PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 GT-Rallye-RC : Πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές

salex - Τετ 17 Δεκ 2008, 04:28:04
Θέμα δημοσίευσης: 207 GT-Rallye-RC : Πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές
Θίγω το θέμα για να μη βρεθείτε προ εκπλήξεως.

Οι πολλαπλασιαστές από τα 207 GT/Rallye/RC ενδέχεται να παρουσιάσουν πρόβλημα με τον καιρό. Αντιστοιχούν ένας σε κάθε κύλινδρο και είναι αυτά που βλέπετε να προεξέχουν πάνω από το πλαστικό καπάκι του κινητήρα.

Είναι ένα κοινό ανταλλακτικό με εκείνους των αντίστοιχων αυτοκινήτων του group VAG και υπό ορισμένες -αδιευκρίνιστες εως τώρα- συνθήκες καιγονται και σταματούν να λειτουργούν. Μέχρι στιγμής η βλάβη αυτή έχει παρουσιαστεί σε αρκετά αυτοκίνητα και εντοπίζεται από το διαγνωστικό σαν "random misfire".

Συμπτώματα: Κατακόρυφη πτώση απόδοσης, το αυτοκίνητο γίνεται τρικύλινδρο, ανάβει antipollution fault (με λαμπάκι check engine) και μυρίζει άκαυτη βενζίνη από την εξάτμιση.

Πιθανές επιπλοκές:
1. Καταστροφή καταλύτη από άκαυτη βενζίνη
2. Έκπλυση χιτωνίου στον κύλινδρο που δεν γίνεται ανάφλεξη με ενδεχόμενο επακόλουθο χαραγμα χιτωνίου από τα ελατήρια

Τί να κάνετε όταν συμβεί:
Οδηγήστε σιγά σιγά στην πλησιέστερη Peugeot και αλλάξτε τον πολλαπλασιαστή που κάηκε.
Χωρίς διαγνωστικό μπορεί να εντοπιστεί ξεκουμπώνοντας και ξανακουμπώνοντας διαδοχικά πολλαπλασιαστές, ώστε να βρεθεί σε ποιόν δεν αλλάζει ο ήχος του κινητήρα.
booster - Τετ 17 Δεκ 2008, 07:39:46
Θέμα δημοσίευσης:
Από προσωπική εμπειρία αυτό συμβαίνει όχι μόνο στα GT/Rallye αλλά και στα απλά 1.6 και 1.4.

Σε ένα φιλικό 1.4 έγινε το εξής: ΄Αναψε antipollution fault, και στο συνεργείο βρήκαν καμμένο πολλαπλασιαστή. Τον αλλάξανε και για μία βδομάδα ήταν ok, όσπου ξανάναψε! Πηγαίνοντας και πάλι στο συνεργείο βρήκαν ότι τα μπεκ ήταν βουλομένα από κακή βενζίνη. Αυτό είχε προκαλέσει εξαρχής και το κάψιμο του πολλαπλασιαστή. Αλλάξαν τα μπεκ και από τότε όλα οκ.

Οπότε όταν δείτε antipollution fault έλεγχο και στα μπεκ και στο πολλαπλασιαστή. Και προσοχή στις βενζίνες. Βάζετε που και που καμιά vpower..
Touristas - Τετ 17 Δεκ 2008, 07:55:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι απαραίτητο να φταίει πολλαπλασιαστής αλλά μπορεί να είναι η κατάληξη από κάτι άλλο.
lionking(t) - Τετ 17 Δεκ 2008, 11:51:34
Θέμα δημοσίευσης:
Κ εγω παθων με τον πολλαπλασιαστη,επισης να προσθεσω οτι πρεπει να ελεγχεται και το μπουζι απο τον καμμενο πολλαπλασιαστη γιατι στο δικο μου η ακιδα απλα δεν υπηρχε.Ωραια ηταν ομως,για 10 λεπτα νομιζα οτι ειχα Impreza Rotfl
android - Τετ 17 Δεκ 2008, 16:03:39
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Δεν είναι απαραίτητο να φταίει πολλαπλασιαστής αλλά μπορεί να είναι η κατάληξη από κάτι άλλο.


τωρα το κανες ακομα χειροτερα...δλδ και να αλλαξεις αν ειναι καταληξη απο κατι αλλο θα το ξαναπαθεις Sad
salex - Τετ 17 Δεκ 2008, 22:37:27
Θέμα δημοσίευσης:
Σημειώστε ότι η πορεία των πραγμάτων, σε περίπτωση που σας αρέσει να κάνετε σαν impreza έχει ως εξής:

1. Ρετάρει και γίνεσαι τρικύλινδρος

2. Ανάβει antipollution (οι καγκουρότεροι εξ ημών δεν θα το προσέξουν καθώς θα ευλογούν τον κύριο που το αυτοκίνητο επιτέλους απέκτησε το σωστό ήχο)

3. Το αυτοκίνητο σέρνεται στο δρόμο (impreza μόνο στον ήχο δηλαδή)

4. Αν το παρακάνετε γίνεται έκπλυση χιτωνίου και κινδυνεύετε να τσακίσετε μπιέλα αν κολλήσουν τα ελατήρια. Γιατί η βενζίνη διαλύει το λάδι που υπάρχει στο χιτώνιο.

5. Οι άκαυτες που φεύγουν από τον κύλινδρο που ρετάρει περνούν στην εξαγωγή και καίγονται μαζί με τα καυσαέρια σε όλο το μήκος της εξάτμισης - κατι σαν σύστημα antilag.

Το πρόβλημα -όπως συμβαίνει σε όλα τα συστήματα antilag- είναι ότι αν παραγίνει το κακό με τις άκαυτες τότε ο καταλύτης μπορεί να λιώσει, αφού ολόκληρη η σωλήνωση και η τουρμπίνα πυρώνουν από την καύση.

Μόλις λιώσει ο καταλύτης το αυτοκίνητο σέρνεται κι επίσημα πλέον, οπότε η αντικατάσταση ενός μόνο πολλαπλασιαστή δεν επαναφέρει τις χαμένες επιδόσεις.
recife_rallye - Τετ 17 Δεκ 2008, 22:44:10
Θέμα δημοσίευσης:
Κ ποσο θα παει το μαλλι σε ενδεχομενο προβλημα?
Η αλλαγη πολλαπλασιαστη δλδ..
lionking(t) - Πεμ 18 Δεκ 2008, 04:08:44
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο,να σε ρωτησω,εχω ενα φιλο ο οποιος οταν του εκαψε τον πολλαπλασιαστη,του εκαψε και τον εγκεφαλο.Πρεπει να εχετε μιλησει και μαζι.Αυτο μπορει να εγινε διοτι ο πολλαπλασιαστης εστειλε πισω το ρευμα?
Dikonou - Πεμ 18 Δεκ 2008, 11:00:27
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω τί πολλαπλασιαστές φοράνε τα 207?
SAKIS-LEMANS - Παρ 19 Δεκ 2008, 13:51:55
Θέμα δημοσίευσης:
Dikonou έγραψε:
Να ρωτήσω τί πολλαπλασιαστές φοράνε τα 207?


κανα sagem θα φοράνε Δημήτρη και αυτά.... και θα θέλει κανα beru...
Pughell - Παρ 19 Δεκ 2008, 14:14:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εναν ενιαιο πολλαπλασιαστη εχουν,οχι 4 ξεχωριστους οπως τα Renault. Wink
android - Παρ 19 Δεκ 2008, 16:06:44
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Εναν ενιαιο πολλαπλασιαστη εχουν,οχι 4 ξεχωριστους οπως τα Renault. Wink


ειναι σιγουρο αυτο?κ αυτο που πεταει πανω απο καθε μπουζι τι ειναι...τι ακριβως αλλαζεις δλδ?
Jim207GT - Παρ 19 Δεκ 2008, 17:49:40
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Εναν ενιαιο πολλαπλασιαστη εχουν,οχι 4 ξεχωριστους οπως τα Renault. Wink


Πίστεψε με κάθε μπουζόπίπα είναι και πολλαπλασιαστής όπως κάναν στα μηχανάκια πρώτη φορά. Wink
Pughell - Παρ 19 Δεκ 2008, 19:25:54
Θέμα δημοσίευσης:
Σημειωσατε ακυρο,εχω ενα 207 στοκ που φοραει τον TU5 και πανω στην αφηρημαδα μου ουτε καν εδωσα σημασια στα υπολοιπα... Embarassed
MTerry - Παρ 19 Δεκ 2008, 22:16:48
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
Πίστεψε με κάθε μπουζόπίπα είναι και πολλαπλασιαστής όπως κάναν στα μηχανάκια πρώτη φορά. Wink


Off Topic Smile
Πρώτη φορά . ηταν σε αυτοκίνητο παραγωγής το 1983 σε SAAB 900 Turbo
Τα μηχανάκια αργησαν . . . Very happy
rallaki-1 - Κυρ 24 Απρ 2011, 19:37:12
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους και Χρονια Πολλά!!

Το αυτοκίνητο μου για πολύ καιρό δεν πάει πολύ καλά. Μετά από ένα χρόνο που το είχα πάρει αισθανόμουν την απόδοση του rallye να πέφτει, σαν απόδειξη οτί μέτραγα 0-100km/h με λαπτοπ (συνδεδεμένο με OBD) και μου έβγαζε 9,7sec στην καλύτερη (ενώ ήταν μαμά).
Αργότερα πήρε ο κολλητός μου το Scirocco και είχα σαν μέτρο αυτόν. Στην αρχή μου έριχνε περίπου 3-4 αυτοκίνητα από 2ες μέχρι και κούμπωμα 5ης αλλά από 3ες και 2500rpm του έριχνα άνετα 2+ αυτοκίνητα (ροπή από χαμηλά), αργότερα μου έριχνε κολώνα ξανά από 2ες μέχρι και κούμπωμα 5ης και από χαμηλά πηγαίναμε μαζί.. Έτσι άρχισα να υποπτεύομαι οτι κάτι δεν πάει καλά..
Στα 38000km ένα πρωινό που το έβαλα μπρός με -2C δούλευε τρικύλινδρό για λίγο και μετα από 5 λεπτά έστρωσε. Ετσι το πήγα σε μηχανικό την επόμενη μέρα και διάβασε οτι ο εγκέφαλός ειχε βγάλει αδύναμη καύση στον 4ο κύλινδρο και μου είπε οτι μάλλον μπουζί είναι και έτσι τα άλλαξα. Ταυτόχρονα αισθανόμουν κατι μικρά (εώς ανεπαίσθητα) κοψίματα όταν πάταγα μισό γκάζι από χαμηλά (δηλαδη όταν είχε υψηλό φορτίο). Τεσπα δεν μου ξαναδούλεψε τρικύλινδρο για αρκετό καιρό.
Στα 40.000km έβαλα πρόγραμμα 95αρας και για να δω πως πάω ξανά άνοιξα με Scirocco με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε μαζί άλλα μετα από λίγο καιρο έχανα πάλι (άρα το αυτοκίνητο όντως χάνει απόδοση με τον καιρό). Μετα από λίγο έβαλα πρόγραμμα 100αρας αλλά και πάλι το rallaki δεν πήγαινέ καλά.. Ταυτόχρονα όμως τα κοψίματα που μου έκανε χαμηλά ήταν πιο έντονα. Έτσι λοιπόν έκανα το δυναμομέτρηση και είδα τα διαγράμματα μια χαρά αλλά η απόδοση 20 άλογα κάτω από αυτά που έπρεπε..
Έτσι τώρα έχοντας ελέγξει τα πάντα στο αυτοκίνητο (πίεση, συμπίεση, Ν75, καταλύτη και άλλα πολλά όπως έχω γράψει κατά καιρούς) υποπτεύομε πως μάλλον είναι ο πολλαπλασιαστής στον 4ο κύλινδρο που είναι λιγο πρίν τα φτύσει και δεν στέλνει σωστό ρεύμα στο μπουζι. Το οποίο έχει σαν απότελεσμα ο εγκέφαλός να καταλαβαίνει από τα καυσαέρια οτι κάτι δεν πάει καλά (βλέποντας οτι το μίγμα είναι πιο πλούσιο από ότι πρέπει) και με συνεχεις διορθώσεις ρίχνει την απόδοση στο μοτέρ. Για αυτο ο Salex στο δυναμόμετρο που έλεγξε τα καυσαέρια είδε το μίγμα λίγο πιο πλούσιο.. Ετσι επέιδη το ρευμα γίνεται άλο και πιο αδύναμο ριχνει σταδιακά την απόδοση στο μοτέρ!!
Η απόψη σας???

Πραγματικα η Ιστορία της ζωής μου..
giannis27 - Κυρ 24 Απρ 2011, 22:14:43
Θέμα δημοσίευσης:
χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη.
Μιχάλη τα fuel trims τι δείχνουν?επίσης από χρονισμό είναι 100% σίγουρο ότι είναι οκ?
πολύ σοβαρό το πρόβλημα που θίγεις κ ελπίζω να βρεις την λύση κ να σταματήσει η ταλαιπωρία σου .
alexandros 207 Rallye - Κυρ 24 Απρ 2011, 23:44:33
Θέμα δημοσίευσης:
αφου ταλαιπωρήθηκες τοσο αλλαξε και ενα πολλαπλασιαστη να δεις να ειναι αυτο....

τι αλλο να κανεις?
rallaki-1 - Δευ 25 Απρ 2011, 12:14:18
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27:
Χρονισμό έκανα στα 42000km στον Καντερε (ελπίζω) και τώρα έχω 49000km! Τα Fuel trims δεν τα έχω δει ακόμα αλλά από ότι έχω ρωτήσει δεν μπορείς να το καταλάβεις με κάποιο τρόπο μόνο αν ανοιξεις μοτέρ! Θα τα δω όμως και θα σου πω!

alexandros 207 Rallye:
Προφανως θα το δοκιμάσω και αυτο! Απλά θα πάρω πρώτα από κάποιου φίλου με Rallye να τον αλλάξω επιτόπου και να δω αν υπάρχει διαφορά.

Απλά γράφω ώστε αφενός να γνωρίζουμε τι πρόβλημα μπορεί να ¨βρει¨ ένα 207 και αφετέρου αν θεωρείται λογικό η πτώση απόδοσης να οφείλετε σε πολλαπλασιαστή..
pol - Δευ 11 Ιούλ 2011, 17:01:47
Θέμα δημοσίευσης:
γεια σας μποριτε να μοθ πειτε τιμη για τους πολλαπλασιαστες
android - Δευ 11 Ιούλ 2011, 17:52:52
Θέμα δημοσίευσης:
pol έγραψε:
γεια σας μποριτε να μοθ πειτε τιμη για τους πολλαπλασιαστες


35 με 40 χ 4
Pipis - Πεμ 25 Οκτ 2012, 22:48:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τώρα που γύρναγα απο βόλτα ξαφνικά subaru το αμάξι. Μάλλον πολλαπλασιαστής. Σταματάω στην άκρη το σβήνω και αρχίζω και βγάζω ένα ένα τα καλώδια που πάνε στους πολλαπλασιαστές,φυσώντας τα κιόλας.Βάζω μπροστά και δούλευε κανονικά αλλά το λαμπάκι ακόμα αναμμένο της μηχανής. Ρωτάω μήπως έιναι τα καλώδια που έχουν πρόβλημα?Σόρρυ για το πόστ παιδιά
reselie-206 - Δευ 16 Δεκ 2013, 20:17:19
Θέμα δημοσίευσης:
Να προσθέσω στο αρχικό πόστ πως ένας προβληματικός πολλ/στής μπορεί να μη δείξει το πρόβλημα προς τα έξω άμεσα (πχ τρικύλινδρο , λαμπάκια κτλπ) αλλα να δουλεύει σε stealth mode προκαλώντας missfires ΨΗΛΑ (μετά τις 4800-5000) και ειδικά με 100% φορτίο σε 3η,4η ,5η..
Αν παρακολουθήσετε με κάποιο διαγνωστικό τη λειτουργία του αυτοκινήτου θα παρατηρήσετε σε αυτή τη περίπτωση (που όντως δλδ είναι πολλ/στής) οτι ο κύλινδρος που συνεχώς κάνει διόρθωση (knock retard) είναι συγκεκριμένος (πχ θα διορθώνει μόνο ο 3ος)

Ο λόγος για το παραπάνω είναι οτι ένας προβληματικός πολλ/στής χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να φορτίσει το πηνίο του με συγκεκριμένη τάση και αυτό δημιουργεί αστοχία ανάφλεξης ψηλά που ο διαθέσιμος χρόνος μειώνεται αλλα και στο πλήρες φορτίο που λόγω πυκνότητας του καύσιμου μίγματος , ο πολλ/στής χρειάζεται μεγαλύτερη τάση για να κάνει ανάφλεξη...


Τα παραπάνω σας τα αναφέρω απο προσωπική εμπειρία...

* δίνει η Bosch κάτι πολλ/στάρες 738€ τον ένα που αποδίδουν 40kv και σχεδόν 5kv / μs φόρτιση... μήπως θέλουμε κανα τέτοιο να στρώσει το θέμα ?? Laughing Laughing
recife_rallye - Δευ 16 Δεκ 2013, 21:22:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ολοκληρο κεραυνο θελεις να ριξεις?? Laughing Laughing
salex - Τρι 17 Δεκ 2013, 00:48:51
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Τώρα που γύρναγα απο βόλτα ξαφνικά subaru το αμάξι. Μάλλον πολλαπλασιαστής. Σταματάω στην άκρη το σβήνω και αρχίζω και βγάζω ένα ένα τα καλώδια που πάνε στους πολλαπλασιαστές,φυσώντας τα κιόλας.Βάζω μπροστά και δούλευε κανονικά αλλά το λαμπάκι ακόμα αναμμένο της μηχανής. Ρωτάω μήπως έιναι τα καλώδια που έχουν πρόβλημα?Σόρρυ για το πόστ παιδιά



Αυτός ο χριστιανός μπορείτε να μου πείτε γιατί φύσαγε τα καλώδια;
Τα πηνία είναι μέσα στους πολλαπλασιαστές, όσο και να φυσήξεις τα καλώδια εντολών δεν κρυώνουν. Αν είναι να χαλάσει κάποιος μόνιμα, συνήθως τρυπάει η λαστιχένια μόνωση και φεύγει σπινθήρας στο πλάι προς το καπάκι αντι προς τα κάτω που βρίσκεται το μπουζί.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr