p3r1kl1s έγραψε: |
Ρίχνοντας μια ματιά δεν βρήκα την απάντηση που ψάχνω....κ θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα.... η πολλαπλή εξαγωγής από τα τουρμπατα μπορεί να τοποθετηθεί στον VTI 120hp? |
android έγραψε: | ||
φιλε μου κατι δεν εχεις καταλαβει καλα... στα τουρμπατα η εξαγωγη παει στην τουρμπινα... οποτε εσυ που θα την βαλεις σαν ατμοσφαιρικο? απο σπιραλ κ πισω παντως δεν θα ταν κακη επιλογη αν ειναι μικροτερη η δικη σου |
MEMsound έγραψε: |
MHN ΑΡΧΙΣΕΤΕ παλι τα δεν αξιζει και ολα τα σχετικα...
θα παρουν ποδι.... |
p3r1kl1s έγραψε: | ||||
Φίλε είμαι μηχανικός και θέλω να βάλω τουρμπίνα στον VTI…και για να μην κάθομαι και φτιάχνω πολλαπλή λέω μήπως μπαίνει από τα THP |
Παράθεση: |
Ε πες ετσι και γω λεω τι λεει τωρα,πλακα μας κανει? ![]() Παντως εχω την εντυπωση πως μπαινει,καθως το μπλοκ ειναι ιδιο..δεν το λεω ομως με βεβαιοτητα ![]() |
drspeed έγραψε: |
Πάρε μία ιδέα από τα 2 μοτέρ. EP6DT EP6να μή μπορεί να μπεί αλλά καλύτερη λύση πιστεύω ότι θα ήταν να πάρεις ολόκληρη την κυλινδροκεφαλή.Καταλαβαίνεις φυσικά ότι θές πάαααααρα πολλά πράγματα ακόμα για να αρχίσει να δουλεύει όπως ένα GT ή RC.Σασμάν(κομπλέ με ακρά,διαφορικό,ΚΠ),φρένα,αναρτήσεις,intercooler,σύστημα ψύξης για την τουρμπίνα,μεγαλύτερο ψυγείο,ψυγείο λαδιού,
Το ενδεχόμενο τροπετιάσματος μαζί με πλεξούδα και όργανα, για να μήν έχεις και πρόβλημα με το ΚΤΕΟ και πατέντες το σκέφτηκες???λογικά θα σου βγεί πολύ πιο οικονομικά και θα είναι σωστότερο το αποτέλεσμα |
Pughell έγραψε: |
Το προβλημα δεν ειναι αν θα ταιριαξουν αλλα αν σωθικα,κλπ ειναι ιδια...
Γιατι αν τα πιστονια πχ εχουν αλλον κωδικο,ναι μεν μπορει ο τουρμπατος να ειναι εξελιξη του ατμοσφαιρικου και ο κορμος να ειναι ιδιος,ομως αμα μπεις στην διαδικασια να αλλαξεις το μισο μοτερ,παρε καλυτερα ενα ετοιμο,πιο φθηνα θα σου βγει. ![]() Το αν τα σωθικα ειναι οντως ιδια,μπορει να στο πει καποιος που εχει προσβαση στο servicebox. |
Pughell έγραψε: |
Για τα 400 που θελει να βγαλει,ετσι και αλλιως δεν προκειται να τον καλυψει η μαμα πολλαπλη γιατι δεν θα μπορει να βιδωσει η τουρμπινα που απαιτειται για τετοια δυναμη... ![]() Εκτος φυσικα και αν αλλαξει το πλακακι,αν και λιγο δυσκολο το βλεπω να διαχειριζεται ορθα τετοιες ποσοτητες καυσαεριων. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αμα εισαι τυχερος και βγαλει καμια dp engineering καμια χυτη,κατι θα γινει,εναλλακτικα αν θα κανετε φτιαχτη,προτιμηστε ανοξειδωτο ποιοτητας 314(αν θυμαμαι καλα) για να μην εχεις προβλημα με τα θερμικα φορτια...
Αν και βλεπω να βαζεις συμβατικη τουρμπινα μιας και twin scroll λιγο απιθανο να βρεις σε αυτες τις διαστασεις/παροχη. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεν ξερω αν αυτη επαρκει για τα 400 παντως ξερω οτι αναλογο project εκανε ο Βαγγελης οποτε αν τον ρωτησεις,πιστευω οτι θα σου πει. ![]() Δες εδω http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=17293&start=0 |
Pughell έγραψε: |
Ρε συ,μην τρεφεις αυταπατες,δεν προκειται να αντεξει σε τετοιες πιεσεις το μοτερ,οχι απο μπιελοπιστονα αλλα απο κορμο... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κοιτα,αμα καταφερεις να βρεις χιτωνια τα οποια θα αντεξουν αυτα τα φορτια και ταυτοχρονα να μην γινεται μπιλιες ο κορμος απο τις ταλαντωσεις,τοτε πολυ πιθανον να παει εκει,αλλωστε εχει φτασει ηδη ο παλιος καλος TU σε αυτα τα νουμερα,αν και εμενα πολυ απιθανο μου φαινεται. ![]() Δεν στο λεω ειρωνικα,στο λεω απο πλευρα θεωριας παντα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μωρε το να προσπαθησεις,δεν θα στο κατακρινει καποιος,απλα μην κανεις καποια Χ εξοδα και στο τελος δεις οτι καταφερες μια τρυπα στο νερο... ![]() Τουλαχιστον με οτι δειχνουν τα πραγματα εως τωρα,ακομα και τα 300 ειναι προβληματικα και οχι αξιοπιστα... ![]() |
mechanic έγραψε: |
O Stelaras to epiase to noima... ![]() Gia tin paroxi aera pou zitas prokeimeno na vgaleis ayti ti dynami tha xrieasteis tourmpina statheris pieseos kai oxi palmikis rois. oi tourmpines palmikis rois exoun san meionektima oti den apodidoun kala stis ipsiles paroxes. Episis theleis na exei enisximeno thrust bearing kai fysika tha soy proteina roulemanati... Episis thelei poly prosextiko sxediasmo i pollapli (ksexasame idi ti mama apo oti katalaves) eksagogis me tin ypoloipi eksatmisi oste to amaksi na einai odigisimo kai na min exeis lag mexri tis 4000rpm... Episis an pas se statheris pieseos tha xreiasteis kai pulstraps an pragmatika theleis na kaneis kali douleia. Tora oso anafora ta oria antoxis ton metalon... to paixnidi tha krithei perisotero stis thermokrasies pou tha anptyiseis para sta metala. (dedomeno oti tha valeis enisximena ktl) Episis prepei na ksexaseis kai tin yparxousa antlia ladiou... kai gia na eisai se safe side oti metadosi epilekseis frontise oste na exeis ligo olisthisi. ayto tha einai kai i sotiria kinisi gia ta metala tou moter stis fasi tou overboost... ![]() fysika gia aksiopistia den to syzitame, ektos kai an theleis ena demo car, pou tha odigeitai olo ton kairo prosextika kai me xamiles pieseis, kai eniotai kai peristasiaka tha kanei kapoia anoigmata. Genika sikonei poly kouventa ayto pou skeftesai kai yparxoun akoma polles "mikres" leptomeries pou den paei to myalo sou oso anafora tin apodosi aksiopistia ktl... Ego eimai panta sto plevro osos dokimazoun kati kainourgio alla exeis thesei poly psila ton pixi me ena moter pou nai men einai kalo alla den exei ftiaxtei gia na vgazei aksiopista tetoies ippodynameis |
p3r1kl1s έγραψε: |
Παιδιά δεν σας κάνω πλακά απλά έκανα το «λάθος» να σας φανερώσω το τελικό στάδιο της μετατροπής …επειδή ώμος ακόμα δεν έχουμε βρει λύση σε κόπια προβλήματα δεν έχουμε προχωρήσει...ο εγκέφαλος του αυτοκίνητου θα μένει ο ίδιος για κόπια ηλεκτρονικά που χρειαζόμαστε και θα βάλουμε κάποιο παράλληλο για την διαχείριση του κινητήρα … επαναλαμβάνω όλα αυτά που έχω προαναφέρει είναι ακόμα στο χαρτί γιατί δεν έχουμε βρει λύση σε κάποια προβλήματα,που ένα από αυτά ήταν η πολλαπλή εξαγωγής... θεωρήσαμε σωστό στην αρχή να βάζαμε μια μικρή μαμά για να προχωρήσουμε το project και μετά την αλλάζαμε με full εξάτμιση … απλά έκανα μια ερώτηση κ από ότι βλέπω οι περισσότεροι χαλαστήκαν χωρίς κιόλας να καταλάβω το γιατί…. |
bagosgt έγραψε: |
απλα περιμενουμε το αποτελεσμα,αν κ οταν.... ![]() |