PSClub - Hellas

Νέα - Peugeot 508

Sinanai - Παρ 28 Ιαν 2011, 10:57:24
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 508
Γιατί φρατζολοποιούνται, σε πλαϊνή όψη, όλα, σχεδόν, τα σύγχρονα ατοκίνητα; Δείτε το νέο 508 Allroad. Κατά τα άλλα, ως σεντάν, πολύ Passat-οφέρνει. Δείχνει, πάντως, όπως και τα νέα μοντέλα της Citroen, σοβαρή προσπάθεια. Για να δούμε πού θα το παν' οι Γάλλοι...
MEMsound - Παρ 28 Ιαν 2011, 11:24:15
Θέμα δημοσίευσης:
στην ευρωπη τα στασιον παιζουν παααααρα πολυ...λογω απειρων χωρων...

εδω ειμαστε "σπορτμεν" 9και μας χρειαζεται ενα σπορ αυτοκινητο για να πηγαινουμε στην δουλεια μας...) και τα σνομπαρουμε...

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


δεν ειναι θεμα ομορφιας η ασχημιας (ισως μονο στην μεταξυ τους συγκριση ομοειδων αμαξωματων) γιατι οντως ολος αυτος ο ογκος δεν μπορει να εχει ας πουμε "ομορφη σιλουετα"

παρολα ατα δεν ειναι κακό...
εχιε νοτες φρεσκαδας...


υ.γ. να δω ποτε θα επιτραπουν τα διεσελ Confused Confused Confused
Sinanai - Παρ 28 Ιαν 2011, 11:27:15
Θέμα δημοσίευσης:
Τα station μ' αρέσουν πάρα πολύ και τα θεωρώ ιδανικά για οικογένεια. Αυτό που δε μου αρέσει σαν σύγχρονη τάση στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων είναι που είναι πολύ χαμηλά μπρος και πίσω και ψηλώνουν στη μέση, γι' αυτό τα παρομοίασα με φρατζόλες.

Όσο για τα ντίζελ: Αφού είναι του Σατανά και ρυπαίνουν ρε! Ξου! Ξου! Ξου! Razz
SnakeMJK - Τετ 06 Απρ 2011, 09:56:55
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ξενοδοχείο στον περιβάλλοντα χώρο του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος έγινε χτες η πανελλαδική δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου μοντέλου κατηγορίας D της Peugeot που φέρει τον κωδικό 508.



Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας το νέο Peugeot 508 έρχεται να καλύψει το κενό δυο απερχόμενων μοντέλων του 407 και του 607.Το 508 είναι μια 4θυρη μπερλίνα με μήκος 4.79m. Φορά βενζινοκινητήρα 1.6lt ατμοσφαιρικό (120PS) και υπερτροφοδοτούμενο (156PS). O χώρος αποσκευών φτάνει τα 545lt ενώ ένας οδηγός με ύψος 2m μπορεί άνετα να καθίσει στο πίσω κάθισμα αφότου ρυθμίσει το εμπρός στα μέτρα του.
Η ανάρτηση είναι τύπου McPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Στον εξωτερικό διάκοσμο του αυτοκινήτου εντυπωσιάζει η νέα μάσκα με το ευδιάκριτο σχήμα του λιονταριού όπου αναγράφεται για πρώτη φορά και το όνομα της Peugeot. Οι εμπρόσθιοι προβολείς έχουν σχήμα «δάκρυ» και φώτα LED.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι διπλές εξατμίσεις αλλά και οι τρεις κόκκινες δέσμες των φώτων που δημιουργούνται από τρεις σειρές με 6 LED που προσδίδουν στο αυτοκίνητο μία μοναδική υπογραφή τη νύχτα.

Από τον πλούσιο εξοπλισμό χρήζουν ιδιαίτερης μνείας ο τετραζωνικός κλιματισμός αλλά και το σύστημα αυτόματης ρύθμισης της σκάλας των φώτων.
Μέσω μιας κάμερας ανιχνεύεται η κίνηση εμπρός από το όχημα και όταν δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα ενεργοποιείται η μεγάλη σκάλα φώτων για καλύτερη ορατότητα. Αυτόματα απενεργοποιείται εκ νέου όταν ο ανιχνευτής διαβάσει μέσα στην περιοχή του, φώτα άλλου οχήματος.

Το Peugeot 508 στην ατμοσφαιρική έκδοση των 120PS συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο ενώ στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 156PS υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 6αρι χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο.

Πέραν των βενζινοκινητήρων στη γκάμα του Peugeot υπάρχουν και τρεις πετρελαιοκινητήρες 1.6lt, 2.0lt, και 2.2lt με απόδοση από 112 έως 204PS. Στα σχέδια της εταιρείας είναι και η πώληση επαγγελματικών Peugeot 508 (ταξί).

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της, η επιχειρηματίας κ. Ντένη Θεοχαράκη. Αναφερόμενη στην εικόνα της Ελληνικής αγοράς τόνισε: «Καλό θα ήταν η απόσυρση να έχει ξεκινήσει νωρίτερα. Η φημολογία από πέρυσι το Σεπτέμβριο φρέναρε την αγορά. Τους δυο πρώτους μήνες του 2011 η πτώση ήταν μεγάλη. Το Μάρτιο καλυτέρευσαν τα πράγματα. Εκτιμούμε ότι από δω και πέρα δεν θα υπάρχει πτώση. Η πρόβλεψή μας είναι ότι η αγορά φέτος θα κλείσει κοντά στις 125.000 αυτοκίνητα».

http://img.protothema.gr/C69B6BB8CCB5EDC4776A91AFBF521D7B.jpg

Η Lion Ηellas θα ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες για το Peugeot 508 το Μάιο όπου αναμένεται να ανακοινωθούν και οι τιμές για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πολύ σύντομα θα το έχουμε στα χέρια μας για εκτενή δοκιμή οπότε θα καταγράψουμε και τις οδηγικές μας εντυπώσεις.


volvos - Τετ 06 Απρ 2011, 09:59:01
Θέμα δημοσίευσης:
απο οσο μου ειπε touristas Που ηταν εκει χτεσ το αμαξι ειναι πραγματικα πανεμορφο απο κοντα και τρομερο σε μηχανικα μερη και ποιοτητα...
μενει να κρατησει μια αξιοπρεπη πολιτικη τιμων ο γδαρτης θεοχαρακης για να σβησει ινσιγκνια κλπ στις πωλησεις Cool
p206Mike - Τετ 06 Απρ 2011, 10:37:40
Θέμα δημοσίευσης:
όμορφο και απ ότι δείχνει επιτέλους ανακαλύψανε στη Γαλλία

-Τα πιτσιλιστήρια που δεν τρυπάμε το καπό για να τα βάλουμε αλλά τα κρύβουμε επιμελώς .... Evil

-Τις πενταμπούλωνες ζάντες.....

-Τα εργοστασιακά φώτα xenon με τα υποχρεωτικά για την ευρωπαϊκή ένωση πλυστικά

άντε καλά πάμε, έχουμε ελπίδες να δούμε και σε μικρότερα μοντέλα τις "σπουδαίες ανακαλύψεις" μέχρι το 2015
SnakeMJK - Τετ 06 Απρ 2011, 10:48:53
Θέμα δημοσίευσης:
p206Mike έγραψε:
-Τα πιτσιλιστήρια που δεν τρυπάμε το καπό για να τα βάλουμε αλλά τα κρύβουμε επιμελώς .... Evil


κρυμμένα πιτσιλιστήρια χωρίς τρύπες έχει και το 107 Razz
p206Mike - Τετ 06 Απρ 2011, 12:13:34
Θέμα δημοσίευσης:
ε, η toyota τα βαλε....
android - Τετ 06 Απρ 2011, 12:27:00
Θέμα δημοσίευσης:
p206Mike έγραψε:
ε, η toyota τα βαλε....


Laughing Laughing Laughing ε ρε σκάλωμα με τα φτυστιρια
p206Mike - Τετ 06 Απρ 2011, 12:36:43
Θέμα δημοσίευσης:
η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά... Razz Razz Laughing Laughing
drdino - Τετ 06 Απρ 2011, 13:05:59
Θέμα δημοσίευσης:
p206Mike έγραψε:
όμορφο και απ ότι δείχνει επιτέλους ανακαλύψανε στη Γαλλία

-Τα πιτσιλιστήρια που δεν τρυπάμε το καπό για να τα βάλουμε αλλά τα κρύβουμε επιμελώς .... Evil


Παλιό, από εποχής 405.

Παράθεση:
-Τις πενταμπούλωνες ζάντες.....


407

Παράθεση:
-Τα εργοστασιακά φώτα xenon με τα υποχρεωτικά για την ευρωπαϊκή ένωση πλυστικά


607, 407, 308 κλπ κλπ
p206Mike - Τετ 06 Απρ 2011, 13:16:39
Θέμα δημοσίευσης:
σωστός....

αλλά,

σε ένα αμάξι όλα μαζί τώρα τα βάλανε...
drdino - Τετ 06 Απρ 2011, 13:24:28
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Σωστός

406 4μπουλωνο, χωρίς xenon αλλά με κρυφά πιτσιληστήρια
407 5μπουλωνο, xenon, φανερα
607 5μπουλωνο, xenon, φανερά


Φυσικά για να μην λείπουν λαβές για κράξιμο κάναν την υπερμ@λακία των 5 ηπείρων με την μπροστινή ανάρτηση αλλά υγεία. Rolling eyes
Driver ///M - Τετ 06 Απρ 2011, 15:00:34
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω από κοντά πως είναι, αλλά από τις φώτο δεν μου αρέσει καθόλου, ούτε μπροστά (όπως και γενικά οι νέες μούρες που λανσάρει η peugeot), ούτε πίσω που μου θυμίζει λιγάκι κινεζοκορεάτικο.
Από το πλάι φαίνεται πιο όμορφο.
Τολμώ να πω πως το 407, παρά τα χρόνια του, μου αρέσει περισσότερο και μου φαίνεται πιο κομψό.

Δε νομίζω πως μπορεί το 508 να ανταγωνιστεί πχ το Insignia που έχει αρκετά πιο σπορ γραμμές και πολύ λογική τιμή.
Βέβαια, σε τιμή είναι λογικό να είναι πιο ακριβό αφού γενικά φαίνεται να είναι μια κατηγορία πάνω από άποψη μεγέθους-πολυτέλειας, αλλά αυτό μπορεί να το κάνει να πλησιάζει επικίνδυνα premiom μοντέλα (Merc, bmw, audi κλπ)κάτι που και πάλι θα το φέρει σε μειονεκτική θέση.
mufcpavlos - Σαβ 09 Απρ 2011, 23:05:44
Θέμα δημοσίευσης:
εφεραν τη πεμπτη 2 508 στη lion στη θεσσαλονικη ενα ασπρο κ ενα μαυρο, το δειξαν σε εμπορους και παρασκευη πρωι ξαναεφυγαν Αθηνα! Το ασπρο δειχνει κορυφη!!! Το μαυρο το "κανει" πιο μικρο! Αντε να δουμε τι ηλεκτρονικα θα βγαλει κ αυτο!!! :D
volvos - Κυρ 10 Απρ 2011, 20:12:57
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Δεν ξέρω από κοντά πως είναι, αλλά από τις φώτο δεν μου αρέσει καθόλου, ούτε μπροστά (όπως και γενικά οι νέες μούρες που λανσάρει η peugeot), ούτε πίσω που μου θυμίζει λιγάκι κινεζοκορεάτικο.
Από το πλάι φαίνεται πιο όμορφο.
Τολμώ να πω πως το 407, παρά τα χρόνια του, μου αρέσει περισσότερο και μου φαίνεται πιο κομψό.

Δε νομίζω πως μπορεί το 508 να ανταγωνιστεί πχ το Insignia που έχει αρκετά πιο σπορ γραμμές και πολύ λογική τιμή.
Βέβαια, σε τιμή είναι λογικό να είναι πιο ακριβό αφού γενικά φαίνεται να είναι μια κατηγορία πάνω από άποψη μεγέθους-πολυτέλειας, αλλά αυτό μπορεί να το κάνει να πλησιάζει επικίνδυνα premiom μοντέλα (Merc, bmw, audi κλπ)κάτι που και πάλι θα το φέρει σε μειονεκτική θέση.


το ινσιγκνια παλιωσε πια και ειναι ευκαιρια να τσιμπησει τις πωλησεις του αν ειναι σοβαροι και το κρατησουν σα τιμη χαμηλα
τα πριμιουμ μια χαρα τα εχει πετσοκοψει το βολβο που γαμαει και δερνει (το οδηγησα και επαθα πλακα) δυσκολα θα το συναγωνιστει το πεζο
'Andy'-lag - Κυρ 10 Απρ 2011, 21:42:55
Θέμα δημοσίευσης:
Είδα σήμερα το πρωί στα Βριλήσσια ένα λευκό με αυτοκόλητο "ΟΔΗΓΗΣΕ ΜΕ" στο πλάι.....μια κυρία ήταν μέσα μόνη της. Φαίνεται αρκετά μακρί από κοντά.
MEMsound - Κυρ 10 Απρ 2011, 23:04:56
Θέμα δημοσίευσης:
αφου δεν εγραφε η κυρια "ακολουθησε με....", παλι καλα!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
stratos gti - Κυρ 10 Απρ 2011, 23:53:15
Θέμα δημοσίευσης:
μοιάζει λιγο και με Ε-class... γερμανίζει αρκετά θα έλεγα.
Driver ///M - Δευ 11 Απρ 2011, 13:55:05
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
Δεν ξέρω από κοντά πως είναι, αλλά από τις φώτο δεν μου αρέσει καθόλου, ούτε μπροστά (όπως και γενικά οι νέες μούρες που λανσάρει η peugeot), ούτε πίσω που μου θυμίζει λιγάκι κινεζοκορεάτικο.
Από το πλάι φαίνεται πιο όμορφο.
Τολμώ να πω πως το 407, παρά τα χρόνια του, μου αρέσει περισσότερο και μου φαίνεται πιο κομψό.

Δε νομίζω πως μπορεί το 508 να ανταγωνιστεί πχ το Insignia που έχει αρκετά πιο σπορ γραμμές και πολύ λογική τιμή.
Βέβαια, σε τιμή είναι λογικό να είναι πιο ακριβό αφού γενικά φαίνεται να είναι μια κατηγορία πάνω από άποψη μεγέθους-πολυτέλειας, αλλά αυτό μπορεί να το κάνει να πλησιάζει επικίνδυνα premiom μοντέλα (Merc, bmw, audi κλπ)κάτι που και πάλι θα το φέρει σε μειονεκτική θέση.


το ινσιγκνια παλιωσε πια και ειναι ευκαιρια να τσιμπησει τις πωλησεις του αν ειναι σοβαροι και το κρατησουν σα τιμη χαμηλα
τα πριμιουμ μια χαρα τα εχει πετσοκοψει το βολβο που γαμαει και δερνει (το οδηγησα και επαθα πλακα) δυσκολα θα το συναγωνιστει το πεζο

Συμφωνώ για το νέο s60 και να προσθέσω και το νέο 9-5 που είναι πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και προσιτό για την κατηγορία του και τα όσα προσφέρει.
Και μην ξεχνάμε πως τόσο η saab όσο και η volvo έχουν πιο "βαρύ" όνομα όσον αφορά στα premium αυτοκίνητα, γι'αυτό και η peugeot δύσκολα θα τις ανταγωνιστεί με το 508, πόσο μάλλον το τρίο των Γερμανών.

Γι'αυτό έβαλα σαν ανταγωνιστή το insignia που δεν το θεωρώ καθόλου γερασμένο, τουλάχιστον εξωτερικά, αλλά και το νέο passat που μοιάζει ακόμα πιο πολύ με το 508, λόγω μεγέθους και τιμής (είναι λίγο πιο ακριβά από τα περισσότερα sedan).
Μην ξεχνάμε και το, κατά τη γνώμη μου, πανέμορφο c5 που έχει πολύ καλό κινητήτα (thp) και λογικότατη τιμή.

Γενικά, τα πράγματα είναι δύσκολα για το 508, ιδίως αν έχει και τσιμπημένη τιμή.
Τουλάχιστον ας το κάνανε λίγο πιο κομψό...
nikos 206cc - Δευ 11 Απρ 2011, 14:20:35
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι μενα μου φαινεταο οτι γερμανιζει καπως....αλλα γενικα εχει ωραιες γραμμες...ο συναγωνισμος ομως ειναι μεγαλος στην κατηγορια του με πολυ καλες προτασεις Confused
Και αν θελει να πουλησει θα πρεπει να εχει και καμια τιμη της προκοπης Wink
Ghost Dog - Δευ 11 Απρ 2011, 15:13:38
Θέμα δημοσίευσης:
Προτιμω το c5..... Rolling eyes
'Andy'-lag - Δευ 11 Απρ 2011, 16:59:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
Προτιμω το c5..... Rolling eyes


Ξέρω ένα καλό μαγαζί με οπτικά στο Χαλάνδρι για την περίπτωσή σου....!!! Very happy
COOL ALEXIS - Τρι 12 Απρ 2011, 07:52:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
Προτιμω το c5..... Rolling eyes


Μόνο και μόνο για την ανάρτηση του Exclamation
SnakeMJK - Τρι 12 Απρ 2011, 08:11:22
Θέμα δημοσίευσης:
Το νέο μεσαίο sedan της Peugeot έρχεται να καλύψει το κενό δύο μοντέλων που πλέον καταργούνται: το 407 και το μεγαλύτερο 607. Από πλευράς διαστάσεων τοποθετείται πάνω από το 407 και κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας χωρίς να υπερτερεί κάπου εμφανώς αλλά ούτε και να υστερεί από τους ανταγωνιστές του.
Κατασκευάζεται στην Γαλλία για να πωληθεί στην Ευρώπη, ωστόσο ο μεγάλος στόχος είναι η Κινεζική αγορά στην οποία το 508 φαίνεται να ταιριάζει και η Peugeot θα επενδύσει ακόμη και με εργοστάσιο παραγωγής. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο αμαξώματα, μπερλίνα και Station Wagon το οποίο θα εισάγεται κατά παραγγελία από τα τέλη του έτους μια που οι πωλήσεις του δεν ξεπερνούν το 4% των συνολικών.

Στη συσκευασία των δύο
Το 508 έλκει την καταγωγή του από το SR1, ένα τριθέσιο roadster που παρουσιάστηκε στην περσινή Γενεύη. Η νέα εταιρική ταυτότητα που μας έδειξε η Peugeot στο συγκεκριμένο πρωτότυπο, βρήκε εφαρμογή στο μεσαίο οικογενειακό. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του 508 είναι η μεγάλη γρίλια με τα δύο παράλληλα νεύρα. Στην άκρη του μεγάλου αλουμινένιου καπό δεσπόζει το νέο λογότυπο με το λιοντάρι και κάτω από αυτό υπάρχει για πρώτη φορά ο λογότυπος της Peugeot. Τα φανάρια έχουν κι αυτά ιδιαίτερη εμφάνιση καθώς η συστοιχία των επτά Led διόδων έχουν κυκλικό σχήμα κι χρησιμοποιούνται ως φώτα ημέρας για λόγος ενεργητικής ασφάλειας. Πέρα από αυτά, το σουλούπι του 508 δεν έχει κάποιο άλλο γνώρισμα καθώς ήταν επιλογή της Peugeot να κρύψει ακόμη και τις πιτσιλίθρες για τους υαλοκαθαριστήρες ή την κεραία του ραδιοφώνου.
Το W2 όπως είναι η κωδική ονομασία του 508 θα κατασκευάζεται πάνω στην πλατφόρμα 3 της PSA στην οποία έχει διευρυνθεί το μεταξόνιο (+ 9.2 cm σε σύγκριση με το 407) για μεγαλύτερη ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες. Οι εσωτερικές διαστάσεις είναι παρόμοιες με αυτές του 607 και μπορούν δύο άτομα με ανάστημα άνω του 1,90μ να μπορούν να καθίσουν άνετα ο ένας πίσω από τον άλλον. Παράλληλα έχει μειωθεί ο εμπρός πρόβολος κατά 4.3 cm σε σύγκριση με το 407, ενώ αυξήθηκε ο πίσω προς όφελος της αεροδυναμικής αλλά και του χώρου αποσκευών. Με χωρητικότητα 545 lt σε κανονική διάταξη και 1581 lt με διπλωμένο το πίσω κάθισμα το 508 θα ανταπεξέλθει πλήρως στις οικογενειακές του υποχρεώσεις.

Τεχνολογικά καλούδια
Το 508 διαθέτει ικανοποιητική γκάμα τεχνολογικών gadget που ξεκινούν από την έγχρωμη οθόνη τύπου Head-up Display, τον κλιματισμό τεσσάρων ζωνών, την πρόσβαση και εκκίνηση “hands-free”, δηλαδή χωρίς τη χρήση κλειδιού, το αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο, την ηλεκτρική οσφυϊκή ρύθμιση στη θέση του οδηγού, το νέο σύστημα τηλεματικής και τον εξοπλισμό hi-fi JBL για τους λάτρεις των ακροάσεων υψηλής πιστότητας. Στους τομείς που λεχει δώσει έμφαση η Peugeot περιλαμβάνεται και η ηχομόνωση της καμπίνας όπου εκτός από το ειδικό παρμπρίζ, υπάρχουν στην κορυφαία έκδοση GT ενεργοί αποσβεστήρες κραδασμών ώστε να εξουδετερώνουν τις ανεπιθύμητες ταλαντώσεις του κινητήρα πριν φτάσουν αυτοί στο εσωτερικό.

Κινητήρες για όλους
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο βενζίνης και τέσσερις diesel. Και οι δύο βενζινοκίνητοι είναι 1,6 λίτρων όπου ο μεν 1.6VTi έχει μεταβλητό χρονισμός σε βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής και μεταβαλλόμενο βύθισμα και αποδίδει 120 ίππους. Ισχυρότερος είναι ο 1.6 THP που διαθέτει άμεσα ψεκασμό βενζίνης και μεταβλητό χρονισμό μόνο για τις βαλβίδες εισαγωγής. Η απόδοσή του φτάνει του 156 ίππους και συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Στρατηγική επιλογή της Peugeot, και γρίφος για την ελληνική αντιπροσωπεία είναι η επιλογή ο «μικρός» βενζίνης να συνδυάζεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο όπου ο συμπλέκτης ενεργοποιείται με ηλεκτρομηχανικό τρόπο. Ως αποτέλεσμα της επιλογής αυτής είναι η επιβάρυνση της τιμής της βασικής έκδοσης με ένα στοιχείο εξοπλισμού που ίσως κάποιοι πελάτες να απορρίψουν.
Οι diesel είναι τέσσερις όλοι με φίλτρο μικροσωματιδίων: ο 1.6 e-HDi FAP με απόδοση 112 ίππους, ο 2.0 HDi FAP σε εκδοχές απόδοσης 140 ίππων και 163 ίππων και η κορυφαία έκδοση GT που κινείται με τον 2.2 HDi FAP με 204 ίππους. Ο τελευταίος είναι εντελώς νέος και διαθέτει φτερωτή turbo από ελαφρύ κράμα τιτανίου, VoltControl, πιεζοηλεκτρικά μπεκ 8 οπών, βελτιστοποιημένους θαλάμους καύσης και χαμηλής τριβής υλικά στα κινούμενα μέρη. Η έκδοση GT μάλιστα διαθέτει διαφορετική εμπρός ανάρτηση σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας 508 καθώς αντί των τυπικών γονάτων McPherson υπάρχουν διπλά ψαλίδια για καλύτερο έλεγχο του αντιδράσεων του αυτοκινήτου στην απαιτητική οδήγηση.
Από τη σύντομη επαφή που είχαμε πέριξ του αεροδρομίου του Ελ. Βενιζέλου όπου η ποιότητα της ασφάλτου είναι δεδομένη, είναι άμεσα αντιληπτή η ποιότητα κατασκευής και το πολυτελές περιτύλιγμα με το οποίο η Peugeot θα αντιμετωπίσει τους ανταγωνιστές της κατηγορίας. Ο κινητήρας των 156 ίππων με τα γερμανικά γονίδια και τη γνώριμη απόδοση από τα λοιπά μοντέλα της εταιρείας στα οποία χρησιμοποιείται, δείχνει επαρκής για το βαρύ αμάξωμα όμως τα 1400 κιλά απόβαρο δεν κρύβονται. Παρόλα αυτά το 508 σου δίνει την αίσθηση ενός στιβαρού αυτοκινήτου, που δημιουργήθηκε για τους οικογενειάρχες που ταξιδεύουν συχνά εκτός πόλης και δεν αποχωρίζονται την ποιότητα και την πολυτέλεια ακόμη και στις σύντομες διαδρομές εντός των τειχών.

Πηγή: gocar.gr
Ghost Dog - Τρι 12 Απρ 2011, 17:54:08
Θέμα δημοσίευσης:
'Andy'-lag έγραψε:
Ghost Dog έγραψε:
Προτιμω το c5..... Rolling eyes


Ξέρω ένα καλό μαγαζί με οπτικά στο Χαλάνδρι για την περίπτωσή σου....!!! Very happy

Splat Splat Splat Splat
volvos - Πεμ 12 Μάϊ 2011, 13:32:02
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=2&art_id=13022


xaxaxax
alexandros 207 Rallye - Πεμ 12 Μάϊ 2011, 16:27:26
Θέμα δημοσίευσης:
τζαμπα ειναι Silly
Ghost Dog - Πεμ 12 Μάϊ 2011, 18:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
Moνο?!?!?! Shocked Laughing Laughing Laughing
SnakeMJK - Τρι 12 Ιούλ 2011, 08:00:11
Θέμα δημοσίευσης:
Νέο Peugeot 508 RXH



Ακολουθώντας την λογική του περιορισμένης παραγωγής 3008 Hybrid4 , το νέο 508 RXH αποτελεί την νέα πιο περιπετειώδη πρόταση της Peugeot. Στηριζόμενη στην ίδια υβριδική diesel πλατφόρμα, το 508 RXH βασίζεται στο αμάξωμα του 508 SW και στοχεύει οικολογικά στην κατηγορία των Crossover. Οι αισθητικές λεπτομέρειες που περιβάλλουν το off-road κοστούμι του και τα εντυπωσιακά τριπλά φώτα ημέρας LED, σκιαγραφούν την ξεχωριστή σιλουέτα του νέου 508 RXH.
Η υβριδική diesel διάταξη στηρίζεται στο έργο του δίλιτρου diesel κινητήρα (163 ίπποι), ο οποίος μεταφέρει την ισχύ του στους εμπρός τροχούς και συμπληρώνεται από έναν ηλεκτροκινητήρα, σε ένα πακέτο απόδοσης 200 ίππων και 450 Nm ροπής. Ο ηλεκτρικός κινητήρας των 37 ίππων με τη σειρά του κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς. Η μέση κατανάλωση υπολογίζεται στα μόλις 4.2 lt/100 κm, με τις μοιραίες εκπομπές CO2 να είναι 109 gr/km. Επιπλέον, το 508 RXH θα προσφέρει και 100% ηλεκτρική λειτουργία (ΖEV) για χαμηλές ταχύτητες κίνησης.
Το 508 RXH θα λανσαριστεί με πλήρη βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει: σύστημα «Open & Go», ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα, head up display, ζάντες 18", κρυστάλλινη πανοραμική οροφή, σκούρα πλευρικά παράθυρα, σύστημα ήχου και πλοήγησης τελευταίας γενιάς. Για τους γοητευμένους της υπόθεσης, η επίσημη παρουσίαση θα γίνει στην Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβρη και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2012.

src: gocar.gr
SnakeMJK - Τρι 02 Αύγ 2011, 10:18:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ένα υβριδικό diesel-ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ξεχωριστή εμφάνιση που εμπλουτίζει την γκάμα Peugeot

Υβριδικό diesel-ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που συνδυάζεται με την ξεχωριστή υψηλής κατηγορίας εμφάνιση για να προσφέρει μία πρωτότυπη ιδέα στον κόσμο των αυτοκινήτων all-road και ενισχυμένη οδηγική απόλαυση : το νέο Peugeot 508 RXH.

Όλα αυτά τα στοιχεία του μοντέρνου σχεδιασμού των αυτοκινήτων Peugeot, αποκαλύπτονται σήμερα σε παγκόσμια πρεμιέρα. Ο σχεδιασμός του 508 RXH και ο καινοτομικός κινητήρας HYbrid4 του προσδίδουν χαρακτηριστικά, που επιτρέπουν να συνδυάζεται η ελευθερία στην κίνηση και η οδηγική απόλαυση με έναν τρόπο που είναι πρωτοφανής στην κατηγορία :

Ø 200 hp,

Ø 4-κίνηση,

Ø Μηδενικοί ρύποι ZEV, όταν λειτουργεί 100% ηλεκτρικά,

Ø Εκπομπές CO2 109 g/km.


Μετά την παρουσίαση του 508 και του 508SW την άνοιξη 2011, αναγνωρισμένων για την αισθητική τους κομψότητα, την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την προσοχή στη λεπτομέρεια, το 508 RXH αναβαθμίζει την εικόνα της Peugeot, ενισχύοντας την τεχνολογική και περιβαλλοντική της ηγετική θέση.

Ο σχεδιασμός του, τοποθετεί το 508 RXH στον κόσμο των υψηλής κατηγορίας all road αυτοκινήτων. Μοναδικό, εξευγενισμένο, πιο ψηλό και πιο πλατύ, διακρίνεται επίσης από την ξεχωριστή του οπτική υπογραφή, με τα χαρακτηριστικά φώτα LED που είναι ορατά τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα, δίνοντας την εντύπωση τριών «νυχιών» σε κάθε πλευρά της γρίλιας, τονίζοντας το μοναδικό του στυλ.

Για να ενισχύσει τον αποκλειστικό του χαρακτήρα, το εσωτερικό του 508 RXH διαθέτει πολλά ειδικά χαρακτηριστικά με ξεχωριστά χρώματα και πολυτελή υλικά, όπως το άριστης ποιότητας εσωτερικό και ταπετσαρία.

Το μοναδικό επίπεδο φινιρίσματος και εξοπλισμού είναι σε απόλυτη συνάφεια με την τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην υψηλή κατηγορία καθώς και τον τεχνολογικό του εξοπλισμό. Με πλήρη βασικό εξοπλισμό, σύστημα «Open & Go», ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα, head up display, ζάντες 18", κρυστάλλινη πανοραμική οροφή, φυμέ ηχομονωτικά πλευρικά παράθυρα, σύστημα ήχου και πλοήγησης τελευταίας γενιάς, καλωσορίζει τους επιβάτες με φροντίδα και υψηλό επίπεδο άνεσης.

Διαθέτει τον κινητήρα 2.0 l HDi FAP HYbrid4, που παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρώτη στο 3008 Hybrid4, ο υβριδικός diesel-ηλεκτρικός κινητήρας του 508 RXH επεκτείνει την οδηγική απόλαυση και την ελευθερία κίνησης σε κάθε είδος δρόμου. Με μέγιστη ισχύ 147 kW (200 hp), τετρακίνηση και μέγιστη ροπή 450 Nm, το 508 RΧΗ έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες χρήσης. Επιπλέον, ανοίγει νέες προοπτικές στην κατηγορία, προσφέροντας μηδενικές εκπομπές ρύπων (ΖΕV) κατά την 100% ηλεκτρική χρήση, είναι ιδανικό για οδήγηση στην πόλη με την μείωση της κατανάλωσης του μεικτού κύκλου σε λιγότερο από 4.2 l/100 km, με εκπομπές 109 g/km CO2.

Μετά το λανσάρισμα του 3008 HYbrid4, η Peugeot θα συνεχίσει την καινοτομική της στρατηγική, συνδυάζοντας την απολαυστική οδήγηση με τις προηγμένες περιβαλλοντικές εξελίξεις, υιοθετώντας την τεχνολογία HYbrid4 και σε άλλα μοντέλα.

Το 508 RXH θα αποκαλυφθεί σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2011, και θα ξεκινήσει πωλήσεις την άνοιξη 2012.
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Παρ 19 Αύγ 2011, 00:37:29
Θέμα δημοσίευσης:
πηγα εχθες και το ειδα και ετσι απο περιεργια μου κανανε και ενα διακανονισμο να δω τι θα μου βγει.
ομολογο οτι απο φωτογραφιες χανει απο κοντα ειναι παραπολυ ομορφο αυτοκινητο και προς θεου μην λεμε οτι μοιαζει με την συντηριντικουρα το passat καμια σχεση. Απλα ξεγελαει στο μεγεθος του. Πιστευω οτι θα φορεσει γυαλια και σε ινσιγκνια και σε αλλα της ιδιας ταξεως.
Τωρα οι τιμες που εχει ειναι απολυτα φυσιολογικες για αυτα που σου προσφερει και βεβαια ο κινητηρας ειναι φοβερος συγκρισημος με το passat cc 1800cc 160 αλογα βγαζουν της ιδιες επιδοσεις στο δρομο.
drdino - Παρ 01 Ιούν 2012, 20:38:49
Θέμα δημοσίευσης:


Twisted evil Για να δούμε τι λέει το πλοίο...
MEMsound - Σαβ 02 Ιούν 2012, 01:20:30
Θέμα δημοσίευσης:
"ψωνησες"?
drdino - Κυρ 03 Ιούν 2012, 01:14:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς όχι, θα έχω ένα GT για τις επόμενες μέρες. Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr