτο αλλά μάλλον ανεβαίνει η τιμή.
mechanic - Πεμ 17 Μάρ 2011, 09:03:37
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα και απο εμενα,
(Στελαρα μου οταν κατσω με υσηχια στο pc θα σου πω αναλυτικα τι εχει γινει... Sad )

εδω και πολυ καιρο ημουν και εγω στην αναζητηση ενος αυτοκινητου για τη γυναικα μου,
Αλλα στα λιγα λεφτα εβλεπα το ενα χρεπι πισω απο το αλλο,
μιλαμε για τετοια αθλια κατασταση που θα επρεπε να ντρεποντουσαν που τα πουλαγανε...
(ενταξει καταλαβαινω κριση κτλ... δεν θελω να προσβαλω κανεναν η καμια αλλα απο την αλλη εγω γιατι να πληρωσω "γαμησιατικα" αλλωνων?)

οποτε επρεπε να ανεβω στα 5 και πανω, οπου εκει σε βαθος 2ετιας
θα εδινα χαλαρα 2 με 3 χηλιαρικακια ακομα για τα μεγαλα σερβις και τις μεγαλες συντηρισεις εχοντας και καποιο μοντελο που + - θα ηταν στην 10ετια.
Που οσο καλο και αξιοπιστο να ειναι δεν παυει να εχει καμποσες χηλιαδες ωρες λειτουργιας στο μοτερ και στα περηφεριακα του... Confused
και υπ'οψιν οτι καλως η κακως εγω δεν αντεχω να οδηγω (εγω η καποιος δικος μου) αμαξι που να μην ειναι σε αριστη κατασταση...


Οποτε μετα σκεφτηκα το σαντερο το απλο (1.2 16ν γιατι για το 1.4 8ν δεν το συζηταμε καν) που κανει 9 χηλιαρικα αν το κυνηγησετε το θεμα.
Τωρα γιατι εφτασα στην stepway εκδοση?
γιατι πολυ απλα εκανα αυτο που κανω παντα, (οπως και με το 207, κλειω που ειχα κτλ κτλ)
Βαση των αναγκων μου, πηρα το καλυτερο που προσεφερε η αντιπροσωπια και τα λεφτα μου μπορουσαν να αγορασουν...

Τωρα σιγουρα δεν προκειται για καποιο μοντελο που θα διακριθει σε καποιον τομεα,
αλλα ερχεται να μας θυμισει λιγακι την ουσια της αυτοκινησης,
τι εννοω?

Στην ελλαδα αγορασα την μια και "φουλ" Very happy εξτρα εκδοση
οπου και ανοιγοντας την υπερυψωμενη πορτα του βλεπεις ενα ευχαριστο διακοσμο που σε προδιαθετει θετικα...
Αλλα αν το παρατηρησεις, δεν εχει πουθενα ηχομονωση, τα παραθυρα οι κλειδαριες κτλ ειναι χωρις soft touch πλαστικα και χωρις αυτοματους μηχανισμους να ανοιγουν η να κλεινουν μονα τους, παρα μονο αν πατησεις τον απιστευτα φθηνο πλαστικο διακοπτη...
τα ηδια και για τα χειρηστηρια του καλοριφερ a/c κτλ...
τοσο φθηνα πλαστικα που νομιζεις οτι ειναι χαρτινα... Sad
Κοιτας λιγο τις προδιαγραφες και βλεπεις ενα μοτερ με 90 ψωροαλογα
και λες αυτο το πραγμα (γιατι εχει μεγεθος ενος μικρου τζιπ)
θα μπορει να κινηθει αξιοπρεπως στο δρομο?
Καθεσαι στη θεση οδηγισης και νομιζεις οτι καθεσαι σε σκαμπω σε μπαρα σε καποιο μπαρακι και εχεις πιασει ψιλη κουβεντα με τον μπαρμαν... Very happy
ψαχνεις τα χειρηστηρια του μπρος πισω και πανω κατω του τημονιου, και λαμπουν δια της απουσιας τους... Evil

Οταν ομως βαζεις μπρος (παιρνει με την μια)
ανακαλυπτεις πως τα πεταλια του ειναι τοσο απαλα που σκεφτεσαι οτι αυτο ειναι τελιο για τα σταματα ξεκινα μεσα στην πολη + οτι θα εκτιμηθει δεοντως απο την γυναικα μου η απο καποιον οδηγο που δεν το "παει το σπορ" της οδηγισης...
Το σασμαν σε αισθηση αλλα και αποκριση ειναι ανελπιστα καλο
σε σημειο που το δικο μας το 5αρι να δειχνει σαν κουταλα μεσα στο ζελε.
Το υδραυλικο του τιμονι με την αργη κρεμαριερα δεν βοηθαει για σπορ καταστασεις, αλλα ειναι τελιο για να γινει mal**** proof το αμαξι σε συνδιασμο με το υπολοιπο σετ απ.
Απο κινητηρα τωρα το ντιζατο μοτερακι του εχει αποδοση απο στροφες ρελαντι,
χαμηλα και μεσαιες (ψηλα δεν το εχω παει ακομα)
εχει μια αποδοση που σε κανει να πιστευεις οτι οδηγεις καποιο ατμο-dieselaki
ειναι χαρακτηριστικη η ευκολια που με ελαχιστα "τσιμπητο" γκαζι και ανεξαρτητως επιλεγμενης ταχυτητας
το μοτερ του εχει ακαριαια αποκριση και τραβαει σαν χαζο χωρις υστεριση κτλ... και κινει τα 1100 κιλα του stepway (το απλο νομιζω οτι ειναι καμια 100η κιλα κατω) με απιστευτη ευκολια ανεξαρτητως αν εχεις a/c κτλ...
Βεβαια αν κανεις οτι βυθιζεις το γκαζι τοτε θα σε επαναφερει στην πραγματικοτητα και θα σου θυμισει οτι ειναι μονο 90 ιππους.
Επισης εχει ανεπληστα καλο στρηψημο,
εννοειται οτι σε ξενερωνει αν θες να πας γρηγορα σε μια στροφοδιαδρομη,
αργο τιμονι, γερνει, υποστρεφει σπινιαροντας τον εσωτερικο του τροχο και γενικα σου "φωναζει" οτι δεν εχει φτιαχτει για αυτο το σκοπο...
Αλλα τα περηθωρια προσφυσης ειναι ανελπηστα υψηλα,
στριβεις με 120 η 140κατι στην αττικη οδο και αυτο που θα σε ενοχλησει ειναι οτι θα φυγεις απο το καθισμα αν δεν κρατιεσαι (τα καθισματα του ειναι σαν επιπεδα σαν σανιδες)
αλλα αν βρεις τροπο να "αγκιστρωθεις" καπου/καπως Very happy
μπορεις να κανεις πλακα σε πολλα αυτοκινητα ριχνοντας τους εξωτερικες προσπερασεις.
Οπως και το αν τυχει και ξεχαστεις και μπεις με πολλα σε μια στροφη
αυτο απλα θα γειρει ακολουθοντας ομως την πορεια που εχεις επιλεξει.
αν το παρακανεις θα υποστρεψει και αν αφησεις το γκαζι ο κωλος θα κανει απλως μια διορθωση της υποστροφης (αν στο μεταξυ εχεις καταφερει να μην βρεθεις αγκαλια με τον συνοδηγο)
και φυσικα last but not least ειναι η γουβα proof συμπερηφορα του
που εντυπωσιαζει.
οπως και λογω του υψους του αλλα και των μικρων προβωλων του
θα του βαλω ενα σετακι λαστιχα M&S (λασπη και χιονι)
που ηδη τα εχω ετσι και αλλιως και αλλιως και θα δουμε αν και ποσο "μακρυτερα" μπορω να παω σε μια "μη ασφαλτινη" διαδρομη....
συμαχος σε αυτο ειναι και η θεοκοντη πρωτη που εχει
(στην πολη αν ξεκινας με δευτερα ειναι σαν να εχεις πρωτη, ουτε πατηναρισματα ουτε τιποτα)
και η 5η ειναι overdrive οποτε σε συνδιασμο με το ροπατο μοτερακι του, εχεις την λεγομενη "χρυση τομη"


Τελιωνοντας να πω οτι η ρενω (η dacia δεν ειναι τιποτα αλλο παρα ενα γραναζι του μηχανισμου της)
εκανε κινηση "ματ"
παιρνοντας το σασι του κλειω ΙΙ
και εβγαλε ενα αμαξακι απογυμνωμενο απο καθε ιχνος πολυτελειας
χρησιμοποιωντας λυσεις προηγουμενης 10ετιας
χωρις esp, κλιματρονικ, χωρις χωρις χωρις...
ενα ABS + a/c εχει και αυτο θεωρειται πολυτελια Very happy
αλλα αν το πιασεις στα χερια σου και το οδηγησεις τοτε θα δεις οτι στην
πραγματικοτητα αντι να αγορασεις ενα μεταχειρο αμαξι 10ετιας
εσυ απλα το αγορασες "καινουργιο"
Ναι,
τεχνολογικα ανηκει σε μια αλλη προηγουμενη (καλη για καποιους απο εμας) εποχη αυτοκινησης
αλλα απο την αλλη εχουν μαζεψει οτι καλυτερο απο πλευρας αξιοπηστιας υπαρχει και το εχουν φορεσει πανω του. Wink

και μην ξεχναμε οτι η βασικη του εκδοση ειναι το 1.2 16βου
που καθιστε και συγκρινετε στα 9 χηλιαρικα τι αλλο μπορειτε να αγορασετε...
αλλα η αδιαφορια της εδω αντιπροσωπιας να προωθησει το ηδιο της το προιον το θαβει ακομα ποιο βαθεια στη συνειδηση των νεο-ελληνων
που λενε΄
"μα καλά Dacia να παω να παρω?
Sinanai - Πεμ 17 Μάρ 2011, 09:25:04
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη, εφόσον έχετε την επιλογή πετρελαίου, δείτε και Panda 4x4 multijet που γα***. Wink
Steve - Πεμ 17 Μάρ 2011, 09:47:59
Θέμα δημοσίευσης:
Citroen C4 Picasso και big turbo by salex 300ps Cool
Vini - Πεμ 17 Μάρ 2011, 10:20:41
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:

...
Αλλα αν το παρατηρησεις, δεν εχει πουθενα ηχομονωση, τα παραθυρα οι κλειδαριες κτλ ειναι χωρις soft touch πλαστικα και χωρις αυτοματους μηχανισμους να ανοιγουν η να κλεινουν μονα τους, παρα μονο αν πατησεις τον απιστευτα φθηνο πλαστικο διακοπτη...
τα ηδια και για τα χειρηστηρια του καλοριφερ a/c κτλ...
τοσο φθηνα πλαστικα που νομιζεις οτι ειναι χαρτινα... Sad
Κοιτας λιγο τις προδιαγραφες και βλεπεις ενα μοτερ με 90 ψωροαλογα
...


Αυτά (για μένα) είναι ένα σοβαρό θέμα.
Αν η ποιότητα των πλαστικών και των διακοπτών κλπ...κλπ... είναι "χάρτινη" πόσο θα αντέξουν στο χρόνο; Θυμάμαι κάποιος σε άλλο φόρουμ μου είχε πει ότι τα πόμολα των θυρών εξωτερικά είναι σχεδόν χάρτινα...

Ειδικά αν το αυτοκίνητο ταλαιπωρηθεί λίγο σε χωματόδρομους και καρόδρομους δεν θα είναι κουραστικό (χωρίς ηχομόνωση);

Και στο πορτμπαγκάζ είδα ότι δεν έχει ούτε πλαστικά, ούτε ηχομόνωση. Κατευθείαν η κλειδαριά της πίσω πόρτας και το σασί.

... μόνο κάποιο με πολλά χιλιόμετρα θα μας έλυνε τις απορίες για την αντοχή του...
mechanic - Πεμ 17 Μάρ 2011, 10:40:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι σωστο αυτο που λες...

μεγαλη εμπειρια δεν εχω να σου πω με σηγουρια. Rolling eyes
μεχρι στιγμης το ποιο παλιο που εχω δει εναι με 80.000 χλμ
και δεν τριζει παραπανω απο το 207 που εχω τωρα. Very happy
Βεβαια να αναφερω πως οσο λιγοτερα μπηχλημπηδια εχει μεσα η καμπινα τοσο λιγοτερο θα ακουστει κιολας Very happy

Το θεμα ειναι οτι τα πλαστικα ειναι απιστευτα φθηνα
αλλα παραδοξως δεν σπανε η να σου μενουν στο χερι. (τουλαχιστο με οτι κα οσα εχω δει εως τωρα οκ?)

Οσον αφορα το θεμα ηχομωνοσης
μεχρι τα 140 αν και δεν ειναι αθορυβο
ταξιδευεις ομως χωρις φασαρια (ποιο πανω θα σου πω με σηγουρια αργοτερα Twisted evil Very happy )
μεσα στην πολη δεν σε ενοχλει με τιποτα
στο χωματοδρομο οταν θα κανω μια βολτα θα σε ενημερωσω

Παντως συγκριτκα με ενα φιατ σεντισι πετρελαιο που ειχα νοικιασει στο εξωτερικο,
(ειχε 60Κ κατι χλμ) και δεν μπορω να ξερω για το αν και σε τι κατασταση ηταν η αναρτιση του
αλλα στα πολλα χλμ το σαντερο παταει πολυ καλυτερα
και ειναι ξεκαθαρα ποιο ευθυβολο και νιωθεις την αναρτηση του να το ελεγχει μακραν πολυ καλυτερα απο το φιατ.
βεβαια δεν ξερω κατα ποσο σωστο ειναι αυτο που αναφερω μιας και το συγκρινω με νοικιαρικο,
αλλα δεν χρειαζεσαι ειδηκες γνωσεις για να καταλαβεις (η να νιωσεις) ποσο καλυτερο και ασφαλεστερο πατημα εχει το μικρο και ασημο σαντερο
alexandros 207 Rallye - Πεμ 17 Μάρ 2011, 11:10:18
Θέμα δημοσίευσης:
κι οταν θα πας να το πουλησεις σε 4-5 χρονια θα στο παιρνουν
με 2000 ευρω....
Sad
mechanic - Πεμ 17 Μάρ 2011, 11:27:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το πουλας το παντρευεσαι...
προσωπικα δεν το πηρα με σκοπο να το πουλησω, αλλα να το εχω σαν "εργατη" μεχρι να η συντηρηση του να μου κοστιζει παραπανω απο την δοση μιας αγορας ενος καινουργιου.

απο εκει και επειτα δεν ξερω τι να πω,
μακαρι να μην μετανιωσω (στο μελλον) που το αγορασα.
Το σιγουρο ειναι οτι στο μελλον θα του βαλω υγραεριο (στην ρουμανια το τοποθετεις με 400κατι ευρω)
MEMsound - Πεμ 17 Μάρ 2011, 11:55:32
Θέμα δημοσίευσης:
μου αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι... Wink Cool
Vini - Πεμ 17 Μάρ 2011, 12:18:52
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
...
μεχρι στιγμης το ποιο παλιο που εχω δει εναι με 80.000 χλμ
...


Εννοείς ότι έχεις εμπειρία από Sandero Stepway με 80.000χλμ? Shocked
Vini - Πεμ 17 Μάρ 2011, 12:20:20
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
Δεν το πουλας το παντρευεσαι...
προσωπικα δεν το πηρα με σκοπο να το πουλησω, αλλα να το εχω σαν "εργατη" μεχρι να η συντηρηση του να μου κοστιζει παραπανω απο την δοση μιας αγορας ενος καινουργιου.
...


Σωστός. Πολύ σωστός...

υ.γ. καμιά φωτογραφία του έχεις; Razz
mechanic - Πεμ 17 Μάρ 2011, 15:14:55
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
mechanic έγραψε:
...
μεχρι στιγμης το ποιο παλιο που εχω δει εναι με 80.000 χλμ
...


Εννοείς ότι έχεις εμπειρία από Sandero Stepway με 80.000χλμ? Shocked


ναι, αλλα επι ρουμανικου εδαφους (εκει ειναι πολυ χειροτεροι οι δρομοι απο εμας)
να φανταστεις οταν ανεβαζω το 207 πανω του εχω 16αρες ζαντες
με 195/55/16 brigestone M&S + run flat (γουβα-proof mode δηλαδη)
και παλι προσεχω παααρα πολυ γιατι ειδηκα στη βουλγαρια
δεν εχουν γουβες, εχουν τρυπες Evil


Περα απο αυτο παντως, καποια στιγμη αυτη τη βδομαδα κανονιζω ενα καφε μεετινγ με ενα παλικαρι απο εδω να μιλησουμε για εξατμισεις και αλλα ενδιαφεροντα θεματα, οποτε θα ερθω με το χρεπι.
αν θελεις ελα να το δεις μιας και που σε εκθεση αυτη τη στιγμη δεν παιζει να το βρεις...
ολα τα λεφτα ειναι το υφος/απορια της γυναικας μου Very happy
οταν της λεω οτι παιρνω το δικο της αντι για το δικο μου αν θελω να παω για καφε

(σορρυ παιδες, αλλα η λεσχη ενω ειναι ενα πολυ ωραιο και "ζεστο" μερος μου πεφτει αρκετα αργα για τις δυνατοτητες μου και η μουρμουρα που εχω την αλλη μερα το πρωι δεν παλευεται... Sad )
Vini - Πεμ 17 Μάρ 2011, 18:38:35
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
ναι, αλλα επι ρουμανικου εδαφους (εκει ειναι πολυ χειροτεροι οι δρομοι απο εμας)
να φανταστεις οταν ανεβαζω το 207 πανω του εχω 16αρες ζαντες
με 195/55/16 brigestone M&S + run flat (γουβα-proof mode δηλαδη)
και παλι προσεχω παααρα πολυ γιατι ειδηκα στη βουλγαρια
δεν εχουν γουβες, εχουν τρυπες Evil


Περα απο αυτο παντως, καποια στιγμη αυτη τη βδομαδα κανονιζω ενα καφε μεετινγ με ενα παλικαρι απο εδω να μιλησουμε για εξατμισεις και αλλα ενδιαφεροντα θεματα, οποτε θα ερθω με το χρεπι.
αν θελεις ελα να το δεις μιας και που σε εκθεση αυτη τη στιγμη δεν παιζει να το βρεις...
ολα τα λεφτα ειναι το υφος/απορια της γυναικας μου Very happy
οταν της λεω οτι παιρνω το δικο της αντι για το δικο μου αν θελω να παω για καφε

(σορρυ παιδες, αλλα η λεσχη ενω ειναι ενα πολυ ωραιο και "ζεστο" μερος μου πεφτει αρκετα αργα για τις δυνατοτητες μου και η μουρμουρα που εχω την αλλη μερα το πρωι δεν παλευεται... Sad )



Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις Θανάση!...!... Εσύ τελικά έχεις μεγάλη εμπειρία από το stepway!...! Thumbs Up

Που λέτε να βρεθείτε; ... Όταν κανονίσετε στείλε μου ένα PM να δω αν θα μπορέσω να έρθω και εγώ!...

Άσε που θέλω και εγώ να μιλήσω για εξατμίσεις!!!!... Razz

Ευχαριστώ!...
RoadRunner122 - Πεμ 17 Μάρ 2011, 22:43:38
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτά τα πλαστικά με προβληματίζουν ρε γμτ. Δηλαδή 5 χρόνια μετά μην αρχίζουν κ σπάνε με τον ήλιο κ την πολυκαιρία (ειδικά τα εξωτερικά χερούλια)...
Και μόλις τώρα συνειδητοποιώ, τι καθόμαστε και αναλύουμε σε αμάξι παραγωγής 2011 Laughing Είναι λίγο ξεφτίλα εδώ που τα λέμε Confused

Θανάση είπαμε, τηλεφωνάκι, sms, pm κάτι, όταν κανονίσετε, να σκάσω μύτη Razz
Vini - Παρ 18 Μάρ 2011, 08:45:35
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
...
Και μόλις τώρα συνειδητοποιώ, τι καθόμαστε και αναλύουμε σε αμάξι παραγωγής 2011 Laughing Είναι λίγο ξεφτίλα εδώ που τα λέμε Confused ...


Ακριβώς αυτό.

Στη θέση σου(σας) θα κοιτούσα να βρω ένα καλομεταχειρισμένο SX4 ... Από αυτά που έχω ακούσει και δει αντέχει καλά και ο κινητήρας του είναι δοκιμασμένος. Ειδικά αν βρείτε κάποιο facelift θα βγάζει και 120 αλογάκια ...

Το έχει μία γειτόνισσα μου σε γκρι ανθρακί και πραγματικά μου έχει κάνει εντύπωση το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Το έχει πάρει και με ένα multimedia player της Kenwood και είναι και πουλ-μουρ... Smile
RoadRunner122 - Παρ 18 Μάρ 2011, 10:28:06
Θέμα δημοσίευσης:
Nick, ακόμα και σαν μεταχειρισμένα όμως είναι ακριβά τα ρημάδια. Για καινούριο ούτε συζήτηση μιάς και ξεφεύγουμε.
Προσωπικά προτιμώ κάτι καινούριο που θα το στρώσεις μόνος σου. Γενικά καλώς ή κακώς είμαι πολύ καχύποπτος όσον αφορά μεταχειρισμένα (στούκες, επισκευές, συντήρηση κλπ κλπ)...
Πέραν του ότι οι μαντράδες στην Ελλάδα ζητάνε ότι θέλουν ακόμα και για αμάξια 5ετίας... Evil
Vini - Παρ 18 Μάρ 2011, 11:47:55
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη σίγουρα το καινούριο είναι προτιμότερο, αλλά με 10.000euro η επιλογή του Stepway είναι μάλλον μονόδρομος...
drdino - Παρ 18 Μάρ 2011, 12:24:10
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
...
Και μόλις τώρα συνειδητοποιώ, τι καθόμαστε και αναλύουμε σε αμάξι παραγωγής 2011 Laughing Είναι λίγο ξεφτίλα εδώ που τα λέμε Confused ...


Ακριβώς αυτό.

Στη θέση σου(σας) θα κοιτούσα να βρω ένα καλομεταχειρισμένο SX4 ... Από αυτά που έχω ακούσει και δει αντέχει καλά και ο κινητήρας του είναι δοκιμασμένος. Ειδικά αν βρείτε κάποιο facelift θα βγάζει και 120 αλογάκια ...

Το έχει μία γειτόνισσα μου σε γκρι ανθρακί και πραγματικά μου έχει κάνει εντύπωση το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Το έχει πάρει και με ένα multimedia player της Kenwood και είναι και πουλ-μουρ... Smile


FYI, το SX4 είναι αρκετά σκληρό.
Vini - Παρ 18 Μάρ 2011, 12:32:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι Κωνσταντίνε έχεις δίκιο. Παντού το αναφέρουν ότι είναι "σκληρό".
Εγώ δεν το έχω διαπιστώσει, ακόμη. Δεν κατάφερα να κάνω test drive.

Πάντως και αυτό το θεωρώ ακριβό ... Υπερτιμημένο αυτοκίνητο.
drdino - Παρ 18 Μάρ 2011, 12:49:23
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Ναι Κωνσταντίνε έχεις δίκιο. Παντού το αναφέρουν ότι είναι "σκληρό".
Εγώ δεν το έχω διαπιστώσει, ακόμη. Δεν κατάφερα να κάνω test drive.

Πάντως και αυτό το θεωρώ ακριβό ... Υπερτιμημένο αυτοκίνητο.


Εγώ οδήγησα το προ facelift 1600αρι βενζίνης και μου είχε κάνει εντύπωση... Το κλασσικό πρόβλημα της προσπάθειας να έχει χαρακτηριστικά κανονικού αυτοκινήτου ένα ψηλό όχημα... Confused
Vini - Παρ 18 Μάρ 2011, 13:23:53
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Vini έγραψε:
Ναι Κωνσταντίνε έχεις δίκιο. Παντού το αναφέρουν ότι είναι "σκληρό".
Εγώ δεν το έχω διαπιστώσει, ακόμη. Δεν κατάφερα να κάνω test drive.

Πάντως και αυτό το θεωρώ ακριβό ... Υπερτιμημένο αυτοκίνητο.


Εγώ οδήγησα το προ facelift 1600αρι βενζίνης και μου είχε κάνει εντύπωση... Το κλασσικό πρόβλημα της προσπάθειας να έχει χαρακτηριστικά κανονικού αυτοκινήτου ένα ψηλό όχημα... Confused


Είναι λίγο από όλα, χωρίς να ξεχωρίζει πουθενά...

Για κάποιον που δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις και θέλει λίγο από όλα, καλό είναι. (π.χ. για μένα! Laughing ) ...

Αν όμως κοιτάμε επιμέρους θέματα και έχουμε απαιτήσεις τότε πάμε σε άλλα αυτοκίνητα...
drdino - Παρ 18 Μάρ 2011, 14:24:27
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω, μπαρμπάδεψα, ωρίμασα, με χάλασε το κότσι που έφαγα αλλά έχω βαρεθεί με τα αμάξια λίγο από όλα. Laughing
Vini - Παρ 18 Μάρ 2011, 14:28:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον εγώ μπαρμπάδεψα... και ως μπάρμπας πλέον βολεύομαι και με τα "λίγο από όλα" ... Laughing ...
mechanic - Παρ 18 Μάρ 2011, 22:16:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα αρχιζουν και τελιωνουν στο τι ζηταει και τι δινει ο καθενας απο εμας.

Αν θελεις αμαξι για να πηγαινεις απο το Α σημειο στο Β
με ασφαλεια και θελεις χωρους
χωρις να σε ενδιαφερει το κεφαλαιο οδηγικη απολαυση/μουρη/πολυτελεια κτλ
αυτο το περιεργο σε σχημα και κατηγορια αυτοκινητο (κατα την ταπεινη μου γνωμη) ειναι μονοδρομος
Βεβαια εγω για μενα δεν υπηρχε περιπτωση να το αγοραζα
ουτε αυτο αλλα ουτε και οσα του μοιαζουν μιας και εμενα δεν με ενδιαφερει να μεταφερομαι απο το Α στο Β
αλλα το "πως" και γενικοτερα η οδηγικη απολαυση
οποτε επειδη ειμαι x-treme στριμοκωλος οι επιλογες μου ειναι εξαιρετικα λιγες Very happy
αλλα με το χερι στην καρδια μπορω να πω οτι τουλαχιστο αυτο το χρεπακι
δεν μου σπαει τα νευρα οποτε χρειαζεται να το οδηγησω.
καθως αν το οδηγησεις με τον τροπο για τον οποιο σχεδιαστηκε για να οδηγειται, τοτε κανεις την δουλεια σου ανετα και ανακαλυπτεις και τα οποια πλεονεκτηματα εχει και δεν φαινονται με την πρωτη ματια. Wink



Τωρα για τα πλαστικα του και την αντοχη τους στο χρονο
το να εξακριβωθει στο περασμα του χρονου η αντοχη τους, ειναι ευκολο.
(αν και δεν ειναι σωστο μιας και πρεπει να πεις ψεματα)
βρισκεις ενα σαντερο 3ετιας+ στα μεταχειρησμενα και πας και το κοιτας "δηθεν" για να το αγορασεις, οποτε και βλεπεις και την κατασταση στην οποια θα ειναι.
estel - Κυρ 04 Νοέ 2012, 16:30:56
Θέμα δημοσίευσης: sandero stepway
Για όποιον ενδιαφέρεται για sandero stepway.. ούσα γυναίκα δεν γνωρίζω και πολλά για τα μηχανικά..αλλά το έχω 2,5 χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Έχω χρησιμοποιήσει διάφορα αμάξια κατά καιρούς (audi, citroen, mitsubishi), διαφορετικής κατηγορίας βέβαια αλλά αυτό με έχει βολέψει. Άνετο και πολύ βολικό για πόλη, ξεκούραστο και χωρίς να ζορίζεται πουθενά (ανηφόρες), θα μου πείτε δε βάζω και κόντρες αλλά και μακρυνά ταξίδια που έχω πάει μια χαρά. Άσε που έχω και τα τυχερά μου γιατί στα φανάρια με ρωτάνε οι διπλανοί - άσχετοι πόσο το πήρα κι αν είναι καλό.. Πάντως είναι κουκλάκι, κάθε μέρα που το παίρνω το χαίρομαι.. το φτύνω μη μου το μιατάξουν...χαχα
TopGear - Κυρ 04 Νοέ 2012, 17:46:37
Θέμα δημοσίευσης:
Dacia Sandero δαγκωτό, αγαπημένο αμάξι και προτεινόμενο από τον τιτανομέγιστο James May. Laughing Laughing
mechanic - Κυρ 04 Νοέ 2012, 21:39:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες (μεχρι στιγμης) το στεπγουεη της γυναικας μου εκλεισε διετια,
εχει ανεβοκατεβει στο εξωτερικο 2 φορες καργα φορτωμενο
(παιρνει πολαααα μεσα Shocked ) Laughing
Στην εθνικη μπορεις να εχεις 5η μισο γκαζι και φορτωμενο και με Α/Ψ να ανεβαινει τις ανηφορες με 140-150 και να τις κατεβαινει με 160-170 (κοντερ παντα)
Τα μειονεκτηματα του ειναι οτι μετα τα 140 ακους φασαρια μιας και η μονωση ειναι πρακτικα ανυπαρκτη και μετα τα 170 σε κουραζει να το κρατας συνεχεια, ή πιανεις τον εαυτο σου να δυναμωνει τη μουσικη.

Το μοτερ του τεχνολογικα ειναι δεινοσαυρος,
αλλα ειναι εκπληκτικα απλο και απλα δεν χαλαει.
καταναλωση μεσα στην πολη ειναι σχετικα πολυ μιας και ευκολα μπορει να πιασει τα 10 λιτρα μεσο ορο,
αλλα εννοειται επεσε ενα προχειρο SDT χερι και τωρα ειναι στα 8 με 8,5.
Απο επιδοσεις εχει ζωντανεψει και αλλο, αλλα ετσι και αλλιως δεν ειναι αμαξι που θα βαλει φωτια στην ασφαλτο.
Παραδοξως εχει κρτημα που συγχωρει λαθη αλλα σε ξενερωνει αν θες να το "στριψεις" μιας και γερνει πολυ, παρα ειναι μαλακο (καλο αυτο σαν ανεση αλλα ξενερα αν μιλησουμε οτι θες να ευχαρηστηθεις στριψιμο).

2 χρονια μετα τα πλαστικα ειναι ομως την πρωτη μερα,
φθηνα/απλα/λειτουργηκα
μεχρι στιγμης δεν τριζει τιποτε μεσα
(στο πεζω μου τριζει λογου χαρη η πισω πορτα σε αυτο δεν ακους τιποτα)
και γενικοτερα αυτη η φιλοσοφια του απλου/λειτουργηκου αυτοκινητου
χωρις τιποτε περιτο πανω του ναι μεν δεν εντυπωσιαζει ουτε σε τεχνολογια, ουτε πουθενα.

Αλλα απο οτι βλεπω, προκειται για μια κατασκευη που μεσω των απλων
αλλα επι χρονια δοκιμασμενων λυσεων, δεν βγαζει προβληματα, δουλευει σαν μνημονιακος εργατης που γουσταρει και ψηφιζει ακομα πασοκ Laughing
και γενικοτερα αν καποιος θελει ενα αμαξακι για να κανει απλα τη δουλεια του
και οχι για να πηγαινοερχεται στο σουνιο διπλωμενος στις στροφες
και δεν τον νοιαζει να πουλησει "μουρη" στο γειτονα του με την "αμαξαρα" που αγορασε.
Τοτε το στεπγουεη ειτε σε βενζινη, ειτε σε ντιζελ το μονο "μειονεκτημα" που εχει, ειναι οτι λεγεται ντατσια και οχι καποια αλλη ποιο "πρεστιζατη" μαρκα...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr