PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Μηχανική vs Αισθητική βελτίωση

nordiac - Τρι 29 Απρ 2003, 13:18:36
Θέμα δημοσίευσης: Μηχανική vs Αισθητική βελτίωση
καταρχην συγχαρητηρια για το site ειμαι καινουργειος στην παρεα σας...
εχω ενα 206 1100 ηταν της αδερφης μου και το εδωσε σε μενα...αλλα δεν ξερω πως να αρχισω να το φτιαχνω μηχανικα πρωτα η εμφανιση? εχω μαζεψει ενα σχετικα καλο χρηματικα ποσο.αλλα θελω την γνωμη σας

ευχομαι στην επομενη συναντηση να ειμαι και γω...
Ady - Τρι 29 Απρ 2003, 13:44:43
Θέμα δημοσίευσης: Re: Θελω την γνωμη σας
nordiac έγραψε:
καταρχην συγχαρητηρια για το site ειμαι καινουργειος στην παρεα σας...
εχω ενα 206 1100 ηταν της αδερφης μου και το εδωσε σε μενα...αλλα δεν ξερω πως να αρχισω να το φτιαχνω μηχανικα πρωτα η εμφανιση? εχω μαζεψει ενα σχετικα καλο χρηματικα ποσο.αλλα θελω την γνωμη σας

ευχομαι στην επομενη συναντηση να ειμαι και γω...

Καλωσήρθες στην παρέα μας, Χρήστο !!

Αν ήμουν στη θέση σου θα του έκανα αισθητικές επεμβάσεις (με λίγα χρήματα).

Μη σε πιάσει αμόκ να τα αλλάξεις όλα (είτε μηχανικά είτε αισθητικά) γιατί μπορεί το αποτέλεσμα να μη σε ικανοποιήσει, και θα έχεις πετάξει και χρήμα...

Ενα-ένα πράγμα και σιγά-σιγά......

Καλό διάβασμα στο forum.....
teoman - Τρι 29 Απρ 2003, 13:52:07
Θέμα δημοσίευσης:
Στο πρόβλημα που θέτεις μπορεί να λάβεις πολλές απαντήσεις.Είναι καθαρά υποκειμενικό και ανάλογα με το τί θέλει ο καθένας από το αυτοκίνητό του.Η αλήθεια είναι ότι ο 1100 κινητήρας χρίζει μιας κάποιας "αναβάθμισης".Μπορείς να ξεκινήσεις από τα βασικά (φίλτρο,εξάτμιση κτλ) και μετά όσο αντέχεις...
Αισθητικά μπορείς στην κυριολεξία να μεταμορφώσεις το 206!Ιδέες θα διαβάσεις αρκετές.Προσοχή στις υπερβολές... Μία αεροτομή και ένα σετ ωραίων ζαντών,σίγουρα το κάνουν αρκετά πιο όμορφο...
Μην βιαστείς να αποφασίσεις που θα επενδύσεις. Wink
ΝΙΚΟΣ - Τρι 29 Απρ 2003, 14:18:24
Θέμα δημοσίευσης:
Καλως ηρθες...

Καταρχην να ρωτησω...Ειναι 3θυρο ή 5θυρο Question Αν ειναι 3θυρο τοτε ξεκινα.Αν ειναι 5θυρο γνωμη μου παντα μην το πειραζεις. Wink Αν ειναι 3θυρο ριξε ενα μοτερ απο Rallye γιατι οτι και να κανεις στον 1100 τζαμπα λεφτα ειναι.Χωρις να θελω να σε προδιαθεσω αλλα ολα αυτα τα τσιπακια και τα τελικα δεν κανουν τιποτα.Το μονο που θα δεις ειναι να αδειαζει η τσεπη σου και τιποτα παραπανω.Για να δεις κατι πρεπει να γινει μελετημενη δουλεια και να μπουν επανω ΄΄ΚΑΛΑ΄΄ πραγματα.(Βλεπε PEUGEOTSPORT)τα οποια βεβαια θα πρεπει να πληρωθουν. Wink Μπαινεις φιλε μου σε αλλα ΄΄λουκια΄΄ και θα αρχισεις να χανεις τον υπνο σου οπως και εγω βεβαια.Καλα ειναι ολα αυτα αλλα θελουν υπομονη και ψαξιμο για να μην σε πιασουνε κοροιδο και σου φανε τα λεφτα.Διαβασε καλα τα Τοπικ στο φορουμ και θα αρχισεις σιγα σιγα να περνεις μια σφαιρικη αποψη περι μετατροπων.
nordiac - Τρι 29 Απρ 2003, 14:45:05
Θέμα δημοσίευσης:
5θυρο ειναι...το εχω διαβασει σχεδον ολα τα τοπικ ποθ με ενδιαφερουν...σκεφτομαι για ζαντολαστιχα,αεροτομη,και καμια εξατμηση...και μετα βλεπουμε.αλλα θελω να το ψαξω πολυ το θεμα πριν κανω μια κινηση οσο για ηχο θα το φτιαξω εγω και ενας φιλος μου
Vaggelis - Τρι 29 Απρ 2003, 14:45:35
Θέμα δημοσίευσης:
Καλώς ήρθες στη παρέα nordiac...
Κατά την γνώμη μου, μιας και έχεις 1100, θα συμφωνήσω με τον ΝΙΚΟ, που σου είπε να μην πειράξεις τη μηχανή...
Δεν πρόκειται να πάρεις τίποτα...
Ξεκίνα από το στήσιμο, δηλαδή καινούργια - καλύτερα αμορτισέρ, ελατήρια, λίγο χαμήλωμα, βάλε αντιστρεπτική (το 1100 νομίζω οτι δεν έχει) κλπ
Βάλε μια μεγαλύτερη διάσταση στα λάστιχα (όχι υπερβολές), φόρα μια ζαντούλα όμορφη...

Η βελτίωση στο στήσιμο, θα σου δώσει ταχύτητα και ασφάλεια στις στροφές...
Μην εκπλαγείς, αφού τα κάνεις όλα αυτά, όταν θα αφήνεις πίσω σου στις στροφές, αυτοκίνητα με διπλάσια ιπποδύναμη... Wink

Αν μετά από αυτά, έχεις ακόμα ...όρεξη (λεφτά εννοώ...), ρίξε και τον κινητήρα του rallye, βάλε πίσω δίσκους, και θα βγάζεις μάτια... Shocked Shocked Shocked
Vaggelis speaking...
ΝΙΚΟΣ - Τρι 29 Απρ 2003, 15:39:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως Βαγγελη μιας και ειναι 5θυρο να το πουλαγε και να επαιρνε ενα RALLYE Question Question Question Η καινουργιο ή μεταχειρισμενο γιατι οχι Question
Κανενα A.P.R ή POWERBOUST SERVICE ετσι για να μην ψαχνετε το παιδι με το τι να βαλει Very happy
Vini - Τρι 29 Απρ 2003, 18:26:22
Θέμα δημοσίευσης:
Tρίθυρο ή πεντάθυρο? Rolling eyes Rolling eyes Wink Wink
Προσωπικά δεν βλέπω και μεγάλες διαφορές ...
Εγώ βλέπω και θυμάμαι από πέρσι το 206 του DIMIP και ομολογώ ότι θαυμάζω το 206 του ...
Σαν αρχή θα σου έλεγα να δεις τις φωτό του DIMIP ... για μένα είναι πρότυπο ομορφιάς, στησίματος, αισθητικής ... ούτε ακραίο αλλά ούτε και απαρατήρητο ... Θα έλεγα ότι με το μεράκι του, το έχει κάνει κουκλί που τραβάει πολλά βλέμματα ....

Σου προτείνω του DIMIP γιατί είναι 1400 και 5θυρο οπότε με το δικό του θα λύσεις αρκετές απορίες ....
Ψάξτο λίγο, ρώτα τον για πληροφορίες και θα με θυμηθείς .... Wink Wink


υ.γ. άσχετο! Να μου γνωρίσεις την αδελφή σου που κάνει δώρα αυτοκίνητα.... Rolling eyes Rolling eyes Wink Wink Wink Very happy Very happy Very happy
Skull - Τρι 29 Απρ 2003, 19:59:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: Θελω την γνωμη σας
nordiac έγραψε:
καταρχην συγχαρητηρια για το site ειμαι καινουργειος στην παρεα σας...
εχω ενα 206 1100 ηταν της αδερφης μου και το εδωσε σε μενα...αλλα δεν ξερω πως να αρχισω να το φτιαχνω μηχανικα πρωτα η εμφανιση? εχω μαζεψει ενα σχετικα καλο χρηματικα ποσο.αλλα θελω την γνωμη σας

ευχομαι στην επομενη συναντηση να ειμαι και γω...


Φιλε Nordiac καλως ηρθες και απο εμενα και να σου πω πως αν ρωτησεις ολους εδω μεσα θα παρεις 100 διαφορετικες γνωμες!Η ουσια ειναι μια,μιας και ειναι 1100,να το κανεις το 206 σου ομορφο κατα πρωτων εσυ να το γουσταρεις και να μην τρελαθεις να του ριξεις πολλα λεφτα γιατι μετα θα το μετανιωσεις!Το πρωτο βημα για ολους ειναι αλαγη ζαντολαστιχων!Καλο ψαξιμο και κουραγιο...
Laughing Laughing Laughing
mick206 - Τρι 29 Απρ 2003, 21:32:36
Θέμα δημοσίευσης:
nordiac έγραψε:
5θυρο ειναι...το εχω διαβασει σχεδον ολα τα τοπικ ποθ με ενδιαφερουν...σκεφτομαι για ζαντολαστιχα,αεροτομη,και καμια εξατμηση...και μετα βλεπουμε.αλλα θελω να το ψαξω πολυ το θεμα πριν κανω μια κινηση οσο για ηχο θα το φτιαξω εγω και ενας φιλος μου

Καταρχήν φίλε Χρήστο καλως όρισες στην παρέα μας Wink
Είμαι και εγώ αδερφός 1.100άρης και άστα να πάνε... Laughing Laughing Laughing
Μήν περιμένεις και τίποτα απο μηχανική βελτίωση παρα μόνο άν...
του βάλεις turbo(πάμε σε άλλα όμως)! Ένα τελικό καζανάκι βάλε και είσαι ΟΚ.
Απο αισθητικής πλευράς μπορείς όντως να του βάλεις πολλά αλλά τί να το κάνεις άν το αμάξι είναι κουκλί και δέν μπορεί να πάρει τα πόδια του... Wink
Εγώ του έχω βάλει ζαντούλες,έβαλα και ένα ηχοσύστημα που βαράει λίγο και στο τέλος του καλοκαιριού θα του αλλάξω αμορτισέρ-ελατήρια(χαμήλωμα 3cm) και φυσικά λάστιχα γιατί τα μαμίσια έχουν φθαρεί αρκετά...Rolling eyes Αυτα τα ολίγα σου προτείνω και εγώ... Άντε να βάλεις και καμία αεροτομούλα Wink
Και άν βλέπεις με όλα αυτά οτι δεν βλέπεις μέλλον καλύτερα πούλα το 1.1 και προσανατολίσου σε κάτι μεγαλύτερο... Wink
nordiac - Τρι 29 Απρ 2003, 22:42:17
Θέμα δημοσίευσης:
να σας πω την αληθεια δεν μ αρεσει κατι και τοσο γρηγορο οσο κατι ωραιο ετσι πιστευω...οσο για ζαντολαστιχα σκεφτομαι τις ασπρες speedline τις πολυακτινες.για εξατμιση τι μοθ προτεινεται μου ειπαν κατι φιλοι μου η Remus η Sebring εσεις τι προτεινεται?καμια ενδεικτικη τιμη για αμορτισερ ελατηρια και χαμηλωμα?μην με πιασουν και κοροιδο.Επισης στο μελλον σκεφτομαι και μπροστα τριπλοφαναρα αλλα πολλα λεφτα!!

thanx guys Smile
DimiP - Τρι 29 Απρ 2003, 22:53:00
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Tρίθυρο ή πεντάθυρο? Rolling eyes Rolling eyes Wink Wink
Προσωπικά δεν βλέπω και μεγάλες διαφορές ...
Εγώ βλέπω και θυμάμαι από πέρσι το 206 του DIMIP και ομολογώ ότι θαυμάζω το 206 του ...
Σαν αρχή θα σου έλεγα να δεις τις φωτό του DIMIP ... για μένα είναι πρότυπο ομορφιάς, στησίματος, αισθητικής ... ούτε ακραίο αλλά ούτε και απαρατήρητο ... Θα έλεγα ότι με το μεράκι του, το έχει κάνει κουκλί που τραβάει πολλά βλέμματα ....

Σου προτείνω του DIMIP γιατί είναι 1400 και 5θυρο οπότε με το δικό του θα λύσεις αρκετές απορίες ....
Ψάξτο λίγο, ρώτα τον για πληροφορίες και θα με θυμηθείς .... Wink Wink


υ.γ. άσχετο! Να μου γνωρίσεις την αδελφή σου που κάνει δώρα αυτοκίνητα.... Rolling eyes Rolling eyes Wink Wink Wink Very happy Very happy Very happy


παντα το αγαπουσα αυτο το παιδι...
Laughing Embarassed Laughing Embarassed Wink
DimiP - Τρι 29 Απρ 2003, 22:55:06
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Καλως ηρθες...

Καταρχην να ρωτησω...Ειναι 3θυρο ή 5θυρο Question Αν ειναι 3θυρο τοτε ξεκινα.Αν ειναι 5θυρο γνωμη μου παντα μην το πειραζεις. Wink Αν ειναι 3θυρο ριξε ενα μοτερ απο Rallye γιατι οτι και να κανεις στον 1100 τζαμπα λεφτα ειναι.Χωρις να θελω να σε προδιαθεσω αλλα ολα αυτα τα τσιπακια και τα τελικα δεν κανουν τιποτα.Το μονο που θα δεις ειναι να αδειαζει η τσεπη σου και τιποτα παραπανω.Για να δεις κατι πρεπει να γινει μελετημενη δουλεια και να μπουν επανω ΄΄ΚΑΛΑ΄΄ πραγματα.(Βλεπε PEUGEOTSPORT)τα οποια βεβαια θα πρεπει να πληρωθουν. Wink Μπαινεις φιλε μου σε αλλα ΄΄λουκια΄΄ και θα αρχισεις να χανεις τον υπνο σου οπως και εγω βεβαια.Καλα ειναι ολα αυτα αλλα θελουν υπομονη και ψαξιμο για να μην σε πιασουνε κοροιδο και σου φανε τα λεφτα.Διαβασε καλα τα Τοπικ στο φορουμ και θα αρχισεις σιγα σιγα να περνεις μια σφαιρικη αποψη περι μετατροπων.


γιατι ρε Νικολακη , τι εχουν τα 5θυρα ;;; ενταξει πιο sportive ειναι το 3θυρο δεν λεω οχι αλλα αμα ο ανθρωπος θελει να αλλαξει μηχανη (που δεν ξερει ακομα τι θελει) τι πειραζει αν ειναι 3θυρο η 5θυρο ;;;
παντως η γνωμη σου σεβαστη μη παρεξηγηθω απλα ρωταω μια και δεν υπαρχουν και πολλα 5θυρα στο club και ειπα να το παιξω εκπροσωπος τους...
mick206 - Τρι 29 Απρ 2003, 23:00:21
Θέμα δημοσίευσης:
nordiac έγραψε:
να σας πω την αληθεια δεν μ αρεσει κατι και τοσο γρηγορο οσο κατι ωραιο ετσι πιστευω...

Το καλύτερο είναι να είσαι και σχετικά γρήγορος και σχετικά ωραίος! Wink
nordiac έγραψε:
οσο για ζαντολαστιχα σκεφτομαι τις ασπρες speedline τις πολυακτινες.
Άν γυρίσεις τα μαγαζιά στην περιοχή σου ή κάπου πιο μακριά,ψάξεις και βρείς κάτι όμορφο ζήτησε τους να εφαρμόσουν τη ζάντα στο λάστιχο(μη νομίσεις οτι θα σου βγάλουν τη ζάντα που έχεις τώρα).Θα την βάλουν μπροστά απο αυτήν για να δεις αν ταιριάζει με το pug σου και μετά θα αποφασίσεις... Wink
nordiac έγραψε:
για εξατμιση τι μου προτεινετε;μου ειπαν κατι φιλοι μου η Remus η Sebring εσεις τι προτεινεται?
Άν ρίξεις μία ματιά σε αυτό το topic...
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=1145
θα δείς οτι ο φίλος Vini έβαλε τελικό καζανάκι και σε πολύ καλή τιμή Wink
Κοίτα το και έχε το στα υπόψιν για τελικό Wink
Όσον αφορά τώρα ελατήρια και αμορτισέρ είναι καθαρά θέμα χρημάτων και αναγκών(θές να είναι κούτσουρο ή να πηγαίνει αξιοπρεπώς;) για την ανάρτηση που θα επιλέξεις... Wink
Άν ρίξεις μία ματιά στη κατηγορία των αναρτήσεων...
http://www.206club.gr/forum/viewforum.php?f=6
θα βρείς άπειρες αναλύσεις για αυτές...(εταιρίες,προϊόντα,τιμές,δυνατότητες) Wink
Ελπίζω να σε βοήθησα... Cool
Το μόνο που σου μένει τώρα είναι...
ΠΟΛΥ StudyStudyStudy
LaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughing
Alex - Τετ 30 Απρ 2003, 01:12:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο με το 5πορτο παντως δεν το πιασα..

Το ολο σκηνικο μου θυμιζει εναν νεο χρηστη με 106 που ελεγε "εχω 106? πειραζει?" και του λεω.. "Οχι μωρε τι να πειραζει.. απλα ξερεις.. πετα το και παρε 206".. και μετα ειχε απαντησει ο Νικος και λεει "γιατι τι εχεις με τα 106? - Πρεπει να μπεις να κανεις μια βολτα και μετα θα αλλαξεις αποψη"

Τωρα με τη σειρα μου ρωταω εγω το Νικο, τι εχει με τα 5πορτα...

Πλακα εχει η ζωη..τα φερνει κυκλους Laughing Laughing

Παντως για την ιστορια (μια μικρη παρενθεση), εγω εχω οδηγησει 106 (και το 1.4 και το 1.6 rallye).. Για το 1.4 οι εντυπωσεις μου ηταν οτι θα μπορουσε να ναι πολυ καλυτερο ενω για το δε rallye το γκαζι ειναι πολυ καλο (αν και στις χαμηλες στροφες 1500-2500 δεν εχει μεγαλη διαφορα απ'το δικο μου!) ενω το στριψιμο ειναι απιστευτο. Οι οδηγοι του 106 (του 1.4) μου ειπε οτι το δικο μου στριβει καλυτερα απ'το δικο του (και δεν ειναι ασχετος - αλλα ειμαι χαμηλωμενος), και ο δε rallakiας μου πε οτι ο χειρισμος ειναι παρεμφερης με το rallye απλα το μοτερ εχει ελειψη δυναμης που παντως για 75 αλογα καλα πηγαινε, αν το σκιζες.

Ενας λογος που δεν πηρα παντως rallye ηταν 1) το οτι δεν ειχε 5 πορτες και το νο. 2 ηταν οτι ειχε παλιο-μοδιτικο εξωτερικο και εντελως λιτο εσωτερικο. Και ας ηταν και φθηνοτερο κατα 100 χιλιαδες απ'το δικο μου με υδραυλικο, A/C και ηλεκτρικα παραθυρα...!! Μακαρι να μπορουσα να τα παρω και τα 2... Rolling eyes

Τωρα στην ερωτηση του φιλου Nordiac εγω προτεινω αμα θελει να αλλαξει μοτερ με 1600αρι η 1400αρι που ειναι και φθηνο, ενω για αναρτηση να προσθεσει αντιστρεπτικες να μην γερνει τοσο. Ζαντες δεν προτεινω εκτος και αν ανεβασει δυναμη, αλλιως το βλεπω να "ψοφαει" το εργαλειο...
teoman - Τετ 30 Απρ 2003, 02:32:46
Θέμα δημοσίευσης:
nordiac έγραψε:
να σας πω την αληθεια δεν μ αρεσει κατι και τοσο γρηγορο οσο κατι ωραιο ετσι πιστευω...οσο για ζαντολαστιχα σκεφτομαι τις ασπρες speedline τις πολυακτινες.για εξατμιση τι μοθ προτεινεται μου ειπαν κατι φιλοι μου η Remus η Sebring εσεις τι προτεινεται?καμια ενδεικτικη τιμη για αμορτισερ ελατηρια και χαμηλωμα?μην με πιασουν και κοροιδο.Επισης στο μελλον σκεφτομαι και μπροστα τριπλοφαναρα αλλα πολλα λεφτα!!

thanx guys Smile


Αύριο θα κάνω μία έρευνα αγοράς για ελατήρια/εξάτμιση (ελπίζω να έχουν τοποθετηθεί μέχρι τέλος της εβδομάδας) οπότε θα σου δώσω κάποιες τιμές.
Stay tuned Wink
Vaggelis - Τετ 30 Απρ 2003, 07:37:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που λέει ο ΝΙΚΟΣ για τα 3θυρα και 5θυρα, ίσως είναι λίγο εγωϊστικό, αλλά όπως και να το κάνουμε έχει λίγο δίκιο...
Οι δυο αυτοί τύποι αμαξώματος, εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες.
Το 5θυρο τις ανάγκες για χώρο στα πίσω καθίσματα και την εύκολη πρόσβαση, ενω το 3θυρο τις πιο σπορτιφ...
Εξάλλου, τα 3θυρα μοντέλα, διαθέτουν καλύτερο δέσιμο, άρα και μεγαλύτερη ακαμψία, δηλαδή καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Δεν αγνοούμε όμως οτι τα 5θυρα έχουν μεγαλύτερη άνεση χώρου στα πίσω καθίσματα, δεν μπορούμε να πούμε όμως οτι υστερούν και πολύ σε θέμα οδικής συμπεριφοράς από τα 3θυρα
Λαμπρά παραδείγματα έχουμε και από τους αγώνες, με τα 5θυρα Impreza και Lancer (βέβαια εκεί οι πόρτες έχουν "ειδικές" συγκολλήσεις...)
Δεν θέλω να ανοίξω ένα "πόλεμο" μεταξύ των "αντίπαλων στρατοπέδων", απλά λέω μόνο την άποψή μου και ζητάω συγνώμη αν άναψα τα αίματα...
Svstouk - Τετ 30 Απρ 2003, 09:23:09
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν, καλώς όρισες φίλε Χρήστο.

Επί του θέματος, κατά τη γνώμη μου, πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση που απαιτεί πολλά λεφτά, δες πρώτα τι έχουν κάνει οι άλλοι και αν σε ικανοποιεί, προχώρα άφοβα.

Τι εννοώ. Σου αρέσει, για παράδειγμα, το αμάξι χαμηλωμένο. Έχεις οδηγήσει χαμηλωμένο αυτοκίνητο; Έχεις λάβει υπόψη σου τους δρόμους που κινείσαι περισσότερο; Πριν χαμηλώσεις λοιπόν το δικό σου, καλό θα ήταν να οδηγήσεις ή έστω να μπεις για μια βόλτα σε ένα αντίστοιχο, να δεις επί τούτου πώς θα είναι το δικό σου χαμηλωμένο και μετά να προχωρήσεις στην αντίστοιχη κίνηση. Wink
ΝΙΚΟΣ - Τετ 30 Απρ 2003, 17:26:16
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον..........

Να σας απαντησω ολους και χωρις να παρεξηγηθω Cool

Καταρχην δεν το παιζω γνωστης,απλα την εχω πατησει στην ζωη μου και δεν θελω να την πατησει και αλλος με πεταμενα λεφτα.

Με τα 5θυρα δεν εχω τιποτα προς θεου.Μητσο το εχεις πολλη ομορφο φιλε μου. Wink

Εννοειτε οτι σαν σχεδιαση το 206 ειναι ανωτερο απο το 106 Wink Εχουν βεβαια και τοσα χρονια διαφορα ετσι Question

Αυτο ομως που δεν εχει το 206 και δεν προκειτε να το πετυχει καποιος ειναι το στριψημο σε συνδιασμο με τα γκαζια και γενικα ολο το πακετο Wink Wink Με λιγα λογια το 106 εχει γινει με γνωμονα τα γκαζια και γενικα να κερδιζει σε αγωνες ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ Exclamation Exclamation Exclamation

Δεν λεω οτι δεν στριβει το 206...Απλα το 106 ειναι ποιο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ.

Ρωτηστε και τον PDUKE που καναμε βολτα στο Πηλιο στην Πορταρια πως του φανηκε.Ενω το δικο του ειναι πολλη ποιο δυνατο απο το δικο μου ΑΝ σε περιπτωση που ανεβεναμε μαζι θα ετρωγε μεχρι και λεπτο στο τελος.
Τωρα μην μου πειτε οτι ΑΝ και του PDUKE ειχε αναρτηση αγωνιστικη και γενικα ηταν σαν το δικο μου... Question Question Γιατι πολλη απλα ενα διλιτρο για να γινει ΣΑΝ το δικο μου το κοστος παει στα υψη,οποτε καλυτερα πας περνεις ενα IMPREZA STI και εισαι αρχοντας.

Θελω να πω δηλαδη οτι το 106 ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ειναι απ εξω τουλαχιστον (δεν τραβαει την νεα μοδα οπωςς ολοι για βανακι) και φτηνο στο να το φτιαξει κανεις ειναι και γενικα η οδηγηκη απολαυση που θα χαρησει στον οδηγο του δεν συγκρινετε με αλλο αυτοκινητο.
Τωρα ο φιλος μας θελει να φτιαξει ενα 1100 και ειδικα 5θυρο Shocked
Ρε παιδες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ.Και να σας πω γιατι Question Γιατι απλα οι μηχανες οι 1600 και απο τα 206 και απο τα 106 ειναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ 3ΠΟΡΤΑ.
Κανενας δεν θα εγκρινει τις μηχανες αυτες σε 5θυρο αμαξι.Με λιγα λογια θα ειναι ενα ειδος ΄΄μαιμους΄΄.Ολα τα αυτοκινητα περνουν μηχανες οι οποιες μπαινουν στα αμαξοματα που βγαζει το εργοστασιο.Πχ ενα CLIO I 3 θυρο 1200cc μπορουσε να παρει και 2000 cc απο WILLIAMS με ΚΤΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ παντα.Ενω ενα CLIO I 1200cc 5θυρο μπορουσε να φορεσει μεχρι 1400 ENERGY ασχετος αν και η μηχανη του WILLIAMS εμπαινε κουτι.
Tωρα οσο αναφορα για τον 1100 να το πειραξει..δεν λεω οτι ΔΕΝ θα δει διαφορα...Θα δει...αλλα δεν θα δει ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.Απλα αυτα που θα δωσει δεν θα ειναι ΑΝΑΛΟΓΑ με αυτα που θα παρει Wink Περισοτερο θα ειναι ψυχολογικο το θεμα.Να βαλεις τωρα εναν σκασμο χρηματα για 15 αλογακια στην ουσια δεν λεει κατι.
Το κακο με τους περισοτερους ειναι οτι τους πεφτει ενα αμαξι και ξεκινανε να το φτιαχνουνε.ΟΧΙ ρε παιδες δεν ειναι σωστο αυτο.Και εμενα μου επεσε 1600cc 8v και την πατησα ενω επρεπε να το πουλουσα και να επαιρνα το 16βαλβιδο κατευθειαν.Τωρα βεβαια απο ενα σημειο και μετα δεν μπορουσα να το πουλησω γιαυτο θα υποστω στο μελλον την αλλαγη κινητηρα.Ποσο μαλλον για ενα αυτοκινητο που δεν φτιαχτηκε απο την αρχη και δεν συμβαδιζει με τον αρχικο χαρακτηρα.Τουλαχιστον σε εμενα ενα κεφαλαρι ειναι η διαφορα.

Δεν θελω να μαλωσω με καποιους που ουτοσιαλλος θα παρεξηγηθουνε.Θελω να προλαβω απλα την ασκοπη αιμοδοσια χωρις αποτελεσμα.Βεβαια καποιος θα μου πει,και εσενα τι σε κοφτει.......Η τελικη αποφαση ειναι παντα του ενδιαφερομενου.

Παιδες πιστευω να μην με παρεξηγησετε και να δειτε σε βαθος αυτα που λεω.
Sorry εαν σε μερικα σημεια αυτα που γραφω ειναι εντονα και επιθετηκα.
Δεν θελω να χαλαστω με κανεναν σας Wink Razz
teoman - Τετ 30 Απρ 2003, 23:26:01
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
nordiac έγραψε:
να σας πω την αληθεια δεν μ αρεσει κατι και τοσο γρηγορο οσο κατι ωραιο ετσι πιστευω...οσο για ζαντολαστιχα σκεφτομαι τις ασπρες speedline τις πολυακτινες.για εξατμιση τι μοθ προτεινεται μου ειπαν κατι φιλοι μου η Remus η Sebring εσεις τι προτεινεται?καμια ενδεικτικη τιμη για αμορτισερ ελατηρια και χαμηλωμα?μην με πιασουν και κοροιδο.Επισης στο μελλον σκεφτομαι και μπροστα τριπλοφαναρα αλλα πολλα λεφτα!!

thanx guys Smile


Αύριο θα κάνω μία έρευνα αγοράς για ελατήρια/εξάτμιση (ελπίζω να έχουν τοποθετηθεί μέχρι τέλος της εβδομάδας) οπότε θα σου δώσω κάποιες τιμές.
Stay tuned Wink


Λοιπόν,έχουμε και λέμε:
-τελικό καζανάκι της supersprint,με στρογγυλό τελείωμα (100mm),270E
-το ίδιο με οβάλ στα 310Ε
-τελικό της Remus (ή sebring) με στρογγυλό τελείωμα (102mm),310E
-το ίδιο με οβάλ στα 340Ε
Όλα τα παραπάνω είναι αποκλειστικά για 206,όλους τους τύπους πλήν του 2λιτρου και τοποθετούνται χωρίς κόλληση.

Για ελατήρια:
-Τα ΗR που είναι σχετικά μαλακά στα 135Ε (τα γκρι)
-Τα eibach από 130Ε (χωρίς τοποθέτηση) έως 155Ε.
Σε όσους πάντως ζήτησα ελατήρια,μου πρότειναν να μην αλλαχτούν χωρίς να αλλαχτεί και η ανάρτηση μαζί.Είτε τα σκληρά είτε τα μαλακότερα ελατήρια,αργά ή γρήγορα θα την βγάλουν off.
Αυτά και ελπίζω να βοήθησα...
nordiac - Τετ 30 Απρ 2003, 23:36:10
Θέμα δημοσίευσης:
thanx teoman και ολα τα αλλα παιδια αν και σιγα σιγα νομιζω πως την βγαζω την ακρη...
DimiP - Τετ 30 Απρ 2003, 23:56:45
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Λοιπον..........

Να σας απαντησω ολους και χωρις να παρεξηγηθω Cool

Καταρχην δεν το παιζω γνωστης,απλα την εχω πατησει στην ζωη μου και δεν θελω να την πατησει και αλλος με πεταμενα λεφτα.

Με τα 5θυρα δεν εχω τιποτα προς θεου.Μητσο το εχεις πολλη ομορφο φιλε μου. Wink

Εννοειτε οτι σαν σχεδιαση το 206 ειναι ανωτερο απο το 106 Wink Εχουν βεβαια και τοσα χρονια διαφορα ετσι Question

Αυτο ομως που δεν εχει το 206 και δεν προκειτε να το πετυχει καποιος ειναι το στριψημο σε συνδιασμο με τα γκαζια και γενικα ολο το πακετο Wink Wink Με λιγα λογια το 106 εχει γινει με γνωμονα τα γκαζια και γενικα να κερδιζει σε αγωνες ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ Exclamation Exclamation Exclamation

Δεν λεω οτι δεν στριβει το 206...Απλα το 106 ειναι ποιο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ.

Ρωτηστε και τον PDUKE που καναμε βολτα στο Πηλιο στην Πορταρια πως του φανηκε.Ενω το δικο του ειναι πολλη ποιο δυνατο απο το δικο μου ΑΝ σε περιπτωση που ανεβεναμε μαζι θα ετρωγε μεχρι και λεπτο στο τελος.
Τωρα μην μου πειτε οτι ΑΝ και του PDUKE ειχε αναρτηση αγωνιστικη και γενικα ηταν σαν το δικο μου... Question Question Γιατι πολλη απλα ενα διλιτρο για να γινει ΣΑΝ το δικο μου το κοστος παει στα υψη,οποτε καλυτερα πας περνεις ενα IMPREZA STI και εισαι αρχοντας.

Θελω να πω δηλαδη οτι το 106 ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ειναι απ εξω τουλαχιστον (δεν τραβαει την νεα μοδα οπωςς ολοι για βανακι) και φτηνο στο να το φτιαξει κανεις ειναι και γενικα η οδηγηκη απολαυση που θα χαρησει στον οδηγο του δεν συγκρινετε με αλλο αυτοκινητο.
Τωρα ο φιλος μας θελει να φτιαξει ενα 1100 και ειδικα 5θυρο Shocked
Ρε παιδες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ.Και να σας πω γιατι Question Γιατι απλα οι μηχανες οι 1600 και απο τα 206 και απο τα 106 ειναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ 3ΠΟΡΤΑ.
Κανενας δεν θα εγκρινει τις μηχανες αυτες σε 5θυρο αμαξι.Με λιγα λογια θα ειναι ενα ειδος ΄΄μαιμους΄΄.Ολα τα αυτοκινητα περνουν μηχανες οι οποιες μπαινουν στα αμαξοματα που βγαζει το εργοστασιο.Πχ ενα CLIO I 3 θυρο 1200cc μπορουσε να παρει και 2000 cc απο WILLIAMS με ΚΤΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ παντα.Ενω ενα CLIO I 1200cc 5θυρο μπορουσε να φορεσει μεχρι 1400 ENERGY ασχετος αν και η μηχανη του WILLIAMS εμπαινε κουτι.
Tωρα οσο αναφορα για τον 1100 να το πειραξει..δεν λεω οτι ΔΕΝ θα δει διαφορα...Θα δει...αλλα δεν θα δει ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.Απλα αυτα που θα δωσει δεν θα ειναι ΑΝΑΛΟΓΑ με αυτα που θα παρει Wink Περισοτερο θα ειναι ψυχολογικο το θεμα.Να βαλεις τωρα εναν σκασμο χρηματα για 15 αλογακια στην ουσια δεν λεει κατι.
Το κακο με τους περισοτερους ειναι οτι τους πεφτει ενα αμαξι και ξεκινανε να το φτιαχνουνε.ΟΧΙ ρε παιδες δεν ειναι σωστο αυτο.Και εμενα μου επεσε 1600cc 8v και την πατησα ενω επρεπε να το πουλουσα και να επαιρνα το 16βαλβιδο κατευθειαν.Τωρα βεβαια απο ενα σημειο και μετα δεν μπορουσα να το πουλησω γιαυτο θα υποστω στο μελλον την αλλαγη κινητηρα.Ποσο μαλλον για ενα αυτοκινητο που δεν φτιαχτηκε απο την αρχη και δεν συμβαδιζει με τον αρχικο χαρακτηρα.Τουλαχιστον σε εμενα ενα κεφαλαρι ειναι η διαφορα.

Δεν θελω να μαλωσω με καποιους που ουτοσιαλλος θα παρεξηγηθουνε.Θελω να προλαβω απλα την ασκοπη αιμοδοσια χωρις αποτελεσμα.Βεβαια καποιος θα μου πει,και εσενα τι σε κοφτει.......Η τελικη αποφαση ειναι παντα του ενδιαφερομενου.

Παιδες πιστευω να μην με παρεξηγησετε και να δειτε σε βαθος αυτα που λεω.
Sorry εαν σε μερικα σημεια αυτα που γραφω ειναι εντονα και επιθετηκα.
Δεν θελω να χαλαστω με κανεναν σας Wink Razz


κανεις δεν σε παρεξηγει Νικο, εγω για πλακα το εγραψα γιατι νομιζα πως το ελεγες χιουμοριστικα αλλα δεν ηξερα το λογο που αναφερεις για την αλλαγη μηχανης και τα περι 3 η 5 θυρων.
Δεν το ηξερα και καλα που το ειπες για να μαθαινουμε.
δηλ. εγω για παραδειγμα που εχω το 1400αρι το 5θυρο πρακτικα και να θελω να ειμαι νομιμος με ΚΤΕΟ και ολα δεν μπορω να βαλω μηχανη απο 2λιτρο επειδη το 2λιτρο δεν βγαινει ως 5θυρο αλλα ως 3θυρο μοντελο και φυσικα ουτε απο 1600xs μια που και αυτο ειναι 3θυρο...μμμμ...πολυ ωραια τα καταφεραν....
φυσικα οι μηχανες χωρανε και μπαινουν κουτι αλλα δεν με αφηνουν μονο και μονο λογω αριθμου θυρων...χμμμμ...
δηλ. ενας φιλος και clubιτης (δεν λεμε ποιος γιατι θα ειναι εκπληξη) που εχει το 1100 το 3θυρο και θα βαλει 2λιτρη μηχανη θα ειναι τυπικα νομιμος (βεβαια δεν ξερω ποσο νομιμος θα ειναι μια και αυξανει πανω απο 20% τα κυβικα του, νομιζω δεν μπορεις να υπερβεις ενα οριο) ως προς τις πορτες του μια και ειναι 3θυρος... ενω εγω π.χ δεν θα ειμαι επειδη εχω 2 πορτες παραπανω...χμμμμμμ....
ωραια πραγματα....
Alex - Πεμ 01 Μάϊ 2003, 03:24:29
Θέμα δημοσίευσης:
Νικο, ουτε εγω σε παρεξηγω... Απλα εδειξα το αστειο του πραγματος που ειχα πει για πλακα στο αλλο το παλικαρι "παρε 206" και εσυ ψιλο-"ψαρωσες". Στη συνεχεια προεκυψε το συγκεκριμενο τοπικ και ανεπτυξες τη γνωμη σου για τα τα 5πορτα και εγω σε παρομοια φαση με εσενα (για πλακα παντα) εκανα οτι "ψαρωσα" οπως ειχες κανει εσυ, και σε ρωτησα "εχεις κατι με τα 5πορτα?" .. Το πιασες τι εγινε? Εξηγω για να μην νομιζεις οτι "στραβωνω" ή κατι παρομοιο..Καμια σχεση.

Καταλαβαινω τη θεση σου σαν die-hard rollcager τεζιαρη αλλα παρ'ολα αυτα πιστευω οτι ενα 110 αλογα αμαξι δεν εχει κανα λογο να μην εχει 5 πορτες. Ακομα και 120 και 160 αλογα αμαξι.. Και αν θες την αποψη μου θεωρω οτι διπορτα θα πρεπε να ναι αμαξια με πολυ μεγαλη δυναμη - αμαξια που εχουν φτιαχτει σε στυλ ειτε coupe ειτε πραγματικων διθεσιων. Και μαλιστα πιστευω το αντιθετο, δηλαδη: οτι ειναι μαϊμουδια το να εχεις 2πορτο, το οποιο ουσιαστικα ειχε σχεδιαστει για 5πορτο (πχ δεν ειναι coupe η διθεσιο), και να θυσιαζεις την πρακτικοτητα που προεβλεψε ο σχεδιαστης σε τοσο μεγαλο βαθμο μονο και μονο για να "δειχνεις" πιο γρηγορος, ενω ουσιαστικα δεν υπαρχει πρακτικη διαφορα. Διαφορα θα δεις μονο αμα στησεις το αμαξι οριακα και χανεις κανα δευτερολεπτο σε αναβασεις - και αν (γιατι εκει παιζει και το εξτρα δεσιμο του αυτοκινητου)...Στο δρομο δεν νομιζω να βρεις καποιον που να ναι τοσο "τσακαλος" και να σου πει οτι "στρεβλωνει" το 5πορτο σε σχεση με το 3πορτο γιατι απλα σε κανονικους δρομους με κανονικα λαστιχα και κανονικες αναρτησεις το αμαξι θα γλυστρησει πολυ πριν προλαβει να "στρεβλωσει"...Σε καμια πιστα ισως να χασει κανα, δυο δεκατα το 5πορτο - αλλα ποσοι το βαζουμε σε πιστα?

Γι'αυτο πιστευω οτι δεν τιθετε θεμα ωστε να ΜΗΝ βαλεις τον 1600αρη στο 5πορτο. Σιγα το πραμα...Μπορει να λεω και μ****ες, προσωπικη εκτιμηση ειναι και εξηγω πως προκυπτει...Αν βλεπεις λαθος στο συλλογισμο πες μου...
Alex - Πεμ 01 Μάϊ 2003, 03:28:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μολις εψαξα στο site της Peugeot.. Τι ανακαλυψα? Οτι υπαρχουν 5πορτα 206 και 306 στα 1600 κυβικα. Μονο 2λιτρο δεν υπαρχει...

206 XS 1,6 3Θ 14.220,00 €
206 XT 1,6 5Θ 14.130,00 €
206 ROLAND GARROS 1,6 5Θ 17.230,00 €
206 ROLAND GARROS 1,6 5Θ AUTO 18.430,00 €

Dimip μπορουμε να κοιμομαστε ησυχοι... Cool
1.1 i love you - Πεμ 01 Μάϊ 2003, 03:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Nordiac καλώς ήλθες στη παρέα μας. Smile Smile
Πρωτα απ' όλα πρέπει να μας πεις τι μοντέλο είναι το 206 σου και εννοώ ποιάς χρονολογίας, επειδή,απο κάποια στιγμή και μετά τα 1.1 βγαίνουν με αντιστρεπτική και 14άρες ζάντες.Μετά θα πρέπει να σκεφτείς πολύ προσεκτικά και χωρίς να βιαστείς πως θα ξοδέψεις τα χρήματα που έχεις μαζέψει.Θα σου αναφέρω λοιπόν όσο πιο σύντομα μπορώ, τι σκεφτόμουν πριν και τι τώρα για το Pug μου:Στην αρχή ήθελα να το πουλήσω και να μη του κάνω καμία μετατροπή, με τη προοπτική να πάρω το 1.6 ή το cc.Πριν λίγο καιρό όμως αποφάσισα τελικά Question Question Question να βάλω μπρος-πίσω άξονα απο 1.6 λόγω αντιστρεπτικής και λόγω φρένων, όπως και κινητήρα απο το 1.6.Αντι λοιπόν να δώσω προκαταβολή για να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο θα δώσω μόνο τη προκαταβολή για να έχω καινούργιο αυτοκίνητο. Shocked
Θα συμφωνήσω με τον Νίκο οτι το 106 έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά απο τα πρώτα 206, μα όχι απο τα ανανεωμένα που είναι γνήσια Πεζώ στο δρόμο!
Φίλε Νordiac κάνε και μια ερώτηση σε κάποιο Κτέο σχετικά με το άν μπορείς να βάλεις μηχανή μεγαλύτερου κυβισμού,δες τι θα σου στοιχίσει,δες πόσο θα σου στοιχίσει και η μετατροπή που θες, σύγκρινε τιμές και βγάλε συμπέρασμα και απόφαση του τι ζητάς,γιατι πως να το κάνουμε η ενεργητική ασφάλεια είναι το πάν! Wink
mick206 - Πεμ 01 Μάϊ 2003, 09:00:04
Θέμα δημοσίευσης:
1.1 i love you έγραψε:
απο κάποια στιγμή και μετά τα 1.1 βγαίνουν με αντιστρεπτική και 14άρες ζάντες.
Ώπα! Smile
Φίλε Γιάννη ξέρεις περίπου πότε ξεκίνησαν να βάζουν αντιστρεπτικές ;
Γιατί 14άρες ζαντες είχε ήδη "μαμά"...
Το δικό μου το πήρα Μάϊο 2001!
Λές να πρόλαβα;; Rolling eyesRolling eyesRolling eyes
Κι αν σου κάτσει;; LaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughing
nordiac - Πεμ 01 Μάϊ 2003, 14:33:58
Θέμα δημοσίευσης:
το 206 ειναι μοντελο του 98 η 99 το ειχαμε παρει απο τα πρωτα και δυστυχως το πηραμε 5θυρο επειδη το θελαμε για οικογενειακο...αλλα τα πραγματα αλλαξαν και ηρθε στα χερια μου..στο περιπου μου ειπε ενας φιλος μηχανικος:
"-ζαντες 15αρες 195/50 15 για να μην χανει πολυ το αρχικο βημα αλλα θελει ψαξιμο ωστε οι ζαντες να δειχνουν τουλαχιστον 16"+
-χαμηλωμα το 206 χαμηλωνει πισω και μπροστα χασκει θελει ψαξιμο παντως μια μπαρα θολων καλο ειναι να υπαρχει
-αεραγωγος!ναι!ποιος,ειναι καλο ερωτημα.Μαλλον της F50 ειναι πολυ ωραιος που τον εχω δει στο 206.
-αλλαγη πινακα οργανων,διακοσμητικα carbon σε πορτες ταμπλω 2 καθησματακια,αναλογη ταπετσαριαπισω,πενταλ αγωνιστικα χρωμιομενα πατακια.
-εξατμιση αν ειναι μια καλη οχι υπερβολικη αλλιως αναλογα με το ντυσιμο να δουλεψουμε μια με διπλη εξοδο
-εμφανιση πισω spoiler απο carcept με σιτα και μπροστα σε style wrc"

αυτα ειναι λογια φιλου μου μηχανικου...τι λετε?
Alex - Πεμ 01 Μάϊ 2003, 14:41:45
Θέμα δημοσίευσης:
Αν βρεις τον F50 σφυρα το με τη μια.. ειναι κορυφαιος...
mick206 - Πεμ 01 Μάϊ 2003, 16:38:21
Θέμα δημοσίευσης:
nordiac έγραψε:
ζαντες 15αρες 195/50 15 για να μην χανει πολυ το αρχικο βημα αλλα θελει ψαξιμο ωστε οι ζαντες να δειχνουν τουλαχιστον 16"+
Αυτή τη διάσταση καλύτερα να τη ξεχάσεις...
Πάει που πάει αργά το 1,1 έτσι θα πηγαίνεις ακόμα πιο αργά...
Εδώ οι μεγαλύτεροι αδερφοί(1,4) και με αυτή τη διάσταση χάνουν κατα πολύ απο τη δύναμη των αλόγων τους,φαντάσου ένας κινητήρας 1,1 πόσα άλογα θα χάσει... Wink
Θα σε περνάνε και τα autobianchi μετά... Wink
Πρίν κάνεις οτιδήποτε πήγαινε στον Υπολογιστή διαστάσεων ελαστικών για να δείς τις διαφορές στο ελαστικό που θές να βάλεις για να μην χάσεις το βήμα του 206 σου... Wink
Η πιο σωστή αναβάθμιση για τον 1,1 είναι η διάσταση 185/60/14... Wink
Μπορείς να βάλεις την διάσταση που είπες αλλά αργότερα μπορεί να το μετανοιώσεις.Θα αλλάξουν πολλά στο αμάξι... Άν διαβάσεις τα topics με τα ελαστικά θα καταλάβεις καλύτερα αυτά που σου λέω τώρα... Wink
1.1 i love you - Πεμ 01 Μάϊ 2003, 22:56:49
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Ώπα! Smile
Φίλε Γιάννη ξέρεις περίπου πότε ξεκίνησαν να βάζουν αντιστρεπτικές ;
Γιατί 14άρες ζαντες είχε ήδη "μαμά"...
Το δικό μου το πήρα Μάϊο 2001!
Λές να πρόλαβα;; Rolling eyesRolling eyesRolling eyes
Κι αν σου κάτσει;; LaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughing

Silly Silly Silly Silly Silly Scatter Scatter Scatter Scatter Big wink Big wink Big wink Big wink Ναι είναι να σου κάτσει Exclamation Joker Joker Joker
DimiP - Παρ 02 Μάϊ 2003, 00:29:35
Θέμα δημοσίευσης:
nordiac έγραψε:
το 206 ειναι μοντελο του 98 η 99 το ειχαμε παρει απο τα πρωτα και δυστυχως το πηραμε 5θυρο επειδη το θελαμε για οικογενειακο...αλλα τα πραγματα αλλαξαν και ηρθε στα χερια μου..στο περιπου μου ειπε ενας φιλος μηχανικος:
"-ζαντες 15αρες 195/50 15 για να μην χανει πολυ το αρχικο βημα αλλα θελει ψαξιμο ωστε οι ζαντες να δειχνουν τουλαχιστον 16"+
-χαμηλωμα το 206 χαμηλωνει πισω και μπροστα χασκει θελει ψαξιμο παντως μια μπαρα θολων καλο ειναι να υπαρχει
-αεραγωγος!ναι!ποιος,ειναι καλο ερωτημα.Μαλλον της F50 ειναι πολυ ωραιος που τον εχω δει στο 206.
-αλλαγη πινακα οργανων,διακοσμητικα carbon σε πορτες ταμπλω 2 καθησματακια,αναλογη ταπετσαριαπισω,πενταλ αγωνιστικα χρωμιομενα πατακια.
-εξατμιση αν ειναι μια καλη οχι υπερβολικη αλλιως αναλογα με το ντυσιμο να δουλεψουμε μια με διπλη εξοδο
-εμφανιση πισω spoiler απο carcept με σιτα και μπροστα σε style wrc"

αυτα ειναι λογια φιλου μου μηχανικου...τι λετε?


ολα καλα αυτα αλλα οχι 15αρες και οχι 195/50/15.
ψαξε να βρεις 14αρες που να ειναι ετσι ωστε να δειχνουν 15αρες, κι επειδη ξερεις τι εννοω ξερεις και γιατι ψαχνεις!!!
επησης τα "καθισματακια" αν εννοεις τυποτα σκαφες η ανακλινωμενα bucket θα ελεγα πως ειναι υπερβολικα για το αμαξι σου...
προσωπικη γνωμη
ΝΙΚΟΣ - Παρ 02 Μάϊ 2003, 08:31:30
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Γι'αυτο πιστευω οτι δεν τιθετε θεμα ωστε να ΜΗΝ βαλεις τον 1600αρη στο 5πορτο. Σιγα το πραμα...Μπορει να λεω και μ****ες, προσωπικη εκτιμηση ειναι και εξηγω πως προκυπτει...Αν βλεπεις λαθος στο συλλογισμο πες μου...


Λαθος δεν τον βλεπω τον συλλογισμο σου Wink Και εγω αν ειχα την δυνατοτητα θα εβαζα την μηχανη απο το IMPREZA,λογο γκαζια.
Το θεμα ειναι αν ειναι νομιμο απο το κρατος να βαλουμε μια μηχανη τετοια.
Αν βεβαια εχεις ΄΄ακρη΄΄τοτε οκ.Αλλα επειδη δεν εχουν ολοι αυτην την δυνατοτητα γιαυτο λεω.

Δεν πιστευω οτι απο 1100 μπορεις να δηλωσεις 1600 αρι.Ασχετα αν μπαινει.Χωρια που αν βαλεις τετοια μηχανη θες και αλλα φρενα-πισω αξονα-εχτρα δεσημο ισως και αλλα ημιαξονια και σασμαν με ραμενη κορονα και και και.........Και εκει που ειναι να δωσεις τοσα το πουλας και περνεις ενα ετοιμο και σωνει το πανηγυρι. Wink Wink Γιαυτο λεω ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΑΙΡΕΙ.
ΝΙΚΟΣ - Παρ 02 Μάϊ 2003, 11:41:12
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
2λιτρη μηχανη θα ειναι [u]τυπικα νομιμος


Δεν θα ειναι ουτε τυπικα νομιμος Μητσο λογο του 20% που αναφερεις και εσυ Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr