PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 207 rallye - Αντιστρεπτική ράβδος απο RC

milvas7 - Κυρ 29 Αύγ 2010, 20:45:20
Θέμα δημοσίευσης: 207 rallye - Αντιστρεπτική ράβδος απο RC
πιστευετε οτι αξιζει η μετατροπη εμπρος αντιστρεπτικης απο 207 rc σε ραλλυε?η διαφορα ειναι 1χιλ παχυτερη κ κοστιζει 170ε,αν εχει καποιος εμπειρια απο αντιστρεπτικες ας παραθεσει την γνωμη του.αυτη τη στιγμη φοραω eibach 3π κ bilstein κιτρινα καθωσ κ αποστατες 16 κ 20 μπρος πισω κ ειμαι ευχαριστημενος αλλα μετα τα 150 σε αποτομες αλλαγες πορειας(σλαλομ) δειχνει τασεις πλευσεις λογω εντονης μεταφορας βαρους,λετε να βοηθησει η αντιστρεπτικη? πιστευετε οτι στα κλειστα κομματια θα γινει υποστροφικο?το λαστιχο ειναι μαμα π ζερο με 10000χλμ κ πιεση 38εμπρος-36πισω,δεκτες ολες οι αποψεις,κ γενικοτερες ιδεες για μετατροπες.
recife_rallye - Πεμ 02 Σεπ 2010, 09:59:38
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε καλυτερα θα ειναι,ειδικα αν βρεις και σινεμπλοκ,αλλα αυτο που ζητας δε νομιζω να στο κανει Crying or Very sad
Παντως το κοστος ειναι μικρο και θα ελεγα να το εκανες..κερδος θα εχεις σιγουρα!
volvos - Πεμ 02 Σεπ 2010, 12:25:57
Θέμα δημοσίευσης:
h λογικη λεει οτι θα σου κραταει καλυτερα ο κωλος αφου μεσα στην στροφη και με προσφυση η αντιστρεπτικη δουλευει στον αναποδο αξονα

και στα πολυ γλυστερα κομματια θα σου βγαζει μουτρα αφου θα εναι πιο ακαμπτη η μουρη

γνωμη μου περιμενε να τσιμπησεις καποιο κομπλε κιτ whiteline-h&r-eibach αντιστρεπτικων οταν βγαλουν
milvas7 - Πεμ 02 Σεπ 2010, 20:20:25
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Βρε καλυτερα θα ειναι,ειδικα αν βρεις και σινεμπλοκ,αλλα αυτο που ζητας δε νομιζω να στο κανει Crying or Very sad
Παντως το κοστος ειναι μικρο και θα ελεγα να το εκανες..κερδος θα εχεις σιγουρα!
κ γω πιστευω καπου θα κερδισει, κ κάπου μπορει κ οχι.
Παντως παιδια τα σινεμπλοκ τα μπροστινα,εχουν ακριβως τον ιδιο κωδικο με του rc ,το λεω γιατι επεμενα με τον πωλητη στην λαιον,διοτι ειχα διαβασει αρκετες φορες ,οτι το rc φοραει μεταλλικα μπαλλακια, κ δεν εχει στρεβλωσεις κ γιαυτο προσδιδει αυτη την παραπανω αισθηση στον δρομο κ μπλα μπλα..τελοσπαντων τα ψαλιδια κομπλε μονο εχουν αλλο κωδικο.
τωρα δινει η peugeot sport αλουμινενια, αλλα πανε 6 -7 κομματια χωριστα το σινεμπλοκ, κ βγαινει γυρω στα 350 -400 το ενα Shocked .
milvas7 - Πεμ 02 Σεπ 2010, 20:24:53
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
h λογικη λεει οτι θα σου κραταει καλυτερα ο κωλος αφου μεσα στην στροφη και με προσφυση η αντιστρεπτικη δουλευει στον αναποδο αξονα

και στα πολυ γλυστερα κομματια θα σου βγαζει μουτρα αφου θα εναι πιο ακαμπτη η μουρη

γνωμη μου περιμενε να τσιμπησεις καποιο κομπλε κιτ whiteline-h&r-eibach αντιστρεπτικων οταν βγαλουν
θα συμφωνησω.. παντως καλο ειναι να σου κραταει ο κωλος λιγο περισσοτερο..ειδικα σε φρενα μες τη στροφη κ λοιπα..
milvas7 - Τετ 16 Ιαν 2013, 14:55:56
Θέμα δημοσίευσης: -
Ξερει κανεις αν εχει βγει κανενα σετ αντιστρεπτικες για 207, απο καμμια σοβαρη εταιρεια?
'Andy'-lag - Τετ 16 Ιαν 2013, 15:31:55
Θέμα δημοσίευσης:
o iceage λέει μπααααααα...... Cool Cool Cool Cool
BTS - Τετ 16 Ιαν 2013, 15:55:15
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 - Αντιστρεπτικη απο 207 RC σε Rallye
milvas7 έγραψε:
..αλλα μετα τα 150 σε αποτομες αλλαγες πορειας(σλαλομ) δειχνει τασεις πλευσεις λογω εντονης μεταφορας βαρους...


Για ποιο λόγο να κάνει κάποιος σλάλομ με 150+ στο δρόμο;
milvas7 - Τετ 16 Ιαν 2013, 16:36:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 - Αντιστρεπτικη απο 207 RC σε Rallye
BTS έγραψε:
milvas7 έγραψε:
..αλλα μετα τα 150 σε αποτομες αλλαγες πορειας(σλαλομ) δειχνει τασεις πλευσεις λογω εντονης μεταφορας βαρους...


Για ποιο λόγο να κάνει κάποιος σλάλομ με 150+ στο δρόμο;


Ακριβως για τον ιδιο λογο ,που καποιος αλλος εχει αποφασισει να μην κανει

Απλα υπαχει η επιλογη κ για τους 2
'Andy'-lag - Τετ 16 Ιαν 2013, 16:53:53
Θέμα δημοσίευσης:
Με ποιό αυτοκίνητο έχεις δοκιμάσει να κάνεις σλάλομ με 150+ και δεν έδειχνε σημάδια πλεύσης........? Απλά για να καταλάβω τι έχεις στο μυαλό σου για το 207.....
milvas7 - Τετ 16 Ιαν 2013, 17:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
'Andy'-lag έγραψε:
Με ποιό αυτοκίνητο έχεις δοκιμάσει να κάνεις σλάλομ με 150+ και δεν έδειχνε σημάδια πλεύσης........? Απλά για να καταλάβω τι έχεις στο μυαλό σου για το 207.....


Νομιζω οποιοδηποτε καλοστημενο αυτοκινητο δυναται να εξαλειψει τετοια φαινομενα, ακομα κ σε αυτες τις ταχυτητες

δεν βλεπω κατι παραξενο στο να θες να νοιωθεις ασφαλεια

παραδειγμα στο να προσπαθησεις να αποφυγεις μια ενδεχομενη κακοτοπια με ακριβεια κ σωστη αισθηση
'Andy'-lag - Τετ 16 Ιαν 2013, 17:12:54
Θέμα δημοσίευσης:
Eξακολουθώ να μην βλέπω μάρκα αυτοκινήτου.......
milvas7 - Τετ 16 Ιαν 2013, 17:16:26
Θέμα δημοσίευσης:
'Andy'-lag έγραψε:
Eξακολουθώ να μην βλέπω μάρκα αυτοκινήτου.......


εσυ τι λες ?
δεν υπαρχουν?
manosm3 - Πεμ 17 Ιαν 2013, 13:46:45
Θέμα δημοσίευσης:
'Andy'-lag έγραψε:
Με ποιό αυτοκίνητο έχεις δοκιμάσει να κάνεις σλάλομ με 150+ και δεν έδειχνε σημάδια πλεύσης........? Απλά για να καταλάβω τι έχεις στο μυαλό σου για το 207.....

με το bmw μου :p σφηνες με 180 δεν κουνουσε ρουπι
milvas7 - Πεμ 17 Ιαν 2013, 13:59:46
Θέμα δημοσίευσης:
manosm3 έγραψε:
'Andy'-lag έγραψε:
Με ποιό αυτοκίνητο έχεις δοκιμάσει να κάνεις σλάλομ με 150+ και δεν έδειχνε σημάδια πλεύσης........? Απλά για να καταλάβω τι έχεις στο μυαλό σου για το 207.....

με το bmw μου :p σφηνες με 180 δεν κουνουσε ρουπι


πες τα.. Wink
με το πεζο τι εκανες?
MEMsound - Πεμ 17 Ιαν 2013, 14:52:23
Θέμα δημοσίευσης:
...μεταξόνιο... + ...μετατροχιο...

μα καλά οταν αγοραζετε αμαξια δεν εχετε κριτηρια?!?!?!?!?

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
milvas7 - Πεμ 17 Ιαν 2013, 15:45:06
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
...μεταξόνιο... + ...μετατροχιο...

μα καλά οταν αγοραζετε αμαξια δεν εχετε κριτηρια?!?!?!?!?

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Κριτηρια εχουμε..λεφτα δεν εχουμε Laughing Laughing
volvos - Πεμ 17 Ιαν 2013, 15:57:33
Θέμα δημοσίευσης:
παντως αν θες να κανεις σφηνες με 150+ δε χρειαζεσαι αντιστρεπτικες.
αλλα πραγματα πρεπει να αλλαξεις στο στησιμο σου
RoadRunner122 - Πεμ 17 Ιαν 2013, 16:15:29
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά, αν θες να κάνεις σφήνες με 150+ δεν θες ούτε αντιστρεπτικές ούτε άλλα πράγματα!

Ένα καλό βρωμόξυλο θες ή ακόμα καλύτερα ένα καλό ατύχημα με μόνο εσένα τραυματία, μπας και βάλεις μυαλό και συνειδητοποιήσεις ότι στον ίδιο δρόμο κινούνται κι άλλες ζωές!
Το 2ο το χω πάθει και μπορώ να πω ότι βοήθησε να μαζευτώ όταν τα μυαλά ήταν πάνω απ'το κεφάλι μου...
milvas7 - Πεμ 17 Ιαν 2013, 16:23:38
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Βασικά, αν θες να κάνεις σφήνες με 150+ δεν θες ούτε αντιστρεπτικές ούτε άλλα πράγματα!

Ένα καλό βρωμόξυλο θες ή ακόμα καλύτερα ένα καλό ατύχημα με μόνο εσένα τραυματία, μπας και βάλεις μυαλό και συνειδητοποιήσεις ότι στον ίδιο δρόμο κινούνται κι άλλες ζωές!
Το 2ο το χω πάθει και μπορώ να πω ότι βοήθησε να μαζευτώ όταν τα μυαλά ήταν πάνω απ'το κεφάλι μου...


παιδια ηρεμια!!!!

1ον δεν κανω σφηνες ουτε θελω να μου κανουν.

2ον ειμαι οδηγοκεντρικος οδηγος κ θελω καρτιστικη αισθηση απο το αυτοκινητο κ μονο!!

καποιος αλλος μιλησε για σφηνες νομιζω..οκ?

μιλαω παντα κ το ξαναλεω για ΑΙΣΘΗΣΗ

αν κ νομιζω οτι την εχασα λογω 215 λαστιχο που εβαλα προσφατα

volvos για πες..






Cool
volvos - Πεμ 17 Ιαν 2013, 16:48:18
Θέμα δημοσίευσης:
http://2.bp.blogspot.com/_4WQHJCNFUIw/TQYOhlFjRLI/AAAAAAAAJw4/Vqxjlf4HQLQ/s1600/1885daimler-reitwagen-hoelzerner-feuerstuhl.jpg
milvas7 - Πεμ 17 Ιαν 2013, 16:56:56
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
http://2.bp.blogspot.com/_4WQHJCNFUIw/TQYOhlFjRLI/AAAAAAAAJw4/Vqxjlf4HQLQ/s1600/1885daimler-reitwagen-hoelzerner-feuerstuhl.jpg


kaloo
λεω να βγαλω τισ αναρτησεις για αρχη Laughing
android - Πεμ 17 Ιαν 2013, 20:15:49
Θέμα δημοσίευσης:
Καποιος... θελεις coil over Laughing
milvas7 - Πεμ 17 Ιαν 2013, 21:08:20
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
Καποιος... θελεις coil over Laughing


λες? Cool

θελει κανεις κιτρινο μπιλσταιν?
volvos - Πεμ 17 Ιαν 2013, 21:14:48
Θέμα δημοσίευσης:
bres elatiria rc gia arxi kai blepoume
milvas7 - Πεμ 17 Ιαν 2013, 21:54:14
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
bres elatiria rc gia arxi kai blepoume


Μαλακό..νομιζω
MEMsound - Παρ 18 Ιαν 2013, 03:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
(από τα λιγα που ξερω)
δεν θες σκληρο ελατηρια για να ελεγξεις τις πλευσεις στις αλλαγες πορειας με πολλα χιλιομεετρα
θες "μετριο" ελατηριο, καμποσο μπαμ-π και μπολικο ραμπαουντ...

τα πολυ σκληρα σεταπ ειναι για αλλου ειδους οδηγηση
milvas7 - Παρ 18 Ιαν 2013, 10:17:31
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
(από τα λιγα που ξερω)
δεν θες σκληρο ελατηρια για να ελεγξεις τις πλευσεις στις αλλαγες πορειας με πολλα χιλιομεετρα
θες "μετριο" ελατηριο, καμποσο μπαμ-π και μπολικο ραμπαουντ...

τα πολυ σκληρα σεταπ ειναι για αλλου ειδους οδηγηση


η ζανφορ τοτε τι ρολο παιζει?

δεν μειωνει το body roll?

εγω ξερω για το μπαμπ οτι ειναι ωφελιμο στην εισοδο μιας στροφης

κ το ριμπαουντ ειναι κατα την εξοδο , για να μειωσει την υποστροφη ισχυος

κ τα ελατηρια σαφως παιζουν ρολο στις κλισεις

εγω ειδα διαφορα παντως με τα eibach σε σχεση με τα νορμαλ

μηπως ομως επειδη ειναι προοδευτικα κ για αυτο υπαρχει αυτη η υστερηση

στην αρχη, ελεω μικρης ανεσης

κ χρειαζομαι ενα ελατηριο γραμμικο-ισιο μειωνοντας ομως τα ποσοστα ανεσης

εκτος αν του ρουσου ειναι ιδιας σκληροτητας με του eibach κ γραμμικο

οποτε ειναι μια επιλογη
manosm3 - Παρ 18 Ιαν 2013, 12:38:54
Θέμα δημοσίευσης:
milvas7 έγραψε:
MEMsound έγραψε:
(από τα λιγα που ξερω)
δεν θες σκληρο ελατηρια για να ελεγξεις τις πλευσεις στις αλλαγες πορειας με πολλα χιλιομεετρα
θες "μετριο" ελατηριο, καμποσο μπαμ-π και μπολικο ραμπαουντ...

τα πολυ σκληρα σεταπ ειναι για αλλου ειδους οδηγηση


η ζανφορ τοτε τι ρολο παιζει?

δεν μειωνει το body roll?

εγω ξερω για το μπαμπ οτι ειναι ωφελιμο στην εισοδο μιας στροφης

κ το ριμπαουντ ειναι κατα την εξοδο , για να μειωσει την υποστροφη ισχυος

κ τα ελατηρια σαφως παιζουν ρολο στις κλισεις

εγω ειδα διαφορα παντως με τα eibach σε σχεση με τα νορμαλ

μηπως ομως επειδη ειναι προοδευτικα κ για αυτο υπαρχει αυτη η υστερηση

στην αρχη, ελεω μικρης ανεσης

κ χρειαζομαι ενα ελατηριο γραμμικο-ισιο μειωνοντας ομως τα ποσοστα ανεσης

εκτος αν του ρουσου ειναι ιδιας σκληροτητας με του eibach κ γραμμικο

οποτε ειναι μια επιλογη


τα eibach χαμηλωματος ειναι πιο μαλ**α απο τα εργοστασιακα του rc
milvas7 - Παρ 18 Ιαν 2013, 12:45:21
Θέμα δημοσίευσης:
Τσεκαρισμενο αυτο?
MEMsound - Παρ 18 Ιαν 2013, 12:52:46
Θέμα δημοσίευσης:
δεν εχω χρονο τωρα να απαντησω

πάντως "κουτσορο" (πολυ σκληρο)
και
"τραπεζι" (να μην γερνει καθολου)
και
με πολιτικα λάστιχα (οτιδηποτε)
και
πολλα km/h (βλ εθνικη...150+++)
και
πολλαπλες αλλαγες πορείας (σλαλομ -- και δεν μιλαω για μια αλλαγη λουρηδας - εκτος και αν μαζι μιλαμε και χωρια καταλαβαινουμε)
δεν συμβαδιζουν...
τουλαχιστον "σε κοντα" σε μηκος αυτοκινητα...
milvas7 - Παρ 18 Ιαν 2013, 13:29:50
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
δεν εχω χρονο τωρα να απαντησω

πάντως "κουτσορο" (πολυ σκληρο)
και
"τραπεζι" (να μην γερνει καθολου)
και
με πολιτικα λάστιχα (οτιδηποτε)
και
πολλα km/h (βλ εθνικη...150+++)
και
πολλαπλες αλλαγες πορείας (σλαλομ -- και δεν μιλαω για μια αλλαγη λουρηδας - εκτος και αν μαζι μιλαμε και χωρια καταλαβαινουμε)
δεν συμβαδιζουν...
τουλαχιστον "σε κοντα" σε μηκος αυτοκινητα...






Μανθο δεν μιλησα για πολλαπλες αλλαγες πορειας..ποιο το νοημα?

στο πλαισιο ενος σωστου στησιματος μιλησα

εξαλλου οταν κανουν δοκιμες σε αναρτησεις περναει ολα αυτα τα χρονομετρημενα τεστ με διαφορες δοκιμες σλαλομ, κορινες γυρος πιστας φρενα κλπ

οταν παραδειγμα θα σου βγει ενα αυτοκινητο απο στενο , με πολλα χλμ δεν θα κανεις αλλαγη πορειας κ επαναφορα μετα?

Ενα σωστο αυτοκινητο δεν θα χασει ευκολα τον ελεγχο απο υπερβολικη πλευση στην επαναφορα

τι δεν εξηγω σωστα?

το μεταξονιο δεν το λες κ κοντο σε σχεση με ενα 106 ας υποθεσουμε
manosm3 - Παρ 18 Ιαν 2013, 13:33:16
Θέμα δημοσίευσης:
milvas7 έγραψε:
Τσεκαρισμενο αυτο?

μετανιωμενο κιολας
MEMsound - Παρ 18 Ιαν 2013, 14:09:10
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΡΑ μαζι μιλαμε και χωρια καταλαβαινουμε γιατι
οταν μιλας για "σλαλομ με 150Km/h" εγω καταλαβαινω: δεξια-αριστερα-δεξια-αριστερα-δεξια-αριστερα-δεξια-αριστερα-κλπ-κλπ-κλπ...
ΚΑΙ ΟΧΙ "αλλαζω λωρηδα γρηγορα"
επισης τα διαφορα τεστ (σλαλομ/ταρανδους/φρεναρισμασε στεγνα / βρεγμενα και τα ρεστα) ψαξε να δεις με ποσο Km/h γινονται...



το λοιπον θεωρω ΟΤΙ με πιο σφηκτα αμορτισερ αυτο θα το "μετριάσεις - αν δεν θελεις να καταφυγεις σε λυσεις ψαγμενης στενοπιατελης αναρτησης κλπ κλπ

δοκιμασε τα ΚΟΝΙ FSD με μαμα ελατηρια ή το πολυ-πολυ RC -- εκτος και αν θες να χαμηλώσεις κιολας οποτε αλλαζει το πραγμα

αντιστρεπτικες (ακομα τουλαχιστον) δεν υπαρχει κατι απο Πεζω - απ οσο ξερω - μονο να βαλεις ολο τον αξονα ΡΨ

επισης θεωρω οτι με λιγο μεγαλητερο μετατροχιο πισω ιδιως θα ηρεμησει λιγο

απο κει και περα...ορεξη να χεις να δινεις χρημα...
milvas7 - Παρ 18 Ιαν 2013, 14:25:59
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:


το λοιπον θεωρω ΟΤΙ με πιο σφηκτα αμορτισερ αυτο θα το "μετριάσεις - αν δεν θελεις να καταφυγεις σε λυσεις ψαγμενης στενοπιατελης αναρτησης κλπ κλπ

δοκιμασε τα ΚΟΝΙ FSD με μαμα ελατηρια ή το πολυ-πολυ RC -- εκτος και αν θες να χαμηλώσεις κιολας οποτε αλλαζει το πραγμα



Εσυ θεωρείς το fsd πιο σκληρο απο το bilstein to kitrino ρε μανθο?

κ με μαμα ελατήρια κιόλας?

το αμαξι φοραει αποστατες μπρος πισω δεν τιθεται θεμα μετατροχιου

για στενοπιατελη το συζητάμε

υγ.
ξερει κανεις τιμες για σινεμπλοκ απο πισω αξονα rc?
MEMsound - Παρ 18 Ιαν 2013, 14:34:30
Θέμα δημοσίευσης:
σορρυ ειχα ξεχασει το σεταπ που ειχες αναφερει στην αρχη

οχι δεν τα θεωρω πιο σκληρα απο τα κιτρινα -- αν και δεν τα χω δει (τα κιτρινα εννοω)

πάντως τα φσδ δοκιμασμενα σε συνθηκες απανωτου πλακωματος στην εθνικη φρενα/σφηνες κλπ δουλευουν οπως πρεπει βαση λεγομενων γνωστου που τα εχει

λάστιχα τι φορας? (δεν θυμαμαι αν το χεις αναφερει πιο πάνω)
milvas7 - Παρ 18 Ιαν 2013, 14:42:05
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
σορρυ ειχα ξεχασει το σεταπ που ειχες αναφερει στην αρχη

οχι δεν τα θεωρω πιο σκληρα απο τα κιτρινα -- αν και δεν τα χω δει (τα κιτρινα εννοω)

πάντως τα φσδ δοκιμασμενα σε συνθηκες απανωτου πλακωματος στην εθνικη φρενα/σφηνες κλπ δουλευουν οπως πρεπει βαση λεγομενων γνωστου που τα εχει

λάστιχα τι φορας? (δεν θυμαμαι αν το χεις αναφερει πιο πάνω)


σωστα αλλα δεν κανουν για χαμηλωμενο

φοραγα π ζερο 205 , αλλα τωρα με το φ2 ασσυμετρικ σε 215 επιδεινωθηκε κ αλλο η ασαφεια στις αλλαγες πορειας

δεν ξερω ισωσ να φταιει κ το λαστιχο το πιρελλι ηταν πιο ξυραφι

αλλα το f2 καλυτερη προσφυση

επισης το μπιλσταιν ειναι πληρως επισκευασιμο κ βελτιωσιμο

αποτι μου ειπαν

κ ειναι κ αυτο μεταβλητης σκληροτητας σε ψηλες συχνοτητες δενει περισσοτερο
MEMsound - Παρ 18 Ιαν 2013, 15:02:17
Θέμα δημοσίευσης:
τα πιρελλι νομιζω εχουν πιο σκληρα πλαινα
αλλα (παλι απο λεγομενα γνωστυ) τα ασσυμετρικ ειναι πολυ καλα, ιδιως σε 215/45
ποσα χιλιομετρα εχεις κανει με τα λαστιχα? με τις πιεσεις εχεις παιξει?
πάντως αυτη την αισθηση ασαφειας μετα απο αλλαγη ελαστικων την εχω βιωσει κι εγω, αλλα την συνηθησα... Wink

το προβλημα το (αυτο που δεν σου αρεσει) μπορεις να το εντοπισεις (αν ειναι εμπρός ή πισω)
milvas7 - Παρ 18 Ιαν 2013, 15:16:18
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
τα πιρελλι νομιζω εχουν πιο σκληρα πλαινα
αλλα (παλι απο λεγομενα γνωστυ) τα ασσυμετρικ ειναι πολυ καλα, ιδιως σε 215/45
ποσα χιλιομετρα εχεις κανει με τα λαστιχα? με τις πιεσεις εχεις παιξει?
πάντως αυτη την αισθηση ασαφειας μετα απο αλλαγη ελαστικων την εχω βιωσει κι εγω, αλλα την συνηθησα... Wink

το προβλημα το (αυτο που δεν σου αρεσει) μπορεις να το εντοπισεις (αν ειναι εμπρός ή πισω)


φρεσκα ειναι 1 μηνος

συνηθως 37-38 μπροστα 36 πισω

το προβλημα ειναι μπρος πισω
ενταξει δεν το λες προβλημα
εγω ειμαι απαιτητικος

οταν εβαλα τα eibach ekatse 3 pontoys ακριβως μπροσ πισω μετρημενο

αυτη η gaz ti leei?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr