king207cc έγραψε: |
http://www.gadgetfreak.gr/?p=29916 ![]() |
AlienHack έγραψε: |
απο την μια παντος ρε παιδια ειναι μονοδρομος το να αρχησουμε να χρησημοποιούμαι εναλακτηκες μορφες ενεργειας στα αμαξια μας. δεν αντεχει ο πλανητης και η οικονομια να συνεχιστει αυτο με τα fossilfuels.
δεν ειναι μονο θεμα political correct και μοδας ειναι και ουσιαστικο προβλημα και οικονομικο. ΚΑι τι δεν θα εδινα να ειχα ενα αμαξι επιδώσεων που να κινειται με Η2... το αλλαζα με οποιοδήποτε peugeot-bmw-mitsubishi κτλ.. Γιατι και ποιο γρηγορα ειναι, και ποιο οικονομικα και με λιγοτερα μηχανικα μερη-φθορες... http://www.teslamotors.com/ τι να λεμε... καποια στιγμη θα βγουνε και ποιο οικονομικα τετοια μοντελα... και κατι σε sedan με 0-100 5.6sec... http://www.teslamotors.com/models/gallery/6251 και να θυμησω τι ειπε ο παρουσιαστης του late show , στο top gear σε ενα επισοδειο που μιλουσαν για τα νεα οικολογικα αμαξια κτλ.. "κοιταξτε ειναι μονοδρομος αυτα τα αμαξια, και ουσιαστικα ειναι αυτα που θα σωσουν τα τωρινα μας αμαξια. Αυτο που εννοώ ειναι οτι αρκετα καυσιμα για παντα δεν υπαρχουν καποια στιγμη θα μεινουμε ολοι.. οποτε καλυτερα να αρχησουμε να χρησημοποιουμε νεα ειδη καυσιμων ποιο οικολογικα, ωστε να μπορουμε να εχουμε εστω και λιγη βενζινη στο μελλον να βγαζουμε τα συλεκτηκα αμξια μας καμια βολτα το σαββατοκυριακο" να σηγμειώσω οτι ο τυπος εχει μια απο τις μεγαλυτερες ιδιοτικες συλογες αμαξιων, ferrari, lambo, astom martin, ford κτλ.. |
nikos 206cc έγραψε: |
Υπαρχει και το περιβαλλον,δεν ειναι θεμα μονο τα αποθεματα καυσιμου του πλανητη ![]() |
gulik έγραψε: |
Ναι, εντάξει, ΚΑΠΟΤΕ θα τελειώσουν τα καύσιμα, κι ούτε άσφαλτο δεν θα μπορούμε να φτιάξουμε, όχι να κινήσουμε τα τουτού μας... Αλλά αυτό το ΚΑΠΟΤΕ, προσωπικά νομίζω πως απέχει πολύυυυ από το ΤΩΡΑ, και βλέπω όλες αυτές τις "αγνές" και "οικολογικές" προσπάθειες επιβολής φιλικοπεριβαλλοντολογικής ενέργειας στα αυτοκίνητα, στα ψυγεία, στις μηχανές κοπής καφέ και λοιπά, έναν ακόμη τρόπο που σκεφτήκανε παγκοσμίως οι πολυεθνικές για να μας τα πάρουνε, έχοντας ως μόττο "καλέ άλλαξε τη μηχανή εσπρέσο σου, καταστρέφεις το περιβάλλον, πάρε μια οικολογικιά!". Τέλος πάντων, ότι με το ζόρι μας πάνε προς τα ηλεκτρικά ή υδρογονικά αυτοκίνητα είναι σίγουρο, έχει δρομολογηθεί εδώ και χρόνια αυτό. Αντιθέτως όμως, βρίσκω αστείο να πιστέψουμε όλοι μας ξαφνικά ότι πρέπει να σταματήσει τα evo η mitsubishi ώστε να καταφέρει να σώσει το περιβάλλον... |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
μ@λ@κιες μας δουλευουν ειχα διαβασει καπου οτι ενα τανκερ εκπεμπει καυσαερια οσο 5,000,000 ή 50,000,000 αυτοκινητα(δε θυμαμαι) οποτε φαντασου τα αυτοκινητα τους πειραξαν |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
ε ναι
τα αυτοκινητα ειναι 700.000.000 (λεμε τωρα) και τα μεγαλα φορτιγα πλοια 1000 |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
γα**το ![]() ![]() κι εγω τι θα παρω οταν μεγαλωσω??? ![]() ![]() |
AlienHack έγραψε: |
θα περιμενουμε δηλαδη να τελειωσουν πρωτα τα καυσημα να παει η βενζινη 10 ευρω το λιτρο και μετα να ψαχτουμε για εναλακτικα αυτοκινητα? ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Εμεις οι καμμενοι ναι ![]() |
surgeon έγραψε: | ||||
Οντως θεωρω το evo μηχανολογικο αριστουργημα ειδικα μεχρι το 9, μου αρεσε η βελτιωση που αναζητουσαν σε καθε αλλαγη τυπου βασιζομενοι στο προγενεστερο, (αν και το 6 ειναι το ποιο raw machine). |
sps έγραψε: |
Ειδικα το 6ρι μεγαλος ερωτας(Σε κοκκινο και εκδοση Τομμι Μακινεν!)
|
dimos206 έγραψε: |
τα εβο απο την αρχη που βγηκαν μεχρι το τελος γωμη μου θα ειναι μακραν τα καλυτερα μοτερ............ |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Ε νταξ ![]() Απο μοτερ υπαρχουν πολλααα καλυτερα ![]() |
sps έγραψε: | ||
Δεν ειναι μονο τα τανκερ! Τα αεροπλανα ειναι πολυ περισσοτερα και μολυνουν επισης τρελα! Να ειστε σιγουροι οτι αν μας ελεγαν μεθαυριο δεν υπαρχει αλλο πετρελαιο, απο αυριο θα κυκλοφορουσαν ηδη αυτοκινητα, πλοια, αεροπλανα κλπ με αλλες μορφες ενεργειας. Απλα εως οτου σωθουν τα αποθεματα πετρελαιου, οσο υπαρχουν τα καρτελ πετρελαιου και οσο η παγκοσμια οικονομια εξαρταται απο το πετρελαιο, αυτο δεν προκειται να γινει ποτε! |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||||
διλιτρα παραγωγης? ![]() ποσα βρε συ? |
Pughell έγραψε: |
Μην τρως προλογο απο αυτα που ακους...
Δεν ειναι ουτε τερας τεχνολογικης εξελιξης,ουτε αντοχης. Γενικα σε μαμα μορφη εχει αλλα μοτερ που ειναι κυριολεκτικα τερατα. Και υποψιν οτι ειναι μοτερ που συνεχως αλλαζει και βελτιωνεται σε καθε γενια Evo,δηλαδη δεν μενει πισω σε εξελιξη. Παρολα αυτα ειναι απλα ενα καλο μοτερ,τιποτα παραπανω... |
SERSEGI έγραψε: |
Θοδωρη κανεις δεν θα παει σπιτι του..απλα θα αναγκαστουν πολλοι
να σοβαρευτουν και θα εξαφανιστουν τα συνεργεια που με μια ταμπελα εγιναν οικοι βελτιωσης. οι σοβαροι επαγγελματιες και οι γνωστες δεν εχουν να φοβηθουν τπτ! επισης για τα υβριδικα κρατα μια πισινη γιατι δεν αργει ο καιρος που θα τσιμπιομαστε με δαυτα... ![]() |
Pughell έγραψε: | ||||||
Πααααρα πολλα,ειτε σε ατμοσφαιρα,ειτε σε turbo. |
Theo_207RC έγραψε: |
Εγώ πάλι αυτό που βλέπω είναι ότι μέσα σε λίγα χρόνια από τώρα θα εξαφανιστεί το είδος του "κάγκουρα" και θα πάει πολύς κοσμάκης σπίτι του.
Βελτιωτές, εξατμισάδες, προγραμματιστές κλπ... Αδυνατώ να πιστέψω πως ο κόσμος θα συνεχίσει να αγαπάει και να ασχολείται με το αυτοκίνητο του όταν αυτό δεν θα μπορεί να του προσφέρει την παραμικρή συγκίνηση. Η οδήγηση είναι συναίσθημα και αν σταματήσουν να βγαίνουν αυτοκίνητα σαν το EVO το συναίσθημα θα χαθεί. Κι εμένα με πονάει να βάζω 1,89 βενζίνη και ίσως αύριο 2 ευρώ, αλλά προτιμώ να κόβω κάποιες άλλες χαρές μου από το να είχα υβριδικό. Δεν λέω ότι αποκλείεται να πάρω κάποια μέρα υβριδικό, αλλά όταν θα το κάνω δεν θα ασχολούμαι πια με τα αυτοκίνητα. Είτε επειδή το διάλεξα, είτε επειδή με ξενέρωσαν με τις ηλεκτρικές κατασκευές τους και αναγκάστηκα. |
Theo_207RC έγραψε: |
Εγώ πάλι αυτό που βλέπω είναι ότι μέσα σε λίγα χρόνια από τώρα θα εξαφανιστεί το είδος του "κάγκουρα" και θα πάει πολύς κοσμάκης σπίτι του.
Βελτιωτές, εξατμισάδες, προγραμματιστές κλπ... Αδυνατώ να πιστέψω πως ο κόσμος θα συνεχίσει να αγαπάει και να ασχολείται με το αυτοκίνητο του όταν αυτό δεν θα μπορεί να του προσφέρει την παραμικρή συγκίνηση. Η οδήγηση είναι συναίσθημα και αν σταματήσουν να βγαίνουν αυτοκίνητα σαν το EVO το συναίσθημα θα χαθεί. Κι εμένα με πονάει να βάζω 1,89 βενζίνη και ίσως αύριο 2 ευρώ, αλλά προτιμώ να κόβω κάποιες άλλες χαρές μου από το να είχα υβριδικό. Δεν λέω ότι αποκλείεται να πάρω κάποια μέρα υβριδικό, αλλά όταν θα το κάνω δεν θα ασχολούμαι πια με τα αυτοκίνητα. Είτε επειδή το διάλεξα, είτε επειδή με ξενέρωσαν με τις ηλεκτρικές κατασκευές τους και αναγκάστηκα. |
Pughell έγραψε: |
Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο... Αν περασουμε στα τουρμπατα,η VAG εχει ανετα τα σκηπτρα οσο αφορα την αποδοση αλλα και τις δυνατοτητες. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κανενα Evo δεν ειχε ποτε πανω απο 300 αλογα λογο νομοθεσιας Ιαπωνιας. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Επισης μην ξεχνας οτι οι προδιαγραφες καυσαεριων στην Ιαπωνια ειναι παραπλησιες με αυτες που ειχε η Ευρωπη πριν...τον Β παγκοσμιο. ![]() |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
μ αρεσει που τα λες με κωδικους λες και τα ξερω απ εξω ![]() ο κ20 ειναι o 2.0 απο s 2000 honda ? Τον F4R της Renault τον φορουσαν τα διλιτρα clio? και τον τουρμπο το megane? οσο για τους VAG δεν εχουν πολλα προβληματα αξιοπιστιας? παρολα αυτα ενταξει 4-5 κινητηρες βρισκεις καλυτερους κι εσυ ενα που θυμαμαι ακομη ειναι οτι οταν τα evo ειχανε 320 αλογα απο το εργοστασιο,οι αλλοι κατασκευαστες δεν ξεπερνουσαν τα 250 καπου μεσα-τελη του 90 μπορει και να κανω λαθος... ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"?? ![]() ![]() |
Octane έγραψε: |
Αλεκανδρε μην μπερδευεσαι με τις ιπποδυναμεις. 2λιτρο με τουρμπιναρα που κατω απ'τις 3.500 να κοιμαται δεν ειναι κ πολυ δυσκολο να φτιαχτει , ενω τα περισσοτερα (αν οχι ολα) τα evo , με κλειστο μοτερ κ ΦΠΕ μονο αξιοπιστα δεν μπορουσαν να χαρακτηριστουν. Απο την αλλη τα VAG , με κλειστο μοτερ κ big turbo , ηταν πολυ πιο αξιοπιστα , με πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα λειτουργιας. (Βεβαια οχι τελειως αντιπροσωπευτικο , μιας κ εκεινη την εποχη ηταν 1.8 , ενω εσυ ζητησες διλιτρο) . Για διλιτρο mid 90's , ριξε μια ματια σε SR20DE/SR20DET κ SR20VE/VET... . Για να μην παμε κ πιο κατω σε κυβικα , που εκει κ αν εκαναν το μοτερακι του καθε evo να μοιαζει με αρχαιολογια ![]() 2ZZ-GE , SR16VE (μαγεία) , το οποιο ακολουθουσαν τα διαφορα v-tec , κ τα ακομα πιο παλια 4A-GE/4A-GZE. ![]() |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
αλλος με κωδικους ![]() πες τα "ελληνικα" να καταλαβουμε ![]() συμφωνω οτι δεν ειναι δυσκολο να βγαλεις αλογα απο μεγαλη τουρμπινα αλλά γιατι δεν το εκαναν και αλλοι κατασκευαστες αυτο? ξερω μεγαλη κουβεντα ριτορικα ρωτησα οσο για τον 1,8 20V ενταξει αυτος εχει αφησει εποχη τον ξερουμε ![]() |
Octane έγραψε: | ||
Ελα ντε... Αφου του λεμε οτι δεν εχει να κανει με το "ποσα αλογα" , αλλα αυτος εκει(!!!) ![]() Υ.Γ. Χρονια πολλα παιδαρε ![]() |
Ghost Dog έγραψε: | ||||
Παλιο-ευθειακηδες...... ![]() ![]() ![]() Σε ευχαριστω πολυ αγορινα!!! ![]() Θα σε δουμε καθολου?? Θα κατεβεις μεσα στο Πασχα? |
Pughell έγραψε: |
Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο... |
Octane έγραψε: |
Τα μοτερακια που σου λεω , ειναι γνωστα απο Nissan Silvia S13 , S14 , S15 , 180sx , 200sx , κατι engine swap σε Sunny κ γενικοτερα πολλα μοτερακια εισαγωγης που βλεπεις σε βελτιωμενα στην Ελλαδα: |
gulik έγραψε: | ||
Όχι και απαρχαιωμένος! ![]() |