PSClub - Hellas

Φρένα - 206/207 - Ιδεα για Carbon Φρένα

Steve - Δευ 31 Αύγ 2009, 10:04:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ενημέρωση προς κάθε ενδιαφερόμενο...

Εν όψει αλλαγής φρένων, πρόσφατα παρήγγειλα μέσω Pughell και ήρθαν οι δισκόπλακες 283x26 που φοράει το 206 RC και αρκετά άλλα μοντέλα του group PSA. Με μεγάλη... απογοήτευση να το πώ? διαπίστωσα ότι η κάθε δισκόπλακα ζυγίζει 7 κιλά... Shocked Pale

Φέτος που πήγαμε στο Goodwood με τον Μ*νθο και τον μεικτό Αλέξη, είχα την τύχη σε ένα από τα τοπικά μαγαζάκια να αγγίξω μια full carbon δισκόπλακα χωρίς το bell της... ήταν ίσως κάτι παραπάνω από 283 (ίσως και 283 ακριβώς) αλλά ζύγιζε περίπου όσο ένα laptop ASUS Eee 1000H χωρίς την μπαταρία του (περί το 1 kg).

Οπότε φαντάζεστε διαφορά, τα 5kg ας πούμε μαζί με το bell, σε σύγκριση με τα 14... Smile

Και ερωτώ, αν ψαχτούμε λίγο με τα carbon, μπορούμε να έχουμε σε μια τιμή περί τα 250 ευρώ έστω σκέτες δισκόπλακες χωρίς bell, ή ακόμα και με bell? (αναφέρομαι σε άτομο που ασχολείται με τα carbon να μας βγάλει καλούπι και να έχουμε αρκετά κομμάτια ώστε να ρίξουμε το κόστος)

Ειδικά με τα 207 που βγαίνουν στην φόρα, είναι μια αρκετά καλή λύση και σε διάρκεια, και σε απόδοση και και και και... αρκεί βέβαια να ΜΗΝ ξεπερνάμε το κόστος που ανέφερα, είτε με bell είτε χωρίς...

Ενδιαφέρεται κανείς για μια τέτοια κίνηση?


*EDIT*

f1technical.net έγραψε:
These 1000°C occurs at the very end of the braking, and is approximately the highest temperature a carbon brake disc (as they are used in F1, and limited to 28mm thickness and 278mm diameter by the FIA) can take.
Προς διευκρίνιση αυτού που είπα παραπάνω
iceage - Δευ 31 Αύγ 2009, 10:28:34
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Και ερωτώ, αν ψαχτούμε λίγο με τα carbon, μπορούμε να έχουμε σε μια τιμή περί τα 250 ευρώ έστω σκέτες δισκόπλακες χωρίς bell, ή ακόμα και με bell? (αναφέρομαι σε άτομο που ασχολείται με τα carbon να μας βγάλει καλούπι και να έχουμε αρκετά κομμάτια ώστε να ρίξουμε το κόστος

Χωρίς να ξέρω ακριβώς το κόστος μίας τέτοια δισκόπλακας, από ότι θυμάμε από ένα άρθρο των 4τροχών σε μία παρουσίας μοντέλου Πόρσε, σύγκρινε το κόστος τον μαντεμένιων δίσκων με αυτό των κάρμπον και ήταν απογορευτικό. Αυτό όχι μόνο λόγου κόστους της δισκόπλακας αλλά και λόγο κόστους τακακιού(τα οποία είναι συγκεκριμένα για δίσκους καρμπον).
fynos - Δευ 31 Αύγ 2009, 10:30:01
Θέμα δημοσίευσης:
Για τα 207 μόνο τα ΑΡ να βάλουν έχουν κέρδος 10 κιλά σύνολο Wink
sps - Δευ 31 Αύγ 2009, 10:36:04
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Ενημέρωση προς κάθε ενδιαφερόμενο...

Εν όψει αλλαγής φρένων, πρόσφατα παρήγγειλα μέσω Pughell και ήρθαν οι δισκόπλακες 283x26 που φοράει το 206 RC και αρκετά άλλα μοντέλα του group PSA. Με μεγάλη... απογοήτευση να το πώ? διαπίστωσα ότι η κάθε δισκόπλακα ζυγίζει 7 κιλά... Shocked Pale


Βαλε ultraleggera! Laughing
Steve - Δευ 31 Αύγ 2009, 10:37:06
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ Γιάννη,

αλλά ΑΝ με 500-600 ευρώ, έχεις δίσκο και τακάκι και bell σε carbon, με την εργοστασιακή δαγκάνα, μπορεί να συγκριθεί αυτό το πράγμα με τα 1500 ευρώ της AP?

Και έχουν και ίδιο κέρδος σε κιλά Wink

Αν μαζευτούμε 10 αμάξια, 20 δισκόπλακες δηλαδή, φαντάζομαι η τιμή που ανέφερα δεν θα έχει τόσο μεγάλη απόκλιση Wink
sps έγραψε:
Βαλε ultraleggera! Laughing
Τσαλακώνονται εύκολα Confused Mad
fynos - Δευ 31 Αύγ 2009, 10:42:21
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ μέσα, αλλά την δύναμη που σου δεινού οι δαγκάνες δεν θα την έχεις !
Και εγώ θα ψαχτώ για διαιρούμενο δίσκο, αλλά η αλλαγή στο 207 μου ήταν θεαματική.
Steve - Δευ 31 Αύγ 2009, 10:57:02
Θέμα δημοσίευσης:
Παρόμοια δύναμη με αυτή που δίνουν οι δαγκάνες την αποκτάς με το ανθρακόνημα και το ανάλογο τακάκι Wink
fynos - Δευ 31 Αύγ 2009, 11:05:19
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ κάνε την σχετική έρευνα και μακάρι τι να πω.
Επίσης είναι για καθημερινή χρίση ? σφυρίζουν ? γενικά κάποια χαρακτηριστικά αυτών ?
Steve - Δευ 31 Αύγ 2009, 11:27:31
Θέμα δημοσίευσης:
fynos έγραψε:
Οκ κάνε την σχετική έρευνα και μακάρι τι να πω.
Επίσης είναι για καθημερινή χρίση ? σφυρίζουν ? γενικά κάποια χαρακτηριστικά αυτών ?
(αν και όταν γίνει η κίνηση αυτή) Εγώ θα τους έχω στο δικό μου αμάξι το οποίο για καθημερινή χρήση, είτε κάνουν είτε όχι. Αλλά ΔΕΝ νομίζω να ΜΗΝ είναι για καθημερινή χρήση!

Από χαρακτηριστικά, θα δούμε και πόσο κοστίζον με bell, και πόσο χωρίς (όσο λιγότερο ανθρακόνημα χρησιμοποιήσουμε, τόσο καλύτερα θα είναι στο θέμα τιμής, θέλω να πιστεύω) ενώ το bell θα κοιτάξουμε να γίνει είτε από αλουμίνιο, είτε από κάτι άλλο ελαφρύ μέταλλο.

Οι διαστάσεις που θα κοιτάξουμε να βγούνε θα είναι σίγουρα 283 x 26.



(τουλάχιστον έτσι σκέφτομαι το project... αν βέβαια ξεφύγουμε στις τιμές που έχω αναφέρει, εννοείται θα πέσει άκυρο!)
COOL ALEXIS - Δευ 31 Αύγ 2009, 15:10:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αν καταφέρεις να φτιάξεις δαγκάνες από ανθρακόνημα για 206 και να μην κάνουν όσο το αυτοκίνητο σχεδόν πες μου... Βλάκαν
fynos - Δευ 31 Αύγ 2009, 15:26:53
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά σε παγκόσμια πρωταθλήματα δικύκλων έχω δει να μην τρέχουν με ανθρακονιμάτινα φρένα με βροχερό καιρό κτλ, οπότε φαντάζομε θα θέλουν να είναι διαρκώς σε θερμοκρασία λειτουργίας αλλά και μακριά από τα νερά !
Σίγουρα για καθημερινή χρίση δεν θα είναι !!!

Που είναι ο Δημήτρης – μηχανόβιος (εκεί είναι μερικά χρόνια μπροστά) Very happy
Steve - Δευ 31 Αύγ 2009, 18:17:02
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:
Αν καταφέρεις να φτιάξεις δαγκάνες από ανθρακόνημα για 206 και να μην κάνουν όσο το αυτοκίνητο σχεδόν πες μου... Βλάκαν
Αν τις φτιάξω, μου παίρνεις μια flowjob?? Cool
dimkeras - Δευ 31 Αύγ 2009, 18:51:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό είναι το νέο μου απόκτημα. Στο κάτω μέρος της σελίδας μπορείτε να δείτε και πόσο ζυγίζει η κάθε δισκόπλακα Very happy

http://bremboaftermarket.com/En/Car_Disc_Catalogue/Catalogue_Detail.aspx?ModelIDMaster=37028

Έτσι κι αλλιώς, το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει πια στο αυτοκίνητο είναι το κυνήγι των χαμένων κιλών.
COOL ALEXIS - Δευ 31 Αύγ 2009, 20:28:24
Θέμα δημοσίευσης:
Με αυτά που γράφεις νομίζω ότι έχει μπει στο λογαριασμό σου ο AlienHack...

Έλεος Shocked
volvos - Δευ 31 Αύγ 2009, 20:32:06
Θέμα δημοσίευσης:
ποσο τις πηρες? εγω εχω μπεντιξ με 70ευρω αν θυμαμαι βρει απο γκαγκα που ειναι μια χαρα. γενικα μη δινετε μεγαλη σημασια στη δισκοπλακα και σε καμια πετιπτωση μη μπλεκετε με χαρακτες και τρυπητες μαλ***ες....

στεβε αν φτιαξεις ανθρακονηματινη δισκοπλακα σου χαριζω το κιτκαρο.

απλα για ενημερωση μια πλευστη με αλουμινενιο μπελ παει στο 400αρι η μια... ακομα και οι πιο φτηνες (hispec) εχουν 300 η μια!

οποτε σταυρο μου πιο φτηνα ειναι τα τετραπιστονα
Jim207GT - Δευ 31 Αύγ 2009, 20:44:34
Θέμα δημοσίευσης:
Για να σταματήσετε να πετάτε μ.... (διαβάζει και κόσμος) απλά ξεχάστετο σε καθημερινό αυτ/το. Με το που μυρίσουν βροχή δεν έχετε ΚΑΘΟΛΟΥ φρενο και το εννοώ. "ΚΑΘΟΛΟΥ"

Είχα ξεχάσει τα carbon τακάκια(σε ατσάλινο δισκο) από το 6ωρο πάνω στο μηχανάκι και με πιάνει ένα ψιλόβροχο και ευτηχώς που πίσω είχα απλά σκληρή συμβατική πάστα. Η μανέτα του φρένου ήταν απλά ΤΣΙΜΕΝΤΟ και δεν φρέναρε Κ Α Θ Ο Λ Ο Υ.(μπας και δεν το καταλάβατε πριν.)

Παντού σε οποιαδήποτε μορφή αγώνα σε πίστα όταν βρέχει γυρνάνε σε ατσάλινους. Ο καλύτερος απο όλους σε τριβή είναι ο μαντεμένιος αλλά καταλαβαίνετε για ποιούς ευνόητους λόγους δεν χρησιμοποιήτε.
drdino - Δευ 31 Αύγ 2009, 20:47:54
Θέμα δημοσίευσης:
Και τα διάφορα αμάξια που έχουν από το εργοστάσιο ανθρακονηματινα τι κάνουν; Razz
Jim207GT - Δευ 31 Αύγ 2009, 20:49:18
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Και τα διάφορα αμάξια που έχουν από το εργοστάσιο ανθρακονηματινα τι κάνουν; Razz


Για πές μου ένα
Jim207GT - Δευ 31 Αύγ 2009, 20:56:31
Θέμα δημοσίευσης:
Μην μπερδεύσεσαι με τα κεραμικά, καμία σχέση με τα carbon.( και μιλάμε για φούλ carbon όπως λέει ο Σταύρος, όχι ά έχει και carbon σε πρόσμειξη 0,00002% Laughing )
drdino - Δευ 31 Αύγ 2009, 21:06:12
Θέμα δημοσίευσης:
Τις αναλογίες ακριβώς δεν τις γνωρίζω, αλλά Carbon-Ceramic έχουν πάρα πολλά.

Αν μιλάς για 100% ανθρακονημάτινο φρένο, αλλά αυτό δεν νομίζω να μπορεί να τον φέρει κανείς σε θερμοκρασία λειτουργίας στο δρόμο.
AlienHack - Τρι 01 Σεπ 2009, 09:44:58
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:
Με αυτά που γράφεις νομίζω ότι έχει μπει στο λογαριασμό σου ο AlienHack...

Έλεος Shocked


Ουπσ.... μας πιάσαν!! Cool
Steve - Τρι 01 Σεπ 2009, 09:45:56
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ που είμαι χεράς, μπορώ Cool Laughing
volvos - Τρι 01 Σεπ 2009, 10:11:02
Θέμα δημοσίευσης:
ακιρβως ολα ειναι κεραμικα με προσμειξεις ανθρακονημα
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΚΑΡΜΠΟΝ ΦΡΕΝΑ 100%

ουτε καν φ1 δε νομιζω να ασχολειται κανεις

το μονο που θυμαμαι να ειχε προς καρμπον φρενα κατασταση ηταν η μακλαρεν σλρ που ειχε δεχτει τα υπεραπειρα σχολια για κακιστα φρενα ακριβως επειδη δε δουλευαν ποτε..


και προσοχη αλλο πραμα το εβαλα καρμπον ή κατι τετοιο τακακια τυπου ebc ( ο θεος να τα κανει τακακια) και αλλο καρμπον δισκο......
dimkeras - Τρι 01 Σεπ 2009, 17:27:08
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ποσο τις πηρες? εγω εχω μπεντιξ με 70ευρω αν θυμαμαι βρει απο γκαγκα που ειναι μια χαρα. γενικα μη δινετε μεγαλη σημασια στη δισκοπλακα και σε καμια πετιπτωση μη μπλεκετε με χαρακτες και τρυπητες μαλ***ες....


85€ από Ντίνο. Με 72€ είχε bendix αλλά προτίμησα αυτές.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr