XRISTINAKAK έγραψε: |
Γεια σας! Είμαι νέο μέλος και είναι η πρώτη μου φορά που γράφω στο forum.Πριν ξεκινήσω, συγχωρέστε με για τυχόν λάθη ή πολυλογία...
Θα ήθελα να σας πω την άποψή μου για την ορατότητα στις αριστερές στροφές...... Πριν 1 εβδομάδα είχα πάει με το 206 στην Άνδρο και είχα μεγάλο πρόβλημα στην ορατότητα όταν έστριβα αριστερά (αυτό το νησί έχει συνεχώς στροφές). Έπρεπε να γέρνω το κεφάλι μου μπροστά για να βλέπω καλύτερα. ![]() Το προηγούμενο αυτοκίνητο που οδηγούσα από το 1990 ήταν ένα volvo 144s μοντέλο 1967 (μαούνα, όπως το χαρακτηρίζουν οι φίλοι μου), το οποίο το πήγαινα συνέχεια στην Άνδρο, αλλά ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. ![]() πείτε μου σας παρακαλώ την γνώμη σας. (για την ορατότητα του 206!!!) |
XRISTINAKAK έγραψε: |
Έπρεπε να γέρνω το κεφάλι μου μπροστά για να βλέπω καλύτερα. ![]() |
lia206cc έγραψε: |
Η λύση είναι μια: ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΡΝΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ...
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΕΡΝΕΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΟΥ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Στην γρήγορη οδήγηση σε στροφές κτλ προσωπικά με βολεύει να βλέπω μέσα από το παράθυρο του οδηγού και πραγματικά δεν με προβληματίζει πλέον καθόλου. |
Sidobre έγραψε: | ||||
Nια νια-νια νια νια!!! Σε - προ - λα - βα!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Sidobre έγραψε: |
Ψιτ, πλάκα κάνω.... Ευγε (ακόμη μια φορά) γιατί πραγματικά με εντυπωσιάζεις με τα γραφόμενά σου! |
lia206cc έγραψε: |
... άλλωστε δεν περίμενα τέτοια απάντηση από σένα αρχηγέ!!! ![]() ![]() ![]() |
lia206cc έγραψε: | ||
Don't tell me; don't tell me!!! TELL ME MOREEEE!!! ![]() (Αυτό είναι Αγγλικό σε στυλ: "I saw the Christ Soldier") ![]() ![]() ![]() ![]() |
mick206 έγραψε: |
Same story,same problem... ![]() Και εγώ ακουλουθώ lia's and Sidobre's way... ![]() Έχει τύχει να κουτουλήσω το κεφάλι μου στο παράθυρο για να δώ ένα σημείο που δέν είχα ορατότητα ![]() ![]() ![]() Ή πάς έτσι(γέρνεις λίγο)αριστερά ή καμιά φορά μπορείς να πάς και λίγο πιο μπροστά για να δείς... ![]() Μην βασανίζεις το μυαλουδάκι σου να βρείς άλλη λύση... ![]() Έχουν δοκιμαστεί όλα... |
Αλεξ@νδρος έγραψε: |
Υπαρχουν και τα καλα
Ο πατερας μου επειδη δεν βλεπει που τελειωνει η μουρη δεν το παιρνει ποτε... ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
αυτο με τη μουρη που δε φαινεται με τρομαζε πολυ τους πρωτους μηνες ειδικα στο παρκαρισμα, αλλα τωρα.... επισης το κολωνακι ειναι πολυ επικινδυνο και απαιτει απο τον οδηγο να κινηθει ωστε να ελεγξει στις στροφες. επισης και οι καθρεφτες εχουν καποιο τυφλο σημειο. |
zzzleepy έγραψε: |
Για να έχει ένα αυτοκίνητο ορατότητα παντού πρέπει να έχει μεγάλα παράθυρα, όπερ σημαίνει μεγάλη γωνία στο παρμπρίζ. Αν όμως το παρμπρίζ είναι πολύ όρθιο τότε χάνουμε σε αεροδυναμική. Για να έχεις ορατότητα καλή με χαμηλή γωνία στο παρμπρίζ πρέπει να κάθεσαι αρκετά πίσω, πράγμα αδύνατο σε ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης ή αρκετά χαμηλά, όπως σε ένα coupe. Οπότε κάπου πρέπει να γίνει ένας συμβιβασμός. Η τέλεια ορατότητα θυσιάζεται για χάρη της αεροδυναμικής. Δεν μιλάω μόνο για το 206. Τα αυτοκίνητα τείνουν να γίνουν σχεδόν ενός όγκου γιατί έτσι υπαγορεύει το μοντέρνο design και ο φουτουρισμός.
Πριν από το 206 είχα ένα Skoda Favorit (καλά ε, καταπληκτικό αυτοκίνητο ![]() ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Μπορεί τα παλιά αυτοκίνητα να είχαν λαμαρίνες που δεν πάθαιναν τίποτα, όμως όλη την ενέργεια από το τρακάρισμα τη δεχόταν ο οδηγός. Τώρα τρακάρεις ή χτυπάς και δεν το καταλαβαίνεις γιατί οι λαμαρίνες απορροφούν όλην την ενέργεια της κρούσης (και γίνονται πατσαβούρες). |
zzzleepy έγραψε: |
Πιστεύεις δηλαδή στη μοίρα Χριστίνα; Εγώ από την άλλη πιστεύω στο κακό μάτι... ![]() Καλά το topic σου δεν αφορούσε το νεκρό σημείο στα εμπρός κολωνάκια; ΧΙ ΧΙ ΧΙ ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Μ'αρέσει που έχεις και δίλημμα... ![]() Τίποτα πιο όμορφο από τη ζωή φίλε μου. Η ζωή δεν επισκευάζεται... |
zzzleepy έγραψε: |
Για να έχει ένα αυτοκίνητο ορατότητα παντού πρέπει να έχει μεγάλα παράθυρα, όπερ σημαίνει μεγάλη γωνία στο παρμπρίζ. Αν όμως το παρμπρίζ είναι πολύ όρθιο τότε χάνουμε σε αεροδυναμική. Για να έχεις ορατότητα καλή με χαμηλή γωνία στο παρμπρίζ πρέπει να κάθεσαι αρκετά πίσω, πράγμα αδύνατο σε ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης ή αρκετά χαμηλά, όπως σε ένα coupe. Οπότε κάπου πρέπει να γίνει ένας συμβιβασμός. Η τέλεια ορατότητα θυσιάζεται για χάρη της αεροδυναμικής. Δεν μιλάω μόνο για το 206. Τα αυτοκίνητα τείνουν να γίνουν σχεδόν ενός όγκου γιατί έτσι υπαγορεύει το μοντέρνο design και ο φουτουρισμός.
Πριν από το 206 είχα ένα Skoda Favorit (καλά ε, καταπληκτικό αυτοκίνητο ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
είμαι της φιλοσοφίας ότι δεν θα ζήσω για πάντα ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Εκτός από το νεκρό σημείο που δημιουργεί το εμπρός κολωνάκι, υπάρχει και νεκρό σημείο στον αριστερό καθρέφτη, το οποίο δεν διορθώνεται όπως και όσο και να τον ρυθμίσεις. |
zzzleepy έγραψε: |
Εκτός από το νεκρό σημείο που δημιουργεί το εμπρός κολωνάκι, υπάρχει και νεκρό σημείο στον αριστερό καθρέφτη, το οποίο δεν διορθώνεται όπως και όσο και να τον ρυθμίσεις. Εγώ την πάτησα έτσι με Jeep στον περιφερειακό.
Η λύση και για τα δυο είναι (όπως ειπώθηκε και πιο πάνω) να γέρνεις λίγο το κεφάλι προς το παράθυρο, κάτι που μετά από λίγο καιρό σου γίνεται συνήθεια και το κάνεις ασυναίσθητα. Όσο για τη ζωή, είναι που είναι σύντομη, μην προσπαθείτε να τη συντομεύσετε περισσότερο... |
DimiP έγραψε: |
Παιδια, στον Καναδα (και ισως και σε αλλες χωρες) δεν νοειται οδηγος να βγει σε αλλη λωριδα η να αλλαξει λωριδα κοιτωντας μονο τους καθρεφτες του (τους πλαινους). ΠΑΝΤΑ μαθαινουν να γυρνανε το κεφαλι ολο πισω, ωστε να ελεγχουν γιατι φοβουνται τα τυφλα σημεια. Τους πλαινους τους εχουν για να ελεγχουν οταν ειναι στην ευθεια. Το εβλεπα και δεν το πιστευα!!! |
1.1 i love you έγραψε: | ||
Δημήτρη το φαντάζεσαι την ώρα που γυρνάς να κοιτάξεις,να φρενάρει απότομα ο μπροστινός; ![]() ![]() |
TZAG έγραψε: |
πρέπει να σταματήσεις το όχημα ΕΝΤΕΛΩΣ. Ακόμα κι αν το αυτοκίνητο τσουλάει στην κυριολεξία, θα σε γράψουν |
mick206 έγραψε: |
Ε ΟΧΙ και να σταματήσουμε εντελώς... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mick206 έγραψε: | ||
Ε ΟΧΙ και να σταματήσουμε εντελώς... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |