android έγραψε: |
οταν ο δρομος εχει καποιες ανωμαλιες κ ειναι με πολλα κ κανεις τσαρουχομα στην αρχη εχει μια ταση να κανει πως παει για ψαρεμα
η οποια βεβεα μονο ταση μενει γενικα εχει μια αλλη αισθηση ο ιμιακμπτος πισω σε ανωμαλιες κτλ απο αλλα αμαξια... |
Ilias207Rallye έγραψε: |
Πισω μου φαινεται αρκετα μικρος ο δισκος για 250χιλ, αφου την πρωτη μερα που το πηρα ο κολλητος μου αστειευομενος με ρωτησε "Για φρενα πισω, cd σου βαλανε.. ε? Στο ενα παιζει Γονιδη και στο αλλο Τερζη??"
Παντως απο την σχετικη εμπειρια που εχω με το θεμα, δεν μετραει τοσο η διασταση του δισκου, οσο οι δαγκανες και τα τακακια... Υ.Γ.: Θα ανεβασω μια φωτο το απογεμα απο τους πισω δισκους, γιατι μου φαινονται οντως μικροι... |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
ε εντάξει το 249 σε 17αρι φαίνεται κάπως... εδώ το 260 χωράει ανετότατα στο 16άρι... |
ypovoleas έγραψε: |
ποσο κανει μονο η δαγκανα απο το 207rc?καινουρια η μεταχειρισμενη...γνωριζει κανεις? |
NoDsl έγραψε: |
Αλήθεια του RC είναι 4πίστονα μπροστά της μαμάς του; |
drdino έγραψε: |
Εδώ η Μ3 έχει μονοπίστονα |
Ilias207Rallye έγραψε: |
Οταν προκειται να φρεναρω, παταω πρωτα μια φορα για να κοψω χιλιομετρα, και μετα αφηνω και ξαναπαταω και πιανει καλυτερα. |
dimkeras έγραψε: |
302 x 26 x 24 |
Ilias207Rallye έγραψε: |
αναψαν τα αλαρμ απο μονα τους |
kos_argyris έγραψε: | ||
|
Ilias207Rallye έγραψε: |
Φρεναρω μια δυνατα για να κοψω αλλα το νιωθω να γλιστραει.. σε καποια φαση νομισα οτι δε προλαβαινω και σκεφτομουν το σεναριο να περασω με κοκκινο αποφευγοντας τους αλλους..
Αφηνω φρενο, κατεβαζω δευτερα και το ξαναφρεναρω τερμα οσο πηγαινε.. μπηκε και το abs, αναψαν τα αλαρμ απο μονα τους και τελικα σταματησα ακριβως κατω απο το φαναρι.... |
Ilias207Rallye έγραψε: |
Δε ξερω κατω απο ποιες συνθηκες αναβουν τα αλαρμ..
Ειχα σανιδα το φρενο και σερνομουν πανω στην γκλιτσα για μερικα δευτερολεπτα παντως.. Τελικα σταματησε εγκαιρως! Αλλιως θα εμβολιζα το λεωφορειο.. |
drdino έγραψε: |
Σημαντικό επίσης να μην πάθεις target fixation |
Jim207GT έγραψε: | ||
Το πλέον σημαντικό που μπορεί να σε γλιτώσει. Μην βασίσεστε μόνο στα φρένα, ένας μικρός ελιγμός τις περισσότερες φορές είναι σωτήριος και για σας αλλά και για τους άλλους. |
Jim207GT έγραψε: |
Το πλέον σημαντικό που μπορεί να σε γλιτώσει. Μην βασίσεστε μόνο στα φρένα, ένας μικρός ελιγμός τις περισσότερες φορές είναι σωτήριος και για σας αλλά και για τους άλλους. |
MEMsound έγραψε: | ||||
ε ναι αυτο ειναι το "προφανές" αν μπορεις να κάνεις ελιγμο για να αποφυγεις κατι εννοειται οτι τον κανεις ομως αυτο ειναι ανεξαρτητο με την πιεση στο πεταλ του φρενου |
NoDsl έγραψε: |
αυτο με τον καθρεφτη που λες το κάνω και εγώ. λολ
τα φρένα καλά πιάνουν 99-100 απλά μου έχει τύχει φάση να πατήσω σε κίνηση και επειδή το πόδι έχει συνηθήσει να πηγαίνει μόνο του στο πόσο θα πατήσει σε σχεση με το πως πηγαίνω, έχω φτάσει πολύ κοντά με τον άλλο επειδη ήθελε και άλλη πίεση. γενικότερα τη 2η φορά αλλάζει το σημείο που πιάνει καλά το φρένο. και στα 2 πατήματα ξεκινά στους 3 πόντους π.χ αλλά για να πιάσει όπως θέλω στο πρώτο θέλει σύνολο 5 και τη 2η τέσσερις. |