Alex έγραψε: |
Αν ειναι 1100, 1400 το Saxo τοτε σκεψου οτι ειναι 140 κιλα ελαφρυτερο απ'το 206 (γυρω στα 810 κιλα πρεπει να ναι).. οποτε μοιραια τα φρενα θα φαινονται θεϊκα σε σχεση με τα δικα μας - ακομα και αν εχουμε τα ιδια! |
Alex έγραψε: |
Αν ειναι 1100, 1400 το Saxo τοτε σκεψου οτι ειναι 140 κιλα ελαφρυτερο απ'το 206 (γυρω στα 810 κιλα πρεπει να ναι).. οποτε μοιραια τα φρενα θα φαινονται θεϊκα σε σχεση με τα δικα μας - ακομα και αν εχουμε τα ιδια! |
pezomania έγραψε: |
Και ένα χαμηλωμένο αμάξι, που πατάει καλά, έχει καλύτερο φρενάρισμα από ένα μαμα. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ Ενα χαμηλωμενο αμαξι δεν εχει διαδρομη στην αναρτηση και μπλοκαρει κατευθειαν τροχους. Το φαινομενο που παρατηρησες Μητσο εχει να κανει με την υποβοηθηση.Ειναι ενα σαν ταψι που επανω καθεται η τρομπα με το δοχειο των υγρων φρενων.Αυτο αν ειναι μεγαλυτερο δινει την αισθηση που ειχες. Αυτο εγω το παρατηρησα στα καινουργια RENAULT MEGANE.Οσοι εχετε την δυνατοτητα να οδηγησετε τετοιο αμαξι καντε το.ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ.Και επειδη μου μπηκε η περιεργεια ρωτησα και μου ειπανε οτι η υποβοηθηση που εχει δηλαδη το σερβοφρενο ειναι διπλασιο σε μεγεθος απο το CLIO WILLIAMS το οποιο εχει και 150 ιππους. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ Ενα χαμηλωμενο αμαξι δεν εχει διαδρομη στην αναρτηση και μπλοκαρει κατευθειαν τροχους. |
pezomania έγραψε: | ||||
Νίκο, δεν ξέρω αν το συμπέρασμά σου, είναι μέσα από μελέτη επί του θέματος, αλλά επειδή εγώ με το που χαμήλωσα το αμάξι, ο τρόπος που φρενάρει και η αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος (απόσταση ακινητοποίησεις) βελτιώθηκαν θεαματικά + ότι από τότε που το χαμήλωσα, τα φρένα ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΠΟΤΕ!! Αντιδρούν άψογα ακόμα και σε ακραίες οδηγικές απαιτήσεις. Σε αντίθεση με πρίν που με το παραμικρό μου μούριαζε μπλόκαρε τους τροχούς & μου έδινε ένα αίσθημα "χαλαρώτητας". Τα παραπάνω είναι δικά μου συμπεράσματα & δεν προσπαθώ να αμφισβητίσω πράγματα τα οποία σίγουρα θα έχει ψάξει, απλώς σου παραθέτω δικές μου εικόνες & εμπειρίες |
Παράθεση: |
δεν μπορει να ειναι ..."οφθαλμαπατη". το πατας και πιανει ενω στο 206 μου, το πατας.. το πατας... το πατας... και συνεχιζεις να πατας... |
pezomania έγραψε: |
Νίκο, δεν ξέρω αν το συμπέρασμά σου, είναι μέσα από μελέτη επί του θέματος, αλλά επειδή εγώ με το που χαμήλωσα το αμάξι, ο τρόπος που φρενάρει και η αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος (απόσταση ακινητοποίησεις) βελτιώθηκαν θεαματικά + ότι από τότε που το χαμήλωσα, τα φρένα ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΠΟΤΕ!! Αντιδρούν άψογα ακόμα και σε ακραίες οδηγικές απαιτήσεις. Σε αντίθεση με πρίν που με το παραμικρό μου μούριαζε μπλόκαρε τους τροχούς & μου έδινε ένα αίσθημα "χαλαρώτητας". Τα παραπάνω είναι δικά μου συμπεράσματα & δεν προσπαθώ να αμφισβητίσω πράγματα τα οποία σίγουρα θα έχει ψάξει, απλώς σου παραθέτω δικές μου εικόνες & εμπειρίες |
pugsang έγραψε: |
Αν ανοίξεις το καπω και κοιτάξεις κατω και πίσω απο το δοχείο υγρών φρένων θα δεις ενα μαυρο κυκλικό κουτί με σωληνάκια .Αυτο είναι η τρομπα των φρένων.Επάνω εχει ενα αυτοκόλλητο με την μαρκα και τον τυπο της τρομπας.Αυτο θέλουμε.Και πο το saxo και απο το δικο σου και απο οποιον αλλο μπορεί για να ξερουμε τι φοράει το καθε αυτοκίνητο!! |
pugsang έγραψε: |
Αν ανοίξεις το καπω και κοιτάξεις κατω και πίσω απο το δοχείο υγρών φρένων θα δεις ενα μαυρο κυκλικό κουτί με σωληνάκια .Αυτο είναι η τρομπα των φρένων.Επάνω εχει ενα αυτοκόλλητο με την μαρκα και τον τυπο της τρομπας.Αυτο θέλουμε.Και πο το saxo και απο το δικο σου και απο οποιον αλλο μπορεί για να ξερουμε τι φοράει το καθε αυτοκίνητο!! |