PSClub - Hellas

Φρένα - 106/Saxo - Τακακια για 106/Saxo

kane - Τετ 02 Δεκ 2009, 11:21:43
Θέμα δημοσίευσης: 106/Saxo - Τακακια για 106/Saxo
Μιας και στο αλλο τοπικ τα κανατε λιγο σαλατα μεταξυ 106-206 και τελικά για το τι ταιριάζει /αποδίδει στο κάθε-ενα δεν βγανει ακρη... ανοίγω αυτό και θα παραθέσω τα σχετικά ποστ εδω χωρίς να αφαιρέσω από το αλλο τοπικ μιαςε και ειναι λιγο μπερδεμενα μεταξυ τους...

ΜΗΝ τα ξαναμπερδεψετε!



RASTAVIPER έγραψε:
p206xs2 έγραψε:
Σήμερα

πέρασα από Eltrekka στο Nέο Κόσμο να ρωτήσω για

δισκόπλακες και τακάκια.

Για δίσκους (brembo, απλούς) μου έδωσαν τον

κωδικό 09.8695.10.
Για τακάκια ferodo premier (εδώ είναι το

μπέρδεμα) υπήρχαν 2 κωδικοί: α) FDB 1399 και β)

FDB 1370.

Μήπως ξέρει κανείς ποιος κωδικός είναι για 206

1.6 16v μοντέλο 6ος/03;

Από τιμές:
Δίσκοι: 150 ευρώ και οι δύο
Τακάκια: στα κεντρικά μου είπαν 65 ευρώ και στο

Ν. Κόσμο 50 ευρώ!

Επίσης, στα κεντρικά μου είπαν έκπτωση λόγω

psclub 30% (οι τιμές που έδωσα είναι χωρίς

έκπτωση) και το Ν. Κόσμο 15%! Μες στην οργάνωση

πρέπει να είναι η Εταιρεία...Ξέρει κανείς την

αλήθεια;


Tα Ferodo πόσους τύπους έχουν?
Ξέρω τα 2500, 3000 και τα premier πιο πάνω που

αναφέρονται.
Yπάρχει και άλλος τύπος?
Με ενδιαφέρει για 266χ22 δίσκο.

Επίσης σε νορμάλ rallye (που δεν μπαίνει σε πίστα

αλλά το πατάει γενικά) , περίπου ποιος είναι κατά

μέσο όρο ο χρόνος για φάγωμα των μπροστά και των

πίσω, με δίσκο brembo νορμάλ?


sps έγραψε:
Rastaviper υπαρχουν και τα ds

performance που ειναι fast road τακακι και

τοποθεττουνται αναμεσα στα πρεμιερ και τα ds

2500!


RASTAVIPER έγραψε:
Ωραιος!
Τιμες για τους διαφορους τυπους εχουμε?


kane έγραψε:
Για να βρείτε ποια τακακια ειναι τα

σωστα,βγαλτε ενα,και καντε το ενα περιγραμμα σε

ενα χαρτι!!! μπακάλικο,αλλα δοκιμασμένο.
Εβαλα τα 2500 και χαρακτοτρυπητους δισκους ορεκα

στα 266 μου στο σαξο...τρομερο φρενο!
Μενει να δουμε τι "πιανει" και στο

βουνο...


alekoukos106 έγραψε:
εγω που ρωτησα για ds2500

και omp μου ειπαν γυρω στα 90 κατι ευρω...σταυρο

εσυ με 266 χρειαστηκες και αλλη τρομπα???

Rolling eyes


kane έγραψε:
oxi οπως ειναι τα εβαλα.Βεβαια εγω

εχω και αβς,αρα αν δεν απατωμαι εχω μεγαλυτερη

τρομπα.


alekoukos106 έγραψε:
ευχαριστω σταυρο... Wink και

ειδες διαφορα ε??εχασες αισθηση????ειμαι

Off Topic ???????????λιγο....


MEMsound έγραψε:
μήπως να φτιάχνατε ενα τοπικ

για φρενα σε 106/σαξο? Wink


volvos έγραψε:
ta 2500 se 266 διασταση εχουν

120ευρω απο ντινο
τα πηρε μανθος προαλλες...


MEMsound έγραψε:
ο σταυρος για την ακρίβεια αλλα

το ιδιο κάνει Laughing


MAD έγραψε:
Για δισκους 266mm Χ 22mm σε 206

κωδικος για το DS 2500 ειναι το 1399 και τα πηρα

απο ελτρεκα περιπου 150 ευρω με την εκπτωση του

club!!! Το 1340 δεν ειναι ο κωδικος του 2500!!!!!

Αν δεν κανω λαθος το 1340 ειναι τα

premium!!!!


MEMsound έγραψε:
Shocked πόσο τους πήρες?
είσαι σίγουρος??
Question


MAD έγραψε:
Μανθο αν εννοεις τους δισκους εχουμε

και λεμε..... Δισκους 266 Χ 22 Τρυπιτους!!!!

ΒΡΕΜΒΟ! Απο 110 ευρω ο ενας ---> 90 ευρω με

εκπτωση!!! Ειμαι σιγουρος γιατι τα εβαλα πριν ενα

μηνα!!!! τα 1340 δεν κανουν για τους

συγκεκριμενους δισκους!!! Wink


MAD έγραψε:
Nαι Μανθο 150 με εκπτωση!!!!! 185

ευρω κανονικη τιμη!!! eltrekka. Περιστεριου!!!!

Laughing


MAD έγραψε:
Eλπιζω να το θυμασε ποτε ηταν!!!!

Μιλαγαμε τοτε αλλωστε!!! Rolling eyes


MEMsound έγραψε:
Ναι ρε συ θυμάμαι.
αλλά τα εχει ακριβήνει αρκετά τελικά...

Confused


MAD έγραψε:
Τα 1340 (premium) εχουν 102

ευρω!!


RASTAVIPER έγραψε:
Ποια Ferodo είναι πιο κάτω

από τα 100€?
Θυμάμαι ότι υπήρχαν και πιο κάτω..


kane έγραψε:
MEMsound έγραψε:
μήπως να φτιάχνατε ενα τοπικ για φρενα σε 106/σαξο? Wink


οχι! μιας και μιλάμε για 266 φρένα απο πεζο 206 και συναφη μοντελα! δηλ για ιδίου τυπου αναλώσιμα...

alekoukos106 έγραψε:
ευχαριστω σταυρο... Wink και ειδες διαφορα ε??εχασες αισθηση????ειμαι Off Topic ???????????λιγο....


κοιταξε,εχουν διαφορα,αλλα μη φανταστεις οτι με τα κερδιζεις μετρα φρεναρισματος τρελα...απλά "αντεχουν" στην χρηση.Δηλ στη παρατεταμενη χρηση δεν σε προδιδιουν,μεχρι προφανως καποιο οριο!


Steve έγραψε:
MAD έγραψε:
Δισκους 266 Χ 66 Τρυπιτους!!!! ΒΡΕΜΒΟ!


66?


p206xs2 έγραψε:
Για να βοηθήσω λίγο μιας και έκανα πρόσφατα αγορά (το έχω αναφέρει και σε άλλο τόπικ):

Για 206 1.6 16v (μοντέλο 2003) τιμές από Eltrekka:

Δίσκοι Brembo απλοί 266x22, ζευγάρι (κωδ. BR 09.8695.14) 112,40 ευρώ
Τακάκια Ferodo premier (κωδ. FDB 1399, μπροστινά) 50,30 ευρώ

Τιμές με την έκπτωση τελικές με ΦΠΑ.


MAD έγραψε:
Steveακο γραψε λαθος!!!!!!! 266Χ22!!!!! Συγγνωμη! Rolling eyes


RASTAVIPER έγραψε:
p206xs2 έγραψε:
Για να βοηθήσω λίγο μιας και έκανα πρόσφατα αγορά (το έχω αναφέρει και σε άλλο τόπικ):

Για 206 1.6 16v (μοντέλο 2003) τιμές από Eltrekka:

Δίσκοι Brembo απλοί 266x22, ζευγάρι (κωδ. BR 09.8695.14) 112,40 ευρώ
Τακάκια Ferodo premier (κωδ. FDB 1399, μπροστινά) 50,30 ευρώ

Τιμές με την έκπτωση τελικές με ΦΠΑ.


Άλλα τα premium και άλλα τα premier?Και γιατί τα μεν έχουν 100€ και τα δε 50€?
Οι αρχικές τους τιμές ποιες είναι?


MAD έγραψε:
p206xs2 έγραψε:
Τακάκια Ferodo premier (κωδ. FDB 1399, μπροστινά) 50,30 ευρώ


Shocked Αν δεν κανω λαθος αυτα που ειχα παρει ηταν τα FDS 1399 150E αλλα και παλι δεν θυμαμαι καλα! 50,30 το σετ?


RASTAVIPER έγραψε:
Και κατι αλλο που προσεξα.
Με τα φρενα του Ραλυε,χαρακτους ΒΡΕΜΒΟ και με τα ΟΜΡ Κεβλαρ τακακια, εβγαζα 25.000χλμ.
Τωρα με τα 26ό,απλους ΒΡΕΜΒΟ +με απλα ΦΕΡΟΝΤΟ τακ. ειμαι στα 15.000χλμ +ηδη αρχισαν να σφυρανε,που μαλλον σημαινει οτι θελουν αλλαγμα.
Γιατι τρωγονται τοσο?
Εσεις τι προτεινετε που να αντεχουν αρκετα?


kane έγραψε:
χμμ,παληκαρε τι διαολο? φρεναρεις

απο τα 200-0 ολη τη μερα??? 266 και τα "εφαγες"

σε 15.000χλμ?
Εμενα με βουνό,πιστα (οχι πολλά πραματα,καμμια

20-30 γυρους) και πολιτική χρηση καγκουρεξ και

βγαλανε 60.000χλμ+++
Φρέναρε λίγο και με το σαζμαν ρε παιδάκι μου

Cool


plaketokofths έγραψε:
το οτι σφυράνε δεν

συνεπάγεται οτι θέλουν αντικατάσταση, εγώ εχω

266χ22 δισκους με τα εργοστασιακά τακάκια τα

οποία από τα 5000χλμ σφύραγαν κι εβγαλαν 28000χλμ

ανετα.

Ξαναεβαλα τα ιδια (jurid/bosch) τα οποία πλέον

σφυρίζουν απο τα 30,000χλμ κι έχω κάνει 35000+χλμ

για την ώρα.

Η χρήση που τους κάνω είναι ειτε πολύ "ελαφριά"

ειτε πολύ σκληρή που μένω απο φρνα λόγο

υπερθέρμανσης (αυτο βέβαια οφείλεται στο οτι εχω

σιδερένιες ζάντες και δεν ψυχονται σωστά). Κι

αυτή η σκληρή χρήση συμβαίνει τουλάχιστον 2 φορες

τη βδομάδα απο Πεντέλη για Νέα Μάκρη.

Με την ευκαιρία αυτή, το 206 με τα εργοστασιακά

τακάκια και δισκους (266χιλ) έχει πολύ δυνατό

φρένο, αρκεί να μην μπεί το abs το οποίο εγώ

προσωπικά πιστεύω οτι στο 206 ο ελεγκτής στο

εγκεφαλάκι του abs ειναι ftd. Σημειωση εδώ οτι

πίσω εχω ταμπούρα! Razz


RASTAVIPER έγραψε:
kane έγραψε:
χμμ,παληκαρε τι

διαολο? φρεναρεις απο τα 200-0 ολη τη μερα??? 266

και τα "εφαγες" σε 15.000χλμ?
Εμενα με βουνό,πιστα (οχι πολλά πραματα,καμμια

20-30 γυρους) και πολιτική χρηση καγκουρεξ και

βγαλανε 60.000χλμ+++
Φρέναρε λίγο και με το σαζμαν ρε παιδάκι μου

Cool


Σορρυ που θα σε απογοητεύσω, αλλά άσχετα με

πίστες κλπ, ποτέ δεν έβγαζα πάνω από 25.000 χλμ

με τα ραλίσια φρένα και όταν είχα ακόμα τους μαμά

δίσκους/τακάκια..
Τώρα με τα φρένα από το 206, δεν ξέρω τι γίνεται

και φαγωθήκαν.
Πάντως σε σχέση με αυτό που λέει και ο

plaketokofths, δε νομίζω ότι σφυράνε για πλάκα,

καθώς δεν το έκαναν ποτέ πριν.
Εδώ και μερικές βδομάδες σφύρανε σε κάθε πάτημα,

ανεξάρτητα ισχύως φρεναρίσματος...Και οι δίσκοι

μπήκαν με τα καινούρια τακάκια.Άρα δε φταίνε οι

δίσκοι..


kane έγραψε:
ΜΕ το ποστ μου εννουσα οτι μαλλον

παιζεις με τα φρενα διχως να χρειαζεται...εκτος

φυσικα και αν τα 20.000χλμ σου τα κανεις ολη μερα

ταπα σε καταβαση.Εκει παω πασο...


RASTAVIPER έγραψε:
kane έγραψε:
ΜΕ το ποστ μου

εννουσα οτι μαλλον παιζεις με τα φρενα διχως να

χρειαζεται...εκτος φυσικα και αν τα 20.000χλμ σου

τα κανεις ολη μερα ταπα σε καταβαση.Εκει παω

πασο...

Φιλε οπως +να χει., δε δικαιολογειται τετοια

διαφορα στην αντοχη, η οποια ειναι τεραστια με

δεδομενη την ιδια χρηση.
Πρεπει να βρεθει κατι με περισσοτερη αντοχη.

Τελικα για φρενα απο 206 XS, 2003 ,ποια ζηταω?Τα

1370, τα 1599 η τα 1399?


p206xs2 έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Άλλα τα

premium και άλλα τα premier?Και γιατί τα μεν

έχουν 100€ και τα δε 50€?
Οι αρχικές τους τιμές ποιες είναι?

Στο site της Ferodo δεν υπάρχει τύπος premium,

μόνο premier και αυτα πήρα εγώ.
Αρχικές τιμές δεν ξέρω μιας και η απόδειξη γράφει

κατευθείαν τιμές για επίσημα μέλη PSClub. Νομίζω

όμως ότι είναι περίπου 20% μειωμένες.

MAD έγραψε:
Αν δεν κανω λαθος αυτα που ειχα

παρει ηταν τα FDS 1399 150E αλλα και παλι δεν

θυμαμαι καλα! 50,30 το σετ?

Ναι, τόσο όσο είπα. Γιατί να κάνουν 150 ευρώ? Σε

αυτές τις τιμές παίζουν τα αγωνιστικά DS2500.

plaketokofths έγραψε:
το οτι σφυράνε δεν

συνεπάγεται οτι θέλουν αντικατάσταση

Συμφωνώ απόλυτα! Έτσι την "πάτησα" και γώ (νόμιζα

ότι έτρωγα δίσκους) και είδα τελικά ότι τα

τακάκια έιχαν πολύ ψωμί ακόμη. Τα άλλαξα όμως

γιατί δεν είχα μείνει ευχαριστημένος με τα πεζό

τακάκια.

RASTAVIPER έγραψε:
Τελικα για φρενα απο 206 XS,

2003 ,ποια ζηταω?Τα 1370, τα 1599 η τα

1399?

Το δικό μου, όπως είπα και πιο πάνω, με ABS 1,6

16v 6ος/2003 φοράει 1399 (με το τετράγωνο αυτάκι

στις άκρες των τακακίων). Και λογικά όλα τα με

ABS 206 αυτά θα φορούν.


RASTAVIPER έγραψε:
p206xs2 έγραψε:
Σήμερα

πέρασα από Eltrekka στο Nέο Κόσμο να ρωτήσω για

δισκόπλακες και τακάκια.

Για δίσκους (brembo, απλούς) μου έδωσαν τον

κωδικό 09.8695.10.
Για τακάκια ferodo premier (εδώ είναι το

μπέρδεμα) υπήρχαν 2 κωδικοί: α) FDB 1399 και β)

FDB 1370.

Μήπως ξέρει κανείς ποιος κωδικός είναι για 206

1.6 16v μοντέλο 6ος/03;

Από τιμές:
Δίσκοι: 150 ευρώ και οι δύο
Τακάκια: στα κεντρικά μου είπαν 65 ευρώ και στο

Ν. Κόσμο 50 ευρώ!

Επίσης, στα κεντρικά μου είπαν έκπτωση λόγω

psclub 30% (οι τιμές που έδωσα είναι χωρίς

έκπτωση) και το Ν. Κόσμο 15%! Μες στην οργάνωση

πρέπει να είναι η Εταιρεία...Ξέρει κανείς την

αλήθεια;


ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΕΛΤΡΕΚΚΑ
Η έκπτωση είναι ίδια και για 2 μαγαζιά, καθώς

ένας κωδικός υπάρχει για την έκπτωση του PSCLUB.
Οπότε δε γίνεται άλλη τιμή να δίνει το ένα

κατάστημα και άλλη το άλλο.
Και η τιμή για τα 1399 Ferodo Premier είναι 50€

τελική...


sod έγραψε:
50,30 τελικη,αγορασα

χτεs....


RASTAVIPER έγραψε:
Η λεπτομέρεια πάνω από

όλα...


sod έγραψε:
Ναι η λεπτομερεια..........


RASTAVIPER έγραψε:
Κάτι που πρόσεξα πρόσφατα.
Ο δεξιός δίσκος κάνει 1 δαχτυλίδι ακριβώς στη

μέση.Σαν να πήγε κάποιος και να έκανε 1 κύκλο με

διαβήτη φαίνεται.Δεν το είχα προσέξει όταν άλλαξα

τακάκια πριν κανά μήνα...Ο υπόλοιπος δίσκος είναι

χαρτί.
Μπορεί να έγινε έτσι όμως από τα καινούρια

τακάκια??


alekoukos106 έγραψε:
εγω πριν τη μετατροπη ειχα

απιστευτα φρενα με δισκους-τακακια μαμα....μετα

αρχισαν τα δυσκολα....χαλια φρενο,το παταγεσ και

το αμαξι επιταχυνε....εδω και ενα μηνα φοραω

ds2500 τα οποια μαρεσαν παρα πολυ στην

πιστα(4γυροι) και στο δρομο με ικανοποιουν...μονο

λιγο που σφυρανε...


kane έγραψε:
ρε σεις...τα δικά μου 2500 γιατι

δεν σφυράνε? περίεργο δεν ειναι? Confused


Steve έγραψε:
Να βγάλεις τις λαμπάδες από τα

αυτάκια σου.


volvos έγραψε:
ειναι απλο δε παταει ποτε

φρενο...


Ghost Dog έγραψε:
Εχω βαρεθει να διαβαζω

βλακειες.........................................

........................... απλως δεν του δωσαν

2500 του παιδιου!

Χουμορ κανω kane,μην αρχιζεις να ψαχνεις τι

φταιει..... ΤΑ ΠΙΟΟΟΟ ΠΟΛΛΑ 2500αρια δε σφυρανε!

Wink



Εκ της MOD Team
MEMsound

-------------------------------------------------------------------------------------




επειδή πολύ το κουράζουμε...

ΕΓΩ προσωπικά δεν ειμαι ευχαριστημένος απο αυτον τον συνδυασμο.

Τωρα ο βολβος και ο καθε βολβος με τα μεγαρα του και την θεωρία του,ποσώς μ'αγγίζει.

Οσο κουφό κι αν φαινεται,σε 206 που εχω οδηγησει με πρεμιερ τακακια,το φρενο μου φανηκε 4πιστονου σε αισθηση (γιαυτο ισως φταει τρομπα?).

Επισης δν ειπα ποτε οτι "τελειωσα" τα 2500,εξαλλου ποτε δεν τα πιεζω τοσο οσο αναφερει ο μανθος.Απλα στην παρατεταμενη χρηση και τσαρουχωματα χανουν την αποδοση τους σε βαθος χρονου.

Προφανως βγαινουν εκτος βελτιστης θερμοκρασιας λειτουργίας,δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο.

Και επειδή μερικοί μαλ**ες το χουν παρει αλλιως το θεμα αυτο,ΔΕΝ εγραψα οτι δν μ'αρεσουν τα φρενα αυτα επειδή ειμαι κανας χεράς και χανω δεκατακια και πρεπει να αλλαξω...Για να μην παρεξηγούμαι.

Θα δοκιμασω σε λιγο καιρό τα επομενα και ιδωμεν...

Υ.Γ. πανο (καλαμ) αν θυμασαι εδω και καιρό σου χω πει οτι τα φρένα "δεν" μ'αρεσαν.(τα φοραω χρονια).
sps - Τετ 02 Δεκ 2009, 11:27:05
Θέμα δημοσίευσης:
Σταυρο 247 εχεις?
Αν ναι ισως ηρθε η ωρα να πας σε 266!
Εκτος αν το θες Ν2! Laughing
kane - Τετ 02 Δεκ 2009, 11:28:19
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Σταυρο 247 εχεις?


266χ22 απο σ2 βτς,σωληνακια μαμα,υγρα φεροντο 5.1

Υ.Γ. καποιος μου χε πει,δεν ξερω αν ειναι ραδιο αρβυλα ή οχι,πως τα υγρα ρεισινγκ τυπου 5.1 θελουν καθε χρονο αλλαγη...Αν ισχυει τοτε ισως γιαυτο εχω χασει "αισθηση".


Υ.Γ. σπυρο,κανεις το σαξο λουκ ΜΚ2 (με τα αμυγδαλωτα φαναρια) και το αφηνεις νομιμο Ν/2 με 266!!! Laughing
MEMsound - Τετ 02 Δεκ 2009, 11:29:53
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΠΕΙΔΗ εδω μιλάμε για τακακια σε 206...
μηπως τα των 106/σαξο να τα λεγαμε σε αλλο τοπικ Wink
Πάνος - Τετ 02 Δεκ 2009, 11:33:32
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
επειδή πολύ το κουράζουμε...

ΕΓΩ προσωπικά δεν ειμαι ευχαριστημένος απο αυτον τον συνδυασμο.

Οσο κουφό κι αν φαινεται,σε 206 που εχω οδηγησει με πρεμιερ τακακια,το φρενο μου φανηκε 4πιστονου σε αισθηση (γιαυτο ισως φταει τρομπα?).


Αρα εν τελει κατηλουγουμε οτι το ιδιο φρενο αλλιως δουλευει σε 206 και αλλιως σε 106 σαξο.



kane έγραψε:
Υ.Γ. πανο (καλαμ) αν θυμασαι εδω και καιρό σου χω πει οτι τα φρένα "δεν" μ'αρεσαν.(τα φοραω χρονια).


Φυσικα και το θυμαμαι.
Αν ειμασταν κοντα θα παιζοαμε και με τα 2 οποτε θα βγαζαμε και πιο ασφαλη συμπερασματα.
Δοκιμασε το συνδυασμο που αναφερεις πιο πανω και πες μας εντυπωσεις.


Σπυρο 266 φοραει.
Pughell - Τετ 02 Δεκ 2009, 11:35:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θα πω εντυπωσεις απο τα 247 μου,με ιδιο συνδυασμο,μιας και σε 266 δεν δοκιμασα(ακομα).
Στο 1300αρι που ειχα,εβαλα 2500αρια σε μαμα δισκο(οχι Oreca,Bendix νομιζω ηταν) και το grip ηταν αλλου.Σωληνακια ειχα ηδη...
Παραυτα μου ετυχε δυο φορες(καλοκαιρι βεβαια) οπου τα εβρασα ασχημα.
Δεν εμεινα αλλα ηθελα πολυ δυναμη και αρκετα μετρα για να φρεναρω.
Τωρα θα μου πειτε καμια σχεση 247 και 1300αρι μοτερ/καροτσα,και εχετε δικιο,απλα το φερνω σαν παραδειγμα.

Το συγκεκριμενο συνδυασμο που εχει ο Σταυρος(τρυποχαρακτοι με 2500αρια) τον δοκιμασα επισης και στο Clio που ειχα,το οποιο ειναι κοντα σε βαρος(1050 κιλα) και διασταση φρενων με το 206(259mm) και ακομα και με βγαλμενο το ABS,ποτε δεν ειχα προβλημα(χωρις σωληνακια και υγρα μαλιστα).
Ο μονος που καταφερε να τα βρασει ηταν ο κουμπαρος του Προφητη σε δοκιμαστικα για το sprint Σερρων αλλα απο οτι μου ειπε ο Προφητης δεν αποτελει αντικειμενικο κριτηριο καθως αυτος ο κανιβαλλος καταφερνει να τελειωσει ακομα και τετραπιστονα. Laughing

Απο αυτα τα οποια ακουω απο τους αγωνιζομενους παντως,εχει διαφορες παστες.
Εχει παστες με εξαιρετικο grip αλλα μικρη αντοχη στις θερμοκρασιες οποτε αμα αρχισεις το πατα-ασε χανουν πολυ απο το φρενο τους.
Εχει παστες που ψιλογλιστρανε αλλα ακομα και μετα απο 100 πατηματα εχουν ιδιο πενταλ με το πρωτο πατημα.
Γενικα θελει ψαξιμο αναλογα με το στυλ του καθενος...

Πχ για τα Carbone Lorraine τα μπλε,ξερω οτι εχουν απιστευτο grip αλλα ειναι για πολυ δυνατο/αποτομο πατημα και μετα ξανα παλι στην επομενη στροφη.
Αμα τα πιεζεις ελαφρως,γλιστρανε και δεν φρεναρει οπως το 3000.
volvos - Τετ 02 Δεκ 2009, 12:03:44
Θέμα δημοσίευσης:
αρα καταληγουμε οτι τα 266 σε σαξοραλλα δεν ειναι ιδια με τα 266 σε 206 σε αισθηση αποδοση. αυτο ειναι γραμμενο χρονια τωρα

τωρα σταυρο τι φταιει οπως ξαναειπαμε θελει ψαξιμο.
εγω στα δικα μου (283) αλλαξα τρομπες σεβρο τα παντα και ακομα δε ειμαι ικανοποιημενος. για αυτο θα παω σε τετραπιστονα να ησυχασω.
Pughell - Τετ 02 Δεκ 2009, 12:24:41
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωμη μου,επειδη 106/206 δεν πασχουν απο φρενα,αμα οδηγησετε αμαξι με χαλια φρενα/abs θα εκτιμησετε αφανταστα τα καλα τακακια/δισκους.
Οταν πηρα το Clio,την πρωτη εβδομαδα κοντεψα να "φιλησω" πολλους με αποτελεσμα να φρεναρω πολυ νωριτερα και να διατηρω αποστασεις ανω τον 3-5 μετρων ακομα και με ρελαντι. Sad
Πάνος - Τετ 02 Δεκ 2009, 12:34:26
Θέμα δημοσίευσης:
Και με το Yaris εγω αντιστοιχα προβληματα εχω.
kane - Τετ 02 Δεκ 2009, 13:46:20
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
τωρα σταυρο τι φταιει οπως ξαναειπαμε θελει ψαξιμο.
εγω στα δικα μου (283) αλλαξα τρομπες σεβρο τα παντα και ακομα δε ειμαι ικανοποιημενος. για αυτο θα παω σε τετραπιστονα να ησυχασω.


τακη και μενα αυτο με βλέπω να κανω...

Απτο να δωσω 300ε για δισκο τακακι,ας παρω καλυτερα ενα σετ 4ποτ του κωλου (δε με ενδιαφερει τοσο πολυ σαν εσενα ζυγιζει η δαγκανα 1 κιλό,και να χω μπελς) που 100% θα εχει καλυτερη αισθηση κι αποδοση.

Ακομα και του στιβ πυο ειναι "μαμα" 4ποτ,μου πε αισετζ οτι του φανηκαν απιστευτα καλα.

p206xs2 έγραψε:

Και ο λόγος είναι ότι η διαφορά του 0,5μ ή 1μ (ή ακόμη και cm) στην απόσταση μπορεί να είναι διαφορά στο σταματάω mm από τον πίσω προφυλακτήρα του μπροστινού ή πέφτω πάνω του, με ό,τι συνεπάγεται σε κόστος αυτό.


δεν κοιταμε ποτε την μειωση των μετρων φρεναρισματος,μιας και 6πιστονα να βαλεις με 330 δισκο,μη θαρρεις πως θα μειωθει η αποσταση πχ απτα 40μετρα στα 30...

Μας ενδιαφερει η διαρκεια και η αποδοση των φρενων στη βαρβαρη και συνεχη χρηση. (για οποτε το χρειαστουμε φυσικα...)
bab2112 - Τετ 02 Δεκ 2009, 17:04:56
Θέμα δημοσίευσης:
σταυρε απο οτι εχω ακουσει παντως οσο ψηλοτερο σημειο βρασμου υγρο, τοσο πιο υδροφιλο...
thodwrhs - Κυρ 05 Φεβ 2012, 22:38:23
Θέμα δημοσίευσης:
οι δισκοι μ αρχιζουν τα παιζουν...οποτε κραταμε λεφτα στην ακρη να φτιαξουμε τα μπρος και αμα αξιωθει κανεις και εχει αξονα να το πει... αν ειναι να κρατησω και αλλα και να παρω απο 16ν για πισω...
μρος εχω 247 απο ραλλυε με bendix δισκοπλακες...
μπρεμπο δισκοι ds2500 και σωληνακια υψηλης θα κανουν δουλεια?
τι λετε?
η να παραμεινω στους μπεντιξ και τακακια ferodo premier????
ειμαι 1.1 και ισως η πρωτη λυση ακουγεται υπερβολικη αλλα ασφαλεια πανω απο ολα...
αν το δει ο στελιος που εχει περισσοτερη πειρα στο θεμα παρακαλω να ενημερωσει :Ρ
tasos_C - Δευ 06 Φεβ 2012, 02:03:00
Θέμα δημοσίευσης:
Τεο αν δεν είσαι ευχαριστημένος με τα μαμά φρένα απο το ραλλι η γνώμη μου είναι να μη δώσεις λεφτά σε καλό δίσκο τακάκι και να βρείς ένα μεταχειρισμένο σετάκι 266 με καλούς δίσκους τακάκια και θα είσαι κομπλέ με πολύ λιγότερα λεφτά.
RoadRunner122 - Δευ 06 Φεβ 2012, 02:30:41
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ απεναντίας θα σου πρότεινα να πας σε DS2500. Εάν οι δίσκοι σου έχουν ψωμί δεν είναι υποχρεωτικό να τους αλλάξεις, συνεργάζονται και με bendix μιά χαρά τα 2500.

Εάν φορούσες ραλλομοτέρ ίσως είχαν βάση τα 266, αλλά σε συνδυασμό με το 1.1 το μόνο που θα κάνεις είναι να αυξήσεις τη στρεφόμενη μάζα και πέρα από αντίκτυπο στο τιμόνι ενδεχομένως να χάσεις και σε ρεπρίζ.
tasos_C - Δευ 06 Φεβ 2012, 03:26:25
Θέμα δημοσίευσης:
thodwrhs έγραψε:
οι δισκοι μ αρχιζουν τα παιζουν...

Με αφορμή αυτό του είπα για 266 που μεταχειρισμένα με καλά αναλώσιμα πλέον βρίσκεις άνετα 100ε αν βέβαια δεν του αρκούν τα 247 με μαμά δισκοτακάκι.
Lef205 - Δευ 06 Φεβ 2012, 03:29:29
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχας τα φρενα σου οπως ειναι τωρα σου κανουν?
εισαι ευχαριστημενος?
γιατι αυτο δεν ειπες που ειναι το βασικο.
Lef205 - Δευ 06 Φεβ 2012, 03:34:04
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Εγώ απεναντίας θα σου πρότεινα να πας σε DS2500. Εάν οι δίσκοι σου έχουν ψωμί δεν είναι υποχρεωτικό να τους αλλάξεις, συνεργάζονται και με bendix μιά χαρά τα 2500.


Ανεξαρτητα απο την ερωτηση του Θοδωρη, αυτο ειναι απολυτα σωστο.
Τη στιγμη που υπαρχουν τα 2500 τα 3000 και τα omp kevlar (που δεν κανουν θορυβο και σε εμενα αρεσαν πιο πολυ απο ολα) τα σωληνακια υψηλης και τα καλα υγρα φρενων αν δεν τα δοκιμαστουν αυτα δεν υπαρχει κανενας λογος να μπλεξει καποιος με φρενα μεγαλυτερης διαμετρου.
Pughell - Δευ 06 Φεβ 2012, 09:46:07
Θέμα δημοσίευσης:
+1

Για το 1100 τα 247 ειναι υπεραρκετα με καλα τακακια.
Τα 266 θα τα προτεινα μονον για 16v με "ανοιχτη" ζαντα.
stamatis_vts - Δευ 06 Φεβ 2012, 16:01:25
Θέμα δημοσίευσης:
δοκιμασμενο απο ποσους;
γτ ενα ολοκληρο σαξο κλαμπ σκεφτεται να κανει αγωγη στην σιτροεν που δε τα βγαζει απο το εργοστασιο με 266 κ σωληνακια υψηλης...
α και ο θοδωρας εχει 1100... το γραφει στην προτελευταια γραμμη... Laughing
tasos_C - Δευ 06 Φεβ 2012, 16:45:14
Θέμα δημοσίευσης:
Εντάξει για 1.1 είναι υπερβολή αλλά πάλι παραμένουν πιο οικονομικά και αυτός είναι ο λόγος που τα πρότεινα, απο το να δώσει ένα κάρο λεφτά για καλό δίσκο τακάκι και σωληνάκια γνώμη μου είναι να βάλει αυτά με το μισο κόστος..

princetoni δηλαδή μας λες ότι τα 247 είναι καλύτερα απο 266; Rolling eyes
Ξέρεις δε παίζει ρόλο μόνο η διάμετρος του δίσκου αλλά και το μέγεθος απο το πιστόνι της δαγκάνας..
Εχω αλλάξει κάποια σετάκια φρένων και μπορώ να πω ότι τα 266 εχουν το καλύτερο value for money.
thodwrhs - Τετ 08 Φεβ 2012, 14:50:08
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα οι δισκοι εχουν στραβωσει αλλα δεν ειμαι απογοητευμενος η αληθεια.. πισω αξονα ψαχνω να βρω εναν σωστο εδω πατρα αλλα ολοι ειναι με τζογους και κενα που εχω κοιταξει...
θα παρω ενα σετ μπεντιξ και ds2500 οπως ειπατε για αρχη αν δω οτι δεν, παμε και στα σωληνακια υψηλης αργοτερα.ευχαριστω για τις απαντησεις
Lef205 - Τετ 08 Φεβ 2012, 15:25:21
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα,ο αξονας που θα βρεις δεν θα εχει ηλικια μικροτερη των 9 ετων και αν σκεφτεις ποσο ευαισθητοι ηταν αυτοι οι αξονες ειναι λογικο να εχει τζογο. Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να παρεις εναν αξονα με δισκοφρενα και ειτε να τον ανακατασκευασεις πριν τον βαλεις πανω ειτε να περασεις πυρους δαγκανες δισκοπλακες αντιστρεπτικη, στρεψης κλπ στο τουμπο το δικο σου.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr