TONY PAP έγραψε: |
Το ερώτημα μου είναι πολύ απλό:
Ανοίγουμε και κλείνουμε το a/c ενω κινούμαστε ή σταματημένοι σε ρελαντί ? |
TONY PAP έγραψε: |
Υπάρχει ή δημιουργείται κάποιο πρόβλημα με την μία ή την άλλη περίπτωση Περιμένω να με διαφωτίσετε ... |
alemao έγραψε: |
αυτο που μου εχουν πει οι τεχνικοι-ψυκτικοι ειναι οτι η σειρα που το ανοιγουμε και το κλεινουμε (παντα με αναμμενο κινητηρα) ειναι:
αναβουμε μηχανη->ανεμιστηρας->ανακυκλωση->a/c->ανακυκλωση->ανεμιστηρας->σβηνουμε μηχανη τωρα για το αν το αναβοσβηνουμε σε ρελαντι ή παραπανω στροφες δεν το ξερω... |
Δημήτριος έγραψε: |
Εγώ πάντως κόβω ταχύτητα όταν κινούμαι με air-condition.... |
o-400 έγραψε: |
Λοιπον παιδες για να μην κλαιτε κανενα κομπρεσερ απο το air condition ακουστε αυτο.Οταν πηγαινουμε πορεια (δεν εχει να κανει ουτε με ποσα χιλιομετρα παμε,ουτε με ποσες στροφες) καλο ειναι να να παταμε συμπλεκτη ετσι ωστε να πεσουν οι στροφες του κινητηρα στο ρελαντι,παταμε το κουμπακι για να κομπλαρει το air condition και μετα αφηνουμε συμπλεκτη... |
Touristas έγραψε: |
Καλά τα λέτε αλλά…
Όταν ταξιδεύεις και η θερμοκρασία φτάσει στους βαθμούς που ο θερμοστάτης κόβει το A/C θα σταματήσει και μετά από λίγο θα ξαναπάρει και πάλι. Οπότε όποια ενέργεια και να κάνετε το σταμάτα ξεκίνα που θα κάνει μόνο του δεν το γλυτώνετε. Το μόνο πράμα που κάποια στιγμή θα χαλάσει είναι το ρουλεμάν του συμπιεστή και αυτό είναι φυσιολογικό. Εξάλλου αυτό δουλεύει κι όταν το A/C είναι κλειστό. Όσο για το όριο στροφών και την λειτουργία αυτό το είχαν τα πρώτα 106 rallye αλλά για λίγο μιας και μετά της 5000rpm το A/C έκλεινε με αποτέλεσμα σε ταξίδι να ψήνεσαι. Σχεδόν όλοι οι συμπιεστές ποια είναι μεταβλητής συμπίεσης οπότε και το φορτίο προς των κινητήρα αλλάζει ανάλογα με την θερμοκρασία και την πίεση του κυκλώματος. |
Pugobios έγραψε: |
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο.Όλα αυτα που λέτε ότι ανοίγει και κλείνει μόνο του κτλ πώς ακριβώς γίνοντε?Υπάρχη πλακέτα μέσα στον κομπρέσορα που κάνει αυτή τη δουλειά η βρίσκετε κάπου αλλού?Επεοδή εμένα είναι παλιό το σκάφος παίζει να έχω πρόβλημα όταν το βάλω |
Touristas έγραψε: |
Όταν ταξιδεύεις και η θερμοκρασία φτάσει στους βαθμούς που ο θερμοστάτης κόβει το A/C θα σταματήσει και μετά από λίγο θα ξαναπάρει και πάλι. |
Giannis307 έγραψε: |
Tο ιδιο συστημα ακριβως ειναι απλα λεω τι κανει και τι οχι...Δεν σημαινει οτι κατι θα γινει αναγκαστικα....Και freon γιατι αλλαξες?Μηπως εληξε το προηγουμενο? Ασε τετοια παπαριλικια λενε οι "μαστορες" για να σε χρεωνουν τσαμπα...και γω τα κανω αυτα αμα βλεπω τον αλλο πολυ επιστημονα... !!!! |
Touristas έγραψε: | ||||
|
elias έγραψε: | ||
Απλά, όπως γράφω και στο παραπάνω ποστ, την πρώτη φορά άλλαξα το φρέον προληπτικά για καλύτερη συντήρηση (όπως το αντιψυκτικό και τα υγρά φρένων). Δεν ξέρω αν ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή στο φρέον. Απ' ότι κατάλαβα ασχολείσαι με A/C. Μπορείς να μας πεις που οφείλεται ότι μερικές φορές για λίγα sec ακούγεται ένα γρύλισμα από τον συμπιεστή. Επίσης τι είναι αυτό που χαλάει στον συμπιεστή και δεν επισκευάζεται παραμόνο με αλλαγή που κοστίζει αρκετά ευρώ? |
Pugobios έγραψε: | ||||||
Μήπως αυτό με το άνοιξε κλείσε είναι στον κλιματισμό?Γιατι άλλο ένα απλό air conticion και άλλο clima |
Giannis307 έγραψε: |
Το εβαλες μετα?Αν ναι στανταρ εχει αισθητηρα πανω στο στοιχειο περαν της σωστησ λειτουργειας ειναι και θεμα ασφαλειας να μην κλεινει αποκλειεται...απο κατασκευης τουλαχιστον αλλιως αν εκανε καποιοσ την πατατιτσα του θα φανει.... |
Giannis307 έγραψε: |
Αν εχεις φωτο βαλε γιατι επιμενω οτι ειναι rotary.... |