PSClub - Hellas

Νέα - Συμφωνία για την επιστροφή των turbo στην F 1

nOkpos - Δευ 06 Δεκ 2010, 12:28:02
Θέμα δημοσίευσης: Συμφωνία για την επιστροφή των turbo στην F 1
Οι κατασκευαστές της F1 έδωσαν τη συγκατάθεσή τους, προκειμένου να προχωρήσουν οι σχεδιαζόμενες δραστικές αλλαγές στους κινητήρες ενόψει της σεζόν 2013.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=81148#ixzz17KKej0Sr

Σύμφωνα με το BBC, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA αναμένεται να επικυρώσει τη μετάβαση στον νέο τύπο μοτέρ, κατά την προγραμματισμένη για την ερχόμενη Παρασκευή (10/12) συνεδρίασή του. Θα έχει προηγηθεί μία ημέρα πριν η σχετική έγκριση από την Επιτροπή της F1.

Ετσι ο τωρινός ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας 2,4 λίτρων, ο οποίος καθιερώθηκε το 2006, πρόκειται να δώσει τη θέση του σε έναν υπερτροφοδοτούμενο 4 κυλίνδρων και χωρητικότητας 1.600 κ.εκ., που θα διαθέτει συστήματα ανάκτησης της ενέργειας και περιοριστές κατανάλωσης καυσίμου.

Ο στόχος των νέων κανονισμών είναι να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των κινητήρων της F1 έως και 50%, χωρίς να επηρεαστεί η τρέχουσα ισχύς τους, που φτάνει τους 750 ίππους.

Οι 600 ίπποι θα παράγονται από τον ίδιο τον τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, ενώ η υπόλοιπη δύναμη από τα συστήματα KERS, η χωρητικότητα των οποίων θα διπλασιαστεί, από τα 60 kw στα 120 kw.

Η κατανάλωση καυσίμου θα είναι κατά πολύ μικρότερη, τόσο από τον περιορισμό της ροής του σε κάθε κύλινδρο, όσο και από τον ορισμό μιας ανώτατης ποσότητας για κάθε αγώνα. Τέλος ο περιοριστής στις στροφές ανά λεπτό θα τεθεί στις 10.000, από τις 18.000 που είναι σήμερα.

Με τη σύνδεση των "πράσινων" τεχνολογιών με την F1, οι κατασκευαστές ελπίζουν να τις καταστήσουν περισσότερο επιθυμητές στο καταναλωτικό κοινό για τα αυτοκίνητα παραγωγής, σε μια εποχή που είναι τεράστια η ανάγκη για τη μείωση των εκπομπών ρύπων, οι οποίες ευθύνονται για τη δημιουργία του φαινομένου του θερμοκηπίου.

Πάντως ο Μπέρνι Εκλεστοουν εξέφρασε τη διαφωνία του με τις επικείμενες αλλαγές.

"Εχουμε μια πολύ καλή φόρμουλα για τον κινητήρα", τόνισε ο εκτελεστικός διευθυντής του σπορ στο BBC. "Γιατί να την αλλάξουμε σε κάτι που πρόκειται να κοστίσει εκατομμύρια και κανείς δεν θέλει και μπορεί να καταλήξει με έναν κατασκευαστή να αποκτά ένα μεγάλο πλεονέκτημα;".
Steve - Δευ 06 Δεκ 2010, 14:24:51
Θέμα δημοσίευσης:
600+ άλογα από 1.6 turbo; Shocked

Βλέπω τον THP στην F1 ήδη Laughing
SnakeMJK - Δευ 06 Δεκ 2010, 14:38:56
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
600+ άλογα από 1.6 turbo; Shocked

Βλέπω τον THP στην F1 ήδη Laughing


δύσκολο...

ένας 16άρης να φτάσει βαριά τα 525... με 526 άλογα Razz Laughing
Steve - Δευ 06 Δεκ 2010, 14:47:37
Θέμα δημοσίευσης:
3,0 v6 είναι αυτός που αναφέρεσαι Wink
z@ck! - Δευ 06 Δεκ 2010, 14:50:29
Θέμα δημοσίευσης:
Αν συμβει κατι τετοιο βλεπω πιο πιθανο να μεταφερθει η τεχνολογια στα καθημερινα μας αμαξια σε καποια μορφη παρα οπως ειναι τωρα...
αν και ποιος θα διαφωνησει σε ν8 που στροφαει στις 18,000.... Armed Armed Shoot Shoot Shoot Shoot
NoDsl - Δευ 06 Δεκ 2010, 15:50:30
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Steve έγραψε:
600+ άλογα από 1.6 turbo; Shocked

Βλέπω τον THP στην F1 ήδη Laughing


δύσκολο...

ένας 16άρης να φτάσει βαριά τα 525... με 526 άλογα Razz Laughing


Νομίζω οτι δεν ισχύει το εν λόγω που λές. Τα τέρατα που κυκλοφορούσαν ο Senna και τα φιλαράκια, έβγαζαν περί τα 1300 άλογα απο 1500cc moter. Βέβαια με το πρώτο ίχνος πυρακίου ξεκινούσαν να παίζουν απο πίσω τα ξύλινα σπαθιά "λιωμένο παγωτό"...

Και εμείς παλεύουμε για τα 300...

Παράθεση:
the 1.5 litre turbos output at above 4 bar boost. It is generally accepted that the Renault EF15 produced between 1,200 bhp (890 kW) and 1,300 bhp (970 kW) at 5.5bar boost.


http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_98T
SnakeMJK - Δευ 06 Δεκ 2010, 17:19:06
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
Νομίζω οτι δεν ισχύει το εν λόγω που λές. Τα τέρατα που κυκλοφορούσαν ο Senna και τα φιλαράκια, έβγαζαν περί τα 1300 άλογα απο 1500cc moter. Βέβαια με το πρώτο ίχνος πυρακίου ξεκινούσαν να παίζουν απο πίσω τα ξύλινα σπαθιά "λιωμένο παγωτό"...


χαριτολογώ για το μοτέρ του steve βασικά Smile
nOkpos - Δευ 06 Δεκ 2010, 17:31:34
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
Steve έγραψε:
600+ άλογα από 1.6 turbo; Shocked

Βλέπω τον THP στην F1 ήδη Laughing


δύσκολο...

ένας 16άρης να φτάσει βαριά τα 525... με 526 άλογα Razz Laughing


Νομίζω οτι δεν ισχύει το εν λόγω που λές. Τα τέρατα που κυκλοφορούσαν ο Senna και τα φιλαράκια, έβγαζαν περί τα 1300 άλογα απο 1500cc moter. Βέβαια με το πρώτο ίχνος πυρακίου ξεκινούσαν να παίζουν απο πίσω τα ξύλινα σπαθιά "λιωμένο παγωτό"...

Και εμείς παλεύουμε για τα 300...

Παράθεση:
the 1.5 litre turbos output at above 4 bar boost. It is generally accepted that the Renault EF15 produced between 1,200 bhp (890 kW) and 1,300 bhp (970 kW) at 5.5bar boost.


http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_98T


και ολα αυτα το 1988 !!!
COOL ALEXIS - Δευ 06 Δεκ 2010, 20:43:03
Θέμα δημοσίευσης:
και 1500 έφταναν... Wink
giorgos80 - Δευ 06 Δεκ 2010, 22:21:29
Θέμα δημοσίευσης:
Μακαρί να είναι η αλλάγη αυτή η αρχή για ιπποδυνάμεις 1000+ αλόγων όπως τη δεκαετία του 80, που οι κινητήρες της Renault για παραδειγμα έφταναν τα 1500!
franch_power - Δευ 06 Δεκ 2010, 22:53:31
Θέμα δημοσίευσης:
οι αλλαγες στην f1 ερχονται και παρερχονται καποτε οι κινητηρες στην f1 ηταν v12 κοντα στους 900 ιππους και στις 19000prm τωρα v8 στους 600 ιππους! Smile το βλεπω δυσκολα για turbo κινητηρες! Smile
RoadRunner122 - Τρι 07 Δεκ 2010, 00:44:15
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
Αν συμβει κατι τετοιο βλεπω πιο πιθανο να μεταφερθει η τεχνολογια στα καθημερινα μας αμαξια σε καποια μορφη παρα οπως ειναι τωρα...


Mα λίγο εως πολύ, F1 και WRC είναι ένας προπομπός για το τι θα ακολουθήσει στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής κάποια χρόνια μετά, σε πιό light μορφή πάντα. Εξάλλου, ανέκαθεν εκεί δοκιμάζονταν και εξελίσσονταν οι νέες τεχνολογίες πριν μεταφερθούν στα συμβατικά Wink
NoDsl - Τρι 07 Δεκ 2010, 09:16:50
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
χαριτολογώ για το μοτέρ του steve βασικά Smile

Embarassed
Pughell - Πεμ 09 Δεκ 2010, 11:37:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα χαθει και το ζουζουνισμα των superbike απο τα συγκεκριμενα μονοθεσια,bye-bye φιλαθλοι οσο αφορα το θεαμα... Confused

Τουλαχιστον οι ευρωπαιοι θα παρουν πισω το αιμα τους. Laughing
SAKIS-LEMANS - Πεμ 09 Δεκ 2010, 14:56:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δω την audi και την VW , seat δεν θέλω να το σκέφτομαι, θα ξεράσω....
nikos 206cc - Πεμ 09 Δεκ 2010, 15:05:44
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Αμα χαθει και το ζουζουνισμα των superbike απο τα συγκεκριμενα μονοθεσια,bye-bye φιλαθλοι οσο αφορα το θεαμα... Confused



Ασχετα με την f1 παντως στους αγωνες μοτοσιλετας η εξελιξη εχει πηδηξει το θεαμα..ουτε power wheelies oute power slides πφφφφφφφ τιποτα!!! Crying or Very sad ...
Αλλα η εξελιξη αυτη στις μοτοσυκλετες παραγωγης ειναι πολυυυυυ μεγαλο ατου με τα traction control kai τα abs κλπ...

Τωρα αυτα που γινονται στην φορμουλα 1 δεν ξερω ποσο τελικα και αν επηρεαζουν τα αυτοκινητα παραγωγης....και δεν μιλαω για μια 458 αλλα για καθημερινα και προσιτα μοντελα Wink
Ghost Dog - Παρ 10 Δεκ 2010, 02:28:19
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
Αν δω την audi και την VW , seat δεν θέλω να το σκέφτομαι, θα ξεράσω....

+10000!
nOkpos - Σαβ 11 Δεκ 2010, 14:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
Η άρση της απαγόρευσης των team orders είναι μεταξύ των αλλαγών στους κανονισμούς της F1 που ανακοίνωσε η FIA για την ερχόμενη σεζόν, μετά τη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο Μονακό την Παρασκευή (10/12).


Οι εντολές των ομάδων προς τους οδηγούς τους είχαν απαγορευτεί το 2002, μετά την αμφιλεγόμενη τακτική της Ferrari να διατάξει τον Ρούμπενς Μπαρικέλο να παραχωρήσει τη νίκη στον Μίκαελ Σουμάχερ στο GP Αυστρίας, κάτι που έγινε λίγα μέτρα πριν από τον τερματισμό.

Οι team orders ήρθαν ξανά στο προσκήνιο φέτος, όταν η Ferrari τιμωρήθηκε με βαρύ πρόστιμο επειδή έκανε κάτι ανάλογο στον Φελίπε Μάσα προς όφελος του Φερνάντο Αλόνσο στο Χόκενχαϊμ, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις.

Ομως τώρα η FIA ανακοίνωσε ότι "...το άρθρο που απαγορεύει τις team orders (39.1) διαγράφηκε. Οι ομάδες θα είναι ενήμερες πως κάθε πράξη τους δυσφημιστική για το σπορ, θα κρίνεται βάσει του άρθρου 151c του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα".

Σε τεχνικό επίπεδο, επιβεβαιώθηκε η εισαγωγή των κινούμενων πίσω αεροτομών στα μονοθέσια και η επιστροφή των συστημάτων ανάκτησης ενέργειας (KERS), δύο κινήσεις που αναμένεται να διευκολύνουν τα προσπεράσματα.

Οσον αφορά την πίσω αεροτομή, η δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της από τον οδηγό θα ενεργοποιείται μόνο όταν το μονοθέσιό του βρίσκεται το πολύ ένα δευτερόλεπτο πίσω από ένα άλλο μονοθέσιο.

Επιπλέον, η FIA αποφάσισε να κάνει πιο αυστηρούς τους κανονισμούς για την αεροδυναμική του αμαξώματος, ώστε να αποφευχθούν τα φαινόμενα αμφισβήτησης που παρατηρήθηκαν φέτος, αναφορικά με την ευκαμψία της εμπρός αεροτομής στα μονοθέσια της Red Bull και της Ferrari.

Τέλος, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ενέκρινε, όπως αναμενόταν, τον νέο τύπο κινητήρα που θα αντικαταστήσει τους σημερινούς V8 2,4 λίτρων.

Από το 2013, τα μονοθέσια θα κινούνται με 4κύλινδρα turbo μοτέρ 1,6 λίτρων, με περιοριστές στην κατανάλωση καυσίμου και διάφορα συστήματα ανάκτησης της ενέργειας, που θα έχουν διπλάσια ισχύ σε σχέση με σήμερα.

Steve - Σαβ 11 Δεκ 2010, 23:46:33
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο χρήμα έχει ρουφήξει αυτό το RnD της F1 πια...; Confused
franch_power - Κυρ 12 Δεκ 2010, 00:41:38
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Πόσο χρήμα έχει ρουφήξει αυτό το RnD της F1 πια...; Confused
τοσο οσο και το χρεος της χωρας μας! Confused
SERSEGI - Κυρ 12 Δεκ 2010, 23:53:13
Θέμα δημοσίευσης:
turbo στην f1???? Shocked
η ατμοσφαιρα δεν αντικαθισταται...τουλαχιστον
ακουστικα...!
και μονο 10000 σαλ?γιατι ετσι ρε?
και το καθαροαιμο στροφαρισμα-στριγγλισμα της
ατμοσφαιρας πως θα το αντικαταστησουν...?να υποθεσω
με ηλεκτρονικα ελεγχομενα κλαπετα στις εξατμισεις? Confused
απ'ότι καταλαβαινετε μπηκε και η f1 στο χορο της...''πρασινης εποχης''
ωστε να νιωσουμε ακομα πιο ενοχοι για το 1400-1600ρακι μας που
οδηγουμε και να τα ''χωνουμε'' τα ευρω αβιαστα καθε φορα που
μας φορολογουν για εκπομπες ρυπων,παπαρουνες και γρασιδια τη στιγμη
που οι ιδιοι θα βολταρουν στον πλανητη γη με τα υπερπολυτελη και
σουπερ ρυπογονα ιδιωτικα αεροσκαφη τους και οχι μονο!
γενικα...α'ι' σιχτηρ! Puke left Puke left Puke left Evil Evil Evil
nOkpos - Τρι 14 Δεκ 2010, 05:26:12
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
Αν δω την audi και την VW , seat δεν θέλω να το σκέφτομαι, θα ξεράσω....


Η Volkswagen υποδέχτηκε με θέρμη τους νέους κανονισμούς για τους κινητήρες της F1 ενόψει 2013, την ώρα που εντείνονται οι φήμες περί εισόδου της στο σπορ μελλοντικά.

Tην περασμένη εβδομάδα η FIA ενέκρινε την αντικατάσταση του σημερινού V8 με έναν πιο αποδοτικό turbo κινητήρα, που θα στηρίζεται περισσότερο σε "πράσινες" τεχνολογίες.

Η κίνηση αυτή κάθε άλλο παρά αδιάφορους άφησε τους ανθρώπους του Volkswagen Group, οι οποίοι φέρονται να επεξεργάζονται ένα σχέδιο εμπλοκής τους στην F1, είτε ως Audi είτε ως Porsche.

Ο εκπρόσωπος του αγωνιστικού τμήματος της VW, Χανς Γιόακιμ Στουκ, επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της γερμανικής μάρκας για τα τεκταινόμενα με τους κανονισμούς του 2013, απέφυγε ωστόσο να αναλάβει κάποια συγκεκριμένη δέσμευση.

"Εχουν δημιουργηθεί οι συνθήκες για μια πιθανή είσοδο του Volkswagen Group. Δεν έχουμε αποφασίσει τίποτα, αλλά καλωσορίζουμε την απόφαση της FIA. Οι κανονισμοί για τους κινητήρες είναι ένα πολύ καλό σημείο εκκίνησης για την Volkswagen στην F1", δήλωσε μεταξύ άλλων ο Στουκ στον γερμανικό Τύπο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr