PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Λαδια για 207 1,4 16ν 90hp

Bill207 - Παρ 19 Νοέ 2010, 14:01:33
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Λαδια για 207 1,4 16ν 90hp
τί λάδια παίρνει ρε παιδιά το 207 1,4 με το μοτέρ της πεζώ; (90 άλογα)
5-40;
Randy - Παρ 19 Νοέ 2010, 17:05:28
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
207 1,4 με το μοτέρ της πεζώ



Γιατι, υπηρχε περιπτωση να ηταν με μοτερ της BMW?

10-40 πρεπει να παιρνει..
Sidobre - Παρ 19 Νοέ 2010, 17:15:43
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει 1,4 με μοτερ bmw/psa. το καινούργιο με τα 95 άλογα.

http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=1438
plaketokofths - Παρ 19 Νοέ 2010, 17:44:46
Θέμα δημοσίευσης:
Συν τοις αλλοις Randy νομίζω κάνεις λάθος και στην σύσταση λαδιού.
Συμφωνα με Arrow http://www.peugeot.gr/aftersales/service/guide_10CPE02_GR0130B.pdf στην σελίδα 22 ο κατασκευαστής προτείνει για τον 1.4 0w30 ή 5w30 synthetic.

Στον δικό μου 1.4 90αρι (ΕΤ3J4, ίδιος και ειναι του 207?) του 206 βάζω από την πρώτη αλλαγή 3.5L motul 8100 5w40 με αλλαγή φίλτρου. Χωρίς φίλτρο νομίζω ειναι 3.2lt.

Έχω κάνει 9 αλλαγες (κάθε ~10,000km)... είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Απο περιέργεια μπορεί να δοκιμάσω τώρα το χειμώνα τα 5w30.
Randy - Σαβ 20 Νοέ 2010, 02:17:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι διαφορετικοι κινητηρες.

1.4 VTi engine: EP3
1397 cc
95.3 PS (94 bhp) (70.1 kW)
@ 6000 rpm
====================
1.4 16V 90hp: ET3J4
1360cc
90hp@5250 rpm

Το δευτερο κινητηρα εχω κι εγω και μπορω να σου δειξω αποδειξη απο Service στη Lion, καθως και το βιβλιαρακι μου οτι το λαδι που ενδεικνυται ειναι 10w-40.
Driver ///M - Τρι 23 Νοέ 2010, 01:42:01
Θέμα δημοσίευσης:
Bill207 έγραψε:
τί λάδια παίρνει ρε παιδιά το 207 1,4 με το μοτέρ της πεζώ; (90 άλογα)
5-40;


5W30 προτείνει η peugeot αλλά και 5W40 μπαίνει άφοβα.
Εγώ προτιμάω τα πρώτα πάντως.
Καλύτερα να μην παίξεις με άλλο ιξώδες.
mechanic - Τρι 23 Νοέ 2010, 11:15:43
Θέμα δημοσίευσης:
Χρειάζεσαι βαθεια γνώσει του αντικειμενου ώστε να" παίξεις" με το ιξώδες...
άλλα αν σε βοηθάει σε κάτι θα σου po το εξής...
( μπακαλιστικος ορός βέβαια άλλα χάριν ευκολίας το χρησιμοποιώ)
για normal χρήση σε μοτέρ το ιξώδες πάει ανάλογά τον lubrication clearances...
αν έχεις επιλογή μεταξύ ενός 0-30 και 5-30 πχ...
θα βάλεις 0-30 όσο το μοτέρ είναι καινούργιο
και όταν αρχίσει να παίρνει ανοχές( βρακιαζει όπως λέει και ο φίλος μου ο Στελαρας) τότε μπορεις να το γυρίσεις σε συμβατό 5-30 η ακόμα και 5-40( καλύτερά 5-40)
και εννοείται όπως η κάθε μάρκα λαδιού δεν σημαίνει ότι επαληθεύει στην πράξει αυτά που διαβάζεις στην ετικέτα, οπότε προσοχή...
Wink

το ποτέ θα το καταλάβεις αυτό;
αν πχ έχεις το 0-30 για 100.000 χλμ και ξαφνικά δεις ότι η κατανάλωσή του λαδιού ανέβει πέρα από το κανονικό.
( γιατί όλα τα μοτέρ είναι φτιαγμένα να καίνε λίγο λάδι, min trelenesai Very happy άπλα αναλογικά τον κινητήρα και το στρώσιμο/χρισι αυτού άλλοτε" φαίνεται" και άλλοτε όχι)
τότε σημαίνει ότι έχουν αρχίσει και ανοίγουν τα διάκενα σου....
Bill207 - Τρι 23 Νοέ 2010, 14:07:54
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Bill207 έγραψε:
τί λάδια παίρνει ρε παιδιά το 207 1,4 με το μοτέρ της πεζώ; (90 άλογα)
5-40;


5W30 προτείνει η peugeot αλλά και 5W40 μπαίνει άφοβα.
Εγώ προτιμάω τα πρώτα πάντως.
Καλύτερα να μην παίξεις με άλλο ιξώδες.


του πατέρα μου που το χει, 2 φορές που το έχει πάει στην αντιπροσωπεία του βάλανε 5w40...
απλά ήθελα να το επαληθεύσω γιατί αυτήν τη φορά θα του πάρω εγώ τα λάδια
(23€ το λίτρο τα χρεώνουν, μάρκας ΤΙΤΑΝ Shocked )
Randy - Τρι 23 Νοέ 2010, 16:30:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ειπαμε 10-40, επιμενετε εσεις...
plaketokofths - Τρι 23 Νοέ 2010, 18:36:00
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Ειπαμε 10-40, επιμενετε εσεις...


μήπως εσύ επιμένεις ? Confused
mechanic - Τρι 23 Νοέ 2010, 19:06:03
Θέμα δημοσίευσης:
Bill207 έγραψε:
...απλά ήθελα να το επαληθεύσω γιατί αυτήν τη φορά θα του πάρω εγώ τα λάδια
(23€ το λίτρο τα χρεώνουν, μάρκας ΤΙΤΑΝ Shocked )


den sou fainontai polla ta 23 euros per lt???????????
to exeis parei xampari oti se "klevoune"? i na sto po? Confused
Bill207 - Τρι 23 Νοέ 2010, 19:19:08
Θέμα δημοσίευσης:
μα και βέβαια το χω πάρει Laughing
και στο δικό μου μόνο το 1ο σέρβις τους άφησα να βάλουν δικά τους λάδια να δω τι έπαιζε

για τον πατέρα μου είναι το τόπικ-ερώτηση που δυστυχώς το κατάλαβε λίγο πιο αργά από μένα
Driver ///M - Τρι 23 Νοέ 2010, 22:28:55
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Ειπαμε 10-40, επιμενετε εσεις...


Mπορείς να βρεις κάποια επίσημη πηγή της πεζώ που να λέει το ιξώδες αυτό?
Προσωπικά, μου φαίνεται σχετικά χοντρό λάδι.

Στην αντιπροσωπεία την πρώτη φορά μου είχαν βάλει 5w40 (δε θυμάμαι τι λάδι) και τη δεύτερη (σε άλλη αντιπροσωπεία) 5w30 shell helix. Την τρίτη πήγα εγώ 5w30 total ineo.
Γενικά και τα δύο αυτά ιξώδη είναι μια χαρά. Από προσωπική εμπειρία παρατήρησα πως με τα 5w30 τσιμπάει λίγο περισσότερο λάδι από το 5w40, αλλά μπορεί και να έτυχε.
plaketokofths - Τετ 24 Νοέ 2010, 01:43:45
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Randy έγραψε:
Ειπαμε 10-40, επιμενετε εσεις...


Mπορείς να βρεις κάποια επίσημη πηγή της πεζώ που να λέει το ιξώδες αυτό?
Προσωπικά, μου φαίνεται σχετικά χοντρό λάδι.

Στην αντιπροσωπεία την πρώτη φορά μου είχαν βάλει 5w40 (δε θυμάμαι τι λάδι) και τη δεύτερη (σε άλλη αντιπροσωπεία) 5w30 shell helix. Την τρίτη πήγα εγώ 5w30 total ineo.
Γενικά και τα δύο αυτά ιξώδη είναι μια χαρά. Από προσωπική εμπειρία παρατήρησα πως με τα 5w30 τσιμπάει λίγο περισσότερο λάδι από το 5w40, αλλά μπορεί και να έτυχε.


με 100,000χλμ στο οδόμετρο αρκετά σκισμένα και ο ET3J4 με motul 8100 5w40 δεν έχει κάψει σταγόνα ούτε μια φορά. Αλλαγές κάθε 10,000χλμ.
Το 10w40 ειναι χοντρό λάδι για τον ET3J4, 10w40 βάζω στον TU5J4.

Λέω να δοκιμάσω για πρώτη φορά 0w30 τώρα που πλησιάζει η αλλαγή λαδιών.

ΥΓ. Το εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου αν το διαβάσετε δεν λέει για τον ET3J4 οτι προτείνεται το 10w40
Randy - Παρ 26 Νοέ 2010, 02:02:51
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Mπορείς να βρεις κάποια επίσημη πηγή της πεζώ που να λέει το ιξώδες αυτό?
Προσωπικά, μου φαίνεται σχετικά χοντρό λάδι.

Κώδικας:

Το 10w40 ειναι χοντρό λάδι για τον ET3J4


Κώδικας:
Το εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου αν το διαβάσετε δεν λέει για τον ET3J4 οτι προτείνεται το 10w40


Θα με κανετε να σκαναρω την αποδειξη του σερβις στη Lion ε. 10w-40 ΠΑΝΤΑ βαζανε στον κινητηρα μου. (1.4 16V 90 αλογα).

Το 207 1.4 δεν εχει τον ιδιο κινητηρα..
MEMsound - Παρ 26 Νοέ 2010, 02:07:53
Θέμα δημοσίευσης:
σκαναρε και τα εγχειρηδια χρησης/σερβισε των 2 αυτοκινητων
plaketokofths - Παρ 26 Νοέ 2010, 02:30:22
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Παράθεση:
Mπορείς να βρεις κάποια επίσημη πηγή της πεζώ που να λέει το ιξώδες αυτό?
Προσωπικά, μου φαίνεται σχετικά χοντρό λάδι.

Κώδικας:

Το 10w40 ειναι χοντρό λάδι για τον ET3J4


Κώδικας:
Το εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου αν το διαβάσετε δεν λέει για τον ET3J4 οτι προτείνεται το 10w40


Θα με κανετε να σκαναρω την αποδειξη του σερβις στη Lion ε. 10w-40 ΠΑΝΤΑ βαζανε στον κινητηρα μου. (1.4 16V 90 αλογα).

Το 207 1.4 δεν εχει τον ιδιο κινητηρα..



1.Ο 1.4 κινητήρας με τα 90 άλογα, κι όχι με τα 95 που εχει το 207 είναι ίδιος με τον 90αρι του 206 όπως το δικό σου και το δικό μου KAI TOY bill207. To επαλήθευσα και στο service box, έχουν ιδιο κωδικό -> 0135JW.
Κι επειδή θα το αμφισσβητήσεις κι αυτό, κατεβασε απο δω
http://rapidshare.com/files/433173094/159_160_207-gr-ed02-2008.pdf
το επισημο εγγραφο κινητηρων-κιβωτιων του 207.

Καλά ως εδώ?

2. Ανοιξε τώρα το εγχειριδιο χρήσης του αυτοκινητου σου και δες τι λάδια προτεινει ο κατασκευαστής για τον ΕΤ3J4, στο δικό μου που ανοιξα δεν εχει πουθενά 10w40! Αν το βρισκα στο νετ θα στο δειχνα...
Randy - Τετ 15 Δεκ 2010, 17:01:38
Θέμα δημοσίευσης:
Πηρα τηλ στην αντιπροσωπεια και επιμενουν οτι το αμαξι μου παιρνει 10-40.

1.4 16V 90 αλογα. Μοντελο 2006.

Ηθελα να δοκιμαζα κανα Motul 300V 5-40..
drdino - Τετ 15 Δεκ 2010, 17:07:09
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Πηρα τηλ στην αντιπροσωπεια και επιμενουν οτι το αμαξι μου παιρνει 10-40.

1.4 16V 90 αλογα. Μοντελο 2006.

Ηθελα να δοκιμαζα κανα Motul 300V 5-40..


Πάλι καλά που δεν σου είπαν μονότυπο 40.
milvas7 - Τετ 15 Δεκ 2010, 18:44:36
Θέμα δημοσίευσης:
σήμερα μπήκαν τα amsoil 0-30
γνωρίζει κάποιος τις διαφορές ACEA A5 σε σχέση με ένα ACEA Α3?
Randy - Τετ 15 Δεκ 2010, 19:41:58
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Πάλι καλά που δεν σου είπαν μονότυπο 40.


Question Question Question
mesastoura - Πεμ 16 Δεκ 2010, 15:24:08
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Randy έγραψε:
Πηρα τηλ στην αντιπροσωπεια και επιμενουν οτι το αμαξι μου παιρνει 10-40.

1.4 16V 90 αλογα. Μοντελο 2006.

Ηθελα να δοκιμαζα κανα Motul 300V 5-40..


Πάλι καλά που δεν σου είπαν μονότυπο 40.

+1
Είναι 10+ χρόνια πίσω.
Από την σελίδα 26 του ίδιου νήματος είχα κατεβάσει πέρυσι pdf που έγραφε ότι μόνο 30άρι είναι επιτρεπτά για τα 1,4 & 1,6 της PSA
Να και το φρέσκο λινκ
http://www.peugeot.gr/aftersales/service/guide_10CPE02_GR0130B.pdf
που επιβεβαιώνει τα ίδια

@milvas7 η διαφορά είναι το HTHS
http://wiki.seloc.org/a/Oil_Labelling_Explained
Δεν συμφωνώ με το παραπάνω άρθρο που λίγο πολύ λέει όσο μεγαλύτερο το hths τόσο καλύτερα. Για μένα είναι θέμα καταλληλότητας Very happy
milvas7 - Πεμ 16 Δεκ 2010, 15:42:43
Θέμα δημοσίευσης:
αντωνη σ ευχαριστω για το link Wink
Arvas - Πεμ 16 Δεκ 2010, 19:58:39
Θέμα δημοσίευσης:
Το λιπαντικο πρεπει να διαλεγεται καταλληλα για καθε κινητηρα και οχι με βαση ποιο εχει το υψηλοτερο hths. υψηλο hths σε κινητηρες με μικρες ανοχες απλα δεν δουλευει...
Στον thp δοκιμασα redline 5w-30 με hths 3.8 δηλαδη το μεγαλυτερο απο καθε αλλο 30αρι και δυστυχως του επεσε κοματακι χοντρο. ποιο θορυβωδης κινητηρας και ελαφρια μειωση ευστροφιας σε σχεση με motul που εχει 3.5.
Randy - Παρ 17 Δεκ 2010, 02:35:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αντε παλι.. Ο κινητηρας ο δικος μου δεν ειναι ο 1.4 Vti.
Εμενα παιρνει 10w-40 και απο το 2006 που το αγορασα μονο αυτο βαζουν στα service.

Προσφατα πηρα τα Red Line 10w-40..Full συνθετικα. Ανωτερα απο τα Total που εχω τωρα..
drdino - Παρ 17 Δεκ 2010, 11:08:11
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Αντε παλι.. Ο κινητηρας ο δικος μου δεν ειναι ο 1.4 Vti.
Εμενα παιρνει 10w-40 και απο το 2006 που το αγορασα μονο αυτο βαζουν στα service.

Προσφατα πηρα τα Red Line 10w-40..Full συνθετικα. Ανωτερα απο τα Total που εχω τωρα..



mesastoura - Παρ 17 Δεκ 2010, 11:29:24
Θέμα δημοσίευσης:
@Randy: Αν επιμένεις σε 40άρι (εξαρτάται από την χρήση που κάνεις) τότε άνετα μπορείς να βάλεις και 5w40 καθώς και 0w40.

H redline γράφει
Παράθεση:
Red Line provides a
greater viscosity than the next higher petroleum
grade.
σχετικά με την ρευστότητα σε ρουλεμάν και εκκεντροφόρους (bearings or cams)

To HTHS που έχει το redline 10w40 είναι 4,7, αρκετά μεγαλύτερο από το >3,5 που απαιτεί η προδιαγραφή Α3.

Αν η χρήση σου είναι ιδιαίτερα σκληρή ή τα χλμ που έχεις πολλά ή έχεις κατανάλωση λαδιού καταλαβαίνω να επιμένεις σε 40άρι. Αλλά εσύ βάζεις και ιδιαίτερα ισχυρό 40άρι, ποιό ισχυρό και από το ΑΜΟ που βάζω εγώ στην Xantia CT '97 8V χωρίς φυσικά μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και με ένα μικρό turbo. Πήγα σε αυτό επειδή το motul x-cess 8100 5w40 μου το έκαιγε (κάπου στο λίτρο ανά 10,000 χλμ και δεν θέλω να συμπληρώνω)

Εφόσον είσαι σε κλίμα redline εγώ στην θέση σου θα έβαζα ένα redline 10w30 (αν η χρήση που κάνεις δεν είναι ιδιαίτερα σκληρή, όπως ήδη έγραψα - και για να μην αλλάξεις το 10w - κυρίως ψυχολογικό θέμα)
Αν νομίζεις πως είσαι καλύτερα με 40άρι δεν θα επιμείνω, έχω κουραστεί Confused Διάβασε όπου νομίζεις και κάνε όπως αισθάνεσαι καλύτερα. Καλά χλμ

Αντιγράφω από αλλού:
Παράθεση:

Πιστεύω πως θα βοηθούσε όλους όσοι ζητούν προτάσεις για λάδια να μας αναφέρουν, κάποια από τα παρακάτω στοιχεία (όχι, δεν χρειάζεται όλα, βασικά όπου ξεφεύγουν από τον μέσο όρο):


  • Αυτοκίνητο, έτος παραγωγής, κινητήρα, χιλιόμετρα, ποσό συχνές είναι οι αλλαγές ως τώρα, με τι τύπου λάδια
  • Έχει αισθητή κατανάλωση λαδιού, αν ναι πόσο και με κανονική ή σκληρή χρήση. (ml ανά 1000 χιλιόμετρα)
  • Τι διαδρομές κάνει (διάρκεια, χλμ, τρόπος οδήγησης , μέση ταχύτητα, ορεινές διαδρομές; φορτωμένο ή άδειο;)
  • Γίνεται παρατεταμένη χρήση τέρμα γκάζι; (πίστα, αναβάσεις, ρυμούλκηση, κόντρες κλπ)
  • Τι γράφει το manual σχετικά με τα λάδια (ιξώδες & προδιαγραφές, κυρίως κατά ACEA πχ Α3
  • Πόσος χρόνος ζεστάματος είναι αποδεκτός, θερμοκρασίες εκκίνησης.
  • Το πατάς σε χαμηλές ή ψιλές στροφές
  • Προτεραιότητες (τι ζητάς από τα λάδια;)
  • Πόσα χρήματα είναι διευθετημένοι να διαθέτουν και πόσα χιλιόμετρα κάνουν ανά έτος.

... και ότι άλλο θεωρούν σχετικό.

Πιστεύω πως έτσι οι προτάσεις μας θα είναι ποιο σωστές και όλοι ποιο ικανοποιημένοι

Randy - Σαβ 18 Δεκ 2010, 02:34:05
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
χωρίς φυσικά μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων


Εμενα ειναι μεταβλητου χρονισμου παντως.. Και επισης οι προδιαγραφες του Redline υπερκαλυπτουν αυτες του κατασκευαστη. Σιγουρα θα ταν καλη λυση ενα 5w-40 redline.

Παντως τα redline τα 10w-40 που πηρα μονο καλο μπορουν να κανουν στο 206 μου σε σχεση με τα total που εβαζα. Ειδικα στο πλακωμα..
red_storm - Τρι 09 Αύγ 2011, 20:27:18
Θέμα δημοσίευσης:
Και τα Motul 6100 Synergie+ 10W40 είναι πολύ καλα!
Randy - Τρι 16 Αύγ 2011, 01:07:18
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλαξα σε Total Quartz 9000 full synthetic σε 5w-40.

Αρκετα καλυτερα απο ολα τα λαδια μεχρι σημερα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr