recife_rallye έγραψε: |
Βρε καλυτερα θα ειναι,ειδικα αν βρεις και σινεμπλοκ,αλλα αυτο που ζητας δε νομιζω να στο κανει ![]() Παντως το κοστος ειναι μικρο και θα ελεγα να το εκανες..κερδος θα εχεις σιγουρα! |
volvos έγραψε: |
h λογικη λεει οτι θα σου κραταει καλυτερα ο κωλος αφου μεσα στην στροφη και με προσφυση η αντιστρεπτικη δουλευει στον αναποδο αξονα
και στα πολυ γλυστερα κομματια θα σου βγαζει μουτρα αφου θα εναι πιο ακαμπτη η μουρη γνωμη μου περιμενε να τσιμπησεις καποιο κομπλε κιτ whiteline-h&r-eibach αντιστρεπτικων οταν βγαλουν |
milvas7 έγραψε: |
..αλλα μετα τα 150 σε αποτομες αλλαγες πορειας(σλαλομ) δειχνει τασεις πλευσεις λογω εντονης μεταφορας βαρους... |
BTS έγραψε: | ||
Για ποιο λόγο να κάνει κάποιος σλάλομ με 150+ στο δρόμο; |
'Andy'-lag έγραψε: |
Με ποιό αυτοκίνητο έχεις δοκιμάσει να κάνεις σλάλομ με 150+ και δεν έδειχνε σημάδια πλεύσης........? Απλά για να καταλάβω τι έχεις στο μυαλό σου για το 207..... |
'Andy'-lag έγραψε: |
Eξακολουθώ να μην βλέπω μάρκα αυτοκινήτου....... |
'Andy'-lag έγραψε: |
Με ποιό αυτοκίνητο έχεις δοκιμάσει να κάνεις σλάλομ με 150+ και δεν έδειχνε σημάδια πλεύσης........? Απλά για να καταλάβω τι έχεις στο μυαλό σου για το 207..... |
manosm3 έγραψε: | ||
με το bmw μου :p σφηνες με 180 δεν κουνουσε ρουπι |
MEMsound έγραψε: |
...μεταξόνιο... + ...μετατροχιο...
μα καλά οταν αγοραζετε αμαξια δεν εχετε κριτηρια?!?!?!?!? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Βασικά, αν θες να κάνεις σφήνες με 150+ δεν θες ούτε αντιστρεπτικές ούτε άλλα πράγματα!
Ένα καλό βρωμόξυλο θες ή ακόμα καλύτερα ένα καλό ατύχημα με μόνο εσένα τραυματία, μπας και βάλεις μυαλό και συνειδητοποιήσεις ότι στον ίδιο δρόμο κινούνται κι άλλες ζωές! Το 2ο το χω πάθει και μπορώ να πω ότι βοήθησε να μαζευτώ όταν τα μυαλά ήταν πάνω απ'το κεφάλι μου... |
volvos έγραψε: |
http://2.bp.blogspot.com/_4WQHJCNFUIw/TQYOhlFjRLI/AAAAAAAAJw4/Vqxjlf4HQLQ/s1600/1885daimler-reitwagen-hoelzerner-feuerstuhl.jpg |
android έγραψε: |
Καποιος... θελεις coil over ![]() |
volvos έγραψε: |
bres elatiria rc gia arxi kai blepoume |
MEMsound έγραψε: |
(από τα λιγα που ξερω)
δεν θες σκληρο ελατηρια για να ελεγξεις τις πλευσεις στις αλλαγες πορειας με πολλα χιλιομεετρα θες "μετριο" ελατηριο, καμποσο μπαμ-π και μπολικο ραμπαουντ... τα πολυ σκληρα σεταπ ειναι για αλλου ειδους οδηγηση |
milvas7 έγραψε: | ||
η ζανφορ τοτε τι ρολο παιζει? δεν μειωνει το body roll? εγω ξερω για το μπαμπ οτι ειναι ωφελιμο στην εισοδο μιας στροφης κ το ριμπαουντ ειναι κατα την εξοδο , για να μειωσει την υποστροφη ισχυος κ τα ελατηρια σαφως παιζουν ρολο στις κλισεις εγω ειδα διαφορα παντως με τα eibach σε σχεση με τα νορμαλ μηπως ομως επειδη ειναι προοδευτικα κ για αυτο υπαρχει αυτη η υστερηση στην αρχη, ελεω μικρης ανεσης κ χρειαζομαι ενα ελατηριο γραμμικο-ισιο μειωνοντας ομως τα ποσοστα ανεσης εκτος αν του ρουσου ειναι ιδιας σκληροτητας με του eibach κ γραμμικο οποτε ειναι μια επιλογη |
MEMsound έγραψε: |
δεν εχω χρονο τωρα να απαντησω
πάντως "κουτσορο" (πολυ σκληρο) και "τραπεζι" (να μην γερνει καθολου) και με πολιτικα λάστιχα (οτιδηποτε) και πολλα km/h (βλ εθνικη...150+++) και πολλαπλες αλλαγες πορείας (σλαλομ -- και δεν μιλαω για μια αλλαγη λουρηδας - εκτος και αν μαζι μιλαμε και χωρια καταλαβαινουμε) δεν συμβαδιζουν... τουλαχιστον "σε κοντα" σε μηκος αυτοκινητα... |
milvas7 έγραψε: |
Τσεκαρισμενο αυτο? |
MEMsound έγραψε: |
το λοιπον θεωρω ΟΤΙ με πιο σφηκτα αμορτισερ αυτο θα το "μετριάσεις - αν δεν θελεις να καταφυγεις σε λυσεις ψαγμενης στενοπιατελης αναρτησης κλπ κλπ δοκιμασε τα ΚΟΝΙ FSD με μαμα ελατηρια ή το πολυ-πολυ RC -- εκτος και αν θες να χαμηλώσεις κιολας οποτε αλλαζει το πραγμα |
MEMsound έγραψε: |
σορρυ ειχα ξεχασει το σεταπ που ειχες αναφερει στην αρχη
οχι δεν τα θεωρω πιο σκληρα απο τα κιτρινα -- αν και δεν τα χω δει (τα κιτρινα εννοω) πάντως τα φσδ δοκιμασμενα σε συνθηκες απανωτου πλακωματος στην εθνικη φρενα/σφηνες κλπ δουλευουν οπως πρεπει βαση λεγομενων γνωστου που τα εχει λάστιχα τι φορας? (δεν θυμαμαι αν το χεις αναφερει πιο πάνω) |
MEMsound έγραψε: |
τα πιρελλι νομιζω εχουν πιο σκληρα πλαινα
αλλα (παλι απο λεγομενα γνωστυ) τα ασσυμετρικ ειναι πολυ καλα, ιδιως σε 215/45 ποσα χιλιομετρα εχεις κανει με τα λαστιχα? με τις πιεσεις εχεις παιξει? πάντως αυτη την αισθηση ασαφειας μετα απο αλλαγη ελαστικων την εχω βιωσει κι εγω, αλλα την συνηθησα... ![]() το προβλημα το (αυτο που δεν σου αρεσει) μπορεις να το εντοπισεις (αν ειναι εμπρός ή πισω) |