Παράθεση: |
Υπαρχει μια καποια καλυτερη αποκριση στο γκαζι,ιδιαιτερα στις χαμηλες στροφες (οχι μεγαλη αλλα ουτε και αμελητεα) και ο κινητηρας δειχνει να ανεβαζει πιο προθυμα στροφες . |
alemao έγραψε: |
Καλοριζικη Πάνο!
Όντως δεν έχει μεγάλη διαφορα η σκουπα σε απόκριση (ίσως στον 1400 με τα 75ΗΡ να έχει φαίνεται καλύτερα λόγω μικρότερης ιπποδύναμης όπως μου έχει πει ο Κρασούλης), αλλά έχει και ΓΑΜ. τους ήχους! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Σίγουρα είναι η καλύτερη λύση για εισαγωγη αέρα ![]() |
Kouzman έγραψε: |
ρε μαγκες ειχαμε βαλει και εμεις σκουπα στο καρο, αλλα την βγαλαμε λογω μικρης παροχης...
Τωρα φοραει χοανη με σπιραλ ram air, αλλα προσεχως θα φτιαχτει αλλη σκουπα παραγγελια για να καλυπτει παροχες 160-170ps... |
Miltellas έγραψε: |
¶ραγε το RC με τους 180 ίππους τί θα φοράει; Πάτε στοίχημα ότι θα φοράει το γνωστό μας φιλτρόκουτο; Ή τέλος πάντων το πολύ-πολύ κάτι που οπωσδήποτε θα απέχει πάρα πολύ από το να θεωρείται "μεγάλης παροχής"... |
Judger έγραψε: |
Θοδωρη επελεξα τη σκουπα της P.S. επειδη συνοδευετε απο φιλτρο ram-air.Αυτο το φιλτρο θεωρειτε( και ειναι διασταυρωμενο απο πολλους) το καλυτερο στην κατακρατηση σκουπιδιων,σκονης κλπ. |
pezomania έγραψε: |
Αν αλάξουμε εισαγωγή και βάλουμε από rallye, το αμάξι θα χάσει, λόγο μικρότερης πεταλούδας που έχει το rallye σε σχέση με το δικό μας!!
|
Miltellas έγραψε: | ||
Εγώ γιατί ξέρω ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο; Ο Πολίτης που έβαλε εισαγωγή από Rallye μου είπε ότι είναι αποδοτικότερη γιατί έχει μεγαλύτερης διαμέτρου πεταλούδα-εισαγωγή. |
pezomania έγραψε: |
Ο Πολίτης έπρεπε να βάλει από rallye πεταλούδα, γιατί είναι με ντίζα και όχι ηλεκτρονική όπως η δικιά μας!!! Σαν διάμετρο πεταλούδας, του 206 είναι μεγαλύτερη!! |
Ivang έγραψε: |
Πάνο, μήπως έχεις κανένα κωδικό από την σκούπα της PS ?
Υπάρχει άλλη για 1.4 και άλλη για 1.6 ή είναι για όλα μία ? |
DimiP έγραψε: |
τυπικο παραδειγμα η σκουπα του στεφανου svstouk που ηταν για 1600 και ο ανθρωπος εχει 1400. |
Kouzman έγραψε: |
παδια η σκουπα θα φτιαχτει στην πατρα, χωρις να εχω περισσοτερες πληροφορίες ακομα...
Οσο για τους σωληνες του air-condition το εχω και εγω απορεια, αλλα προφανως ο μηχανικός που θα το κανει κατι εχει υποψην του... Παντως το air-condition δεν βγαινει... Απο οσο φανταζομαι πιθανο να φτιαχτει σκουπα όπως του cup η οποια δεν ειναι οριζόντια αλλά κάθετη... Μολις έχω πληροφορίες θα ενημερώσω... |
kaisaras96 έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() Η λυση ειναι να τις βγαλουμε εξω να τις μετρησουμε.......... ![]() |
Kouzman έγραψε: |
φιλε καισαρα τα 170 δεν ξερω αν θα βγουν παντως οι μετατροπες ειναι: colombo-bariani 260/9.4, superchips, Gr.N εξατμιση 54mm με 52 τελικο, χοανη και μαλλον στις 26 μπαινει για πλανισμα 2 ή 3/10, ροϊκη, τορναρισμα πεταλουδας (3mm αν θυμαμαι καλα), χταποδι 4-1, καταλυτη...
Λιγο υπομονη λοιπον (καθως ακομα εχουμε και το dipollution fault λογω τελειωμενου καταλυτη...) |
pughell έγραψε: |
Θα συμφωνησω με τον Τιμο...Οσο για το θεμα της πεταλουδας που προαναφερθηκε το 106 εχει 60,αν θυμαμαι καλα(αν κανω λαθος τοτε ειναι 54αρα σιγουρα).
Γιαννη εγω επιμενω οτι αν σου εκανα ροικη εξελιξη,μαλλον στα εκαναν σκ**α...Το καπακι ειναι εξαιρετικο και παρα πολυ ευκολο να κανεις ζημεια.Σκεψου οτι ενα 106 εχει θεωρητικη πληρωση 80-85% και το καπακι του 206,που ειναι πολυ καλυτερο,μπαινει αυτουσιο χωρις πειραγματα στι kit car! |
Kouzman έγραψε: |
με το προγραμμα ειδα τρελη διαφορα... |
pughell έγραψε: |
Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... ![]() |
pezomania έγραψε: | ||
ρε Στέλιο και σε μένα στην Peugeot που ρώτησα μου είπαν ότι η εξάτμισκ (χταπόδι και πίσω) από το rallye δεν μπαίνει!!!! Ήταν το πρώτο πράγμα που είχα σκοπό να αλλάξω!! |
PoLiThS έγραψε: | ||||
Γιώργο... το μελετάω.... θα απαντήσω συντόμως.. ειδάλως... Peugeot Sport |