ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το ελεγα και παλια στους περισοτερους και δεν με πιστευανε.............
Σε χρονο δεν παιζει ρολο τι αμαξι εχεις αλλα πως το λεει η καρδια σου και ποσο καλα εχεις ΄΄γραμμενο΄΄εναν δρομο. Το θεμα δεν ειναι παντα η δυναμη αλλα το στησημο και το ποσο καλα ξερεις εναν δρομο.Εν αναμονη λοιπον να δουμε και στον αγωνα τους χρονους μεταξυ των δυο αν ολα πανε καλα και τερματισουνε. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εχω και αυτοκινητακι....Ενα EGRESS με μοτερ ηλεκτρικο TRYNITI (ετσι γραφετε ) 4*4 με πατωμα απο ανθρακωνηματα.Το ειχε φερει ο αδερφος μου απο Αμερικη.Αλλα μπαταρια τι το θες......Εχει μια 2 καναλι FUTABA.Καλα ειναι αλλα απο τοτε που εμπλεξα με τον βραχνα (βλεπε 106) τα παρατησα |
glf έγραψε: |
καταρχήν και γώ έχω ηλεκτρικό kyosho αλλά με σπασμένη πλήμνη (το πάτησε ένα lada ενώ το δούλευε γνωστός περιπτεράς της Κοζάνης....) !
τώρα για τις αναγνωρίσεις... τα... 4 περάσματα που λέμε, ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω γιατί τα χρειαζόμαστε, αφού υποτίθεται ότι τα περάσματα τα κάνουμε σε ρυθμούς βόλτας. Δηλαδή άντε να κάνεις και το δεύτερο πέρασμα να σημειώσεις κανένα χαλίκι ή νερό που δεν έβαλες. Στα άλλα, τι θα σημειώσεις ? Υποτίθεται ότι δεν ξεπερνάμε και τα.... 70 χλμ, έτσι ? |
BTS έγραψε: |
Καταρχάς, τι Kyosho έχεις; Όπως είπε και ο οδοντογιατρός με την M3, 'τα ράλι είναι λεβέντικο σπορ' και εκεί φαίνεται το μυαλό του οδηγού να φυλάγεται από τις κακοτοπιές.Υποτίθεται ότι αυτοσχεδιάζεις, γιατί δεν ξέρεις το δρόμο απ'έξω και δεν τον έχεις ξαναοδηγήσει γρήγορα. Αυτοί που ξεσκίζονται στις δοκιμές σε ρυθμό αγώνα και κάνουν τα ράλλυ αναβάσεις, αναγκάζουν και τους άλλους να κάνουν το ίδιο για να είναι ανταγωνιστικοί. Δυστυχώς, μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί τρόπος να καταπολεμηθεί αυτό... |
glf έγραψε: |
το Laser με αγωνιστικό κινητήρα είχα. που να το ξαναπιάσω.. τώρα παίζω με μοντελάκι 1/1
Ο γιατρός καλά τα λέει και προφανώς γι'αυτό τον πάμε. Πάντως γράφει κι αυτός με την κάμερα λέει τις ειδικές... χεχεχε Α και τρόπος για καταπολέμηση του φαινομένου υπάρχει. Φωτοφραφικό ραντάρ για να γράφει από 100χλμ και πάνω. και να αρχίσουν οι μισοί συμμετέχοντες με ποινές !!!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Ωραια Νικο.Ο Γιωργος τι εκανε με το 7αρι Το περασε ΚΤΕΟ Ελληνικου
Ακου εκει βγαζουν τα διαφορικα και το κανουν μπροστιοκινητο Βλεπω μετα να μην δουλευει το προγραμμα για το διαφορικα.Ολες τις μαιμουνιες εμεις οι Ελληνες τις κανουμε. Παντως κανε επαληθευση με την συμετοχη για σιγουρια Μια βδομαδα εμεινε αντε |
glf έγραψε: |
καλά, έχεις αγωνιστική λισάνς ? |
BTS έγραψε: |
ΥΓ.Όσο για τα 170 στις αναγνωρίσεις....είστε απαράδεκτοι (άσχετα με το αν σε εκτιμώ σαν άτομο). Όχι εσύ προσωπικά, γιατί δεν έβλεπες , αλλά όσοι πάνε στις αναγνωρίσεις πιο γρήγορα από ότι στον αγώνα. Πέρσι στις αναγνωρίσεις του Παλλαδίου, η Express Service δεν προλάβαινε να φορτώνει λιωμένα αμάξια κατοίκων της περιοχής. Άσε που μερικούς αγωνιζόμενους που έσπερναν τον πανικό τους κυνήγαγε η αστυνομία. Θα ξέρεις φαντάζομαι για τα θανατηφόρα ατυχήματα που έχουν γίνει στις αναγνωρίσεις, εις βάρος ανυποψίαστων οδηγών...Ναι, ΤΕΖΑΑΑΑΑΑ στους ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόμους αλλά ποιος μπορεί να ζήσει με ένα φόνο στη συνείδηση του; Sorry αν σε έπρηξα, αλλά γίνεται ολόκληρη συζήτηση σε κάποιους χώρους για να γίνουν ασφαλέστερες οι αναγνωρίσεις και είμαι αρκετά ευαισθητοποιημένος στο θέμα, μια και το έχω δει από κοντά. |
chatasos έγραψε: |
ΥΓ: Βέβαια εκεί τους ελέγχουν με GPS |
chatasos έγραψε: |
Στο WRC η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι 80 χαω, στα δικά μας ράλλυ πόσο είναι? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το ελεγα και παλια στους περισοτερους και δεν με πιστευανε.............
Σε χρονο δεν παιζει ρολο τι αμαξι εχεις αλλα πως το λεει η καρδια σου και ποσο καλα εχεις ΄΄γραμμενο΄΄εναν δρομο. Βαση λοιπον αυτων εχω να πω το εξης........ Ειμασταν στην Βεροια το προηγουμενο Σαββατοκυριακο και καναμε αναγνωριση τις ειδικες του Ραλυ Βεροιας.Λογο του οτι ο συνοδηγος απο εναν φιλο δεν μπορουσε να παει,πηγα εγω στην θεση.Η πρωτη ειδικη ηταν του Αγιου Νικολαου,κατηφορικη κλειστη με βραχια απο την μια πλευρα και γκρεμο απο την αλλη,αρκετα στενη και με γαρμπιλη στα περισοτερα σημεια.Ειδικη οπου τα φρενα περνουν φωτια..... Μεσα στην ειδικη ενα πληρωμα ακομα κανει αναγνωριση με S3 AUDI.Πληρωμα με πολλες νικες στο ενεργητηκο τους.Περνουμε λοιπον την εκκινηση και ξεκιναω να διαβαζω........Οταν διαβαζεις δεν φοβασε λογο του οτι δεν βλεπεις τον δρομο και εισαι σιγουρος στην συνεργασια με τον οδηγο.Δηλαδη οτι λεει ο ενας κανει ο αλλος. Απο μπροστα λοιπον ξεκιναει το S3 και απο πισω εμεις με MEGANE 1600cc καινουργιο.Το ενα αμαξι με το αλλο καμια σχεση βεβαια. Εκει λοιπον που διαβαζω.......και 100 για 5 μουρες μεσα και τεζα μην αφηνεις στο χασημο μεινε κεντρο για 200.......βλεπω για λιγο εμας να εχουμε το S3 απο πισω προφυλακτηρα Μητσο του λεω με ποσο πηγαιναμε εκει Και φευγει η απαντηση............Με 4 ΟΛΑ Μιλαμε δηλαδη για 170+ και το AUDI απο πισω....ενα αμαξι με 210 αλογα TURBO. Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ........................Δεν παιζει ρολο το αμαξι αλλα η ψυχη και η σιγουρια στο τι κανεις και τι γραφεις Γιαυτο βλεπουμε μεχρι και 106 να ριχνουν SIERRA KAI ESCORT 4*4 μεχρι και λεπτο σε πολλες ειδικες Το θεμα δεν ειναι παντα η δυναμη αλλα το στησημο και το ποσο καλα ξερεις εναν δρομο.Εν αναμονη λοιπον να δουμε και στον αγωνα τους χρονους μεταξυ των δυο αν ολα πανε καλα και τερματισουνε. |
Παράθεση: |
chatasos έγραψε: |
[Επειδή διάβασα κάποιο άρθρο πρόσφατα σχετικά με τις αναγνωρίσεις...
Στο WRC η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι 80 χαω, στα δικά μας ράλλυ πόσο είναι? ΥΓ: Βέβαια εκεί τους ελέγχουν με GPS |
nen5767 έγραψε: |
Α ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ: ΜΗΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ TECHNICAL MANAGER ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΧΗΡΕΨΕ??? |