Mimis έγραψε: |
Σήμερα και κατα την διάρκεια του service των 20.000 km διαπίστωσαν ότι δεν είχε αρκετά υγρά το υδραυλικό μου τιμόνι... Μου το συμπλήρωσαν, η απορία μου είναι η εξής : ![]() ![]() Φοβάμαι μην μου δημιουργήθηκε καμια βλάβη απο την έλειψη υγρών. |
NICK έγραψε: |
Να κοιμόμαστε και να οδηγάμε ήσυχοι δηλαδή... ![]() ![]() ![]() |
NICK έγραψε: |
Ναι,αλλά δεν δημιουργείται πρόβλημα στο όλο σύστημα του υδραυλικού αν στρίβεις το τιμόνι χωρίς υποβοήθηση,έστω και για λίγα δευτερόλεπτα; |
NICK έγραψε: |
Ναι,αλλά δεν δημιουργείται πρόβλημα στο όλο σύστημα του υδραυλικού αν στρίβεις το τιμόνι χωρίς υποβοήθηση,έστω και για λίγα δευτερόλεπτα; |
Svstouk έγραψε: |
Το κακό τώρα είναι ότι ζέστανε ο καιρός και δεν μου το παρουσιάζει πλέον αυτό το πρόβλημα, οπότε και να τα αλλάξω δεν θα δω διαφορά. Μάλλον του χρόνου και βλέπουμε. |
chatasos έγραψε: | ||
Ακριβώς τα ίδια, τις 2 τελευταίες μέρες το τιμόνι "παίρνει μπρος" πολύ πιο γρήγορα τα πρωινά ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
πως ελεγχουμε τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου ;; απλα ξεβιδωνουμε το καπακι και κοιταμε τη σταθμη ;;;
εχει καποιο min/max οπως το νερο του ψυγειου ;; |
ady έγραψε: | ||
Ακριβώς ! Εχει τρεις γραμμές, κατώτερη, μεσαία και ανώτερη. Οταν είναι κρύα η μηχανή, η στάθμη πρέπει να είναι στη μεσαία γραμμή, μην το γεμίσεις μέχρι την ανώτερη. Οταν είναι ζεστή η μηχανή μπορεί να δεις τη στάθμη μέχρι την ανώτερη γραμμή. Καλύτερα να το τσεκάρεις με κρύα μηχανή.... |
Δημήτριος έγραψε: | ||||
Τα ίδια ακριβώς συμβαίνουν και σε 'μένα. Δεν πρέπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Το θέμα έχει θιχτεί και σε άλλο topic, στο οποίο ο Chatasos (αν θυμάμαι καλά) μου είχε πει πως είναι φυσιολογικό.... |