Παράθεση: |
Στελιο μηπως γνωριζεις να μας πεις με την τροχαλια της alta τι παιζετε ακριβως;ρωταω επειδη ειμαι ασχετος περι του θεματος και θα ενδιαφερομουν να μαθω καποια πραγματα....περι αποτελεσματων επειτα βελτιωσης της τροχαλιας... Alta τροχαλια εχει βαλει ο manabis... Και ειναι οπως μου ειπε απο το mini cooper.... |
Pughell έγραψε: |
Με τις βλακειες,ξεχασα να αναφερω και τα περι βολαν 207...
Με αφορμη μια αλλαγη δισκου,το βολαν απο 207 RC ζυγιστηκε στα 7,6 κιλα. Μενει να δουμε ποσο περιθωριο εχει για ελαφρωμα και να ξαναζυγισουμε... |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
|
ParisMcridis έγραψε: |
Στο 1/3 της τιμης δε νομιζω να βρεις...Η alta τιν εχει 60$ κ 50$ νομιζω μεταφορικα..Η τοποθετηση δε ξερω ποσο παει κ γι αυτο δεν την εχω παραγγειλει ακομα. |
NoDsl έγραψε: |
Το ποσοστό του βάρους που θα αφαιρέσεις απο το βολάν θα πρέπει να αφαιρεθεί απο την τροχαλία για να ισορροπήσει ή αν αφαιρέσεις π.χ 2 κιλά τόσο πρέπει να φύγουν και απο την άλλη πλευρά; |
nido έγραψε: |
Να ρωτήσω κάτι λίγο άσχετο με ελάφρωμα....
Ψάχνω να βρω τα αίτια ενός ελαφρού τραντάγματος κατά το "δάγκωμα" του συμπλέκτη σε χαμηλές στροφές στο RC μου όταν ξεκινάω, με πρώτη (το κάνει ασχέτως αν είναι ζεστό ή κρύο), το οποίο απ' ότι φαίνεται δεν οφείλεται ούτε σε βάσεις μηχανής ούτε σε φθαρμένους μπιλιοφόρους ή τίποτα σχετικό, αλλά είναι σαν να δαγκώνει ο δίσκος αρχικά λίγο "μονόπατα". Το έκανε και προτού αλλάξω δίσκο-πλατώ (πριν από 8000 χλμ), και τελευταία έχω την αίσθηση ότι το κάνει λίγο πιο έντονα. Τι μπορεί να παίζει? Συζητούσαμε περι βολάν και "καθαρισμού" του σε τορναδόρο... Δεν είναι και τρομερό πρόβλημα (είμαι ίσως λίγο ψείρας σε κάτι τέτοια) αλλά θα ήθελα να το λύσω καθώς μειώνει την ...απόλαυση της καθημερινής οδήγησης (στο σκίσιμο προφανώς ούτε που του καταλαβαίνεις)! |
Pughell έγραψε: |
Πολυ πιθανον το διαφορετικο υλικο του δισκου ή καποιο απο τα ελατηρια του... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ε,περιπου ετσι...
Δεν τιθεται θεμα ζυγισματος ή πλανισματος. Αμα ησουν καμια γκομενα που ειναι ολη μερα σκαρφαλωμενη στον συμπλεκτη,θα το συζητουσαμε,αλλα στην περιπτωση σου δεν παιζει να εχει "καει" το βολαν. ![]() |
nido έγραψε: |
Αν ο λόγος για το τρέμουλο ήταν η "άλλη ποιότητα δίσκου" λογικά δε θα έπρεπε να το κάνει με τον νέο δίσκο [/πλατώ/ρουλεμάν], ίδιο ακριβώς με αυτόν που του φοράει κι ο κατασκευαστής.
Τώρα, για κακή χρήση, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση δε μιλάμε ούτε για παρατεταμένα πατιναρίσματα σε καθημερινό ξεπαρκάρισμα σε κατηφόρα 30 μοιρών και τα σχετικά, που να τον "ανάβουν" κάθε τόσο (αν μη τι άλλο, ποτέ δεν έχει μυρίσει), ούτε εκινήσεις του στυλ "0-100", ούτε γενικά για "κανιβαλισμούς". Νορμάλ χρήση στην πόλη (όπου έχει κάνει το 90% των χιλιομέτρων του) και προσεχτικά στο σκίσιμο. ![]() |
silo έγραψε: |
για το 206 ΡΨ εχουμε τιποτα το ενδιαφερον?απο ελαφρωμα,ενισχυση και τα τιαυτα...
δε νομιζω να υπαρχει τετοιο θεμα για 206 |
Pughell έγραψε: |
Λογικα θα επρεπε να τρεμει και με τον νεο,εκτος και αν ο εργοστασιακος ειχε καποιο προβλημα(οχι ουσιαστικο βεβαια) |
Pughell έγραψε: |
Υπομονη...Συντομα στο συνεργειο θα υπαρχει 206 που θα φορεσει και βολαν/τροχαλια αλουμινιου αλλα και 6αρι σασμαν οποτε θα εχουμε αξιολογο feedback. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Α,αστον αυτον...Εχει ακομα "εφιαλτες" απο το σκηνικο με το Clio του. ![]() ![]() ![]() |
NoDsl έγραψε: |
Πάντως να σου αναφέρω οτι απο τότε που μου είπαν απο τη λιον άφηνέ το πιο απότομα(περί τους 3-4 μήνες τώρα) και έκοψα τα πέρα δώθε στην κατεχάκη, έχει στρώσει σχεδόν εντελώς. |
Pughell έγραψε: |
Για τα 206 ειναι πολυ ευκολα τα πραγματα.
Ακομα και αν δεν εχει πια στοκ ο Γκαγκας,φτιαχνεις ευκολα... Για τα 207 ειναι λιγο πιο ζορικα γιατι χρειαζεται δειγμα. Αν παντως υπαρχει διαθεσιμο,τοτε και αυτη του 207 ειναι πολυ ευκολη υποθεση και με λογικο κοστος(καπου στα 60-80Ε). |
DENMARK έγραψε: |
Νομίζω πως έχεις δίκιο για το ότι η ALTA σταμάτησε να βγάζει την τροχαλία για τον THP…. Δεν υπάρχει στην επίσημη σελίδα της το προϊόν ![]() |