Svstouk έγραψε: |
Το πρόβλημα είναι το εξής.
Λέει το βιβλίο ότι η ποσότητα λαδιού για το 1.4 μαζί με φίλτρο είναι 3,3 λίτρα αν δεν κάνω λάθος. Εγώ έχω βάλει 2,8 λίτρα μαζί με καινούριο φίλτρο και ο δείκτης λαδιού βρίσκεται στο maximum, αλλά ο ηλεκτρονικός έλεγχος της στάθμης μου δείχνει ένα "κουτάκι" λιγότερο. Με βάση αυτό που λέει η Πεζό, μου λείπει μισό λίτρο λάδι! Έλα όμως που ο δείκτης είναι στο μέγιστο και το ηλεκτρονικό όργανο δείχνει μια έλλειψη των 100 ml! Εγώ τελικά πρέπει να εμπιστευτώ το δείκτη λαδιού ή το ηλεκτρονικό όργανο; ![]() Τελικά ξέρει κανείς τι παίζει; |
alxdr74 έγραψε: | ||
|
Αλεξ@νδρος έγραψε: |
Τα σιγουρα στοιχεια ειναι
1 η χωρητικοτητα μαζι με φιλτρο ειναι 3.2 λιτρα 2 η διαφορα αναμεσα στην γραμμη min και max ειναι 1.0 λιτρο Αν και ποιο αξιοπιστη οταν γινει σωστα ειναι η μετρηση με το οργανο θα πρεπει να λαβεις υποψη οτι εχουν βγει διαφορετικες βεργες(με κιτρινη λαβη,με πρασινη) με διαφορετικη βαθμονομιση-οτι πρεπει η μετρηση να γινεται με κρυα μηχανη-οτι δεν μετρας μολις αλλαξεις λαδια αλλα μετα απο μερικα χλμ-και οτι πρωτα σκουπιζεις την βεργα και μετα κανεις την μετρηση Στην περιπτωση σου το σωστο πρεπει να ειναι το ηλεκτρονικο οργανο ως προς την ελλειψη και οχι ως απολυτο νουμερο(θεωρητικα σου λειπουν 400ml και οχι 100) Εκτος και αν εκανες την αλλαγη με αναρροφηση και οχι με βαρυτητα και εμεινε μεσα ποσοτητα απο τα παλια λαδια-πραγμα απιθανο λογικα αφου αλλαξες και φιλτρο |
Slash έγραψε: |
Εγώ πάντως θα εμπιστευόμουν τον δείκτη λαδιού μέσα στο μοτέρ. Το κάρτερ δεν μπορεί να λέει ψέμματα... ![]() |
alxdr74 έγραψε: | ||
|
Svstouk έγραψε: |
Ναι ρε μάγκες, κι εγώ αυτό σκέφτομαι. Αλλά γιατί η Πεζό λέει ότι χρειάζονται 3,2 λίτρα; Μην ξεχνάτε ότι έχω 2,8 αυτή τη στιγμή στο μοτέρ μου. |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Πάντως πρέπει να υπάρχουν 3,2 lt λαδιού (3,25 lt για το 1,6 16v) μέσα στο κάρτερ. Μπορεί αυτός που έκανε την αλλαγή να βιάστηκε να βιδώσει την τάπα του κάρτερ και να έμειναν προηγούμενα λάδια (προ της αλλαγής). Επίσης ενδέχεται να κατά την αντικατάσταση του φίλτρου να έγινε πολύ αδέξιος χειρισμός και να προλάβαν να αποστραγγιστούν πολλά λάδια από το φίλτρο και να πέσαν μέσα στο κάρτερ. Είναι σχεδόν αδύνατο να μην πέσουν παλιά λάδια μέσα στο κάρτερ εξαιτίας της ιδιόμορφης τοποθέτησης και μορφής του φίλτρου. |
Miltellas έγραψε: |
Στούκα, αποκλείεται να γέμισες με 2,8 λίτρα μόνο (συν το φίλτρο!;!). Και αποκλείεται να "ξέχασαν" να αποστραγγίσουνη τόσο πολύ λάδι. Πιστεύω το παράδοξο, ότι δηλαδή το ΄ρογανο δείχνει σωστά και ο δείκτης λάθος. Μήπως έχεις αλλάξει το δείκτη και ο καινούριος έχει άλλη βαθμονόμηση; Άλλη εξήγηση δεν βρίσκω! |
Svstouk έγραψε: |
Λοιπόν να προτείνω κάτι;
Στην επόμενη αλλαγή λαδιού με φίλτρο, να βάλουμε όλοι 2,5 λίτρα αρχικά. Μετά να βάλουμε μπρος τον κινητήρα να τα ανεβάσει και να γεμίσει το φίλτρο και μετά να δούμε πού έχει φτάσει η ένδειξη στο δείκτη. Συμφωνείτε; ![]() |
alxdr74 έγραψε: | ||
|
Αλεξ@νδρος έγραψε: |
προς Ντινο:Ολα τα συνεργεια εχουν αναρροφηση-πηγαινε να στα βγαλουν.Το λαδι βγαινει απο τις ανθυμιασεις και οχι απο το καπακι |
Ntinos έγραψε: | ||
η εξοδο των αναθυμιασεων ειναι στο καπακι του κινητηρα ![]() τελοσπαντων τελος καλο αφου τα τραβηξα τα λαδια απο το αμαξακι ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alex έγραψε: |
Δηλαδη ειχε 4 λιτρα μεσα?
Παντως το 2.8 που λες συμπιμπτει με την μετρηση του SvStouk.. ποιον κινητηρα ειπαμε οτι εχεις? 1400? |
Alex έγραψε: |
οταν τωρα κανω μια βολτα το αμαξι και το σκιζω πανω απο 5500 στροφες ακουω τον ηχο πολυ τραχη και θορυβωδη |
Αλεξ@νδρος έγραψε: |
προς Ντινο:Ολα τα συνεργεια εχουν αναρροφηση-πηγαινε να στα βγαλουν.Το λαδι βγαινει απο τις ανθυμιασεις και οχι απο το καπακι |
Touristas έγραψε: |
...ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αν έχεις όρεξη όλα γίνονται..... |
Touristas έγραψε: |
Πολύ φασαρία για το τίποτα.
Δεν είναι ανάγκη να τα ρουφύξουν αφού μπορούν να τα βγάλουν και από κάτω. ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αν έχεις όρεξη όλα γίνονται. Επίσης με 300gr είπαμε ΔΕΝ παθαίνει τίποτα απολύτως το μοτέρ και ούτε ζορίζεται μιας και ο στρόφαλος έχει αρκετό αέρα και δεν φτάνει το λάδι στο κάρτερ. |