soulos6 έγραψε: |
Επειδη το αυτοκινιτακι μου το εχω μολις 25 μερες και του εχω 3500χλμ, και θα ηθελα να το χαρω για παααααρα πολλα θελω να ρωτησω:
Κατα την αλλαγη 1ης σε 2α -και μιλαμε για απαλη εως κοτισια αλλαγη- και αφου μπει η 2α και πατησω ελαφρια το γκαζι και τσουλισει το αυτοκινητο μερικα μετρα, ακουγεται ενας ελαφρυς ηχος σαν γδαρσιμο-γρατσουνισμα, σαν εκεινη τη στιγμη να κουμπωνει η ταχυτητα, αλλα χωρις να ειναι αισθητο κατι τετοιο. Εχει συμβει και σε αλλους? Να το φοβαμαι? Ειναι για αντιπροσωπεια ή οχι ακομα? |
drdino έγραψε: |
Σόρρυ για το οφφτόπικ, αλλά τι σχέση έχει ο βομβητής της ζώνης με οποιονδήποτε οπλισμό; |
drdino έγραψε: |
Πιθανότερο να ακούς το αυτόματο κλείδωμα ή τις ηλεκτροβάνες του ESP... ![]() |
soulos6 έγραψε: |
Επειδη το αυτοκινιτακι μου το εχω μολις 25 μερες και του εχω 3500χλμ, και θα ηθελα να το χαρω για παααααρα πολλα θελω να ρωτησω:
Κατα την αλλαγη 1ης σε 2α -και μιλαμε για απαλη εως κοτισια αλλαγη- και αφου μπει η 2α και πατησω ελαφρια το γκαζι και τσουλισει το αυτοκινητο μερικα μετρα, ακουγεται ενας ελαφρυς ηχος σαν γδαρσιμο-γρατσουνισμα, σαν εκεινη τη στιγμη να κουμπωνει η ταχυτητα, αλλα χωρις να ειναι αισθητο κατι τετοιο. Εχει συμβει και σε αλλους? Να το φοβαμαι? Ειναι για αντιπροσωπεια ή οχι ακομα? |
gammabass έγραψε: |
Παιδια, το δικο μου 207 Rallye ηταν απο τα πρωτα 4 που μπηκαν στην Ελλαδα (i think) και στην πρωτη στιγμη που ειπα να το δοκιμασω στα γρηγορα του για ΓΡΗΓΟΡΗ αλλαγη απο 1η σε 2α διαπιστωσα αυτο το γρατσουνισμα και μια μικρη λαστιχενια αισθηση ως προς το κουμπωμα της 2ας.Μονο ομως σε γρηγορη αλλαγη.Οταν ομως οδηγεις σαν ανθρωπος και οχι σαν να μην υπαρχει αυριο τοτε δεν κανει τιποτα,συμπεριφερεται σαν ενα κανονικο κιβωτιο.Επειδη ακομα το κανει μετα απο 37000χλμ αλλοι (ειδικοι) μου εχουν πει οτι φταιει το συγχρονιζε και αλλοι να αλλαξω τις βαλβολινες.Οπως και να εχει δεν το πειραζω ακομα αφου συνεχιζει και δουλευει,θα περιμενω (ισως) μεχρι να τα παιξει τελειως ωστε να παω σε κανενα καλο κιβωτιο αργοτερα. |
kabletzas έγραψε: |
το σασμαν εγινε πολυ πιο μαλακο σαν αισθηση και τις αλλαγες τωρα τις κανει κανονικα |
makis106 έγραψε: | ||
Δηλαδή πλέον δε χτυπάει σε γρήγορη αλλαγή 1ης σε 2α ![]() ![]() ![]() |
kabletzas έγραψε: | ||||
οχι φιλε μου τωρα ειναι μια χαρα μετα απο ολα αυτα |
fynos έγραψε: |
Γενικά υποστηρίζουμε ELF TRP, αλλά αν η κατάσταση έχει προχωρήσει μην περιμένεις να δεις καμία διαφορά !
Η γνώμη μου είναι ότι μετά τα 5000κμ χάνεις το παιχνίδι με της βαλβολίνες . |
dope207 έγραψε: | ||
![]() Να τονίσω ότι πουθενά αλλού δεν έχω πρόβλημα στο θέμα τις μετάδοσης, μονάχα αυτή η αίσθηση στον λεβιέ |
fynos έγραψε: |
Αν είναι μόνο η αίσθηση τότε προλαβαίνεις ! ΑΛΛΑ μην το αφήσεις ! |
fynos έγραψε: |
Όπως είχε πει ένας μηχανικός απ’ εδώ, χρειάζεσαι ένα 47x35.
Να και το σχετικό σχεδιάγραμμα, αριστερά το μαμά και δεξιά το καινούριο ! |
mrkaza έγραψε: |
Εγω γιατι νομιζω οτι το lemans εχει 40αρια λαστιχα και οχι 45αρια ?
Αν αυτο αληθευει τοτε η διαφορα του 205/40/17 με το 215/45/17 ειναι πολυ μεγαλη ![]() Ενω στα Rallye που εχουν 205/45/17 το να πας σε 215/45/17 ειναι αρκετα ποιο ανωδινο πιστευω . Αν και θα με ενδιαφερε αν εχει βαλει κανει 225/40/17 με αλλη ζαντα γιατι δε νομιζω να χωρανε στης εργοστασιακες . |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
την ίδια διάσταση έχει και το rc απλά άλλους δείκτες... |
NoDsl έγραψε: |
Αυτό που λές με τις βαλβολίνες είναι εντελώς άκυρο imho. Τι σχέση έχουν οι βαλβολίνες με το πόσες στροφές στροφάρει το μοτερ.
Αν ηταν να τα πηγαίνουμε τάπα για να ανεβάζουν βαλβολίνες τότε θα έπρεπε να μην παίρνουμε και με χλμ τις στροφές για να μην μετατοπίζεται το λάδι στο κάρτερ και δεν λιπαίνεται ο στρόφαλος. Το σασμάν όσο καλύτερα του συμπεριφερθείς πιστευω τόσο περισσότερο θα κρατήσει. Αν έχεις οδηγήσει και μηχανές και ξέρεις πόσο σκαλώνουν μερικές φορές οι ταχύτητες, ειδικά στο κατέβασμα, καλό είναι και πριν αλλάξεις να σκάς και μια ελαφριά διπλογκαζιά να ρολάρουν και τα συχρονιζέ και την πάρει πιο γλυκά. Εγώ 500χλμ που έχω στο δικό μου, αν και πολύ νωρίς για να εκφέρω γνώμη, πιστευω οτι το σασμανάκι του είναι μια χαρά. Όμορφα τις ρουφάει τις ταχύτητες απλά θέλει να το αφήνεις να πάρει το τζόγο του οταν κομπλάρει η ταχύτητα και αφήσεις συμπλέκτη γιατί μετακινείται λίγο ο μοχλός οπότε με το χέρι πάνω στο λεβιέ θέλει να του αφήνεις λίγο αέρα και να μην τον τραβάς. Αμα λέω καμια βλακία διορθώσεις δεκτές. Άσφαλτοι δεν είμαστε. |
NoDsl έγραψε: |
Αυτό που λές με τις βαλβολίνες είναι εντελώς άκυρο imho. Τι σχέση έχουν οι βαλβολίνες με το πόσες στροφές στροφάρει το μοτερ.
Αν ηταν να τα πηγαίνουμε τάπα για να ανεβάζουν βαλβολίνες τότε θα έπρεπε να μην παίρνουμε και με χλμ τις στροφές για να μην μετατοπίζεται το λάδι στο κάρτερ και δεν λιπαίνεται ο στρόφαλος. Το σασμάν όσο καλύτερα του συμπεριφερθείς πιστευω τόσο περισσότερο θα κρατήσει. Αν έχεις οδηγήσει και μηχανές και ξέρεις πόσο σκαλώνουν μερικές φορές οι ταχύτητες, ειδικά στο κατέβασμα, καλό είναι και πριν αλλάξεις να σκάς και μια ελαφριά διπλογκαζιά να ρολάρουν και τα συχρονιζέ και την πάρει πιο γλυκά. Εγώ 500χλμ που έχω στο δικό μου, αν και πολύ νωρίς για να εκφέρω γνώμη, πιστευω οτι το σασμανάκι του είναι μια χαρά. Όμορφα τις ρουφάει τις ταχύτητες απλά θέλει να το αφήνεις να πάρει το τζόγο του οταν κομπλάρει η ταχύτητα και αφήσεις συμπλέκτη γιατί μετακινείται λίγο ο μοχλός οπότε με το χέρι πάνω στο λεβιέ θέλει να του αφήνεις λίγο αέρα και να μην τον τραβάς. Αμα λέω καμια βλακία διορθώσεις δεκτές. Άσφαλτοι δεν είμαστε. |
recife_rallye έγραψε: |
βρε μια χαρα τα λεει,απλα οταν θες να πας πολυ γρηγορα δεν κοιτας να δωσεις χρονο στην αλλαγη να γινει σωστα..κατα τα αλλα ομως μια χαρα τα λεει |
MEMsound έγραψε: |
κατι μου λεει οτι εχετε μπερδεψει το γρηγορο με το καφρικο...
|
recife_rallye έγραψε: | ||
Mανθο εδω μαλλον εισαι λαθος..δεν χρειαζεται στα 207 να κανεις καφρικες αλλαγες για να γρατσουνισει η 2α! ![]() |
grpts έγραψε: |
παιδια επειδη το προβλημα το εχω κι εγω δεν τιθεται θεμα καφρικης η γρηγορης αλλαγης .αν ανεβασω στροφες με 1η αρκετες τη 2η δε θα τη παρει η θα τη παρει καρφωτη και σιγα να προσπαθησω να την βαλω .ο μηχανικος ειπε καθαρα θεμα συγχρονιζε οτι δηλ υπαρχει προβλημα το οποιο δε το προκαλεσα εγω .θα παω για κατεβασμα, εαν ηξερε και καποιος ποιο ειναι το γραναζι που μακραινει τη 5η .. περιμενω απαντηση ρε παιδια please για να το παραγγειλω |
recife_rallye έγραψε: | ||
Mανθο εδω μαλλον εισαι λαθος..δεν χρειαζεται στα 207 να κανεις καφρικες αλλαγες για να γρατσουνισει η 2α! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
αναρωτιέμαι πάντως εκτός από εκκίνηση από στάση που αλλου σας χρειάζεται τόσο "γρηγορη" αλλαγή από 1η σε 2α ![]() ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Αλλάξτε βαλβολίνες να μη γρατσουνάει ![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||
Συμφωνω!Βοηθαει αλλα δεν το εξαλειφει 100%....! |
Ilias207Rallye έγραψε: | ||||
Εχετε να προτεινετε καποιες συγκεκριμενες...? Αν ειναι να το κανω το πειραμα στο cc ωστε σε περιπτωση (χτυπα ξυλο) που το παρουσιασει και στο RC να εχω την λυση ετοιμη! ![]() |
makis106 έγραψε: |
Δημήτρη θες να πεις ότι το πρόβλημα διορώνεται?
Το λέω αυτό γιατί σε φιλαράκι μου με rallye, άλλαξαν πρώτα αυγχρονιζέ και μετά αντικατάσταση σαζμάν και μόλις έβγαινε απ το συνεργείο, ξανά το ίδιο... |
ifganas έγραψε: |
το γρσατζουνισμα στα 20κμ ειναι η ενεργοποιηση του ABS k ESP |
Ilias207Rallye έγραψε: |
Οταν λες να αλλαχτουν οι βασεις σασμαν, εννοεις με ιδιες παλι να υποθεσω ετσι?
Να σαι καλα, δε το ηξερα, οποτε θα το ζητησω στο μεγαλο σερβις.. ![]() Παντως στην αντιπροσωπεια ενημερωσα οτι γρατζουναει, ωστε να μην μου βρουν δικαιολογιες αργοτερα. Επισης οταν αλλαξες βαλβολινες παρατηρησες διαφορα σημαντικη? Και αν επιτρεπεται, ποιες βαλβολινες εβαλες? |
kostis22pat έγραψε: |
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙΟΛΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ..ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ 5ΟΟΟΚΜ..
ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ''ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΣΜΑ''..ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ? |
NOS KOS έγραψε: |
παντως αλλαγη βαλβολινων κλπ δεν το εξαλειφουν αυτο το πραγμα! ![]() |
nOkpos έγραψε: |
στο 207 δεν εχουν βαλει αρκετα σκληρες βασεις
σασμαν και μοτερ. |
Ilias207Rallye έγραψε: | ||||
Ερχομαι να σε διαψευσω! Εδω και 6000 χλμ εχω αλλαξει βαλβολινες με τις LE και ενω μου το ειχε κανει δυο τρεις φορες, πλεον μπορω και παταω και απο σταση ανετα χωρις να εχω προβλημα. Βεβαια καποιες φορες μπορει να γρατσουνισει λιγο, αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να μην παρει την ταχυτητα. ![]()
Εχει φτιαξει φιλος μου μηχανικος χειροποιητη βαση μηχανης και την εχουν βαλει ηδη δυο ατομα. Δεν εχουν πια προβλημα, αλλα τα αμαξια στο ρελαντι τριζουν. |
stergios_ath έγραψε: |
εγω λογο ληξης εγγυησης πηγα σε ενα εξουσιοδοτημενο για ενα γενικο ελεγχο.παρατηρησα τον τελευταιο μηνα οτι καμια φορα δεν μ κουμπονε την πρωτη σε ξεκινημα καιδυσκολευοταν στην αλλαγη 1ης σε 2α..θα μου αλλαζαν το συγχρονιζε ειπαν στην εγγυηση..καθως βγαλαν τισ βαλβολινες για να τις δουν και να το αλλαξουντο συγρονιζε.. οι βαλβολινες ηταν σαν νερο(κρυο κινητηρας)..τελικα αλλαχτηκαν οι βαλβολινες και δεν παρουσιαζεται το φαινομενο μου αναφεραν..αυριο θα το παρω απο το συνεργειο ..ελπιζω να μην εχω παθει καποια ζημια για ευνοητους λογους.. |
NoDsl έγραψε: |
Δεν ειναι λάδια οι βαλβολίνες.... Πάνω απο 100000χλ κανουν κανονικα. |
chiefjian έγραψε: |
Παιδια σημερα εκανα δοκιμες αφου εβγαλα καθισματα-ρεζερβα κτλ (παρακαλω μην αρχισετε να βριζετε ![]() ![]() ![]() ![]() |
makis106 έγραψε: |
Nομίζω οτι όσο υπάρχουν ντίζες, η λαστιχένια αίσθηση δεν πρόκειται να εξαλειφθεί.
Έκανε κανονική αλλαγή το 6άρι? Καλά ήταν και καινούργιο. Κάποιος που να το έχει καιρό πρέπει να μας πει... Τα RC απ όσο ξέρω, το ίδιο πρόβλημα έχουν, και η μόνη διαφορά στο σασμάν είναι στο διαφορικό, που δεν παίζει όμως ρόλο στις αλλαγές. Μπορει να φορούσε βάσεις το συγκεκριμένο κ να ήταν προσεγμένο. |
makis106 έγραψε: |
Noμίζω οτι οι περισσότεροι πλέον έχουμε περιοριστεί και προσαρμοστεί σε σχετικά γρήγορες και όχι γρήγορες αλλαγές. |
mitsos 306 έγραψε: |
α. το αμαξι δεν βγαινει 6-ταχυτο |
mitsos 306 έγραψε: |
β. οτι δεν μπορεις να μακρυνεις την 5η και να κρατησεις και το cruise control |
ironman02 έγραψε: |
Τελικά συνεχίζει και μου κάνει νερα..Έχει αποκτήσει μια δυσκολία γενικά το κιβώτιο και το εντοπίζω κυρίως σε 1η,3η,5η.
Μερικές φορες για παράδειγμα η τρίτη σκαλώνει και δε μπορεί να μπει καθόλου.Σα να βρίσκει σε τοίχο.Αφήνω και ξανάπατάω συμπλεκτη, δοκίμαζω ξανά και μπαίνει αφού εχω ρήξει ένα καντήλι πρώτα. Και επίσης εχω την αίσθηση ότι γρατζουναει περισσότερο τώρα.Τα κολληματα τα τρώει πιο πολύ στις αργές αλλαγές.Στις γρήγορες είναι πιο δεκτικό.. Καμία ιδέα ρε παιδιά;Θέλει αναγκαστικά κατέβασμα το κιβώτιο τώρα ή παίζει κ να είναι κάτι πιο απλό; Μήπως και γλιτώσουμε τη 300αρού από το κατέβασμα.. ![]() |
mechanic έγραψε: | ||
xreiazesai opos kai dipote allagi sygxronize... ![]() alla i aitia pou sou prokalei to provlima einai i kaki rythmisi, i topothetisi (sigoura eloxevei lathos stin oli egkatastasi) kai o epilogeas sou den einai metadidei sosta tin kinisi sto sasman, ayto einai kai i aitia pou sou exei faei ta sygxronize kai tha synexisei na sta troei oses fores kai an ta allakseis (an den to ftiakseis). px se filou 207 pou o anthropos den kserei grigori allagi ti simainei, stin arxi den empaine kala 1i 3i 5i afou tous zitise na rythmisoune tis ntizes, meta den empaine kala 2a 4i ![]() egine episkevi kai allaxtike genika oloklriro to moxliko systima, apo tote exei isos to poio oraio (gia peugeot ![]() |
mechanic έγραψε: |
Den thelo na to paikso meta Xriston profitis,
alla ena kainourgio amaksi meta tis 20 protes ores tou strosimatos, prepei na to zoriseis, kai meta tis 30 na to lioseis. An kati den paei kala pistepse me tha fanei.... An prokeitai gia metaxeiro, ekei den exeis alli epilogi apo to na to zoriseis sto test drive (an exeis dynatotita fysika). Den ekanes kati lathos, apla isoun ligo atyxos. Des ayta pou sou eipa kai isos etsi exeis kataferei na glytoseis ta xeirotera (apo oikonomikis apopseos). |
ironman02 έγραψε: |
...Τα 2 χρόνια εγγύηση είναι πάρα πολύ λίγα τελικά.. |
ironman02 έγραψε: |
... να το πάρω από τον "γνωστό" ο οποίος μετά από λίγο έκλεισε.. ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Θα με τρελάνει αυτό το κιβώτιο ρε παιδιά..
Σήμερα έτσι ξαφνικά λειτουργούσε απίστευτα καλά. Ούτε κολλήματα ούτε τίποτα. Η τρίτη που σκάλωνε συχνά και γρατζουνούσε, σήμερα έμπαινε πιο γλυκά και απ΄όταν ήταν καινούργιο.. Όλες γενικά έμπαιναν πολύ πιο εύκολα και γλυκά και δε μου σκάλωσε ούτε μια φορά. Λες και πήγε κάποιος με το μαγικό ραβδάκι και το έκανε καλά. Θα το παρατηρήσω βέβαια από εδώ και πέρα γιατί μπορεί πάλι να "κυλήσει" στα γνώριμα σκαλώματα αλλά μου έκανε τρελή εντύπωση. Τι στο διάολο? Δε καταλαβαίνω..Αν είναι δυνατόν! Μακάρι να μείνει έτσι. Φτού φτού μη το ματιάσω! ![]() |
N207r έγραψε: |
κ το δικο μ τα ιδια γρατζουναει απο 1η σε 2α οταν εχει φουσκοσει για τα καλα η 1η (μαμα ειναι) ενα απογευμα που παταγα με ενα cupra dsg μαμηθηκε ο διας οσπου το εκανε κ σε απλα γρηγορη αλλαγη..
σημερα το παω αντιπ/πια κ στο δρομο που εκανα κατι καγκουρικες αλλαγες δεν εκανε κιχ.. μονο 1η σε 2α απο εκει κ μετα αλλαζει σαν dsg που λεει ο λογος.. τα μαστορια μου ειπαν χωρις δευτερη κουβεντα για επισκευη σασμαν τι να κανω ρε παιδια να το αφησω ετσι? η να του κανω επισκευη? στις 11/11 τελος η ςγγυηση οτι κανω τωρα.. α.. βαλβοληνες εχω αλλαξει στα 30.000 κ τωρα εχω 33.000.. |
N207r έγραψε: |
σημερα πηρα το ραλλακι μ με αλλαγμενο το συχρονιζε 2ας στα πλαισια της εγγυησης..
δε δοκιμασα αν την τριζει το αφηνω να στρωσει πρωτα.. επι την ευκαιρια αλλαξα κ γραναζι 5ης με το 44ρι χωρις να πληρωσω εργασια.. |