PSClub - Hellas

Ελληνικοί Αγώνες - Αναγνώρηση και αναθεώρηση

ΝΙΚΟΣ - Τρι 22 Απρ 2003, 14:26:14
Θέμα δημοσίευσης: Αναγνώρηση και αναθεώρηση
Το ελεγα και παλια στους περισοτερους και δεν με πιστευανε.............

Σε χρονο δεν παιζει ρολο τι αμαξι εχεις αλλα πως το λεει η καρδια σου και ποσο καλα εχεις ΄΄γραμμενο΄΄εναν δρομο.

Βαση λοιπον αυτων εχω να πω το εξης........

Ειμασταν στην Βεροια το προηγουμενο Σαββατοκυριακο και καναμε αναγνωριση τις ειδικες του Ραλυ Βεροιας.Λογο του οτι ο συνοδηγος απο εναν φιλο δεν μπορουσε να παει,πηγα εγω στην θεση.Η πρωτη ειδικη ηταν του Αγιου Νικολαου,κατηφορικη κλειστη με βραχια απο την μια πλευρα και γκρεμο απο την αλλη,αρκετα στενη και με γαρμπιλη στα περισοτερα σημεια.Ειδικη οπου τα φρενα περνουν φωτια.....

Μεσα στην ειδικη ενα πληρωμα ακομα κανει αναγνωριση με S3 AUDI.Πληρωμα με πολλες νικες στο ενεργητηκο τους.Περνουμε λοιπον την εκκινηση και ξεκιναω να διαβαζω........Οταν διαβαζεις δεν φοβασε λογο του οτι δεν βλεπεις τον δρομο και εισαι σιγουρος στην συνεργασια με τον οδηγο.Δηλαδη οτι λεει ο ενας κανει ο αλλος.
Απο μπροστα λοιπον ξεκιναει το S3 και απο πισω εμεις με MEGANE 1600cc καινουργιο.Το ενα αμαξι με το αλλο καμια σχεση βεβαια.
Εκει λοιπον που διαβαζω.......και 100 για 5 μουρες μεσα και τεζα μην αφηνεις στο χασημο μεινε κεντρο για 200.......βλεπω για λιγο εμας να εχουμε το S3 απο πισω προφυλακτηρα Shocked Μητσο του λεω με ποσο πηγαιναμε εκει Question Και φευγει η απαντηση............Με 4 ΟΛΑ Exclamation Exclamation Exclamation
Μιλαμε δηλαδη για 170+ και το AUDI απο πισω....ενα αμαξι με 210 αλογα TURBO.

Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ........................Δεν παιζει ρολο το αμαξι αλλα η ψυχη και η σιγουρια στο τι κανεις και τι γραφεις Exclamation

Γιαυτο βλεπουμε μεχρι και 106 να ριχνουν SIERRA KAI ESCORT 4*4 μεχρι και λεπτο σε πολλες ειδικες Exclamation

Το θεμα δεν ειναι παντα η δυναμη αλλα το στησημο και το ποσο καλα ξερεις εναν δρομο.Εν αναμονη λοιπον να δουμε και στον αγωνα τους χρονους μεταξυ των δυο αν ολα πανε καλα και τερματισουνε.
alemao - Τρι 22 Απρ 2003, 15:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
καλή επιτυχία και να σου δώσω μια συμβουλή:

ΤΕΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Very happy
BTS - Τρι 22 Απρ 2003, 15:25:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ!
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Το ελεγα και παλια στους περισοτερους και δεν με πιστευανε.............

Σε χρονο δεν παιζει ρολο τι αμαξι εχεις αλλα πως το λεει η καρδια σου και ποσο καλα εχεις ΄΄γραμμενο΄΄εναν δρομο.


Το θεμα δεν ειναι παντα η δυναμη αλλα το στησημο και το ποσο καλα ξερεις εναν δρομο.Εν αναμονη λοιπον να δουμε και στον αγωνα τους χρονους μεταξυ των δυο αν ολα πανε καλα και τερματισουνε.


Νίκο το ίδιο πιστεύω και εγώ. Την Κυριακή συμμετείχα σε αγώνα με θερμικά μοντελάκια. Έτρεξα στην κατηγορία rally (τρέχανε και τα touring μαζί μας, όπως στα Μέγαρα Smile ) και κέρδισα με διαφορά, χωρίς να έχω το δυνατότερο αυτοκίνητο. Απλώς ήταν ισορροπημένο το στήσιμο του και οδηγούσα ήρεμα χωρίς πολλές διορθώσεις και λάθη. Κάπως έτσι είναι και στους 'αληθινούς' αγώνες, όπου αν κρατήσεις μια σταθερή απόδοση χωρίς να χαζεύεις, βρίσκεσαι αυτομάτως ψηλά στη γενική. Φτάνει βέβαια και το αυτοκίνητο να είναι σωστό.

ΥΓ.Όσο για τα 170 στις αναγνωρίσεις....είστε απαράδεκτοι (άσχετα με το αν σε εκτιμώ σαν άτομο). Όχι εσύ προσωπικά, γιατί δεν έβλεπες Confused , αλλά όσοι πάνε στις αναγνωρίσεις πιο γρήγορα από ότι στον αγώνα. Πέρσι στις αναγνωρίσεις του Παλλαδίου, η Express Service δεν προλάβαινε να φορτώνει λιωμένα αμάξια κατοίκων της περιοχής. Άσε που μερικούς αγωνιζόμενους που έσπερναν τον πανικό τους κυνήγαγε η αστυνομία.

Θα ξέρεις φαντάζομαι για τα θανατηφόρα ατυχήματα που έχουν γίνει στις αναγνωρίσεις, εις βάρος ανυποψίαστων οδηγών...Ναι, ΤΕΖΑΑΑΑΑΑ στους ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόμους αλλά ποιος μπορεί να ζήσει με ένα φόνο στη συνείδηση του;

Sorry αν σε έπρηξα, αλλά γίνεται ολόκληρη συζήτηση σε κάποιους χώρους για να γίνουν ασφαλέστερες οι αναγνωρίσεις και είμαι αρκετά ευαισθητοποιημένος στο θέμα, μια και το έχω δει από κοντά.
ΝΙΚΟΣ - Τρι 22 Απρ 2003, 15:43:57
Θέμα δημοσίευσης:
Πετρο θα συμφωνησω μαζι σου στο θεμα αναγνωρισεων αλλα πιστευω φταιω εγω στο οτι δεν αναφερα οτι μονο για το συγκεκριμενο κοματι ανοιξαμε και κοψαμε.Ετσι και αλλιως στις αναγνωρισεις δεν τρεχουμε λογο του οτι δεν βλεπεις τον δρομο εκεινη την στιγμη.Ηταν στιγμηαιο με ορατοτητα χωρις να ερχετε αλλος.Να σου πω.......ασχολεισαι με τον μοντελισμο Question Εγω ασχολουμε με τα αεροπλανα.Εχω 5 απο δαυτα.2 υψηλοπτερυγα 2 ακροβατικα EXTRA 300 και ενα SLOWFLIGHT τεραστιον διαστασεων με ανοιγμα πτερυγας κοντα στα 3 μετρα.Απο τηλεκατευθηνση χρησημοποιω μια JR 9 καναλη.
BTS - Τρι 22 Απρ 2003, 16:33:50
Θέμα δημοσίευσης:
Nίκο no problem.

Eγώ τα είπα στην πεθερά για να τ'ακούει η νύφη (έτσι δεν λέγεται;;; ). Δηλαδή, να μη δίνει κανείς το κακό παράδειγμα, σε πολλούς νέους και μη οδηγούς που δεν έχουν συνειδητοποιήσει ακόμα ότι η τραγωδία από τη 'μαγκιά' απέχουν μία τρίχα. Εσύ καλά κάνεις και ετοιμάζεσαι να ξεδώσεις εκεί που πρέπει, στους αγώνες. Μακάρι να το βλέπαν και άλλοι έτσι.

Καλά ε, που κρυβόσουνα;Δεν το πιστεύω ότι έχεις τόσα αεροπλανάκια (και όχι αυτοκίνητα)!!!Με την 9-κάναλη κοντρολλάρεις και ελικόπτερο με πυροβόλα! Laughing
Να φανταστείς, το καλοκαίρι που οργανώνουμε έναν αγώνα με r/c rally στο Σούνιο, ψάχνουμε για ελικοπτεράκι να πετάξει πάνω από την πίστα, ακολουθώντας τα αγωνιστικά! Έχουμε ξεφύγει! Laughing
ΝΙΚΟΣ - Τρι 22 Απρ 2003, 17:22:35
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω και αυτοκινητακι....Ενα EGRESS με μοτερ ηλεκτρικο TRYNITI (ετσι γραφετε Question ) 4*4 με πατωμα απο ανθρακωνηματα.Το ειχε φερει ο αδερφος μου απο Αμερικη.Αλλα μπαταρια τι το θες......Εχει μια 2 καναλι FUTABA.Καλα ειναι αλλα απο τοτε που εμπλεξα με τον βραχνα (βλεπε 106) τα παρατησα Rolling eyes
glf - Τρι 22 Απρ 2003, 19:33:49
Θέμα δημοσίευσης:
καταρχήν και γώ έχω ηλεκτρικό kyosho αλλά με σπασμένη πλήμνη (το πάτησε ένα lada ενώ το δούλευε γνωστός περιπτεράς της Κοζάνης....) !

τώρα για τις αναγνωρίσεις...
τα... 4 περάσματα που λέμε, ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω γιατί τα χρειαζόμαστε, αφού υποτίθεται ότι τα περάσματα τα κάνουμε σε ρυθμούς βόλτας. Δηλαδή άντε να κάνεις και το δεύτερο πέρασμα να σημειώσεις κανένα χαλίκι ή νερό που δεν έβαλες. Στα άλλα, τι θα σημειώσεις ?
Υποτίθεται ότι δεν ξεπερνάμε και τα.... 70 χλμ, έτσι ?

Προσωπικά όσο έγραφα στη Βέροια, κούμπωσα μέχρι 3η, πήγα με Mondeo (καμία σχέση με το 106) και τα έγραψα όλα όσα ήθελα. Αν ξαναπάω, τι να σημειώσω ακόμα ? Very happy
BTS - Τρι 22 Απρ 2003, 20:06:36
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Εχω και αυτοκινητακι....Ενα EGRESS με μοτερ ηλεκτρικο TRYNITI (ετσι γραφετε Question ) 4*4 με πατωμα απο ανθρακωνηματα.Το ειχε φερει ο αδερφος μου απο Αμερικη.Αλλα μπαταρια τι το θες......Εχει μια 2 καναλι FUTABA.Καλα ειναι αλλα απο τοτε που εμπλεξα με τον βραχνα (βλεπε 106) τα παρατησα Rolling eyes



Egress;;;;; Shocked

Νίκο το ξέρεις ότι διαθέτεις ένα συλλεκτικό αυτοκινητάκι;
Το συγκεκριμένο είχε πολλές καινοτομίες για την εποχή του και ήταν ένα μερακλίδικο αυτοκίνητο, πολύπλοκο και με πολλές ρυθμίσεις, αλλά γρήγορο στους αγώνες buggy 4WD. Τα μοτέρ TRINITY ειδικά εκείνη την εποχή, ήταν από τα καλύτερα. Το Egress έχει τίποτα σπασμένο; To πουλάς;;; (σκέτο)
BTS - Τρι 22 Απρ 2003, 20:15:06
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
καταρχήν και γώ έχω ηλεκτρικό kyosho αλλά με σπασμένη πλήμνη (το πάτησε ένα lada ενώ το δούλευε γνωστός περιπτεράς της Κοζάνης....) !

τώρα για τις αναγνωρίσεις...
τα... 4 περάσματα που λέμε, ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω γιατί τα χρειαζόμαστε, αφού υποτίθεται ότι τα περάσματα τα κάνουμε σε ρυθμούς βόλτας. Δηλαδή άντε να κάνεις και το δεύτερο πέρασμα να σημειώσεις κανένα χαλίκι ή νερό που δεν έβαλες. Στα άλλα, τι θα σημειώσεις ?
Υποτίθεται ότι δεν ξεπερνάμε και τα.... 70 χλμ, έτσι ?



Καταρχάς, τι Kyosho έχεις; Laughing

Όπως είπε και ο οδοντογιατρός με την M3, 'τα ράλι είναι λεβέντικο σπορ' και εκεί φαίνεται το μυαλό του οδηγού να φυλάγεται από τις κακοτοπιές.Υποτίθεται ότι αυτοσχεδιάζεις, γιατί δεν ξέρεις το δρόμο απ'έξω και δεν τον έχεις ξαναοδηγήσει γρήγορα.

Αυτοί που ξεσκίζονται στις δοκιμές σε ρυθμό αγώνα και κάνουν τα ράλλυ αναβάσεις, αναγκάζουν και τους άλλους να κάνουν το ίδιο για να είναι ανταγωνιστικοί. Δυστυχώς, μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί τρόπος να καταπολεμηθεί αυτό...
glf - Τρι 22 Απρ 2003, 23:02:55
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:

Καταρχάς, τι Kyosho έχεις; Laughing

Όπως είπε και ο οδοντογιατρός με την M3, 'τα ράλι είναι λεβέντικο σπορ' και εκεί φαίνεται το μυαλό του οδηγού να φυλάγεται από τις κακοτοπιές.Υποτίθεται ότι αυτοσχεδιάζεις, γιατί δεν ξέρεις το δρόμο απ'έξω και δεν τον έχεις ξαναοδηγήσει γρήγορα.

Αυτοί που ξεσκίζονται στις δοκιμές σε ρυθμό αγώνα και κάνουν τα ράλλυ αναβάσεις, αναγκάζουν και τους άλλους να κάνουν το ίδιο για να είναι ανταγωνιστικοί. Δυστυχώς, μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί τρόπος να καταπολεμηθεί αυτό...


το Laser με αγωνιστικό κινητήρα είχα. που να το ξαναπιάσω.. τώρα παίζω με μοντελάκι 1/1 Very happy
Σήμερα πέρασα μια ντίζα της πυρόσβεσης και ελπίζω μέσα στη βδομάδα να το έχω έτοιμο. Το έχω κλείσει μέσα σε υπόστεγο και δε θα βγει αν δεν τελειώσει! έχουμε και αγώνα.... Smile


Ο γιατρός καλά τα λέει και προφανώς γι'αυτό τον πάμε. Πάντως γράφει κι αυτός με την κάμερα λέει τις ειδικές... χεχεχε

Α και τρόπος για καταπολέμηση του φαινομένου υπάρχει. Φωτοφραφικό ραντάρ για να γράφει από 100χλμ και πάνω. και να αρχίσουν οι μισοί συμμετέχοντες με ποινές !!!!
BTS - Τετ 23 Απρ 2003, 01:06:12
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
το Laser με αγωνιστικό κινητήρα είχα. που να το ξαναπιάσω.. τώρα παίζω με μοντελάκι 1/1 Very happy

Ο γιατρός καλά τα λέει και προφανώς γι'αυτό τον πάμε. Πάντως γράφει κι αυτός με την κάμερα λέει τις ειδικές... χεχεχε

Α και τρόπος για καταπολέμηση του φαινομένου υπάρχει. Φωτοφραφικό ραντάρ για να γράφει από 100χλμ και πάνω. και να αρχίσουν οι μισοί συμμετέχοντες με ποινές !!!!


Το φαντάστηκα ότι θα έχεις το Laser. Egress o ένας, Laser o άλλος, οργανωμένοι οι Κοζανίτες! Τα αυτοκινητάκια εκείνης της εποχής (τέλη 80) είχαν το καθένα διαφορετικό χαρακτήρα και αυτό ήταν το όμορφο. Όπως πχ ένα Λέγκασι πήγαινε διαφορετικά από μια Σέλικα στα ράλι, έτσι και τα υπό κλίμακα αντίστοιχα τους. Σήμερα η τυποποίηση έχει φτάσει παντού και τα μοντέλα που βγαίνουν συγκλίνουν σε συγκεκριμένες λύσεις.

Αυτό με το ραντάρ καλό ακούγεται, γιατί δεν το έκαναν όμως ως τώρα;

Καλή τύχη με το 106 στο Βέροιας!
ΝΙΚΟΣ - Τετ 23 Απρ 2003, 08:22:01
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι Πετρο δεν το πουλαω γιατι απλα δεν ειναι δικο μου.

Νικο ο Δημητρης την εχει περασει απειρες φορες και βλεπεις ξανα εκει ειμαστε.Πως ειναι δυνατων οταν τοσα πληρωματα που τρεχουν χρονια να καθωντε με τις ωρες να κανουν αναγνωρισεις,και εσεις με 2-3 φορες τα εχετε γραψει τελεια Question Παρε εκει τον Γιωργο και πατε ξανα και ξανα οχι τιποτα αλλο αλλα σαν πρωτο αγωνα μην παθετε τιποτα χτυπα ξυλο.Αν ειναι δυνατον να γραψεις μεχρι ποσα χαλικια εχει το ερισμα... Wink
glf - Τετ 23 Απρ 2003, 10:47:39
Θέμα δημοσίευσης:
thanks BTS Smile

Νίκο, δεν είπα ότι την έγραψα καλύτερα από το Δημήτρη.
Λέω ότι για πρώτο αγώνα που γράφω δε νομίζω ότι έχω να σημειώσω κάτι ακόμα, ιδίως με τον τρόπο που τις περνάω.
Αν τώρα πάρω ένα rallye και πλακωθώ, εγώ ιδίως που γράφω τις στροφές με ταχύτητα στο κιβώτιο, θα τη διορθώσω και θα την γράψω καλύτερα !!
Αλλά εδώ αυτό ακριβώς είναι το ζητούμενο. Να γράφω με τον Α τρόπο (ρυθμός βόλτας - σωστή κρίση) ή με τον Β τρόπο (ρυθμός ένα κλικ πιο κάτω από τον αγώνα - γράφω σαν πίστα - ξαναδοκιμάζω - ξαναδιορθώνω - ξαναδοκιμάζω.......) Very happy

γράφωντας με τον Α τρόπο, πόσα περάσματα να χρειαστώ ?
ΝΙΚΟΣ - Τετ 23 Απρ 2003, 11:02:36
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν γραφεις ενα κλικ κατω απο τον αγωνα...μονο δεν γραφεις Exclamation Εκει κοιτας να κρατησεις το αμαξι και προσεχεις και να μην παρεις κανεναν ζβαρνα.Περνας πολλη σιγα και γραφεις περιπου.Περνας μετα λιγο ποιο γρηγορα και τσεκαρεις.Ετσι και θυμασε τις στροφες και βλεπεις πραγματα που σε γρηγορα περασματα δεν θα προσεχες. Wink Τελος παντων.......κανε πρωτο αγωνα και μετα θα δεις οτι θελει τελειοποιηση το γραψημο Wink
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 24 Απρ 2003, 09:24:48
Θέμα δημοσίευσης:
Νικο συμετοχη δηλωσατε για το Βεροίας Question Question Αν δεν το κανατε..καντε το γρηγορα γιατι θα κλεισουν και δεν σας βλεπω να τρεχετε
glf - Πεμ 24 Απρ 2003, 21:22:37
Θέμα δημοσίευσης:
ναι, δήλωσα συμμετοχή από... Internet !!! τεχνολογία ολέ ! Smile
ΝΙΚΟΣ - Παρ 25 Απρ 2003, 11:39:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια Νικο.Ο Γιωργος τι εκανε με το 7αρι Question Το περασε ΚΤΕΟ Ελληνικου Question

Ακου εκει βγαζουν τα διαφορικα και το κανουν μπροστιοκινητο Shocked

Βλεπω μετα να μην δουλευει το προγραμμα για το διαφορικα.Ολες τις μαιμουνιες εμεις οι Ελληνες τις κανουμε.

Παντως κανε επαληθευση με την συμετοχη για σιγουρια Wink

Μια βδομαδα εμεινε αντε Twisted evil
danielos - Παρ 25 Απρ 2003, 11:46:35
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Ωραια Νικο.Ο Γιωργος τι εκανε με το 7αρι Question Το περασε ΚΤΕΟ Ελληνικου Question

Ακου εκει βγαζουν τα διαφορικα και το κανουν μπροστιοκινητο Shocked

Βλεπω μετα να μην δουλευει το προγραμμα για το διαφορικα.Ολες τις μαιμουνιες εμεις οι Ελληνες τις κανουμε.

Παντως κανε επαληθευση με την συμετοχη για σιγουρια Wink

Μια βδομαδα εμεινε αντε Twisted evil

νικολη εσυ με τι θα τρεξεις???
ΝΙΚΟΣ - Παρ 25 Απρ 2003, 12:49:35
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω υπαρχει πιθανοτητα σε περιπτωση που για καποιο λογο δεν παει ο Γιωργος να παω εγω στην θεση του για συνοδηγος σε CLIO WILLIAMS N/3.Ειμαι ο ΕΝΑΝΑΜΟΝΗ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ αυτο το διαστημα Wink
glf - Παρ 25 Απρ 2003, 16:23:45
Θέμα δημοσίευσης:
To Evo είναι ήδη ΚΤΕΟ και μάλλον πρέπει να είναι στο Σαρακάκη για να... ξαναβάλουν τα διαφορικά. Δε γ@μιετ@ι, αν το χαλάσουν θα τους πει να βάλουν τη μετάδοση από το 8άρι !! Very happy

Εγώ τελειώνω σιγά σιγά την πυρόσβεση και είμαι έτοιμος. Κλασικά, τελευταία μέρα θα βιδώνω και κάτι...

καλά, έχεις αγωνιστική λισάνς ? Very happy
ΝΙΚΟΣ - Παρ 25 Απρ 2003, 16:54:14
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
καλά, έχεις αγωνιστική λισάνς ? Very happy


Εννοείτε Twisted evil Twisted evil Twisted evil
chatasos - Δευ 02 Ιούν 2003, 18:19:02
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ!
BTS έγραψε:

ΥΓ.Όσο για τα 170 στις αναγνωρίσεις....είστε απαράδεκτοι (άσχετα με το αν σε εκτιμώ σαν άτομο). Όχι εσύ προσωπικά, γιατί δεν έβλεπες Confused , αλλά όσοι πάνε στις αναγνωρίσεις πιο γρήγορα από ότι στον αγώνα. Πέρσι στις αναγνωρίσεις του Παλλαδίου, η Express Service δεν προλάβαινε να φορτώνει λιωμένα αμάξια κατοίκων της περιοχής. Άσε που μερικούς αγωνιζόμενους που έσπερναν τον πανικό τους κυνήγαγε η αστυνομία.

Θα ξέρεις φαντάζομαι για τα θανατηφόρα ατυχήματα που έχουν γίνει στις αναγνωρίσεις, εις βάρος ανυποψίαστων οδηγών...Ναι, ΤΕΖΑΑΑΑΑΑ στους ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόμους αλλά ποιος μπορεί να ζήσει με ένα φόνο στη συνείδηση του;

Sorry αν σε έπρηξα, αλλά γίνεται ολόκληρη συζήτηση σε κάποιους χώρους για να γίνουν ασφαλέστερες οι αναγνωρίσεις και είμαι αρκετά ευαισθητοποιημένος στο θέμα, μια και το έχω δει από κοντά.


Επειδή διάβασα κάποιο άρθρο πρόσφατα σχετικά με τις αναγνωρίσεις...
Στο WRC η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι 80 χαω, στα δικά μας ράλλυ πόσο είναι?

ΥΓ: Βέβαια εκεί τους ελέγχουν με GPS Wink Wink
Sidobre - Δευ 02 Ιούν 2003, 18:24:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ!
chatasos έγραψε:
ΥΓ: Βέβαια εκεί τους ελέγχουν με GPS Wink Wink


Eχμμμ ναι καλά... GPS???? TI EINAI AΥΤΟ??? Laughing Laughing Laughing

Τώρα που στείλαμε και δορυφόρο.... Θα βάλει και το τελευταίο ραλλάκι των 800.000 δρχ. Confused
ΝΙΚΟΣ - Δευ 02 Ιούν 2003, 18:50:29
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ!
chatasos έγραψε:
Στο WRC η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι 80 χαω, στα δικά μας ράλλυ πόσο είναι?


ΟΛΑ................. Confused Εμεις εχουμε δει σε αναγνωριση και 200+.Βεβαια δεν ειναι σωστο αλλα αν πας και κανενα Αχαιος εκει να δεις.Τασο δεν μπορουν να τους βαλουν σε ταξη.Κριμα βεβαια αλλα...ΑΛΛΑ Confused
alemao - Δευ 02 Ιούν 2003, 18:56:10
Θέμα δημοσίευσης:
ναι, ναι, τεζα στην Φτερη! Γιαχουυυυυυυυυυυυυυυυ! Very happy
GIANNIS206 - Δευ 02 Ιούν 2003, 20:31:12
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνε το βράδυ της προπαραμονής ανάβασης πορταριά και κάνε βόλτα να δούμε τι θα πείς και τότε!!!
nen5767 - Τετ 04 Ιούν 2003, 22:48:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ!
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Το ελεγα και παλια στους περισοτερους και δεν με πιστευανε.............

Σε χρονο δεν παιζει ρολο τι αμαξι εχεις αλλα πως το λεει η καρδια σου και ποσο καλα εχεις ΄΄γραμμενο΄΄εναν δρομο.

Βαση λοιπον αυτων εχω να πω το εξης........

Ειμασταν στην Βεροια το προηγουμενο Σαββατοκυριακο και καναμε αναγνωριση τις ειδικες του Ραλυ Βεροιας.Λογο του οτι ο συνοδηγος απο εναν φιλο δεν μπορουσε να παει,πηγα εγω στην θεση.Η πρωτη ειδικη ηταν του Αγιου Νικολαου,κατηφορικη κλειστη με βραχια απο την μια πλευρα και γκρεμο απο την αλλη,αρκετα στενη και με γαρμπιλη στα περισοτερα σημεια.Ειδικη οπου τα φρενα περνουν φωτια.....

Μεσα στην ειδικη ενα πληρωμα ακομα κανει αναγνωριση με S3 AUDI.Πληρωμα με πολλες νικες στο ενεργητηκο τους.Περνουμε λοιπον την εκκινηση και ξεκιναω να διαβαζω........Οταν διαβαζεις δεν φοβασε λογο του οτι δεν βλεπεις τον δρομο και εισαι σιγουρος στην συνεργασια με τον οδηγο.Δηλαδη οτι λεει ο ενας κανει ο αλλος.
Απο μπροστα λοιπον ξεκιναει το S3 και απο πισω εμεις με MEGANE 1600cc καινουργιο.Το ενα αμαξι με το αλλο καμια σχεση βεβαια.
Εκει λοιπον που διαβαζω.......και 100 για 5 μουρες μεσα και τεζα μην αφηνεις στο χασημο μεινε κεντρο για 200.......βλεπω για λιγο εμας να εχουμε το S3 απο πισω προφυλακτηρα Shocked Μητσο του λεω με ποσο πηγαιναμε εκει Question Και φευγει η απαντηση............Με 4 ΟΛΑ Exclamation Exclamation Exclamation
Μιλαμε δηλαδη για 170+ και το AUDI απο πισω....ενα αμαξι με 210 αλογα TURBO.

Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ........................Δεν παιζει ρολο το αμαξι αλλα η ψυχη και η σιγουρια στο τι κανεις και τι γραφεις Exclamation

Γιαυτο βλεπουμε μεχρι και 106 να ριχνουν SIERRA KAI ESCORT 4*4 μεχρι και λεπτο σε πολλες ειδικες Exclamation

Το θεμα δεν ειναι παντα η δυναμη αλλα το στησημο και το ποσο καλα ξερεις εναν δρομο.Εν αναμονη λοιπον να δουμε και στον αγωνα τους χρονους μεταξυ των δυο αν ολα πανε καλα και τερματισουνε.


[ [ [ [ [ [ [ [ [ E Π Ι Θ Ε Ω Ρ Η Σ Η ] ] ] ] ] ] ] ] ] ] ]
ΩΡΑΙΑ Η ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ ΤΟΥ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ Νικολακι ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ.
ΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΚΑΝΑ ΔΥΜΗΝΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ,ΧΑΛΑΛΙ.
ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ!
ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΠΗΡΕΣ....
Α ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ: ΜΗΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ TECHNICAL MANAGER ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΧΗΡΕΨΕ???
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Παράθεση:

BTS - Τετ 04 Ιούν 2003, 23:11:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ!
chatasos έγραψε:
[Επειδή διάβασα κάποιο άρθρο πρόσφατα σχετικά με τις αναγνωρίσεις...
Στο WRC η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι 80 χαω, στα δικά μας ράλλυ πόσο είναι?

ΥΓ: Βέβαια εκεί τους ελέγχουν με GPS Wink Wink


70km/h
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 05 Ιούν 2003, 08:45:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ!
nen5767 έγραψε:
Α ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ: ΜΗΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ TECHNICAL MANAGER ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΧΗΡΕΨΕ???


Για ριξε ενα explain φιλε μου.Τι εννοεις Question
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr