PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 207 - 207 παχος αμορτισερ

akis23 - Τετ 11 Φεβ 2009, 11:07:41
Θέμα δημοσίευσης: 207 - 207 παχος αμορτισερ
Επειδη υπαρχει συγχυση γυρω απο το θεμα του παχους των αμορτισερ, δηλαδη αν ειναι 47mm ή 51mm, θα ηθελα να ρωτησω τους ειδημονες κατι απλο.Τα δικα μου μπροστινα αμορτισερ εχουν παχος μπουκαλας 51mm. Υπαρχει περιπτωση η βαση τους που κουμπωνει στο μουαγιε να ειναι 47mm? Ρωταω γιατι ολες οι aftermarket αναρτησεις εχουν αυτη την υποσημειωση.
hitman - Τετ 11 Φεβ 2009, 17:52:11
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα, στο δικο μου 207 GT εβαλα την KW V3 με 51mm αμορτισερ και δεν ειχα κανενα προβλημα, ουτε αλλαζε το παχος.... νομιζω φοραμε τα ιδια αμορτισερ.
android - Τετ 11 Φεβ 2009, 19:59:58
Θέμα δημοσίευσης:
ειχα ανοιξει τετοιο θεμα αλλα το φαγε η μαρμαγκα...
Laughing
volvos - Τετ 11 Φεβ 2009, 20:32:48
Θέμα δημοσίευσης:
h logikh λεει οτι η τρυπα στο μουαγιε θα ειναι ιδια.
αλλα θα μας πει τουριστας

παντως σε 207 που χαζευα το ακρο του μοιαζει υπερβολικα μ του 206 οποτε καμπερ μονο με ακρα σας βλεπω να παιρνετε Crying or Very sad
akis23 - Τετ 11 Φεβ 2009, 22:42:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αυριο θα το παω σε φιλο και θα μετρησει στο σωστο σημειο.
hitman - Τετ 11 Φεβ 2009, 22:43:14
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικο μου με την KW, μπροστα εχει -0,5 καμπερ και πισω -1,3.
akis23 - Πεμ 12 Φεβ 2009, 11:44:03
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα 51mm ειναι το παχος και στο κουμπωμα του μουαγιε. Αρα παω για την Variant3. Οταν τοποθετηθει θα δωσω εντυπωσεις.
volvos - Πεμ 12 Φεβ 2009, 12:02:56
Θέμα δημοσίευσης:
poso θα παει η kw3
μηπως να περιμενες λιγακι?
υπαρχουν 2 εκδοχες
α. πεζο σπορτ για το 207 που εχει βγαλει αλλα δεν ειναι διαθεσιμη στη μπουτικ ακομα
β. κυρλακιτσης εφοσον φτιαξει πρωτα μια ο σαλεξ και τη τεσταρουμε οτι ειναι ολα οκ Wink
akis23 - Πεμ 12 Φεβ 2009, 13:52:04
Θέμα δημοσίευσης:
Γυρω στα 1500€. Βασικα θα την αγορασω απο φιλο αναρτησα που οπως και στο παλιο μου αυτοκινητο, ποτε δεν μου πηρε φραγκο για ρυθμισεις, ευθυγραμμισεις κτλ.
volvos - Πεμ 12 Φεβ 2009, 13:56:01
Θέμα δημοσίευσης:
tsekarete το μουαγιε αναμεσα σε 47-51 αναρτησεις γιατι ειναι ενα θεμα

εγω ου jim207gt Που κοιταγα στενευε οταν εμπαινε στο μουαγιε το αμορτισερ για να σφηνωνει οπως και στα 206

ισως το 47-51 να αφορα μονο τη μπουκαλα και οχι το ακρο Question
akis23 - Πεμ 12 Φεβ 2009, 15:13:20
Θέμα δημοσίευσης:
Η μπουκαλα σ εκεινο το σημειο εχει 51mm παχος.
android - Πεμ 12 Φεβ 2009, 15:18:35
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως γλυκοκοιταζω την kw v1 αν ειναι 51 οπως λετε
καλη τιμη...
σαυρα δε θελω να το κανω ετσι κ αλλιως
πιο σφυχτο το θελω απλα
κ λιγο να μπορω να παιξω με το υψος για την κατανομη......
Jim207GT - Πεμ 12 Φεβ 2009, 15:23:18
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
εγω παντως γλυκοκοιταζω την kw v1 αν ειναι 51 οπως λετε
καλη τιμη...
σαυρα δε θελω να το κανω ετσι κ αλλιως
πιο σφυχτο το θελω απλα
κ λιγο να μπορω να παιξω με το υψος για την κατανομη......


Μια χαρά είναι. βέβαια δεν ξέρω αν βγαίνουν οι street comfort για μας που θα μου άρεσαν καλύτερα.
android - Πεμ 12 Φεβ 2009, 15:32:59
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
android έγραψε:
εγω παντως γλυκοκοιταζω την kw v1 αν ειναι 51 οπως λετε
καλη τιμη...
σαυρα δε θελω να το κανω ετσι κ αλλιως
πιο σφυχτο το θελω απλα
κ λιγο να μπορω να παιξω με το υψος για την κατανομη......


Μια χαρά είναι. βέβαια δεν ξέρω αν βγαίνουν οι street comfort για μας που θα μου άρεσαν καλύτερα.


αυτες τις βγαζει για κατι octavia a4 κτλ ...
μαλλον ειναι εκτος σκεπτικου τους μια τετοια αναρτηση για 207 gt Wink
hitman - Πεμ 12 Φεβ 2009, 22:52:55
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια η KW V3 ειναι απλα κορυφη, καμια σχεση με πριν το αμαξι.
αρκετα προοδευτικη και δεν κοπαναει καθολου.
εγω την πηρα απο το Site
http://www.cartuningpoint.de/
και μου κοστισε οπως θα δειτε 1268 ευρω και δεν εχει μεταφορικα.Σε πεντε ημερες τα ειχα με UPS. Αρκετα τα λεφτα, αλλα τα 1600 που ζηταγαν στην Αθηνα παρα πολλα!!
android - Πεμ 12 Φεβ 2009, 23:03:49
Θέμα δημοσίευσης:
hitman έγραψε:
παιδια η KW V3 ειναι απλα κορυφη, καμια σχεση με πριν το αμαξι.
αρκετα προοδευτικη και δεν κοπαναει καθολου.
εγω την πηρα απο το Site
http://www.cartuningpoint.de/
και μου κοστισε οπως θα δειτε 1268 ευρω και δεν εχει μεταφορικα.Σε πεντε ημερες τα ειχα με UPS. Αρκετα τα λεφτα, αλλα τα 1600 που ζηταγαν στην Αθηνα παρα πολλα!!

το θεμα ειναι η 300 ρυθμισεις που χει αν σου χρειαζοντε...γιατι για χρηση δρομου κρινοντε υπερβολικες μην σου πω κ για track day
καλη χρηση εχει 300 πραγματα ...αλλα τα χρειαζομαστε ολα αυτα?
αν κ εχω ενα θεματακι με το ποση λιγοτερη διαδρομη εχει κ ποσο σκληρη ειναι σε βρεγμενο στις ανωμαλιες κ τις γουβες αν εχεις εντονα τραβηγματα
hitman - Πεμ 12 Φεβ 2009, 23:23:14
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα, σιγουρα υπαρχουν αλλες φθηνοτερες και πολυ καλες αναρτησεις.
Ειμαι σιγουρος οτι δεν προκειτε ποτε να βρω την τελεια ρυθμιση γιατι δεν εχω καν το χρονο, ουτε τα ορια τις ισως.Πες οτι ηταν ενα δωρακι στον εαυτο μου μιας και μου αρεσουν υπερβολικα οι στροφες....
Η διαδρομη ειναι αρκετη και σε σχεση με πριν που το ειχα χαμηλωσει μονο δεν κοπαναει και δεν εχει τερματισει ποτε.Στο βρεγμενο το αμαξι εγινε πραγματικα αγνωριστο, ανεβηκαν παρα πολυ τα ορια του.
volvos - Παρ 13 Φεβ 2009, 08:21:08
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
hitman έγραψε:
παιδια η KW V3 ειναι απλα κορυφη, καμια σχεση με πριν το αμαξι.
αρκετα προοδευτικη και δεν κοπαναει καθολου.
εγω την πηρα απο το Site
http://www.cartuningpoint.de/
και μου κοστισε οπως θα δειτε 1268 ευρω και δεν εχει μεταφορικα.Σε πεντε ημερες τα ειχα με UPS. Αρκετα τα λεφτα, αλλα τα 1600 που ζηταγαν στην Αθηνα παρα πολλα!!

το θεμα ειναι η 300 ρυθμισεις που χει αν σου χρειαζοντε...γιατι για χρηση δρομου κρινοντε υπερβολικες μην σου πω κ για track day
καλη χρηση εχει 300 πραγματα ...αλλα τα χρειαζομαστε ολα αυτα?
αν κ εχω ενα θεματακι με το ποση λιγοτερη διαδρομη εχει κ ποσο σκληρη ειναι σε βρεγμενο στις ανωμαλιες κ τις γουβες αν εχεις εντονα τραβηγματα


διαπιστωμενα οι 300ρυθμισεις που λες ειναι σχετικη ποσοτητα.
αν κατσεις να ρυθμισεις τετοια Kwθα δεις οτι αν εχει 30 σκαλες (δε θυμαμαι ακριβως ποσες) μονο στις πρωτες 3-4 απο καθε ακρο βλεπεις διαφορα - οι ενδιαμεσες ειναι απλα για να νομιζεις οτι κατι κανεις.
και βεβαια εν τελει μονο πραγματικα ρυθμιζομενη αναρτηση δε παιρνεις...
βεβαια για να μη λεμε μαλ***ες τα 1300 ειναι ΑΠΛΑ ΤΣΑΜΠΑ για τετοια αναρτηση αφου η kw3 ειναι μια απο τις τοπ φτηνες επιλογες που μπορει να κανει καποιος.....
ΟΜΩΣ μη ξεχνατε οτι δεν υπαρχει μεγαλη ευελιξια στο σερβις των Kw.
τα αμορτισερ ειναι Koni Και σε πολλα αμαξια ειτε δεν ειναι επισκευασιμα ευκολα ειτε τα χρεωνουν μια περιουσια....

προσωπικα λογω βιτσιου θα πηγαινα να φτιαξω μια pss μονος μου
(βασικα θα το κανω στου σαλεξ και βλεπουμε τι θα βγει...)
android - Παρ 13 Φεβ 2009, 15:53:48
Θέμα δημοσίευσης:
ναι το ξερω οτι στην ρυθμιζομενη ειναι μονο για εφε το 40 σκαλες κτλ... αφου αν το μαλακωσεις πολυ θες πιο μαλακο ελατηριο κ αν το κανεις τερμα κουτσουρο θα θες πιο σκληρο ελατηριο....συνηθος σε 1-2 σημεια δουλευει καλα ...στα αλλα θες αλλα ελατηρια
volvos - Παρ 13 Φεβ 2009, 16:08:58
Θέμα δημοσίευσης:
και με αλλα ελατηρια θες και αλλο βαλβινκ πιθανοτατα ξεφευγεις απο τα ορια του αμορτισερ και μετα πιασε το αυγο και κουρευτο

και παλι το ξαναλεω μη τα ισοπεδωνουμε ολα ειναι μια κορυφαια λυση απλα δε ξερω αν αξιζει τα εξτρα λεφτα απο μια π.χ kw1 που στα εχει ετοιμα σε ρυθμισεις και συνηθως ειναι ικανοποιητικοτατη για το 80% των χρηστων... Wink
ypovoleas - Παρ 13 Φεβ 2009, 17:15:26
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνω με τον παναγιωτη!γνωμη μου ειναι οτι μονο για εφε ειναι η v3 και ο λογος οτι δεν θα βρεις ποτε το ιδανικο στησιμο.....αρα τζαμπα λεφτα....εκτος και αν εχεις δικη σου πιστα,δικους σου μηχανικους,τηλεμετριες κτλ κτλ για να την ρυθμισεις σωστα μετα απο 1000ωρες ψαξιματος που παλι ισως για τον δρομο να ειναι υπερβολικη.(που θα ειναι,γιατι αλλο πιστα αλλο δρομος). η v1 μου αρεσε πολυ και οπως ειδα στο site που αναφερει το παλικαρι ποιο πανω εχει 810Ε,πολυ καλα λεφτα!!!!!!!
ερωτηση!!!!1)ειναι μονο η αναρτηση η και τα ελατηρια?(στην τιμη)
2)η v1 δινει την ιδια αισθηση στον δρομο οσο και η v3?δηλαδη ποιοτητα κατασκευης και ιδιες δυνατοτητες στις στροφες?(αν εξαιρεσουμε τα ψιψιψινια τις v3 υπαρχουν αλλες διαφορες αν υποθετικα ρυθμισουμε την v3 στα στανταρ της v1? )νομιζω πως οχι.αρα τα 1300-1600Ε (v3) που στοιχιζει για μας ειναι υπερβολικη και χωρις ουσια
iceage - Τετ 02 Μάϊ 2012, 20:52:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεί να απαντήσει κάποιος υπεύθυνα αν τα 47mm ή τα 51mm στους καταλόγους των aftermarket εταιριών αναφέρετε στο πάχος του αμορτισέρ που είναι εκτός γονάτου ή στο πάχος που μπαίνει μέσα στο γόνατο.
athanas - Τετ 09 Μάϊ 2012, 19:06:51
Θέμα δημοσίευσης:
Συνήθως ρε Γιώργο δίνουν την διάμετρο του εμβόλου....
άρα αυτή η διάμετρος, είναι αυτή που μπαίνει μέσα στο γόνατο... Wink
nik_marin - Τετ 09 Μάϊ 2012, 19:48:10
Θέμα δημοσίευσης:
ypovoleas έγραψε:
συμφωνω με τον παναγιωτη!γνωμη μου ειναι οτι μονο για εφε ειναι η v3 και ο λογος οτι δεν θα βρεις ποτε το ιδανικο στησιμο.....αρα τζαμπα λεφτα....



Δινεις λάθος χαρακτηρισμό...
Δεν είναι για ΕΦΕ είναι Για αυτούς που Ξέρουν...
nik_marin - Τετ 09 Μάϊ 2012, 19:49:53
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Μπορεί να απαντήσει κάποιος υπεύθυνα αν τα 47mm ή τα 51mm στους καταλόγους των aftermarket εταιριών αναφέρετε στο πάχος του αμορτισέρ που είναι εκτός γονάτου ή στο πάχος που μπαίνει μέσα στο γόνατο.


Στο πάχος που μπαίνει μέσα στο γόνατο.
volvos - Παρ 11 Μάϊ 2012, 16:38:03
Θέμα δημοσίευσης:
και δε μπορεις να βαλεις δαχτυλιδια 4χιλιοστα?
και εκκεντρα μαλιστα για καμπερ?
iceage - Τρι 15 Μάϊ 2012, 17:53:04
Θέμα δημοσίευσης:
Και να φανταστώ ότι τα RC φοράνε τα 51mm γόνατα?
android - Τρι 15 Μάϊ 2012, 19:07:50
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Και να φανταστώ ότι τα RC φοράνε τα 51mm γόνατα?


ΟΛΕΣ και οταν λεμε ΟΛΕΣ,ενοουμε ΟΛΕΣ οι GAZ ειναι 51mm,εχουν μπει σε rc gt rallye.
απλα τα μαμα μεσα στο ακρο,κανουν 2 καρουμπαλα για να καργαρει καλυτερα,οποτε μεσα στο ακρο θα ναι 2-3 χιλιοστα μεγαλυτερη η διαμετρο
πολυ πιθανο να μπαινει ενα ολοισιο 51μμ εκει που μπαινει 47 μαμα
volvos - Πεμ 17 Μάϊ 2012, 12:16:18
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΡΑ τρωμε καρουμπαλα τα κανουμε εκκεντρα και παιρνουμε καμπερ
sps - Δευ 21 Μάϊ 2012, 09:03:36
Θέμα δημοσίευσης:
Εχουμε κανενα νεο με την pss του Salex?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr