PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Ποσότητα λαδιού

Svstouk - Δευ 31 Μάρ 2003, 12:17:10
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ποσότητα λαδιού
Το πρόβλημα είναι το εξής.

Λέει το βιβλίο ότι η ποσότητα λαδιού για το 1.4 μαζί με φίλτρο είναι 3,3 λίτρα αν δεν κάνω λάθος.

Εγώ έχω βάλει 2,8 λίτρα μαζί με καινούριο φίλτρο και ο δείκτης λαδιού βρίσκεται στο maximum, αλλά ο ηλεκτρονικός έλεγχος της στάθμης μου δείχνει ένα "κουτάκι" λιγότερο.

Με βάση αυτό που λέει η Πεζό, μου λείπει μισό λίτρο λάδι! Έλα όμως που ο δείκτης είναι στο μέγιστο και το ηλεκτρονικό όργανο δείχνει μια έλλειψη των 100 ml!

Εγώ τελικά πρέπει να εμπιστευτώ το δείκτη λαδιού ή το ηλεκτρονικό όργανο; Scratch

Τελικά ξέρει κανείς τι παίζει;
alxdr74 - Δευ 31 Μάρ 2003, 13:01:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποσότητα λαδιού
Svstouk έγραψε:
Το πρόβλημα είναι το εξής.

Λέει το βιβλίο ότι η ποσότητα λαδιού για το 1.4 μαζί με φίλτρο είναι 3,3 λίτρα αν δεν κάνω λάθος.

Εγώ έχω βάλει 2,8 λίτρα μαζί με καινούριο φίλτρο και ο δείκτης λαδιού βρίσκεται στο maximum, αλλά ο ηλεκτρονικός έλεγχος της στάθμης μου δείχνει ένα "κουτάκι" λιγότερο.

Με βάση αυτό που λέει η Πεζό, μου λείπει μισό λίτρο λάδι! Έλα όμως που ο δείκτης είναι στο μέγιστο και το ηλεκτρονικό όργανο δείχνει μια έλλειψη των 100 ml!

Εγώ τελικά πρέπει να εμπιστευτώ το δείκτη λαδιού ή το ηλεκτρονικό όργανο; Scratch

Τελικά ξέρει κανείς τι παίζει;
Μηπως δεν το μετρας σε οριζοντια θεση και εχει μια ελαφρια κατηφορα π.χ που δεν κατααβενεται με το ματι?
Svstouk - Δευ 31 Μάρ 2003, 13:08:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποσότητα λαδιού
alxdr74 έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Το πρόβλημα είναι το εξής.

Λέει το βιβλίο ότι η ποσότητα λαδιού για το 1.4 μαζί με φίλτρο είναι 3,3 λίτρα αν δεν κάνω λάθος.

Εγώ έχω βάλει 2,8 λίτρα μαζί με καινούριο φίλτρο και ο δείκτης λαδιού βρίσκεται στο maximum, αλλά ο ηλεκτρονικός έλεγχος της στάθμης μου δείχνει ένα "κουτάκι" λιγότερο.

Με βάση αυτό που λέει η Πεζό, μου λείπει μισό λίτρο λάδι! Έλα όμως που ο δείκτης είναι στο μέγιστο και το ηλεκτρονικό όργανο δείχνει μια έλλειψη των 100 ml!

Εγώ τελικά πρέπει να εμπιστευτώ το δείκτη λαδιού ή το ηλεκτρονικό όργανο; Scratch

Τελικά ξέρει κανείς τι παίζει;
Μηπως δεν το μετρας σε οριζοντια θεση και εχει μια ελαφρια κατηφορα π.χ που δεν κατααβενεται με το ματι?


Σωστά, ξέχασα να το αναφέρω.

Το αμάξι είναι σε απόλυτη ευθεία.
Αλεξ@νδρος - Δευ 31 Μάρ 2003, 17:43:58
Θέμα δημοσίευσης:
Τα σιγουρα στοιχεια ειναι
1 η χωρητικοτητα μαζι με φιλτρο ειναι 3.2 λιτρα
2 η διαφορα αναμεσα στην γραμμη min και max ειναι 1.0 λιτρο
Αν και ποιο αξιοπιστη οταν γινει σωστα ειναι η μετρηση με το οργανο θα πρεπει να λαβεις υποψη οτι εχουν βγει διαφορετικες βεργες(με κιτρινη λαβη,με πρασινη) με διαφορετικη βαθμονομιση-οτι πρεπει η μετρηση να γινεται με κρυα μηχανη-οτι δεν μετρας μολις αλλαξεις λαδια αλλα μετα απο μερικα χλμ-και οτι πρωτα σκουπιζεις την βεργα και μετα κανεις την μετρηση
Στην περιπτωση σου το σωστο πρεπει να ειναι το ηλεκτρονικο οργανο ως προς την ελλειψη και οχι ως απολυτο νουμερο(θεωρητικα σου λειπουν 400ml και οχι 100)
Εκτος και αν εκανες την αλλαγη με αναρροφηση και οχι με βαρυτητα και εμεινε μεσα ποσοτητα απο τα παλια λαδια-πραγμα απιθανο λογικα αφου αλλαξες και φιλτρο
peugeot206cc - Δευ 31 Μάρ 2003, 18:37:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα μου έχει μείνει η εντύπωση από το manual ότι αυτό που δείχνει ο δείκτης λαδιού υπερισχύει της ηλεκτρονικής ένδειξης.
Svstouk - Δευ 31 Μάρ 2003, 21:01:11
Θέμα δημοσίευσης:
Αλεξ@νδρος έγραψε:
Τα σιγουρα στοιχεια ειναι
1 η χωρητικοτητα μαζι με φιλτρο ειναι 3.2 λιτρα
2 η διαφορα αναμεσα στην γραμμη min και max ειναι 1.0 λιτρο
Αν και ποιο αξιοπιστη οταν γινει σωστα ειναι η μετρηση με το οργανο θα πρεπει να λαβεις υποψη οτι εχουν βγει διαφορετικες βεργες(με κιτρινη λαβη,με πρασινη) με διαφορετικη βαθμονομιση-οτι πρεπει η μετρηση να γινεται με κρυα μηχανη-οτι δεν μετρας μολις αλλαξεις λαδια αλλα μετα απο μερικα χλμ-και οτι πρωτα σκουπιζεις την βεργα και μετα κανεις την μετρηση
Στην περιπτωση σου το σωστο πρεπει να ειναι το ηλεκτρονικο οργανο ως προς την ελλειψη και οχι ως απολυτο νουμερο(θεωρητικα σου λειπουν 400ml και οχι 100)
Εκτος και αν εκανες την αλλαγη με αναρροφηση και οχι με βαρυτητα και εμεινε μεσα ποσοτητα απο τα παλια λαδια-πραγμα απιθανο λογικα αφου αλλαξες και φιλτρο


Τα λάδια έχουν ήδη κάνει 1000 χλμ (δύο ταξίδια γαρ! ), τα μετράω πάντα κρύα και η αλλαγή δεν έγινε με αναρρόφηση. Wink

Η μέτρηση έγινε με την εργοστασιακή βέργα, αυτή με το πλαστικό άκρο.

Τι προτείνεις, να συμπληρώσω λάδι και πόσο ή όχι; Question
Slash - Δευ 31 Μάρ 2003, 22:52:30
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως θα εμπιστευόμουν τον δείκτη λαδιού μέσα στο μοτέρ. Το κάρτερ δεν μπορεί να λέει ψέμματα... Wink
alxdr74 - Τρι 01 Απρ 2003, 09:34:49
Θέμα δημοσίευσης:
Slash έγραψε:
Εγώ πάντως θα εμπιστευόμουν τον δείκτη λαδιού μέσα στο μοτέρ. Το κάρτερ δεν μπορεί να λέει ψέμματα... Wink
Σε αυτο συμφωνω και εγω! Το οργανο πρεπει να ειναι ηλεκτρονικο οποτε υπαρχει και μεγαλη πιθανοτητα να "παρεμβαλεται" κατι αλλο και να μην μετραει σωστα.
Svstouk - Τρι 01 Απρ 2003, 13:40:49
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Slash έγραψε:
Εγώ πάντως θα εμπιστευόμουν τον δείκτη λαδιού μέσα στο μοτέρ. Το κάρτερ δεν μπορεί να λέει ψέμματα... Wink
Σε αυτο συμφωνω και εγω! Το οργανο πρεπει να ειναι ηλεκτρονικο οποτε υπαρχει και μεγαλη πιθανοτητα να "παρεμβαλεται" κατι αλλο και να μην μετραει σωστα.


Ναι ρε μάγκες, κι εγώ αυτό σκέφτομαι. Αλλά γιατί η Πεζό λέει ότι χρειάζονται 3,2 λίτρα; Μην ξεχνάτε ότι έχω 2,8 αυτή τη στιγμή στο μοτέρ μου.
Δημήτριος - Τρι 01 Απρ 2003, 16:36:10
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Ναι ρε μάγκες, κι εγώ αυτό σκέφτομαι. Αλλά γιατί η Πεζό λέει ότι χρειάζονται 3,2 λίτρα; Μην ξεχνάτε ότι έχω 2,8 αυτή τη στιγμή στο μοτέρ μου.


Πάντως πρέπει να υπάρχουν 3,2 lt λαδιού (3,25 lt για το 1,6 16v) μέσα στο κάρτερ.
Μπορεί αυτός που έκανε την αλλαγή να βιάστηκε να βιδώσει την τάπα του κάρτερ και να έμειναν προηγούμενα λάδια (προ της αλλαγής). Επίσης ενδέχεται να κατά την αντικατάσταση του φίλτρου να έγινε πολύ αδέξιος χειρισμός και να προλάβαν να αποστραγγιστούν πολλά λάδια από το φίλτρο και να πέσαν μέσα στο κάρτερ. Είναι σχεδόν αδύνατο να μην πέσουν παλιά λάδια μέσα στο κάρτερ εξαιτίας της ιδιόμορφης τοποθέτησης και μορφής του φίλτρου.
GIANNIS206 - Τρι 01 Απρ 2003, 17:41:45
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν άλλαξα τα λάδια μου από 4 λίτρα που είχα πήρα πίσω τα 0.35λίτρα σηλαδή έχει μέσα 3, 65λίτρα?Τι μπορεί να δημαίνει αυτό?
Μάλλον λάθος υπολογισμός από το συνεργείο!
Svstouk - Τρι 01 Απρ 2003, 18:53:52
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Ναι ρε μάγκες, κι εγώ αυτό σκέφτομαι. Αλλά γιατί η Πεζό λέει ότι χρειάζονται 3,2 λίτρα; Μην ξεχνάτε ότι έχω 2,8 αυτή τη στιγμή στο μοτέρ μου.


Πάντως πρέπει να υπάρχουν 3,2 lt λαδιού (3,25 lt για το 1,6 16v) μέσα στο κάρτερ.
Μπορεί αυτός που έκανε την αλλαγή να βιάστηκε να βιδώσει την τάπα του κάρτερ και να έμειναν προηγούμενα λάδια (προ της αλλαγής). Επίσης ενδέχεται να κατά την αντικατάσταση του φίλτρου να έγινε πολύ αδέξιος χειρισμός και να προλάβαν να αποστραγγιστούν πολλά λάδια από το φίλτρο και να πέσαν μέσα στο κάρτερ. Είναι σχεδόν αδύνατο να μην πέσουν παλιά λάδια μέσα στο κάρτερ εξαιτίας της ιδιόμορφης τοποθέτησης και μορφής του φίλτρου.


Χε χε, αυτός που μου αλλάζει τα λάδια, στραβομουτζουνιάζει με το που θα υποπτευθεί ότι με είδε στο βάθος του ορίζοντα.... Rolling eyes

Με το που μου σηκώνει το αμάξι και στραγγίζει τα λάδια, τον βάζω και ξαναβιδώνει την τάπα του κάρτερ, κατεβάζει το αυτοκίνητο, βγάζει το φίλτρο λαδιού, ξαναανεβάζει το αυτοκίνητο, ξαναβγάζει την τάπα του κάρτερ και αποστραγγίζονται πλέον τα απομεινάρια του λαδιού για κάνα τέταρτο. Μιλάμε ότι όταν του λέω να ξαναβιδώσει την τάπα, ΔΕΝ στάζει πλέον ΤΙΠΟΤΑ (το ξέρω, έχω πρόβλημα). Wink
Miltellas - Τετ 02 Απρ 2003, 07:15:21
Θέμα δημοσίευσης:
Στούκα, αποκλείεται να γέμισες με 2,8 λίτρα μόνο (συν το φίλτρο!;!). Και αποκλείεται να "ξέχασαν" να αποστραγγίσουνη τόσο πολύ λάδι. Πιστεύω το παράδοξο, ότι δηλαδή το ΄ρογανο δείχνει σωστά και ο δείκτης λάθος. Μήπως έχεις αλλάξει το δείκτη και ο καινούριος έχει άλλη βαθμονόμηση; Άλλη εξήγηση δεν βρίσκω!
Svstouk - Τετ 02 Απρ 2003, 11:15:01
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Στούκα, αποκλείεται να γέμισες με 2,8 λίτρα μόνο (συν το φίλτρο!;!). Και αποκλείεται να "ξέχασαν" να αποστραγγίσουνη τόσο πολύ λάδι. Πιστεύω το παράδοξο, ότι δηλαδή το ΄ρογανο δείχνει σωστά και ο δείκτης λάθος. Μήπως έχεις αλλάξει το δείκτη και ο καινούριος έχει άλλη βαθμονόμηση; Άλλη εξήγηση δεν βρίσκω!


Κι όμως Μίλτο μου, τόσο λάδι έχει μέσα.

Η μέτρηση έγινε και με τον παλιό και με τον καινούριο (μεταλλικό΄) δείκτη
Slash - Τετ 02 Απρ 2003, 22:50:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αδερφέ όπως το βλέπω εγώ δεν θα βρούμε άκρη. Πανε ξανάλλαξε τα λάδια σου, για να είσαι και ήσυχος. Και by the way μέτρα και πόσα λάδια θα βγάλει. Razz Smile
Svstouk - Πεμ 03 Απρ 2003, 08:36:01
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν να προτείνω κάτι;

Στην επόμενη αλλαγή λαδιού με φίλτρο, να βάλουμε όλοι 2,5 λίτρα αρχικά. Μετά να βάλουμε μπρος τον κινητήρα να τα ανεβάσει και να γεμίσει το φίλτρο και μετά να δούμε πού έχει φτάσει η ένδειξη στο δείκτη.

Συμφωνείτε; Question
alxdr74 - Πεμ 03 Απρ 2003, 10:52:57
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Λοιπόν να προτείνω κάτι;

Στην επόμενη αλλαγή λαδιού με φίλτρο, να βάλουμε όλοι 2,5 λίτρα αρχικά. Μετά να βάλουμε μπρος τον κινητήρα να τα ανεβάσει και να γεμίσει το φίλτρο και μετά να δούμε πού έχει φτάσει η ένδειξη στο δείκτη.

Συμφωνείτε; Question
Και τι θα αποδειξουμε με αυτο? Και κατι ακομα...Γιατι δεν ρωτας τη LION ετσι απο περιεργεια να δουμε τι θα σου πουνε?
Svstouk - Πεμ 03 Απρ 2003, 12:48:07
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Λοιπόν να προτείνω κάτι;

Στην επόμενη αλλαγή λαδιού με φίλτρο, να βάλουμε όλοι 2,5 λίτρα αρχικά. Μετά να βάλουμε μπρος τον κινητήρα να τα ανεβάσει και να γεμίσει το φίλτρο και μετά να δούμε πού έχει φτάσει η ένδειξη στο δείκτη.

Συμφωνείτε; Question
Και τι θα αποδειξουμε με αυτο? Και κατι ακομα...Γιατι δεν ρωτας τη LION ετσι απο περιεργεια να δουμε τι θα σου πουνε?


Θα δούμε πού ακριβώς βρίσκεται η στάθμη του λαδιού στο δείκτη, ώστε να καταλάβω τι γίνεται. Μετά φυσικά συμπληρώνουμε την υπόλοιπη ποσότητα.

Πες ότι ρώταγα. Θα μου έλεγαν 3,2 λίτρα και τέλος.
nasoss - Παρ 02 Μάϊ 2003, 22:48:46
Θέμα δημοσίευσης:
Study paidia tha sas po kai ego kati pou kanenas den skeftike malon.ego epidi eime trelamenos me ta ladia kai ta alazo etsi kai alios ana5000km to matimou otan odigao kai eidika otan doulevo stous koftes eine kolimeno sti thermokrasia ladiou panta.lipon eho paratirisi oti otan den valo ta ladia sto max kai eine ligo elahista pio kato to moter krioni pio grigora.genika doulevi poli kalitera metis thermokrasies.to nakatevi ligo pio kato apo tin garmi den trexei tipota.ladia vazo total 9000 .
Ntinos - Σαβ 03 Μάϊ 2003, 04:33:23
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια επανερχομαι στο δικο μου θεμα με τα λαδια και τον δεικτη που εχω αναφερει σε αλλο topic αλλα ταιριαζει εδω.μετα απο αλλαγη για να θυμισω χωρις ναλλαξω φιλτρο εβαλα οσα επρεπε βαση βεργας.η ενδειξη μεσα ομως διαφωνουσε πληρως μετα απο αρκετες ωρες και εδειχνε μονο 3 κουκιδες.για να παει στο φουλ εβαλα αλλο ενα λιτρο περιπου (πριν πηρε 3 λιτρα).μετα η βεργα επιασε πανω απο την ενδειξη max.το αμαξι εκανε κοντα 1000χλμ μεχρι τωρα.αποτελεσμα?το καπακι λερωμενο απο λαδια που εμφανως χανονται απο την ταπα.πρεπει οπωσδηποτε ναφαιρεθει λαδι και να κοιταχτει ο σενσορας.τελικα για τετοια θεματα δεν ξανα εμπιστευομαι το check.εχει κανεις καμια ιδεα πως να βγαλω τοσο λιγο λαδι?το φιλτρο ειναι απο τα καινουργια που κοιταει πανω οποτε ακυρο να βγει απο εκει.αμα παω γιαναροφηση (δεν εχω κανει ποτε) θα γινει δουλεια?που θα βρω μηχανημα σιγουρα για το κανει?
Alex - Σαβ 03 Μάϊ 2003, 14:54:06
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ειχα κανει καμποσες χιλιαδες χιλιομετρα με overmaxed λαδι και το αποτελεσμα ηταν παρομοιο με το δικο σου, στο οτι η μηχανη επιασε απ'εξω λαδι στις ενωσεις που κανει στον πατο αλλα και στο υψος του φιλτρου.

Παρενθεση: Προχθες πηρα ενα σφουγγαρι και καθαρη βενζινη να καθαρισω ολο αυτο το σημειο που ειχε "ποτισει" εξωτερικα απο λαδι, λες και εχω κανα μοτερ 15 χρονων... Το περιεργο ειναι οτι ενω εγινε "λαμπικο" και καθαρισε ωραια, οταν τωρα κανω μια βολτα το αμαξι και το σκιζω πανω απο 5500 στροφες ακουω τον ηχο πολυ τραχη και θορυβωδη. Ισως εχει καποια σχεση με το οτι το στρωμα "μπιχλας" (λαδι/σκονη) που ειχε μαζευτει απ'εξω εχει ηχο-αποροφητικες ιδιοτητες και ισως αποτρεπει τη διαδοση ηχου πανω στο μεταλο σε καποιο βαθμο..Δεν νομιζω να εχει σχεση με την ιδια τη λιπανση του κινητηρα ή αυξημενες τριβες, το βλεπω τραβηγμενο μιας και ειναι λαδι ΕΞΩ απ'το μοτερ αλλα απ'την αλλη και ο ηχος ειναι αρκετα αυξημενος και τραχυς.. τεσπα.. κλεινει η παρενθεση...

Tωρα στο συγκεκριμενο θεμα: O πατερας μου ειχε μια τρομπα (μη φανταστεις τιποτα τρελο, ενα πλαστικο πραματακι που το ζουλας και ρουφαει ειναι) που αγορασε απο βενζιναδικο και που χρησιμοποιειται για να αφαιρεις το ψυκτικο υγρο.. Συνδεσα το σωληνα που περιβαλει τον δεικτη του λαδιου με το σωληνακι της τρομπιτσας και μετα ζουλαγα την τρομπα και τρομπαριζε μεσα σε ενα μπουκαλι coca-cola οπου και μαζεψα το λαδι... Το σωληνακι της τρομπας δεν μπορουσε να μπει πουθενα αλλου, ουτε να τον βαλεις απ'την πανω ταπα οποτε ηταν μονοδρομος η συνδεση με το σωληνα που περιβαλει το δεικτη του λαδιου. Αν εσυ εχεις καποια αλλη διοδο για να συνδεσεις την τρομπα, τοτε do it...
Αλεξ@νδρος - Δευ 05 Μάϊ 2003, 19:17:24
Θέμα δημοσίευσης:
προς Ντινο:Ολα τα συνεργεια εχουν αναρροφηση-πηγαινε να στα βγαλουν.Το λαδι βγαινει απο τις ανθυμιασεις και οχι απο το καπακι
nasoss - Δευ 05 Μάϊ 2003, 22:07:30
Θέμα δημοσίευσης: LADAKIA MOU TRELA
ego tha trAvikso to ladi me mia siriga tha valo kai ena makri solinaki kai tha doume.pantos sto thema pantos to thema pou prepei na mas apasholei eine oti THEN PREPEI NA VAZOUME TA LADIA STO AKRIVOS AKRIVOS KANONIKO IDIETERA TO KALOKERIkatarhin otan ehoume mpounia ladi diskola krioni o kinitirtas(vlepe thermokrasia ladiou).kai idika stous koftes(sta zoria).kai meta exoume kai foul diaroes.mazi me to filtro perni 3,3 protino 3.1lt
Ronin - Τρι 06 Μάϊ 2003, 08:34:27
Θέμα δημοσίευσης:
[b]THEN PREPEI NA VAZOUME TA LADIA STO AKRIVOS KANONIKO IDIETERA TO KALOKERI



Γιατι σκοπευεις να κυνηγας και το καλοκαιρι σκυλους??? Laughing Laughing Laughing
Ntinos - Τετ 07 Μάϊ 2003, 03:50:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αλεξ@νδρος έγραψε:
προς Ντινο:Ολα τα συνεργεια εχουν αναρροφηση-πηγαινε να στα βγαλουν.Το λαδι βγαινει απο τις ανθυμιασεις και οχι απο το καπακι

η εξοδο των αναθυμιασεων ειναι στο καπακι του κινητηρα Very happy και φευγει μεσω σωληνα και παει στην εισαγωγη αερα και στην πεταλουδα του γκαζιου ωστε να λιπαινετε.εγω υποθετω πως αφου θα εβγαλε πολλες,μπορει να μπουκωσε η λεπτη σωληνα και να βγηκε και απο την ταπα.ειναι πολυ φανερο οτι εχει φυγει απο εκει.ειναι ολο το μοτερ καθαρο και γυρω απο την ταπα λαδωμενο.
τελοσπαντων τελος καλο αφου τα τραβηξα τα λαδια απο το αμαξακι Very happy Very happy Very happy .τα λαδια μετρηθηκαν και βρεθηκαν κατα 1200 ml παραπανω.δηλαδη αυτη τη στιγμη το αμαξι εχει περιπου 2,8 μεσα και το τρελο?η ενδειξη δειχνει οτι ειναι ενταξει και μονο σε ανηφορες χανεται η μια κουκιδα.δεν ξερω τι διαγαλαξιακη συνομωσια εγινε με το πανελ την ημερα που τα εβαλα Evil Evil Evil .παλι καλα του καναμε και εναν αγιασμο καλου κακου πριν το πασχα (8 μηνες μετα την αγορα Shocked Very happy ) και ολα δουλευουν ρολοι,φτου φτου
Alex - Τετ 07 Μάϊ 2003, 04:09:32
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη ειχε 4 λιτρα μεσα?

Παντως το 2.8 που λες συμπιμπτει με την μετρηση του SvStouk.. ποιον κινητηρα ειπαμε οτι εχεις? 1400?
Svstouk - Πεμ 08 Μάϊ 2003, 23:19:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:
Αλεξ@νδρος έγραψε:
προς Ντινο:Ολα τα συνεργεια εχουν αναρροφηση-πηγαινε να στα βγαλουν.Το λαδι βγαινει απο τις ανθυμιασεις και οχι απο το καπακι

η εξοδο των αναθυμιασεων ειναι στο καπακι του κινητηρα Very happy και φευγει μεσω σωληνα και παει στην εισαγωγη αερα και στην πεταλουδα του γκαζιου ωστε να λιπαινετε.εγω υποθετω πως αφου θα εβγαλε πολλες,μπορει να μπουκωσε η λεπτη σωληνα και να βγηκε και απο την ταπα.ειναι πολυ φανερο οτι εχει φυγει απο εκει.ειναι ολο το μοτερ καθαρο και γυρω απο την ταπα λαδωμενο.
τελοσπαντων τελος καλο αφου τα τραβηξα τα λαδια απο το αμαξακι Very happy Very happy Very happy .τα λαδια μετρηθηκαν και βρεθηκαν κατα 1200 ml παραπανω.δηλαδη αυτη τη στιγμη το αμαξι εχει περιπου 2,8 μεσα και το τρελο?η ενδειξη δειχνει οτι ειναι ενταξει και μονο σε ανηφορες χανεται η μια κουκιδα.δεν ξερω τι διαγαλαξιακη συνομωσια εγινε με το πανελ την ημερα που τα εβαλα Evil Evil Evil .παλι καλα του καναμε και εναν αγιασμο καλου κακου πριν το πασχα (8 μηνες μετα την αγορα Shocked Very happy ) και ολα δουλευουν ρολοι,φτου φτου


Tά'λεγα εγώ ή δεν τά'λεγα;
Ntinos - Παρ 09 Μάϊ 2003, 04:55:37
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Δηλαδη ειχε 4 λιτρα μεσα?

Παντως το 2.8 που λες συμπιμπτει με την μετρηση του SvStouk.. ποιον κινητηρα ειπαμε οτι εχεις? 1400?


ναι ειχε 4 λιτρα αφου ειχα βαλει 3,6 στην αρχη που ειχα δει οτι τοσα παιρνει και αφου η ενδειξη ελεγε οτι ειχα 3/4 στο ταμπλο τουμπαρισα το λαδι ολο.
1,4 ειναι και μοντελο '02 με sagem και το μικρο φιλτρο λαδιου.τα παλια επαιρναν οτι εχω και στο 106.
ultra-one - Δευ 14 Αύγ 2006, 11:46:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ανακάλυψα σήμερα ότι στο σέρβις που έγινε στην Lion Athens (Συγγρού) μου έχουν βάλει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ λάδι στον κινητήρα. Μετρημένο με τη ράβδο του κάρτερ σε εντελώς επίπεδο έδαφος η στάθμη είναι ένα δάκτυλο ΠΑΝΩ από το ΜΑΧ!!!! Shocked

Έχω κάνει 2000 χιλιόμετρα τις τελευταίες 3 βδομάδες και έχω ζορίσει πολύ το αυτοκίνητο σε διάφορες στριφτερές διαδρομές ανάβαση-κατάβαση.

Όπως έχω αναφέρει σε άλλο τόπικ, το αυτοκίνητο μετά το σέρβις δεν πάει μια και ΕΙΔΙΚΑ σε έντονες ανηφόρες δεν άνεβάζει στροφές και νομίζεις ότι θα μείνει!

Πίστευα ήταν η αναβάθμιση του προγράμματος μέχρι τώρα και το είχα πάει στη Λάιον την περασμένη βδομάδα και δεν βρήκαν τίποτα.

Έχω γίνει έξω φρενών διότι ξέρω ότι το υπερβολικό λάδι κάνει ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΕΣ ΖΗΜΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!!! Cussing out Cussing out

Και ερωτώ:
1. Ο λόγος που δεν ανεβάζει στροφές στις ανηφόρες μπορεί να είναι ότι ο στροφαλοφόρος είναι βουτηγμένος μες το λάδι και ο κινητήρας μου έχει φάει τρελό ζόρι????


2. Ο κινητήρας έχει γίνει ΤΡΑΧΥΣ και ΑΓΡΙΟΣ στη λειτουργία του και στις ψηλές στροφές ακούγεται σαν μπετονιέρα (κάνει ένα ψιλο χχχχχχχχχχχχχχ ήχο). Ειδικά δε όταν αφήνεις το γκάζι με ψηλές στροφές ακούγεται ένας περιοδικός θόρυβος ουυυ, ουυυυ, ουυυυ σαν να έχουν φαγωθεί τα ρουλεμάν του στροφαλοφόρου και δεν γυρίζει σωστά.

Ένα παιδί παλαιότερα είχε αναφέρει ότι μετά που του είχαν βάλει υπερβολικό λάδι είχε εντοπίσει αυτό που ίσως είναι ότι εντόπισα και εγώ:
Alex έγραψε:
οταν τωρα κανω μια βολτα το αμαξι και το σκιζω πανω απο 5500 στροφες ακουω τον ηχο πολυ τραχη και θορυβωδη
.

Τι ανεπανόρθωτες ζημιές μπορεί να έχουν γίνει από αυτή την ιστορία????



3. Μπορώ να λάβω ΝΟΜΙΚΑ μέτρα εναντίον τους?????



4. Μπορώ να απαιτήσω ΑΛΛΑΓΗ κινητήρα αν έχουν προκύψει ζημιές και όχι επισκευή. (Το αυτοκίνητο βγήκε από την εγγύηση από τις 5 του Αυγούστου, αλλά τους είχα αναφέρει ότι δεν πήγαινε και ότι έκαιγε τα άντερα του από τέλος Ιουλίου μετά το σέρβις και αφού το πήγα ήδη μια φορά να το τσεκάρουν, είπαν να το ξαναπάω μετά τις άδειες και ότι δεν τρέχει τίποτα να το πάω και αργότερα....).

Το αυτοκίνητο έχει γίνει χάλια!!!! Crying or Very sad

Δεν τους έχω πάρει τηλέφωνο ακόμα σήμερα να τους το πω. Περιμένω τη γνώμη σας για να ξέρω τι να πω.... Rolling eyes

HELP!!!!!!!!!
Touristas - Δευ 14 Αύγ 2006, 16:09:36
Θέμα δημοσίευσης:
Χάρη χαλάρωσε.
Η ποσότητα που λες να είναι το πολύ 200 άντε 300 γραμμάρια δεν είναι παραπάνω.
Όσο για το θόρυβο πολύ φοβάμαι ότι πρέπει να είναι από το κιβώτιο ταχυτήτων.
Επίσης μπορεί να είναι και ο ιμάντας των αξεσουάρ ( δυναμό – υ/τ – συμπιεστής A/C ) και μην βιαστής να πεις ότι των έχουν σφίξη πολύ γιατί είναι αυτορυθμιζώμενος.
STELIOS - Δευ 14 Αύγ 2006, 16:24:26
Θέμα δημοσίευσης:
Αλεξ@νδρος έγραψε:
προς Ντινο:Ολα τα συνεργεια εχουν αναρροφηση-πηγαινε να στα βγαλουν.Το λαδι βγαινει απο τις ανθυμιασεις και οχι απο το καπακι


H αναρποφηση γινεται απο την ιδια οπη που βρισκεται και η βεργα σταθμης λαδιου. Για να βγει το λαδι πρεπει να αναρροφηθει απ'το καρτερ (οπου καθεται οταν ο κινητηρας δεν λειτουργει). Η οπη για τις αναθυμιασεις ειναι στο καπακι της κεφαλης και το μονο που μπορει να βγει απο εκει ειναι... αναθυμιασεις (που οπως σωστα αναφερθικε ξαναμπαινουν με σωληνακι στην εισαγωγη).
pugsang - Τετ 16 Αύγ 2006, 07:38:11
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως Χαρη μιλάμε για κανα τετατράκι παραπάνω οπότε δεν νομίζω οτι μπορεί να υπάρξουν τόσο μεγάλες βλάβες.

Απο εκεί και πέρα αν δεν έχει ξεράσει λάδια απο τις φλάτζες πρόβλημα σίγουρα δεν υπάρχει. Εγω δικαιολογώ μέχρι καποιο σημείο την σφιχτή λειτουργία του κινητήρα λογω παραπάνω λαδιου. Εγω νομίζω οτι πρεπει να πας απο εκεί να σου αδειάσουν επιπλέον λάδια και να στα φέρουν στην ενδεδειγμένη στάθμη.

Δεν νομίζω οτι μπορεί να έχουν γίνει τοσο σοβαρές ζημιές απο τόσο μικρή ποσότητα.
ultra-one - Τετ 16 Αύγ 2006, 09:34:02
Θέμα δημοσίευσης:
Θα τους πάρω τηλ. να πάω αύριο πρωί να μου ρουφήξουν το επιπλέον λάδι.

Πάντως το αυτοκίνητο έχει κόψει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μετά το "σέρβις" και ο κινητήρας είναι πολύ τραχύς.

Δεν έχω δει αν έχει πετάξει λάδι από τις φλάντζες διότι τα πήρα στο κρανίο με το που είδα τη στάθμη στη ράβδο και έκλεισα το καπό.

Ευτυχώς που βάζω λεπτόρευστο 5W-30 διότι πιστεύω αν έβαζα πιο παχύρρευστο λογικά θα έκανε πιο πολλές ζημιές...........

Πάντως το αυτοκίνητο έφαγε τρελούς κόφτες σε στριφτερές αναβάσεις και καταβάσεις τα τελευταία 2000 χιλιόμετρα αμέσως μετά το σέρβις..... Shocked

Ευχαριστώ Αργύρη και Μάκη! Wink Ελπίζω πραγματικά να μην έχει γίνει ζημιά..... Confused Confused Confused

Υ.Γ: Αργύρη το Σεπτέμβρη μετά τις διακοπές μου να πάμε μια βόλτα να ακούσεις τους θορύβους που ακούω από τον κινητήρα/κιβώτιο για να μπορέσεις να μου πεις μια πιο ολοκληρωμένη γνώμη! Cool
COOL ALEXIS - Τετ 16 Αύγ 2006, 12:05:16
Θέμα δημοσίευσης:
29 κατασκευστές πλυντηριών συνιστούν Μπεεε-Μαν Exclamation

Αυτοί ξέρουν Wink
ultra-one - Τετ 16 Αύγ 2006, 13:55:22
Θέμα δημοσίευσης:
Πήρα τηλέφωνο τη Lion Athens και μου είπαν ότι ΔΕΝ έχουν τρόπο να κάνουν αναρρόφηση το επιπλέον λάδι και ότι μόνο από την τάπα μπορούν να το κάνουν Splat Splat

Πάντως ο υπεύθυνος εκεί έδειξε ξαφνιασμένος με αυτό που έγινε και είπε ότι δεν θα έπρεπε το λάδι να είναι πάνω από το ΜΑΧ.

Το θέμα τώρα είναι που να βρώ συνεργείο με μηχάνημα αναρρόφησης!!!!

Θα πάρω σβάρνα όλα τα συνεργεία και θα τους ρωτάω αν έχουν??? Evil

Έχετε κανένα να προτείνετε? Confused
MEMsound - Σαβ 19 Αύγ 2006, 07:23:58
Θέμα δημοσίευσης:
Χάρη έχουν πολλά βενζινάδικα μηχάνημα αναρρόφησης.
Επίσης έχουν στα συνεργεία της VW (πχ στο gratsia κλπ κλπ) γιατί έτσι τους αλλάζουν λάδια (πχ στα Polo για να μην βγάζουν την πλαστική προστατευτική ποδιά που έχουν από κάτω...)
Touristas - Σαβ 19 Αύγ 2006, 10:20:07
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ φασαρία για το τίποτα.
Δεν είναι ανάγκη να τα ρουφύξουν αφού μπορούν να τα βγάλουν και από κάτω.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αν έχεις όρεξη όλα γίνονται.
Επίσης με 300gr είπαμε ΔΕΝ παθαίνει τίποτα απολύτως το μοτέρ και ούτε ζορίζεται μιας και ο στρόφαλος έχει αρκετό αέρα και δεν φτάνει το λάδι στο κάρτερ.
MEMsound - Σαβ 19 Αύγ 2006, 10:59:28
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
...ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αν έχεις όρεξη όλα γίνονται.....


προφανως.... αν και τελικά.... το πρόβλημα των περισσοτέρων συνεργείων είναι η όρεξη και η διάθεση.... και όχι η γνώση....
ultra-one - Κυρ 27 Αύγ 2006, 00:17:17
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Πολύ φασαρία για το τίποτα.
Δεν είναι ανάγκη να τα ρουφύξουν αφού μπορούν να τα βγάλουν και από κάτω.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αν έχεις όρεξη όλα γίνονται.
Επίσης με 300gr είπαμε ΔΕΝ παθαίνει τίποτα απολύτως το μοτέρ και ούτε ζορίζεται μιας και ο στρόφαλος έχει αρκετό αέρα και δεν φτάνει το λάδι στο κάρτερ.

Αργύρη το αυτοκίνητο έκοψε πάρα πολύ και στις ανηφόρες θυμίζει 1000άρι και κάτω. Επίσης δουλεύει πολύ άγρια στις ψηλές και η κατανάλωση είναι περίπου +1,5λ στα 100.

Πρέπει να το οδηγήσεις για να καταλάβεις.

Θέλω να μετρήσω συμπιέσεις και να το πάω για δυναμομέτρηση για να μπορώ να έχω αποδείξεις ότι μπορεί να έπαθε ανεπανόρθωτη ζημιά.

Ακόμα και 10ml περισσότερο λάδι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ. Αυτό ξέρω τα 30 τόσα χρόνια που ασχολούμαι με αυτοκίνητα.

300ml είναι αρκετά πιστεύω για να καταστρέψουν τον κινητήρα.

Είμαι σε άδεια μέχρι την Τετάρτη. Τη Δευτέρα θα πάω από την Lion Athens να τους τα κάνω οικόπεδο και μετά αν τυχόν μπορώ να περάσω από Άνοιξη να το δεις. (έχετε ρουφήχτρα λαδιού??)
Touristas - Κυρ 27 Αύγ 2006, 07:13:39
Θέμα δημοσίευσης:
Έλα και θα στο βγάλω το παραπάνω.
Πάντως σου ξαναλέω δεν πεθαίνει τίποτα το μοτέρ ούτε με 10ml ούτε και με 500ml.
Αν ήταν και με λίγο παραπάνω λάδι να είχαμε τέτοια προβλήματα τότε στα μοτέρ που βάζουν μεγαλύτερη ελαιολεκάνη (κάρτερ) για μεγαλύτερη χωρητικότητα τι θα έπρεπε να παθαίνουν?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr