Vansode έγραψε: |
Καλησπέρα. Είμαι καινούργιος και στο forum αλλα και στον χώρο.... Οπότε δεν νίωθω και πολλά ![]() ![]() |
Vansode έγραψε: |
ναι για τις κόντρες.. πως είναι καλύτερα να το ξεκινήσεις? |
Vansode έγραψε: |
εννοώ το antispin απλά τα πιάνει όλα το κουμπάκι του esp:P![]() ![]() |
borgiane έγραψε: |
το ειπαμε 70 φορες ρε τρομπα,μεεσπ το αυτοκινητο δ ε ν σπινιαρει κ επιτανχυνει πιο γρηγορα,το εδειξε κ το χρονομετρο αλλωστε,μη σε ξεγελαει οτι ανεβαινει το στροφομετρο πιο γρηγορα,σπινιαρει
red or dead!! |
borgiane έγραψε: |
τοτε ρε παιδια τα αντισπιν κ τα esp τι τα εχουν?μονο για να πληρωνουμε παραπανω?ακομα κ τα καινουρια 1000αρια αμαξια αντισπιν εχουν.. |
kos_argyris έγραψε: |
Κάπου το έχω ακούσει ή διαβάσει ότι καλύτερη επιτάχυνση επιτυγχάνεται όταν υπάρχει μια μικρή ολίσθηση του τροχού. Kι εγώ εμπειρικά με το rc αυτό νιώθω. |
Jim207GT έγραψε: |
Μέχρι 10%-15% ολισθηση και πρώτοι απο όλους το ανακάλυψαν στα Moto GP με τα ζώα των 990cc που βγαίναν με το πλάι ![]() ![]() |
Jim207GT έγραψε: | ||
Μέχρι 10%-15% ολισθηση και πρώτοι απο όλους το ανακάλυψαν στα Moto GP με τα ζώα των 990cc που βγαίναν με το πλάι ![]() ![]() |
Vansode έγραψε: |
To δικό μου σκεπτικό είναι ότι με το esp on απλά δεν έχεις απώλειες...
Πατάει το αυτοκίνητο κάτω και δίνει όλη την δύναμη χώρις να σπινιάρει, έτσι το αμάξι δεν χάνει χρόνο... |
Angry_Punisher έγραψε: |
Φιλε καλυτερα να ξεκινησεις χωρις esp γιατι με esp ενεργοποιημενο οταν ο τροχος σπινιαρει και γλιστραει το esp στον μπλοκαρει! |
Angry_Punisher έγραψε: |
Βασικα ξερεις τι γινεται πιστευω,κοβει στον κινητηρα αλλα κοβει και στον τροχο.Αναλογα αν πατας το αμαξι σου πανω σε στροφη η το πατας σε ευθειο.Και αυτο σου κοβει αναλογα το ποσο γλιστραει ο τροχος.Γιατι εχω παρατηρησει οτι οταν γλιστραει σε ευθειο δεν σου μπυκωνει παρα πολυ απλος κανει αυτες τις αριθμιες ξερεις,αλλα προσφατα το πατησα σε στροφη δηλαδη μου τουρμπισε πανω στην στροφη και το αμαξι εκει που ειχε εναν σταθερο θορυβο κανει ενα μεγαλο μπουκωμα και το αμαξι εκοψε πολυ αρα εκει σου κοβει και στον κινητηρα! |
volvos έγραψε: |
ε) δε ξερω δε απαντω ![]() βασικα σε δρομο με προσφυση δε νομιζω οτι εχει διαφορα αφου η δυναμη που θα περασει θα ειναι ιδια...το σπινιαρισμα θα ειναι το ιδιο και στους δυο τροχους αρα μαλλον χειροτερα ειναι αφου εχουμε θεωρητικα τις απωλειες του μπλοκε σαν μπλοκε |
Steve έγραψε: |
Βλάσση, για να μπορέσω να σου απαντήσω, διευκρίνισε αν τα 1/2/3 τα θέλεις πάνω σε στροφή ή στην "εκκίνηση" |
Sidobre έγραψε: |
Nα απαντήσω και εγώ;
Ολα τα συστήματα (συμπεριλαμβανομένου και του οδηγού) απλώς διαχειρίζονται την πρόσφυση. Η πρόσφυση είναι δεδομένη και δεν εξαρτάται από τα παραπάνω συστήματα. (θα λέγαμε για αύξηση ή μείωση της πρόσφυσης αν μιλάγαμε για άλλο είδος ανάρτησης, ελαστικού κλπ). Με δεδομένη λοιπόν την πρόσφυση, είτε είναι μπλοκέ, είτε είναι TC είτε είναι ανθρώπινο.. πόδι, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να διαχειριστούμε πιο αποτελεσματικά την υπάρχουσα πρόσφυση. |
Sidobre έγραψε: |
Nα απαντήσω και εγώ;
Ολα τα συστήματα (συμπεριλαμβανομένου και του οδηγού) απλώς διαχειρίζονται την πρόσφυση. Η πρόσφυση είναι δεδομένη και δεν εξαρτάται από τα παραπάνω συστήματα. |
Vlasis έγραψε: | ||
εδω ειναι τα μυστικα της αγωνιστικης προσφυσης. Η προσφυση παραγεται ! το μυστικο ειναι πως ![]() Steve to διευκρινησα, μονο στους κινητηριους τροχους. Αρα κανε edit την απαντηση σου. |
Vlasis έγραψε: |
Steve to διευκρινησα, μονο στους κινητηριους τροχους. Αρα κανε edit την απαντηση σου. |
Vlasis έγραψε: |
Αν το LSD ειναι δισκατο παραγωγης με μικρο αριθμο εμπλοκης (φετες) τοτε αντι για 100 μπορει να δωσει 30 στον εσω τροχο. Ακομη και σε αυτη τη περιπτωση εχουμε 250 κιλα του εξω + 30 = 280 κιλα δυναμης που επιταχυνει το οχημα. |
volvos έγραψε: |
ΩΠΑ εδω μιλαμε για το αν το μπλοκε μπορει να βοηθησει σε εκκινησεις
ντραγκστερ κλπ σε ενα μπροσθιοκινητο οχι για το τι κανει το μπλοκε μεσα στη στροφη ![]() |
kos_argyris έγραψε: |
Eίπα να μετρήσω πρώτη φορά τα 0-100 του rc. Έκανα τρεις μετρήσεις με κάμερα και απ'ότι είδα μετά γύρω στο 8άρι κυμαίνονταν όλες. Αν ο δρόμος είχε καλύτερη πρόσφυση και περνούσε πιο εύκολα η δύναμη στο δρόμο χωρίς σπινιαρίσματα με τη 1η στο κιβώτιο θα έβλεπα αρκετά καλύτερο χρόνο νομίζω. Έχει κάνει κανείς αντίστοιχες μετρήσεις. Έχω περιέργεια να μάθω τους χρόνους σας. (είμαι λίγο off topic???) |
kos_argyris έγραψε: |
Eίπα να μετρήσω πρώτη φορά τα 0-100 του rc. Έκανα τρεις μετρήσεις με κάμερα και απ'ότι είδα μετά γύρω στο 8άρι κυμαίνονταν όλες. Αν ο δρόμος είχε καλύτερη πρόσφυση και περνούσε πιο εύκολα η δύναμη στο δρόμο χωρίς σπινιαρίσματα με τη 1η στο κιβώτιο θα έβλεπα αρκετά καλύτερο χρόνο νομίζω. Έχει κάνει κανείς αντίστοιχες μετρήσεις. Έχω περιέργεια να μάθω τους χρόνους σας. (είμαι λίγο off topic???) |