PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - Καθε ποτε αλλαγη αμορτισερ σε 206?

sofia78 - Δευ 19 Ιαν 2009, 19:48:16
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Καθε ποτε αλλαγη αμορτισερ σε 206?
καλησπερα ! Καθε ποτε πρεπει να αλλαζουμε αμορτισερ στο 206 ? Εχω 178000, μου φαινεται δεν εχω αλλαξει ποτε.
Ρωτησα για τα δικα του, μου ειπαν κοστος περιπου 320 ευρω. Με τα εργατικα.
Επισης εχει χαλασει το κοντερ μου, παω για αλλαγη. Εχω ακουσει για κοστος 400 ευρω ! Μπορω να βρω μεταχειρισμενο και που'? Βρισκομαι Πατρα

Ευχαριστω !
Athens - Δευ 19 Ιαν 2009, 19:57:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθε ποτε αλλαγη αμορτισερ σε 206?
sofia78 έγραψε:
καλησπερα ! Καθε ποτε πρεπει να αλλαζουμε αμορτισερ στο 206 ? Εχω 178000, μου φαινεται δεν εχω αλλαξει ποτε.
Ρωτησα για τα δικα του, μου ειπαν κοστος περιπου 320 ευρω. Με τα εργατικα.
Επισης εχει χαλασει το κοντερ μου, παω για αλλαγη. Εχω ακουσει για κοστος 400 ευρω ! Μπορω να βρω μεταχειρισμενο και που'? Βρισκομαι Πατρα

Ευχαριστω !


αλλαγή για μαμα αμορτισέρ 320 ευρώ μαζί με εργασία?? είσαι σίγουρη γι αυτό?? να πάω να τα αλλάξω και εγώ αμα είναι Razz Razz
sofia78 - Δευ 19 Ιαν 2009, 20:03:44
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ετσι μου ειπαν. Καπου 56 ευρω το καθενα, δηλ 4χ56=224 + 100 ευρω εργασια = 324 ή καπου εκει. Ελα και συ !! Smile
Athens - Δευ 19 Ιαν 2009, 20:05:12
Θέμα δημοσίευσης:
Πάτρα?? α0χα0χ0χα nice joke sugar! αλλά για να σου είπαν τόσο από αντιπροσωπεία λογικά τόσο θα μου πουν και εδώ πάνω κάτω....του φουτη! Laughing
sofia78 - Δευ 19 Ιαν 2009, 20:05:17
Θέμα δημοσίευσης:
αντε και τα αλλαξα. Καντραν που θα βρω ρε παιδια ? Να ξηλωθω να παρω το αυθεντικο ? ΠΟυλανε καπου αλλου ? Πατρα ειμαι !
Athens - Δευ 19 Ιαν 2009, 20:06:55
Θέμα δημοσίευσης:
καντραν να πάρεις μεταχειρισμένο.και εδώ πουλάνε συνεχώς τα παιδιά και έξω θα βρείς!
sofia78 - Δευ 19 Ιαν 2009, 20:08:23
Θέμα δημοσίευσης:
ποια παιδια ? που εξω ? αυτα δεν ξερω. Δεν ασχολουμαι τοσο πολυ οσο εσεις εδω με τα αυτοκινητα και δεν ξερω. Αν μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενος .... Ευχαριστω !
Athens - Δευ 19 Ιαν 2009, 20:12:00
Θέμα δημοσίευσης:
1) οχι συγκεκριμένος αλλά συγκεκριμένη...ευχαριστώ... Laughing

2)Αν ελέγχεις τακτικά την κατηγορία Πωλήσεις-Προσφορές, τα μέλη ανεβάζουν καθημερινά αγγελίες για διάφορα πραγματάκια Wink Wink Wink
sofia78 - Δευ 19 Ιαν 2009, 20:14:10
Θέμα δημοσίευσης:
οκ athens ! ησουν συγκεκριμενη ! Θα κοιταξω.Ελεγα μπως καποιος ηξερε κατι για την περιοχη που βρισκομαι.

Ευχαριστω παντως!
ath7 - Δευ 19 Ιαν 2009, 20:26:41
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω χαρηκα που μας συστηθηκες στο ακολουθο τοπικ

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=59&start=0

Ψαξε στις πωλησεις-προσφορες πουλανε πολλα πραγματα

http://www.psclub.gr/forum/viewforum.php?f=10

Οσο για το καντραν ρωτα σε μερικα απο τα παρακατω τοπικ (δεν ξερω τι γινεται με το multiplex)

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=14551

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11689

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=13844

Razz Razz
sofia78 - Δευ 19 Ιαν 2009, 22:40:51
Θέμα δημοσίευσης:
Χαρη, ευχαριστω για τη βοηθεια.
Για την ειρωνια, ουδεν σχολιο !

Καλο βραδι
206kwn - Δευ 19 Ιαν 2009, 23:05:23
Θέμα δημοσίευσης:
sofia78 έγραψε:
Χαρη, ευχαριστω για τη βοηθεια.
Για την ειρωνια, ουδεν σχολιο !

Καλο βραδι


σοφια λιγο offtopic αλλα καταρχην καλωσηρθες......

και κατα 2ον θα ρωτησω ενα γνωστο μου μηπως βρουμε κοντερ.....
τι μοντελο ειναι το 206????
action_peugeot - Δευ 19 Ιαν 2009, 23:15:48
Θέμα δημοσίευσης:
Σοφία υπάρχει άνθρωπος που επισκευάζει τα όργανα περίπου 130 euro
ath7 - Δευ 19 Ιαν 2009, 23:54:05
Θέμα δημοσίευσης:
sofia78 έγραψε:
Χαρη, ευχαριστω για τη βοηθεια.
Για την ειρωνια, ουδεν σχολιο !

Καλο βραδι

Cool
206kwn έγραψε:
τι μοντελο ειναι το 206????

2000
action_peugeot έγραψε:
Σοφία υπάρχει άνθρωπος που επισκευάζει τα όργανα περίπου 130 euro

Πως εισαι τοσο σιγουρος για την τιμη + που βρισκετε αυτος?(Πολη) Rolling eyes
action_peugeot - Τρι 20 Ιαν 2009, 00:37:04
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει περάσει από το μαγαζί μου και μου έχει αφήσει κάρτα του Bad talk
Ρώτα το Μιχάλη με τα λάστιχα να σου πει για των Δελλαπόρτα
ath7 - Τρι 20 Ιαν 2009, 01:01:32
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Έχει περάσει από το μαγαζί μου και μου έχει αφήσει κάρτα του Bad talk

Ωραια σου εχει αφησει καρτα του!Πως κοστολογισες την ζημια του καντραν και την τιμη της επισκευης?Απλα ρωταω?
action_peugeot έγραψε:
Ρώτα το Μιχάλη με τα λάστιχα να σου πει για των Δελλαπόρτα

Αν κρινω απο την υπογραφη εσυ εισαι αυτος (δεν χρειαζετε να μαθω τπτ παραπανω)!Αλλα απο οτι καταλαβα αλλος φτιαχνει τα κοντερ!

ΥΣ:Δεν σου πουλαω πνευμα ερωτηση εκανα!
abaleo - Τρι 20 Ιαν 2009, 01:45:45
Θέμα δημοσίευσης:
ωπ! πατρα? καλωσήρθες!
ειμαστε και εδω "δικτυωμενοι" Cool

περνα και μια βολτα από το παραρτημα πατρας
εδώ για τις τελευταιες δημοσιευσεις επι του θεματος)

όσο για αμορτισέρ εγώ στο παλιό μου είχα βαλει στην πάτρα αμορτισέρ aftermarket (Record SP) με κόστος 230 ευρώ με τοποθέτηση!
Sinanai - Τρι 20 Ιαν 2009, 02:00:17
Θέμα δημοσίευσης:
Η λύση των Record ή Alco είναι η πιο συμφέρουσα και κατ 'εμέ.
sofia78 - Τρι 20 Ιαν 2009, 17:13:33
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και δεν ξερω πολλα απο αμορτισερ (σκληρα, μαλ**α, καλα, κακα) ειπα να βαλω τα μαμα και να τελειωνω. Η τιμη ειναι καλη απο οτι αντιλαμβανομαι.

Οσο για το κοντερ ρωτησα στην Πεζω πατρας και μου ειπαν οτι κανει οντως 350-400 ευρω η αλλαγη, αλλα μπορουν λεει να τα στειλουν Αθηνα και να ρυθμιστουν οι βελονες, με 80 ευρα. Θα δω για αυτο μαλλον. Και μιας και βρεθηκα στο χορο λεω να φτιαξω και ενα βαθουλωματακι που εχει Smile
Περνω και ιδεες απο εδω για γενικοτερο καλλωπισμο του του του μου !

Ειμαι οφ τοπικ τελικα. Κανεις δε μου απαντησε καθε ποτε τα αλλαζουμε τα αμορτισερ. Μηπως τα αφησα πολυ??
Οσο για τις συστασεις (εντελως οφ τοπικ) με λενε Σοφια, ειμαι γιατρος και εχω ενα 206 κι εγω Very happy
206kwn - Τρι 20 Ιαν 2009, 17:22:16
Θέμα δημοσίευσης:
sofia78 έγραψε:
Κανεις δε μου απαντησε καθε ποτε τα αλλαζουμε τα αμορτισερ. Μηπως τα αφησα πολυ??
Οσο για τις συστασεις (εντελως οφ τοπικ) με λενε Σοφια, ειμαι γιατρος και εχω ενα 206 κι εγω Very happy


ε τα αφησες λιγο παραπανω Thumbs Up Thumbs Up

ειναι τελειως υποκειμενικη η ερωτηση το καθε ποτε αλλαζεις αμορτισερ....
παιζει και το τι ζητας απο το αυτοκινιτο σου, τη χρηση του κλπ κλπ.....
180000 χλμ ειναι παρα πολλα παντως και για καθημερινη χρηση.......
sps - Τρι 20 Ιαν 2009, 18:37:02
Θέμα δημοσίευσης:
Καθε ποτε αλλαζουμε αμορτισερ...
Τελειως υποκειμενικη υποθεση!
Μπορει να αλλαξεις αμορτισερ στα 10.000 χλμ, μπορει και στα 100.000
Εξαρταται απο τη χρηση του οχηματος,τους δρομους που κυκλοφορεις, την αντοχη καθε μοντελου αμορτισερ κλπ.
TopGear - Τετ 29 Απρ 2009, 00:07:35
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ έχω 81.000 χλμ. Γενικά νιώθω ελαφρώς το αμάξι ταλαιπωρημένο (και το νιώθω κάπως ασταθές-τρεμουλιαστό σε στροφές) και θα ήθελα σαφώς και να τα αλλάξω για να στρίβει καλύτερα, να πατάει πιο σωστά και να ειναι λίγο πιο σταθερό σε ταξίδια.

Για να βάλω της μάνας του, το θεωρώ λίγο δύσκολο, καθώς μου φαίνονται μαλακά και η τιμή λογικά θα φτάνει κανά 400-450άρι μαζί με εγκατάσταση.

Λύσεις που σκέφτομαι:

Bilstein Β6 ή Β8 (σε καμία περίπτωση τα Β4 τα μαύρα). Ο Χοϊμές μου είπε ότι τα κίτρινα (μάλλον τα Β6 εννοούσε), τα βάζει μαζί με εργασία κανά 650 μέγιστο. Επίσης, μου είπε και ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα κανά 30 ευρώ πάνω (τα οποία έχει ο πατέρας της φίλης μου και λέει είναι και μαλακό-άνετο για την πόλη και πιο σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες).

Τι λέτε κι εσείς; Όποιος μπορεί ας πει, γιατί σε 1-2 εβδομάδες, λέω να το πάω να τελειώνω.

(δεν ήθελα να ανοίξω καινούριο thread)...
MHTSOS90 - Τετ 29 Απρ 2009, 01:12:24
Θέμα δημοσίευσης:
Οντος ρε παιδια στα ποσα χλμ θελουμε αλλαγη αμορτισερ εγω εχω κανει 113000χλμ, πρεπει να αλλαξω και αντιστρεπτικες ραβδους-στρεψις η τιποτα τετιο?

ΥΓ:Το οτι εχω κανει τοσα χλμ δεν σημενει οτι δεν αξιονο την υπογραφη μου! Evil
B.M-SPORT - Τετ 29 Απρ 2009, 09:24:08
Θέμα δημοσίευσης:
MHTSOS90 έγραψε:
Οντος ρε παιδια στα ποσα χλμ θελουμε αλλαγη αμορτισερ εγω εχω κανει 113000χλμ, πρεπει να αλλαξω και αντιστρεπτικες ραβδους-στρεψις η τιποτα τετιο?

ΥΓ:Το οτι εχω κανει τοσα χλμ δεν σημενει οτι δεν αξιονο την υπογραφη μου! Evil


Συνηθος τα αμορτισερ τα αλλαζουμε στα 20.000χιλ με 40.000χιλ αναλογα την χρηση αλλα και την ποιοτητα του αμορτισερ. Απο εκει και περα ειναι στην κριση του καθενος σχετικα με την αισθηση που σου δινει η ολοι συμπεριφορα του αυτοκινητου (στροφες, αποσβεση....).
Εγω προσωπικα αν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα θα τα αλλαζα καθε 10.000. Δεν υπαρχουνι συγκεκριμενα χιλιομετρα, φυσικα και τα 113.000χιλ Shocked ειναι παρα μα παρα πολλα (πως στριβεις ρε φιλε απορω).
Αντιστρεπτικες, ραβδοι-στρεψεις, δεν τα αλλαζεις παρα μονο αν θελεις να βαλεις μεγαλυτερα νουμερα.
makis106 - Τετ 29 Απρ 2009, 09:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
MHTSOS90 έγραψε:
Οντος ρε παιδια στα ποσα χλμ θελουμε αλλαγη αμορτισερ εγω εχω κανει 113000χλμ, πρεπει να αλλαξω και αντιστρεπτικες ραβδους-στρεψις η τιποτα τετιο?

ΥΓ:Το οτι εχω κανει τοσα χλμ δεν σημενει οτι δεν αξιονο την υπογραφη μου! Evil

Πέρα απο την αίσθηση που σου δίνουν, μπορείς να πας και σε ένα ιδ. ΚΤΕΟ και να ζητήσεις να σου κάνουν μια μέτρηση στα αμορτισέρ (αφού σιγουρευτείς ότι ο αέρας που έχουν τα ελαστικά σου είναι αυτός που προβλέπεται, ώστε να είναι αξιόπιστη η μέτρηση) για να δεις την απόδοσή τους...
iceage - Τετ 29 Απρ 2009, 10:06:11
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
...μπορείς να πας και σε ένα ιδ. ΚΤΕΟ και να ζητήσεις να σου κάνουν μια μέτρηση στα αμορτισέρ (αφού σιγουρευτείς ότι ο αέρας που έχουν τα ελαστικά σου είναι αυτός που προβλέπεται, ώστε να είναι αξιόπιστη η μέτρηση) για να δεις την απόδοσή τους...

Στο θέμα των μετρήσεων σε αμορτισερόμετρο για τα πίσω αμορτισές είναι λίγο θολό το τοπίο. Λόγω κατασκευής-σχεδίασης της πίσω ανάτρησης του 106/206 και του σχετικά χαμηλού βάρους που φορτίζει τον πίσω άξονα υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο τα αποτελέσματα να μην είναι σωστά σε τιμές. Το αναφέρω αυτό γιατί επανηλλημένος κάτοχοι 106 με αλλαγμένα ολόφρεσκα αμορτισέρ(μέσα σε αυτά και groupN) σε ιδιωτικά κτέο τους βγάλαν τα πίσω από πεσμένα μέχρι και για άμεση αλλαγή.
makis106 - Τετ 29 Απρ 2009, 10:36:17
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
makis106 έγραψε:
...μπορείς να πας και σε ένα ιδ. ΚΤΕΟ και να ζητήσεις να σου κάνουν μια μέτρηση στα αμορτισέρ (αφού σιγουρευτείς ότι ο αέρας που έχουν τα ελαστικά σου είναι αυτός που προβλέπεται, ώστε να είναι αξιόπιστη η μέτρηση) για να δεις την απόδοσή τους...

Στο θέμα των μετρήσεων σε αμορτισερόμετρο για τα πίσω αμορτισές είναι λίγο θολό το τοπίο. Λόγω κατασκευής-σχεδίασης της πίσω ανάτρησης του 106/206 και του σχετικά χαμηλού βάρους που φορτίζει τον πίσω άξονα υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο τα αποτελέσματα να μην είναι σωστά σε τιμές. Το αναφέρω αυτό γιατί επανηλλημένος κάτοχοι 106 με αλλαγμένα ολόφρεσκα αμορτισέρ(μέσα σε αυτά και groupN) σε ιδιωτικά κτέο τους βγάλαν τα πίσω από πεσμένα μέχρι και για άμεση αλλαγή.

Σε αυτό που λες έχεις δίκιο, είναι τα μόνα αυτοκίνητα στα οποία ισχύει αυτό, ωστόσο εγώ προσωπικά ,έχω παρατηρήσει εμπειρικά ότι όταν ο αέρας είναι σωστός και ο οδηγός μένει μέσα στο αμάξι κατα τη διάρκεια της μέτρησης, δλδ δεν μεταβάλλεται το βάρος, τα αποτελέσματα είναι πιο "λογικά"...
Πάντως σε μεγαλύτερο ποσοστό εμφανίζεται στα 106 και λιγότερο στα 206, ίσως επειδή τα 206 είναι λίγο βαρύτερα πίσω...
AlienHack - Τετ 29 Απρ 2009, 11:33:33
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:

Λύσεις που σκέφτομαι:

Bilstein Β6 ή Β8 (σε καμία περίπτωση τα Β4 τα μαύρα).



Τα Β4 ειναι τα μαυρα και τα Β6 -Β8 ειναι κιτρινα?
γιατι τοσο αρνητικός για τα Β4?
TopGear - Τετ 29 Απρ 2009, 14:09:15
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
TopGear έγραψε:

Λύσεις που σκέφτομαι:

Bilstein Β6 ή Β8 (σε καμία περίπτωση τα Β4 τα μαύρα).



Τα Β4 ειναι τα μαυρα και τα Β6 -Β8 ειναι κιτρινα?
γιατι τοσο αρνητικός για τα Β4?


Ναι τα Β4 είναι τα μαύρα.

Και τα άλλα είναι τα κίτρινα, νομίζω τα Β6 τα sport και τα Β8 τα sprint.

Μαύρα έχω ακούσει ότι είναι πιο κοντά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλά από κουβέντες πολλών εδώ μέσα σε διάσπαρτα posts, συμπέρανα ότι δεν αξίζουν σαν τιμή-αξία σε σχέση με τα κίτρινα και δε λένε πολλά. Δλδ αν είναι να τα σκάσει κανείς, ας τα δώσει για τα κίτρινα (αυτό κατάλαβα εγώ, αλλά δεν ξέρω ποια ακριβώς εννοούσαν, τα Β6 ή Β8).

Επίσης, γενικά θέλω πιο μεστό και σίγουρο πάτημα, να μην πλέει το αμάξι όπως στα εργοστασιακά. Και προφανώς λίγο πιο sport, δεν περιμένω τρομακτικές διαφορές ή τρένο, αλλά σαφώς καλύτερη απόδοση κρατήματος.

Η Bilstein πάντως σαν εταιρεία, αν πατήσω εδώ και ψάξω το μοντέλο μου, μου προτείνει τα Β4, Β6 ή Β8 για τοποθέτηση.

Έχουν ουσιαστική διαφορά τα Β6 από τα Β8 σε πάτημα και κόστος;
iceage - Τετ 29 Απρ 2009, 15:03:15
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Έχουν ουσιαστική διαφορά τα Β6 από τα Β8 σε πάτημα και κόστος;

Τα Β8 είναι χοντρομπούκαλα σαν τα Β6 με την μόνη διαφορά ότι τα Β8 μπορούν να συνδιαστούν πιο καλά με ελατήρια χαμηλώματως λόγω μικρότερης διαδρομής εμβόλου από τα Β6. Σαν πιέσεις bound-rebound είναι τις περισσότερες φορές ίδια.
TopGear - Τετ 29 Απρ 2009, 17:07:05
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
TopGear έγραψε:
Έχουν ουσιαστική διαφορά τα Β6 από τα Β8 σε πάτημα και κόστος;

Τα Β8 είναι χοντρομπούκαλα σαν τα Β6 με την μόνη διαφορά ότι τα Β8 μπορούν να συνδιαστούν πιο καλά με ελατήρια χαμηλώματως λόγω μικρότερης διαδρομής εμβόλου από τα Β6. Σαν πιέσεις bound-rebound είναι τις περισσότερες φορές ίδια.


Σ'ευχαριστώ για την απάντηση! Very happy Very happy

Συνεπώς, αυτό που συμπεραίνω είναι ότι αν θελήσω να αλλάξω και ελατήρια κάποια στιγμή, τα Β8, ίσως κάτσουν λίγο καλύτερα (όχι ότι τα Β6 δε θα κάτσουν), σωστά; Σε πάτημα φαντάζομαι θα συμπεριφέρονται λίγο-πολύ το ίδιο και σε κρατήματα;
iceage - Τετ 29 Απρ 2009, 17:36:51
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Συνεπώς, αυτό που συμπεραίνω είναι ότι αν θελήσω να αλλάξω και ελατήρια κάποια στιγμή, τα Β8, ίσως κάτσουν λίγο καλύτερα (όχι ότι τα Β6 δε θα κάτσουν), σωστά; Σε πάτημα φαντάζομαι θα συμπεριφέρονται λίγο-πολύ το ίδιο και σε κρατήματα;

Ναι τα Β8 θ κάτσουν καλύτερα σε ενδεχόμενη αλλαγή των εργοστασιακών ελατηρίων με άλλα aftermarket χαμηλώματος. Και τα Β6 δεν θα κάτσουν άσχημα, αλλά αν συνδιαστούν με μαλακό ελατήριο χαμηλώματος μπορεί να τερματίζει το αμορτισέρ στο bound. Γι' αυτό και προτιμότερα είναι τα Β8.
PHSYBORG - Τετ 29 Απρ 2009, 17:37:51
Θέμα δημοσίευσης:
παρε τα χοντρομπουκαλα κ δεν θα το μετανιωσεις Wink
TopGear - Τετ 29 Απρ 2009, 18:25:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ παιδιά! Για αλλαγή ελατηρίων δεν το σκεφτόμουν άμεσα, καθώς μπορεί να ήταν πολύ σκληρό το αμάξι (το οδηγεί καμιά φορά και η κοπέλα μου).

Και αν άλλαζα ελατήρια, θα έβαζα πιο σκληρά κάπως.

Μου είπαν τιμή κανά 600+ (υποθέτω μου λέγανε τα Β6). Τα Β8 έχουν σημαντική διαφορά σε κόστος (αν θυμάται κανείς).

//Επίσης, κάπου τόσο κόστιζαν και ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα κίτρινα. Τι λέτε; Ευχαριστώ και sorry για το πρήξιμο. Καιρός ήταν να αλλαχτούν και από το να έβαζα τα εργοστασιακά, ας έδινα λίγα λεφτά παραπάνω να έχω ένα καλύτερο προϊόν στο αμάξι.
TopGear - Παρ 08 Μάϊ 2009, 04:48:47
Θέμα δημοσίευσης:
Πάμε για παραγγελία σήμερα-αύριο.

Ερώτημα:ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα ή Bilstein Β8 κυρίως (ή και Β6 αν η τιμή των Β8 είναι πάνω από 150 ευρώ μεγαλύτερη των Β6);

//Άκυρα όλα τα παραπάνω όσον αφορά στα Β8. Μίλησα με την Bilstein και μου είπαν ότι δε συστήνεται Β8 χωρίς χαμήλωμα μαζί. Μου είπαν θα σφίξει και θα βελτιωθεί αρκετά με τα Β6, οπότε μην ανησυχώ και θα είναι και "ιδανικότερο" για ελληνικούς δρόμους.

Υπόψιν, δεν ενδιαφέρομαι άμεσα τουλάχιστον να χαμηλώσω το αμάξι με τοποθέτηση ελατηρίων αλλάζοντας την οδική συμπεριφορά και με τη χρήση ελατηρίων (υποτίθεται με αμορτισέρ αλλάζει αρκετά, αν μπουν και ελατήρια ακόμη περισσότερο), κοιτάζω κυρίως για αμορτισέρ. Αν τώρα αυτό χαμηλώσει μόνο με αμορτισέρ, δε με πειράζει, ένα χαμηλωμένο αμάξι, φαίνεται πιο εμφανίσημο. Very happy Very happy

Έχω λοιπόν (αν και σας έπρηξα Laughing Laughing ), με αυτά τα 2-3 είδη αμορτισέρ τα παρακάτω:

1. Θα βελτιωθεί το κράτημα αρκετά, όποια λύση κι αν επιλέξω, σωστά;

2. Όπως είπα, δε με ενδιαφέρει άμεσα χαμήλωμα με χρήση ελατηρίων. Αν αυτό χαμηλώσει μόνο με τα αμορτισέρ, έχει καλώς. Δε θέλω όμως σε καμία περίπτωση να ψηλώσει. Αν κάποτε το χαμηλώσω με ελατήρια τα Β6 χαμηλώνουν ως 2χιλ ή καθόλου;

3. Τα ΚΟΝΙ σε μια πιο σκληρή ρύθμιση ανταποκρίνονται καλύτερα από τα Β6 (λέω κυρίως για ταξίδια κτλ). Αν τα ρυθμίζω 1-2 φορές/μήνα όπως θέλω εγώ, έχουν μειωμένο χρόνο ζωής; Γενικά τα Β6 θα είναι πολύ σκληρά ή θα διατηρούν ιδανικά (όπως διαφημίζουν) κράτημα και άνεση;

4. Ποια είναι πιο "ανθεκτικά-προτεινόμενα" για τους ελληνικούς δρόμους, αναπηδήσεις κτλ; ΚΟΝΙ ή Β6;

Βάσει αυτών των κριτηρίων, τι προτείνετε από αυτά τα 2; Καλύτερη σχέση κρατήματος-άνεσης-αντοχής (μακροζωϊας) για καθημερινή χρήση σε πόλη με καμιά φορά σπορ επιλογές οδήγησης και ταξίδια σε εθνική.

Οποιαδήποτε απάντηση σύντομα, καλοδεχούμενη! Very happy Very happy Very happy

//Δευτέρα θα πάω μάλλον, σήμερα δεν είχε χρόνο να μιλήσουμε γενικά γι'αυτό το θέμα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr