PSClub - Hellas

Φρένα - 207 RC - Εντυπωσεις απο τα εργοστασιακα φρενα

Ilias207Rallye - Πεμ 30 Ιούλ 2009, 15:19:51
Θέμα δημοσίευσης: 207 RC - Εντυπωσεις απο τα εργοστασιακα φρενα
Το αμαξι το εχω μια βδομαδα τωρα και ακομα το μαθαινω, αλλα μου ετυχε μια περιπτωση στην οποια φοβηθηκα λιγο τα φρενα του.

Πηγαινα με 140-150 και μπροστα ειχα αρκετο χωρο για να σταματησω, μιας και ηταν βραδυ και η κινηση εκεινη την ωρα ηταν ελλαχιστη.
Φαναρι κοκκινο στα 500 μετρα, και εγω πηγαινα με τα χιλιομετρα που ανεφερα. Ξεκιναω λοιπον να φρεναρω χαλαρα και ενιωσα το αυτοκινητο να ταλαντευεται δεξια-αριστερα, σαν να ελαφρυνε-σηκωθηκε το πισω μερος, σαν να γλυστρουσε και να μην ειχα τον ελεγχο ενα πραμα... Μετα απο καποια δευτερολεπτα, σοβαρευτηκε και επανηλθε η αισθηση του ελεγχου..

Αυτο που σκευτηκα καταρχην ειναι πως τα φρενα ειναι καινουργια και δεν εχουν στρωσει ακομα (850 χλμ).
Το αλλο που σκεφτηκα ειναι πως τα πισω φρενα ειναι αρκετα δυνατα και επιασαν κατευθειαν με το αγγιγμα του πενταλ.
Να σημειωσω πως το οδοστρωμα στο σημειο εκεινο ειναι χειροτερο και απο "γυαλι" οπως θα λεγαμε...

Ειχε καποιος καποιο αναλογο περιστατικο?
Arvas - Πεμ 30 Ιούλ 2009, 15:27:20
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα το φρεναρισμα ηταν δυνατο τοτε ειναι λογικο αυτο που αναφερεις μιας και τα φρενα ειναι πολυ δυνατα και σε συνδιασμο με το γυαλι οδοστρωμα και τις πολυ μικρες διαδρομες των πισω αμορτισερ ειναι λογικο ο κωλος να παιζει λιγο...
Ilias207Rallye - Πεμ 30 Ιούλ 2009, 15:42:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δυνατο δεν θα το ελεγα το φρεναρισμα. Κανονικο-λογικο θα το χαρακτηριζα, για τα χιλιομετρα που ειχα μαζεμενα...
Στην φαση εκεινη, με το που επαιζε ο κωλος, ειπα "Λες να με πεταξει πουθενα εξω?"
Μετα απο λιγο ομως αρχισε να σταματαει κανονικα, αλλιως ειμουν ετοιμος να κατεβασω δευτερα και να πατησω το φρενο οσο παει..

Υ.Γ.: Ακομα γνωριζομαι με το αυτοκινητο, οποτε πειραματιζομαι χωρις λογο, σε ανυποπτες φασεις (παντα μονος, και χωρις κινηση).

Υ.Γ.2: Γραφω τις εντυπωσεις μου για να δω συγκριτικα με τα υπολοιπα RC τι γινεται, να δω διαφορες, να ακουσω αλλες γνωμες κλπ. Κυριως για να βεβαιωθω οτι ολα λειτουργουν σωστα... Very happy
makis106 - Πεμ 30 Ιούλ 2009, 21:51:26
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και κάτοχος Rallye, αυτό που έχω να παραθέσω για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου κατα το φρενάρισμα, είναι ότι έχουν μεγάλη τάση για μπλοκάρισμα οι πίσω τροχοί, ειδικά σε ολισθηρό οδόστρωμα, ακόμη και με λίγα χιλιόμετρα και αυτό προφανώς οφείλεται στη μεταφορά βάρους στον μπροστινό άξονα, αλλα κυρίως στη διαφορά βάρους του πίσω με τον μπροστά (μπροστόβαρο), όπως και στα δυνατά πίσω φρένα. Ωστόσο αυτή την αστάθεια του πίσω μέρους, δεν την έχω αισθανθεί ποτέ, ακόμη και σε φρεναρισμα πάνω σε στροφή (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο και το χαμήλωμα 3cm). Αντίθετα παρόλο που φαίνεται να χαζομπλοκάρουν οι πίσω τροχοί, το αμάξι όποτε χρειάστηκα φρενάρισμα ανάγκης, συμπεριφέρθηκε ΑΨΟΓΑ, σε δύο περιπτώσεις και ειδικότερα σε μία όταν πετάχτηκε κάθετα παππούς με φορτηγάκι στα 10 μέτρα ενώ εγώ ήμουν ψιλοπλακωμένος και χρειάστηκε να φρενάρω και να στρίψω παράλληλα, πραγματικά το παραδέχτηκα, χωρίς να χρειαστεί να επέμβει το ESP. Βέβαια ΑΒS, κατανομές πέδησης κλπ, προφανώς έκαναν τη δουλειά τους.
Για μένα το αμάξι φρενάρει και μάλιστα πολύ καλά. Πόσο μάλλον το RC με τα πιο μεγάλα μπροστινα φρένα και την πιο σφιχτή ανάρτηση.
android - Πεμ 30 Ιούλ 2009, 23:41:43
Θέμα δημοσίευσης:
οταν ο δρομος εχει καποιες ανωμαλιες κ ειναι με πολλα κ κανεις τσαρουχομα στην αρχη εχει μια ταση να κανει πως παει για ψαρεμα
η οποια βεβεα μονο ταση μενει
γενικα εχει μια αλλη αισθηση ο ιμιακμπτος πισω σε ανωμαλιες κτλ απο αλλα αμαξια...
xalkiadakhs 207gt - Παρ 31 Ιούλ 2009, 02:02:55
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
οταν ο δρομος εχει καποιες ανωμαλιες κ ειναι με πολλα κ κανεις τσαρουχομα στην αρχη εχει μια ταση να κανει πως παει για ψαρεμα
η οποια βεβεα μονο ταση μενει
γενικα εχει μια αλλη αισθηση ο ιμιακμπτος πισω σε ανωμαλιες κτλ απο αλλα αμαξια...


θα συμφωνησω εδω με τον φιλο μας!!!το αμαξι σου ακομα το μαθαινεις και για αυτο το "φοβασαι",,,οταν θα το μαθεις θα δεις οτι ολα αυτα "που σου ελεγε στην αρχη" ηταν για να σε ψαρωσει!!!! Wink

θα συμφωνησω απολυτα και με τον μακη στο χαζομπλοκαρισμα των πισω τροχων,οταν ειπαμε το μαθεις θα καταλαβεις ποσο "χαζα"συμπεριφερονται καμια φορα!!!
mechanic - Παρ 31 Ιούλ 2009, 04:21:51
Θέμα δημοσίευσης:
Τα φρενα του μην τα φοβασαι καθολου,
ειναι πολυ δυνατα και ανθεκτηκα σε σημειο που να συγκρηνονται μονο με αφτερ βελτιωσεις.
(απλα σφυριζουν σαν λεωφοριο γραμμης οταν ζεσταθουν καλα)
το ψαρεμα που λες εχεις μια ταση οντως αλλα δεν ξεκολαει η ουρα
ακομα και αν καρφωσεις τα φρενα μεσα σε στροφη.
το γεγονος τωρα που περιγραφεις,
ειτε πατησες κατι που πρφανως δεν φαινοτανε καλα,
ειτε (αν συνεχιζει και το κανει)
πρεπει να ψαξεις λιγο καποιες περιεργες παραμετρους
οπως πιθανων ελατωματικο λαστιχο
η καποιο απο τα αμορτισερ σου να την εχει ακουσει ειτε
απο κατασκευαστικη αστοχια ειτε γιατι αποτυχε να περασει το goyva proof test των ελληνικων δρομων.
τελευταια και ακομα ποιο περιεργη περιπτωση ειναι να υπαρχει καποιο "λαθος" στον ηλεκτρονικο κατανεμητη σου και να δινει
λανθανον σημα για μεγαλυτερη πιεση πισω, την οποια να διορθωνει μετα.
δοκιμασε να φρεναρεις (με αδειο δρομο) απο 200κατι μεσα σε καμια ανοιχτη στροφη,
κανονικα δεν θα κανει ουτε τσικ
θα φρεναρει γονατιζοντας κατω και θα ακολουθησει πιστα
την πορεια που θα διαγραφει το τιμονι σου.
η αν δεν νιωθεις ανετα με αυτα τα χλμ
(κακως μιας και το αμαξι αυτο εχει απιστευτο πατημα Cool )
με καμια 100στη χλμ σε ευθεια με ησιο δρομο
καρφωσε τα φρενα χωρις να αγκιζεις το τιμονι.
δεν πρεπει να σε τραβηξει ουτε δεξια ουτε αριστερα και φυσικα
δεν θα ψαρεψει καθολου η ουρα
mrkaza - Παρ 31 Ιούλ 2009, 06:25:10
Θέμα δημοσίευσης:
Παντος και με το Rallye που εχω τωρα και με το 1,4 που ειχα πριν ενιωθα σα να φρεναρα με μηχανακη και να κοκαλονα μπροστινα αλλα να ΜΗ γλυστραγε βεβαια αν και το νιωθω ΤΕΛΕΙΟΣ στον αερα ακουλουθαει το τιμονη ΧΩΡΙΣ να φευγει .

Απο πιεσης εχω 38 μπροστα 36 πισω Wink
Ilias207Rallye - Παρ 31 Ιούλ 2009, 11:59:44
Θέμα δημοσίευσης:
Απο τοτε δεν μου εχει ξανακανει κατι παρομοιο, αν και κανω διαφορες δοκιμες καθημερινως.
Οποτε ισως να εφταιγε που τα φρενα ηταν ακομα ολοκαινουργια και κατα καποιον τροπο αστρωτα.. (Ειχα κανει μονο 850 χιλιομετρα)

Με την ευκαιρια ξερει καποιος την διαμετρο των δισκων του RC εμπρος-πισω? Και οσων αφορα τις δαγκανες ειναι μονοπιστονες εμπρος-πισω, ετσι?
SAKIS-LEMANS - Παρ 31 Ιούλ 2009, 12:21:41
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θυμάμαι καλα 302 μπροστά και 250 πίσω.
Ilias207Rallye - Παρ 31 Ιούλ 2009, 12:40:53
Θέμα δημοσίευσης:
Πισω μου φαινεται αρκετα μικρος ο δισκος για 250χιλ, αφου την πρωτη μερα που το πηρα ο κολλητος μου αστειευομενος με ρωτησε "Για φρενα πισω, cd σου βαλανε.. ε? Στο ενα παιζει Γονιδη και στο αλλο Τερζη??" Very happy

Παντως απο την σχετικη εμπειρια που εχω με το θεμα, δεν μετραει τοσο η διασταση του δισκου, οσο οι δαγκανες και τα τακακια...

Υ.Γ.: Θα ανεβασω μια φωτο το απογεμα απο τους πισω δισκους, γιατι μου φαινονται οντως μικροι...
SAKIS-LEMANS - Παρ 31 Ιούλ 2009, 12:49:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ilias207Rallye έγραψε:
Πισω μου φαινεται αρκετα μικρος ο δισκος για 250χιλ, αφου την πρωτη μερα που το πηρα ο κολλητος μου αστειευομενος με ρωτησε "Για φρενα πισω, cd σου βαλανε.. ε? Στο ενα παιζει Γονιδη και στο αλλο Τερζη??" Very happy

Παντως απο την σχετικη εμπειρια που εχω με το θεμα, δεν μετραει τοσο η διασταση του δισκου, οσο οι δαγκανες και τα τακακια...

Υ.Γ.: Θα ανεβασω μια φωτο το απογεμα απο τους πισω δισκους, γιατι μου φαινονται οντως μικροι...

ε εντάξει το 249 σε 17αρι φαίνεται κάπως... εδώ το 260 χωράει ανετότατα στο 16άρι...
android - Παρ 31 Ιούλ 2009, 14:49:49
Θέμα δημοσίευσης:
μικρος πισω?για τραβα κανα χειροφρενο να δεις τι κανει ο γονιδης Laughing

καποιοι δισκοι μπορει να χουν μεγαλη διαμετρο αλλα εχουν μικρη επαφη μικρο τακακι γτ βαζουν πχ ενα ταμπουρο απο πισω για το χειροφρενο κ μονο βλεπε τουοτα φιλος με corolla εχει 249 πισω αλλα το τακακι του ειναι τα 2/3 απο το δικο μου
SAKIS-LEMANS - Παρ 31 Ιούλ 2009, 14:52:25
Θέμα δημοσίευσης:
έχω την εντύπωση και 280 πίσω να του βάλεις πάλι το ίδιο φρενάρισμα θα έχεις, απλά η διάρκεια στο φρένο θα αυξηθεί, αλλά τουλάχιστον για την χρήση στους πολιτικούς δρόμους είνια υπέρ αρκετό το φρένο πίσω. ¶λλωστε τα μπροστά έχουν σημασία, και αυτά έχουν πολύ καλή απόδοση και διάρκεια.
Ilias207Rallye - Παρ 31 Ιούλ 2009, 19:14:52
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:

ε εντάξει το 249 σε 17αρι φαίνεται κάπως... εδώ το 260 χωράει ανετότατα στο 16άρι...


Tωρα που το παρατηρησα ισως να εχεις και δικιο, στα 17αρια ο δισκος σαν να ψιλοχανεται... Very happy

Σημαντικο ρολο παντως παιζουν τα τακακια. Τα καλυτερα για μενα ειναι τα ferodo (ds2500) για οσους ξερουν. Στο παλιο μου αμαξι απο οσα δοκιμασα, καλυτερα μου φανηκαν αυτα. Thumb right
Μολις φαγωθουν τα υπαρχοντα, θα με απασχολησει το θεμα..
ypovoleas - Κυρ 01 Νοέ 2009, 17:47:50
Θέμα δημοσίευσης:
ποσο κανει μονο η δαγκανα απο το 207rc?καινουρια η μεταχειρισμενη...γνωριζει κανεις?
kostas207rc - Δευ 02 Νοέ 2009, 00:45:43
Θέμα δημοσίευσης:
Δίσκοι από 207 Rc 302 κοστίζουν 150ευρώ από τι θυμάμαι
Steve - Δευ 02 Νοέ 2009, 01:25:58
Θέμα δημοσίευσης:
ypovoleas έγραψε:
ποσο κανει μονο η δαγκανα απο το 207rc?καινουρια η μεταχειρισμενη...γνωριζει κανεις?


00004400T2 ΜΠΡ.ΔΑΓΚ. ΦΡ. 173,78 EUR (αριστερή)
00004400T3 ΜΠΡ.ΔΑΓΚ. ΦΡ. 173,78 EUR (δεξιά)

Τιμές servicebox (καινούριες δαγκάνες δηλαδή)
ypovoleas - Δευ 02 Νοέ 2009, 21:28:12
Θέμα δημοσίευσης:
νομιζω οτι ειναι αρκετα καλη τιμη!!!!!347,56ευρω ε?αρχιζω να το σκεφτομαι σοβαρα.
thanks steve
Steve - Δευ 02 Νοέ 2009, 23:21:45
Θέμα δημοσίευσης:
Κάνε υπομονή και μέσα στην εβδομάδα θα υπάρχει καλύτερη λύση Very happy
Nik_psa - Πεμ 05 Νοέ 2009, 10:04:24
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνώμη αλλά οι δαγκάνες είναι με τις βάσεις λαμάκια κλπ?
Steve - Πεμ 05 Νοέ 2009, 10:22:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιά βάση δαγκάνας βρε αδερφέ?
Nik_psa - Πεμ 05 Νοέ 2009, 16:39:19
Θέμα δημοσίευσης:
Οι εργοστσιακές δαγκάνες δεν κάθονται κατ'ευθείαν πάνω στο άκρο αλλά ανάμεσα σε δαγκάνα και άκρο παρεμβάλλεται ένα αντίκρισμα(βάση δαγκάνας)
Steve - Πεμ 05 Νοέ 2009, 17:00:39
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή ο φίλος ρώτησε μόνο για δαγκάνα, γι' αυτό και έδωσα κωδικό και τιμή μόνο για αυτήν...

Και για να πώ την αλήθεια δεν πρόσεξα στο σχήμα αν υπάρχει και βάση δαγκάνας, θα το δώ το βράδυ και θα σου πώ Confused
Nik_psa - Πεμ 05 Νοέ 2009, 17:53:06
Θέμα δημοσίευσης:
1)425343 ΣΕΤ ΤΑΚ.ΦΡΕΝΩΝ 71,57 EUR
2)4404A2 ΖΕΥΚΤ.ΔΑΓΚΑΝ. 156,86 EUR
3)4404A1 ΖΕΥΚΤ.ΔΑΓΚΑΝ. 152,28 EUR
4)4400T2 ΜΠΡ.ΔΑΓΚ. ΦΡ. 173,78 EUR
5)4400T3 ΜΠΡ.ΔΑΓΚ. ΦΡ. 169,53 EUR
6)4246P5 ΚΙΤ ΜΠΡ.ΔΙΣΚΩΝ 147,73 EUR
το 4 και 5 λέω
Steve - Πεμ 05 Νοέ 2009, 18:21:17
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 4 και 5 έχουν την ίδια τιμή όπως τα έχω βάλει στην προηγούμενη σελίδα και είναι οι δαγκάνες σκέτες.

Τα 2 και 3 είναι πιθανότατα αυτά που λες, και πάλι, έχεις λάθος τιμές αφού πρέπει να είναι η ίδια και στα δύο Wink
Nik_psa - Παρ 06 Νοέ 2009, 07:39:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το 2+3,λέω έκανα λάθος πριν αλλά οι τιμές είναι έτσι όπως τις έγραψα από την LION εκείνη την στιγμή που τις έγραψα...αν αλλάξουν αύριο δεν το ξέρω.
NoDsl - Παρ 29 Ιαν 2010, 14:14:03
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητοί συμφορουμήτες/τισες έχω απορία.

Λεπόν, το 207 μου έφτασε αισίως τα 9κ χλμ. Να σημειώσω οτι στα ~3000 μου έβγαλε ESP/ASR System Faulty το οποίο έσβησε λίγες μέρες αργότερα μόνο του. Και όντως δουλεύει κανονικά το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές.

Το θέμα είναι το εξής. Παρατηρώ οτι οταν είναι κρύα τα φρένα σε απαλό και προοδευτικό φρενάρισμα τσιμπάνε αρκετά καλύτερα απότι όταν ζεσταθούν. Επίσης οταν είναι πλέον ζεστά, έχω την εντύπωση οτι δεν τσιμπάνε όπως στην αρχή που το πήρα το αμάξι και θέλουν παραπάνω πίεση. Να σημειωθεί οτι αν αφήσω την τρόμπα να χαλαρώσει παίρνοντας το πόδι μου εντελώς απο το πετάλ και ξαναπατήσω, φαίνεται να πιάνουν λίγο καλύτερα και πιο προοδευτικά.

Είναι φυσιολογικό αυτό; Ναί οκ να το κάνει ώς ένα σημείο απλά περιεργώ που στην αρχή άκα μέχρι 3000 με το που ακούμπαγες το πετάλ τσίμπαγαν αμέσως και είχα και θέμα με αυτό στην αρχή μη μου κολλήσει κανείς απο πίσω και τώρα είναι οκ πιάνουν πιο προοδευτικά αλλά μου φαίνεται οτι θέλουν σχετικά πολύ πίεση.

Επίσης δεν ξέρω αν είναι τα potenza αλλά τελευταία μπαίνει και το abs σχετικά συχνά. Η φάση είναι οτι ώρες ώρες το μπερδέυω γιατί το πόδι κολάει ακριβώς στο όριο του μπαίνει δεν μπαίνει το abs...

Το αμάξι πήγε για το αρχικό κοίταγμα των 6κ και το μονο που κάνανε ηταν να μου βάλουν 600ml λάδι. τπτ περισσότερο. Αν ήθελαν εξαέρωση θα το κοίταγαν σωστά;

Δεν ξέρω πείτε καμιά εμπειρία.


Αλήθεια του RC είναι 4πίστονα μπροστά της μαμάς του;
Steve - Παρ 29 Ιαν 2010, 14:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
Αλήθεια του RC είναι 4πίστονα μπροστά της μαμάς του;
Όχι.
NoDsl - Παρ 29 Ιαν 2010, 14:22:16
Θέμα δημοσίευσης:
2πίστονα απο τη μέσα μεριά ε;

καύκαλο να μπούν άλλα 2 απο την άλλη παίζει; Αλλά παίζει να βρίσκουν και ζάντα.. μάλιστα...
drdino - Παρ 29 Ιαν 2010, 14:59:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μονοπιστονα είναι.
NoDsl - Παρ 29 Ιαν 2010, 15:03:18
Θέμα δημοσίευσης:
Πλάκα κάνεις; μονοπίστονα τα μπροστινά;

Τα πισινά οκ. αλλά τα μπροστινά;;;;;; Confused
drdino - Παρ 29 Ιαν 2010, 15:24:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ η Μ3 έχει μονοπίστονα Laughing
NoDsl - Παρ 29 Ιαν 2010, 15:32:17
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Εδώ η Μ3 έχει μονοπίστονα Laughing


Ντάξει η Μ3 ρε φίλος αλλά το Peugeot? Μονοπίστονα το peugeot? Laughing Laughing Laughing Laughing
Ilias207Rallye - Παρ 29 Ιαν 2010, 18:25:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα αισιως εχει φτασει τα 13,5χιλ χλμ, και αυτο που περιγραφεις Διονυση το νιωθω και γω στα φρενα.
Οταν προκειται να φρεναρω, παταω πρωτα μια φορα για να κοψω χιλιομετρα, και μετα αφηνω και ξαναπαταω και πιανει καλυτερα.

Σαν αισθηση ειναι λιγο περιεργη και με προβληματιζει αν και το εχω συνηθισει πλεων. Στις αρχες μεχρι να το συνηθισω, μου εκανε κανα-δυο "ψαρωματα" η ουρα σε αποτομο φρεναρισμα με αρκετα χιλιομετρα, αλλα πλεον οχι τοσο.

Αυτο που σκεφτομαι για αρχη, ως απλη και φθηνη λυση, ειναι να βαλω ενα σετακι τακακια ferodo ds2500, οταν ερθει η ωρα να αλλαξω τακακια. Αν δεν δω και παλι διαφορα, μαλλον θα στραφω σε καποιο aftermarket σετ μπροστινων φρενων..
sasasj - Παρ 29 Ιαν 2010, 21:51:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μπαααα... ιδεα σας ειναι!
45038 km ώς σήμερα και δεν καταλαβαίνω τίποτα. Σταματάει σαν να ριχνεις αγκυρα! Και έχω αλλάξει και λάστιχα! Ίσως να σας φαίνεται κάπως όταν είναι κρύα. Ίσως! Twisted evil
NoDsl - Κυρ 31 Ιαν 2010, 00:04:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ηλία το τακάκι ευθύνεται μόνο στο οτι αρπάζει καλύτερα κρύο παρά ζεστό. Οταν ζεσταίνεται γίνεται πιο προοδευτικό.

Το θέμα είναι γιατί πιάνει καλύτερα με πάτα άσε. Η φάση είναι πως αν πατήσεις δευτερη φορά και πιάσουν κανονικά και μετά αφήσεις και κάνεις μερικά μέτρα θέλει πάλι απο την αρχή 2πλό πάτημα. Είναι κάτι που μου κάνει περισσότερο σε τρόμπα παρά σε δαγκάνα.

Να είναι τρόμπα ή μήπως κολλάει κανα πιστονάκι σε καμια δαγκάνα ή κάπου αλλού τεσπά. Αν είναι τρόμπα και άλλη δαγκάνα να βάλεις δεν θα δείς διαφορά. Αν είναι οι δαγκάνες... τί να πώ.

Πάντως δεν έχω δεί διαφορά με εσπ κλειστό. Οπότε υποθέτω δεν είναι ηλεκτρικό εγκεφαλάκι.


Σάκη αυτό που λέω δεν έχει να κάνει με λάστιχα. Ούτε σέρνει ούτε τπτ. Είναι καθαρά θέμα κυκλώματος φρένων.


Μερικές φορές καταντάει και λίγο επικίνδυνο γιατί σε απότομα μές την κίνηση έχεις ένα μικρό κενό στο φρενάρισμά που μπορεί να σε κολλήσει σε κανα προφυλακτηρα.

Πάντως αύριο θα ρίξω μια ματιά στα υγρά γιατί, να τη πώ την αμαρτία μου, έμεινα με την εντύπωση μέχρι τώρα οτι θα το κοιτάξανε στο προληπτικό των 6000. Να δώ αν έχει τσιμπήσει και τπτ λάδια ώς τώρα.
sasasj - Κυρ 31 Ιαν 2010, 00:24:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ίσως να είναι τα φρένα έτσι, και να πιάνει καλύτερα με το δευτερο πάτημα του πεντάλ. Με απότομο φρενάρισμα (αν δηλ πιάσουν ακαριαία με το πρώτο πάτημα) θα κολάς με το παραμικρο στο παρμπρίζ (μέσα σε κίνηση πχ) και άσε που θα σε κολήσει και κανείς απο πίσω με το φρενάρισμα!
Έχω παρατηρήσει οτι αν το πατήσεις με δύναμη πιάνει όσο χρειάζεται για να σταματήσει ακόμα και με μονό πάτημα. Είχα διαβάσει παλιότερα ένα θέμα για την ασφάλεια και το φρενάρισμα στο δρόμο, οτι τα περισσότερα ατυχήματα έγιναν επειδή ο οδηγός δεν εφάρμοσε την αρμόζουσα δύναμη (όση χρειαζόταν δηλ) για να σταματήσει το αμάξι έστω και με επέμβαση του ABS με αποτέλεσμα να προκληθεί ατύχημα. Αν πατούσε τέρμα το φρένο η μονάδα του ABS θα κανόνιζε την πίεση που χρειαζόταν σε κάθε τροχό για να σταματήσει το συντομότερο δυνατό.
Το γεγονός οτι τον πρώτο καιρό που το πήραμε ήταν πιο άμεσο το φρένο, οφείλεται και στο οτι η έπιφάνεια της δισκοπλακας που έπιανε το τακάκι ήταν ακόμα άγρια και ασκούνταν μεγαλύτερη τριβή μεταξύ τους με αποτέλεσμα πιο άμεσο αποτέλεσμα στο φρενάρισμα!
NoDsl - Κυρ 31 Ιαν 2010, 00:31:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να πώ φίλος παίζει να έχεις και δίκιο. Δεν έχω ιδέα αν ισχύει κάτι τέτοιο. Πάντως ελπίζω να μην είναι κάποιο είδος βλάβης, γιατί θέλω να έχω σώας τα φρένας. Rolling eyes

Ειδικά στην αθήνα.... βλέπω να τρώω τα τακάκια σε χρόνο ντετέ με τα λουλούδια που κυκλοφορούν... την τελευταία βδομάδα έχουν πάει να πέσουν πάνω μου 2 φορές και μία μου έκανε κουκουτζά ο άλλος απο διασταύρωση που προφανώς ξέχασε οτι υπήρχε...

θα το πλύνω και θα το πάω για αγιασμό απο βδομάδα...
sasasj - Κυρ 31 Ιαν 2010, 00:51:00
Θέμα δημοσίευσης:
Για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου, πάρε μερικές γνώμες και απο ειδικούς που ξέρουν και τους έχουν τύχει κάνα 2 πράγματα παραπάνω (μηχανικούς, αντιπροσωπεία, γνωστούς που ξέρουν 5 πράγματα).
¶υτο με τους πίσω πάντως να είναι στο τσακ να σε κολύσουν, το τραβάω και γω κάθε μέρα! Αφού σχεδόν σε κάθε φρενάρισμα, πρώτα κοιτάω τον μεσαίο καθρέφτη και μετά πατάω φρένο! Μου έγινε συνήθεια πλέον!
Για βλάβη είναι λίγο δύσκολο (αλλα όχι και ακατόρθοτο), γιατι με τόσα ηλεκτρονικά και αισθητήρες που έχει το αμάξι, κάτι θα άναβε και κατι θα έδειχνε για το πρόβλημα. Έκανες κάνα 2 γερά φρεναρίσματα να δεις τι κάνει;
NoDsl - Κυρ 31 Ιαν 2010, 01:02:16
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο με τον καθρεφτη που λες το κάνω και εγώ. λολ

τα φρένα καλά πιάνουν 99-100 απλά μου έχει τύχει φάση να πατήσω σε κίνηση και επειδή το πόδι έχει συνηθήσει να πηγαίνει μόνο του στο πόσο θα πατήσει σε σχεση με το πως πηγαίνω, έχω φτάσει πολύ κοντά με τον άλλο επειδη ήθελε και άλλη πίεση.

γενικότερα τη 2η φορά αλλάζει το σημείο που πιάνει καλά το φρένο. και στα 2 πατήματα ξεκινά στους 3 πόντους π.χ αλλά για να πιάσει όπως θέλω στο πρώτο θέλει σύνολο 5 και τη 2η τέσσερις.
nik_marin - Κυρ 31 Ιαν 2010, 01:20:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ilias207Rallye έγραψε:

Οταν προκειται να φρεναρω, παταω πρωτα μια φορα για να κοψω χιλιομετρα, και μετα αφηνω και ξαναπαταω και πιανει καλυτερα.



αυτό συμβαίνει και σε μένα ... τι φταίει ???
mechanic - Κυρ 31 Ιαν 2010, 03:58:59
Θέμα δημοσίευσης:
Xoris na eimai kai 100% sigouros
ayto pou ksero einai oti eyfthinetai i mikri epistrosi poudras
(skonis apo ta takakia)
pou epikathetai pano stis epifaneies tis diskoplakas.
(parolo ti fygokentro)
Ayto meionetai kata poly stous xaraktous diskous.
An paizei kai allos paragontas den ksero...
pantos kai ego to exo proseksei, an kai dynata frena
panta to proto patima (meta apo kapoia xlm)
exei kapoia diafora.
(den ksero an eloxevei kai o paragontas thermokrasia Confused )
drdino - Δευ 01 Φεβ 2010, 10:34:15
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω σε τι συνθήκες σας το κάνει, αλλά εγώ το έχω παρατηρήσει αρκετά αυτό στην πίστα και στο κυνήγι σε στροφιλίκια. Αυτό ως επί το πλείστον ωφείλεται στο ότι με τα διάφορα φορτία στις στροφές ο δίσκος στρεβλώνει και απομακρύνει τα πιστόνια από την δαγκάνα. Κατά συνέπεια, όταν πατήσεις ξανά φρένο υπάρχει μια μεγαλύτερη αρχική διαδρομή για να έχεις το bite.
Γιαυτό και μετά από κάθε γερή στροφή (αν υπάρχει και ευθεία μετά ακόμα καλύτερα) ρίχνω ενα-δυο ανεπαίσθητα πατήματα με το αριστερό ώστε να επανέλθουν τα πιστόνια στην σωστή θέση ηρεμίας.
volvos - Δευ 01 Φεβ 2010, 15:28:36
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι επειδη δε επανερχεται απολυτα στη θεση του το εμβολο δαγκανας ειδικα σε ζορικες στροφες...ειναι θεμα λειτουργιας ελατηριου εμβολου....
με ενα τακ στο φρενο ερχεται στη σωστη θεση το εμβολο
MEMsound - Δευ 01 Φεβ 2010, 15:33:21
Θέμα δημοσίευσης:
δεν διαφωνω οτι δεν συμβαίνει
αλλα που μπορεσατε να το παρατηρησετε δεν εχω καταλάβει
Shocked Shocked Shocked Shocked
πριν λιγες μερες που κατεβηκαμε μαλλιοκουβαρα απο καταρρακτες Δριμώνα -> ροβιες σε ανεκδιηγητο στροφιλικι δεν παρατηρησα κατι περιεργο (με μαμα υγρα εδω και ~100000κμ, δισκους Bendix και ds2500 αλλαγμενα πριν περιπου 15000κμ)
volvos - Δευ 01 Φεβ 2010, 15:53:14
Θέμα δημοσίευσης:
mono pista apo ta g μπορει να το δεις αυτο...
NoDsl - Δευ 01 Φεβ 2010, 16:12:33
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως αυτό που περιγράφω δεν είναι απο τα G.. απο τι είναι;... dunno
giannis27 - Δευ 01 Φεβ 2010, 17:10:53
Θέμα δημοσίευσης:
χτες διάβαζα αυτό το θέμα κ είπα να το δοκιμάσω κ εγώ .
στο δεύτερο απανωτό πάτημα τα φρένα πιάνουν πολύ πιο άγρια .
τα φρένα ήταν τελείως κρύα αλλά κ όταν ζεστάθηκαν ακριβώς το ίδιο φαινόμενο.
NoDsl - Πεμ 04 Φεβ 2010, 09:29:23
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω την εντύπωση οτι αυτό που είπε ο θανάσης είναι και το σωστό.

Είχα να πλύνω το αμάξι κανα μήνα και τώρα με τις βροχές και τα ταξίδια είχε αλλάξει χρώμα. Εχτές που το έπλυνα θυμήθηκα να δοκιμάσω και όντως έπιαναν αρκετά καλύτερα απο το πρώτο πάτημα. Εννοείται οτι συνέχιζαν να έχουν διαφορά με το 2ο πάτημα.

Πιστευω οτι είναι η μάκα που έχουν πιάσει τελικά.
kane - Πεμ 04 Φεβ 2010, 20:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
παιδες,οι δισκοι σας ειανι 302Χ πόσο? (παχος δηλ)
dimkeras - Παρ 05 Φεβ 2010, 15:10:27
Θέμα δημοσίευσης:
302 x 26 x 24
kane - Παρ 05 Φεβ 2010, 16:04:27
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
302 x 26 x 24


εννοεις οτι βγαινου σε 2 παχη? Χ26 και Χ24?

Ευχαριστω!
Ilias207Rallye - Τετ 10 Φεβ 2010, 20:02:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα σταματαει με τα μαμα φρενα!

Σημερα ο δρομος ποταμι απο τη βροχη. Εγω πορεια με καμια 140-150 και βλεπω το φαναρι πιο κατω γινεται πορτοκαλι και ετοιμαζεται να στριψει λεωφορειο..

Η αποσταση που ειχα απο το φαναρι δε μπορω να υπολογισω ποση ηταν, αλλα σε εκεινη την φαση ειναι που πρεπει να εχεις αρχισει ΗΔΗ να φρεναρεις και να εισαι με καμια 60-70 το πολυ.

Ειμουν δηλαδη μακρια για να περασω το φαναρι, αλλα ταυτοχρονα κοντα για να σταματησω εγκαιρως..

Φρεναρω μια δυνατα για να κοψω αλλα το νιωθω να γλιστραει.. σε καποια φαση νομισα οτι δε προλαβαινω και σκεφτομουν το σεναριο να περασω με κοκκινο αποφευγοντας τους αλλους..
Αφηνω φρενο, κατεβαζω δευτερα και το ξαναφρεναρω τερμα οσο πηγαινε.. μπηκε και το abs, αναψαν τα αλαρμ απο μονα τους και τελικα σταματησα ακριβως κατω απο το φαναρι. Shocked

Μετα απο αυτο μπορω να πω οτι σταματαει τελικα.. ευτυχως που ηταν και πρωι και ειχα καθαρο μυαλο και ψυχραιμια.. Confused
kos_argyris - Τετ 10 Φεβ 2010, 23:09:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ilias207Rallye έγραψε:

αναψαν τα αλαρμ απο μονα τους
??Ανάβουν από μόνα τους σε έντονο φρενάρισμα?
sasasj - Τετ 10 Φεβ 2010, 23:17:17
Θέμα δημοσίευσης:
kos_argyris έγραψε:
Ilias207Rallye έγραψε:

αναψαν τα αλαρμ απο μονα τους
??Ανάβουν από μόνα τους σε έντονο φρενάρισμα?


Ναι μόνα τους! Δέν ξέρω αν παίζει ρόλο η δύναμη που βάζεις στο φρένο, η ταχύτητα που πατάς το φρένο, ή ο ρυθμός επιβράδυνσης, αλλα ανάβουν μόνα τους! Κάποτε το έκανα επίτηδες για δοκιμή και άναψαν! Χωρίς να είναι άλλος απο πίσω εννοείτε!
king207cc - Τετ 10 Φεβ 2010, 23:26:56
Θέμα δημοσίευσης:
αν δεν κάνω λάθος όταν παρεμβένει το ΑΒS ανάβουν.
sasasj - Τετ 10 Φεβ 2010, 23:32:01
Θέμα δημοσίευσης:
Καθε λίγο και λιγάκι επεμβαίνει το ABS μου, αλλα δεν αναβουν.
Κατι άλλο συμβαίνει! Ίσως απο κάποια ταχύτητα και πάνω με απότομο φρενάρισμα.
SnakeMJK - Τετ 10 Φεβ 2010, 23:33:33
Θέμα δημοσίευσης:
όχι παιδιά... τα αυτόματα αλάρμ είναι από εποχής 206 και ανάβουν σε απότομη επιβράδυνση, είτε μπένει abs είτε όχι.
drdino - Τετ 10 Φεβ 2010, 23:41:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ανάβουν από έναν αριθμό επιβράδυνσης και πάνω, όπως είπε και το παιδί από πάνω.
Ilias207Rallye - Τετ 10 Φεβ 2010, 23:41:39
Θέμα δημοσίευσης:
Δε ξερω κατω απο ποιες συνθηκες αναβουν τα αλαρμ..

Ειχα σανιδα το φρενο και σερνομουν πανω στην γκλιτσα για μερικα δευτερολεπτα παντως..

Τελικα σταματησε εγκαιρως! Wink
Αλλιως θα εμβολιζα το λεωφορειο.. Crying or Very sad
MEMsound - Πεμ 11 Φεβ 2010, 02:04:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ilias207Rallye έγραψε:
Φρεναρω μια δυνατα για να κοψω αλλα το νιωθω να γλιστραει.. σε καποια φαση νομισα οτι δε προλαβαινω και σκεφτομουν το σεναριο να περασω με κοκκινο αποφευγοντας τους αλλους..
Αφηνω φρενο, κατεβαζω δευτερα και το ξαναφρεναρω τερμα οσο πηγαινε.. μπηκε και το abs, αναψαν τα αλαρμ απο μονα τους και τελικα σταματησα ακριβως κατω απο το φαναρι....


λογω των ... abs/esp/ref/afu/asr/cds/ssp που εχεις... μαλλον ειναι ιδανικοτερο σε τετοια περιπτωση να "πηδηξεις" (και να μεινεις) πανω στο φρενο κρατοντας σταθερα (αλλα οχι σφηκτα) το τιμονι και να αφησεις τα ηλεκτρονικα να κανουν αυτο το οποιο φτιαχτηκαν και τα πληρωσες να κανουν και ταυτοχρονα να κατεβασεις σχεσεις για να τα βοηθησεις.

βρες ενα βρεγμενο αδειο υσηχο δρομο και κανε καμποσες δοκιμες...
drdino - Πεμ 11 Φεβ 2010, 02:21:43
Θέμα δημοσίευσης:
Kλώτσημα στο φρένο και προσευχή.
Σημαντικό επίσης να μην πάθεις target fixation
Jim207GT - Πεμ 11 Φεβ 2010, 09:48:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ilias207Rallye έγραψε:
Δε ξερω κατω απο ποιες συνθηκες αναβουν τα αλαρμ..

Ειχα σανιδα το φρενο και σερνομουν πανω στην γκλιτσα για μερικα δευτερολεπτα παντως..

Τελικα σταματησε εγκαιρως! Wink
Αλλιως θα εμβολιζα το λεωφορειο.. Crying or Very sad


Ανάβουν όταν μπει το ΕΒD και σου τραβάει ελάχιστα το πεταλ πρός τα μέσα. Καθώς και όταν μπει το ESP και διορθώσει μεγάλη λαλακια.

drdino έγραψε:
Σημαντικό επίσης να μην πάθεις target fixation


Το πλέον σημαντικό που μπορεί να σε γλιτώσει. Μην βασίσεστε μόνο στα φρένα, ένας μικρός ελιγμός τις περισσότερες φορές είναι σωτήριος και για σας αλλά και για τους άλλους.
drdino - Πεμ 11 Φεβ 2010, 10:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
Τα αλάρμ δεν έχουν σχέση με το EBD (ηλεκρονικός κατανεμητής). Ανάβουν όταν ξεπεραστεί μια τιμη επιβράδυνσης, αυτό μπορεί να γίνει και χωρίς να ενεργοποιηθεί το AFU.
volvos - Πεμ 11 Φεβ 2010, 10:22:20
Θέμα δημοσίευσης:
bas λεγεται....
drdino - Πεμ 11 Φεβ 2010, 10:34:22
Θέμα δημοσίευσης:
Στα psa/renault afu το λένε...

Aide au Freinage d'Urgence
MEMsound - Πεμ 11 Φεβ 2010, 12:54:43
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
drdino έγραψε:
Σημαντικό επίσης να μην πάθεις target fixation


Το πλέον σημαντικό που μπορεί να σε γλιτώσει. Μην βασίσεστε μόνο στα φρένα, ένας μικρός ελιγμός τις περισσότερες φορές είναι σωτήριος και για σας αλλά και για τους άλλους.


ε ναι αυτο ειναι το "προφανές"
αν μπορεις να κάνεις ελιγμο για να αποφυγεις κατι εννοειται οτι τον κανεις
ομως αυτο ειναι ανεξαρτητο με την πιεση στο πεταλ του φρενου Wink
Ilias207Rallye - Πεμ 11 Φεβ 2010, 19:10:54
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:

Το πλέον σημαντικό που μπορεί να σε γλιτώσει. Μην βασίσεστε μόνο στα φρένα, ένας μικρός ελιγμός τις περισσότερες φορές είναι σωτήριος και για σας αλλά και για τους άλλους.


Μα η λωριδα μου ηταν αδεια, και το κομματι του δρομου ευθεια..
Δεν ειχε τιποτα αλλο να κανω απο το να σανιδωσω το φρενο!

Αν δοκιμαζα να κανω ελιγμο χωρις λογο, θα ειχαμε τετακε..
drdino - Πεμ 11 Φεβ 2010, 21:36:35
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Jim207GT έγραψε:
drdino έγραψε:
Σημαντικό επίσης να μην πάθεις target fixation


Το πλέον σημαντικό που μπορεί να σε γλιτώσει. Μην βασίσεστε μόνο στα φρένα, ένας μικρός ελιγμός τις περισσότερες φορές είναι σωτήριος και για σας αλλά και για τους άλλους.


ε ναι αυτο ειναι το "προφανές"
αν μπορεις να κάνεις ελιγμο για να αποφυγεις κατι εννοειται οτι τον κανεις
ομως αυτο ειναι ανεξαρτητο με την πιεση στο πεταλ του φρενου Wink


Μην το λες... Πολλοί από εμάς όταν έρθει η ώρα θα παγώσουν και δεν θα κάνουν ελιγμό αποφυγής... Παίζει και ένα βιντεάκι στον γιουτούμπη με τυπά σε μοτοσακό που παθαίνει ακριβώς αυτό: του πετάγεται κάποιος, πέφτει στα φρένα και ποτέ, ούτε όταν έριξε ταχύτητα, δεν κάνει ελιγμό αποφυγής ενώ έχει άδειο εντελώς δρόμο... Sad
Ilias207Rallye - Πεμ 11 Φεβ 2010, 22:04:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα καταλαβα τι εννοεις..

Με το που δοκιμασα να φρεναρω για πρωτη φορα και ειδα οτι γλυστραει, το πρωτο που σκεφτηκα ηταν να προσπαθησω να περασω αναμεσα απο τους διερχομενους, με τον αντιστοιχο ελιγμο..
Το περιεγραψα και πιο πανω..

Οταν ομως αφησα το φρενο, ξαναπατησα και ειδα οτι φρεναρει τελικα, συνεχισα να φρεναρω και τελικα σταματησε.. Γλιστρωντας μεν, αλλα σταματησε...
NoDsl - Πεμ 02 Σεπ 2010, 14:17:52
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
αυτο με τον καθρεφτη που λες το κάνω και εγώ. λολ

τα φρένα καλά πιάνουν 99-100 απλά μου έχει τύχει φάση να πατήσω σε κίνηση και επειδή το πόδι έχει συνηθήσει να πηγαίνει μόνο του στο πόσο θα πατήσει σε σχεση με το πως πηγαίνω, έχω φτάσει πολύ κοντά με τον άλλο επειδη ήθελε και άλλη πίεση.

γενικότερα τη 2η φορά αλλάζει το σημείο που πιάνει καλά το φρένο. και στα 2 πατήματα ξεκινά στους 3 πόντους π.χ αλλά για να πιάσει όπως θέλω στο πρώτο θέλει σύνολο 5 και τη 2η τέσσερις.


Επαναφέρω το θέμα γιατί άλλαξα και υγρά φρένων εχτές. Έγινε properliee εξαέρωση και πλήρωση με τη βοήθεια του διαγνωστικού που κάνει το λέοντα να "γρυλίζει".

Αποτέλεσμα, καμία 2πλοπεταλιά και τα φρένα με ψωμί στο τακάκι περί το μισό πόντο να πιάνουν όπως οταν πρωτοπήρα το αμάξι. Είχα ξανακάνει εξαέρωση στη lion αλλά μάλλον δεν έγινε properliee.

Οπότε αν δείτε νερά απο τα φρένα, εξαέρωση σε κάποιον ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ.-

και επίσης δεν κάνει "κενό" λόγω ABS που είχα ακούσει να λέγεται κάποια φάση.
karnezis - Πεμ 27 Ιαν 2011, 08:47:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εδω και λιγες μερες εχω ενα 207 rc!

τα φρενα ειναι εξαιρετικα........ειχα διαβασει οτι ειναι καλα τα φρενα του αλλα δεν περιμενα να ειναι τοοοοοοοσο καλα!

Εχω συνηθισει απο τα προηγουμενα αυτοκινητα μου που παταγα αρκετα το πενταλ του φρενου για να πιασει κ τωρα με το παραμικρο πατημα γονατιζει ολο το αμαξι!Απλα απιστευτα!Χρειαζομαι λιγο καιρο για να τα συνηθισω! Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr