PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Το χρονικο μιας μετατροπης...

tasosm - Τρι 26 Οκτ 2010, 13:16:38
Θέμα δημοσίευσης: Το χρονικο μιας μετατροπης...
Λοιπον τελη του 2006 αγοραστηκε ενα 207 1.4.Αποφασισαμε λοιπον σαν οικογενεια,εφοσον ειχαμε ενα 405 το οποιο σιγοπεθαινε,να παρουμε και ενα GT.Το GT το κρατουσε ο αδελφος μου,εγω το 207 1.4 και ο πατερας το δικο μου 206 1.4

Μαρτιο του 2007 μας τηλεφωνουν απο την Peugeot και μας λενε οτι ηρθε το GT,χρωματος κοκκινου.Το περνουμε,αφου διαπιστωσα οτι ο αντιπροσωπος για να το καθαρισει απο την λασποβροχη που ειχε ριξει την προηγουμενη το ειχε βαλει σε αυτες τις βουρτσες που εχουν τα πλυντηρια και στο πλενουν δωρεαν.

Δεν μιλησα τοτε αλλα δεν ειχε και τοσο σημασια οπως θα διαβασετε παρακατω.

Υστερα απο 3 μερες και συνολικα 650 χλμ ο αδελφος μου τρακαρε το αυτοκινητο κανοντας προεσπεραση σε ενα BMW ο οδηγος της οποιας την ειδε πατριωτης και αποφασισε να επιταχυνει για να κανει την ζωη του αδελφου μου πιο δυσκολη....το αποτελεσμα τραγικο....ευτυχως οχι για τον ιδιο αλλα για το αυτοκινητο...το αυτοκινητο βγηκε αντιθετο ρευμα,πλησιαζε δεξια στροφη,εξαιτιας την μεγαλυτερης ταχυτητας χτυπησε διερχομενο υπεραστικο λεωφορειο στο πισω μερος και βγηκε στο χωμα ευτυχως σε επιπεδο σημειο,κοινως επεσε στα μαλ**α.Το εμπρος και αριστερο μερος του αυτοκινητου εξαφανιστηκε και φυσικα αρπαξε και σασι.

Επειτα απο εναμιση χρονο αποφασισαμε να βαλουμε τα πραγματα του GT στο 1.4.Ρωτησαμε πρωτα την Lion αν ειναι ευφικτο να γινει αυτη η μετατροπη και μας απαντησαν οτι εμεις δεν αναλαμβανουμε.

Τελικα τον Νοεμβρη του 2008 ξεκινησαμε την μετατροπη του 1.4 σε 1.6 σε συνεργειο το οποιο αναλαμβανει τετοιες δουλειες.Το κοστος αρχικα εκτιμηθηκε περιπου στα 4500-5000 ευρω αλλα τελικα μεχρι σημερα εχει φτασει στα 7400 ευρω.

Μπηκαν τα πραγματα πανω στο 1.4 δουλεψε με την πρωτη το κυκλοφορησαμε για λιγο με αρκετα λαμπακια να αναβουν στο ταμπλο και το πηγαμε στην αντιπρωσοπεια για να βαλουμε την ασφαλειοθηκη του gt .Επειτα απο αυτο το αυτοκινητο εγινε χριστουγεννιατικο δεντρο....αναβαν τα παντα πανω στο ταμπλο το αυτοκινητο εμπαινε σε safe mode kai δεν τραβουσε οπως θα επρεπε και γενικα ηταν μια απογοητευση.

2η εκτιμηση ηταν να αλλαξουμε καλωδιωση και εγκεφαλο διοτι στο σημειο οπου ηταν χτυπημενο το gt περναν παρα πολλα καλωδια οποτε θεωρησαν τα μαστορια οτι υπαρχει προβλημα εκει....στην αντιπροσωπεια μας ειχαν πει να αλλαξουμε και φωτα αλλα δεν ηταν σιγουροι αν θα λυνοντουσαν τα προβληματα....τα λεφτα υποψιν τα ηθελαν μπροστα ασχετα αν το αυτοκινητο φτιαχνοταν η οχι.Καπου εκει τελειωσε το ρευστο και το αυτοκινητο εμεινε στασιμο υστερα απο 6 μηνες απο την ημερα που ξεκινησαμε.Αφου περασαν αλλοι 6 μηνες και βρηκαμε τα χρηματα για καλωδιωση και εγκεφαλο,μεταχειρισμενα,ξανα ξεκινησε το μαρτυριο.Στην αρχη δεν μπορουσε να το κανει ο ηλεκτρολογος διοτι ειχε ανυπαρκτες γνωσεις για το αυτοκινητο.Ο δικος μας μασορας δεν το πηγενε στην πεζο διοτι δεν εχει καθολου καλες σχεσεις μαζι τους και εψαχνε να το παει μια Αλεξανδρουπολη,μια Θεσσαλονικη κτλ.Τελικα Απριλιο του 2010 το αυτοκινητο πηγε Αθηνα αφου ειχα ζαλισει τα τετοια του μαστορα...Επεστρεψε απο Αθηνα υστερα απο μια εβδομαδα ετοιμο,ετσι νομιζαμε ολοι,και ο μαστορας μας ειπε θα το κρατησω 2-3 μερες να κανω μερικα χιλιομετρα μηπως βγαλει κατι.Υστερα απο καμια εβδομαδα αρχισα τα τηλεφωνα....τι θα γινει μαστορα γιατι δεν μας δινεις το αυτοκινητο?Και μου απανταει οτι πρεπει να παει Θεσσαλονικη για να κανει περαιτερω παραμετροποιηση στον εγκεφαλο....εκει ηταν που ξεχειλισε και το ποτηρι...εκανα εναμιση χρονο υπομονη χωρις να φωναξω ποτε και πηρα τετοια απαραδεκτη απαντηση....τοτε καταλαβα οτι τελικα δεν μπορει να φτιαξει το αυτοκινητο και οτι μου λεει μα@@κιες..

Ηρθε την επομενη απο το μαγαζι και μου ειπε οτι μας καψανε τον εγκεφαλο στην Αθηνα στην προσπαθεια τους να μου περασουν προγραμμα(180hp).Hθελε να μας το κανει δωρο το προγραμμα,για την ταλαιπωρια,αλλα του βγηκε ξυνο.

Ευτυχως για καλη μας τυχη του ηρθε στο μαγαζι ενα τρακαρισμενο rallye και ζητησε απο τον ιδιοκτητη να παρει τον εγκεφαλο.Τελικα με αλλαγμενο εγκεφαλο για 2η φορα το αυτοκινητο πηγε στην αντιπροσωπεια στη Καβαλα

Πηγα Καβαλα εξηγησα ολα τα παραπανω στον τεχνικο εκει και μου ειπε οτι θα αλλαξει πρωτα τον εγκεφαλο ABS-ESP ο οποιος ηταν προβληματικος στα πρωτα μοντελα.Τελικα μας αλλαξε τον παραπανω εγκεφαλο και καταφερε να προγραμματισει το αυτοκινητο,το καναμε και ενα service και εδω και 20 μερες το εχω στα χερια μου χωρις κανενα προβλημα.Το μονο που εμεινε να κανω ειναι να βαλω το εμπρος παρμπριζ απο το gt,δουλεια η οποια θα γινει την Παρασκευη.

Ολο αυτο το σκηνικο κρατησε σχεδον 2 χρονια και κοστισε μεχρι στιγμης περιπου 7400.Καλου κακου θα του κανω και ενα ευχελαιο.

Αυτα τα ολιγα απο εμενα και απο σημερα ξεκιναει η διαδικασια τουμπανιασματος....Αυτα που εχω κατα νου ειναι,προγραμμα stage 1 με σκαστρα και πιο ελευθερο φιλτρο και μια OZ Ultraleggera matt σε 17".

ΥΓ:Ελπιζω να ανοιξα το θεμα στο σωστο σημειο...αν οχι σορυ.
SnakeMJK - Τρι 26 Οκτ 2010, 13:39:35
Θέμα δημοσίευσης:
στα 4,5-5 χιλιάρικα της πρώτης μετατροπής τι συμπεριλαμβάνεται;
το μοτέρ δεν είχε σωθεί απ το GT ώστε να το περάσεις στο 14άρι;
tasosm - Τρι 26 Οκτ 2010, 13:48:54
Θέμα δημοσίευσης:
To μοτερ ναι το κρατησα...απλα χρειαστηκα καποια ανταλακτικα...μπροστα αριστερη αναρτηση,ημιαξονιο,ψαλιδι,ψυγειο,τροχο εβαλα την ρεζερβα...ενα κολημα στο καρτερ...εμπρος αριστερη δισκοπλακα με δαγκανα....και καποια ακομα πραγματα αλλα δεν τα θυμαμαι ολα.Στο πισω μερος και στο εσωτερικο του αυτοκινητου μπηκαν ολα τα πραγματα απο το GT.... σαλονι,οργανα,ταμπλο,λεβιες ταχυτητων,εξατμιση κτλ
SnakeMJK - Τρι 26 Οκτ 2010, 13:59:39
Θέμα δημοσίευσης:
tasosm έγραψε:
To μοτερ ναι το κρατησα...απλα χρειαστηκα καποια ανταλακτικα...μπροστα αριστερη αναρτηση,ημιαξονιο,ψαλιδι,ψυγειο,τροχο εβαλα την ρεζερβα...ενα κολημα στο καρτερ...εμπρος αριστερη δισκοπλακα με δαγκανα....και καποια ακομα πραγματα αλλα δεν τα θυμαμαι ολα.Στο πισω μερος και στο εσωτερικο του αυτοκινητου μπηκαν ολα τα πραγματα απο το GT.... σαλονι,οργανα,ταμπλο,λεβιες ταχυτητων,εξατμιση κτλ


δηλαδή σου είπαν 5 χιλιάρικα χωρίς να συμπεριλαμβάνετε το μοτέρ;

... πολλά... πάρα πολλά...

την στιγμή που μια παρόμοια μοντίφα σε 206, βαριά να κοστίζει 500 με 1000 ευρώ.... (εάν έχεις το μοτέρ)
tasosm - Τρι 26 Οκτ 2010, 14:16:24
Θέμα δημοσίευσης:
1400 εγκεφαλος abs-esp,1500 ευρω μεταχειρισμενος εγκεφαλος+πλεξουδα+ ολα τα υπολοιπα ανταλακτικα+εργασια μηχανικου+εργασια ηλεκτρολογου+οδικες για να μεταφερουμε το αυτοκινητο απο συνεργειο σε συνεργειο+ 2 μπροστινα λαστιχα+ κτεο που περασε σημερα.

Δεν χρειαζεται να σας πω οτι η πρωτη εκτιμηση επεσε εντελως εξω οταν μονο απο 2 ανταλακτικα φτανεις τα 3000 ευρω.
COOL ALEXIS - Τρι 26 Οκτ 2010, 14:20:01
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί το κάνετε αυτό ρε παιδιά στην τσέπη σας Question Question Question
SnakeMJK - Τρι 26 Οκτ 2010, 14:22:01
Θέμα δημοσίευσης:
ειδικά αν σκεφτείς ότι με 9-10 χιλιάρικα παίρνεις 207 ραλλάκι κομπλέ 2-3 ετών...
volvos - Τρι 26 Οκτ 2010, 14:26:40
Θέμα δημοσίευσης:
9700 to πορτοκαλι 207gt του biliak απο καλαβρυτα ακομα βριζω την αδερφημου που δε το πηρε...

φιλε κουραγιο ελπιζω να το χαρεις τουλαχιστον
tasosm - Τρι 26 Οκτ 2010, 14:55:01
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν 2 χρονια που ξεκινησε η μετατροπη δεν υπηρχαν rallye μεταχειρισμενα...ουτως η αλλως αν επερνα κομπλε rallye Η gt Η rc θα ηταν καινουργιο....αν ειχε γινει σωστη εκτιμηση και γνωριζα οτι θα αλλαζα και εγκεφαλο abs-esp δεν θα ξεκινουσα ποτε μετατροπη....ειναι φυσιολογικο υστερα απο 3 σχεδον 4 χρονια αγορας του gt οτι οι επιλογες που εχω ειναι πολυ περισσοτερες...αλλα τωρα ειναι αργα...
tasosm - Σαβ 14 Ιαν 2012, 17:34:28
Θέμα δημοσίευσης:
Και συνεχιζω εδω μιας και σημερα πηρα το αυτοκινητο απο το συνεργειο αφου διαγνωστηκε οτι θελει φλαντζα κεφαλης.Αποφασια επισης να επιληφθω προληπτικα και το προβλημα με τον χρονισμο.

Αλλαχτηκαν εν τελει τα παρακατω.

1)ΤΕΝΤΩΤΗΡΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ
2)ΒΙΔΑ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΕΚΚΕΝΤ Χ2
3)ΜΟΥΑΓΙΕ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ
4)ΒΙΔΑ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ
5)ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ
6)ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΚΑΠΑΚ.ΒΑΛΒΙΔΩΝ
7)ΦΛΑΝΤΖΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
8)ΣΕΤ ΒΙΔΕΣ ΚΕΦΑΛΗΣ
9)ΠΑΡΑΦΛΟΥ
10)ΛΑΔΙΑ
11)ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
12)ΦΙΛΤΡΟ Α/C
13)ΒΑΣΗ ΣΑΖΜΑΝ POWERFLEX
14)ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Επισης εκανα τραμπα τα σωθικα της σκαστρας απο S3,δυστυχως ομως δεν δουλεψε σωστα,οποτε ξανα εβαλα τα μαμα σωθικα.Θα επανελθω με την σκαστρα μιας και εχω αγορασει και τα απαραιτητα καλωδια και φυσακια για να εγκαταστησω εξ'ολοκληρου την σκαστρα απο S3.

Ηθελα να ρωτησω και κατι σχετικα με τη βαση σαζμαν,βγαζει τοσο κραδασμο στο ρελαντι και κατα την εκκινηση?Μιλαμε για μεγαλη διαφορα στους κραδασμους.Το κιβωτιο παντως εγινε πιο ωραιο ειδικα στην αλλαγη πρωτης-δευτερας.
SαλιγκαρAKIS - Σαβ 14 Ιαν 2012, 17:41:50
Θέμα δημοσίευσης:
tasosm έγραψε:
Και συνεχιζω εδω μιας και σημερα πηρα το αυτοκινητο απο το συνεργειο αφου διαγνωστηκε οτι θελει φλαντζα κεφαλης.Αποφασια επισης να επιληφθω προληπτικα και το προβλημα με τον χρονισμο.

Αλλαχτηκαν εν τελει τα παρακατω.

1)ΤΕΝΤΩΤΗΡΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ
2)ΒΙΔΑ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΕΚΚΕΝΤ Χ2
3)ΜΟΥΑΓΙΕ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ
4)ΒΙΔΑ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ
5)ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ
6)ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΚΑΠΑΚ.ΒΑΛΒΙΔΩΝ
7)ΦΛΑΝΤΖΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
8)ΣΕΤ ΒΙΔΕΣ ΚΕΦΑΛΗΣ
9)ΠΑΡΑΦΛΟΥ
10)ΛΑΔΙΑ
11)ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
12)ΦΙΛΤΡΟ Α/C
13)ΒΑΣΗ ΣΑΖΜΑΝ POWERFLEX
14)ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Επισης εκανα τραμπα τα σωθικα της σκαστρας απο S3,δυστυχως ομως δεν δουλεψε σωστα,οποτε ξανα εβαλα τα μαμα σωθικα.Θα επανελθω με την σκαστρα μιας και εχω αγορασει και τα απαραιτητα καλωδια και φυσακια για να εγκαταστησω εξ'ολοκληρου την σκαστρα απο S3.

Ηθελα να ρωτησω και κατι σχετικα με τη βαση σαζμαν,βγαζει τοσο κραδασμο στο ρελαντι και κατα την εκκινηση?Μιλαμε για μεγαλη διαφορα στους κραδασμους.Το κιβωτιο παντως εγινε πιο ωραιο ειδικα στην αλλαγη πρωτης-δευτερας.


Ναι φίλε μου, στην αρχή ειδικά βγάζει πάρα πολύ. Αργότερα και με τη πάροδο των χιλιομέτρων θα ελαττωθεί αρκετά, αλλά όχι τελείως.
tasosm - Σαβ 14 Ιαν 2012, 17:49:24
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
tasosm έγραψε:
Και συνεχιζω εδω μιας και σημερα πηρα το αυτοκινητο απο το συνεργειο αφου διαγνωστηκε οτι θελει φλαντζα κεφαλης.Αποφασια επισης να επιληφθω προληπτικα και το προβλημα με τον χρονισμο.

Αλλαχτηκαν εν τελει τα παρακατω.

1)ΤΕΝΤΩΤΗΡΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ
2)ΒΙΔΑ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΕΚΚΕΝΤ Χ2
3)ΜΟΥΑΓΙΕ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ
4)ΒΙΔΑ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ
5)ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ
6)ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΚΑΠΑΚ.ΒΑΛΒΙΔΩΝ
7)ΦΛΑΝΤΖΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
8)ΣΕΤ ΒΙΔΕΣ ΚΕΦΑΛΗΣ
9)ΠΑΡΑΦΛΟΥ
10)ΛΑΔΙΑ
11)ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
12)ΦΙΛΤΡΟ Α/C
13)ΒΑΣΗ ΣΑΖΜΑΝ POWERFLEX
14)ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Επισης εκανα τραμπα τα σωθικα της σκαστρας απο S3,δυστυχως ομως δεν δουλεψε σωστα,οποτε ξανα εβαλα τα μαμα σωθικα.Θα επανελθω με την σκαστρα μιας και εχω αγορασει και τα απαραιτητα καλωδια και φυσακια για να εγκαταστησω εξ'ολοκληρου την σκαστρα απο S3.

Ηθελα να ρωτησω και κατι σχετικα με τη βαση σαζμαν,βγαζει τοσο κραδασμο στο ρελαντι και κατα την εκκινηση?Μιλαμε για μεγαλη διαφορα στους κραδασμους.Το κιβωτιο παντως εγινε πιο ωραιο ειδικα στην αλλαγη πρωτης-δευτερας.


Ναι φίλε μου, στην αρχή ειδικά βγάζει πάρα πολύ. Αργότερα και με τη πάροδο των χιλιομέτρων θα ελαττωθεί αρκετά, αλλά όχι τελείως.


Οκ,θενκς,καλη φαση οτι ελαττωνονται διοτι δεν συνηθιζονται τοσοι κραδασμοι.
makis106 - Σαβ 14 Ιαν 2012, 18:07:56
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω δεν την παλευα καθολου με τους κραδσμους της powerflex, για αυτο την εκοψα/λεπτυνα λίγο στα πλαγια και βελτιώθηκε το θέμα.
Όταν λες καθαρισμό κινητηρα, εννοείς τα σπρει για καθαρισμό εισαγωγής? αν ναι ποσο στα χρέωσαν? 1 ή 2?
SαλιγκαρAKIS - Σαβ 14 Ιαν 2012, 18:12:38
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Εγω δεν την παλευα καθολου με τους κραδσμους της powerflex, για αυτο την εκοψα/λεπτυνα λίγο στα πλαγια και βελτιώθηκε το θέμα.
Όταν λες καθαρισμό κινητηρα, εννοείς τα σπρει για καθαρισμό εισαγωγής? αν ναι ποσο στα χρέωσαν? 1 ή 2?


Έχω αρχίσει να μην την παλεύω και γώ, αν συνεχίσει για πολύ ακόμα θα πράξω ομοίως. Rolling eyes
tasosm - Σαβ 14 Ιαν 2012, 18:17:16
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Εγω δεν την παλευα καθολου με τους κραδσμους της powerflex, για αυτο την εκοψα/λεπτυνα λίγο στα πλαγια και βελτιώθηκε το θέμα.
Όταν λες καθαρισμό κινητηρα, εννοείς τα σπρει για καθαρισμό εισαγωγής? αν ναι ποσο στα χρέωσαν? 1 ή 2?

Καθαρισαν,πολλαπλη,κεφαλη,καπακι κεφαλης και γενικα το μηχανοστασιο.Δεν μπορω να σου πω τι χρεωσαν για αυτα διοτι μπηκαν ολα στη συνολικη εργασια 9 ωρων που χρειαστηκε για ολα τα παραπανω που εγραψα.

Α ξεχασα να αναφερω οτι εκανα και πλαναρισμα κεφαλης και ελεγχο ραγισματος.

Η λυπητερη ηταν 600 ευρω.
makis106 - Σαβ 14 Ιαν 2012, 18:27:43
Θέμα δημοσίευσης:
tasosm έγραψε:

Καθαρισαν,πολλαπλη,κεφαλη,καπακι κεφαλης και γενικα το μηχανοστασιο.Δεν μπορω να σου πω τι χρεωσαν για αυτα διοτι μπηκαν ολα στη συνολικη εργασια 9 ωρων που χρειαστηκε για ολα τα παραπανω που εγραψα.

Λογικα αφου τα ειχαν λυμενα τα καθαρισαν με τιποτα βουρτσες, καλυτερα ετσι...
tasosm έγραψε:

Α ξεχασα να αναφερω οτι εκανα και πλαναρισμα κεφαλης και ελεγχο ραγισματος.

Αρα τωρα εχεις και παραπάνω συμπίεση!
tasosm έγραψε:

Η λυπητερη ηταν 600 ευρω.
Confused
tasosm - Σαβ 14 Ιαν 2012, 18:32:24
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
tasosm έγραψε:

Καθαρισαν,πολλαπλη,κεφαλη,καπακι κεφαλης και γενικα το μηχανοστασιο.Δεν μπορω να σου πω τι χρεωσαν για αυτα διοτι μπηκαν ολα στη συνολικη εργασια 9 ωρων που χρειαστηκε για ολα τα παραπανω που εγραψα.

Λογικα αφου τα ειχαν λυμενα τα καθαρισαν με τιποτα βουρτσες, καλυτερα ετσι...
tasosm έγραψε:

Α ξεχασα να αναφερω οτι εκανα και πλαναρισμα κεφαλης και ελεγχο ραγισματος.

Αρα τωρα εχεις και παραπάνω συμπίεση!
tasosm έγραψε:

Η λυπητερη ηταν 600 ευρω.
Confused

Δεν ξερω αν εχω παραπανω συμπιεση,αυτο που ξερω ειναι οτι εχω ενα αυτοκινητο που δουλευει πολυυυυυυ καλυτερα απο πριν,διοτι τα 600 ευρω δεν με φαγουριζαν καθολου να τα ξοδεψω.
makis106 - Σαβ 14 Ιαν 2012, 18:36:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ε λογικοτατο! αν είχες καμμενη φλάτζα κ έχανες συμπίεση. Τώρα με σωστο χρόνισμα που πιθανως να είχες χασει, καθαρη εισαγωγή και λίγο παραπάνω συμπίεση, θα πεταει! Wink
καλα χιλιομετρα κ να το χαρεις χωρις επιπλεον προβληματα!
Giannis307 - Σαβ 14 Ιαν 2012, 22:44:53
Θέμα δημοσίευσης:
Και μετα βριζατε εμενα που εριξα λεφτα στο 307...... Laughing Laughing Laughing

Πριν απο 2 χρονια μπορουσες να δωσεις το 14αρι σου στην χειροτερη 6-7.000 εδινες και το τροπετο αλλα 2-3.000 και με τα λεφτα αυτα αγοραζες ενα μεταχειρα gt αυθεντικο....τωρα καλους απογονους...
tasosm - Σαβ 14 Ιαν 2012, 23:01:11
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Και μετα βριζατε εμενα που εριξα λεφτα στο 307...... Laughing Laughing Laughing

Πριν απο 2 χρονια μπορουσες να δωσεις το 14αρι σου στην χειροτερη 6-7.000 εδινες και το τροπετο αλλα 2-3.000 και με τα λεφτα αυτα αγοραζες ενα μεταχειρα gt αυθεντικο....τωρα καλους απογονους...

Να σε ρωτησω κατι?Το 2008 υπηρχαν μεταχειρισμενα GT με 10.000 ευρω?

Γιατι αυτο που εγινε μετατροπη δεν ειναι αυθεντικο GT?Κινεζικο ειναι?

Το οτι εγινε λαθος εκτιμηση εξαρχης το καταλαβαμε οταν το αυτοκινητο δεν τελειωνε,δυστυχως.Εγω συμβιβαστηκα με αυτη την ιδεα και δεν με χαλαει καθολου οτι το εφτιαξα,οπως επισης και το γεγονος οτι ειναι πολυ πιθανο να βγαλει και αλλα προβληματα.Οτι βγαλει θα το φτιαξω.
ParisMcridis - Κυρ 15 Ιαν 2012, 01:07:00
Θέμα δημοσίευσης:
to 14αρι τι το εκανες?
tasosm - Κυρ 15 Ιαν 2012, 01:11:32
Θέμα δημοσίευσης:
ParisMcridis έγραψε:
to 14αρι τι το εκανες?

Τα εχω ολα τα πραγματα που βγηκαν απο το 14αρι και πρεπει καποια στιγμη να τα βαλω και αγγελια.
Giannis307 - Κυρ 15 Ιαν 2012, 01:19:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ok GT δεν υπηρχαν rallye ομως? ναι ειναι 'μαιμου' μιας και βαση vin ειναι 1.4
tasosm - Κυρ 15 Ιαν 2012, 01:28:58
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Ok GT δεν υπηρχαν rallye ομως? ναι ειναι 'μαιμου' μιας και βαση vin ειναι 1.4

Ρε φιλαρακι,ο λογος που δεν ψαχτηκα με μεταχειρο ηταν η αρχικη εκτιμηση.

Τα Ραλι καινουργια ειχαν 18.000 ευρω και σαν μοντελο ειχαν ακομα πιο λιγο καιρο στην αγορα.

Ε και τι εγινε που το VIN ειναι διαφορετικο,το θεμα ειναι αν θα πετυχει η οχι η μοντα,εκτος αυτου το αυτοκινητο ειναι πλεον δηλωμενο 16αρι και περασε και ΚΤΕΟ.
bagosgt - Κυρ 15 Ιαν 2012, 18:10:27
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου για την βαση σασμαν,δε ξερω αν θα μαλακωσει πρωτα η θα σου κανει το ταμπλο να τριζει Laughing εμενα παντως κ δεν εχει μαλακωσει εδω κ 2 χρονια,κ τριζει ολο το ταμπλο Crying or Very sad κανει χειροτερα απο το 106 που φορουσα κ βαση σασμαν,κ μηχανης κ ψαλιδιων Confused
makis106 - Κυρ 15 Ιαν 2012, 18:19:48
Θέμα δημοσίευσης:
Για τη χρηση που το προορίζεις Βαγγο, δεν μπορεις να κανεις κ αλλιώς, εγω μολις το έβαλα μπροστα το ξαναέσβησα, την εκοψα κ την ξαναέβαλα.

Ίσως εχω μεγαλώσει πολυ για τετοια! Rolling eyes Laughing
bagosgt - Κυρ 15 Ιαν 2012, 18:40:31
Θέμα δημοσίευσης:
Crying or Very sad Crying or Very sad
recife_rallye - Κυρ 15 Ιαν 2012, 18:50:05
Θέμα δημοσίευσης:
Που να μπειτε και στου σακη-λεμαν... Laughing
Εχει την παουερφλεξ(κοντρα) και μια φτιαχτη που του εκανα εγω για κατω απ τη μπαταρια!Μιλαμε για γουστα Laughing Laughing
Για να καταλαβετε τι γινεται με τη βαση κατω απο μπαταρια,πλεον ακουγεται το σασμαν οταν τσουλαει..σαν αγωνιστικο ακουγεται απο μεσα!

Παντως το αυτοκινητο συμπεριφερεται πολυ καλυτερα με τις βασεις Wink
bagosgt - Κυρ 15 Ιαν 2012, 23:03:41
Θέμα δημοσίευσης:
αστα φιλε λευτερη,ηδη ειμαι πολυ ψηλα κ απο κραδασμους κ απο θορυβο,αν αλλαξω κ το παραμικρο,βλεπω τη γυναικα κ το παιδι να μη ξαναμπαινουν κ να πηγαινουν με λεωφορειο μετα Crying or Very sad
tasosm - Τετ 01 Φεβ 2012, 17:23:29
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα,αφου εχω κανει περιπου 500 χλμ μετα την αλλαγη της φλαντζας,διαπιστωσα ποσο πραγματικα αλλαξαν οι επιδοσεις του αυτοκινητου μετα το προγραμμα.Αφου το ζεστανα καλα βγηκα εγνατια να το τελικιασω.

Πρωτη φορα ειδα το κοντερ σε ευθεια να μπαινει μεσα στην θερμοκρασια του λαδιου,τερματισε.Με απλη βενζινη,διοτι οταν ειδα ποσο εχει παει η 100αρα μου εφυγε η μαγκια.

Δουλευει αψογα το GT,φτου να μην το ματιαξω.
MAD - Τετ 01 Φεβ 2012, 17:50:36
Θέμα δημοσίευσης:
tasosm έγραψε:
Σημερα,αφου εχω κανει περιπου 500 χλμ μετα την αλλαγη της φλαντζας,διαπιστωσα ποσο πραγματικα αλλαξαν οι επιδοσεις του αυτοκινητου μετα το προγραμμα.Αφου το ζεστανα καλα βγηκα εγνατια να το τελικιασω.

Πρωτη φορα ειδα το κοντερ σε ευθεια να μπαινει μεσα στην θερμοκρασια του λαδιου,τερματισε.Με απλη βενζινη,διοτι οταν ειδα ποσο εχει παει η 100αρα μου εφυγε η μαγκια.

Δουλευει αψογα το GT,φτου να μην το ματιαξω.


ΜΠΡΑΒΟ !!!! Πάντα έτσι να δουλεύει !!
Τι προγραμμα φοράς αν επιτρέπεται ;
Είναι για 100 οκτανιων βενζίνη ή 95;
tasosm - Τετ 01 Φεβ 2012, 17:55:45
Θέμα δημοσίευσης:
MAD έγραψε:
tasosm έγραψε:
Σημερα,αφου εχω κανει περιπου 500 χλμ μετα την αλλαγη της φλαντζας,διαπιστωσα ποσο πραγματικα αλλαξαν οι επιδοσεις του αυτοκινητου μετα το προγραμμα.Αφου το ζεστανα καλα βγηκα εγνατια να το τελικιασω.

Πρωτη φορα ειδα το κοντερ σε ευθεια να μπαινει μεσα στην θερμοκρασια του λαδιου,τερματισε.Με απλη βενζινη,διοτι οταν ειδα ποσο εχει παει η 100αρα μου εφυγε η μαγκια.

Δουλευει αψογα το GT,φτου να μην το ματιαξω.


ΜΠΡΑΒΟ !!!! Πάντα έτσι να δουλεύει !!
Τι προγραμμα φοράς αν επιτρέπεται ;
Είναι για 100 οκτανιων βενζίνη ή 95;

100 οκτανιων αλλα ο Κρυτωνας μου ειπε οτι δουλευει καλα και με απλη.
android - Τετ 01 Φεβ 2012, 18:32:35
Θέμα δημοσίευσης:
tasosm έγραψε:
MAD έγραψε:
tasosm έγραψε:
Σημερα,αφου εχω κανει περιπου 500 χλμ μετα την αλλαγη της φλαντζας,διαπιστωσα ποσο πραγματικα αλλαξαν οι επιδοσεις του αυτοκινητου μετα το προγραμμα.Αφου το ζεστανα καλα βγηκα εγνατια να το τελικιασω.

Πρωτη φορα ειδα το κοντερ σε ευθεια να μπαινει μεσα στην θερμοκρασια του λαδιου,τερματισε.Με απλη βενζινη,διοτι οταν ειδα ποσο εχει παει η 100αρα μου εφυγε η μαγκια.

Δουλευει αψογα το GT,φτου να μην το ματιαξω.


ΜΠΡΑΒΟ !!!! Πάντα έτσι να δουλεύει !!
Τι προγραμμα φοράς αν επιτρέπεται ;
Είναι για 100 οκτανιων βενζίνη ή 95;

100 οκτανιων αλλα ο Κρυτωνας μου ειπε οτι δουλευει καλα και με απλη.


Ναι αλλα μην το στροφαρεις -τελικιαζεις Laughing
tasosm - Τετ 01 Φεβ 2012, 18:39:48
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
tasosm έγραψε:
MAD έγραψε:
tasosm έγραψε:
Σημερα,αφου εχω κανει περιπου 500 χλμ μετα την αλλαγη της φλαντζας,διαπιστωσα ποσο πραγματικα αλλαξαν οι επιδοσεις του αυτοκινητου μετα το προγραμμα.Αφου το ζεστανα καλα βγηκα εγνατια να το τελικιασω.

Πρωτη φορα ειδα το κοντερ σε ευθεια να μπαινει μεσα στην θερμοκρασια του λαδιου,τερματισε.Με απλη βενζινη,διοτι οταν ειδα ποσο εχει παει η 100αρα μου εφυγε η μαγκια.

Δουλευει αψογα το GT,φτου να μην το ματιαξω.


ΜΠΡΑΒΟ !!!! Πάντα έτσι να δουλεύει !!
Τι προγραμμα φοράς αν επιτρέπεται ;
Είναι για 100 οκτανιων βενζίνη ή 95;

100 οκτανιων αλλα ο Κρυτωνας μου ειπε οτι δουλευει καλα και με απλη.


Ναι αλλα μην το στροφαρεις -τελικιαζεις Laughing

Καλα μην φανταστεις οτι το κανω καθε μερα αυτο,απλως ηθελα να δω τι γινεται.Κατα τα αλλα δεν πιεζω το αυτοκινητο γενικως.
bagosgt - Τετ 01 Φεβ 2012, 21:37:38
Θέμα δημοσίευσης:
κατα την γνωμη μου,αν βαζεις απλη,απεφυγε τις τελικες.πατα καμια 2α που θα σπινιαρει,αλλα στην πεμπτη,που εχει περισσοτερα φορτια κ περισσοτερη ωρα να κοφταρει,ανεβαζει πιο ευκολα θερμοκρασια στους θαλαμους,κ ειναι πιο "ευαλωτα" τα πιστονια-κιλυνδροι,με την 95αρα βενζινη Wink
tasosm - Πεμ 02 Φεβ 2012, 17:52:35
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
κατα την γνωμη μου,αν βαζεις απλη,απεφυγε τις τελικες.πατα καμια 2α που θα σπινιαρει,αλλα στην πεμπτη,που εχει περισσοτερα φορτια κ περισσοτερη ωρα να κοφταρει,ανεβαζει πιο ευκολα θερμοκρασια στους θαλαμους,κ ειναι πιο "ευαλωτα" τα πιστονια-κιλυνδροι,με την 95αρα βενζινη Wink

Εληφθη.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr