PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - ΓΕΝΙΚΑ - Ανοιγμα A/C ?

TONY PAP - Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:33:43
Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Ανοιγμα A/C ?
Το ερώτημα μου είναι πολύ απλό:

Ανοίγουμε και κλείνουμε το a/c ενω κινούμαστε ή σταματημένοι
σε ρελαντί ?

Υπάρχει ή δημιουργείται κάποιο πρόβλημα με την μία ή την
άλλη περίπτωση Question

Περιμένω να με διαφωτίσετε ... Idea
teoman - Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:37:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως και στα 180km/h το ανοιγοκλείνω,τί πρόβλημα να υπάρχει?Απλά περιμένω πριν το ενεργοποιήσω για πρώτη φορά να έχει ζεστάνει η μηχανή κανά πεντάλεπτο για να μην την πολυζορίσω.
konstantinos - Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:38:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΟΙΓΜΑ A/C ?
TONY PAP έγραψε:
Το ερώτημα μου είναι πολύ απλό:

Ανοίγουμε και κλείνουμε το a/c ενω κινούμαστε ή σταματημένοι
σε ρελαντί ?



Το ανοίγω και το κλείνω μόνο σε ρελαντί

TONY PAP έγραψε:

Υπάρχει ή δημιουργείται κάποιο πρόβλημα με την μία ή την
άλλη περίπτωση Question

Περιμένω να με διαφωτίσετε ... Idea


Με την πάροδο του χρόνου... όλο και κάτι θα εμφανιστεί εάν και εφόσον ανοίγεις το A/C με στροφές στον κινητήρα. Κάποια μέρη του θα επιβαρύνονται, με αποτέλεσμα να δρα συσσωρευτικά.
alemao - Τρι 29 Ιούλ 2003, 14:04:30
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο που μου εχουν πει οι τεχνικοι-ψυκτικοι ειναι οτι η σειρα που το ανοιγουμε και το κλεινουμε (παντα με αναμμενο κινητηρα) ειναι:

αναβουμε μηχανη->ανεμιστηρας->ανακυκλωση->a/c->ανακυκλωση->ανεμιστηρας->σβηνουμε μηχανη

τωρα για το αν το αναβοσβηνουμε σε ρελαντι ή παραπανω στροφες δεν το ξερω... Shocked Rolling eyes
Δημήτριος - Τρι 29 Ιούλ 2003, 19:42:46
Θέμα δημοσίευσης:
alemao έγραψε:
αυτο που μου εχουν πει οι τεχνικοι-ψυκτικοι ειναι οτι η σειρα που το ανοιγουμε και το κλεινουμε (παντα με αναμμενο κινητηρα) ειναι:

αναβουμε μηχανη->ανεμιστηρας->ανακυκλωση->a/c->ανακυκλωση->ανεμιστηρας->σβηνουμε μηχανη

τωρα για το αν το αναβοσβηνουμε σε ρελαντι ή παραπανω στροφες δεν το ξερω... Shocked Rolling eyes


Εγώ πάντως κόβω ταχύτητα όταν κινούμαι με air-condition για να μην φορτίζω πολύ τον ιμάντα και μειώσω την διάρκεια ζωής του (ήδη μπορώ να διακρίνω κάποιες μικρορωγμές στο σώμα του. Πλησιάζω τα 40.000km). Επίσης λίγο πριν ανάψω το air-condition αφήνω το γκάζι...
Όλα αυτά βέβαια είναι εικασίες δικές μου. Κατά πόσο ισχύουν...
Ady - Τετ 30 Ιούλ 2003, 09:32:02
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Εγώ πάντως κόβω ταχύτητα όταν κινούμαι με air-condition....

Εγώ πάλι είτε θέλω είτε δε θέλω να κόψω ταχύτητα, την κόβει από μόνο του... Confused
shark_zak - Τετ 30 Ιούλ 2003, 13:08:20
Θέμα δημοσίευσης:
"Το ανοίγω και το κλείνω μόνο σε ρελαντί" (konstantinos) και φυσικα η σωστη σειρα ειναι:

"αναβουμε μηχανη->ανεμιστηρας->ανακυκλωση->a/c->ανακυκλωση->ανεμιστηρας->σβηνουμε μηχανη"(alemao)....

λοιπον οι προλαλησαντες καλυψαν πληρος το θεμα.... Silly
TONY PAP - Τετ 30 Ιούλ 2003, 14:58:28
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό με την ανακύκλωση πριν και μετά δεν μπορώ
να το καταλάβω...

Για ποιόν λόγο γίνεται ?
peugeot206cc - Δευ 18 Αύγ 2003, 14:27:10
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως όταν κινήστε στο δρόμο το A/C ανοιγοκλείνει μόνο του αρκετές φορές. Μπορεί δηλαδή να δουλέυει για 3 λεπτά και μετά να σβήνει για 1 λεπτό και πάει λέγοντας... Οπότε νομίζω ότι δεν κερδίζουμε και πολλά όταν το ανάβουμε εμείς (που πρέπει να αντισοιχεί μία φορά στις 50) σε χαμηλές στροφές του κινητήρα.
Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι κατά την έντονη επιτάχυνση το A/C σβήνει μόνο του για καλύτερη επιτάχυνση.
o-400 - Κυρ 25 Μάρ 2007, 13:17:52
Θέμα δημοσίευσης: .........
Λοιπον παιδες για να μην κλαιτε κανενα κομπρεσερ απο το air condition ακουστε αυτο.Οταν πηγαινουμε πορεια (δεν εχει να κανει ουτε με ποσα χιλιομετρα παμε,ουτε με ποσες στροφες) καλο ειναι να να παταμε συμπλεκτη ετσι ωστε να πεσουν οι στροφες του κινητηρα στο ρελαντι,παταμε το κουμπακι για να κομπλαρει το air condition και μετα αφηνουμε συμπλεκτη.Για να καταλαβετε....οταν δουλευει ο κινητηρας και δεν εχουμε κομπλαρει το a/c μπορειτε να το δειτε αυτο ανοιγωντας το καπο.το κομπρεσερ του γυριζει μεν τρελα με τον ιμαντα αλλα εσωτερικα δεν ειναι κομπλαρισμενο...φανταστειτε λοιπον απο την πληρη ακινησια που ειναι να του δωσουμε εμεις στιγμιαια πχ.4500στροφες(τοσο εχει το στροφομετρο).Τα βλεπει ολιγον τι ...κολιομενα που λεμε!!!!!!!μειωνετε η διαρκεια ζωης δραματικα και πιστεψτε με η τιμη του ειναι συνηθως τσουχτερη!!!Ελπιζω οτι δεν διαφωνει καποιος.
rolland206cc - Κυρ 25 Μάρ 2007, 13:55:05
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον ολα τα αυτοκινητα οταν εχουν πανω απο καποιο αριθμο στροφων κλεινουν τον κομπρεσορα του κλιματισμου και τον ξανανοιγουν οταν πεσει σε καποιο αριθμο στροφων πχ μετα τις 5000 κλεινει και κατω απο τις 4950 ξανανοιγει αυτοματα οσο για τη διαδικασια που ακολουθουμε στο ανοιγμα και κλεισιμο θα συμφωνησω απολυτα κκαθως και εμενα μου το ειχαν πει
SnakeMJK - Κυρ 25 Μάρ 2007, 14:16:22
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ και 5,5 χρόνια το ανοιγοκλείνω απροβλημάτιστα σε οποιαδήποτε κατάσταση... Μερικές φορές που ξεχνιέμαι, είναι ήδη ανοιχτό πριν βάλω μπροστά. Άσε το άλλο που δεν ξέρω κατά πόσο είχε σημασία. Στην μεταλύτερη τελική που έχω πιάσει (ελάχιστα πάνω από 200) είχα ανοιχτό το A/C στο 1. Αλλά λογικά, όπως λέτε και παραπάνω, θα είχε κλείσει αυτόματα λόγω υψηλών στροφών.
MEMsound - Κυρ 25 Μάρ 2007, 14:25:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: .........
o-400 έγραψε:
Λοιπον παιδες για να μην κλαιτε κανενα κομπρεσερ απο το air condition ακουστε αυτο.Οταν πηγαινουμε πορεια (δεν εχει να κανει ουτε με ποσα χιλιομετρα παμε,ουτε με ποσες στροφες) καλο ειναι να να παταμε συμπλεκτη ετσι ωστε να πεσουν οι στροφες του κινητηρα στο ρελαντι,παταμε το κουμπακι για να κομπλαρει το air condition και μετα αφηνουμε συμπλεκτη...


ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ!!! Wink Wink
panos 206 - Κυρ 25 Μάρ 2007, 15:54:29
Θέμα δημοσίευσης:
ολα σωστα οσα γραψατε,εχω ομως να συμπληρωσω το εξης....
Οταν πρωτοπηρα το peugeot μου ειπαν στην αντιπροσωπεια οτι καλο ειναι πως οταν κλεινουμε το ac να αφηνουμε για 30 δευτερα ανοιχτο τον ανεμιστηρα (χωρις ac) για να βγει ο παγωμενος αερας τελειως και να μην μενει μεσα στους αεραγωγους.
Η αληθεια ειναι οτι δεν θυμαμαι γιατι μου το ειπαν αλλα νομιζω οτι ειναι για καλο! Laughing
Touristas - Κυρ 25 Μάρ 2007, 17:02:33
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά τα λέτε αλλά…
Όταν ταξιδεύεις και η θερμοκρασία φτάσει στους βαθμούς που ο θερμοστάτης κόβει το A/C θα σταματήσει και μετά από λίγο θα ξαναπάρει και πάλι.
Οπότε όποια ενέργεια και να κάνετε το σταμάτα ξεκίνα που θα κάνει μόνο του δεν το γλυτώνετε.
Το μόνο πράμα που κάποια στιγμή θα χαλάσει είναι το ρουλεμάν του συμπιεστή και αυτό είναι φυσιολογικό. Εξάλλου αυτό δουλεύει κι όταν το A/C είναι κλειστό.
Όσο για το όριο στροφών και την λειτουργία αυτό το είχαν τα πρώτα 106 rallye αλλά για λίγο μιας και μετά της 5000rpm το A/C έκλεινε με αποτέλεσμα σε ταξίδι να ψήνεσαι. Σχεδόν όλοι οι συμπιεστές ποια είναι μεταβλητής συμπίεσης οπότε και το φορτίο προς των κινητήρα αλλάζει ανάλογα με την θερμοκρασία και την πίεση του κυκλώματος.
drdino - Κυρ 25 Μάρ 2007, 17:22:33
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Καλά τα λέτε αλλά…
Όταν ταξιδεύεις και η θερμοκρασία φτάσει στους βαθμούς που ο θερμοστάτης κόβει το A/C θα σταματήσει και μετά από λίγο θα ξαναπάρει και πάλι.
Οπότε όποια ενέργεια και να κάνετε το σταμάτα ξεκίνα που θα κάνει μόνο του δεν το γλυτώνετε.
Το μόνο πράμα που κάποια στιγμή θα χαλάσει είναι το ρουλεμάν του συμπιεστή και αυτό είναι φυσιολογικό. Εξάλλου αυτό δουλεύει κι όταν το A/C είναι κλειστό.
Όσο για το όριο στροφών και την λειτουργία αυτό το είχαν τα πρώτα 106 rallye αλλά για λίγο μιας και μετά της 5000rpm το A/C έκλεινε με αποτέλεσμα σε ταξίδι να ψήνεσαι. Σχεδόν όλοι οι συμπιεστές ποια είναι μεταβλητής συμπίεσης οπότε και το φορτίο προς των κινητήρα αλλάζει ανάλογα με την θερμοκρασία και την πίεση του κυκλώματος.


Ακριβώς. Cool

Επιπλέον, καλό είναι πριν τελειώσετε την βόλτα σας, αν και εφόσον έχετε ανάψει τον κλιματισμό, να τον κλείσετε ένα 5λεπτο πριν φτάσετε στον προορισμό σας, αφήνοντας όμως τον ανεμιστήρα αναμένο. Έτσι, αφενός το καλοκαίρι ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες να πάθετε θερμικό σοκ, αλλά και εξατμίζεται η υγρασία που τυχόν έχει συσσωρευτεί στην εβαπορέτα και στους αεραγωγούς, οπότε τέρμα και οι άσχημες μυρωδιές και οι μικροοργανισμοί. Very happy
Pugobios - Κυρ 25 Μάρ 2007, 20:08:02
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο.Όλα αυτα που λέτε ότι ανοίγει και κλείνει μόνο του κτλ πώς ακριβώς γίνοντε?Υπάρχη πλακέτα μέσα στον κομπρέσορα που κάνει αυτή τη δουλειά η βρίσκετε κάπου αλλού?Επεοδή εμένα είναι παλιό το σκάφος παίζει να έχω πρόβλημα όταν το βάλω Confused
rolland206cc - Κυρ 25 Μάρ 2007, 22:14:10
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα παλι που μυριζει οταν κλεινω τον κλιματισμο και αφηνω ανοιχτο μονο τον ανεμιστηρα τι φταει?ειναι 2 χρονων το αυτοκινητο
drdino - Κυρ 25 Μάρ 2007, 22:33:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό είναι μύκητες που έχουν αναπτυχθεί στο σύστημα. Φίλτρο έχεις αλλάξει; Μπορείς για αρχή να πάρεις ένα σπρέι καθαρισμού από ένα μαγαζί, να διαβάσεις προσεκτικά τις οδηγίες και να δεις αν αρκεί αυτό.
o-400 - Κυρ 25 Μάρ 2007, 23:23:06
Θέμα δημοσίευσης: ...........
Eιτε αφησεις τον ανεμιστηρα ανοιχτο ειτε οχι μυκητες θα πιασει καποια στιγμη.Εχει βγαλει η WURTH ενα πολυ καλο καθαριστικο για αυτη την δουλεια,ειναι σε μορφη σπρει με ενα αρκετα μεγαλο σωληνα που τον περνας μεσα στους αεραγωγους και ψεκαζεις,μετα εαν θυμαμαι καλα το αφηνεις καποια ωρα και μετα το αναβεις,ευκολο.Και μυρωδιες τελος.ΑΑΑ για να αποφυγετε τους μυκητες καλο θα ηταν να το αναβετε καπου καπου και τον χειμωνα.
drdino - Δευ 26 Μάρ 2007, 00:22:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τον χειμώνα το ανάβουμε κυρίως για να λιπαίνεται ο συμπιεστής και οι σωληνώσεις.

Με το να λειτουργείς τον ανεμιστήρα φυσικά και μειώνεις τους μύκητες που αναπτύσσονται όταν απενεργοποιήσεις το A/C. Εξατμίζεται η υγρασία που θα δημιουργηθεί στο κύκλωμα.
Giannis307 - Δευ 26 Μάρ 2007, 01:02:17
Θέμα δημοσίευσης:
Κυριοι και γω σαν ψυκτικος συμφωνω οτι δεν πρεπει να δινεις με πολλες στροφες του συμπιεστη...Οσον αφορα την "σειρα" των κινησεων δεν ισχυει κατι τετοιο οπως θες το κανεις εξαλλου αν δεν ανοιξει μο ανεμιστηρας δεν ανοιγει ουτε το a/c οποτε μια η αλλη./..Την ανακυκλωση την βαζουμε για να μην τραβαει το αυτοκινητο απεξω ζεστο αερα και ταλαιπωρειται ιοπ πολυ να παγωσει τον αερα. κανει κυκλο τον ηδη κρυο αερα που εχει η καμπινα.Οσον αφορα την μυρωδια μια καλη λυση περαν του φιλτρου(το οποιο δεν αφηνει απεξω τις μυρωδιες να μπουν μεσα,στην ανακυκλωση δεν κανει τπτ!~!)ειναι αφενος το σπρει αλλα μετα ειναι να αφηνεις για λιγο,αφου κλεισεις to a/c,θερμανση και να το αφησεις για κανα λεπτο για να εξατμιστει η υγρασια απο το στοιχειο του a/c και τους αεραγωγους...
Touristas - Δευ 26 Μάρ 2007, 07:19:57
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο.Όλα αυτα που λέτε ότι ανοίγει και κλείνει μόνο του κτλ πώς ακριβώς γίνοντε?Υπάρχη πλακέτα μέσα στον κομπρέσορα που κάνει αυτή τη δουλειά η βρίσκετε κάπου αλλού?Επεοδή εμένα είναι παλιό το σκάφος παίζει να έχω πρόβλημα όταν το βάλω Confused



Touristas έγραψε:

Όταν ταξιδεύεις και η θερμοκρασία φτάσει στους βαθμούς που ο θερμοστάτης κόβει το A/C θα σταματήσει και μετά από λίγο θα ξαναπάρει και πάλι.


Wink
elias - Δευ 26 Μάρ 2007, 08:57:13
Θέμα δημοσίευσης:
Από την στιγμή που το A/C συνεχώς ανοίγει και κλείνει μόνο του όταν:
1. έρθει στην επιθυμητεί θερμοκρασία
2. έχεις ταχύτητα και χαμηλές στροφές μέχρι να ανέβουν οι στροφές
3. ανοίγεις απότομα το γκάζι πχ με 2α
ποιος ο λόγος να το ανοιγοκλείνουμε μόνο στο ρελαντί?
Εγώ πάντως στα τόσα χρόνια δεν έχω καμιά σειρά στο πως και πότε το ανοίγω. Αν ήταν να χαλάσει θα το είχε κάνει ήδη. Απλά πέρυσι είχα συμπληρώσει λάδι στον συμπιεστή. Όποιοι έχουν αρκετά χρόνια το αυτοκίνητο να το έχουν και αυτό στα υπόψην τους σε περίπτωση που πέσει η απόδοσή του.
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 10:33:56
Θέμα δημοσίευσης: .........
Συνηθως εαν παρατηρησουμε μειωμενη αποδοση στην ψυξη σε αυτο φταιει το φρεο!!η απο καπου μπορει να εχει χασει λιγο η απλα να θελει αλλαγη.εαν κανω λαθος καπου διορθωστε με.
Giannis307 - Δευ 26 Μάρ 2007, 10:57:57
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα μια μικρη απωλεια μετα την 4 ετια ειναι δικαιολογημενη...Αλλα μιλαμε της ταξεος των 20 30 γραμαριων...Παραπανω μαλλον κατι δεν παει καλα....Λαδι βαζουμε μαζι με το φρεον οποτε απλα σου εκανε συμπληρωμα...τωρα εχει σημασια το ρελαντι γιατι ο συμπιεστης κοβει στις 5000 αλλα και μεχρι τις 5000 ειναι παρα πολυ να του δινεις ξαφνηκα απο την ακινησια που ειναι τοσες πολλες...Αμεσα ζημια δεν θα εχεις αλλα μακροπροθεσμα....
elias - Δευ 26 Μάρ 2007, 11:22:15
Θέμα δημοσίευσης:
Φρέον άλλαξα πρώτη φορά αν θυμάμαι καλά στα 4 χρόνια προληπτικά χωρίς να έχω πρόβλημα. Πέρυσι είχε πέσει ξαφνικά αισθητά η απόδοση. Με αλλαγή του φρέον δεν βελτιώθηκε οπότε βγήκε ο συμπιεστής και αλλάχτηκε το λάδι. Μέχρι τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα στην απόδοση.
Αυτό που λες για το άνοιγμα στις πολλές στροφές δεν νομίζω να ισχύει. Θα σου πω ότι εθνική με 140km και 4.000 στροφές το A/C ανοιγοκλείνει συχνά. Εκτός αν υπάρχει άλλο σύστημα όταν ανοιγοκλείνει μόνο του και δεν είναι το ίδιο όταν το κάνουμε με το χέρι.
Giannis307 - Δευ 26 Μάρ 2007, 12:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
Tο ιδιο συστημα ακριβως ειναι απλα λεω τι κανει και τι οχι...Δεν σημαινει οτι κατι θα γινει αναγκαστικα....Και freon γιατι αλλαξες?Μηπως εληξε το προηγουμενο? Wink Ασε τετοια παπαριλικια λενε οι "μαστορες" για να σε χρεωνουν τσαμπα...και γω τα κανω αυτα αμα βλεπω τον αλλο πολυ επιστημονα... Very happy !!!!
elias - Τρι 27 Μάρ 2007, 09:05:38
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Tο ιδιο συστημα ακριβως ειναι απλα λεω τι κανει και τι οχι...Δεν σημαινει οτι κατι θα γινει αναγκαστικα....Και freon γιατι αλλαξες?Μηπως εληξε το προηγουμενο? Wink Ασε τετοια παπαριλικια λενε οι "μαστορες" για να σε χρεωνουν τσαμπα...και γω τα κανω αυτα αμα βλεπω τον αλλο πολυ επιστημονα... Very happy !!!!

Απλά, όπως γράφω και στο παραπάνω ποστ, την πρώτη φορά άλλαξα το φρέον προληπτικά για καλύτερη συντήρηση (όπως το αντιψυκτικό και τα υγρά φρένων). Δεν ξέρω αν ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή στο φρέον.
Απ' ότι κατάλαβα ασχολείσαι με A/C. Μπορείς να μας πεις που οφείλεται ότι μερικές φορές για λίγα sec ακούγεται ένα γρύλισμα από τον συμπιεστή. Επίσης τι είναι αυτό που χαλάει στον συμπιεστή και δεν επισκευάζεται παραμόνο με αλλαγή που κοστίζει αρκετά ευρώ?
Pugobios - Τρι 27 Μάρ 2007, 10:23:02
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Pugobios έγραψε:
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο.Όλα αυτα που λέτε ότι ανοίγει και κλείνει μόνο του κτλ πώς ακριβώς γίνοντε?Υπάρχη πλακέτα μέσα στον κομπρέσορα που κάνει αυτή τη δουλειά η βρίσκετε κάπου αλλού?Επεοδή εμένα είναι παλιό το σκάφος παίζει να έχω πρόβλημα όταν το βάλω Confused



Touristas έγραψε:

Όταν ταξιδεύεις και η θερμοκρασία φτάσει στους βαθμούς που ο θερμοστάτης κόβει το A/C θα σταματήσει και μετά από λίγο θα ξαναπάρει και πάλι.


Wink

Μήπως αυτό με το άνοιξε κλείσε είναι στον κλιματισμό?Γιατι άλλο ένα απλό air conticion και άλλο clima Wink
Touristas - Τρι 27 Μάρ 2007, 10:28:45
Θέμα δημοσίευσης:
elias έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
Tο ιδιο συστημα ακριβως ειναι απλα λεω τι κανει και τι οχι...Δεν σημαινει οτι κατι θα γινει αναγκαστικα....Και freon γιατι αλλαξες?Μηπως εληξε το προηγουμενο? Wink Ασε τετοια παπαριλικια λενε οι "μαστορες" για να σε χρεωνουν τσαμπα...και γω τα κανω αυτα αμα βλεπω τον αλλο πολυ επιστημονα... Very happy !!!!

Απλά, όπως γράφω και στο παραπάνω ποστ, την πρώτη φορά άλλαξα το φρέον προληπτικά για καλύτερη συντήρηση (όπως το αντιψυκτικό και τα υγρά φρένων). Δεν ξέρω αν ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή στο φρέον.
Απ' ότι κατάλαβα ασχολείσαι με A/C. Μπορείς να μας πεις που οφείλεται ότι μερικές φορές για λίγα sec ακούγεται ένα γρύλισμα από τον συμπιεστή. Επίσης τι είναι αυτό που χαλάει στον συμπιεστή και δεν επισκευάζεται παραμόνο με αλλαγή που κοστίζει αρκετά ευρώ?


Το κύκλωμα του A/C δεν χρειάζεται συντήρηση όπως και το φρεον δεν χρειάζεται αλλαγή.
Ο μόνος λόγος που θα αλλάξεις ή θα συμπληρώσεις είναι εάν έχεις διαρροή οπότε και κάνεις ένα από τα δύο ανάλογα το πρόβλημα.
Ο θόρυβος συνήθως είναι από της βαλβίδες του συμπιεστή στα πρώτα δευτερόλεπτα λειτουργίας.
Αυτό που μπορεί να χαλάσει σε έναν συμπιεστή και θα πρέπει να αλλαχτεί είναι να μην λειτουργεί ή πλάκα μεταβλητής συμπίεσης με αποτέλεσμα να μην ανεβάζει πίεση οπότε και δεν έχει απόδοση.
Αυτό που χαλάει συνήθως είναι το ρουλεμάν τις τροχαλίας το οποίο και υπάρχει και σαν ανταλλακτικό και αλλάζει.
Pugobios έγραψε:
Touristas έγραψε:
Pugobios έγραψε:
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο.Όλα αυτα που λέτε ότι ανοίγει και κλείνει μόνο του κτλ πώς ακριβώς γίνοντε?Υπάρχη πλακέτα μέσα στον κομπρέσορα που κάνει αυτή τη δουλειά η βρίσκετε κάπου αλλού?Επεοδή εμένα είναι παλιό το σκάφος παίζει να έχω πρόβλημα όταν το βάλω Confused



Touristas έγραψε:

Όταν ταξιδεύεις και η θερμοκρασία φτάσει στους βαθμούς που ο θερμοστάτης κόβει το A/C θα σταματήσει και μετά από λίγο θα ξαναπάρει και πάλι.


Wink

Μήπως αυτό με το άνοιξε κλείσε είναι στον κλιματισμό?Γιατι άλλο ένα απλό air conticion και άλλο clima Wink

Το ίδιο πράμα είναι δεν αλλάζει τίποτα εκτός από τα επιπλέον μοτέρ διανομής αέρα και τους αισθητήρες που έχουν τα Clima
Giannis307 - Τρι 27 Μάρ 2007, 13:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
Το γρυλισμα δεν εινα απο τις βαλβιδες του συμπιεστη γιατι απλα δεν εχει!!!!Ειναι rotary πως ειναι τα wankel της mazda...Καπως ετσι λειτουργει και χρησιμοποιειται κατα κορον γιατι ειναι πιο αξιοπιστος και το βασικοτερο ειναι κατα πολυ μικροτερος σε ογκο...Συμπιεστες με εμβολα και βαλβιδες μονο σε επαγγελματι κα ψυγεια πανω απο 25 τμ χωρου...Το γρυσισμα που ακους ειναι η εξισσοροπιση της πιεσης αναμεσα σε συμπηκνωτη(το ψυγειο με τα βεντιλατερ μπροστα στο αμαξι..)και του εξατμηστη (μεσα στην κονσολα) γιαυτο και τ ακους για ελαχιστα....Μετα σε οτι αφορα το clima ειναι σχεδων το ιδιο(στην ψυξη) οπως και το a/c απλα ειναι ρυθμησμενο να κοβει σε μεγαλλητερη θερμοκρασια εξατμηστη...Δηλαδη το a/c δουλευει μεχρι το στοιχειο μεσα στην κονσολα να πιασει -1 και μετα κοβει μολις παει +1 ξαναπαιρνει και παει λεγοντας (γιαυτο παντα ανοιγουμε ανακυκλωση οταν δουλευει κλιματισμος...) αλλα δεν μετραει καθολυ την θερμοκρασια στην καμπινα γιαυτο και δεν εχει καποιο θερμοστατη που να του οριζουμε εμεις καποια θερμοκρασια που θελουμε....Το clima μετραει μεν και το στοιχειο αλλα πιο πολυ την καμπινα και ανοιγει η κλεινει τον συμπιεστη αναλογα γιαυτο το clima μπορει πχ σε 10 λεπτα (σε ακινησια με ρελαντι παντα) να ανοιξει και να κλεισει 10 φορες ενω στις ιδεις συνθηκες το a/c θα κλεισει 5 φορες...Αυτες ειναι οι διαφορες βασικα...Στην θερμανση παλι λειτουργει οπως και το οικιακο a/c εχει βαλβιδα η οποια αλλαζει τον κυκλο της ψυξης δηλαδη ο εξατμηστης παει εξω και ο συμπυκνωτης μεσα και ετσι εχουμε ζεστη...Επισης το clima συνυθως εχει πιο μεγαλη φθορα γιατι εχει και πιο πολυ μελαλη χρηση ο συμπιεστης ενω στα απλα το χειμωνα ζεσταινει η καμπινα με τα νερα του μοτερ....Ελπιζω να μην τα καταλαβαινω μονο εγω αυτα που γραφω....!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Pugobios - Τρι 27 Μάρ 2007, 14:14:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς αυτό ενοούσα Γιάννη Wink Σε μένα που δεν είχε το σκάφος air contition δεν υπάρχουν αισθητήρες οπότε δεν θα κλείνει το aircontition Wink Τώρα αυτό δεν ξέρω αν είναι καλό η κακό Rolling eyes
Giannis307 - Τρι 27 Μάρ 2007, 14:37:08
Θέμα δημοσίευσης:
Το εβαλες μετα?Αν ναι στανταρ εχει αισθητηρα πανω στο στοιχειο περαν της σωστησ λειτουργειας ειναι και θεμα ασφαλειας να μην κλεινει αποκλειεται...απο κατασκευης τουλαχιστον αλλιως αν εκανε καποιοσ την πατατιτσα του θα φανει....
Touristas - Τρι 27 Μάρ 2007, 14:47:34
Θέμα δημοσίευσης:
Η συμπιεστές που έχουν τα αυτοκίνητα είναι εμβολοφόροι κι έχουν και βαλβίδες δεν είναι rotary
Θα βγάλω φώτο να δείτε.
Το clima δεν λαμβάνει υπ’ όψει την θερμοκρασία καμπίνας για να κόψει αλλά για να ρυθμίσει την ταχύτητα του ανεμιστήρα και το ποσοστό ανάμιξεις ζεστού / κρύου.

Ακόμα και μετά να το έχεις βάλλει το A/C έχει κι εκείνο θερμοστάτη με την διαφορά ότι σε αυτό γίνεται ρύθμιση κατά την τοποθέτηση.
Giannis307 - Τρι 27 Μάρ 2007, 14:58:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εχεις φωτο βαλε γιατι επιμενω οτι ειναι rotary....
Pugobios - Τρι 27 Μάρ 2007, 16:21:23
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Το εβαλες μετα?Αν ναι στανταρ εχει αισθητηρα πανω στο στοιχειο περαν της σωστησ λειτουργειας ειναι και θεμα ασφαλειας να μην κλεινει αποκλειεται...απο κατασκευης τουλαχιστον αλλιως αν εκανε καποιοσ την πατατιτσα του θα φανει....

Το air contition δεν έχει μπεί ακόμα.Τηα άλλη εβδομάδα θα μπεί επάνω και το μόνο που έχω είναι ο κομπρέσορας απο σαχο 16βου.Τα ψυγεία και τα 2 θα γίνουν χειροποίητα παραγγελία.Ο αισθητήρας που λές που ακριβώς βρίσκετε?Γιατι άν είναι μέσα στην καμπίνα εγω δεν τον έχω Wink
Giannis307 - Τρι 27 Μάρ 2007, 18:38:55
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα θα μπει με την υπολοιπη εγκατασταση ειναι μεσα στην κονσολα
Pugobios - Τρι 27 Μάρ 2007, 18:52:33
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίτα κονσόλα δεν έχω και ούτε υπάρχη περίπτωση να κουμπόσω απο rallye γιατί απλά δεν ταιριάζει με τίποτα.Αυτο που θέλω να μάθω είναι άν θα δουλέψει σωστά χωρίς αισθητήρες Rolling eyes
Giannis307 - Τρι 27 Μάρ 2007, 19:50:15
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν με επιασες...ειναι στο κοματι που θα μπει στην κονσολα σου μεσα...δεν ειναι στην κονσολα καθεαυτη...ειναι πανω στο στοιχειο που θα σου βαλουν μεσα...
Touristas - Τρι 27 Μάρ 2007, 20:22:42
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Αν εχεις φωτο βαλε γιατι επιμενω οτι ειναι rotary....


Και μάλιστα δεν έχει μόνο ένα τύπο.
Έχει με 5 με 6 με 7 έμβολα. Νομίζω και με 8 δεν θυμάμαι καλά.
Για να καταλάβεις στων κώλο του συμπιεστή είναι η κεφαλή με την εισαγωγή και την εξαγωγή, κάτω από αυτή είναι η φλάντζα η οποία φιλοξενεί και τις βαλβίδες εισαγωγής κι εξαγωγής.
Giannis307 - Τρι 27 Μάρ 2007, 20:26:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να πω μαλλον ξερεις καλλητερα.Απλα επειδη ειχα ψαχτει με το civic και ειχε τετοιο γιαυτο υπεθεσα οτι και αυτα εχουν τον ιδιο...Anyway αν εχεις φωτο,σχεδια θα με ενδιεφεραν...
Touristas - Δευ 02 Απρ 2007, 08:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
Σας χρωστάω κάτι φωτογραφίες.

Του 107 ο συμπιεστής είναι περιστροφικός

http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/simpiestis/.jpg
http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/simpiestis/-5.jpg
http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/simpiestis/-1.jpg
http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/simpiestis/-2.jpg
http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/simpiestis/2.jpg
http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/simpiestis/inlet.jpg
http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/simpiestis/-4.jpg
http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/simpiestis/-6.jpg
http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/simpiestis/-3.jpg
http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/simpiestis/picture00067.jpg
http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/simpiestis/picture00068.jpg
http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/simpiestis/picture00070.jpg
Giannis307 - Δευ 02 Απρ 2007, 12:42:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω πολυ....ηταν διαφωτιστικοτατες οι φωτογραφιες!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr