climbonice έγραψε: |
Οι ζάντες σε τι κατάσταση είναι; Είναι ίσιες; Αν έχεις κάποια στραβή ζάντα όσες ζυγοσταθμίσεις και να κάνεις το αυτοκίνητο θα τρέμει. Επίσης μπορεί να φταίει κάποιο από τα λάστιχα (κάποιο να είναι ελαττωματικό). |
Ilias207Rallye έγραψε: |
Ακομα τα ιδια λαστιχα εχεις δηλαδη? Δεν σου τα ειχαν αλλαξει μετα απο το σκηνικο που ειχε γινει? |
206kwn έγραψε: |
Άν έβαλες τα πίσω λάστιχα μπροστά και τα μπροστά πίσω και συνέχισε το τρέμουλο να είναι μόνο μπροστά τότε πρέπει να εστιάσεις αλλού την προσοχή σου......
Άν ήταν κάποιο ζαντο-λάστιχο προβληματικό και το έβαζες πίσω τότε θα έτρεμε ολόκληρο το αυτοκίνιτο στα πολλά χλμ και όχι μόνο η μούρη-τιμόνι σου!!! |
reselie έγραψε: |
Υπαρχει περιπτωση εστω και πολυ μικρη,καποιο απο τα ελαστικα να μην ειναι κατασκευαστικα σωστο και να γυρναει πανω στην ζαντα σε αποτομες επιταχυνσεις/επιβραδυνσεις εστω και απειροελαχιστα με αποτελεσμα να χανει την ζυγοσταθμιση? |
reselie έγραψε: |
Υπαρχει περιπτωση εστω και πολυ μικρη,καποιο απο τα ελαστικα να μην ειναι κατασκευαστικα σωστο και να γυρναει πανω στην ζαντα σε αποτομες επιταχυνσεις/επιβραδυνσεις εστω και απειροελαχιστα με αποτελεσμα να χανει την ζυγοσταθμιση? |
kostas207cc έγραψε: | ||
ολο το αμαξι ειναι μια χαρα το κανει απο τοτε που αλλαξα λαστιχα.ο τεχνικοσ τησ dynlop δεν μου τα αλλαζει γιατι κανει λιγο λεει μετα απο δικια του ζυγοσταθμιση.μετα απο καιρο ομως επιδεινωθηκε.το ξανακανω και στρωνει για λιγεσ μερες και παλι το ιδια. |
drdino έγραψε: |
Πολύ πιθανό να έχουν προβλημα τα λάστιχα (στραβό σκελετό) είτε από κατασκευής τους είτε λόγω λανθασμένης αποθήκευσης.
Πάντως το 205/55/16 ελπίζω να ξέρεις πως δεν είναι η "σωστή" διάσταση για το ψψ σου. |
LIONKING έγραψε: |
εκανες καθολου ζυγοσταθμηση με τις ροδες πανω στο αμαξι? |
kostas207cc έγραψε: |
γεια σασ παιδια.εχω ενα 207cc.εχω ενα προβλημα απο την μερα που αλλαξα λαστιχα και ειχα ξαναγραψει εδω.αλλαξα τα ελαστικα του αυτοκινητου michelin energy 195/55/16 91v σε se dynlop fast resonse 205/50/16 87v απο τοτε τρεμει το αμαξι.μετα απο αμετρητες ζυγοσταθμισεις ηρθε ο τεχνικοσ της dynlop εκανε ζυγοσταθμιση και ηταν ενταξει.μετα απο 10000 χλμ ξαναεμφανιστηκε τρεμουλο.το εκανα ζυγοσταθμιση σε πολυ καλο τεχνικο ο οποιος τα ξεζανταρε τα ξαναζανταρε τα γυρισε εβαλε τα καλυτερα μπροστα και στην βολτα ηταν μια χαρα.μετα απο μια εβδομαδα ξανα τρεμουλο!!!!!στα 150+!!τα ζυγια δεν εχουν φυγει απο πανω.η πιεση σωστη.εχω απελπιστει αν καποιος εχει μια συμβουλη ας βοηθησει.εχω κανει ολον των ειδων ζυγοσταθμισεις και εχω δωσει πανω απο 100 ε σε αυτες!! |