nordiac έγραψε: |
καταρχην συγχαρητηρια για το site ειμαι καινουργειος στην παρεα σας...
εχω ενα 206 1100 ηταν της αδερφης μου και το εδωσε σε μενα...αλλα δεν ξερω πως να αρχισω να το φτιαχνω μηχανικα πρωτα η εμφανιση? εχω μαζεψει ενα σχετικα καλο χρηματικα ποσο.αλλα θελω την γνωμη σας ευχομαι στην επομενη συναντηση να ειμαι και γω... |
nordiac έγραψε: |
καταρχην συγχαρητηρια για το site ειμαι καινουργειος στην παρεα σας...
εχω ενα 206 1100 ηταν της αδερφης μου και το εδωσε σε μενα...αλλα δεν ξερω πως να αρχισω να το φτιαχνω μηχανικα πρωτα η εμφανιση? εχω μαζεψει ενα σχετικα καλο χρηματικα ποσο.αλλα θελω την γνωμη σας ευχομαι στην επομενη συναντηση να ειμαι και γω... |
nordiac έγραψε: |
5θυρο ειναι...το εχω διαβασει σχεδον ολα τα τοπικ ποθ με ενδιαφερουν...σκεφτομαι για ζαντολαστιχα,αεροτομη,και καμια εξατμηση...και μετα βλεπουμε.αλλα θελω να το ψαξω πολυ το θεμα πριν κανω μια κινηση οσο για ηχο θα το φτιαξω εγω και ενας φιλος μου |
Vini έγραψε: |
Tρίθυρο ή πεντάθυρο? ![]() ![]() ![]() ![]() Προσωπικά δεν βλέπω και μεγάλες διαφορές ... Εγώ βλέπω και θυμάμαι από πέρσι το 206 του DIMIP και ομολογώ ότι θαυμάζω το 206 του ... Σαν αρχή θα σου έλεγα να δεις τις φωτό του DIMIP ... για μένα είναι πρότυπο ομορφιάς, στησίματος, αισθητικής ... ούτε ακραίο αλλά ούτε και απαρατήρητο ... Θα έλεγα ότι με το μεράκι του, το έχει κάνει κουκλί που τραβάει πολλά βλέμματα .... Σου προτείνω του DIMIP γιατί είναι 1400 και 5θυρο οπότε με το δικό του θα λύσεις αρκετές απορίες .... Ψάξτο λίγο, ρώτα τον για πληροφορίες και θα με θυμηθείς .... ![]() ![]() υ.γ. άσχετο! Να μου γνωρίσεις την αδελφή σου που κάνει δώρα αυτοκίνητα.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Καλως ηρθες...
Καταρχην να ρωτησω...Ειναι 3θυρο ή 5θυρο ![]() ![]() ![]() |
nordiac έγραψε: |
να σας πω την αληθεια δεν μ αρεσει κατι και τοσο γρηγορο οσο κατι ωραιο ετσι πιστευω... |
nordiac έγραψε: |
οσο για ζαντολαστιχα σκεφτομαι τις ασπρες speedline τις πολυακτινες. |
nordiac έγραψε: |
για εξατμιση τι μου προτεινετε;μου ειπαν κατι φιλοι μου η Remus η Sebring εσεις τι προτεινεται? |
nordiac έγραψε: |
να σας πω την αληθεια δεν μ αρεσει κατι και τοσο γρηγορο οσο κατι ωραιο ετσι πιστευω...οσο για ζαντολαστιχα σκεφτομαι τις ασπρες speedline τις πολυακτινες.για εξατμιση τι μοθ προτεινεται μου ειπαν κατι φιλοι μου η Remus η Sebring εσεις τι προτεινεται?καμια ενδεικτικη τιμη για αμορτισερ ελατηρια και χαμηλωμα?μην με πιασουν και κοροιδο.Επισης στο μελλον σκεφτομαι και μπροστα τριπλοφαναρα αλλα πολλα λεφτα!!
thanx guys ![]() |
teoman έγραψε: | ||
Αύριο θα κάνω μία έρευνα αγοράς για ελατήρια/εξάτμιση (ελπίζω να έχουν τοποθετηθεί μέχρι τέλος της εβδομάδας) οπότε θα σου δώσω κάποιες τιμές. Stay tuned ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Λοιπον..........
Να σας απαντησω ολους και χωρις να παρεξηγηθω ![]() Καταρχην δεν το παιζω γνωστης,απλα την εχω πατησει στην ζωη μου και δεν θελω να την πατησει και αλλος με πεταμενα λεφτα. Με τα 5θυρα δεν εχω τιποτα προς θεου.Μητσο το εχεις πολλη ομορφο φιλε μου. ![]() Εννοειτε οτι σαν σχεδιαση το 206 ειναι ανωτερο απο το 106 ![]() ![]() Αυτο ομως που δεν εχει το 206 και δεν προκειτε να το πετυχει καποιος ειναι το στριψημο σε συνδιασμο με τα γκαζια και γενικα ολο το πακετο ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Δεν λεω οτι δεν στριβει το 206...Απλα το 106 ειναι ποιο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ. Ρωτηστε και τον PDUKE που καναμε βολτα στο Πηλιο στην Πορταρια πως του φανηκε.Ενω το δικο του ειναι πολλη ποιο δυνατο απο το δικο μου ΑΝ σε περιπτωση που ανεβεναμε μαζι θα ετρωγε μεχρι και λεπτο στο τελος. Τωρα μην μου πειτε οτι ΑΝ και του PDUKE ειχε αναρτηση αγωνιστικη και γενικα ηταν σαν το δικο μου... ![]() ![]() Θελω να πω δηλαδη οτι το 106 ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ειναι απ εξω τουλαχιστον (δεν τραβαει την νεα μοδα οπωςς ολοι για βανακι) και φτηνο στο να το φτιαξει κανεις ειναι και γενικα η οδηγηκη απολαυση που θα χαρησει στον οδηγο του δεν συγκρινετε με αλλο αυτοκινητο. Τωρα ο φιλος μας θελει να φτιαξει ενα 1100 και ειδικα 5θυρο ![]() Ρε παιδες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ.Και να σας πω γιατι ![]() Κανενας δεν θα εγκρινει τις μηχανες αυτες σε 5θυρο αμαξι.Με λιγα λογια θα ειναι ενα ειδος ΄΄μαιμους΄΄.Ολα τα αυτοκινητα περνουν μηχανες οι οποιες μπαινουν στα αμαξοματα που βγαζει το εργοστασιο.Πχ ενα CLIO I 3 θυρο 1200cc μπορουσε να παρει και 2000 cc απο WILLIAMS με ΚΤΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ παντα.Ενω ενα CLIO I 1200cc 5θυρο μπορουσε να φορεσει μεχρι 1400 ENERGY ασχετος αν και η μηχανη του WILLIAMS εμπαινε κουτι. Tωρα οσο αναφορα για τον 1100 να το πειραξει..δεν λεω οτι ΔΕΝ θα δει διαφορα...Θα δει...αλλα δεν θα δει ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.Απλα αυτα που θα δωσει δεν θα ειναι ΑΝΑΛΟΓΑ με αυτα που θα παρει ![]() Το κακο με τους περισοτερους ειναι οτι τους πεφτει ενα αμαξι και ξεκινανε να το φτιαχνουνε.ΟΧΙ ρε παιδες δεν ειναι σωστο αυτο.Και εμενα μου επεσε 1600cc 8v και την πατησα ενω επρεπε να το πουλουσα και να επαιρνα το 16βαλβιδο κατευθειαν.Τωρα βεβαια απο ενα σημειο και μετα δεν μπορουσα να το πουλησω γιαυτο θα υποστω στο μελλον την αλλαγη κινητηρα.Ποσο μαλλον για ενα αυτοκινητο που δεν φτιαχτηκε απο την αρχη και δεν συμβαδιζει με τον αρχικο χαρακτηρα.Τουλαχιστον σε εμενα ενα κεφαλαρι ειναι η διαφορα. Δεν θελω να μαλωσω με καποιους που ουτοσιαλλος θα παρεξηγηθουνε.Θελω να προλαβω απλα την ασκοπη αιμοδοσια χωρις αποτελεσμα.Βεβαια καποιος θα μου πει,και εσενα τι σε κοφτει.......Η τελικη αποφαση ειναι παντα του ενδιαφερομενου. Παιδες πιστευω να μην με παρεξηγησετε και να δειτε σε βαθος αυτα που λεω. Sorry εαν σε μερικα σημεια αυτα που γραφω ειναι εντονα και επιθετηκα. Δεν θελω να χαλαστω με κανεναν σας ![]() ![]() |
1.1 i love you έγραψε: |
απο κάποια στιγμή και μετά τα 1.1 βγαίνουν με αντιστρεπτική και 14άρες ζάντες. |
nordiac έγραψε: |
ζαντες 15αρες 195/50 15 για να μην χανει πολυ το αρχικο βημα αλλα θελει ψαξιμο ωστε οι ζαντες να δειχνουν τουλαχιστον 16"+ |
mick206 έγραψε: |
Ώπα! ![]() Φίλε Γιάννη ξέρεις περίπου πότε ξεκίνησαν να βάζουν αντιστρεπτικές ; Γιατί 14άρες ζαντες είχε ήδη "μαμά"... Το δικό μου το πήρα Μάϊο 2001! Λές να πρόλαβα;; ![]() ![]() ![]() Κι αν σου κάτσει;; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nordiac έγραψε: |
το 206 ειναι μοντελο του 98 η 99 το ειχαμε παρει απο τα πρωτα και δυστυχως το πηραμε 5θυρο επειδη το θελαμε για οικογενειακο...αλλα τα πραγματα αλλαξαν και ηρθε στα χερια μου..στο περιπου μου ειπε ενας φιλος μηχανικος:
"-ζαντες 15αρες 195/50 15 για να μην χανει πολυ το αρχικο βημα αλλα θελει ψαξιμο ωστε οι ζαντες να δειχνουν τουλαχιστον 16"+ -χαμηλωμα το 206 χαμηλωνει πισω και μπροστα χασκει θελει ψαξιμο παντως μια μπαρα θολων καλο ειναι να υπαρχει -αεραγωγος!ναι!ποιος,ειναι καλο ερωτημα.Μαλλον της F50 ειναι πολυ ωραιος που τον εχω δει στο 206. -αλλαγη πινακα οργανων,διακοσμητικα carbon σε πορτες ταμπλω 2 καθησματακια,αναλογη ταπετσαριαπισω,πενταλ αγωνιστικα χρωμιομενα πατακια. -εξατμιση αν ειναι μια καλη οχι υπερβολικη αλλιως αναλογα με το ντυσιμο να δουλεψουμε μια με διπλη εξοδο -εμφανιση πισω spoiler απο carcept με σιτα και μπροστα σε style wrc" αυτα ειναι λογια φιλου μου μηχανικου...τι λετε? |
Alex έγραψε: |
Γι'αυτο πιστευω οτι δεν τιθετε θεμα ωστε να ΜΗΝ βαλεις τον 1600αρη στο 5πορτο. Σιγα το πραμα...Μπορει να λεω και μ****ες, προσωπικη εκτιμηση ειναι και εξηγω πως προκυπτει...Αν βλεπεις λαθος στο συλλογισμο πες μου... |
DimiP έγραψε: |
2λιτρη μηχανη θα ειναι [u]τυπικα νομιμος |