nsne έγραψε: |
για ποιο λογο να βαλετε καρτερ απο 106? |
greenpug106 έγραψε: | ||
αφού λέει στον τίτλο για να κουμπώνει η εξάτμιση του 106 (χταπόδι) |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Άρα τσιμπάω ένα κάρτερ και ένα κάλυμμα και είμαστε έτοιμοι για super ντούπερ χταποδάκι. |
volvos έγραψε: |
βγαλαμε τιμη για αυτα? ![]() |
christos_99 έγραψε: |
Μια ερωτηση.
Μαζι με καρτερ απο ραλλυ πρεπει να αλλαχθει και η τρομπα λαδιου.? Να μπει δηλαδη κι αυτη απο ραλλυ.? Ή δεν παιζει ρολο και θα δουλευει κανονικα το μοτερ μονο με την μοντιφα του μεταλλικου φιλτρου λαδιου.? |
kpsig έγραψε: |
Για ποιά μοντίφα μιλάς;;; |
christos_99 έγραψε: | ||
Σας ευχαριστω για τις διευκρινισεις.!
Δημοσιευση "fynos (John)" http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=319&postdays=0&postorder=asc&start=640 Δημοσιευση "system_error86" http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=319&postdays=0&postorder=asc&start=1880 |
kpsig έγραψε: | ||
Για ποιά μοντίφα μιλάς;;; Επίσης, θέλει ειδική φλαντζόκολλα... Εγώ σήμερα πρέπει να (ξανά)βγάλω το κάρτερ (από 106 με απλά διαφράγματα σε μοτέρ TU5JP4) γιατί δεν στεγανοποίησε η κλασσική φλατζόκολλα που έβαλα... Θέλει ειδική πολυουρεθανική... Βέβαια σκέφτομαι να κόψω καμία φλάτζα από παρμενίτη να ξεμπλέξω. |
alfasud έγραψε: | ||||
Έχεις βάλει τη φλάντζα του JP4 στο κάρτερ μαζί με φλαντζόκολλα? Στο μάνιουαλ του J4 αναφέρει ότι χρειάζεται φλαντζόκολλα. Στο μάνιουαλ του JP4 αναφέρει ότι μπαίνει απλά νέα φλάντζα χωρίς φλαντζόκολλα( ακόμη και η παλιά αν είναι σε καλή κατάσταση). Τι βάζουμε στο πάντρεμα κορμού Jp4 με κάρτερ J4?? ![]() ![]() |