PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Top gear-207 review

ayrton - Τετ 25 Μάρ 2009, 11:47:17
Θέμα δημοσίευσης: Top gear-207 review
Ψαχνοντας στο side του γνωστου περοδικου και εκπομπης TOP GEAR βρηκα το review που εκαναν στο 207. το θαψιμο ειναι χαρακτηριστικο! ο αρχικος τιτλος ειναι: "The only excuse for a small Peugeot is the GTI(RC). And I can walk faster than the 207 GTI". Μεταφραση:"ο μονος λογος για (αγορα προφανος) ενος μικρου peugeot ειναι το 207 gti(rc), και μπορω να παω πιο γρηγορα με τα ποδια απ'οτι με ενα 207 gti(rc)".Συγκεκρημενα βαθμολογει ως εξης με αριστα το 20: Ανεση: 13/20, Επιδοσεις: 4/20, Εμφανιση: 11/20, Ποιοτητα: 12/20, Οδηγικη συμπεριφορα 13/20, Πρακτικοτητα 12/20. Το οτι η αγγλοι ειναι φλεγματικοι και κομπλεξικοι ειδικα με τους γαλλους το ξεραμε αλλα τοσο Rolling eyes φαινετα οτι βγαζουν πιο καλα αυτοκινητα αυτου του επιπεδου, οπως rover ας πουμε Very happy Ο ψηλος του top gear εχει γενικος προβληματα ψυχολογικα (ας θυμηθουν καποιοι το αρθρο που ειχε γραψει σε αγγλικη εφημεριδα για τους ελληνες και την ελλαδα) φαινετα οτι εχει και προβληματα με οτι δεν παραγεται στο νησι του, στο νησι τον fish&chips Very happy ου ρε λουγκρα Laughing
volvos - Τετ 25 Μάρ 2009, 11:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
milaγε για το 150αρι και οχι για το rc νομιζω...
Dikonou - Τετ 25 Μάρ 2009, 11:58:39
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ασχολείστε με γραφικά άτομα...... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
ayrton - Τετ 25 Μάρ 2009, 12:06:21
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
milaγε για το 150αρι και οχι για το rc νομιζω...

μιλαει για το 207 gti το οποιο ειναι το rc στην αγγλια. rc ονομαζεται μονο στη ιταλια γαλλια ισπανια ελλαδα και γερμανια, στης υπολοιπες χωρες ονομαζεται gti. και αναφερετε στο GTI δηλαδη rc. να σημειωσω εδω οτι το 207 gt εχει την ιδια ονομασια παντου μονο το rc διαφερει η ονομασια του απο χωρα σε χωρα.
Road_Runner - Τετ 25 Μάρ 2009, 12:11:31
Θέμα δημοσίευσης:
ολα τα πεζω τα θαβει... και ας μην τρελαθουμε.. Δεν ειναι και κανενα υπεραυτοκινητο, σε σεχεση με αυτα που διχνουν στο τοπ γκιαρ..
και το οτι το 106 το ειχαν βγαλει 20 καλυτερο σε κρατημα πολυ ειναι..
Sinanai - Τετ 25 Μάρ 2009, 12:13:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχεις δίκιο. Κατά καιρούς ο Clarcsson έχει υμνήσει γαλλικά αυτοκίνητα. Προφανώς ο τρόπος με τον οποίο μιλούν για το 207 έχει να κάνει με το κατά πόσο η Peugeot έχει παρεκλίνει από αρχές που την έκαναν αγαπητή στο ευρύ κοινό, και τα μοντέλα της ποθητά από πολύ κόσμο. Και δεν έχουν καθόλου άδικο. Σκεφτείτε, π.χ., τι χαμός γινόταν για το 106 Rallye, ή το 205 GTI, και πόσο "στο ντούκου" περνάνε τα τωρινά 207 κτλ. Το Top Gear δεν ήταν ποτέ μια εκπομπή θα έβλεπε κανείς για να αποφασίσει τι αμάξι να αγοράσει. Είναι ένα σόου, καθαρά, που με γλαφυρό τρόπο, όμως, περιγράφει σωστά, κατ' εμέ, τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ούτε οι παρουσιαστές είναι οδηγάρες, τουναντίον μάλιστα: Εντελώς σαχλαμάρες, σ' αυτόν τον τομέα. Αλλά τους βρίσκω απολύτως επιτυχημένους σ' αυτό που κάνουν, δηλαδή ένα χιομουριστικό σόου, που όμως πίσω από φαινομενικά κόμπλεξ λέει αλήθειες. Για το άρθρο περί Ελλάδας, τώρα, επίσης δε θεωρώ ότι ο Clarcsson είναι κομπλεξικός με τη χώρα μας, αλλά προφανώς με μια εικόνα που δημιουργείται από κάποιους.
ayrton - Τετ 25 Μάρ 2009, 12:20:31
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπορει ομως στην εκμπομπη του να παρουσιαζει την Aston Martin Vanquish και την Ferrari 575 και στο τελος να λεει οτι προτιμαει την aston martin Shocked δηλαδη ελεος! ενταξει ειναι η κλασσικη αγγλοφατσα που πιστευει οτι το νησακι του ειναι το κεντρο της γης αλλα οχι και η aston martin καλυτερη απο την ferrari Smile ημαρτον Very happy
Vini - Τετ 25 Μάρ 2009, 12:48:02
Θέμα δημοσίευσης:
Με αυτά τα reviews άκρη δεν θα βγάλετε.
Γιατί;
Πολύ απλά.
Αν με βάλεις εμένα να οδηγώ επί 5 χρόνια ένα Yugo και ξαφνικά με βάλεις να οδηγήσω το 207 μάλλον θα το υμνήσω...

Αντε βάλε τώρα τον άλλο που οδηγεί κάθε μέρα διαφορετικά αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών και κυρίως πολυτελή και ακριβά μοντέλα να βγάλει συμπέρασμα σωστό.
Ο άνθρωπος όπως και να γίνει επηρεάζεται από τα διαφορετικά ερεθίσματα που δέχεται κάθε τρεις και λίγο.

Όσα περισσότερα ερεθίσματα σε σύντομα χρονικά διαστήματα τόσο περισσότερο δυσκολεύεται να έχει και σωστή κρίση... και να αξιολογήσει κατάλληλα.

Τα περισσότερο αξιόπιστα reviews είναι των ιδιοκτητών που μαθαίνουν το αυτοκίνητο και πραγματικά ζουν μαζί του... Exclamation
peugeotναύτης21 - Τετ 25 Μάρ 2009, 17:15:10
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Δεν έχεις δίκιο. Κατά καιρούς ο Clarcsson έχει υμνήσει γαλλικά αυτοκίνητα. Προφανώς ο τρόπος με τον οποίο μιλούν για το 207 έχει να κάνει με το κατά πόσο η Peugeot έχει παρεκλίνει από αρχές που την έκαναν αγαπητή στο ευρύ κοινό, και τα μοντέλα της ποθητά από πολύ κόσμο. Και δεν έχουν καθόλου άδικο. Σκεφτείτε, π.χ., τι χαμός γινόταν για το 106 Rallye, ή το 205 GTI, και πόσο "στο ντούκου" περνάνε τα τωρινά 207 κτλ. Το Top Gear δεν ήταν ποτέ μια εκπομπή θα έβλεπε κανείς για να αποφασίσει τι αμάξι να αγοράσει. Είναι ένα σόου, καθαρά, που με γλαφυρό τρόπο, όμως, περιγράφει σωστά, κατ' εμέ, τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ούτε οι παρουσιαστές είναι οδηγάρες, τουναντίον μάλιστα: Εντελώς σαχλαμάρες, σ' αυτόν τον τομέα. Αλλά τους βρίσκω απολύτως επιτυχημένους σ' αυτό που κάνουν, δηλαδή ένα χιομουριστικό σόου, που όμως πίσω από φαινομενικά κόμπλεξ λέει αλήθειες. Για το άρθρο περί Ελλάδας, τώρα, επίσης δε θεωρώ ότι ο Clarcsson είναι κομπλεξικός με τη χώρα μας, αλλά προφανώς με μια εικόνα που δημιουργείται από κάποιους.





Γιατί ποιος περνάει τα 207 στο ντούκου???Ίσα,ίσα το ανάποδο θα έλεγα,δηλ. οτι χάρις το 207(και τους thp) η peugeot απέκτησε περισσότερους οπαδούς....
Sinanai - Τετ 25 Μάρ 2009, 17:28:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοώ ότι δεν είναι εξίσου δημοφιλή με τα παλαιότερα "καυτά" χάτσμπακ της Πεζώ. Σήμερα πολύ περισσότερο εξιτάρει τη ναυλωμένη (όπου "ν", βάλτε "κ") νεολαία ένα Όπελ ο-πι-σι ή ένα Φορντ ες-τι (ή ένα Γκολφ τζι-τι-άι τους λιγότερο αλητήριους), παρά ένα 207 ή 308 τζι-τι, ή έστω αρ-σι. Δε λέω ότι εγώ θα τα προτιμούσα ή ότι είναι καλύτερα, αλλά αναμφίβολα η Πεζώ δεν έχει-ή δε θέλει να έχει-ως δυνατό χαρτί της γκάμας της τα καυτά μικρά (1300 κιλά, τι μικρά, δηλαδή...) καυτά χάτσμπακ.

Επίσης, στο ριβιού του Τοπ-Γκίαρ αναφέρονται στο ντίζελ 1.6 με τα 110 άλογα, λέγοντας για κακές επιδόσεις, και όχι στα 150άρια/175άρια τι-έιτς-πι.
volvos - Τετ 25 Μάρ 2009, 17:36:27
Θέμα δημοσίευσης:
sosto top gear kai fifth gear ειναι κολλημενοι αντιγαλλοι
οπου βλεπουν γαλλικο βριζουν και χλευαζουν
οπερ βλεπε clio rs - megane rs - megane r27r clio williams- peugeot 205-peugeot 106-peugeot 306-citroen c6 κλπ κλπ κλπ

κυριοι εχετε παρει ενα καλο αμαξι τιποτα παραπανω. και με δεδομενο οτι στην υπολοιπη ευρωπη το κλιο το r27 εχει 19900 και το κανονικο 22000 οταν το 207 εχει 23000 και το γκολφ gti 24000kati
σορυ αλλα αμα ζουσαμε ευρωπη (Που δε μετρανε και τεκμηρια)
ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΧΕΣΜΕΝΟ ΤΟ 207 ΚΑΙ ολοι σας θα ειχατε παρει με τα ιδια ή λιγτερα λεφτα κλιο και γκολφ....
Vini - Τετ 25 Μάρ 2009, 18:00:06
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
κυριοι εχετε παρει ενα καλο αμαξι τιποτα παραπανω. και με δεδομενο οτι στην υπολοιπη ευρωπη το κλιο το r27 εχει 19900 και το κανονικο 22000 οταν το 207 εχει 23000 και το γκολφ gti 24000kati
σορυ αλλα αμα ζουσαμε ευρωπη (Που δε μετρανε και τεκμηρια)
ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΧΕΣΜΕΝΟ ΤΟ 207 ΚΑΙ ολοι σας θα ειχατε παρει με τα ιδια ή λιγτερα λεφτα κλιο και γκολφ....


Αυτό τώρα που γράφεις έχει καμιά αξία;;

Αν ζούσες στην Ινδία ή στην Αμερική ή Νότια Αμερική ή Ασία νομίζεις ότι θα κοιτούσες να πάρεις κάτι από όλα αυτά που ίσως φαντάζεσαι;

Και επειδή Ευρώπη είναι και η Γερμανία και η Γαλλία και η Ιταλία αν θυμάμαι καλά οι χώρες αυτές είναι γεμάτες από Peugeot-Citroen. Ειδικά η Γαλλία.

Και αν ρωτούσες εμένα, με τα ίδια λεφτά πριν 10 μέρες προτίμησα το 207Gt παρά π.χ. το Golf TSi 1.4/160ps που ήταν στις ίδιες τιμές και με λιγότερα τεκμήρια ... Cool
volvos - Τετ 25 Μάρ 2009, 18:02:51
Θέμα δημοσίευσης:
το γραφω για να καταλαβουν οτι αλλα κριτηρια εχουν στην αγγλια γερμανια και αλλα ελλαδα...γιατι απλα ειναι αλλες οι τιμες οποτε αλλο και το ταργκετ γκρουπ..

και σορυ αλλα το γκολφ tsi -160ps με τα εξτρα του 207 σου πρεπει να εχει και 5+πανω Cool
Vini - Τετ 25 Μάρ 2009, 18:52:51
Θέμα δημοσίευσης:
volvos και όμως στην Γερμανία / Ιταλία / Αγγλία / Γαλλία κλπ... τα πρώτα κριτήρια που κοιτούν είναι η υποστήριξη των αυτοκινήτων που παράγουν. Αν κάνεις μία βόλτα Γερμανία θα δεις ότι είναι τίγκα στα VW και τα BMW Mercedes.

Πολύ δύσκολα θα δεις Opel (λόγω GM και Vauxhall) καθώς και Ford ... Ωστόσο θα δεις πάρα πολλά Γαλλικά.

Παρόμοιες αντιδράσεις και στις υπόλοιπες χώρες.

Οι τιμές αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη είναι παραπλήσιες.
Οι μισθοί είναι διαφορετικοί και οι έμεσες φορολογίες.

Τέλος πάντων. Όσο αφορά εμένα, το Golf TSI 160 μου το έβγαλαν 1500euro ποιο ακριβό από το 207 που πήρα (Λευκό 5θυρο με ζάντες αλουμινίου).

Θα ήμουν τρελός όμως να πάω να μπλέξω με VW Group στο Ελλαδιστάν ... Laughing
peugeotναύτης21 - Τετ 25 Μάρ 2009, 21:25:38
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Εννοώ ότι δεν είναι εξίσου δημοφιλή με τα παλαιότερα "καυτά" χάτσμπακ της Πεζώ. Σήμερα πολύ περισσότερο εξιτάρει τη ναυλωμένη (όπου "ν", βάλτε "κ") νεολαία ένα Όπελ ο-πι-σι ή ένα Φορντ ες-τι (ή ένα Γκολφ τζι-τι-άι τους λιγότερο αλητήριους), παρά ένα 207 ή 308 τζι-τι, ή έστω αρ-σι. Δε λέω ότι εγώ θα τα προτιμούσα ή ότι είναι καλύτερα, αλλά αναμφίβολα η Πεζώ δεν έχει-ή δε θέλει να έχει-ως δυνατό χαρτί της γκάμας της τα καυτά μικρά (1300 κιλά, τι μικρά, δηλαδή...) καυτά χάτσμπακ.

Επίσης, στο ριβιού του Τοπ-Γκίαρ αναφέρονται στο ντίζελ 1.6 με τα 110 άλογα, λέγοντας για κακές επιδόσεις, και όχι στα 150άρια/175άρια τι-έιτς-πι.


Δηλαδή για να καταλάβω,μου συγκρίνεις το 207 με παλαιότερα peugeot(205,106,206)?'Oσον αφορά τη ναυλομένη νεολαία είναι καθαρά θέμα γούστου...και μεγέθους τσέπης....
vama51 - Τετ 25 Μάρ 2009, 22:47:01
Θέμα δημοσίευσης:
Κάπου συγκρίνονται τα 207 RALLYE/GT/RC με Focus ST/Golf GTI δηλ αμαξια που έχουν στην καλυτερη (RC) 5.000 ευρώ περισσότερα και στην χειρότερη (Rallye) 10.000 ευρώ.Πολύ καλή σύγκριση!! Όταν προσωπικά διάλεξα αμάξι,τα είδα ΟΛΑ στα 22.000-23.000 χιλιάρικα.Εμένα μου άρεσε εμφανισιακά,μηχανολογικά και φαντάζομαι σε όποια άλλη χώρα να ήμουν το ίδιο θα έπαιρνα,αλλά με "αν" δεν γράφεται ιστορία.
Όσον αφορά την ιστορία της Peugeot (205,106,206),όπως το 106 δεν ήταν αντάξιο του 205 σε ανόθευτη οδήγηση,όπως το 206 δεν έμοιαζε στο 106,έτσι και το 207 δεν μοιάζει στο 206.Έτσι γίνεται.Αυτό σημαίνει εξέλιξη κατά τις εταιρείες.Να κάνουν πιο "αδιάφορα" κατά μερικούς και πιο "ευκολοοδήγητα" για τους πολλούς.Όλες οι εταιρείες που απευθύνονται στο ευρύ κοινό έτσι κάνουν.Κακώς, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα...
giannis27 - Πεμ 26 Μάρ 2009, 01:48:26
Θέμα δημοσίευσης:
λόγια λόγια λόγια !
ας μας δείξουν ένα αμάξι με 22,500€ με 175άλογα πολύ καλά φρένα,πολύ αξιόλογο κράτημα κ ταυτόχρονα άνετο εντός κ εκτός πόλης ,φουλ εξοπλισμένο με συστήματα τα οποία πολλές εταιρίες αυτοκινήτων αγνοούν την ύπαρξη τους βλέπε αυτόματα φώτα/υαλοκαθαριστήρες(τα ποιο απλά).

πριν κάνα 2 μήνες γύρισα με ένα φιλαράκι μου όλες τις αντιπροσωπείες για να δει κ να πάρει τιμές,κάποια στιγμή φτάνουμε κ στην θρυλική VW φάτσα κάρτα το σιρόκο ,ωραίο δεν λέω αλλά 20.000€ για 120άλογα είναι πολλαααα,
αρχίζει ο φίλος μου τις ερωτήσεις για το γκόλφ κ ξεκινάει το γλέντι golf 1,4 120ps με 2-3 έξτρα 21.500€ Laughing
τι λες ρε βλαμμένο του λέω πάμε να πάρεις ένα lee mans να δεις χαρά στα σκέλια σου!
peugeotναύτης21 - Πεμ 26 Μάρ 2009, 09:40:41
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
λόγια λόγια λόγια !
ας μας δείξουν ένα αμάξι με 22,500€ με 175άλογα πολύ καλά φρένα,πολύ αξιόλογο κράτημα κ ταυτόχρονα άνετο εντός κ εκτός πόλης ,φουλ εξοπλισμένο με συστήματα τα οποία πολλές εταιρίες αυτοκινήτων αγνοούν την ύπαρξη τους βλέπε αυτόματα φώτα/υαλοκαθαριστήρες(τα ποιο απλά).

πριν κάνα 2 μήνες γύρισα με ένα φιλαράκι μου όλες τις αντιπροσωπείες για να δει κ να πάρει τιμές,κάποια στιγμή φτάνουμε κ στην θρυλική VW φάτσα κάρτα το σιρόκο ,ωραίο δεν λέω αλλά 20.000€ για 120άλογα είναι πολλαααα,
αρχίζει ο φίλος μου τις ερωτήσεις για το γκόλφ κ ξεκινάει το γλέντι golf 1,4 120ps με 2-3 έξτρα 21.500€ Laughing
τι λες ρε βλαμμένο του λέω πάμε να πάρεις ένα lee mans να δεις χαρά στα σκέλια σου!


Σωστός Thumb Left ........
SnakeMJK - Πεμ 26 Μάρ 2009, 10:10:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ξεχνάμε ότι το TopGear έβγαλε το 106rallye το 2ο πιο στριφτερό αμάξι για την προηγούμενη δεκαετία... (με ανταγωνιστές 2 ferrari, skyline, lotus και άλλα πανάκριβα κτήνη)
p206Mike - Πεμ 26 Μάρ 2009, 12:39:30
Θέμα δημοσίευσης:
ayrton έγραψε:
να σημειωσω εδω οτι το 207 gt εχει την ιδια ονομασια παντου μονο το rc διαφερει η ονομασια του απο χωρα σε χωρα.


Δεν διαφέρει από χώρα σε χώρα, αλλά μόνο στην Αγγλία...Στη Γαλλία πωλείται ως RC αρα αυτό είναι και το γνήσιο το ονομά του.
Τωρα οι @@ οι 'Αγγλοι που σε όλα είναι ανάποδοι... με το rc κάποιο σκάλωμα τρώνε το χουμε πει και παλιότερα με το 206 rc.
abaleo - Πεμ 26 Μάρ 2009, 12:44:57
Θέμα δημοσίευσης:
απ' ό,τι έχω ακούσει, το RC στο μυαλό των εγγλεζούρων φέρνει το AR-SE (κωλος ελληνιστί) γι' αυτό επέλεξαν να το πουν απλά GTI!
ayrton - Πεμ 26 Μάρ 2009, 14:45:19
Θέμα δημοσίευσης:
abaleo έγραψε:
απ' ό,τι έχω ακούσει, το RC στο μυαλό των εγγλεζούρων φέρνει το AR-SE (κωλος ελληνιστί) γι' αυτό επέλεξαν να το πουν απλά GTI!

Πρωτη φορα το ακουω αυτο και μου φαινετε λογικη εξηγηση Cool Να σημειωσω εδω μια παρομοια περιπτωση με το seat toledo, το συγκεκρημενο seat σε ολη την υπολοιπη ευρωπη ονομαζοταν seat malaga(γνωστη πολη της ισπανιας) αλλα επειδη η λεξη malaga εδω ακουγεται οπως η πασιγνωστη λεξη που ο ελληνας της χρησιμοποιει ακομα και για καλημερα Cool το ονομασαν toledo μονο για την ελληνικη αγορα.
drdino - Πεμ 26 Μάρ 2009, 14:51:37
Θέμα δημοσίευσης:
Το gredos είναι που λεγόταν Málaga.
ayrton - Πεμ 26 Μάρ 2009, 15:03:22
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Το gredos είναι που λεγόταν Málaga.

Εισαι σιγουρος? νομιζω οτι ηταν το toledo.
smoki - Πεμ 26 Μάρ 2009, 15:35:27
Θέμα δημοσίευσης:
Η seat συνηθιζε να δινει τα ονοματα στα μοντελα της απο τις περιοχες που ηταν τα εργοστασια παραγωγης τους. Και οσο για το malaga:http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_M%C3%A1laga
rubal - Πεμ 26 Μάρ 2009, 15:45:39
Θέμα δημοσίευσης:
abaleo έγραψε:
απ' ό,τι έχω ακούσει, το RC στο μυαλό των εγγλεζούρων φέρνει το AR-SE (κωλος ελληνιστί) γι' αυτό επέλεξαν να το πουν απλά GTI!


το RC στην αγγλια ειναι συντομογραφια του RADIO CONTROL... Wink εξου και το GTI.
COOL ALEXIS - Πεμ 26 Μάρ 2009, 17:12:23
Θέμα δημοσίευσης:
...say it quickly and you'll realise why the UK is sticking with the GTi tag...

Evo Mag 2003
bab2112 - Πεμ 26 Μάρ 2009, 18:18:32
Θέμα δημοσίευσης:
παντως στο fifth gear οχι μονο δεν θαβουν πχ το clio rs αλλα το θεωρουν το πιο διασκεδαστικο στην κατηγορια του(κ εχουν δικιο) Razz
rubal - Πεμ 26 Μάρ 2009, 18:24:27
Θέμα δημοσίευσης:
Για τον αγγλο το RC παραπεμπει σε αυτο που εγραψα πιο πανω και οχι σε rally car... για αυτο δεν το χρησιμοποιουν.
ayrton - Παρ 27 Μάρ 2009, 08:50:14
Θέμα δημοσίευσης:
bab2112 έγραψε:
παντως στο fifth gear οχι μονο δεν θαβουν πχ το clio rs αλλα το θεωρουν το πιο διασκεδαστικο στην κατηγορια του(κ εχουν δικιο) Razz

Οφειλω να ομολογησω οτι το fifth gear ειναι πολυ πιο σοβαρη εκπομπη απο το top gear. το top gear το χαλαει ο ξερολας ο ψηλος, η αλλοι 2 ειναι οκ.
drdino - Παρ 27 Μάρ 2009, 12:14:36
Θέμα δημοσίευσης:
Eγώ πάλι το Fifth δεν το μπορώ με τίποτα... Μόνο ο μαλλιάς κάτι λέει, κατά τα άλλα no way. Laughing Laughing

Το top gear από την άλλη μου φαίνεται καλό, έχει και τον χαβαλέ του, αλλά θα ρίξει και το θάψιμο εκεί που πρέπει. Wink
volvos - Παρ 27 Μάρ 2009, 14:12:43
Θέμα δημοσίευσης:
και ξαναλεω οι ανθρωποι κρινουν με τις τιμες αγγλιας.
δεστε ποσο στοιχιζει το 207 και ο ανταγωνισμος εκει και μετα μιλαμε.
η διαφορα στη τιμη του ειναι σα να προσπαθει να αγορασει κλιο καποιος ελλαδα. ........
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr