PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Τέλος τα Evo για τη Mitsubishi;

king207cc - Παρ 04 Μάρ 2011, 13:16:21
Θέμα δημοσίευσης: Τέλος τα Evo για τη Mitsubishi;
http://www.gadgetfreak.gr/?p=29916 Sad
kostas207rc - Παρ 04 Μάρ 2011, 13:30:12
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγά δεν πειράζει τα 9αρια ακόμα πωλούνται μεταχειρισμένα 30.000+
και τα 10αρια παραπάνω...
κρίμα πάντως αν το σταματήσουνε
ultra-one - Παρ 04 Μάρ 2011, 13:30:12
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλος τα Evo για τη Mitsubishi;
king207cc έγραψε:
http://www.gadgetfreak.gr/?p=29916 Sad

O αντικαταστάτης του EVO!!!!!!!!
http://www.mitsubishi-cars.co.uk/imiev/ Laughing
alexandros 207 Rallye - Παρ 04 Μάρ 2011, 13:49:04
Θέμα δημοσίευσης:
γα**το Twisted evil Evil

κι εγω τι θα παρω οταν μεγαλωσω??? Sad Thumb Down
MEMsound - Παρ 04 Μάρ 2011, 13:56:54
Θέμα δημοσίευσης:
Sad
nikos 206cc - Παρ 04 Μάρ 2011, 14:35:08
Θέμα δημοσίευσης:
To political correct εχει περασει και στην αυτοκινηση και αυτο δεν ειναι καθολου καλο Evil
AlienHack - Παρ 04 Μάρ 2011, 16:09:39
Θέμα δημοσίευσης:
απο την μια παντος ρε παιδια ειναι μονοδρομος το να αρχησουμε να χρησημοποιούμαι εναλακτηκες μορφες ενεργειας στα αμαξια μας. δεν αντεχει ο πλανητης και η οικονομια να συνεχιστει αυτο με τα fossilfuels.


δεν ειναι μονο θεμα political correct και μοδας ειναι και ουσιαστικο προβλημα και οικονομικο.
ΚΑι τι δεν θα εδινα να ειχα ενα αμαξι επιδώσεων που να κινειται με Η2... το αλλαζα με οποιοδήποτε peugeot-bmw-mitsubishi κτλ..
Γιατι και ποιο γρηγορα ειναι, και ποιο οικονομικα και με λιγοτερα μηχανικα μερη-φθορες...


http://www.teslamotors.com/
τι να λεμε... καποια στιγμη θα βγουνε και ποιο οικονομικα τετοια μοντελα...

και κατι σε sedan με 0-100 5.6sec...
http://www.teslamotors.com/models/gallery/6251


και να θυμησω τι ειπε ο παρουσιαστης του late show , στο top gear σε ενα επισοδειο που μιλουσαν για τα νεα οικολογικα αμαξια κτλ..

"κοιταξτε ειναι μονοδρομος αυτα τα αμαξια, και ουσιαστικα ειναι αυτα που θα σωσουν τα τωρινα μας αμαξια. Αυτο που εννοώ ειναι οτι αρκετα καυσιμα για παντα δεν υπαρχουν καποια στιγμη θα μεινουμε ολοι.. οποτε καλυτερα να αρχησουμε να χρησημοποιουμε νεα ειδη καυσιμων ποιο οικολογικα, ωστε να μπορουμε να εχουμε εστω και λιγη βενζινη στο μελλον να βγαζουμε τα συλεκτηκα αμξια μας καμια βολτα το σαββατοκυριακο" να σηγμειώσω οτι ο τυπος εχει μια απο τις μεγαλυτερες ιδιοτικες συλογες αμαξιων, ferrari, lambo, astom martin, ford κτλ..
gulik - Παρ 04 Μάρ 2011, 16:34:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, εντάξει, ΚΑΠΟΤΕ θα τελειώσουν τα καύσιμα, κι ούτε άσφαλτο δεν θα μπορούμε να φτιάξουμε, όχι να κινήσουμε τα τουτού μας... Αλλά αυτό το ΚΑΠΟΤΕ, προσωπικά νομίζω πως απέχει πολύυυυ από το ΤΩΡΑ, και βλέπω όλες αυτές τις "αγνές" και "οικολογικές" προσπάθειες επιβολής φιλικοπεριβαλλοντολογικής ενέργειας στα αυτοκίνητα, στα ψυγεία, στις μηχανές κοπής καφέ και λοιπά, έναν ακόμη τρόπο που σκεφτήκανε παγκοσμίως οι πολυεθνικές για να μας τα πάρουνε, έχοντας ως μόττο "καλέ άλλαξε τη μηχανή εσπρέσο σου, καταστρέφεις το περιβάλλον, πάρε μια οικολογικιά!". Τέλος πάντων, ότι με το ζόρι μας πάνε προς τα ηλεκτρικά ή υδρογονικά αυτοκίνητα είναι σίγουρο, έχει δρομολογηθεί εδώ και χρόνια αυτό. Αντιθέτως όμως, βρίσκω αστείο να πιστέψουμε όλοι μας ξαφνικά ότι πρέπει να σταματήσει τα evo η mitsubishi ώστε να καταφέρει να σώσει το περιβάλλον...
SAKIS-LEMANS - Παρ 04 Μάρ 2011, 16:36:33
Θέμα δημοσίευσης:
άντε καιρός ήταν να πάνε να ξεκουραστούν λίγο τα παλικάρια. Όλο το ίδιο και το ίδιο μοτέρ....
alexandros 207 Rallye - Παρ 04 Μάρ 2011, 16:36:42
Θέμα δημοσίευσης:
@gulik

+1000
SAKIS-LEMANS - Παρ 04 Μάρ 2011, 16:38:28
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
απο την μια παντος ρε παιδια ειναι μονοδρομος το να αρχησουμε να χρησημοποιούμαι εναλακτηκες μορφες ενεργειας στα αμαξια μας. δεν αντεχει ο πλανητης και η οικονομια να συνεχιστει αυτο με τα fossilfuels.


δεν ειναι μονο θεμα political correct και μοδας ειναι και ουσιαστικο προβλημα και οικονομικο.
ΚΑι τι δεν θα εδινα να ειχα ενα αμαξι επιδώσεων που να κινειται με Η2... το αλλαζα με οποιοδήποτε peugeot-bmw-mitsubishi κτλ..
Γιατι και ποιο γρηγορα ειναι, και ποιο οικονομικα και με λιγοτερα μηχανικα μερη-φθορες...


http://www.teslamotors.com/
τι να λεμε... καποια στιγμη θα βγουνε και ποιο οικονομικα τετοια μοντελα...

και κατι σε sedan με 0-100 5.6sec...
http://www.teslamotors.com/models/gallery/6251


και να θυμησω τι ειπε ο παρουσιαστης του late show , στο top gear σε ενα επισοδειο που μιλουσαν για τα νεα οικολογικα αμαξια κτλ..

"κοιταξτε ειναι μονοδρομος αυτα τα αμαξια, και ουσιαστικα ειναι αυτα που θα σωσουν τα τωρινα μας αμαξια. Αυτο που εννοώ ειναι οτι αρκετα καυσιμα για παντα δεν υπαρχουν καποια στιγμη θα μεινουμε ολοι.. οποτε καλυτερα να αρχησουμε να χρησημοποιουμε νεα ειδη καυσιμων ποιο οικολογικα, ωστε να μπορουμε να εχουμε εστω και λιγη βενζινη στο μελλον να βγαζουμε τα συλεκτηκα αμξια μας καμια βολτα το σαββατοκυριακο" να σηγμειώσω οτι ο τυπος εχει μια απο τις μεγαλυτερες ιδιοτικες συλογες αμαξιων, ferrari, lambo, astom martin, ford κτλ..
Το συγκεκριμένο στρίβει σχετικά καλα (αν και αυτό που είδα εγώ είναι τραγικό) αλλα άν το συγκρίνεις με μία λοτους γιατί πάνω στο πάτωμα αυτής βασίστηκε, είναι η μέρα με την νύχτα.
nikos 206cc - Παρ 04 Μάρ 2011, 16:38:40
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει και το περιβαλλον,δεν ειναι θεμα μονο τα αποθεματα καυσιμου του πλανητη Confused
alexandros 207 Rallye - Παρ 04 Μάρ 2011, 16:43:44
Θέμα δημοσίευσης:
nikos 206cc έγραψε:
Υπαρχει και το περιβαλλον,δεν ειναι θεμα μονο τα αποθεματα καυσιμου του πλανητη Confused


μ@λ@κιες
μας δουλευουν
ειχα διαβασει καπου οτι ενα τανκερ εκπεμπει καυσαερια οσο 5,000,000 ή 50,000,000 αυτοκινητα(δε θυμαμαι)
οποτε φαντασου
τα αυτοκινητα τους πειραξαν
king207cc - Παρ 04 Μάρ 2011, 18:30:16
Θέμα δημοσίευσης:
gulik έγραψε:
Ναι, εντάξει, ΚΑΠΟΤΕ θα τελειώσουν τα καύσιμα, κι ούτε άσφαλτο δεν θα μπορούμε να φτιάξουμε, όχι να κινήσουμε τα τουτού μας... Αλλά αυτό το ΚΑΠΟΤΕ, προσωπικά νομίζω πως απέχει πολύυυυ από το ΤΩΡΑ, και βλέπω όλες αυτές τις "αγνές" και "οικολογικές" προσπάθειες επιβολής φιλικοπεριβαλλοντολογικής ενέργειας στα αυτοκίνητα, στα ψυγεία, στις μηχανές κοπής καφέ και λοιπά, έναν ακόμη τρόπο που σκεφτήκανε παγκοσμίως οι πολυεθνικές για να μας τα πάρουνε, έχοντας ως μόττο "καλέ άλλαξε τη μηχανή εσπρέσο σου, καταστρέφεις το περιβάλλον, πάρε μια οικολογικιά!". Τέλος πάντων, ότι με το ζόρι μας πάνε προς τα ηλεκτρικά ή υδρογονικά αυτοκίνητα είναι σίγουρο, έχει δρομολογηθεί εδώ και χρόνια αυτό. Αντιθέτως όμως, βρίσκω αστείο να πιστέψουμε όλοι μας ξαφνικά ότι πρέπει να σταματήσει τα evo η mitsubishi ώστε να καταφέρει να σώσει το περιβάλλον...

κάνεις λάθος δεν απέχει πολύ απο το τώρα, απ οτι έχουν πει τα αποθέματα πετρελαίου επαρκούν περιπού για 40 χρόνια ακόμα.
king207cc - Παρ 04 Μάρ 2011, 18:33:35
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
nikos 206cc έγραψε:
Υπαρχει και το περιβαλλον,δεν ειναι θεμα μονο τα αποθεματα καυσιμου του πλανητη Confused


μ@λ@κιες
μας δουλευουν
ειχα διαβασει καπου οτι ενα τανκερ εκπεμπει καυσαερια οσο 5,000,000 ή 50,000,000 αυτοκινητα(δε θυμαμαι)
οποτε φαντασου
τα αυτοκινητα τους πειραξαν

προφανώς, αλλά σε πιο είναι πιο ευκολο να αλλάξεις τεχνολογία? προφανώς τ αυτοκίνητο! αν και υπάρχουν πλοία που λειτουργούν πλέον με βιοκαυσιμα
alexandros 207 Rallye - Παρ 04 Μάρ 2011, 18:43:31
Θέμα δημοσίευσης:
ε ναι
τα αυτοκινητα ειναι 700.000.000 (λεμε τωρα)
και τα μεγαλα φορτιγα πλοια 1000
sps - Παρ 04 Μάρ 2011, 19:22:17
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
ε ναι
τα αυτοκινητα ειναι 700.000.000 (λεμε τωρα)
και τα μεγαλα φορτιγα πλοια 1000

Δεν ειναι μονο τα τανκερ!
Τα αεροπλανα ειναι πολυ περισσοτερα και μολυνουν επισης τρελα!

Να ειστε σιγουροι οτι αν μας ελεγαν μεθαυριο δεν υπαρχει αλλο πετρελαιο, απο αυριο θα κυκλοφορουσαν ηδη αυτοκινητα, πλοια, αεροπλανα κλπ με αλλες μορφες ενεργειας.
Απλα εως οτου σωθουν τα αποθεματα πετρελαιου, οσο υπαρχουν τα καρτελ πετρελαιου και οσο η παγκοσμια οικονομια εξαρταται απο το πετρελαιο, αυτο δεν προκειται να γινει ποτε!
sps - Παρ 04 Μάρ 2011, 19:23:48
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
γα**το Twisted evil Evil

κι εγω τι θα παρω οταν μεγαλωσω??? Sad Thumb Down

Δε πειραζει, θα παρεις sti Laughing
surgeon - Κυρ 06 Μάρ 2011, 10:05:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μου ερχεται καπως σαν το καπνισμα. Φυσικα και θα παμε προς εναλλακτικες μορφες ενεργειας αλλα ψιλοχεστηκαν αυτοι για την προστασια του περιβαλοντος και ιστοριες.Ειναι θεμα marketing και ποιοι θα παρουν μερος ποιο γρηγορα στην αναπτυσομενη αγορα αυτων. Α ξεχασα πρεπει να κοψουμε τσιγαρο, μπριζολες στα καρβουνα, πιοτο,γυναικες κανουν κακο στην υγεια. Σορρυ ξυπνησα αναποδα και μου αρεσει οπως σε ολους εδω μεσα το μαμημενο το evo, peirazei? ουφ τα ειπα,
AlienHack - Κυρ 06 Μάρ 2011, 16:33:03
Θέμα δημοσίευσης:
θα περιμενουμε δηλαδη να τελειωσουν πρωτα τα καυσημα να παει η βενζινη 10 ευρω το λιτρο και μετα να ψαχτουμε για εναλακτικα αυτοκινητα? Confused
Lefter1s RC - Κυρ 06 Μάρ 2011, 18:33:40
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
θα περιμενουμε δηλαδη να τελειωσουν πρωτα τα καυσημα να παει η βενζινη 10 ευρω το λιτρο και μετα να ψαχτουμε για εναλακτικα αυτοκινητα? Confused


Εμεις οι καμμενοι ναι Laughing !
surgeon - Δευ 07 Μάρ 2011, 08:55:07
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC έγραψε:
AlienHack έγραψε:
θα περιμενουμε δηλαδη να τελειωσουν πρωτα τα καυσημα να παει η βενζινη 10 ευρω το λιτρο και μετα να ψαχτουμε για εναλακτικα αυτοκινητα? Confused


Εμεις οι καμμενοι ναι Laughing !


Ετσι και αλλιως και τωρα μας κοιτανε περιεργα που βαζουμε κατοσταρα στο 1,89:rolleyes: Οι εναλλακτικες λυσεις για το μελλον ειναι μονοδρομος αλλα μην φευγεις απο το παρτυ πριν αυτο τελειωσει. Δωσε στον κοσμο επιλογη, σε εμας τους καμενους δηλαδη γιατι μπορει να ειμαστε μειωψηφια αλλα δεν ειμαστε λεπροι. Οντως θεωρω το evo μηχανολογικο αριστουργημα ειδικα μεχρι το 9, μου αρεσε η βελτιωση που αναζητουσαν σε καθε αλλαγη τυπου βασιζομενοι στο προγενεστερο, (αν και το 6 ειναι το ποιο raw machine).
sps - Δευ 07 Μάρ 2011, 09:02:27
Θέμα δημοσίευσης:
surgeon έγραψε:
Lefter1s RC έγραψε:
AlienHack έγραψε:
θα περιμενουμε δηλαδη να τελειωσουν πρωτα τα καυσημα να παει η βενζινη 10 ευρω το λιτρο και μετα να ψαχτουμε για εναλακτικα αυτοκινητα? Confused


Εμεις οι καμμενοι ναι Laughing !


Οντως θεωρω το evo μηχανολογικο αριστουργημα ειδικα μεχρι το 9, μου αρεσε η βελτιωση που αναζητουσαν σε καθε αλλαγη τυπου βασιζομενοι στο προγενεστερο, (αν και το 6 ειναι το ποιο raw machine).

Συμφωνω!
Ειδικα το 6ρι μεγαλος ερωτας(Σε κοκκινο και εκδοση Τομμι Μακινεν!)

Παντως για μεταχειρα τα βρισκεις σε συμπαθητικη τιμη
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1144199/
nikos 206cc - Δευ 07 Μάρ 2011, 16:54:18
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Ειδικα το 6ρι μεγαλος ερωτας(Σε κοκκινο και εκδοση Τομμι Μακινεν!)



Thumb right Salute Thumbs Up

Aχχχχχχχχχχχχχχχχχχ Love
dimos206 - Σαβ 12 Μάρ 2011, 23:03:02
Θέμα δημοσίευσης:
τα εβο απο την αρχη που βγηκαν μεχρι το τελος γωμη μου θα ειναι μακραν τα καλυτερα μοτερ............
nikos 206cc - Σαβ 12 Μάρ 2011, 23:11:45
Θέμα δημοσίευσης:
dimos206 έγραψε:
τα εβο απο την αρχη που βγηκαν μεχρι το τελος γωμη μου θα ειναι μακραν τα καλυτερα μοτερ............


Ε νταξ Laughing
Απο μοτερ υπαρχουν πολλααα καλυτερα Wink
alexandros 207 Rallye - Σαβ 12 Μάρ 2011, 23:23:22
Θέμα δημοσίευσης:
nikos 206cc έγραψε:
dimos206 έγραψε:
τα εβο απο την αρχη που βγηκαν μεχρι το τελος γωμη μου θα ειναι μακραν τα καλυτερα μοτερ............


Ε νταξ Laughing
Απο μοτερ υπαρχουν πολλααα καλυτερα Wink


διλιτρα παραγωγης?
Rolling eyes
ποσα βρε συ?
nikos 206cc - Κυρ 13 Μάρ 2011, 04:20:01
Θέμα δημοσίευσης:
s2k
nickterc - Κυρ 13 Μάρ 2011, 21:19:56
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
ε ναι
τα αυτοκινητα ειναι 700.000.000 (λεμε τωρα)
και τα μεγαλα φορτιγα πλοια 1000

Δεν ειναι μονο τα τανκερ!
Τα αεροπλανα ειναι πολυ περισσοτερα και μολυνουν επισης τρελα!

Να ειστε σιγουροι οτι αν μας ελεγαν μεθαυριο δεν υπαρχει αλλο πετρελαιο, απο αυριο θα κυκλοφορουσαν ηδη αυτοκινητα, πλοια, αεροπλανα κλπ με αλλες μορφες ενεργειας.
Απλα εως οτου σωθουν τα αποθεματα πετρελαιου, οσο υπαρχουν τα καρτελ πετρελαιου και οσο η παγκοσμια οικονομια εξαρταται απο το πετρελαιο, αυτο δεν προκειται να γινει ποτε!
+1000!!!
Pughell - Κυρ 13 Μάρ 2011, 21:25:33
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
nikos 206cc έγραψε:
dimos206 έγραψε:
τα εβο απο την αρχη που βγηκαν μεχρι το τελος γωμη μου θα ειναι μακραν τα καλυτερα μοτερ............


Ε νταξ Laughing
Απο μοτερ υπαρχουν πολλααα καλυτερα Wink


διλιτρα παραγωγης?
Rolling eyes
ποσα βρε συ?

Πααααρα πολλα,ειτε σε ατμοσφαιρα,ειτε σε turbo.
dimos206 - Κυρ 13 Μάρ 2011, 23:15:47
Θέμα δημοσίευσης:
μηλαμε σε αντοχη σε κατασκεβη κ δυναμη.
ειπα η γνωμη μου ειναι οτι τα μοτερ.... κ γενικα σαν αυτοκινητο ειναι τελειο.
Pughell - Κυρ 13 Μάρ 2011, 23:30:34
Θέμα δημοσίευσης:
Μην τρως προλογο απο αυτα που ακους...
Δεν ειναι ουτε τερας τεχνολογικης εξελιξης,ουτε αντοχης.
Γενικα σε μαμα μορφη εχει αλλα μοτερ που ειναι κυριολεκτικα τερατα.

Και υποψιν οτι ειναι μοτερ που συνεχως αλλαζει και βελτιωνεται σε καθε γενια Evo,δηλαδη δεν μενει πισω σε εξελιξη.
Παρολα αυτα ειναι απλα ενα καλο μοτερ,τιποτα παραπανω...
Octane - Δευ 14 Μάρ 2011, 00:32:52
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μην τρως προλογο απο αυτα που ακους...
Δεν ειναι ουτε τερας τεχνολογικης εξελιξης,ουτε αντοχης.
Γενικα σε μαμα μορφη εχει αλλα μοτερ που ειναι κυριολεκτικα τερατα.

Και υποψιν οτι ειναι μοτερ που συνεχως αλλαζει και βελτιωνεται σε καθε γενια Evo,δηλαδη δεν μενει πισω σε εξελιξη.
Παρολα αυτα ειναι απλα ενα καλο μοτερ,τιποτα παραπανω...

+51... Cool
Theo_207RC - Δευ 14 Μάρ 2011, 02:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάλι αυτό που βλέπω είναι ότι μέσα σε λίγα χρόνια από τώρα θα εξαφανιστεί το είδος του "κάγκουρα" και θα πάει πολύς κοσμάκης σπίτι του.
Βελτιωτές, εξατμισάδες, προγραμματιστές κλπ...
Αδυνατώ να πιστέψω πως ο κόσμος θα συνεχίσει να αγαπάει και να ασχολείται με το αυτοκίνητο του όταν αυτό δεν θα μπορεί να του προσφέρει την παραμικρή συγκίνηση.
Η οδήγηση είναι συναίσθημα και αν σταματήσουν να βγαίνουν αυτοκίνητα σαν το EVO το συναίσθημα θα χαθεί.
Κι εμένα με πονάει να βάζω 1,89 βενζίνη και ίσως αύριο 2 ευρώ, αλλά προτιμώ να κόβω κάποιες άλλες χαρές μου από το να είχα υβριδικό.
Δεν λέω ότι αποκλείεται να πάρω κάποια μέρα υβριδικό, αλλά όταν θα το κάνω δεν θα ασχολούμαι πια με τα αυτοκίνητα. Είτε επειδή το διάλεξα, είτε επειδή με ξενέρωσαν με τις ηλεκτρικές κατασκευές τους και αναγκάστηκα.
SERSEGI - Δευ 14 Μάρ 2011, 02:40:12
Θέμα δημοσίευσης:
Θοδωρη κανεις δεν θα παει σπιτι του..απλα θα αναγκαστουν πολλοι
να σοβαρευτουν και θα εξαφανιστουν τα συνεργεια που
με μια ταμπελα εγιναν οικοι βελτιωσης.
οι σοβαροι επαγγελματιες και οι γνωστες δεν εχουν να φοβηθουν τπτ!
επισης για τα υβριδικα κρατα μια πισινη γιατι δεν αργει ο
καιρος που θα τσιμπιομαστε με δαυτα... Cool
Theo_207RC - Δευ 14 Μάρ 2011, 10:38:45
Θέμα δημοσίευσης:
SERSEGI έγραψε:
Θοδωρη κανεις δεν θα παει σπιτι του..απλα θα αναγκαστουν πολλοι
να σοβαρευτουν και θα εξαφανιστουν τα συνεργεια που
με μια ταμπελα εγιναν οικοι βελτιωσης.
οι σοβαροι επαγγελματιες και οι γνωστες δεν εχουν να φοβηθουν τπτ!
επισης για τα υβριδικα κρατα μια πισινη γιατι δεν αργει ο
καιρος που θα τσιμπιομαστε με δαυτα... Cool


Mωρέ μακάρι, όλοι σε αυτό ελπίζουμε...
Από την άλλη όμως δεν βλέπω τις αυτοκινητοβιομηχανίες να ασχολούνται πια με την κατασκευή σπορ μοντέλων παρά μόνο οικολογικών.
Εδώ λέει το νέο μικρό roadster της BMW θα είναι μπροστοκίνητο... Crying or Very sad
Που πάει αυτός ο κόσμος??? Laughing Laughing
alexandros 207 Rallye - Δευ 14 Μάρ 2011, 11:13:09
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
nikos 206cc έγραψε:
dimos206 έγραψε:
τα εβο απο την αρχη που βγηκαν μεχρι το τελος γωμη μου θα ειναι μακραν τα καλυτερα μοτερ............


Ε νταξ Laughing
Απο μοτερ υπαρχουν πολλααα καλυτερα Wink


διλιτρα παραγωγης?
Rolling eyes
ποσα βρε συ?

Πααααρα πολλα,ειτε σε ατμοσφαιρα,ειτε σε turbo.


δηλαδη για πες μερικα απο αυτα αν δεν βαριεσαι Smile
δεν ειρωνευομαι
αλλά να τα ξέρουμε κι εμεις
MEMsound - Δευ 14 Μάρ 2011, 11:17:30
Θέμα δημοσίευσης:
Theo_207RC έγραψε:
Εγώ πάλι αυτό που βλέπω είναι ότι μέσα σε λίγα χρόνια από τώρα θα εξαφανιστεί το είδος του "κάγκουρα" και θα πάει πολύς κοσμάκης σπίτι του.
Βελτιωτές, εξατμισάδες, προγραμματιστές κλπ...
Αδυνατώ να πιστέψω πως ο κόσμος θα συνεχίσει να αγαπάει και να ασχολείται με το αυτοκίνητο του όταν αυτό δεν θα μπορεί να του προσφέρει την παραμικρή συγκίνηση.
Η οδήγηση είναι συναίσθημα και αν σταματήσουν να βγαίνουν αυτοκίνητα σαν το EVO το συναίσθημα θα χαθεί.
Κι εμένα με πονάει να βάζω 1,89 βενζίνη και ίσως αύριο 2 ευρώ, αλλά προτιμώ να κόβω κάποιες άλλες χαρές μου από το να είχα υβριδικό.
Δεν λέω ότι αποκλείεται να πάρω κάποια μέρα υβριδικό, αλλά όταν θα το κάνω δεν θα ασχολούμαι πια με τα αυτοκίνητα. Είτε επειδή το διάλεξα, είτε επειδή με ξενέρωσαν με τις ηλεκτρικές κατασκευές τους και αναγκάστηκα.


γοογλαρε βελτιςμενα υβριδικα honda crz και θα καταλαβεις οτι παντου υπαρχουν ποτεντιαλ βελτιωσης...
Pughell - Δευ 14 Μάρ 2011, 11:18:25
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο...

Αν περασουμε στα τουρμπατα,η VAG εχει ανετα τα σκηπτρα οσο αφορα την αποδοση αλλα και τις δυνατοτητες. Wink
drdino - Δευ 14 Μάρ 2011, 11:24:41
Θέμα δημοσίευσης:
Theo_207RC έγραψε:
Εγώ πάλι αυτό που βλέπω είναι ότι μέσα σε λίγα χρόνια από τώρα θα εξαφανιστεί το είδος του "κάγκουρα" και θα πάει πολύς κοσμάκης σπίτι του.
Βελτιωτές, εξατμισάδες, προγραμματιστές κλπ...
Αδυνατώ να πιστέψω πως ο κόσμος θα συνεχίσει να αγαπάει και να ασχολείται με το αυτοκίνητο του όταν αυτό δεν θα μπορεί να του προσφέρει την παραμικρή συγκίνηση.
Η οδήγηση είναι συναίσθημα και αν σταματήσουν να βγαίνουν αυτοκίνητα σαν το EVO το συναίσθημα θα χαθεί.
Κι εμένα με πονάει να βάζω 1,89 βενζίνη και ίσως αύριο 2 ευρώ, αλλά προτιμώ να κόβω κάποιες άλλες χαρές μου από το να είχα υβριδικό.
Δεν λέω ότι αποκλείεται να πάρω κάποια μέρα υβριδικό, αλλά όταν θα το κάνω δεν θα ασχολούμαι πια με τα αυτοκίνητα. Είτε επειδή το διάλεξα, είτε επειδή με ξενέρωσαν με τις ηλεκτρικές κατασκευές τους και αναγκάστηκα.


Tα ίδια λέγανε οι παππούδες μας και οι πατεράδες μας όταν εξαφανίστηκε το χειροκίνητο αβανς στα αυτοκίνητα, τα υδραυλικά φρένα, τα υδραυλικά τιμόνια, τα abs κλπ κλπ κλπ. Laughing Cool
alexandros 207 Rallye - Δευ 14 Μάρ 2011, 11:38:25
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο...

Αν περασουμε στα τουρμπατα,η VAG εχει ανετα τα σκηπτρα οσο αφορα την αποδοση αλλα και τις δυνατοτητες. Wink


μ αρεσει που τα λες με κωδικους
λες και τα ξερω απ εξω Very happy

ο κ20 ειναι o 2.0 απο s 2000 honda ?

Τον F4R της Renault τον φορουσαν τα διλιτρα clio?
και τον τουρμπο το megane?

οσο για τους VAG δεν εχουν πολλα προβληματα αξιοπιστιας?

παρολα αυτα ενταξει 4-5 κινητηρες βρισκεις καλυτερους κι εσυ

ενα που θυμαμαι ακομη ειναι οτι οταν τα evo ειχανε 320 αλογα απο το εργοστασιο,οι αλλοι κατασκευαστες δεν ξεπερνουσαν τα 250
καπου μεσα-τελη του 90
μπορει και να κανω λαθος... Confused
Pughell - Δευ 14 Μάρ 2011, 11:58:28
Θέμα δημοσίευσης:
Κανενα Evo δεν ειχε ποτε πανω απο 300 αλογα λογο νομοθεσιας Ιαπωνιας. Wink
Επισης μην ξεχνας οτι οι προδιαγραφες καυσαεριων στην Ιαπωνια ειναι παραπλησιες με αυτες που ειχε η Ευρωπη πριν...τον Β παγκοσμιο. Laughing

Ο Κ20 ειναι απο το ταπερ.
Ο F4R προερχεται απο τα Clio RS που μεταγενεστερα τουρμπιστηκε και μπηκε στα Megane RS.
Περι προβληματων VAG,τουλαχιστον στα 2λιτρα,οχι...
alexandros 207 Rallye - Δευ 14 Μάρ 2011, 12:11:49
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Κανενα Evo δεν ειχε ποτε πανω απο 300 αλογα λογο νομοθεσιας Ιαπωνιας. Wink

στα χαρτια
γιατι στο δυναμομετρο ειχανε παραπανω απο 300

Pughell έγραψε:
Επισης μην ξεχνας οτι οι προδιαγραφες καυσαεριων στην Ιαπωνια ειναι παραπλησιες με αυτες που ειχε η Ευρωπη πριν...τον Β παγκοσμιο. Laughing
ναι αλλά αφου τα πουλουσανε και στην ευρωπη
ητανε και μεσα στα τοτε πλαισια ρυπων την ευρωπης
Pughell - Δευ 14 Μάρ 2011, 12:25:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ποτε ειδες εσυ Evo(μεχρι την 6η γενια) να πουλιεται στην Ευρωπη ρε; Laughing
Μονον στην Κυπρο κυκλοφορουσαν. Wink

Οσο αφορα την πραγματικη τους αποδοση,δεν διαφωνω,απλα και τοτε υπηρχαν αντιστοιχα ευρωπαικα μοντελα με παραπλησιες προδιαγραφες και ακομα χαμηλοτερες εκπομπες καυσαεριων(που παντα ηταν και το μεγαλο προβλμα για τους ευρωπαιους).
Octane - Δευ 14 Μάρ 2011, 12:34:40
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
Pughell έγραψε:
Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο...

Αν περασουμε στα τουρμπατα,η VAG εχει ανετα τα σκηπτρα οσο αφορα την αποδοση αλλα και τις δυνατοτητες. Wink


μ αρεσει που τα λες με κωδικους
λες και τα ξερω απ εξω Very happy

ο κ20 ειναι o 2.0 απο s 2000 honda ?

Τον F4R της Renault τον φορουσαν τα διλιτρα clio?
και τον τουρμπο το megane?

οσο για τους VAG δεν εχουν πολλα προβληματα αξιοπιστιας?

παρολα αυτα ενταξει 4-5 κινητηρες βρισκεις καλυτερους κι εσυ

ενα που θυμαμαι ακομη ειναι οτι οταν τα evo ειχανε 320 αλογα απο το εργοστασιο,οι αλλοι κατασκευαστες δεν ξεπερνουσαν τα 250
καπου μεσα-τελη του 90
μπορει και να κανω λαθος... Confused

Αλεκανδρε μην μπερδευεσαι με τις ιπποδυναμεις.
2λιτρο με τουρμπιναρα που κατω απ'τις 3.500 να κοιμαται δεν ειναι κ πολυ δυσκολο να φτιαχτει , ενω τα περισσοτερα (αν οχι ολα) τα evo , με κλειστο μοτερ κ ΦΠΕ μονο αξιοπιστα δεν μπορουσαν να χαρακτηριστουν.
Απο την αλλη τα VAG , με κλειστο μοτερ κ big turbo , ηταν πολυ πιο αξιοπιστα , με πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα λειτουργιας.
(Βεβαια οχι τελειως αντιπροσωπευτικο , μιας κ εκεινη την εποχη ηταν 1.8 , ενω εσυ ζητησες διλιτρο) .


Για διλιτρο mid 90's , ριξε μια ματια σε SR20DE/SR20DET κ SR20VE/VET... .


Για να μην παμε κ πιο κατω σε κυβικα , που εκει κ αν εκαναν το μοτερακι του καθε evo να μοιαζει με αρχαιολογια Wink
2ZZ-GE , SR16VE (μαγεία) , το οποιο ακολουθουσαν τα διαφορα v-tec , κ τα ακομα πιο παλια 4A-GE/4A-GZE.


Laughing
alexandros 207 Rallye - Δευ 14 Μάρ 2011, 12:41:59
Θέμα δημοσίευσης:
το 5αρι δεν το διεθεταν στην ευρωπη?

το εξαρι που ειναι και το πιο δυνατο νομιζω, το ειχανε-ειχαμε
ε αυτο δεν ειχε πανω απο 300 αλογα?
και ειχε βγει καπου το 1999
πιο αλλο ευρωπαικο ειχε τοτε τοσα αλογα με αυτες τιπ προδιαγραφες ρυπων? Confused
Ghost Dog - Δευ 14 Μάρ 2011, 12:48:14
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"?? Rolling eyes Rolling eyes
Pughell - Δευ 14 Μάρ 2011, 12:51:49
Θέμα δημοσίευσης:
Το 5αρι εβγαζε 280 αλογα κατα δηλωση.
Στην Ελλαδα δεν νομιζω οτι το εφεραν επισημα,παντως σιγουρα εφεραν το 6αρι...

Και δεν ειναι και τιποτα φοβερο οταν στις αρχες των 90ies Lancia,Ford αλλα και αλλοι κατασκευαστες εβγαζαν ηδη 200-220 αλογα απο τα μοτερ τους.
Δηλαδη 10 χρονια μετα για 50-60 αλογα δεν ειναι μεγαλη υποθεση... Confused
Octane - Δευ 14 Μάρ 2011, 12:52:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"?? Rolling eyes Rolling eyes

Ελα ντε...
Αφου του λεμε οτι δεν εχει να κανει με το "ποσα αλογα" , αλλα αυτος εκει(!!!) Laughing

Υ.Γ. Χρονια πολλα παιδαρε Cool .
alexandros 207 Rallye - Δευ 14 Μάρ 2011, 13:01:57
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:

Αλεκανδρε μην μπερδευεσαι με τις ιπποδυναμεις.
2λιτρο με τουρμπιναρα που κατω απ'τις 3.500 να κοιμαται δεν ειναι κ πολυ δυσκολο να φτιαχτει , ενω τα περισσοτερα (αν οχι ολα) τα evo , με κλειστο μοτερ κ ΦΠΕ μονο αξιοπιστα δεν μπορουσαν να χαρακτηριστουν.
Απο την αλλη τα VAG , με κλειστο μοτερ κ big turbo , ηταν πολυ πιο αξιοπιστα , με πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα λειτουργιας.
(Βεβαια οχι τελειως αντιπροσωπευτικο , μιας κ εκεινη την εποχη ηταν 1.8 , ενω εσυ ζητησες διλιτρο) .


Για διλιτρο mid 90's , ριξε μια ματια σε SR20DE/SR20DET κ SR20VE/VET... .


Για να μην παμε κ πιο κατω σε κυβικα , που εκει κ αν εκαναν το μοτερακι του καθε evo να μοιαζει με αρχαιολογια Wink
2ZZ-GE , SR16VE (μαγεία) , το οποιο ακολουθουσαν τα διαφορα v-tec , κ τα ακομα πιο παλια 4A-GE/4A-GZE.


Laughing

αλλος με κωδικους Smile
πες τα "ελληνικα" να καταλαβουμε Very happy
συμφωνω οτι δεν ειναι δυσκολο να βγαλεις αλογα απο μεγαλη τουρμπινα
αλλά γιατι δεν το εκαναν και αλλοι κατασκευαστες αυτο?
ξερω μεγαλη κουβεντα
ριτορικα ρωτησα
οσο για τον 1,8 20V ενταξει αυτος εχει αφησει εποχη
τον ξερουμε Cool
Octane - Δευ 14 Μάρ 2011, 13:20:14
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:

αλλος με κωδικους Smile
πες τα "ελληνικα" να καταλαβουμε Very happy
συμφωνω οτι δεν ειναι δυσκολο να βγαλεις αλογα απο μεγαλη τουρμπινα
αλλά γιατι δεν το εκαναν και αλλοι κατασκευαστες αυτο?
ξερω μεγαλη κουβεντα
ριτορικα ρωτησα
οσο για τον 1,8 20V ενταξει αυτος εχει αφησει εποχη
τον ξερουμε Cool

Laughing Laughing Laughing

Τα μοτερακια που σου λεω , ειναι γνωστα απο Nissan Silvia S13 , S14 , S15 , 180sx , 200sx , κατι engine swap σε Sunny κ γενικοτερα πολλα μοτερακια εισαγωγης που βλεπεις σε βελτιωμενα στην Ελλαδα Wink

Επισης , μοτερ celica gt-four , καθως κ μαυροκαπακο κ ασημοκαπακο διαφορων corolla AE86 , μια δεκαετια πισω απο τα evo Wink (οκ , τελειως διαφορετικο μοτερ , αλλα τι να κανεις? Η καθε εταιρια αποφασιζει κατι διαφορετικο , η τεχνολογια που χρησιμοποιει ομως δεν ειναι δυσκολο να κριθει) Wink

Τα 2.3/2.5 απο Μ3 Ε30 ειναι επισης διαμαντια Wink , ενω μοτερουκλα ηταν κ το πεντακυλινδρο 2.0 20vt του Fiat Coupe (το οποιο ομως δεν ηταν κ κανενα τεχνολογικο επιτευγμα...οπως ακριβως κ των εβο...) .

Τελοσπαντων , παραξεφυγαμε απο το θεμα Embarassed
Ghost Dog - Δευ 14 Μάρ 2011, 13:28:06
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Ghost Dog έγραψε:
Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"?? Rolling eyes Rolling eyes

Ελα ντε...
Αφου του λεμε οτι δεν εχει να κανει με το "ποσα αλογα" , αλλα αυτος εκει(!!!) Laughing

Υ.Γ. Χρονια πολλα παιδαρε Cool .

Παλιο-ευθειακηδες...... Laughing Laughing Laughing

Σε ευχαριστω πολυ αγορινα!!! Very happy
Θα σε δουμε καθολου??
Θα κατεβεις μεσα στο Πασχα?
Octane - Δευ 14 Μάρ 2011, 14:34:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
Octane έγραψε:
Ghost Dog έγραψε:
Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"?? Rolling eyes Rolling eyes

Ελα ντε...
Αφου του λεμε οτι δεν εχει να κανει με το "ποσα αλογα" , αλλα αυτος εκει(!!!) Laughing

Υ.Γ. Χρονια πολλα παιδαρε Cool .

Παλιο-ευθειακηδες...... Laughing Laughing Laughing

Σε ευχαριστω πολυ αγορινα!!! Very happy
Θα σε δουμε καθολου??
Θα κατεβεις μεσα στο Πασχα?

Επεσε πμ για να μην ειμαστε offtopic Razz
Cool
gulik - Δευ 14 Μάρ 2011, 14:47:49
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο...


Όχι και απαρχαιωμένος! Mad

Octane έγραψε:

Τα μοτερακια που σου λεω , ειναι γνωστα απο Nissan Silvia S13 , S14 , S15 , 180sx , 200sx , κατι engine swap σε Sunny κ γενικοτερα πολλα μοτερακια εισαγωγης που βλεπεις σε βελτιωμενα στην Ελλαδα:


Πράγματι, αυτά το μοτέρ ήταν και είναι ακόμα και σήμερα διαμάντια και τέρατα αντοχής (σε τερατώδεις βελτιώσεις κιόλας).
Pughell - Δευ 14 Μάρ 2011, 14:56:54
Θέμα δημοσίευσης:
gulik έγραψε:
Pughell έγραψε:
Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο...


Όχι και απαρχαιωμένος! Mad

Δυστυχως απαρχαιωμενος... Sad
Οι ριζες του ειναι στα F7,μοτερ τελη της δεκαετιας του 80... Crying or Very sad
gulik - Δευ 14 Μάρ 2011, 17:41:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ο οποίος F7 εξελίχθηκε σε F4R, ενώ πιο πάνω είπαμε και για μοτέρ των S13 που είναι πράγματι ακριβώς ως είχαν και την δεκαετία του '80! Scratch

Τέλος πάντων.
Pughell - Δευ 14 Μάρ 2011, 22:23:47
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειπα οτι δεν εξελιχθηκε σε F4 αλλα καποια βασικα μειονεκτηματα του,παρεμειναν... Wink
Ειμαι Renaultακιας αλλα τι να πω,οτι ο F4R ειναι τεχνολογικα εξελιγμενο διαμαντι;
Αφου απο το 1999 που πρωτοπαρουσιαστηκε,το μονο που αλλαξε ηταν ο μεταβλητος του που απο δυο φασεων εγινε τριων και μικρες διαφορες σε περιφερειακα και σωθικα.
Σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι ειναι κακο μοτερ,το αντιθετο μαλιστα,απλα δεν ειναι "φρεσκος".
Και το μεγαλυτερο του μειονεκτημα ειναι το βαρος του. Sad

Τα S13 ετσι και αλλιως εχουν σταματησει εδω και χρονια. Confused
king207cc - Σαβ 19 Μάρ 2011, 13:45:11
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως δείχνουν τα πράγματα δυστυχώς η Mitsubishi θα σταματήσει την παραγωγή του Lancer Evo X λόγω ρύπων. Η αγγλική Mitsubishi ανακοίνωσε σήμερα ότι μειώνει τις τιμές του Evo X αλλά δεν αναφέρει τίποτα σχετικά τον αντικαταστάτη του που λογικά τον περιμέναμε μέσα στο 2012 ή 2013.

Το δελτίο τύπου αναφέρει ότι η Mitsubishi θέλει να τονώσει τις πωλήσεις του Evo X του οποίου η αρχική τιμή πλέον στην Αγγλία ανέρχεται στα £29,699 (€34.189).

Ο αντικαταστάτης του ίσως βγει στη παραγωγή ως υβριδικό μοντέλο γύρω στο 2015 και ίσως υπάρχει και μια υβριδική plug-in έκδοση του.

Ο Osamu Masuko, πρόεδρος και CEO της Mitsubishi Motors Corporation δήλωσε:

Αναγνωρίζουμε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουνε ευθύνη ώστε να αναλάβουν ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών. Στόχος μας είναι να κατέχουμε ηγετική θέση παγκοσμίως στη μείωση των εκπομπών CO2 σε παγκόσμια κλίμακα.

Η παραγωγή της τρέχουσας γενιάς του Lancer Evolution X συνεχίζεται όπως έχει προγραμματιστεί. Σε ότι αφορά τον διάδοχο του, το feedback των αγορών και οι περιορισμοί θα είναι αυτοί που θα μας δείξουν τι ακριβώς θα κάνουμε ώστε να αποφασίσουμε σχετικά για την αρχιτεκτονική του και το μηχανικό του μέρος. Καθώς οι ανάγκες και οι απαιτήσεις της αγοράς αλλάζουν, η Mitsubishi εξετάζει το ενδεχόμενο να μην ακολουθήσει την ίδια ιδέα για το επόμενο Lancer Evolution, όπως έχει ακολουθήσει μέχρι στιγμής, αλλά να βρει μια διαφορετική κατεύθυνση για το επόμενο Evo. Η νέα κατεύθυνση, οι τεχνολογίες που εμπλέκονται και τα αντίστοιχα προϊόντα θα γίνουν γνωστά στο μέλλον.”
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr