sofia78 έγραψε: |
καλησπερα ! Καθε ποτε πρεπει να αλλαζουμε αμορτισερ στο 206 ? Εχω 178000, μου φαινεται δεν εχω αλλαξει ποτε.
Ρωτησα για τα δικα του, μου ειπαν κοστος περιπου 320 ευρω. Με τα εργατικα. Επισης εχει χαλασει το κοντερ μου, παω για αλλαγη. Εχω ακουσει για κοστος 400 ευρω ! Μπορω να βρω μεταχειρισμενο και που'? Βρισκομαι Πατρα Ευχαριστω ! |
sofia78 έγραψε: |
Χαρη, ευχαριστω για τη βοηθεια.
Για την ειρωνια, ουδεν σχολιο ! Καλο βραδι |
sofia78 έγραψε: |
Χαρη, ευχαριστω για τη βοηθεια.
Για την ειρωνια, ουδεν σχολιο ! Καλο βραδι |
206kwn έγραψε: |
τι μοντελο ειναι το 206???? |
action_peugeot έγραψε: |
Σοφία υπάρχει άνθρωπος που επισκευάζει τα όργανα περίπου 130 euro |
action_peugeot έγραψε: |
Έχει περάσει από το μαγαζί μου και μου έχει αφήσει κάρτα του ![]() |
action_peugeot έγραψε: |
Ρώτα το Μιχάλη με τα λάστιχα να σου πει για των Δελλαπόρτα |
sofia78 έγραψε: |
Κανεις δε μου απαντησε καθε ποτε τα αλλαζουμε τα αμορτισερ. Μηπως τα αφησα πολυ??
Οσο για τις συστασεις (εντελως οφ τοπικ) με λενε Σοφια, ειμαι γιατρος και εχω ενα 206 κι εγω ![]() |
MHTSOS90 έγραψε: |
Οντος ρε παιδια στα ποσα χλμ θελουμε αλλαγη αμορτισερ εγω εχω κανει 113000χλμ, πρεπει να αλλαξω και αντιστρεπτικες ραβδους-στρεψις η τιποτα τετιο?
ΥΓ:Το οτι εχω κανει τοσα χλμ δεν σημενει οτι δεν αξιονο την υπογραφη μου! ![]() |
MHTSOS90 έγραψε: |
Οντος ρε παιδια στα ποσα χλμ θελουμε αλλαγη αμορτισερ εγω εχω κανει 113000χλμ, πρεπει να αλλαξω και αντιστρεπτικες ραβδους-στρεψις η τιποτα τετιο?
ΥΓ:Το οτι εχω κανει τοσα χλμ δεν σημενει οτι δεν αξιονο την υπογραφη μου! ![]() |
makis106 έγραψε: |
...μπορείς να πας και σε ένα ιδ. ΚΤΕΟ και να ζητήσεις να σου κάνουν μια μέτρηση στα αμορτισέρ (αφού σιγουρευτείς ότι ο αέρας που έχουν τα ελαστικά σου είναι αυτός που προβλέπεται, ώστε να είναι αξιόπιστη η μέτρηση) για να δεις την απόδοσή τους... |
iceage έγραψε: | ||
Στο θέμα των μετρήσεων σε αμορτισερόμετρο για τα πίσω αμορτισές είναι λίγο θολό το τοπίο. Λόγω κατασκευής-σχεδίασης της πίσω ανάτρησης του 106/206 και του σχετικά χαμηλού βάρους που φορτίζει τον πίσω άξονα υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο τα αποτελέσματα να μην είναι σωστά σε τιμές. Το αναφέρω αυτό γιατί επανηλλημένος κάτοχοι 106 με αλλαγμένα ολόφρεσκα αμορτισέρ(μέσα σε αυτά και groupN) σε ιδιωτικά κτέο τους βγάλαν τα πίσω από πεσμένα μέχρι και για άμεση αλλαγή. |
TopGear έγραψε: |
Λύσεις που σκέφτομαι: Bilstein Β6 ή Β8 (σε καμία περίπτωση τα Β4 τα μαύρα). |
AlienHack έγραψε: | ||
Τα Β4 ειναι τα μαυρα και τα Β6 -Β8 ειναι κιτρινα? γιατι τοσο αρνητικός για τα Β4? |
TopGear έγραψε: |
Έχουν ουσιαστική διαφορά τα Β6 από τα Β8 σε πάτημα και κόστος; |
iceage έγραψε: | ||
Τα Β8 είναι χοντρομπούκαλα σαν τα Β6 με την μόνη διαφορά ότι τα Β8 μπορούν να συνδιαστούν πιο καλά με ελατήρια χαμηλώματως λόγω μικρότερης διαδρομής εμβόλου από τα Β6. Σαν πιέσεις bound-rebound είναι τις περισσότερες φορές ίδια. |
TopGear έγραψε: |
Συνεπώς, αυτό που συμπεραίνω είναι ότι αν θελήσω να αλλάξω και ελατήρια κάποια στιγμή, τα Β8, ίσως κάτσουν λίγο καλύτερα (όχι ότι τα Β6 δε θα κάτσουν), σωστά; Σε πάτημα φαντάζομαι θα συμπεριφέρονται λίγο-πολύ το ίδιο και σε κρατήματα; |