PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πρόβλημα υδραυλικού τιμονιού;

NICK - Κυρ 23 Μάρ 2003, 16:27:39
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα υδραυλικού τιμονιού;
Γειά σας πάλι . Θα ήθελα να σας αναφέρω μια δυσάρεστη διαπίστωση που έκανα στο αυτοκίνητο κατά τη χρονική περίοδο που η θερμοκρασία του περιβάλλοντος φλέρταρε με το μηδέν. Τα κρύα λοιπόν πρωινά , βάζοντας εμπρός και προσπαθώντας να στρίψω το τιμόνι για να βγω από το χώρο στάθμευσης,δεν είχα υποβοήθηση.Αρχικά νόμιζα ότι έβρισκαν οι τροχοί στο πεζοδρόμιο αλλά δεν συνέβαινε κάτι τέτοιο.Έπρεπε να φέρει μισή στροφή το τιμόνι και μετά,εντελώς ξαφνικά,ελάφρυνε όπως πρώτα.Το φαινόμενο το παρατήρησα κυρίως στρίβοντας αριστερά και δεν συνοδεύονταν από κανέναν περίεργο θόρυβο.Εννοείται ότι τώρα που ζέστανε λίγο ο καιρός ,δεν υπάρχει το πρόβλημα στον ίδιο βαθμό,αλλά είναι ανεπαίσθητο.Παρατήρησε κανένας από εσάς κάτι αντίστοιχο;Πρέπει να ψάξω κάτι στο σύστημα του υδραυλικού τιμονιού;HELP... Shocked Shocked Shocked
Ntinos - Κυρ 23 Μάρ 2003, 18:52:06
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ πιθανο με τις χαμηλες θερμοκρασιες η αντλια του κυκλωματος να χρειαζεται καποια ωρα να ζεσταθει για ναποδοσει.επισης να ελεγξεις τη σταθμη των υγρων.αν επανερχεται μετα απο λιγη ωρα η σωστη αισθηση πιθανον να μην υπαρχει ζημια απλα κακος προμηθευτης αντλιων αφου συμβαινει σε πολλα 206.παντως διαγνωση δεν υφισταται μεσω ιντερνετ,πρεπει να το κοιταξεις αν θεωρεις οτι επιρεαζει την ενεργητικη ασφαλεια σου.
NICK - Κυρ 23 Μάρ 2003, 23:34:18
Θέμα δημοσίευσης:
Το υγρό του υδραυλικού τιμονιού ελέγχεται,όπως και όλα τα υγρά της μηχανής ,κάθε 10 το πολύ μέρες.
Svstouk - Κυρ 23 Μάρ 2003, 23:42:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς το ίδιο παθαίνω κι εγώ! Και σκεφτόμουν ότι πρέπει να έχει πρόβλημα η αντλία του τιμονιού.

Στο συνεργείο που το είχα αναφέρει το κοίταξαν και μου είπαν ότι δεν βρήκαν τίποτα....... Evil
PoLiThS - Δευ 24 Μάρ 2003, 00:02:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως..... (εγω σημειοτέων δεν εχω τετοιο προβλημα) ΜΗΠΩΣ λεω..... τα υγρα του ιδραυλικου τιμονιου θελουν αντικατάσταση ?
Svstouk - Δευ 24 Μάρ 2003, 09:51:37
Θέμα δημοσίευσης:
Το έχω ένα χρόνο με 30.000 χλμ. Χρειάζονται όντως αντικατάσταση;
StAkIS - Δευ 24 Μάρ 2003, 10:00:48
Θέμα δημοσίευσης:
Το ίδιο ακριβώς "πρόβλημα" έχω και εγώ, αν και δεν νομίζω πως είναι κάτι σοβαρό! Πάντως το κάνει μόνο τις κρύες μέρες κάτι μάλλον που το αποδίδω στα υγρά του υδραυλικού τιμονιού. Μέχρι να ζεσταθούν και μετά, κανένα πρόβλημα! Don't worry! Cool
chatasos - Δευ 24 Μάρ 2003, 13:40:42
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα, τις κρύες μέρες όταν βάζω μπρος την μηχανή, για 10 λεπτά Shocked δεν κάνω τίποτα, απλώς αφήνω την μηχανή να δουλεύει.
Μετά ως διά μαγείας το τιμόνι είναι μια χαρά!!!

Τώρα βέβαια, αν βιάζεσαι (αφού θα έχεις κοιμηθεί λίγο παραπάνω και θα βαριέσαι να σηκωθείς το πρωί με το ψοφόκρυο) μάλλον παρακάμπτεις την διαδικασία. Wink

Από την άλλη, δεν θυμάμαι αν μου το έκανε και στις αρχές όταν ήταν καινούργιο.
Mimis - Δευ 24 Μάρ 2003, 19:18:49
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα και κατα την διάρκεια του service των 20.000 km διαπίστωσαν ότι δεν είχε αρκετά υγρά το υδραυλικό μου τιμόνι... Μου το συμπλήρωσαν, η απορία μου είναι η εξής : Confused Είναι φυσιολογικό, όταν στρίβω το τιμόνι και το αυτοκίνητο είναι ακίνητο το παίξιμο που παρατηρείται στο στροφόμετρο;
Confused Ο ήχος που ακούγεται σαν σφίριγμα του τύπου (σσσσ...!!!!) ακούγεται και στα δικά σας 206, οτάν παίζεται το τιμόνι με το αυτοκίνητο ακίνητο;
Φοβάμαι μην μου δημιουργήθηκε καμια βλάβη απο την έλειψη υγρών.
Svstouk - Δευ 24 Μάρ 2003, 23:33:08
Θέμα δημοσίευσης:
Mimis έγραψε:
Σήμερα και κατα την διάρκεια του service των 20.000 km διαπίστωσαν ότι δεν είχε αρκετά υγρά το υδραυλικό μου τιμόνι... Μου το συμπλήρωσαν, η απορία μου είναι η εξής : Confused Είναι φυσιολογικό, όταν στρίβω το τιμόνι και το αυτοκίνητο είναι ακίνητο το παίξιμο που παρατηρείται στο στροφόμετρο;
Confused Ο ήχος που ακούγεται σαν σφίριγμα του τύπου (σσσσ...!!!!) ακούγεται και στα δικά σας 206, οτάν παίζεται το τιμόνι με το αυτοκίνητο ακίνητο;
Φοβάμαι μην μου δημιουργήθηκε καμια βλάβη απο την έλειψη υγρών.


Το σφύριγμα που ακούς είναι απόλυτα φυσιολογικό. Το κάνει το υδραυλικό σύστημα όταν λειτουγεί (δηλ. όταν στρίβει το τιμόνι). Wink

Το παίξιμο στο στροφόμετρο οφείλεται στο ότι το αυτοκίνητο έχει ένα ρελεδάκι που αυτόματα ανεβάζει τις στροφές για να υπάρχει αρκετή ενέργεια για τη λειτουργία της υδραυλικής υποβοήθησης. Σκέψου ότι αν δεν υπήρχε, θα έσβηνε ο κινητήρας! Wink
GIANNIS206 - Τρι 25 Μάρ 2003, 21:59:13
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμένα το κάνει αυτό.Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι μπορεί να είναι από κύκλωμα υψηλής πίεσης του υδραυλικού τιμονιού!Στο θέμε δεν έδωσα συνέχεια.
NICK - Τρι 25 Μάρ 2003, 22:09:28
Θέμα δημοσίευσης:
Να κοιμόμαστε και να οδηγάμε ήσυχοι δηλαδή... Confused Confused Confused
GIANNIS206 - Τρι 25 Μάρ 2003, 22:12:35
Θέμα δημοσίευσης:
NICK έγραψε:
Να κοιμόμαστε και να οδηγάμε ήσυχοι δηλαδή... Confused Confused Confused

Μέχρι που να έχουμε τιμόνι χωρίσ καμία υποβοήθηση!!! Wink
NICK - Τρι 25 Μάρ 2003, 22:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,αλλά δεν δημιουργείται πρόβλημα στο όλο σύστημα του υδραυλικού αν στρίβεις το τιμόνι χωρίς υποβοήθηση,έστω και για λίγα δευτερόλεπτα;
GIANNIS206 - Τρι 25 Μάρ 2003, 22:17:29
Θέμα δημοσίευσης:
NICK έγραψε:
Ναι,αλλά δεν δημιουργείται πρόβλημα στο όλο σύστημα του υδραυλικού αν στρίβεις το τιμόνι χωρίς υποβοήθηση,έστω και για λίγα δευτερόλεπτα;

Δεν νομίζω ότι μένει μωρίς υποβοήθηση απλά το υγρό ίσως δεβ έχει πάει σε όλο το κύκλωμα.
Miltellas - Τετ 26 Μάρ 2003, 01:50:25
Θέμα δημοσίευσης:
NICK έγραψε:
Ναι,αλλά δεν δημιουργείται πρόβλημα στο όλο σύστημα του υδραυλικού αν στρίβεις το τιμόνι χωρίς υποβοήθηση,έστω και για λίγα δευτερόλεπτα;


Να δημιουργηθεί πρόβλημα στο πρόβλημα; Όχι.
Απλά ξεκινάς χωρίς υποβοήθηση, και αυτό είναι σίγουρα πρόβλημα για τον οδηγό. Η ουσία είναι στο αίτιο που το προκαλεί. Από αυτό εξαρτάται το αν θα χειροτερέψει ή όχι.
Svstouk - Παρ 28 Μάρ 2003, 08:25:54
Θέμα δημοσίευσης:
Άκουσα από κάποιον χτες ότι για το συγκεκριμένο πρόβλημα του υδραυλικού τιμονιού, ευθύνονται τα υγρά.

Το κακό τώρα είναι ότι ζέστανε ο καιρός και δεν μου το παρουσιάζει πλέον αυτό το πρόβλημα, οπότε και να τα αλλάξω δεν θα δω διαφορά. Μάλλον του χρόνου και βλέπουμε.
chatasos - Παρ 28 Μάρ 2003, 09:11:29
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:

Το κακό τώρα είναι ότι ζέστανε ο καιρός και δεν μου το παρουσιάζει πλέον αυτό το πρόβλημα, οπότε και να τα αλλάξω δεν θα δω διαφορά. Μάλλον του χρόνου και βλέπουμε.


Ακριβώς τα ίδια, τις 2 τελευταίες μέρες το τιμόνι "παίρνει μπρος" πολύ πιο γρήγορα τα πρωινά Shocked Shocked Shocked
Δημήτριος - Σαβ 19 Απρ 2003, 08:54:23
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
Svstouk έγραψε:

Το κακό τώρα είναι ότι ζέστανε ο καιρός και δεν μου το παρουσιάζει πλέον αυτό το πρόβλημα, οπότε και να τα αλλάξω δεν θα δω διαφορά. Μάλλον του χρόνου και βλέπουμε.


Ακριβώς τα ίδια, τις 2 τελευταίες μέρες το τιμόνι "παίρνει μπρος" πολύ πιο γρήγορα τα πρωινά Shocked Shocked Shocked


Τα ίδια ακριβώς συμβαίνουν και σε 'μένα. Δεν πρέπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Το θέμα έχει θιχτεί και σε άλλο topic, στο οποίο ο Chatasos (αν θυμάμαι καλά) μου είχε πει πως είναι φυσιολογικό....
DimiP - Σαβ 19 Απρ 2003, 09:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
πως ελεγχουμε τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου ;; απλα ξεβιδωνουμε το καπακι και κοιταμε τη σταθμη ;;;
εχει καποιο min/max οπως το νερο του ψυγειου ;;
Ady - Δευ 21 Απρ 2003, 08:24:31
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
πως ελεγχουμε τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου ;; απλα ξεβιδωνουμε το καπακι και κοιταμε τη σταθμη ;;;
εχει καποιο min/max οπως το νερο του ψυγειου ;;

Ακριβώς !

Εχει τρεις γραμμές, κατώτερη, μεσαία και ανώτερη.

Οταν είναι κρύα η μηχανή, η στάθμη πρέπει να είναι στη μεσαία γραμμή, μην το γεμίσεις μέχρι την ανώτερη.

Οταν είναι ζεστή η μηχανή μπορεί να δεις τη στάθμη μέχρι την ανώτερη γραμμή.

Καλύτερα να το τσεκάρεις με κρύα μηχανή....
DimiP - Δευ 21 Απρ 2003, 08:45:17
Θέμα δημοσίευσης:
ady έγραψε:
DimiP έγραψε:
πως ελεγχουμε τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου ;; απλα ξεβιδωνουμε το καπακι και κοιταμε τη σταθμη ;;;
εχει καποιο min/max οπως το νερο του ψυγειου ;;

Ακριβώς !

Εχει τρεις γραμμές, κατώτερη, μεσαία και ανώτερη.

Οταν είναι κρύα η μηχανή, η στάθμη πρέπει να είναι στη μεσαία γραμμή, μην το γεμίσεις μέχρι την ανώτερη.

Οταν είναι ζεστή η μηχανή μπορεί να δεις τη στάθμη μέχρι την ανώτερη γραμμή.

Καλύτερα να το τσεκάρεις με κρύα μηχανή....



αχα! ευχαριστω.
chatasos - Δευ 21 Απρ 2003, 09:45:05
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
chatasos έγραψε:
Svstouk έγραψε:

Το κακό τώρα είναι ότι ζέστανε ο καιρός και δεν μου το παρουσιάζει πλέον αυτό το πρόβλημα, οπότε και να τα αλλάξω δεν θα δω διαφορά. Μάλλον του χρόνου και βλέπουμε.


Ακριβώς τα ίδια, τις 2 τελευταίες μέρες το τιμόνι "παίρνει μπρος" πολύ πιο γρήγορα τα πρωινά Shocked Shocked Shocked


Τα ίδια ακριβώς συμβαίνουν και σε 'μένα. Δεν πρέπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Το θέμα έχει θιχτεί και σε άλλο topic, στο οποίο ο Chatasos (αν θυμάμαι καλά) μου είχε πει πως είναι φυσιολογικό....


Πάντως στο επόμενο service, θα τους πω να το ελέγξουν για καλό και για κακό....Δεν είμαι σίγουρος αν το έκανε και όταν ήταν καινούργιο το αυτοκίνητο.
odyss03 - Πεμ 29 Μάϊ 2003, 15:16:26
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα υδραυλικού τιμονιού;
De xreiazetai na anhsuxeis!To timoni einai ligo baru stin arxi...Alla amesws meta exeis tin upoboh8hsei.
Opote, don't worry!
chatasos - Παρ 30 Μάϊ 2003, 13:08:26
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως τώρα με τις ζέστες, το τιμόνι συνέρχεται αμέσως!!! Ούτε ένα λεπτό δεν κάνει, σε σχέση με τα 4-5 που χρειαζόταν τον χειμώνα....

Τι σου είναι το καλοκαίρι Shocked Shocked Shocked
Χαλάνε οι διακόπτες, φτιάχνουν τα τιμόνια Evil Evil Evil Evil
loco - Δευ 09 Απρ 2012, 20:57:29
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα!εχω ενα προβλημα (οπωσ παντα μιας κ απο τον φεβρουαριο ολο προβληματα εχει το αμαξι)οταν οδηγαω το τιμονι για να παει ευθεια πρεπει να ειναι λιγο λοξο προς τα αριστερα,διαγωνια δηλαδη.κ αν παω να το ισιωσο παει λιγο προς τα δεξια!τι μπορει να θελει?ευθυγραμμιση?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr