tasosm έγραψε: |
To μοτερ ναι το κρατησα...απλα χρειαστηκα καποια ανταλακτικα...μπροστα αριστερη αναρτηση,ημιαξονιο,ψαλιδι,ψυγειο,τροχο εβαλα την ρεζερβα...ενα κολημα στο καρτερ...εμπρος αριστερη δισκοπλακα με δαγκανα....και καποια ακομα πραγματα αλλα δεν τα θυμαμαι ολα.Στο πισω μερος και στο εσωτερικο του αυτοκινητου μπηκαν ολα τα πραγματα απο το GT.... σαλονι,οργανα,ταμπλο,λεβιες ταχυτητων,εξατμιση κτλ |
tasosm έγραψε: |
Και συνεχιζω εδω μιας και σημερα πηρα το αυτοκινητο απο το συνεργειο αφου διαγνωστηκε οτι θελει φλαντζα κεφαλης.Αποφασια επισης να επιληφθω προληπτικα και το προβλημα με τον χρονισμο.
Αλλαχτηκαν εν τελει τα παρακατω. 1)ΤΕΝΤΩΤΗΡΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ 2)ΒΙΔΑ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΕΚΚΕΝΤ Χ2 3)ΜΟΥΑΓΙΕ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ 4)ΒΙΔΑ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ 5)ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ 6)ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΚΑΠΑΚ.ΒΑΛΒΙΔΩΝ 7)ΦΛΑΝΤΖΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ 8)ΣΕΤ ΒΙΔΕΣ ΚΕΦΑΛΗΣ 9)ΠΑΡΑΦΛΟΥ 10)ΛΑΔΙΑ 11)ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ 12)ΦΙΛΤΡΟ Α/C 13)ΒΑΣΗ ΣΑΖΜΑΝ POWERFLEX 14)ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Επισης εκανα τραμπα τα σωθικα της σκαστρας απο S3,δυστυχως ομως δεν δουλεψε σωστα,οποτε ξανα εβαλα τα μαμα σωθικα.Θα επανελθω με την σκαστρα μιας και εχω αγορασει και τα απαραιτητα καλωδια και φυσακια για να εγκαταστησω εξ'ολοκληρου την σκαστρα απο S3. Ηθελα να ρωτησω και κατι σχετικα με τη βαση σαζμαν,βγαζει τοσο κραδασμο στο ρελαντι και κατα την εκκινηση?Μιλαμε για μεγαλη διαφορα στους κραδασμους.Το κιβωτιο παντως εγινε πιο ωραιο ειδικα στην αλλαγη πρωτης-δευτερας. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Ναι φίλε μου, στην αρχή ειδικά βγάζει πάρα πολύ. Αργότερα και με τη πάροδο των χιλιομέτρων θα ελαττωθεί αρκετά, αλλά όχι τελείως. |
makis106 έγραψε: |
Εγω δεν την παλευα καθολου με τους κραδσμους της powerflex, για αυτο την εκοψα/λεπτυνα λίγο στα πλαγια και βελτιώθηκε το θέμα.
Όταν λες καθαρισμό κινητηρα, εννοείς τα σπρει για καθαρισμό εισαγωγής? αν ναι ποσο στα χρέωσαν? 1 ή 2? |
makis106 έγραψε: |
Εγω δεν την παλευα καθολου με τους κραδσμους της powerflex, για αυτο την εκοψα/λεπτυνα λίγο στα πλαγια και βελτιώθηκε το θέμα.
Όταν λες καθαρισμό κινητηρα, εννοείς τα σπρει για καθαρισμό εισαγωγής? αν ναι ποσο στα χρέωσαν? 1 ή 2? |
tasosm έγραψε: |
Καθαρισαν,πολλαπλη,κεφαλη,καπακι κεφαλης και γενικα το μηχανοστασιο.Δεν μπορω να σου πω τι χρεωσαν για αυτα διοτι μπηκαν ολα στη συνολικη εργασια 9 ωρων που χρειαστηκε για ολα τα παραπανω που εγραψα. |
tasosm έγραψε: |
Α ξεχασα να αναφερω οτι εκανα και πλαναρισμα κεφαλης και ελεγχο ραγισματος. |
tasosm έγραψε: |
Η λυπητερη ηταν 600 ευρω. |
makis106 έγραψε: | ||||||
Λογικα αφου τα ειχαν λυμενα τα καθαρισαν με τιποτα βουρτσες, καλυτερα ετσι...
Αρα τωρα εχεις και παραπάνω συμπίεση!
![]() |
Giannis307 έγραψε: |
Και μετα βριζατε εμενα που εριξα λεφτα στο 307...... ![]() ![]() ![]() Πριν απο 2 χρονια μπορουσες να δωσεις το 14αρι σου στην χειροτερη 6-7.000 εδινες και το τροπετο αλλα 2-3.000 και με τα λεφτα αυτα αγοραζες ενα μεταχειρα gt αυθεντικο....τωρα καλους απογονους... |
ParisMcridis έγραψε: |
to 14αρι τι το εκανες? |
Giannis307 έγραψε: |
Ok GT δεν υπηρχαν rallye ομως? ναι ειναι 'μαιμου' μιας και βαση vin ειναι 1.4 |
tasosm έγραψε: |
Σημερα,αφου εχω κανει περιπου 500 χλμ μετα την αλλαγη της φλαντζας,διαπιστωσα ποσο πραγματικα αλλαξαν οι επιδοσεις του αυτοκινητου μετα το προγραμμα.Αφου το ζεστανα καλα βγηκα εγνατια να το τελικιασω.
Πρωτη φορα ειδα το κοντερ σε ευθεια να μπαινει μεσα στην θερμοκρασια του λαδιου,τερματισε.Με απλη βενζινη,διοτι οταν ειδα ποσο εχει παει η 100αρα μου εφυγε η μαγκια. Δουλευει αψογα το GT,φτου να μην το ματιαξω. |
MAD έγραψε: | ||
ΜΠΡΑΒΟ !!!! Πάντα έτσι να δουλεύει !! Τι προγραμμα φοράς αν επιτρέπεται ; Είναι για 100 οκτανιων βενζίνη ή 95; |
tasosm έγραψε: | ||||
100 οκτανιων αλλα ο Κρυτωνας μου ειπε οτι δουλευει καλα και με απλη. |
android έγραψε: | ||||||
Ναι αλλα μην το στροφαρεις -τελικιαζεις ![]() |
bagosgt έγραψε: |
κατα την γνωμη μου,αν βαζεις απλη,απεφυγε τις τελικες.πατα καμια 2α που θα σπινιαρει,αλλα στην πεμπτη,που εχει περισσοτερα φορτια κ περισσοτερη ωρα να κοφταρει,ανεβαζει πιο ευκολα θερμοκρασια στους θαλαμους,κ ειναι πιο "ευαλωτα" τα πιστονια-κιλυνδροι,με την 95αρα βενζινη ![]() |