PSClub - Hellas

Νέα - Νέο Fiat Punto

Vaggelis - Παρ 23 Μάϊ 2003, 08:45:20
Θέμα δημοσίευσης: Νέο Fiat Punto



Το δεύτερο δεκαήμερο του Ιουνίου αναμένεται να κυκλοφορήσει και στην ελληνική αγορά το ανανεωμένο Fiat Punto, το οποίο είναι εμφανώς επηρεασμένο σχεδιαστικά από το υπάρχον μοντέλο που κυκλοφορεί ανάμεσά μας τα τελευταία χρόνια.

Στόχος της Fiat Auto ήταν η δημιουργία ενός supermini με ισχυρή προσωπικότητα, η οποία θα συνδυάζεται με τεχνολογικές καινοτομίες στους τομείς των μηχανικών μερών και του εξοπλισμού, ώστε να είναι ικανό να ανταπεξέλθει στον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί στην κατηγορία B.


Προς αυτή την κατεύθυνση περισσότερες από 40 εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες, στις τρίθυρες και πεντάθυρες εκδοχές του, με οκτώ κινητήρες (1.2 8V, 1.2 16V, 1.4 16V, 1.8 16V, 1.3 Multijet, 1.9 Multijet, 1.9 JTD και 1.2 8V βενζίνης και μεθανίου), τέσσερα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων (τρία με πέντε σχέσεις και ένα εξατάχυτο), δύο αυτόματα κιβώτια (Speedgear και Dualogic), οκτώ επίπεδα εξοπλισμού (Actual, Active, Sound, Dynamic, Class, Emotion, Sporting, HGT) και 13 χρώματα για το αμάξωμα, σε καθένα από τα οποία αντιστοιχούν γενικά δύο διαφορετικές χρωματικές επιλογές για το εσωτερικό.

Οι μηχανικοί της Fiat έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στον εξοπλισμό του μοντέλου, ώστε αυτός να προσεγγίζει τα επίπεδα μοντέλων μεγαλύτερων κατηγοριών περιλαμβάνοντας συστήματα όπως τα ESP, ASR, MSR και Hill Holder. Παράλληλα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και ανάλογα με την έκδοση υπάρχουν δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, σύστημα τηλεματικής Connect, ηχοσύστημα με CD και MP3 Player κ.λπ.


Στη χώρα μας το ιταλικό supermini θα εισαχθεί φυσικά σε τρίθυρη και πεντάθυρη έκδοση, σε δέκα -σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία- συνδυασμούς κινητήρων και εξοπλισμού (1,2 8V 60 ίππων Active, Dynamic και Trofeo, 1,2 16V 80 ίππων Active, Dynamic και Emotion, 1,4 16V 95 ίππων Dynamic, Emotion και Sporting και 1,8 λίτρων 16V 130 ίππων HGT). Όσον αφορά στις τιμές πώλησης, αν και τίποτε δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί, αναμένεται ότι αυτές δεν θα διαφοροποιηθούν σημαντικά από τις ισχύουσες.


Πηγή: auto.in.gr
pezomania - Παρ 23 Μάϊ 2003, 10:30:14
Θέμα δημοσίευσης:
Χάλια είναι από μπροστά!!

Καλά τι ήθελαν να το πειράξουν;;;
seridim - Παρ 23 Μάϊ 2003, 10:38:03
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο Fiat Punto
Vaggelis έγραψε:
1,4 16V 95 ίππων Dynamic, Emotion και Sporting

Ακόμα και η Fiat θα έχει κινητήτρα με 95 ίππους. Έλεος!!!!!! Εμείς σταθερά στους 75. Evil Evil
Vaggelis - Παρ 23 Μάϊ 2003, 11:27:44
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο Fiat Punto
seridim έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
1,4 16V 95 ίππων Dynamic, Emotion και Sporting

Ακόμα και η Fiat θα έχει κινητήτρα με 95 ίππους. Έλεος!!!!!! Εμείς σταθερά στους 75. Evil Evil


Aν δεν κάνω λάθος, αυτός είναι ο κινητήρας ECOTEC της GM, τον οποίο φοράνε και τα Corsa, Astra κλπ...
Ghost Dog - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 09:57:17
Θέμα δημοσίευσης:
Με ξενερώνει παρα πολύ η εμφάνιση του… (από μοτέρ καλό θα πρέπει να είναι)
Blue_Devil - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 11:43:53
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι μένα καθόλου δε μου αρέσει......το κάνανε σαν ιαπωνικό πάει το ιταλικό design!
Vini - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 12:22:43
Θέμα δημοσίευσης:
FABIA ... Puke right
TZAG - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 22:35:21
Θέμα δημοσίευσης:
Η λέξη "χάλια" είναι λίγη γιά να εκφράσει την εικόνα του νέου PUNTO. Puke right Puke left
1.1 i love you - Κυρ 25 Μάϊ 2003, 23:34:20
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΠΛΙΑΧΧΧ!!!!!!
Petros - Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:04:14
Θέμα δημοσίευσης:
Από τη στιγμή που θεωρώ το Polo, ως ένα από τα πλέον αδιάφορα αυτοκίνητα (όλων των κατηγοριών και όλων των εποχών), θα ήμουν άδικος αν έλεγα ότι το νέο Punto είναι όμορφο.

Αν η FIAT προσπαθεί με αυτές τις αηδίες να επανέλθει στο προσκήνιο, τότε εγώ προτιμώ Kalos που είναι τελικά πιο "ιταλικό" από το Punto! Rolling eyes
Vasso - Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:33:36
Θέμα δημοσίευσης:
είναι απαράδεκτο εμφανισιακά ... τι τα κάνουν τα αμάξια τώρα τελευταία ??
μοιάζει πολύ με το προηγούμενο POLO από μπροστά.

Μου φαίνεται πως θα βλέπουμε αμάξι μπροστά μας και δεν θα ξέρουμε τι είναι ....
εκτός απ΄το 206 !!!!
Vaggelis - Τετ 28 Μάϊ 2003, 10:18:23
Θέμα δημοσίευσης:
Διορθώνω το προηγούμενο post μου, καθώς σύμφωνα με το auto.in.gr, ο κινητήρας 1400 16V με τους 95 ίππους ΔΕΝ είναι ο ecotec, αλλά η εξέλιξη του FIRE της Fiat και δίνει στο Punto εξαιρετικές επιδόσεις, 0-100 σε 9,9" (!!!!!) και τελική 178 km/h....

Έκανε κάποιος καμία πονηρή σκέψη, γιατί εγώ έκανα...
teoman - Τετ 28 Μάϊ 2003, 10:20:14
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Διορθώνω το προηγούμενο post μου, καθώς σύμφωνα με το auto.in.gr, ο κινητήρας 1400 16V με τους 95 ίππους ΔΕΝ είναι ο ecotec, αλλά η εξέλιξη του FIRE της Fiat και δίνει στο Punto εξαιρετικές επιδόσεις, 0-100 σε 9,9" (!!!!!) και τελική 178 km/h....

Έκανε κάποιος καμία πονηρή σκέψη, γιατί εγώ έκανα...


Εγώ έκανα... Σκέφτηκα: "Πάλι θα ασελγήσω σε κανένα κακόμοιρο πουντάκι..." Laughing Laughing Laughing
Vaggelis - Τετ 28 Μάϊ 2003, 10:46:26
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
Διορθώνω το προηγούμενο post μου, καθώς σύμφωνα με το auto.in.gr, ο κινητήρας 1400 16V με τους 95 ίππους ΔΕΝ είναι ο ecotec, αλλά η εξέλιξη του FIRE της Fiat και δίνει στο Punto εξαιρετικές επιδόσεις, 0-100 σε 9,9" (!!!!!) και τελική 178 km/h....

Έκανε κάποιος καμία πονηρή σκέψη, γιατί εγώ έκανα...


Εγώ έκανα... Σκέφτηκα: "Πάλι θα ασελγήσω σε κανένα κακόμοιρο πουντάκι..." Laughing Laughing Laughing


1400 με 1600, είναι άνιση μονομαχία....

Τελικά αναρωτιέμαι, αυτή η Fiat είναι στα πρόθυρα οικονομικής κατάρευσης, αλλά βγάζει νέο κινητήρα 16βάλβιδο 1400, που περεπιμτόντως θα εξοπλίζει και το Stilo, και η Peugeot ακόμα επιμένει στους "αρχαίους" TU...
Περιττά τα σχόλια...
lia206cc - Τετ 28 Μάϊ 2003, 11:32:18
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
Διορθώνω το προηγούμενο post μου, καθώς σύμφωνα με το auto.in.gr, ο κινητήρας 1400 16V με τους 95 ίππους ΔΕΝ είναι ο ecotec, αλλά η εξέλιξη του FIRE της Fiat και δίνει στο Punto εξαιρετικές επιδόσεις, 0-100 σε 9,9" (!!!!!) και τελική 178 km/h....

Έκανε κάποιος καμία πονηρή σκέψη, γιατί εγώ έκανα...


Εγώ έκανα... Σκέφτηκα: "Πάλι θα ασελγήσω σε κανένα κακόμοιρο πουντάκι..." Laughing Laughing Laughing


Κλασικά... Laughing Laughing Laughing

Τελικά, σε ποιό κοινό απευθύνεται η FIAT δεν έχω καταλάβει ακόμα.
Στους "ανήσυχους" οδηγούς όχι: δεν γίνεται με αυτές τις επιδόσεις.
Στους οικογενειάρχες όχι: μικρό, άβολο, και ακριβό σε σχέση με άλλα της κατηγορίας του που προσφέρουν καλύτερα προγράμματα και περισσότερα extra.
Κάποτε μπήκα στον κόπο να το δώ κι από μέσα από περιέργεια. Δεν φτάνει η εξωτερική άθλια σχεδίαση... κι από μέσα πανούκλα είναι: φτηνιάρικα υλικά στο ταμπλό (λες και ήταν από φελιζόλ - παρκαρισμένο κι έτριζε!), ταπετσαρίες κουλουπου 10ετίας '80, μία αίσθηση "κενού" στα καθίσματα, κιβώτιο "κρακακρούκα" κι ένα "μπούκωμα" απ' το ύψος του ταμπλό...
Και όμως υπάρχουν αγοραστές γι' αυτό το κουβαδάκι... Τι να πώ;
Vini - Τετ 28 Μάϊ 2003, 11:42:27
Θέμα δημοσίευσης:
lia206cc έγραψε:

Κλασικά... Laughing Laughing Laughing

Τελικά, σε ποιό κοινό απευθύνεται η FIAT δεν έχω καταλάβει ακόμα.
Στους "ανήσυχους" οδηγούς όχι: δεν γίνεται με αυτές τις επιδόσεις.
Στους οικογενειάρχες όχι: μικρό, άβολο, και ακριβό σε σχέση με άλλα της κατηγορίας του που προσφέρουν καλύτερα προγράμματα και περισσότερα extra.
Κάποτε μπήκα στον κόπο να το δώ κι από μέσα από περιέργεια. Δεν φτάνει η εξωτερική άθλια σχεδίαση... κι από μέσα πανούκλα είναι: φτηνιάρικα υλικά στο ταμπλό (λες και ήταν από φελιζόλ - παρκαρισμένο κι έτριζε!), ταπετσαρίες κουλουπου 10ετίας '80, μία αίσθηση "κενού" στα καθίσματα, κιβώτιο "κρακακρούκα" κι ένα "μπούκωμα" απ' το ύψος του ταμπλό...
Και όμως υπάρχουν αγοραστές γι' αυτό το κουβαδάκι... Τι να πώ;


συμφωνώ απολύτως ... σε όλα όσα αναφέρεις ...

μαζί με αυτά βάλε και τα συχνά, αποδεδειγμένα, προβλήματα ...

Εμένα με εκνευρίζει που οι Ιταλόφιλοι τα επαινούν σαν τους τρελούς την ώρα που δεν λειτουργεί π.χ. το ηλεκτρικό τους παράθυρο ή οι προβολείς ή τα πίσω φώτα ή το ABS ή ανάβουν όλες οι ενδείξεις ...

Άσε που και οι τιμές τους είναι επιεικώς απαράδεκτες ...

Για αυτό πάει η FIAT για φούντο .... Laughing Laughing
lia206cc - Τετ 28 Μάϊ 2003, 11:51:58
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
lia206cc έγραψε:

Κλασικά... Laughing Laughing Laughing

Τελικά, σε ποιό κοινό απευθύνεται η FIAT δεν έχω καταλάβει ακόμα.
Στους "ανήσυχους" οδηγούς όχι: δεν γίνεται με αυτές τις επιδόσεις.
Στους οικογενειάρχες όχι: μικρό, άβολο, και ακριβό σε σχέση με άλλα της κατηγορίας του που προσφέρουν καλύτερα προγράμματα και περισσότερα extra.
Κάποτε μπήκα στον κόπο να το δώ κι από μέσα από περιέργεια. Δεν φτάνει η εξωτερική άθλια σχεδίαση... κι από μέσα πανούκλα είναι: φτηνιάρικα υλικά στο ταμπλό (λες και ήταν από φελιζόλ - παρκαρισμένο κι έτριζε!), ταπετσαρίες κουλουπου 10ετίας '80, μία αίσθηση "κενού" στα καθίσματα, κιβώτιο "κρακακρούκα" κι ένα "μπούκωμα" απ' το ύψος του ταμπλό...
Και όμως υπάρχουν αγοραστές γι' αυτό το κουβαδάκι... Τι να πώ;


συμφωνώ απολύτως ... σε όλα όσα αναφέρεις ...

μαζί με αυτά βάλε και τα συχνά, αποδεδειγμένα, προβλήματα ...

Εμένα με εκνευρίζει που οι Ιταλόφιλοι τα επαινούν σαν τους τρελούς την ώρα που δεν λειτουργεί π.χ. το ηλεκτρικό τους παράθυρο ή οι προβολείς ή τα πίσω φώτα ή το ABS ή ανάβουν όλες οι ενδείξεις ...
Άσε που και οι τιμές τους είναι επιεικώς απαράδεκτες ...

Για αυτό πάει η FIAT για φούντο .... Laughing Laughing


ΕΕΕΕΕ χμμμμμμ Γκούχ γκούχ... κάτι μου θυμίζουν αυτά τα προβλήματα...
(τι όμως, δεν μου 'ρχεται τώρα...) Wink Laughing Laughing Laughing
Τουλάχιστον εμείς είμαστε "μούρες" Σωστή???
pezomania - Τετ 28 Μάϊ 2003, 11:55:26
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
teoman έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
Διορθώνω το προηγούμενο post μου, καθώς σύμφωνα με το auto.in.gr, ο κινητήρας 1400 16V με τους 95 ίππους ΔΕΝ είναι ο ecotec, αλλά η εξέλιξη του FIRE της Fiat και δίνει στο Punto εξαιρετικές επιδόσεις, 0-100 σε 9,9" (!!!!!) και τελική 178 km/h....

Έκανε κάποιος καμία πονηρή σκέψη, γιατί εγώ έκανα...


Εγώ έκανα... Σκέφτηκα: "Πάλι θα ασελγήσω σε κανένα κακόμοιρο πουντάκι..." Laughing Laughing Laughing


1400 με 1600, είναι άνιση μονομαχία....

Τελικά αναρωτιέμαι, αυτή η Fiat είναι στα πρόθυρα οικονομικής κατάρευσης, αλλά βγάζει νέο κινητήρα 16βάλβιδο 1400, που περεπιμτόντως θα εξοπλίζει και το Stilo, και η Peugeot ακόμα επιμένει στους "αρχαίους" TU...
Περιττά τα σχόλια...


Για να σε ηρεμήσω Βαγγέλη, σου λέω ότι το νέο C4 (αντικαταστάτης του Xsara), θα βγεί με το νέο κινητήρα PSA 1.4 16V ΠΑΝΩ ΑΠΟ 90HP!!!!!!!!![/b]
Vini - Τετ 28 Μάϊ 2003, 12:57:41
Θέμα δημοσίευσης:
lia206cc έγραψε:

ΕΕΕΕΕ χμμμμμμ Γκούχ γκούχ... κάτι μου θυμίζουν αυτά τα προβλήματα...
(τι όμως, δεν μου 'ρχεται τώρα...) Wink Laughing Laughing Laughing
Τουλάχιστον εμείς είμαστε "μούρες" Σωστή???


Σωστότατη ...
Αλλά μην συγκρίνεις το βόλευ με το τρόλευ... Shocked Shocked Shocked
Αλλο Γαλλία και άλλο Ιταλία(μαφία) ...
Επρεπε να σε είχα σε Punto φίλου που όταν έκλεινα το παράθυρο ... αυτό αντι να ανεβαίνει προς τα πάνω, έβγαινε προς τα έξω ... Laughing Laughing
Τα Γαλλικά είναι σε αυτούς του τομείς πολλά χρόνια μπροστά ...
Το μόνο ίσως πόυ κάνει τα Ιταλικά να ξεχωρίζουν λιγάκι είναι μόνο ο ήχος της μηχανής και η καλή απόκριση στις χαμηλές .... αλλά μέχρι εκεί ...

Το Γαλλικό άρωμα είναι δυνατό και αντέχει στο χρόνο ... Τα Ιταλικά είναι απλά emporio xarmani .... Wink
Vaggelis - Τετ 28 Μάϊ 2003, 14:27:39
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:


Για να σε ηρεμήσω Βαγγέλη, σου λέω ότι το νέο C4 (αντικαταστάτης του Xsara), θα βγεί με το νέο κινητήρα PSA 1.4 16V ΠΑΝΩ ΑΠΟ 90HP!!!!!!!!!


Aυτό πάλι, που το διάβασες;;;;;
Γιατί εμένα άλλα ...πήρε το μάτι μου...
Οτι η Citroen θα εξοπλίσει το νεο C4 με τον παλιό κινητήρα των 75-77 ίππων...
Δές και το αντίστοιχο topic...
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=1510&highlight=citroen+c4
mick206 - Τετ 28 Μάϊ 2003, 14:36:03
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
θα βγεί με το νέο κινητήρα PSA 1.4 16V ΠΑΝΩ ΑΠΟ 90HP!!!!!!!!

Για να δούμε... Θα το κάνουν; Θα βγεί;; Άντε να δούμε μια άσπρη μέρα
Sad Rolling eyes
geopili - Κυρ 01 Ιούν 2003, 18:35:20
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή πιο γρήγορη ενημέρωση έχει - όπως έχω διαπιστώσει - το Autopress δίτε τις τιμές για το νέο Punto:

http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3089
PHSYBORG - Παρ 13 Ιούν 2003, 19:01:36
Θέμα δημοσίευσης:
Τοσο καιρο παταγαμε τα Πουντο κατω αλλα τωρα βλεπω να τρωμε ξυλο κ απο αυτα.Αισχος λεμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το C4 k C2 θα εχουν κινητηρα 1400 με 95-98 αλογακια! Sad Sad
zzzleepy - Παρ 13 Ιούν 2003, 19:22:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ήταν, είναι και θα είναι άσχημο. Άσε που έχει και εντελώς ηλίθιο όνομα. Κάποιος που δουλεύει μαζί μου στη δουλειά έχει ένα 1100 τετράθυρο και τόλμησε να πει ότι το εσωτερικό του είναι καλύτερο από του 206!!!!

ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ!!! ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ!!! Evil Evil

Δεν ξέρω πως είναι το εσωτερικό του νέου Punto αλλά το εξωτερικό του μου φτάνει για να γυρίσω το βλέμμα μου αλλού...
Vaggelis - Σαβ 14 Ιούν 2003, 01:20:49
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως, στην διαφήμιση, η φάτσα του τύπου είναι σαν να λέει:
"Πώ πω, πως το έκαναν έτσι άσχημο..."
geopili - Σαβ 14 Ιούν 2003, 03:23:33
Θέμα δημοσίευσης: Fiat Punto Sporting!!
Η αγωνιστική έκδοση του Fiat Punto είναι έτοιμη και για την 3η γενιά. Από το Autopress.gr. Διαβάστε:

http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=4923
Petros - Σαβ 14 Ιούν 2003, 11:00:00
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως το ξαναλέω...
Αν φτάσαμε να αντιγράφουν οι Ιταλοί τους Γερμανούς (λέγε με Polo, ΜΠΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΧ) και να βάζουν και καρδιά γερμανική, τότε ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ!
zzzleepy - Σαβ 14 Ιούν 2003, 19:22:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ελπίζω να μη χάσουν και οι Γάλλοι τη φινέτσα τους γιατί μετά θα κυκλοφορούμε με ποδήλατα... Razz
Petros - Τρι 01 Ιούλ 2003, 09:52:52
Θέμα δημοσίευσης:
"Μικρότεροι" συνάδελφοι, τελικά υπάρχουν φίδια, μεγαλύτερα φίδια και... οι ανακοινώσεις επιδόσεων της FIAT!!! Laughing Laughing Laughing

Εκεί λοιπόν που "τρέμαμε" και οι 1600άρηδες με τις επιδόσεις του νέου Punto 95, το τεστ των 4Τ έβγαλε... το φιδέμπορα από το γραφείο τύπου της FIAT.
Very happy Very happy Very happy
Ναι μεν στα 0-100 σας πατάει το 95άρι (αν και 2'' πιο αργό από τις ανακοινώσεις της FIAT Shocked ), αλλά στα προσπεράσματα πίνει τα τσαγάκια του στις μεσαίες από τους 75 παλαίμαχους του 206 1.4, ενώ και στις ψηλές στροφές δίπλα του θα βρίσκεστε.
Ενδεικτικά αναφέρω:
Επιταχύνσεις με 3η:
50-80: 7,3'' Punto, 6,5'' 206
80-110: 7,7'' Punto, 7,7'' 206
Επιταχύνσεις με 4η:
80-110: 11,8'' Punto, 10,8'' 206
120-140: 10,4'' Punto, 10,7'' 206
Επιταχύνσεις με 5η:
80-110: 16,5'' Punto, 14,7'' 206
120-140: 19,3'' Punto, 19,8'' 206
zzzleepy - Τρι 01 Ιούλ 2003, 10:03:27
Θέμα δημοσίευσης:
Όποιος νόμισε ότι τα μικρά λιονταράκια είναι εύκολος στόχος πλανάται οικτρά Wink
Vaggelis - Τρι 01 Ιούλ 2003, 12:15:57
Θέμα δημοσίευσης:
Petros έγραψε:
Ναι μεν στα 0-100 σας πατάει το 95άρι (αν και 2'' πιο αργό από τις ανακοινώσεις της FIAT Shocked ), αλλά στα προσπεράσματα πίνει τα τσαγάκια του στις μεσαίες από τους 75 παλαίμαχους του 206 1.4, ενώ και στις ψηλές στροφές δίπλα του θα βρίσκεστε.
Ενδεικτικά αναφέρω:
Επιταχύνσεις με 3η:
50-80: 7,3'' Punto, 6,5'' 206
80-110: 7,7'' Punto, 7,7'' 206
Επιταχύνσεις με 4η:
80-110: 11,8'' Punto, 10,8'' 206
120-140: 10,4'' Punto, 10,7'' 206
Επιταχύνσεις με 5η:
80-110: 16,5'' Punto, 14,7'' 206
120-140: 19,3'' Punto, 19,8'' 206


Νομίζω οτι τα αποτελέσματα είναι φυσιολογικά, αν λάβουμε υπόψη το πόσο ελαστικός είναι ο κινητήρας μας, το μικρότερο βάρος, αλλά και το οτι οι 8V κινητήρες είναι πιο ροπάτοι από τους 16V...
Από τις μετρήσεις βλέπουμε οτι στις επιταχύνσεις εν κινήσει, το 206 υστερεί μόνο στις ψηλές στροφές, όπου πλεονεκτούν σαφώς οι 16V κινητήρες...
t69sniper - Τρι 15 Ιούλ 2003, 16:50:39
Θέμα δημοσίευσης:
kala...mprosta to ekanan telios ...koulera!!! Smile)
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr