nasoss έγραψε: |
[b] ![]() |
peugeot206cc έγραψε: |
Έχω ένα φίλο με 206CC και του έβγαλε κρεμαγιέρα μέσα σε 5 μήνες. Τελικά κάτι πρέπει να παίζει με τις κρεμαγιέρες. Το αυτοκίνητο το πήρε Νοέμβριο του 2002. |
nasoss έγραψε: |
PAIDIA, OMASTORAS ITAN KATIGORIMATIKOS,MAZI ME TA ALA,POLAPLASIASTES,VALVIDA RELADI, KREMAGIERA, EINAI PROVLIMATA STANDAR.TOPA TO MEGALO EROTIMA EHEI OS EKSIS,AS POUME O POLAPLASISTIS KAI NA TON ALAKSI KAPIOS AMESOS META APO KAPIO XRONIKO DIASTIMA PALI HALAI DILADI TO PROVLIMA EINE MONIMO,DEN EXEI TELIOMO,DILADI KSANA KAI KSANA TO ALAZIS,ARA EINE MONIMA ELATOMATIKO,KAI KANIS SE OSA SINERGIA EXO ROTISI DEN MOU EHEI PEI OTI, KSERIS MOLIS TO ELAKSOUME TERMA THA ISIHASIS,OLOI MOU LENE OTI ARGOTERA PALI EKEI THA EIME,GIA EMENA AYTO EINE APARADEKTO!!!!!!!!TOULAHISTON GIA TIN KREMARGIERA THA TIN ALKSO MIA FORA,APO OTI MOU IPAN,ETSI THELO NA ELPIZO.......... |
nasoss έγραψε: |
ase re taso,ego pio poli eho aganaktisi me tous mihanikous pou ehoume edo, pou den asholountai me to mizon thema.skasilatous,pera vrehi, oi aloi plironoun....... |
Alex έγραψε: |
Εμενα ο πολλαπλασιαστης εχει κλεισει 3 χρονια με προβλημα - ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΛΛΑΖΩ ![]() Τρωει λιγο δισκο, ισως χανω και λιγο σε επιδοσεις αλλα δεν γ***εται.. Απ'το να τον βαλω και να αλλαζω καθε λιγο και λιγακι αστον απανω και αμα βγει ποτε κανας καλυτερος, τον βαζουμε.. Αληθεια πολλαπλασιαστες απο ανεξαρτητους κατασκευαστες δεν υπαρχουνε? |
Sidobre έγραψε: | ||
Εγώ το λέω αλλά μόνο εγώ το ακούω... Σε καμμία άλλη χώρα (διασταυρωμένο από τα διάφορα Club) δεν έχουν εμφανιστεί τόσοι πολλοί προβληματικοί πολλαπλασιαστές. Στο μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων αν αλλάξει ... Βενζινάδικο, λύνονται και τα προβλήματα. Δεν θα έπερεπε να σας ανυσηχεί αυτό; Απλά θεωρώ μεγάλη ανευθυνότητα των εδώ συνεργείων να αλλάζουν τόσο εύκολα πολλαπλασιαστή χωρίς να είναι σίγουροι ότι ευθύνεται αυτός! |
nasoss έγραψε: |
mporis na mas peis ti marka sou valane?exei simasia. |
Ntinos έγραψε: |
μαλλον η περιπτωση του βενζιναδικου υπαγεται στην κατηγορια με τις χαλασμενες τρομπες βενζινης στην οποια ανηκει το 106 μου και πολλα ακομα 106 και saxo στα οποια επι εποχης 1997-2000 αλλαζαν τον ψεκασμο ολοκληρο (και βεβαια παλι υπηρχε προβλημα ωσπου οι καλοι και αγιοι συντακτες απο τους 4τ εκαναν εναν αγωνα αντοχης στις σερρες και τελικα βρεθηκε οτι ολα αυτα τα χρονια ![]() |
Sidobre έγραψε: |
(μήπως πλησιάζει η ώρα να ανοίξουμε δικό μας συνεργείο????..... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Κοίτα να δείς που θα βρούμε και άκρη.... ![]() Μετά τις περιπτώσεις με την τρόμπα καυσίμου, την ψιλλοαλάξανε βάζοντας και ένα "μονιμο" φίλτρο και από τότε η τρόμπα δουλεύει κανονικά! Από τότε που το κάνανε όμως αυτό αρχίσαν να αλλάζουν πολλαπλασιαστές, Map Sensor, Εγγεφάλους, γιατί τα κακομοίρικα τα αυτοκινητάκια μας καίνε γαλότσες, πέτρες, ψάρια και ότι άλλο έχουνε μέσα τα βενζινάδικα.... Οι Αστάθειες, τα σβησίματα και τα ψιλοπροβληματάκια με χαμηλές στροφές μου μυρίζουν καθαρά βενζίνη... |
racing-girl έγραψε: |
Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως εμφανίζεται το πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή? Τον τελευταίο καιρό δεν ξεκινάει αμέσως το 206, πρέπει να έχω αρκετή ώρα το κλειδί στην τελευταία σκάλα και πάλι μπορεί να μην γίνει ανάφλεξη και να χρειαστεί και δεύτερη προσπάθεια.Σκεφτόμουν μήπως χρειάζονται αλλαγή τα μπουζί γιατί πρόβλημα μίζας το αποκλείω να είναι.. |